Witam Chciałbym spytac gdzie znajde jakas regulacje od hamulca recznego, hamuje mi na jedno kolo , 2 bardzo słabo, linka napewno cała, po odkreceniu osłony w kanale zauwazylem ze kolo ktore hamuje jest znacznie bardziej naciagniete, miejsce łaczenia z 1 linki na 2 idace do kól jest wyraźnie przekrzywione na strone koła ktore hamuje, gdzie wiec naciagnac...
Witam - prawdopodobnie jeden układ mostka H nawalił ,można to sprawdzić zamieniając miejscami wtyczki i sprawdzić czy inna strona hamuje .
Witam tak zgadzam się kol sk700, lecz założyciel tematu pisze że hamuje tylko jedno koło no i czy pozostają rolki.? Cytuję,,, jesteś pewien, że wszystkie koła są sterowane niezależnie? Raczej hamują dwa koła po przekątnej czego przecież nie czuć na kierownicy,,, Tak bo gdy pęknie rurka i gdy nie będziesz pompował to auto jeszcze ma hamulce. Ps. nie...
kolego Mychatel domyślam się że to zacisk z przodu jest zapieczony a w takim przypadku sprawa wygląda tak: przy normalnym hamowaniu (sprawny ukł. ham.) siłą hamowania są głównie obciążone przednie koła i tak spokojnie wyhamowujesz auto ze 100km/h na 100m ale jeśli jedno koło nie hamuje to a ty chcesz hamować tak samo, to jedno hamujące koło przejmuje...
Dzisiaj wytoczyłem nowy cylinder ponieważ tamten nie miał gwintu do nakrętki trzymającej membranę. Wyważyłem też wał i polutowałem. Teraz czekam na łożysko liniowe. Jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu spróbuję go uruchomić. https://obrazki.elektroda.pl/4087978200_... Dodano po 5 Złożyłem wszystko prowizorycznie bez klejenia żeby...
No napewno dasz radę, na spokojnie delikatnie i coś zapewne się zobaczy.
Jak bez ABS hamuje ale z blokadą a nie działa na jedno koło to problem w ABS. No chyba że odwrotnie przewody założone.
Witam Mam pytanie jak wyregulować zawór czteroobwodowy w volvo fl 612 97r dokładnie chodzi mi o wyrównanie ciśnienia na obwodach na jedną stronę idzie większe ciśnienie okładziny szybciej się zdzierają i tylko jedno koło hamuje
. Pomysłow brak. Dawno temu miałem taką sytuację i ja zajrzałem w układ hamulcowy to nie mogłem uwierzyć że 2 mechaników nie dopatrzyło że jedna z koronek abs miała wyłamany jeden ząbek... dając szalone wyniki z jednego koła. Jak widać to nie jest problem ABS sam napisał że jedno koło hamuje szybciej niż inne. To może być problemem.
A jeszcze jedno teraz jak zewrę te dwa przewody czyli włączę włącznik dwa przewody zielony z żółtym to hamuje koło ale nie włącza się
Nie. Koniec bzdur. Ręczny "trzyma", ot co. Co ma ręczny do tego że po naciśnięciu pedała hamulca hamuje jedno koło? A w dodatku po kilkakrotnym naciśnięciu zaczyna hamować reszta to typowe dla zapowietrzonych hamulców lub problemu z pompą hamulcową. Sory ale spaliłeś tego posta nie ma wogóle związku ze sprawą.
jak przyspieszam jest wszystko dobrze a co do tłoczka to sprawdzę , ale czy na pewno można przesmarować smarem grafitowym. Jeszcze jedno przy odpowietrzaniu tego koła strasznie ciężko spuścić płyn i słychać takie charczenie.
Masz ABS ? Nie pamiętam jak to było realizowane w tamtych latach, ale mając bębny też można było mieć ABS. Jeśli masz ABS to korektora siły hamowania niema. Bardziej prawdopodobne że ABS nie masz więc przy tylnej osi będzie korektor siły hamowania, wchodzi do niego dwie rurki idące od pompki hamulcowej i wychodzi dwie rurki po jednej na każde tylne...
Masz ręczny bębnowy a nożny na tarczę? Reczny dziala tylko na bębny (tyl) a nożny działa na tarcze i bebny (przód i tyl). Ale podałem wyniki badania tylko tylu, więc nie rozumiem tego pytania? Może rozpierak zardzewiał ,może cylinderek puścił plyn i nie hamuje bo wszystko zalane płynem, może tylko linka trzyma itd. Oczywiście zajrzeć muszę, ale jak...
Właśnie za każdym: razem przed i po wymianie auto było sprawdzane na rolkach. Przyczyn może kilka być, a sęk w tym że musiałem to szybko zrobić bo do minionego wtorku miałem przegląd ale na szczęście pojechałem na inną stacje gdzie rzekomo hamulce mam dobre i dostałem przegląd ale wiem że w zimę może być wesoło jeżeli jedno koło hamuje lżej niż wszystkie...
Cześć, Biorę się w najbliższym czasie za remont hamulców bo ubywa mi dość szybko płynu, jedno koło nie hamuje w ogóle więc najprawdopodobniej właśnie tam ten płyn leci ponieważ nigdzie indziej przecieku nie widać. I mam do Was pytanie odnośnie szczęk hamulcowych. Jak wiadomo w c360 mamy szczeki współbieżne i przeciwbieżna. Przeciwbieżna (krótsza) od...
Mogą blokować klocki, mogą blokować tłoczki, mogą blokować prowadnice zacisków, mogą blokować przewody elastyczne, może blokować pompa hamulcowa i ostatnie może blokować sworzeń na pedale hamulca. Musisz ustalić czy blokuje jedno koło czy wszystkie. Jak wszystkie to coś z pompą hamulcową lub sworzniem na pedale hamulca, a jak blokuje jedno z kół to...
Pewno zacisk na przedniej osi trzyma i takie efekty. Przy słabej przyczepności jedno koło rusza wolniej a hamuje szybciej.
chyba wymiana zacisku to będzie najlepsze rozwiązanie w moim przypadku. Bo po przejechaniu 200 km wyczyszczeniu i wymianie uszczelniaczy to klocek dalej nie hamuje całą powierzchnią, a ręczny nie bierze na to koło. Co do montowania zacisku to wkręcałem tłoczek. może przez to,że najpierw odpowietrzyłem układ,a potem dopiero naciągałem linke od ręcznego?
Nie, z Tobą się nie da normalnie rozmawiać. Znaczy, że jedno koło hamuje dużo, dużo silniej od pozostałych, aż do całkowitego zablokowania? Puszczasz hamulec i jest ok? Prędkość kół, jak jedziesz prosto, i nie hamujesz, dokładnie taka sama? Dodano po 3 Ewidentnie ABS dobija. Masz pomylone wyjścia na pompie.
Jeżeli jedno z kół jest zapowietrzone to będzie słabiej hamować. Wtedy ściąga w tę stronę, gdzie jest koło nie zapowietrzone i mocniej hamuje. Proste. Ford1991 pisze, że raz go ściaga w lewo, a raz w prawo. Może być pompa hamulcowa. Jak zapieczony jest cylinderek w zacisku to cały czas hamuje, tak? Przy lekkim hamowaniu zapieczone koło hamuje bardziej,...
z relacji kierowcy wynika że lewe za mocno hamuje, bo jak jedzie po deszczu to mu blokuje Po pierwsze niech się nauczy jeździć. Na mokrym to na mokrym - różnie może być. Też takie relacje kierowców u mnie słyszałem. Jak zrobiłem śledztwo to się okazało że auta są ok tylko jeden kierowca chciał autobusem zatrzymać się jak osobówką a w drugim miał rację...
Witam mam taki problem nie mogę sobie z nim poradzić A mianowicie Posiadam audi a3 8l quattro z 2002r 1.8t Problem polega na tym ze podczas ruszania po śniegu cały czas blokuje mi lewe tylne koło Haldex się niby załącza ale jak chwyci koło to trzyma je około 3-5 sekund Strasznie przeszkadza to w zimie bo auto chce ruszyć po śniegu ale jedno zblokowane...
Witam wszystkich, wiem ze jest pełno postów z pompami ABS ale nic nie mogę znaleźć podobnego do mojego problemu. Mianowicie wymieniałem kawałek temu obydwa przeguby i po wymianie wszystko było ok, do pewnego czasu. Od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami, po odpaleniu auta wszystko jest ok, przy wolnej jeździe hamuje lecz przy ostrym hamowaniu pedał...
Najpierw zapytam:-) Sprawdzałeś na przykład na piachu czy hamują z tyłu dwa koła równo czy jedno bardziej a drugie mniej? Spotkałem się w swoim nieszczęsnym uniaku z tym,że w środku bębna był dziwnie uszkodzony cylinderek który przy delikatnym naciśnięciu pedału hamulca tak mocno rozpierał szczęki,że koło się po prostu blokowało. Sprawdź również czy...
Dziwne troche że tył ucieka przy hamowaniu. Luzów z tyłu nie ma żadnych ? nawet jak by tylne hamulce nierówno brały to nie powinno ściać tyłu no chyba że tylko jedno koło tylne hamuje albo hamują oba w tym jedno jest blokowane. Warto chyba podjechać na warsztat i sprawdzić hamulce oraz geometrie. Co do tego cykania to sprawdź czy kamyczek nie wbił się...
nie dokładnie wyjaśniłem ja koła dźwigałem pojedynczo najpierw prawe potem lewe Jak ci jedno koło blokuję to jest problem albo z koronką, satelitą, ewentualnie z sworzniem satelity. z górki dać na luz to wtedy też jest wpzadku nic koła nie hamuje normalnie się rozpędza Jak jechałeś na wprost to wtedy nie blokuje bo i nie ma co skoro mechanizm nie wykonuje...
O ile nie jest to perpetum mobile to będą opory. Skoro pobieramy energie z ruchu koła to koło będzie hamowane. Oczywiście ilość pobranej mocy z koła zależy od sprawności dynama i nie będzie mniejsza niż moc potrzebna na świecenie diod. Pochopne wnioski wyciągasz kolego jakie perpetum mobile przeczytaj dokładnie tekst na stronie źródłowej a także obejrzyj...
Hamuje jednym kołem ? Którym?
Jutro opiszę epopeję- ku przestrodze i ku pomocy innym mający skłonność do włażenia do pieczary.. na razie jedno koło udało się zrobić.. i kuź...a...nie miałem zestawu do cofania. Mechanik miał m i to robić, ale nie dałem rady już słuchać tarcia blachy o blachę.. Jutro przesunęło się o kolejne ente dni..:-) Co od.... Jako, że nie chciało mi się "gmerać"...
witajcie i jak udało sie rozwiazac problem, mam lagune 1.9 dci bez ESP i mam własnie problem z ABS na lewym kole przednim. Koło nie pulsuje tylko sie zatrzymuje-- pompa/sterownik abs zmieniony -- czujnik także a efekt nadal taki sam.
Sprawa wygląda tak jeżeli dojeżdżam do skrzyżowania i lekko naciskam pedał hamulca wpada on prawie do samej podłogi (ale hamuje ) jeżeli się go pod pompuje z dwa razy robi się OK i łapie u góry Hamulce odpowietrzone i dalej to samo co ciekawe jeżeli wciska się pedał hamulca pomału i wpadnie on do podłogi to tylne koło od strony kierowcy wogule nie hamuje...
konstrukcja z profila otwartego - C-eownika ?? Nie wiem jak to będzie z driftem bo większość konstrukcji ma dwa koła z tyłu na sztywno, właśnie po to by łatwiej było zerwać przyczepność. Wydaje mi się że w tym układzie pojazd będzie podsterowny a do driftu powinien być nadsterowny. Nie mam pojęcia kolego jak to będzie okaże się to wszystko jak to pospawam...
W jaki sposób zrealizowane jest zabezpieczenie zapobiegające zmianie położenia ramion wobec siebie? Opisałeś, że napędza to jedno koło samochodowe. Co będzie gdy ramiona będą w skrajnej pozycji bocznej i na jednym z kół powstanie poślizg? Lub co będzie gdy z koła samochodowego zejdzie powietrze i tego w odpowiedniej chwili nie zauważycie? Z tyłu dwa...
Witam No prawdę mówiąc może być trochę niebezpieczne - bo mój pojazd co prawda nie jeździ szybko ale ma sporą moc więc kwestia przejechania czegoś jest. Ale póki co córka ma 10 lat w tym roku a synek będzie miał 2 lata więc jak ona przestanie jeździć to on zacznie i pewnie nie będzie problemu. Co do hamulca ja mam ten elektromagnetyczny - jest mocny...
ABS powinien być auto jest z 2002 roku i miało ABS oraz chociażby wspomaganie, to nie jest najprostszy model z końcówki lat 90, tylko bardziej wyszukana wersja, jedna z najmocniejszych pod kątem wyposażenia. Aha opony były wymienione w zeszłym roku latem, więc wątpię żeby były zjechane. Co do jazdy..napisze tak..chyba jakaś abstrakcja..można w Polsce...
Po przeczytaniu powyższych postów nasunęło mi się kilka "naukowych" wniosków. Bezpieczeństwo organów wewnętrznych a test "Chenopodium album" Będąc dzieckiem często bawiłem się czym popadnie, Mając dużą dorodną lebiodę i odłamując jej boczne odrośle otrzymywałem zielony elastyczny patyczek który mógł służyć za np. szabelkę. Mogłem sobie nim ładnie wymachiwać,...
Witam. Z przodu mam tarcze i zaciski z CC. tarcze grube, klocki prawi nowe. całość praktycznie nowa. Z tyłu nowe przednie cylinderki, okładziny 95%. przewody hamulcowe nowe . cały ukląd ma nie całe dwa lata, nawet pompa Przebieg układu to dwa KJS , może pare razy do pracy pojechałem, i pare upalań po wiosce. A więć hamulce żyleta. auto dwa lata ''dęba''...
Wtrącę się w temat według mnie szkoda twojej roboty pieniędzy i czasu za ok. 2tys kupisz gotowy ciągniczek na tablicy jedynie do małych poprawek który spokojnie wystarczy ci do tak małego gospodarstwa, a podejrzewam że za 2tys. raczej nie zrobisz sama silnik, skrzynia, most(w sumie masz) reduktor, koła, ramo, przekładnia kierownicza, hamulce, sprzęgło...
Skoro blokuje koło to zawór nie upuszcza ciśnienia po hamowaniu . Możesz spróbowac zdjąć tłumik ,który może być zapchany ,lecz bardziej prawdopodobne że skończysz na wymianie modulatora. ( W warunkach domowych możesz sprobować wlać jakiegoś smarowidła do zaworu , jak będziesz miał szczęście to zawór odpuści ) Jeżeli sam czujnik jest uszkodzony to błąd...
A czasem nie jest tak że hamuje tylko to koło i bierze na siebie cała siłę hamowania. Bo rozumiem że koło kręci się lekko bez oporów. Sprawdź na stacji diagnostycznej jak rozkłada się siła hamowania na poszczególne koła.
Wyłącz ASR bo hamuje koło w poślizgu.
Prawdopodobnie w tym przypadku, to pompa hamulcowa jest niesprawna.
Jeżeli nie ma ABS-u, to powinien być korektor sił hamowania, w tej chwili nie jest to jakaś straszna suma jeżeli chodzi o zakup nie dawno kupowałem do astry i płaciłem coś koło 100zł na jednym ze stron aukcyjnych za nowy. Sprawdź jeszcze dokładnie przewód elastyczny i jak przepływa płyn z jednej i drugiej strony w czasie odpowietrzania.
jak ruszam szczęką lekko do przodu i tyłu to się cofa. Cylinderków parę już wymieniałem. tylko szczęki i sprężyny nie[/quote] Może ta stara sprężyna nie ściąga. Hamulec bębnowy ma to do siebie, że w przypadku jak szczęka nie wróci to samoczynnie będzie się dociskała do bębna. Taki myk w hamulcach bębnowych. Mniej siły do hamowania niż w tarczowych,...
Jeszcze jedno. Zwrotnice. Kiedy były robione ?. pozdr ....... :).
Czasem też się tak dzieje jak amortyzatory niesprawne,i podczas hamowania na nierównej nawierzchni koło traci przyczepność 😉
po naciśnięciu manetki gazu koło zaczyna hamować przeskokami około 5 razy na sekundę do momentu aż się zatrzyma i wyskakuje błąd E20. po resecie wszystko ok do momentu naciśnięciu manetki gazu. hulajka Inmotion na M365 Tools nic nie wyskakuje.
Czy udało się rozwiązać problem? Mam taką samą przypadłość że tylne prawe koło hamuje mocniej niż lewe i przy hamowaniu w zimie zarzuca tył w jedną stronę.
czy jak się ściągnie jedna szczękę, to druga będzie hamowac? Na a jak nie, to czy ręczny będzie hamował chociaż na drugie koło? Dwa razy nie.
koło hamuje tylne koło hamuje robot jedno koło
reset elm327 85c82 becker dobre kolumny małego pokoju
ładowarka solarna ładowarka solarna
Jak zwiększyć moc w Fiacie Grande Punto 1.4 8V 77 KM? Schemat instalacji sterowania silnikiem Mercedes W207 Coupe