Jak sprawdzić kompresję w silniku coursor8
Witam Zodiak Masz rację (głownie takie ciśnieniomierze są produkowane) ale pamietaj jeszcze o otworach na świece żarowe:-) (no może z wyjątkiem kilku modeli) Te kilka modeli to chyba tylko ford transit,i co tam jeszcze ma płomienicę-iveco?
Kompresja? Wtryski jak rozpylają? Kąt wtrysku?
Czy przeprowadzono diagnostykę komputerem? Czy podczas kręcenia rozrusznikiem silnik z łatwością szybko się obraca czy ciężej kręci z wyczuwalna oporem kompresji silnika?
świece żarowe, jak nie to słaba kompresja.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Sprawdzałeś luzy na zaworach ?, kompresję mierzyłeś ?
Przeskoczyl pasek i nie wiem czy zwalac glowice .Podajcie schemat rozrzadu to sie upewnie czy napewno przeskoczyl Jeśli pali i nc nie stuka zmierz kompresje.
no to może być słaba kompresja jeśli tylko nie odpala kiedy jest zimno.
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
99 rok to stary silnik iveco sofim ze zwykłą pompą na linkę. przebieg pewnie dawno 500 tyś minął to i olej ścieka z głowicy na cylindry i kompresja pewnie nie za waleczna to norma ,że dymi. ale zapewne tylko pierwsze 30 kilometrów bo później już jest oki. Akurat użytkuję iveco 2 z tym samym motorem i jest dokładnie tak samo. świeca sprawna ? jak odpala...
Witam. Może ktoś posiada wiedzę na temat hamulca silnikowego (dekompresyjnego) w IVECO, a dokładniej Iveco Trakker z 2014 r. Cursor 13 na CR. Chodzi mi o dokładniejszą zasadę działania siłowników na głowicy i dlaczego są podpięte pod szynę paliwową. Problem jest z porannym uruchomieniem silnika, cały układ paliwowy sprawdzony, włącznie z kompresją i...
Albo źle zmierzona kompresja, albo przy tak niskiej to zdziwiłbym się gdyby odpalił. Powinna być sporo wyższa.
Płomieniówka jest w kolektorze ssącym . Silnik ma zapalić a świeca dostaje paliwo po zaworku z przelewu wtryskiwaczy(do stabilizacji pracy ). Jaka jest kompresja?. Patent jak w FORD Transit 2,5 d.
Raczej coś mechanicznie nie działa. Brak połączenia elektrycznego ECU ładnie wykrywa i zgłasza odpowiednim błędem. Pytanie czy kompresja jest. Do tego wystarczy ręcznie kręcić wałem czy opór jest taki sam na pełnych 2 obrotach.
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika. Jeszcze nie mierzylem. Jeśli byłoby niższe to... skąd utrata kompresji? Jak już wspomniałem niedawno była robiona głowica- kompleksowo z wymianą zaworow , szczelnosc, oczywiście upg również. Spod korka coś tam dmucha.....
Sprawdź filtry odmy. Jeżeli masz je brudne, to kompresja w misce olejowej będzie tak duża, że może nawet wywalać olej przez turbinę. Ja tak kiedyś miałem. Wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jak mocno dmucha to już wiadomo. U mnie ciśnienie było tak wysokie, że wypluwało olej przez wskaźnik bagnetowy.
Nie wiem czy warto inwestować jeszcze w to auto ale na początek sprawdź mu kompresję, przy takim przebiegu i wieku, czy przypadkiem zawory mu nie puszczają bo wypalone, mówię o kosztach bo gniazda zaworów to sciąganie głowicy. Jeżeli kompresja ok czytaj dalej :) Nie znam tego silnika ale raczej bez programowania się obejdzie, to silnik ASTRA HD 7-C...
Taką wspaniałą kompresję w cylindrach zapewnia w tej chwili nie zgarnięty z gładzi olej. Zupełnie nie rozumiem po co tyle piszesz - chyba tylko po to żeby Cię pocieszyć. Pruj silnik, nie ma innej rady.
Przyczyna : wyrwany pompowtrysk, czyli pękła śruba mocująca łapkę dociskającą pompowtrysk, w skutek czego nie było kompresji i samochód nie mógł odpalać. Pospadały spinki od hamulca silnikowego. A wszystko przez to , bo widać było , że to auto miało już kombinowany silnik, czyli naprawiany i składany do kupy z czego się dało i od czego sie dało.
Myślę że możesz mieć przedmuchy kompresji z cylindrów do układu paliwowego. Podłącz się do przelewu na głowicy, zasłaniając oczywiście odpięty przewód. Po odpaleniu sprawdź czy z przelewu nie wydostają się bańki powietrza. I druga sprawa, czy przewody paliwowe i zaworek w podstawie filtra są na właściwym miejscu, wiem że można pomieszać te łączniki...
Witam koledzy, auto ustawione na zegar , dodatkowo w sterowniku skrzyni biegów zmieniliśmy zapisane w nim przełożenie tylnego mostu. Po wyjezdzie przez Polske Gdynia - Gorzyczki ok 15 ton według komputera 39 litrów znowu... Po tankowaniu niby 36.4 litra . Czechy/Austria/Włochy ośka się podniosła w naczepe i niby spadł jakies 2 litry. Suma sumarum skrzynia...
Miałem przypadek pęknięcia głowicy do kanału paliwowego,inny to nieszczelność pompo wtryskiwaczy w tulei,ale wtedy powietrze z kompresji szło do paliwa i po jakimś czasie silnik gasł.Oringi jeżeli są nowe (posmarowane wazeliną)i nie uległy ścięciu przy montażu, należy wykluczyć.Pozostaje jeszcze pompa paliwa - mechaniczna,ale skoro wcześniej był wszystko...
Pompkę można pominąć ale to znowu zależy jaka jest pompa wtryskowa bo różne montowali. Generalnie jest po to żeby więcej mocy miał. Na próbę (jak będzie ciepły żebyś nie miał problemu z odpaleniem) możesz ją ominąć. Niemniej jednak przyczyna jest pewnie w małej kompresji (luzy zaworowe, zużycie, lipny olej) a i pewnie trzeba ustawić kąt wtrysku (potocznie...
ZLOTY01 sory ale chyba jeszcze mało widziałeś a ja już wstawiałem zaworki od starego VW do IVECO bo klient jeździł na gnojówce (tzn tańsza ropa - czytaj odbarwiana jakimś kwasem opałówka) i latał do mnie o reklamację na wymianę końcówek bo po tygodniu auto mu gasło albo nie chciało zapalić i na nic były tłumaczenia że na gównie nie pojedzie więc zrobiłem...
PROBLEM Z PRZYSTAWKĄ. IVECO 2017, PODŁĄCZYŁEM PRZYSTAWKĘ DO ZESTAWU KOMPRESOR DO WYDMUCHU; PODCZAS PRACY KOMPRESORA POTRAFI SIĘ WYŁĄCZYĆ KILKA RAZY W CIĄGU GODZINY, WYŁĄCZA SIĘ I PO 1 DO 2 SEKUND SIĘ WŁĄCZA. POSIADAM STARSZE IVECO I NIE MA TAKIEJ SYTUACJI. CZY JEST JAKIŚ CZUJNIK PRZECIĄŻENIA ? TO NIE ZGRZYTA, CZYLI PRZYSTAWKA NIE ROZŁĄCZA TO WYGLĄDA...
mercedes kompresja kompresja mazda ciśnienie kompresja
nissan qashqai obroty silnika urwane śmigło router odbiór antena zewnętrzna
internet mobilny internet mobilny
Renault Kangoo I 2006 – lokalizacja pompy wspomagania EPHS i hydraulicznej Komatsu PW160 – brak jazdy, diagnostyka, kody E20/E247, zawór FNR, hydraulika