Przy siłowniku MUSI być zawór wolnego opadania inaczej pożałujesz kiedyś jego braku..
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
Może linka urwana za panelem sterowania
Świeca ciepła a paliwo przez nią płynie, zawór otwarty?
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Po plaku nie zagaduje wcale. Też tak przypuszczam, bo podobno było słychać metaliczne uderzenie. Ta odpowiedź mnie utwierdza, że należy szukać przyczyny w zaworach, ale jest jedno - rozrusznik kręci, nie słychać żadnych uderzeń.
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
Na pełnej mocy okolo 1 bar do 1.2 bara nadiśnienia. Jeśli mierzysz manometrem. Jak kablem po obd to 200- 220 kpa. Na wolnych około 96-100 kpa. Problem może być w turbo. Lubią się zapiekać zwory wastegate wtedy staje w pozycji max zamkniety albo prawie przymkniety. Dwa to układ egr z przepustnicą. Tak czy siak pierwsze czy jest doładowanie. Zapomniałem...
Ostatnio miałem taki przypadek ducato 2.3 - rdza w zaworze pompy CR - wymiana zaworu rozwiązała problem .
Więc jeśli błędy, które były nieobecne nie powrócą i pozostanie tylko ten jeden błąd obecny to można przypuszczać, że główny sprawca to zawór EGR?
Dzień dobry, posiadam Iveco Daily 70C18 z roku 2017 i mam problem z kontrolką EDC. Konkretnie – podczas jazdy losowo (wydaje mi się, że całkowicie przypadkowo) zapala się kontrolka EDC i silnik traci moc. Najczęściej dzieje się to, gdy pojazd jedzie na stałych obrotach, np. 5./6. bieg i prędkość powyżej 80 km/h, ale zdarza się to także przy niższych...
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Witam. Jak w tytule. Potrzebuję momenty dokręcania śrub, całego silnika. Wał korby, pompa itd. Remont kapitalny, po urwanym zaworze. Pozdrawiam.
Hejo No właśnie też czekam na odpowiedz w moim iveco też tak się dzieje silnik klekocze i chodzi nie równo tak jak by był przestawiony na zaworach ale jak się zagrzeje to klekotanie sie wycisza i chodzi normalnie nie wiem co się dzieje więc proszę o pomoc !!
prosze wymienic akumulator i sprawdzic zródło pochodzenia paliwa,mozna ewentualnie dodac uzdatniacza ,jezeli swieca kontrolki przy odpalaniu-wtrysków i swiecy-to mozliwe przycina sie elektro zawór na listwie.pozdrawiam
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Nie wierzę że 1 ząb i po zaworach!?!? Coś mi tu śmierdzi, czujnikiem położenia , ew. wałka rozrządu bo jeden odnosi się do wskazań drugiego . Pytanie który do którego??? No ale rozwiązanie post wyżej ^
Okazaly sie wtryski zapchane ,zregenerowalem dzialaja, ale kolejny problem ,zerwal sie pasek rozrzadu, wiec zdjelem glowice do planowania i wymiane zaworow, kupilem zestaw rozrzadu , i dwa tloki od gory sa troche pogiete tak jak by, i moje pytanie czy je wymieniac czy zostawic ,czy ma to wplyw na prace silnika. Nie sa dziurawe tylko odbite zawory sa...
Dzień dobry wszystkim. Auto oddane na serwis Iveco i oni również rozkładają ręce:( Może ktoś z forum ma jakiś pomysł. Zastanawiam się nad wymianą BSI, ale czy ono miałoby wpływ na spalanie? Wątpię. Dodano po 41 Może ma ktoś w pomorskim ogarniętego elektryka od Iveco? Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9089771300_... czy ten przewód...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Na elektrozawór w momencie grzania powinno dochodzić napięcie ,zawór się otwiera i podaje paliwo na świecę.
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Tankuje samochody u siebie ze swojej stacji, inne samochody i Iveca też były tam tankowane i wszystko ok. Po wymianie wszystkiego co związane jest z instalacją paliwową i zalaniu innego paliwa dalej nic. Został mi jeszcze zawór na listwie wtryskowej do podmiany
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Witam, jest problem z takim IVECO, jest to CR, KTS widzi go jako zastępczy system CR/MS 6.3, błędy nieznane 3szt, odpala, jedzie, po czym za 30sek-minutę gaśnie. znowu odpala itd w kółko. pompka wstępna pracuje ok. Czego się czepiać? zawór w pompie CR? pozdrawiam
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Witam, Iveco Daily 35 S14, 2007 rok, nie odpala, jest błąd w sterowniku silnika 01E7. Do tego zaworu w pompie dochodzi napięcie 8 V. Sprawdzałem masy, wszystko jest dobrze, masy do sterownika dochodzą. Nie wiem, gdzie mam szukać przyczyny. Gdy podam napięcie na zawór w pompie, słychać, że pracuje, ale auto dalej nie odpala.
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Witam. Mam następujący problem, chodzi o ogromne zużycie oleju w silniku. Opiszę teraz co naprawialiśmy. Wymieniliśmy uszczelniacze na zaworach, co się okazało po rozebraniu głowicy, że w remontowanym silniku nie było ich wcale, założyliśmy więc nowe. Zmieniliśmy pierścienie, założyliśmy Goetza( chyba jakoś tak się nazywały) i wymieniliśmy panewki....
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
zawór EGR nowy DPF wywalony , został błąd P0299 i tryb awaryjny... co myślicie o przepływomierzu ?
Sam sobie odpowiedziałeś za twój problem odpowiedzialne jest to powietrze w filtrze. Sprawdz zawór zwrotny bo on nie trzyma i to jest przyczyną twoich wszystkich problemów. POZDRAWIAM
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam, w moim Iveco rocznik 2011 przed liftem zapala sie kontrolka EDC z kodem 081 ale tylko, jak mu wcisnę mocniej gaz i strasznie dymi na czarno. Jest trochę słabszy przez ta migającą kontrolke EDC. Wymieniłem z mechanikiem recylkulator spalin (był pęknięty) jest lepiej bo nie gaśnie i nie dymi cały czas, chyba że mu depnę. Podejrzewam zawór EGR do...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
Witam. Iveco Daily 2003 rok 2.3l. Auto nie odpala z kluczyka rozrusznik kręci. Żeby odpalić auto wystarczy lekko pchnąć i zapala natychmiast . Po podłączeniu autcoma błąd jest w immobiliser " 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany " błąd aktywny. Po wykasowaniu wystarczy zakręcić rozrusznikiem i pojawia się znowu. Może ktoś...
Zgadza się, został wymieniony zawór EGR, który generował błędy już podczas wpinania i wypinania wtyczki zasilającej. Teraz jest OK, EDC na desce również się nie podświetla.
ten czujnik już miałem na wierzchu bo gdzieś wyczytałem że tam jest jakieś sitko i żeby go wyczyścić dla mnie dziwne było że ten bolec co wystaje z tego "czujnika" w ogóle nie pracował -nie szło go poruszyć ?? a jutro sprawdzę jeszcze ten zawór wysokiego ciśnienia pod filtrem i stan tych wężyków. Dzięki Chycel1 :D pozdrawiam
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 z 2013r. Pali normalnie jedzie normalnie ale gdy ma jakieś obciążenie nawet małe jak cofanie przez krawężnik lub jazda na wyższym biegu pod górkę to zeczyna kopcić i śmierdzi nie spalonym paliwem. Objawy mniej więcej takie jak nie spalanie na jeden z sześciu tłoków. Oczywiście mogę się mylić. Po zgaszeniu odczekaniu...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
Jak już wspomniałem, prawie 3 lata jeżdżę z odpiętą kostką od przepływki, więc wóz lata chyba w jakichś awaryjnych, czy fabrycznych nastawach - (Nie wiem w sumie), którymi wyeliminowałem telepanie silnika z innego tematu... Zdaje się, że w tym trybie nie ma sterowania na EGR, a co za tym idzie, cały czas jest w jednej pozycji - nie wiem, czy otwarty,...
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
Witam podłączyłem delphi i uzyskałem opis błędu dla kodu 292 przerwa w obwodzie zaworu upustowego spalin. Szybka kontrola brak zasilania na zaworze. Wysterowanie masą sprawdzone, obecne. Bezpieczniki ok, zostaje instalacja. Instalacja prześwietlona, przerwa spowodowana przecięciem przez peszel. Naprawa instalacji przywróciła zasilanie i wszystko naprawione....
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
No i chyba innej przyczyny nie będzie. Sprawdź jaszcze czy zawór nadmiarowy się nie zacina tzn blokuje się i nie otwiera się całkowicie. Z drugiej strony na gorącym silniku takie ciśnienie na jałowych nie powinno być.
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Planuje zakup auta z windą załadowczą i tego urządzenia doty czy moje rozmyslanie. Czy sprzęt tego typu ulega awarii do tego stopnia, że może się nie otworyć? Czy istnieje może jakieś awaryjne otwieranie ręczne czy cos w podobie? Kupując musisz brać pod uwagę że to dość kosztowna i uciążliwy w utrzymaniu sprzęt podlegający pod dozór UDT przegląd co...
daily iveco iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily
focus zmieniarka strzela benzynie mercedes peugeot partner wentylator chłodnica
triton temperatur mikrokomputer cobra1
Demontaż grzałki w bojlerze WJ Mister 40 - instrukcja krok po kroku Jak wpisać kod do radia Chrysler? Instrukcja krok po kroku