Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
No widzisz i od tego trzeba było zacząć. Jak widać instalacja wykonana jest prawidłowo. Jest kocioł gazowy, prawdopodobnie kominek z płaszczem wodnym lub dodatkowo kocioł na paliwo stałe, jest sprzegło hydrauliczne, są oddzielne pompy obiegowe dla podłogówki oraz grzejników. Jest moduł rozszerzający do kotła Vaillant sterujący pompami oraz zaworem mieszającym...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Ciśnienie gazu 2 bary to stanowczo za dużo szczególnie przy silniku 1,8, bład P0170 może się tyczyć zarówno zbyt ubogiej jak i zbyt bogatej mieszanki, w twoim przypadku obstawiałbym do drugie. Nie wiem jakie masz średnice dysz ale ciśnienie na parowniku powinno byś około 1,1 bara. Jeśli masz tradycyjną listwa wtryskową np. Valteka to wtryski mogą wymagać...
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
Dzień dobry. Problem z Fiat Panda 2, 1100, 2003. 208 tysięcy. Engine świeciło zawsze i świeci, czasem zaświeci kłódka. Akumulator nowy - (po wymianie jeden reflektor pod koła, drugi w niebo). Przejechane 500 km spoko. Start zawsze OK. Benzyna. Pali 7/100 krótkie trasy, zero brania oleju. Max 150 km/h spoko. Wcześniej był na gazie, ale słabo ciągnął...
poszukaj przekażnika w instalacji BRC najprawdopodobniej on ma słaby styk i tak sie własnie auto zachowuje ze brakuje mocy
Witam. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Brak błędów - sprawdzone opcomem. Brak ciśnienia ropy na listwie wtryskowej. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia (CR). Pompa kupiona na szrocie i założona brak efektu, dalej brak ciśnienia na listwie CR. Przy okazji sprawdzony pasek rozrządu. Pompa wstępna działa i filtr paliwa sprawdzony. Podmieniona...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Z diagnostyki wychodzi że czujnik ciśnienia, tu nie ma innej metody tylko podstawienie pewnego (nie musi być nowy). Może też być regulator (zacina się), ale najpierw podstaw czujnik. Dzisiaj robiłem toyotkę auris z silnikiem 1,4 d4d, samochód kolegi. Błąd czujnika ciśnienia na CR, ale autko normalnie pracuje. Kupiłem na alledrogo taki czujnik (424 zeta...
Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Sprawdziłbym bym ciśnienie jakie daje sama pompa. 2- pompa + listwa wtryskowa z wtryskami, czy nie puszczają, po 8-10 minutach. 3- pompa + listwa i regulator ciśnienia.
Pompa wstępna lub to co wyżej, nie będę przepisywał. Trzeba przy tym trochę posiedzieć bo przyczyn może być wiele aż po same wtryskiwacze.
sprawdź rozrząd przypuszczam ze zerwał się klin na górnym kole częsta przypadłość tych silników
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Według mapy wysokości google studnia jest jakieś 22m wyżej poziomu domu. Jeszcze jak głęboko jest lustro wody w studni - to trzeba odjąć od wysokości gruntu przy studni. Nie wiem czy te mapy dobrze pookazują wysokość - przydała by się geodezyjna albo poziomnica (lepiej niwelator), listwa (łata geodezyjna ze skala) i idziesz przez zbocze mierząc kolejne...
A jakie jest ciśnienie paliwa ? Miałem kiedyś KIA z podobnym problemem, tylko, że odpalała po długim kręceniu. Okazała się listwa wtryskowa uszkodzona, była robiona pompa i wtryski wcześniej.
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Po wypięciu wtyczki czujnika po stronie sterownika jest masa, 5V i 5V przy włączonym zaplonie i przy kręceniu rozrusznikiem. Przy podłączonym czujniku jest dokładnie identyczenie. To raczej nie jest normalne. Obecnie auto już pali więc napiszę odpowiedź na swoje pytanie, może sie komuś przyda... Napięcie na czujniku listwy na wolnych obrotach (oczywiście...
Podpowiedź masz tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/8514270500_1...
na forum Audi znalazłem że to jest normalne ciśnienie na wolnych obrotach w tych silnikach High Fuel Pressure - to powinno to być od szyny wytryskowej, coś jeszcze pomoc wytłumaczyć ?
Wysterowanie zaworu ciśnienia i wydatku paliwa bardzo zbliżone. Kiedy to mierzysz, tzn w jakich warunkach to porównujesz? Dziwne żeby sprawne auto miało takie samo wysterowanie jak auto gdzie nie ma wymaganego ciśnienia. Gdyby pompa poszła pełna parą to by skończyła się skala na manometrze (raczej nie masz większego jak 1000 bar). Mierzysz ciśnienie...
Sterownik widzi obroty przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie?
Wypadało by też sprawdzić jak z ciśnieniem na listwie CR podczas gazu w podłodze.
Trzeba zrobić test przelewowy wtryskiwaczy. Cykanie wtryskiwaczy nie ma znaczenia.
Jeżeli wypad to włącz silnik i słuchaj gdzie syczy. Zobacz z tyłu przepustnicy.
Od ponad 6 tygodni walcze z moim P206, który zgasł z niewiadomych przyczyn podczas jazdy. Przy próbie rozruchu początkowo szedł z rury wydechowej biały dym i próbował załapać a obecnie nawet i tego już nie ma. Obecnie odwiedził już kilka warsztatów min ASO PEUGEOT w Legnicy gdzie stwierdzono zbyt małe ciśnienie paliwa i powiedziano, że jest uszkodzona...
"komora wstępna" ? w CRD nie ma takiej. Jest listwa wysokiego ciśnienia na której musi być w czasie pracy rozrusznika określone ciśnienie - ani za małe, ani za DUŻE ! Najpierw zrób tak jak radzi przedmówca próbę przelewową, i sprawdź czy w czasie pracy na wolnych obrotach z krućca przelewowego listwy wys. ciśnienia (na głowicy) leci paliwo po ściągnięciu...
Zawór sterowania ciśnieniem na listwie. Służy do "utrzymania" ciśnienia na odpowiednim poziomie.
Wiatm mam problem z moja crv 2.2 nie odpala na zimnym i cieplym silniku tylko na plaku odpali i chodzi normalnie, pompa sprawdzona listwa wymieniona czujniki cisnienia spawdzone wszysko ok. Zrobilem test menzurkowy i okazalo sie ze wtryski 2 i 4 mocno leja na uruchomionym silniku. Pytanko do was czy te wtryski maga byc moim problemem nie urochomiania...
P0194,"Czujnik ciśnienia listwy paliwowej - przerwa" P0224,"Przepustnica /czujnik położenia pedalu /przełącznik B - przerwa"
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Skoro mu dowożę bak i przewody i bierze ode mnie za wymianę, a nie umycie to pasowały by się do tego dostosować. To że odpalił auto kiedy była nowa pompa, listwa, wtryski na aucie, a na starym filtrze paliwa, które stwierdził że WYPŁUKAŁ to już pominę. Pourywane zapinki, wtyczki. Tak podłączył bak, że cały czas piszczala rezerwa. I cham wcale by się...
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
Dzięki za informację. Dzisiaj zaprowadziłem Auto do kolegi gazownika aby jutro mógł dokonać testu i diagnostyki. Po przekazaniu materiałów z dokonanych pomiarów i wykresów oraz oględzin osprzętu tomasetto zauważył, że komplet ten jest przeznaczony patrząc na reduktor na moc 100KM.Montując takie zestawy od lat od razu poznał jakiej mocy jest ten zestaw....
zawór ciśnienia listwy do sprawdzenia
Stawiał bym na zawór regulacji ciśnienia na listwie, to częsta usterka. W trakcie rozruchu ciśnienie paliwa musi osiągnąć odpowiednią wartość ok 200bar. Jeżeli jest poniżej ECU nawet nie próbuje otworzyć wtryskiwaczy
Jeżeli tam jest listwa z mechanicznym zaworem to go sprawdź bo czasem syf podchodzi i u mnie np. trzymał dużo za dużo.
Na plaku lub starterze chodzi ?
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki i poprostu nie łączy. Co do drugiej przypadłości trzeba by sprawdzić czego brakuje, czy jest ciśnienie na listwie, poprostu diagnostyka.
Cześć widzę że kolega "Hektar Zahler " odpowiada na wszystkie tematy zagadkowo jakie pojawiają się na forum nabijając sobie punkty a odpowiedzi nie wnoszą nic pomocnego w tematach. Kolego "pitool " myślę że najlepszym rozwiązaniem twojego problemu będzie pomiar napięcia na wtyczce ECU. Po prostu wykonaj sobie przewód do przyrządu zakończony cienką igłą...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Wczoraj wieczorem na szybko zamontowałem nowy czujnik a stary chciałem zrobić jako kalibracyjny ale autokalibracja się nie powiodła – silnik zgasł mimo że kalibracyjny czujnik podciśnienia działał normalnie w programie miałem żółtą kropeczkę na MAPA i pocienienie. U mnie jest zrobione tak: Listwa wtryskiwaczy lewa -> wężyk -> ...........................................
Jest tam na listwie jakiś czujnik ciśnienia paliwa, ale czy on robi takiego psikusa Tak, prawdopodobnie to ten czujnik ciśnienia paliwa. Wymień go i powinno pomóc. Odpowiada on za utrzymanie stałego ciśnienia na listwie.
Witam! Zakres remontu: -nowe zestawy naprawcze -remont głowic -szlif wału -remont pompy wtryskowej i wtryskiwaczy Ciśnienie sprężania jakie zmierzyłem to na 2 cylindrach 30 at a na 2- 32 at.Ale który cylinder miał określone ciśnienie to nie pamiętam, bo to było kilka lat temu. Miałem wtedy problem z pompą wtryskową taki, że silnik nie wkręcał się dobrze...
witam a tak jeszcze na marginesie: czy sprawdziłeś tablicę bezpieczników...czy aby tam gdzieś nie ma jakiegoś sfajczonego ustrojstwa... Pozdrawiam
Sterowanie impulsowe. Podłączając do nap. 12V nic nie słychać, żadnego puknięcia? Trochę dziwne te napięcie 8V na czujniku. Odepnij kostkę od czujnika i wtedy zmierz.
ciśnienie listwa jakie bezpiecznik listwa ciśnienie listwa peugeot
composite svideo budowa falownik jednofazowy bosch podłogowy
hulajnogi elektryczne problemy nivona zawór drenażowy wymiana
Renault Espace IV 2004 – schemat montażu alarmu Seo Perfect 2003, podłączenie do UCH Przetwornica DC-DC 36V/48V/60V/72V do 12V – schematy, LM5576, UCC2897A, Vicor, TDK-Lambda