To teraz dokładnie przestudiuj załączony rysunek i jeszcze raz sprawdź. Dodano po 19 Tam raczej Bosch jest a nie Siemens.
Mam podobny blad w iveco 2007 rok. Czy cos poszlo do przodu u autora? U mnie dopiero wymieniony regulator w pompie i filtr paliwa
https://obrazki.elektroda.pl/2484397800_... Jak zatkałem powrót paliwa do zbiornika to z tego króćca zerwało przewód od powrotów z wtryskiwaczy. https://obrazki.elektroda.pl/7748779900_... Pomiędzy filtrem paliwa a pompą wysokiego ciśnienia są takie przewody plastikowe. Czy element zaznaczony strzałką to jest...
Iveco daily 3.0 150 koni 2018 rok, wyświetlał się błąd silnika i regulator ciśnienia na pompie, wymieniłem regulator silnik pracuje normalnie ma moc lecz raz na jakiś czas wyłącza się całkowicie przeważnie przy zmianie biegów z trójki na czwórkę. Odpala z powrotem normalnie i normalnie pracuje, dalej pokazuje się błąd regulatora ciśnienia z tym że mechanik...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Przed wymainą odpalał dobrze ale było to latem.Wymieniłem filtr oraz regulator ponieważ zapalała się kontrolka wtrysku, silnik słabł i po komputerowej diagnostyce okazało się, że jest uszkodzony regulator. Obecnie nie uruchamia się jeszcze świeca płomieniowa. Nie jestem pewny czy ten silnik posiada świece żarowe. Teraz diagnostyka nie wykazuje żadnych...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
A zawór na pompie wysokiego ciśnienia był wymieniony? Przecież to robota na 10 minut, po co wtryski ruszać, jak jest "za wysokie" a nie "za niskie". Jak by wtryski lały to by cieśnienie uciekało. Raz tak miałem, że niby pompa po regeneracji, ale jak się przyjrzałem to w miejscu, gdzie wchodzi regulator była maluteńka ryska, wymienione 3 regulatory i...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Witam ma problem z iveco 50c13 zapala sie kontrolka wtrysku paliwa przy odpuszczeniu pedału gazu.Pojazd wtedy traci moc. Po około 5 sekund wraca to do normy.Usterka ta nie występuje kiedy miedzy przełaczaniem biegu robi się przygazówke.Został wymieniony regulator ciśnienia pompy wtryskowej i pompa została wyczyszczona.Pomogło to tylko na pare kilometrów.
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Przecież zamiast na macajewa można a nawet wypada podejrzeć napięcie wyjściowe z czujnika najprostszym miernikiem "na żywca". Ten regulator ciśnienia może być zawalony syfem z paliwa.
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Iveco Daily III, 2005r. silnik 3.0 HPT 166KM. Szukam "części" ze sterownika EDC ze zdjęcia. Elektronik stwierdził, że jest uszkodzony, ale nie miał na przelutowanie. Nie wiem jak się nazywa. Objawy Silnik nie odpala. Miga czerwona kontrolka wtrysku od razu po przekręceniu kluczyka. CDIF wyświetla błąd regulatora ciśnienia paliwa (zwarcie do plusa) P0053....
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Wyciągnąłem regulator ciśnienia (zamontowany jest z tyłu pompy paliwa) umysłem go i pomogło jest wszystko ok. Tylko się boję że za jakiś czas może padać czujnik.
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Iveco z tego rocznika posiada sterownik EDC więc pomogła by diagnoza komputerowa lub chociażby samodiagnoza kodem migowym.Należy sprawdzić ciśnienie po niskiej stronie pompy CR jeżeli to nie pomorze wyczyścić regulator ciśnienia jak wspominał kolega.Problem może tkwić w puszczających wtryskiwaczach wtedy brak dostatecznego ciśnienia ok 200bar potrzebnego...
Czy ma ktoś schemat ECAS do IVECO Euro Tech zawieszenie pneumatyczne z tyłu bez sensorów elektrycznych tylko z regulatorami mechaniczno pneumatycznymi ?
Małe pytanko :) Jakie ciśnienie powinny mieć wtryskiwacze w Iveco 150e23
Tak dużo, zgadzam się, nie były kasowane nigdy /nie mam interface do iveco niestety/, przycisków u mnie nie znalazłem, pewnie ich nie ma, to był angol, a instalacja jest przełożona od eu, tak czy siak 10 lat chodził bez zarzutu, wymieniłem w nim tylko rozrząd i regulator ciśnienia paliwa. Dziękuję za info - pomocne. Dodano po 1 Też zauważyłem 6.1, skrzynia...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Witam serdecznie!! Jak w tytule samochod po dodaniu gazu gaśnie (zapala sie kontrolka EDC i miga) Delikatnie smyrajac gaz mozna jechac. Samochod strasznie dymi na na biało, Po podłączeniu komputera wyszedł błąd regulatora cisnienia i czujnika ciśnienia paliwa. Istnieje mozliwosc że kierowca mogł wlac benzyne zamiast ON Czy to mogło mieć wpływ? Teraz...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze. Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Najłatwiej będzie przerobić mapę wtrysku softem od tuningu. Dawka gazu najprawdopodobniej jest stała a zmiany dawki roboczej obliczone dla PDE są takie same jak dla zwykłej pracy pompowtryskow. Wystarczy obniżenie dawek w sofcie, ingerencja w ciśnienie doladowania nie przyniesie spodziewanego efektu (będzie brakować momentu). Lepiej np.zmniejszyć wartość...
No i czego szukasz korekta ponad 5 na pierwszym to albo wtrysk albo cały cylinder 1. Najprościej podmiana pierwszego wtrysku np z 2 i sprawdzenie czy korekta przeskoczy za nim. PS. Czym sprawdzasz korekty? Nie wiem jak nazywa się dokładnie.. Z tego co widziałem diagnozowali z łapka jakimś Bosch-em . Problem polega na tym, że nie zawsze mam w/w objawy...
No ja wszystko rozumie ale sklepy sprzedające części do pnełmatyki muszą się gdzieś posiłkowac schematami do cięzarówek i naczep z głowy nikt nigdy nie bierze bo naprawiając to nie jest nikt w stanie stwierdzić czy w Volvo 2018 jest zawór trójdrożny czy czterodrożny czy Man Iveco Skania mają gdzie i jakie zawory usytuowane Jesteś obcokrajowcem? A wracając...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Dobry wieczór. Klient przyprowadził auto na krawacie. Sprawdzamy przelewy na samym rozruszniku... Dwa złomy. Właściciel zawiózł do regeneracji wszystkie wtryskiwacze. Po włożeniu auto nie chce zapalić. Coś ewidentnie blokuje rozruch. ECU celowo zamyka regulator i nie steruje wtryskiwaczami. Po odpięciu wtyczki od SCV ciśnienie pojawia się (1300bar)...
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Syf w regulatorze Cisnienia paliwa
. Rozrząd juz ustawilem. Udało mi się dojsc do tego ze jak odepne kostke z regulatora cisnienia to paliwo dochodzi na wtryski a jak jest podpieta to nie idzie. Na odpietej ani wpietej nie pali. Sprawdzalem jakie jest napiecie na tryskiwaczach i nic niepokazuje Do tego przestalo dzialac polaczenie z obd. Obstawiam ze jednak sterownik padl :/
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Dynamic fuel Reference - 300 euro Promocja na rynku polskim: 1000 PLN (brutto) Powodzenia ;) za ta kase mam np: 1. Wydajna pompa paliwa Walbro 255hp - 380zl 2. FMIC od Iveco + orurowanie (cena dotyczy wykonania samemu) - 400zl 3. Regulator cisnienia paliwa - 200zl Zostaje mi 20zl na fajki i jakies piwo :) Do tego wmiare sensownie podniesiona moc......
hmm moze bede brutalny :) Ale za 2500zl to mozna sobie kupic paliwa :) bo jesli chodzi o tuning to na wiele nie starczy... Nie wspomne juz o uturbieniu tego slinika... Wiesz fajnie jest wymieniac tloki, turbo itp... tylko jak sie to wszystko zaczyna sumowac to robia sie niebotyczne pieniadze... Tak na dzien dobry: 1. uzywana turbina okolo 1000zl (jakis...
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
regulator ciśnienia paliwa iveco ciśnienia iveco regulator iveco
mikrofala dioda temperatura zasilania podlogowki pilot uniwersalny cyfra
Jak odpowietrzyć nową pompę hamulcową? Praktyczny przewodnik HTML do UDP – przykład Node.js, Express, dgram, przesyłanie danych z formularza