Objaw wygląda na czujnik obrotów wału.
Udało się coś zdziałać z obrotami?
Co znaczy, że komputer nic nie wykazuje? Na co patrzyłeś na tym komputerze?
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
A sprawdzaleś jak porusza się cięgno turbiny pod samochodem w momencie dodawania gazu na wolnych obrotach ?
Wcześniej nie słyszałeś żadnych odgłosów tarcia, stukania ani tym podobnych, np przy schodzeniu z obrotów?
Dlaczego chcesz zwiększyć obroty?
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Autko odpala normalnie ? Nie kopci ? Jaka praca na wolnych obrotach ?
Sprawdź VAG-iem przepustnicę- kąt otwarcie i styk wolnych obrotów.
A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
Powiem ci chyba tak mi sie wydaje ale nie na bank ze na luzie auto ma większe obroty a podczas jazdy tylko 2200 obrotów
Przepustnica owszem, do sprawdzenia jeszcze nastawnik obrotów(śilniczek krokowy)
W jakim zakresie obrotów szarpie?
A to że przy przepustnicy w tym czarnym plastiku nie wiem czy to jest silniczek krokowy czy jakieś sterowanie przepustnicy słychać grzechotanie to czy jest to naturalne czy to ma związek z obrotami
Strzelanie w tłumik może świadczyć o niecałkowitym dopalaniu się mieszanki, więc problemu szukałbym w układzie zapłonowym lub układzie wydechowym. Na pewno warto sprawdzić: 1. Zapłon (być może jest przestawiony lub jest źle ustawiony). 2. Sprawdzić kable do świec, a szczególnie przepalone i skorodowane fajki. 3. Wydech (czy początkowe elementy układu...
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Dokładnie, ale jest też prostsza metoda: przyświeć sobie latarką, tak, aby widzieć kręcący się wirnik/wentylator alternatora i niech Ci druga osoba wyłączy silnik, powinien po zatrzymaniu paska zrobić jeszcze parę obrotów
Ok. Dziś po pracy zamieszczę zdjecie Dodano po 9 przesyłam screany z ciśnieniem i czasow-tryskami gazu i beznzyn przy różnych obrotach
Akumulator, mój miał napięcia dobre i trzymał prad.... Też myślałem że mój prawie nowy markowy akumulator jest 100% dobry, już prawie brałem się za wymiane rozrusznika itp. Pożyczyłem akumulator z marketu i silnik kręci jak szalony i odpala na pół obrotu..
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach.
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
kolego mi tesz cos ostatnio wariowało i okazało sie że wirnik świruje a może któraś dioda nie styka chociać wtedy miałbys ponad 15v sprawdz ile masz v na full obrotach
... a zmienia Ci się w ogóle to napięcie? Pewnie masz niepodłączoną sondę do instalacji. Wcześniej wrzuciłem plik ze screenami to zobacz. Zmienia się o kilka setnych. Ale to na postoju były screeny robione na małych obrotach.
Te czerwone wężyki to podciśnienie. Wcześniej działało dobrze? Może mapa tak zrobiona ze silnik twardo pracuje na wolnych, silnik pracuje równo czy nie, jakie masz obroty jalowe?
Bo źle to robisz. Wpierw 10->kanał 00 i na zapytanie testera czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q
Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Co w tych przepustnicach pada? Tam czasem nie ma jednego silniczka od spryskiwaczy gdzie zmianą kierunku obrotów realizuje się podawanie płynu na tył lub przód?
Dobrze. Ale to nie zbyt by tłumaczyło rosnące obroty na biegu jałowym.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Najprościej ,odczytać kody usterek.Powodów cała lista.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Też trochę to dziwi dlatego poczekałbym z wymianą i zajął się diagnostyką. Dobrze byłoby mieć podpiętego kompa w momencie, gdy fura zaczyna szaleć. Podgląd na bloki pomiarowe z odczytem prędkości obrotu wału.
Witam, Czy koledze udało się rozwiązać problem? Też mam problem z drganiami budy na wolnych obrotach w 1.6 BSE w VW Touranie... Przedzwoniłem wszystkie ASO w Łodzi z pytaniem o podniesienie obrotów i aktualizację softu ECU ale tego nie oferuję i twierdzą, że Ten Typ Tak Ma ;/
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Przy jakich obrotach występuje ten gwizd :?:
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Witam mam pytanie w sprawie samochodu Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r. Jakie mogły by być przyczyny gaśnięcia ciepłego silnika, spadanie z obrotów i odcięcie paliwa? Wymieniony filtr paliwa.
SKODA Octavia II, liftback rocznik 2007 Pojemność silnika: 1984 cc/ 110,00 kW Po włożeniu kluczyka/włączeniu zapłonu nie zaświeca się deska rozdzielcza. Auto się uruchamia na chwilę i gaśnie nie nabierając obrotów. Normalnie działa radio, oświetlenie, alarm. Od czego zacząć?
1,6 GLX czy o to chodziło jak nie to gdzie mam to znaleźć?
Aparat zapłonowy cały, czy tylko kopułkę i palec?
1. Nie ma LPG 2. Katalizator i tłumiki żadnych dziwnych odgłosów nie wydają 3. Filtr powietrza - wymieniałem przy ostatnim przeglądzie (jakieś 11000 km) - ale spróbuję wymienić - w końcu to żaden koszt. 4. przewody WN chyba też OK (na oko) – a po czym poznać że coś z nimi niedobrze? 5. ABS jest, żarówki w stopie identyczne z oryginałem –...
witam mam problem z instalacją kme (sekwencja) polega on na tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie na wolych obrotach. samochód to skoda octavia 1.6 - 75 KM listwa wtryskowa valtek. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
a coś konkretnego
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony.
Witam Skoda octavia wyrzuca płyn chłodniczy gdy dojdzie do 110stopni na wolnych obrotach na otwartym zbiorniczku i zamkniętym burzy sie
Bardziej gaśnięcie silnika. Poprostu spadają obroty, brak mocy nawet jak pedał gazu w podłodze i gaśnie silnik.
Volks-szmelcwageny tak mają że im sprzęgła szybko padają. Do sprawdzenia cały układ. Na wysprzęgliku począwszy na zamachu skonczywszy. Do tego wałek i skrzynia do sprawdzenia. Powiedz raz jeszcze: auto jest włączone na biegu jałowym (luzie) wciskasz sprzęgło i obroty rosną czy maleją?
Witam, mam problem ze Skodą Octavią - samochód do 3 tys obrotów ładnie chodzi a gdy doda się więcej gazu samochód przerywa i skaczą obroty. W samochodzie zostały wymienione przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy. Z czym może być problem, pozdrawiam
Nie gaś na benzynie,ale pojeździj na niej trochę zanim zgasisz. Jak jedziesz na źle skalibrowanej instalce LPG to komputer robi sobie odpowiednie adaptacje i silnik działa dobrze.Sęk w tym że odpalasz na benzynie a nie gazie ,a te kalibracje i korekty nie są dla beny ale gazu. Sterownik silnika nie ma pojecia na czym jedzie,jak go zatem przestroisz...
Dolej paliwa dla pewności,naładuj porządnie akumulator,sprawdź dla świętego spokoju poziom oleju i płynu chłodniczego i odpalaj.Niech sobie popracuje.Wybuchnąć nie powinien co najwyżej próba odpalenia sie nie powiedzie ;).Oczywiście odpalanie na benzynie tak samo jak rozgrzewanie silnika.Żadnego gwałtownego zwiększania obrotów zanim sobie nie popracuje...
Kolektor założył "gazownik"
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Kompletny remont silnika rozwiązał problem.
PD? Nie bardzo rozumiem.
Rozwiń bardziej swoje zamiary wobec tego silnika.
Wymieniono sterownik silnika.
i co wyszło z tym buczeniem , bo mam podobne objawy?
Witam. W grudniu wymienilem turbo i bylo ok.Turbina jest po regeneracji.Teraz silnik prawie nie reaguje na pedal gazu do polowy jego polozenia i do 1750-1800rpm.Po przekroczeniu tych obrotw dostaje kopa jak na 130 przystoi.Z poczadku myslalem ze lopatki zmiennej geometri doladowania sie zaciely ale rusza sie to bez problemu.Porozbieralem caly uklad...
Temat zamykam.
Szczotki w dmuchawce pewno już do wymiany. Ale zalecam kupić nową całą dla komfortu. Ewentualnie maoga być problemy z zasilaniem. A na najwyższych obrotach dział cy tak samo?
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Wszystko się zgadza, przekaźnik 429 pod maską.
Wygląda na uszkodzenie licznika. Warto jeszcze sprawdzić w parametrach czy obroty są cały czas prawidłowe.
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
Sprwadź wężyk idący od serwa do kolektora dolotowego, czy nie ciągnie lewego powietrza, nie czyściłeś przypadkiem przepustnicy?
dobra cwaniakować każdy umie ale żeby normalnie powiedzieć to tylko nieliczni. Samochód już normalnie odpala, tylko jak się jedzie to nie chce sie wkręcać na wyższe obroty, czemu tak może być??
Najpierw porządna diagnostyka komputerowa.
Witam Ja natomiast mam inny choć podobny problem, mianowicie falujące obroty. Jeżdżę skodą octavią 1998r 1,6 AKL benzyna + gaz i od jakiegoś czasu samochód poprostu gaśnie najczęściej podczas hamowania i strasznie falują obroty na postoju. Wymieniłem tzw. odmę tj. rure łączącą filtr powietrza z wlewem oleju i od tego czasu jest troszkę lepiej obroty...
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Błąd p0130 czujnik tlenu-usterka czujnik 1 bank1.
Chodzi o kąt wtrysku?
A wcześniej wkręcał się do końca? Sporo aut ma ogranicznik obrotów na postoju. Jeśli poza tym wszystko działa normalnie i nie ma błędów w sterowniku to nie widzę powodów do ingerencji mechanika.
Dolej NoSmoke Treatment firmy STP i jak kontrolka się nie pojawiprzez najbliższe kilkaset km to znaczy że ktoś cofnął licznik o kilkaset tysięcy km w tym aucie i silnik szrot. To zawieszanie obrotów to za sprawą instalacji LPG i nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju w układzie smarowania.
Proste pytanie. Czy jeździ na benzynie?
Ja te sprawdzania błędów robiłem przy wyłączonym czujniku wałka korbowego. Jest nowy i bez zmian...
Poszukaj sobie o trybie awaryjnym w tym silniku, znajdziesz rozwiązanie na 100%. Nie ma sensu po raz setny pisać tego samego na forum. Zamykam.
Witam, Skoda Octavia 3 1.5 TSI DADA, na zimnym silniku grzechotanie przez ok 10 sek, podczas jazdy wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder. Po wymianie świec i cewek, wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, przebieg 110tys. Czuć szarpanie podczas przyspieszania, i przy ok 2 tyś obrotów słychać grzechotanie, ale nie mam go na biegu jałowym.
Prawdopodobnie druga też jest dobra. Ostatnio robiłem jakieś audi a5 . Po nabiciu ciśnienie "wstawało" z 4 do 6 atm i spadało. Odstawiłem na zakaźny i chodził na wolnych obrotach ponad godzinę i nic, do 6 atm i spadek. Dopiero dobrych kilka przegazówek i sprężarka "załapała cuga".
2001 1,8t 4x4 150km
Odczytaj błędy. Wymiana w ciemno generuje tylko koszty.
Witam. Ta nie równa praca na wolnych obrotach to była na ciepłym czy na zimnym silniku ? Mam ten sam problem jak silnik sie zagrzeje to na wolnych obrotach czuć na siedzeniu drgania na zimnym silniku pracuje równo. Skoda octavia 2.0 tdi BKD.
Witam mam problem ze swoją Skoda Octavia 1 1998r 1.9tdi 110km jadę do 90 km/h jest wszystko w porządku a powyżej 90km/h obroty foluja jeżeli jest na biegu to poszarpuje jeżeli wrzucę na luz obroty potrafią dojść do odcięcia i nie wiem co może być przyczyną. Z góry dzięki
nie ma szans.
A można sprawdzić i wyeliminować chociaż czujnik?
Witam. Od pewnego czasu jadąc autem przy obrotach około 2300-2500 wciskam delikatnie gaz tak z centymetr to słychać takie szuranie, brzęczenie. Poniżej i powyżej tych obrotów nie słychać tego dźwięku. Najbardziej słychać jak np schodź z obrotów i przy ok 2300 wcisnę delikatnie gaz,ten centymetr. Przy mocniejszym wciśnięciu nie ma żadnego dźwięku. Rozrząd...
Nie odpalaj. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w E39 po zdjęciu wężyka z kolektora są dużo wyższe obroty a po przegazowaniu dusi się.
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
0,6 -0,7 u mnie jest,widac że wypala po obrotach .Jak wypali włącza wentylatory na chwile i koniec.
Napiecie sondy po dodaniu gazu zmniejsza sie blyskawicznie-wiec sonda dziala ale dlaczego na wolnych obrotach stoi na 0,80 V ?
Napisz jakie błędy się pojawiają. Myślę, że to wina silniczka położenia przepustnicy. Pozdrawiam
Źle zrobiony log. Musisz zrobić grupę 011 DYNAMICZNIE. Prosta droga, czwarty bieg, obroty od 1400 - 4000 , cały czas pełen gaz i włączone logowanie. Nie masz takiej prostej drogi to chociaż trzeci bieg i 1400-4000 obr.
Jaki masz silnik i jakie ECU?
tak właśnie jest tylko na tych obrotach, najbardziej martwią mnie te drgania na luzie, dziś pójdę sprawdzić pod maską, żona przytrzyma go na obrotach i zobaczę mniej więcej skąd słychać najgłośniej
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Witam. Mam problem. Kupiłem Skode 19tdi i coś mi zaczyna się sypać. Na małych obrotach przyspiesza jak powinna ale jak minie 2tys. obr zaczyna nią szarpać i traci moc. Zapala się wówczas kontrolka od ASR. Długo stała. Czy to wina turbiny?
cześć szukam pomocy w sprawie sprzęgła w mojej skodzie 1. sprzęgło padło - nie rozłącza 2. biegi wchodziły tylko na wyłączonym silniku 3. decyzja wymiana sprzęgła- (docisk+tarcza+simering na skrzyni +wałek wysprzęgląjacy) 4. wałek który wyciska sprzęgło byl zeszlifowany jakieś 5mm 5. blacha na docisku - dziura w miejscu styku walka 6. tarcza i docisk...
skoda obroty octavia obroty skoda octavia skoda octavia obroty
czarny ekran internet telewizorze zatkany wydech satelitarny tuner analogowy
samsung rsh5zlbg udostępnianie internetu przez telefon
Anadol EKO nie działa - diagnostyka i rozwiązania Zakup Balkancar DV1792 - Na co zwrócić uwagę?