W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Bo źle to robisz. Wpierw 10->kanał 00 i na zapytanie testera czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Udało się coś zdziałać z obrotami?
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
Źle zrobiony log. Musisz zrobić grupę 011 DYNAMICZNIE. Prosta droga, czwarty bieg, obroty od 1400 - 4000 , cały czas pełen gaz i włączone logowanie. Nie masz takiej prostej drogi to chociaż trzeci bieg i 1400-4000 obr.
Witam, mam problem ze Skodą Octavią - samochód do 3 tys obrotów ładnie chodzi a gdy doda się więcej gazu samochód przerywa i skaczą obroty. W samochodzie zostały wymienione przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy. Z czym może być problem, pozdrawiam
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Żeby nie zrobić krzywdy dla silnika musisz w takiej sytuacji podnieść w górę wolne obroty ale i tak bez warsztatu się nie obejdzie, może pompa, może panewki, możemy zgadywać a w warsztacie kilka pomiarów wyjaśni wszystko. Ewidentnie spada ci ciśnienie oleju w układzie smarowania jak nagrzeje się silnik.
Witam, auto jak w temacie, problem dotyczy drzwi prawych oczywiście. Zamek działa zmyka otwiera, jednak na wyświetlaczu nie widać wskazania że drzwi otwarte(inne widać) oraz nie zapala światła wewnątrz. Przejrzałem okablowanie miedzy drzwiami a autem i było kilka popękanych (nie przerwanych) przewodów, wysuszyłem po izolowałem jednak nic to nie zmieniło....
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony.
Wszystko się zgadza, przekaźnik 429 pod maską.
1,6 GLX czy o to chodziło jak nie to gdzie mam to znaleźć?
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Jaki masz przebieg?
Sprawdź VAG-iem przepustnicę- kąt otwarcie i styk wolnych obrotów.
Proste pytanie. Czy jeździ na benzynie?
proponuje sprawdzenie silniczka krokowego benzyny on jest odpowiedzialny za "falowanie"obrotów.ale najpierw zciagnij - kleme z aku na 10 min jest mozliwe ze komp z benzyny nalapal bledów i ma problemy z benzyna...rcyganek- nie mylisz sie kazda octawia jest na wtrysku wielopunktowym...:)
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Mianowicie czasami mi faluje. Obroty spadają poniżej normy i wracają do normy. Podłączyłem koputer Bosch-a i wyskoczył mi bład 468E. Czy moze ktos wie co on oznacza? Szukałem na forum ale nie ma tego błedu niestety. Z góry dzięki i pozdrawiam
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Kolego dopiero jutro mam możliwość podpięcia pod kompa. Odezwę się jutro.
Zastanów się czy w ogóle opłaca się naprawiać ten samochód.Koszt naprawy może przekroczyć wartośc auta.Wymiana silnika ,turbiny ,rozrządu to może przekroczyć 5tys.
Ja podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Cewkę, świece i przewody mam względnie nowe. U mnie problem występuje tylko gdy na dworze jest zimno. Jak złapie temperaturę pod maską - wszystko wraca do normy. Nie odczuwam też problemów na wyższych obrotach - jak ruszę na trasę to jadę, jak zatrzymam się na światłach to na wolnych obrotach...
Połączył się na drugim (bardzo podobnym) interfejsie. Niestety zero błędów.
No to oscyloskop i patrzeć jakie są wskazania HOS
Witam mam problem ze swoją Skoda Octavia 1 1998r 1.9tdi 110km jadę do 90 km/h jest wszystko w porządku a powyżej 90km/h obroty foluja jeżeli jest na biegu to poszarpuje jeżeli wrzucę na luz obroty potrafią dojść do odcięcia i nie wiem co może być przyczyną. Z góry dzięki
witaj skodziarzu proponuje abyś ten problem przedstawił na forum OCP(octavia club polska) lub na forum skodovka club.napewno tam znajdziesz podpowiedzi na ten temat.pozdrawiam (jestem skodziarzem ze skodovki i tam rozwiązujemy tematy problemów dotyczących tej marki).forum .octaviaclub.pl
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Witam Ja natomiast mam inny choć podobny problem, mianowicie falujące obroty. Jeżdżę skodą octavią 1998r 1,6 AKL benzyna + gaz i od jakiegoś czasu samochód poprostu gaśnie najczęściej podczas hamowania i strasznie falują obroty na postoju. Wymieniłem tzw. odmę tj. rure łączącą filtr powietrza z wlewem oleju i od tego czasu jest troszkę lepiej obroty...
Na wolnych obrotach, zarówno na benzynie (nawet po odpaleniu), jak i na LPG, chodzi idealnie, nie rzuca autem, ani obroty nie falują. Dodaję zdjęcie z pomiaru. https://obrazki.elektroda.pl/2491423500_... Dodatkowo podaję całą analizę warsztatu: https://galeria.warsztat24.com/galeria.p...
Auto wyżej wymienione z roku 97r, ma taki problem dodam że nie zawsze, po dodaniu gazu samochód zawiesza swoje obroty w przedziale 1800-2000 czasami i faluje, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, rurki podciśnieniowe posprawdzane, nieszczelności w kolektorze nie znalazłem (psykałem plakiem wszędzie) błędy pod vagiem: 15xx-coś ze sterownikiem hamulca...
Jednak nieogarnięty problem powrócił: wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, zawór ilości paliwa oraz pompa wysokiego ciśnienia nadal nic nie pomagają. Opiłków brak. Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy tak jak wyżej pisałem, samochód faktycznie gaśnie. Raz zdarzyło mi się, że potrzebowałem się dotoczyć i zauważyłem, iż obroty spadły, ale...
Witam ponownie po dosyć długiej przerwie. Cieszyłem się bo autko jeździło sprawnie bez problemów lecz znowu dzieją się dziwne rzeczy. Zaczął ponownie poszarpywac i do tego doszedł jeszcze jeden objaw tzn po odpaleniu wszystko ładnie pięknie lecz gdy tylko dodam lekko gazu obroty wskakują na 2 tys i nie chcą powrócić do prawidłowych niższych. Czujnik...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
Witam koledzy. Mam pytanie w mojej Skodzie 19TDI 2009 rok 105 km mam taki problem - po wyjeździe z garażu pochodzi chwilę i obroty podnoszą się na 1100 i włączają się wentylatory. Sprawdziłem przez podmianę czujnik płynu chłodzącego jest ok. i ten drugi na dole też prawej strony. Jest jeszcze z lewej na dole czujnik klimatyzacji. Tego nie sprawdzałem....
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Można powiedzieć że jestem w bardzo podobnej sytuacji również posiadam Octavie 98r. 1.6 75 km problemy zaczęły się od założenia gazu i ciągną się już ładny kawałek czasu, wyskakiwał błąd sonda lambda oczywiście sonda wymieniona przepustnica, alternator również ponadto przy włączonej dmuchawie światłach, i kierunkowskazach obroty jeszcze bardziej spadają...
Tak jak pisałem wcześniej, obroty dochodzą do 400obr/min., a rozrusznik chodzi i kręci. Kolejnym razem dodam filmik żeby było jasne o co chodzi. Co do instalacji WN - wymieniono świece, wymieniono przewody WN, wymieniono cewkę. Olej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniony. Nie pozostaje mi nic innego poza pozostawieniem auta na dalszą diagnostykę....
Witam was, ostatnio w mojej skodzie pojawił się problem z wskaźnikiem temperatury silnika. Auto po odpaleniu (bez problemowego) nagrzewa się do +/- 90 stopni (nie dochodzi do maksa) po czym spada prawie do minimum by znowu po jakimś czasie wzrosnąć. Wymieniłem termostat bo zauważyłem, że w zimniejsze dni auto przy większej prędkości traci ciepło. Niestety...
Witam, Skoda Octavia 1.6, 2003, benzyna. Od jakiegoś czasu mam problem z moim autkiem. Objaw jest taki że silnik "szarpie" zarówno podczas postoju jak i podczas jazdy. Podczas postoju pracuje równomiernie przez jakieś 3,4 sekundy a po nich spadają mu obroty tak jakby miał silnik zgasnąć lecz po chwili znów na kolejne 3,4 sekundy wraca wszystko do normy....
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Potrzebujesz zmienić na 6 biegowa bo tak chcesz czy zmniejszyć obroty przy wyższej prędkości na ostatnim przełożeniu? Jeżeli zmniejszyć obroty to trochę wysiłku na Internecie jest kilka udanych opisów z cenami i nr części posiadaczy akurat z forum skoda octavia ta sama skrzynia i zmiany właśnie ostatniego przełożeni ze skrzynii od silnika 1.9 tdi.
Powiem ci chyba tak mi sie wydaje ale nie na bank ze na luzie auto ma większe obroty a podczas jazdy tylko 2200 obrotów
Witam W mojej Skodzie Octavii 3 z 2015 2,0 TDI 150 KM pojawił się taki problem na postoju gdy przegazuję, to silnik maksymalnie wchodzi na 2500 obr. lecz gdy jadę, wszystko jest normalnie. Silnik po wyrzuceniu na luz i samochód się toczy można przegazować i wchodzi na wysokie obroty jak trzeba. Bardzo proszę o poradę nim udam się do warsztatu by nie...
Doraźnie podniósłbym próg przełączenia na gaz czy to coś zmieni. Te silniki mają niskie obroty biegu jałowego i przez to LPG musi być wyregulowane idealnie. Ciekawe jakie masz korekty Lambda (szczególnie krótkoterminowa) przed przełączeniem (praca na benzynie) i zaraz po nim (praca na LPG ). Na szybko możesz sprawdzić jakie czasy wtrysku benzyny są...
Te czerwone wężyki to podciśnienie. Wcześniej działało dobrze? Może mapa tak zrobiona ze silnik twardo pracuje na wolnych, silnik pracuje równo czy nie, jakie masz obroty jalowe?
Cześć, W tle usterka systemu START-STOP, który po ręcznym wyłączeniu powoduje znikanie pojawiającego się błędu: duże zużycie energii. Na kilku forach opisują tę samą historię z układem START-STOP w pojazdach Volkswagen Group, wygląda na fabryczny błąd. Opis sytuacji: Nie mam pewności, czy usterka START-STOP ma wpływ, ale na pewno jest to powiązane...
Sama cewka jest ok bo były podmieniane miejscami i nic, świece również. Bo problem nie leży w cewkach ani świecach, te stare Beru praktycznie nie wysiadają. Co to znaczy nierówna praca silnika? Obroty falują? szarpie jak się jedzie? gaśnie? Logi zrób statyczne 007/008/009 dynamiczne parami: 002+007 002+025 001+013
skoda obroty octavia skoda octavia obroty skoda octavia obroty silnika
artur stereo schemat lista globo opticum koparka ładowarka jazda
radio chrysler prostownik tyrystor
Therma V Monoblok 9kW – ciągła praca sprężarki mimo przekroczenia temperatury zadanej Best Digital Photo Frames with Hackable Microcontrollers: Inkplate, M5Stack, WT32-SC01, AX206, Raspberry Pi