W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Może najpierw odkręć misę olejową i zobacz czy smok nie jest zamulony. A olej zmieniałeś?
Ja tez mam ten sam problem w iveco daily pompa hamulcowa zmieniona i dalej to samo na zapalonym silniku przy pierwszym wciśnięciu pedał wpada w podłogę po trzech naciśnieciach robi się twardy ale przy ciągłym trzymaniu wciśniętego opada do podłogi ma ktoś jakieś sugestie
po pierwsze jak kupiłeś iveco to nie zajedziesz daleko hehehehe ale do rzeczy nowa pompa nie powinna się zatrzeć chyba że to bubel bez smaru w łożysku szkoda że nie masz tej która zatarła się pierwsza bo byś mógł zrobić sekcję zwłok i zobaczyć co się zatarło ale podejżewam że w drugiej to samo czyli łożysko bo nie sądzę żeby wogóle istniała jakaś inna...
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Jakie są dokładnie błędy. Może rozrząd został przestawiony.
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Jesteś pewien, że pompa jest w porządku? Ja osobiście ufam tylko oryginalnym częściom. Gdzie kupowałeś pompę? Problem jednak może tkwić w zupełnie innej części. Na twoim miejscu odwiedziłabym mimo wszystko mechanika, bo pompa to nie przelewki, a wymiana drobnych elementów jest często dość kłopotliwa.
Przypadek z silnika- klient przy remoncie dobrze uszczelnił miskę olejową nie żałując silikonu. Gluty zatkały smoka do pompy olejowej.
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Ja u swojego Iveco III przed liftem szukałem zasilania do pompy do gaszenia. W końcu zostało osobny wyłącznik do gaszenia i jest spokój.
Czy element zaznaczony strzałką to jest regulator ciśnienia ?? Nie, to tylko złączka. Zawór reducyjny jest w pompce zasilającej. Drugi w koszu pompy w zbiorniku.
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
Pewnie znowu pompa do wymiany.
Blokuje szynę komunikacji, Albo elektronika pompy ABS lub na kablach do pompy. A jak pompa ABS jest podłączona przy diagnostyce są błędy w samej pompie?
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Sprawdź działanie automatu (tego na drugim zdjęciu), mogą być wypalone styki, lub wina silnika napędzającego pompę hydrauliczną.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Musisz odkręcić kolektor ssący. Przychód i powrót od pompy. A następnie trzy śruby mocujące pompę i wysunąć.
Sprawdź samoregulatory w bębnach. Jeżeli są zatarte to nie pracują i nie wybierają luzów pomiędzy szczękami a bębnem. Jeżeli są nie sprawne to efekt jest właśnie taki jakby hamulce były zapowietrzone. Chyba, że jak ktoś składał to po wymianie cylinderka coś źle założył.
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Witam immo sprawdzone jest OK,dodatkowo mruga kontrolka wtrysku. Dodano po 2 Witam moze ktos zna temat brak napiecia na cewke przekaznika pompy paliwowej prosze o pomoc Dodano po 13 Witam ,czy ktos posiada schemat zasilania pompy paliwowej Iveco daily silnik 2,3 rok 2002
Ten włącznik nie steruje przekaźnikiem, który włącza pompę?
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Dzięki! jestem w Hiszpanii. Odnośnie silnika czego konkretnie powinienem szukać? W zasadzie pytanie brzmi co jest łatwiej włożyć zamiast 8140.43C, wersję S czy N. Widziałem kilka silników S na rynku w cenie 1200-1500 EUR, +przekładka i robi się pewnie koło 2000-2500 (lub więcej). Za samą regenerację pompy chcą 1200EUR.
Witam Iveco Daily 2.8 td jak jest zimny mocno kopci, jak ciepły to jest ok. Wtryski nowe, czy to może być pompa, płyn chłodniczy jest ok, nie ubywa. Proszę o pomoc
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
wielkie dzięki a może wiesz gdzie się wkłada blokadę do pompy wspomagania?
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Przyczyną może być pompa ABS-u,na tę przypadłość mam przygotowane króćce do testowego wyeliminowania z układu.
Czy to ten model z pompą wstępną w ramie czy tandem.?
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
ale na wale jest 4otwory a pompa wtryskowa musi byc na znak ustawiona bo mam ustawioną i nie chce zapalic
Nie jest to trudny rozrząd , na kole rozrządu masz dwa znaki więc się nie pomyl , pompa wtryskowa na kołek , wał korbowy na kołek w kole pasowym lub znak na kole zamachowym od spodu , kręcisz wałem i blokujesz rolkę .
Na pompie czy na CR ???
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
dzięki za podpowiedź, spróbuję to sprawdzić, oczywiście ja też mam tylko jeden kluczyk :/ Jednak to nie immo, teraz już nie odpala w ogóle. Po wyciągnięciu zaworka z pompy okazało się że jest tam pełno syfu, także prawdopodobnie skończyła się pompa...
Tak .To częsta usterka hebla.Ale skąd w IVECO silnik 2.3?To przecież 2.8.Elektrozaworem i świecą steróje ten sam sterownik zamontowany po prawej stronie kabiny.Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury(na pompie wodnej).
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
Witam winna byla pompa paliwa zamykam temat pozdrawiam
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Jeśli by była płomieniówka, a była niesprawna to sterownik silnika wyrzuci usterkę (pomijając niesprawny bezpiecznik). Pompa paliwa elektryczna pracuje? Jeśli uruchomisz silnik , a następnie zgasisz po kilku sekundach uruchomisz od razu?
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Nowsze, czyli początek lat 90 też jeszcze bez elektroniki. Fiat Ducato2,5D i Croma 2,5TD która miał już pompę VE, ale sterowana mechanicznie, Część poniżej też ma pompy VE, ale jeszcze bez elektroniki. Iveco Daily 2,5, Mitsubishi L200, L300 i Canter 2,5D i TD, Nissan Bluebird (T72) 2.0 i Uran, Peugot 504 2,3, Talbot 2,5 z silnikiem pochodzącym od Fiata...
Iveco Daily 35/12 1993r 2.5td 120km pompa podaje na wolnych obrotach po odpaleniu ponad 6atm wystarczy lekko przegazować i ciśnienie skacze jeszcze wyżej . Dekiel pompy oleju w którym znajduje się zawór nadmiarowy zdjęty , tłoczek z minimalnymi ryskami przesuwa sie pod naciskiem bez zacięć . Jaka może być przyczyna utrzymywania tak wysokiego ciśnienia...
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Wyślij mi fotke silnika , albo samej pompy na pw
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Więcej info prosimy Czy to CR czy silnik na mechanicznej pompie? Można wtryski na przelew sprawdzić.
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Zaworek był zmieniany na nowy jeżeli haczy to o coś w pompie muszę lustereczkiem kuknąć
Witam. Jak w tytule. Potrzebuję momenty dokręcania śrub, całego silnika. Wał korby, pompa itd. Remont kapitalny, po urwanym zaworze. Pozdrawiam.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Posiadam Iveco Daily 2.3 HPI Euro 4 2008 r. z pompą Boscha CP4. Jest opcja, żeby założyć wtryski z CP3 i będzie to chodziło? Czy nie otworzy cewki wtryskiwacza?
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Cały czas dwie rzeczy. Rzecz pierwsza - pompa hamulcowa do d..y. Rzecz druga - zbyt duży skok roboczy tłoczków zacisków - przekraczający wydajność pompy. Pompy zakłada się nowe, nie używki, a zaciski regeneruje - jeśli są sprzężone z mechanizmami hamulca ręcznego, to w samoregulacji tegoż należy doszukiwać się usterki.
Nie wiem gdzie znajdują się cechy na wale korbowym na wałku rozrzadu i na pompie wtryskowej?
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Witam, problem jest z Iveco Daily 2.3 JTD 2000r, mianowicie: zimny odpala, po rozgrzaniu już nie. Auto świeżo zakupione, rozrząd sprawdzony i zmieniony, a przy okazji sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia, ale jest bez zmian. Może ktoś miał podobny przypadek?
Witam. Mam pytanie czy przy iveco daily 2002 35s15 2.8 jtd jeżeli jest pompa wysokiego ciśnienia o symbolu 0445020002 to czy można ją podmienić na symbol 0445020006 ?. Jest taki sam silnik. Pozdrawiam
I tak jak myślałem przeskoczył pasek po kole pompy, na wale i rozrządzie jest ok.
korek nowy a pompa nie wymieńiona ale temperatura nie rośnie trzyma cały czas taka samą
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Mam kłopot z IVECO Daily model 2,3 HPT 35 S 14 zgasł w czasie jazdy i mimosprawdzenia instalacji sprawdzenia rozrządu użucia do zapalenia Plaka nie podejmuje próby Nie sprawdzaliśmy pompy, ale pompka z baku dostaje sygnał elektryczny pulsujący mimo wymiany przekaznika Co może być tego przyczyną Proszę o pomoc
A jak pompa HP? Bo jak zaczęła sypać opiłkami to sama z siebie nie przestanie ,a nawet już raczej zabiła nowe wtryski. PS Który silnik ?
Proponuję sprawdzić pompę wody bo większość pomp ma łopatki wirnika z tworzywa (a nie metalu jak było kiedyś) i lubią się z temperatury pękać lub odłamać całkiem co może prowadzić do mało wydajnej pracy obiegu chłodzenia a czasami jak oberwie cały wirnik to auto się gotuje. Czasami zdarza się że pęknie wirnik przy ośce i wtedy łopatki nie kręcą się...
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
Chłopaki podpowiedzcie cos... Zjechalem z trasy okolo 900 km i po zgaszeniu wszystko normalnie ale przy probie ponownego odpalenia zapalaja sie wszystkie kontrolki ktore powinny i gasna tylko zostaje czerwony wtrysk a na wyswietlaczu od skrzyni biegow nic sie nie wyswietla. Iveco Daily 35C14 2006 rok z malymi swiatlami. Wtryski i pompa po regeneracji...
Kolego, ale jeśli pompa na linkę, jak w traktorze to do czego tam komputer?
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Mam ten sam problem gaśnie jak się nogrzeje,wtryski wymienione ,regulator pompy wymieniony i dalej gaśnie jak się dobrze nagrzeje,ale jak utrzymię obroty ok1500 na postoju to nie zgaśnie pomocy iveco 2,3 2007r
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Witam serdecznie, posiadam na sprzedaż pompę oleju Iveco Daily 3.0 35S C17, przepływomierz oraz pedał gazu. Sprzedam w dobrej cenie, ponieważ zostały te elementy wymienione z dobrych na dobre przez pseudo mechanika. Auto z 2014 roku. AI: W jakim dokładnie stanie są te części – czy są sprawne, ile mają przejechane, czy były wcześniej naprawiane? Nie...
w iveco daily 2 nigdy nie widziałem immobilizera. jeden kabelek do gaszaka w pompie. Kolego (at)trojan 12 posiadam messengera z silnikiem 2.8 tdi iveco i jest świeca płomieniowa co prawda u mnie nie sprawna i otwór w kolektorze zaślepiłem ale jak najbardziej była. Ale autor tematu podaje mało informacji o aucie, brak prądu czyli kostka stacyjki do sprawdzenia,...
Miałem podobny przypadek ale w cargo. Poszła pompa wysokiego cisnienia. Głownie się to dzieje jak dodajesz mocno gazu czy tez sie powtarza to przy delikanej jezdzie?
Witam serdecznie. Kolejna dość dziwna przypadłość nawiedziła mogę Daily .. Chodzi o grzechotanie łańcucha rozrządu. Zaczęło się jakiś rok temu od momentu kiedy przyszedł czas na wymianę całego zestawu. Kupiłem oryginalny zestaw rozrządu, mechanik wymienił i... po kilkunastu dniach zaczęło się hałasowanie.. Metaliczny grzechot przy każdym odpaleniu utrzymujący...
to wtakim razie sprawdz stacyjke bo tam jest gaszenie i pewnie im padła stacyjka i tak zrobili na skruty
Witam, jak w temacie mam problem z pompą hydrauliki w iveco daily 65c17. Otóż nie mogę uruchomić jej za pomocą elektrycznego przełącznika w kabinie. Pompa jest sprawna ponieważ cała hydraulika działa po uruchomieniu ręcznym. Jakieś pomysły co mogło się stać?
Przerabialem takie bledy w moim iveco gdy w silniku graja zawory i w liczniku zapala sie czerwony kontrolka od wtrysku wtedy brak mu mocy. Wystarczylo wyczyscic czujnik znajdujacy sie z tylu pompy wtryskowej zawsze dziala.
to jest na zwykłej pompie? Wałek rozrządu masz nacięcie na kole, mniej więcej w pionie(zobaczysz drugi znak na osłonie klawiatury) pompa na wiertło, na wale powinien być znak i on bodajże idzie na dół
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Słabe podciśnienie z vaccum pompy lub coś z EGR otwiera się na wolnych obrotach i stąd problem.
czujnik obrotomierza jest zamontowany w obudowie sprzęgła po lewej stronie przy łapce od sprzęgła lub w starszej wersji pobiera impulsy z czujnika mechanicznego przy pompie wtryskowej i tyle. żadnych innych żrudeł
Tak rozpoznaje kluczyk - sytuacja wyglada tak: Rozrusznik startuje - pompa podaje paliwo do wtrysków, ale kńcówki wtrysków nie rozpylają paliwa. (Układ wtrysków jest sparwny!)
Witam, posiadam Iveco Daily 2004 rok 2.3 HPI 120 KM, silnik zgasł podczas jazdy. Przejechałem około 100 kilometrów, zjeżdżałem z autostrady i silnik zgasł i nie chce zapalić. Na plaku odpali ale zaraz zgaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał. Na lawecie zawiozłem do mechanika, podpięli go pod komputer, wszystko ok, pompa też sprawna, co może być przyczyną?...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Kupiłem jednak nową oryginalną pompę paliwa firmy bosch , która po krótkim czasie również głośno chodzi. Już parę razy zdarzyło się to samo że nie chce jechać.
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
daily iveco iveco daily 35c12 iveco daily iveco daily
uszkodzony panel dotykowy uszczelka reduktor nawigacja widzieć satelit
Vektor LP-203TS II – instrukcja obsługi kalkulatora, PDF, gdzie pobrać, Grupa Zibi, Chomikuj Brak sygnału DTR na porcie RS-232 – diagnostyka FTDI, Prolific, MAX232, adaptery USB-RS232