Przy siłowniku MUSI być zawór wolnego opadania inaczej pożałujesz kiedyś jego braku..
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
A nie masz tam jakiegoś dołożonego alarmu? Bo objaw jakby IMO go blokowało. Sprawdziłeeś masy? Może zbieg okoliczności a jak nie to spinaj pompkę i zawór na krótko i jazda
Stawiam na wadliwy zawór na pompie.
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Cewka elektrozaworu gaszenia, lub zawór kodowy.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Może linka urwana za panelem sterowania
P1631 układ kontroli ciśnienia paliwa - jakby ktoś kiedyś szukał. Dodano po 8 P1231 - zawór VGT. Pozdrawiam.
Świeca ciepła a paliwo przez nią płynie, zawór otwarty?
W którym miejsciu dokładnie znajduje sie ten zawór ? Demontaz pompy jest potrzebny ?
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Czyli zawór EGR do wymiany?
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Po teście plakiem zagadał choć na chwilę? Bo jak nie to problem mechaniczny (brak kompresji , lub zatkany dolot wydech. Mogą też nie otwierać się zawory np przez połamane koniki (pokrywa zaworów w górę).
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Dzień dobry, posiadam Iveco Daily 70C18 z roku 2017 i mam problem z kontrolką EDC. Konkretnie – podczas jazdy losowo (wydaje mi się, że całkowicie przypadkowo) zapala się kontrolka EDC i silnik traci moc. Najczęściej dzieje się to, gdy pojazd jedzie na stałych obrotach, np. 5./6. bieg i prędkość powyżej 80 km/h, ale zdarza się to także przy niższych...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
prosze wymienic akumulator i sprawdzic zródło pochodzenia paliwa,mozna ewentualnie dodac uzdatniacza ,jezeli swieca kontrolki przy odpalaniu-wtrysków i swiecy-to mozliwe przycina sie elektro zawór na listwie.pozdrawiam
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Okazaly sie wtryski zapchane ,zregenerowalem dzialaja, ale kolejny problem ,zerwal sie pasek rozrzadu, wiec zdjelem glowice do planowania i wymiane zaworow, kupilem zestaw rozrzadu , i dwa tloki od gory sa troche pogiete tak jak by, i moje pytanie czy je wymieniac czy zostawic ,czy ma to wplyw na prace silnika. Nie sa dziurawe tylko odbite zawory sa...
Dzień dobry wszystkim. Auto oddane na serwis Iveco i oni również rozkładają ręce:( Może ktoś z forum ma jakiś pomysł. Zastanawiam się nad wymianą BSI, ale czy ono miałoby wpływ na spalanie? Wątpię. Dodano po 41 Może ma ktoś w pomorskim ogarniętego elektryka od Iveco? Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/9089771300_... czy ten przewód...
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Na elektrozawór w momencie grzania powinno dochodzić napięcie ,zawór się otwiera i podaje paliwo na świecę.
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Tankuje samochody u siebie ze swojej stacji, inne samochody i Iveca też były tam tankowane i wszystko ok. Po wymianie wszystkiego co związane jest z instalacją paliwową i zalaniu innego paliwa dalej nic. Został mi jeszcze zawór na listwie wtryskowej do podmiany
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 z 2013r. Pali normalnie jedzie normalnie ale gdy ma jakieś obciążenie nawet małe jak cofanie przez krawężnik lub jazda na wyższym biegu pod górkę to zeczyna kopcić i śmierdzi nie spalonym paliwem. Objawy mniej więcej takie jak nie spalanie na jeden z sześciu tłoków. Oczywiście mogę się mylić. Po zgaszeniu odczekaniu...
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Przerabialem takie bledy w moim iveco gdy w silniku graja zawory i w liczniku zapala sie czerwony kontrolka od wtrysku wtedy brak mu mocy. Wystarczylo wyczyscic czujnik znajdujacy sie z tylu pompy wtryskowej zawsze dziala.
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Witam, jest problem z takim IVECO, jest to CR, KTS widzi go jako zastępczy system CR/MS 6.3, błędy nieznane 3szt, odpala, jedzie, po czym za 30sek-minutę gaśnie. znowu odpala itd w kółko. pompka wstępna pracuje ok. Czego się czepiać? zawór w pompie CR? pozdrawiam
Witam Mam pytanie co może być jeśli zakładając głowice juz zplanowana a zawory zostaną nie w tym miejscu co były. Chodzi o to ze robiłem remont silnika mogłem pomieszać zawory a problem jest w tym ze po odkręcaniu korka zaworów wychodzi jak by para jest widoczna jak Nie jest to para oleju, przekładając kartkę papieru to kartka podskakuje ale nie odfruwa....
Niestety kolego założenie nowego zaworu nic nie dało. Usterka występuje dalej . W czasie jazdy jest ok dopiero jak kilka minut na wolnych obrotach się zapala . Zawór oryginał iveco . Instalacja plus po stacyjce sprawdzony żarówka i masa z komputera sprawdzona nie ma przerw
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Zgadza się, został wymieniony zawór EGR, który generował błędy już podczas wpinania i wypinania wtyczki zasilającej. Teraz jest OK, EDC na desce również się nie podświetla.
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
zawór EGR nowy DPF wywalony , został błąd P0299 i tryb awaryjny... co myślicie o przepływomierzu ?
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Hmmm skonsultowałem się jeszcze z jednym mechanikiem i stwierdził, że może to być przyczyna głowicy, źle ustawionych zaworów. Fakt po założeniu uszczelniaczy jeden z zaworów klekotał i mechanik mi go ustawiał a czy to dobrze zrobił tego nie wiem , tyle tylko, że nie klekocze i fakt od tego momentu olej zaczął znikać w zastraszającym tempie - czy źle...
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Witam. Iveco Daily 2003 rok 2.3l. Auto nie odpala z kluczyka rozrusznik kręci. Żeby odpalić auto wystarczy lekko pchnąć i zapala natychmiast . Po podłączeniu autcoma błąd jest w immobiliser " 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany " błąd aktywny. Po wykasowaniu wystarczy zakręcić rozrusznikiem i pojawia się znowu. Może ktoś...
Sam sobie odpowiedziałeś za twój problem odpowiedzialne jest to powietrze w filtrze. Sprawdz zawór zwrotny bo on nie trzyma i to jest przyczyną twoich wszystkich problemów. POZDRAWIAM
Jak już wspomniałem, prawie 3 lata jeżdżę z odpiętą kostką od przepływki, więc wóz lata chyba w jakichś awaryjnych, czy fabrycznych nastawach - (Nie wiem w sumie), którymi wyeliminowałem telepanie silnika z innego tematu... Zdaje się, że w tym trybie nie ma sterowania na EGR, a co za tym idzie, cały czas jest w jednej pozycji - nie wiem, czy otwarty,...
Witam, w moim Iveco rocznik 2011 przed liftem zapala sie kontrolka EDC z kodem 081 ale tylko, jak mu wcisnę mocniej gaz i strasznie dymi na czarno. Jest trochę słabszy przez ta migającą kontrolke EDC. Wymieniłem z mechanikiem recylkulator spalin (był pęknięty) jest lepiej bo nie gaśnie i nie dymi cały czas, chyba że mu depnę. Podejrzewam zawór EGR do...
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
ten czujnik już miałem na wierzchu bo gdzieś wyczytałem że tam jest jakieś sitko i żeby go wyczyścić dla mnie dziwne było że ten bolec co wystaje z tego "czujnika" w ogóle nie pracował -nie szło go poruszyć ?? a jutro sprawdzę jeszcze ten zawór wysokiego ciśnienia pod filtrem i stan tych wężyków. Dzięki Chycel1 :D pozdrawiam
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam, Iveco Daily 35 S14, 2007 rok, nie odpala, jest błąd w sterowniku silnika 01E7. Do tego zaworu w pompie dochodzi napięcie 8 V. Sprawdzałem masy, wszystko jest dobrze, masy do sterownika dochodzą. Nie wiem, gdzie mam szukać przyczyny. Gdy podam napięcie na zawór w pompie, słychać, że pracuje, ale auto dalej nie odpala.
No i chyba innej przyczyny nie będzie. Sprawdź jaszcze czy zawór nadmiarowy się nie zacina tzn blokuje się i nie otwiera się całkowicie. Z drugiej strony na gorącym silniku takie ciśnienie na jałowych nie powinno być.
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Witam. Mam daily III 35s12 116km hpi 2.3 v16 do 2006r. Problem polega na tym ze rozsypala sie rolka napinacza rozrządu i pasek spadl. Na szczescie uszkodzily sie tylko krzywki. Po wymianie wszystkich krzywek od dolotu ( tylko dwie krzywki od dolotu ocalaly i wszystkie wylotowe ktore zostawilem bo nie byly popekane), wymienilem jeszcze lancuszek laczacy...
może być brak napięcia na zaworze głownym pompy
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
Planuje zakup auta z windą załadowczą i tego urządzenia doty czy moje rozmyslanie. Czy sprzęt tego typu ulega awarii do tego stopnia, że może się nie otworyć? Czy istnieje może jakieś awaryjne otwieranie ręczne czy cos w podobie? Kupując musisz brać pod uwagę że to dość kosztowna i uciążliwy w utrzymaniu sprzęt podlegający pod dozór UDT przegląd co...
IVECO DAILY 2015r. Brak czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji. Maszyna nie jest w stanie nabić zalecanaj ilości czynnika zamiast 475gram dobija tylko około 200gram. Po zrobieniu próżni i podłączeniu azotu pod złącze HP oraz puszczeniu azotu od razu ciśnienie pokazuje się na LP. Po odłączeniu szybkozłączy i naciśnięciu zaworku LP w celu spuszczeniu...
Jest to zawór który odłącza jedna sekcje pompy. Podejrzewam że pompa w.c. dogorywa. Dwie dolne sekcje są slabe, jak nie odłączy 3 to daje radę. A gdy jest zapięta wtyka odłącza górna sekcje i brakuje paliwa.
Dzięki wielkie właśnie problem jest z wężami od tego zaworu - ułamane tuż przy samym zaworze - jak wymienię to dam znać czy było to to. EGR nie wymieniałem tylko czyściłem - czytałem na jednym z zagranicznych forum wypowiedź mechanika u dealera że problemem może był chłodnica intercolera, zatkany zawór egr itd. wymieniał tam parę przyczyn. Przepustnice...
Witam. Jak w tytule. Potrzebuję momenty dokręcania śrub, całego silnika. Wał korby, pompa itd. Remont kapitalny, po urwanym zaworze. Pozdrawiam.
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Więc tak samochód przeszukałem i na 90 procent nie ma osobnego sterownika , przekaźnik od grzania świecy płomieniowej jest przy bezpiecznikach a sterowanie jest pewnie w komputerze silnika. Dzisiaj rano było w okolicach 0 stopni więc poszedłem sprawdzić czy zapali się kontrolka świecy .Zapaliła się więc sterowanie działa , grzała 10-15 sekund ale silnik...
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
witam autko jak w temacie rok 2001 Problem polega na tym że autko od czasu do czasu nie chce zgasnąć po wyłączeniu stacyjki nadal pracuje silnik tylko obroty się obniżają ale motor pracuje. auto posiada zwykłą pompę wtryskową ,wymieniłem zawór odcinający(nowy) ale to nic nie pomogło, sprawdzałem czy niema jakiegoś prądu szczątkowego na tym zaworze ale...
Witam cie kolego Otóz na przedzie dmuchawy po prawej stronie jak otworzysz maskę jest szeroka kostka wykreć ją i sprawdz miernikiem czy rezystory sa OK zresztą bedzie to widoczne wizualnie. Sprawdz jeszcze czy ktoś nie dopinał sie na krótko do tych przewodów do tej kostki. Po wetknieciu wkretaka zdejmij panel przedni w kabinie od pokreteł . W środku...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Witam, piszę w związku z moja usterką, która przeszkadza w normalnej eksploatacji auta. Po odpaleniu silnik pracuje bez żadnych zastrzeżeń. Nie ma problemów z przyspieszaniem. W sytuacji gdy jadę na 5-6 biegu i na obrotomierzu jest poniżej 2 tyś. obrotów i chcę przyspieszyć zapala się EDC. Oczywiście wtedy nie ma już czym jechać. Awarie można zresetować...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Nie wierzę że 1 ząb i po zaworach!?!? Coś mi tu śmierdzi, czujnikiem położenia , ew. wałka rozrządu bo jeden odnosi się do wskazań drugiego . Pytanie który do którego??? No ale rozwiązanie post wyżej ^
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
Witam podłączyłem delphi i uzyskałem opis błędu dla kodu 292 przerwa w obwodzie zaworu upustowego spalin. Szybka kontrola brak zasilania na zaworze. Wysterowanie masą sprawdzone, obecne. Bezpieczniki ok, zostaje instalacja. Instalacja prześwietlona, przerwa spowodowana przecięciem przez peszel. Naprawa instalacji przywróciła zasilanie i wszystko naprawione....
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
daily iveco zawory iveco iveco daily 35c12 iveco daily
czujka bramy uszkodzi czujnik spaliny instrukcja still
radia rozkodowanie skoda radia rozkodowanie skoda
Problemy z Windows XP, Vista, 10 po klonowaniu HDD Lutowanie kabli w słuchawkach GameZone Hydra Pro RGB