taki stan rzeczy może też pwodowac np za duże ciśnienie paliwa albo peknięty oring pod wtyryskiwaczem. Ciekawe co za idiota kazał wymieniać silnik krokowy.
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
Pewnie ze wielopunktowy.system motronic 2.9 .
http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa...
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Jednopunktowy wtrysk w "skorpio" nie widziałem?/stare,nowe/ Nadajnik obrotów, kopułka,wtryskiwacze tam szukaj.
Tam jest jednopunktowy wtrysk więc dobra II generacja + coś do zmotania kompa PB.Można oczywiście IV generacje ale znalezienie szpeca który to zamontuje będzie trudne.
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
https://obrazki.elektroda.pl/6654655800_... Jedno pytanie tam jest jednopunktowy wtrysk paliwa czy wielopunktowy, będę wiedział na który schemat patrzeć, ale z tego co piszesz wydaje mi się że jednopunktowy. W taki przypadku tak jak piszesz do tego przekaźnika powinny dochodzić 4 zasilania dwa po zapłonie i dwa stałe, oraz jedno tak...
mozesz zalozyc sekwencje czyli 4 gen. ale to nie ma sensu bo 4 wtryski beda klepaly naraz! najlepszym rozwiazaniem bylo by (jak juz ktos wyzej wspomnial) zamontowanie 3 gen. czyli grupowego wtrysku. musialbys wymienic reduktor dolozyc dozatory i elektronike ktora by tym sterowala czyli ogolnie zostal by sam tyl! a teraz kwestia mocy ! za wiele nie tracisz...
Silnik ABD, wtrysk jednopunktowy Bosch Mono-Motronic.
Zastanawia mnie jak na gazie moze byc mocniejszy ?? Moze poprostu masz gaznik jakos pozapychany w tym warbuniu. Przeciez gaz ma mniejsza energie podczas spalania... No ale gaz ma jeden minus auto pracuje "na sucho" czyli nie ma smarowania jak w benzynie. Dlatego trzeba raz na jakis czas przejechac sie na benzynie. A jak masz jednopunktowy wtrysk to...
Witam Nie będzie pasować, to dwa różne silniki i dwa rożne systemy zasilania. AEK ma wtrysk Bosch Motronic M 2.9 - wielopunktowy ABU ma Bosch Mono Motronic 1.2.3 - jednopunktowy Pozdrawiam
W pliku jest instalacja elekryczna
Gówno jakies z tym mikserem. Mi tez zalozyli uniwersalny, a mam jednopunktowy wtrysk ze skrzynia automatyczna i wywalilo go po dwoch dniach. Powiedzieli ze to normalne jak sie cofa na gazie i silniej depnie w gaz - paranoja jakas!. Zalozyli drugi i co i tez wywalilo na wstecznym. Palil mi jak smok przy silniku 1.8 jakies 18-20 litrow. Trzeci raz tam...
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Witam od jakiegoś czasu w moim polonezie 1.6 jednopunktowy wtrysk BOSCHA mam problem z gasnącym i przerywającym silnikiem. Ma instalację gazową I generacja jeździł na niej ok. 130000km bez większych problemów aż do teraz. Z paliwem już dość dawno temu pojawił się problem, gaz ostatnio zaczął strzelać i czasem nawet gasnąć, wymieniłem parownik i filtr...
Mam problem i nie wiem jak go rozgryź???? Usterka w moim samochodzie jest, zimny pali i jest ok!!! Po 10 minutowej pracy gaśnie i już są problemy czuć paliwem iskra jest Na forum piszą o czujniku temperatury a drugi to ruchu wałem ten od obrotu wałem jest dobry a od temperatury silnika nie wiem gdzie leży Proszę o fachowe wsparcie Pozdrawiam
Nie ma co kombinowac. Masz wtrysk jednopunktowy ,więc wybór jest spory. Proponuję założyc np. BingoM albo BingoS , Autronic , MaxiLambda, reduktor obojętne Lovato, Tomasetto czy inna włoszczyzna. Naprawde nie ma powodu żeby napalac sie na jakiś znaczek firmowy. Takie składaki polsko-włoskie naprawdę bardzo dobrze się sprawdzają.
Witam... chyba wiem na czym polega twój problem... jeśli twój model ma komputer to poprostu wyciągnij klemy z akumlatora (zresetuje to kopmputer) włącz samochód i zostaw go tak na chfinkę.. ażeby silnik się rozgrzewał, ale broń boże nie jeździj nim wtedy... jak już się rozgrzeje (bez twojej pomocy) to wtedy wszystko dobrze się poprogramuje i w droge...
Ok.Rozumiem że mam wymienić moduł.Tak zrobię.Dziękuje i pozdrawiam
Od 1993 UNO 1,4i.e Bosch Mono-Jetronik. Dodano po 21 Od 1993 UNO 1,4i.e Bosch Mono-Jetronik.
Odpal autodiagnostykę to może się dowiesz czegoś.
Paweł , jak to nic , sprawdził "cewka nie daje iskry" , a co chciałeś jeszcze ; pewnie czy jest zasilana i czy jest kluczowana , tego to się musimy domyśleć!
A ja zgodnie ze swoim zwyczajem zapytam, co kolega autor rozumie przez "zalewanie" świec? Leje się z dyszy czy gdzieś indziej? Wtrysk jest cały czas otwarty, ma za długi czas otwarcia czy też może nie jest szczelny? To "zalewanie" ma miejsce na zimnym czy ciepłym silniku? Czy...nie, na razie wystarczy.
Zajrzyj tutaj http://www.vectra-unlimited.7net.pl/
Sprawdź masę na samym zbiorniku paliwa, mi wskazówka skakała od paliwa (nawet sama opadała do 0) bo się kabelek masowy zbiornika przerwał.
W twoim starym masz przegnite jedno zlącze fajki kabla do świec. Wymień tylko cewki i będzie git - to druga usterka tego urządzenia. O obu kiedyś pisał elektrit więc szukaj: elektrit+polonez.
Sprawdz najpierw co wyjdzie na Clipie / XR25, korekcja wolnych obrotow RCO (w zakresie czy nie) etc. moze bedziesz mial jakies bledy przy okazji.
Pompa paliwa działa kupiłem nową Dodano po 1 Wtrysk boscha i przepusnica tez nowe cały moduł
Witam uważam że problem może byc spowodowany uszkodzonym badz zanieczyszczonym czujnikiem polozenia walu :) pozdrawiam a gdzie tam jest, takowy czujnik? zawsze myslałem, że hall tam się znajduje
Fikusia87 Carrot ma niestety rację . MMmmm .
Mam taki problem przy odpaleniu silnika,wchodzi on na bardzo wysokie pbroty{5000-6000} i tak zostaje jaka może być tego przyczyna?Jest to silnik 1.8 na jedno punktowym wtrysku
Nie jest to przypadkiem wina czujnika temperatury który może podawać błędne informacje do modułu sterującego
Witam ludzi dobrej woli.... Wiem że w PDF-ach , może być taj że ja czegoś nie potrafię w tej kwestii , ale powiększać potrafię ....... Prubowałem kożystać , chyba nie potrafię . Podam przykład dlaczego "kombinowany" : buda jest jedynki , a silnik 1.6 z jednopunktowym wtryskiem to chyba wyjaśnia dużo . Następna sprawa która pchnęła mnie do poszukiwań...
Mam pytanko co moze byc, bo w polonezie 1,6 GLI-[jednopunktowywtrysk] ne da sie go wkrecic powyzej 3 tys odr bo go muli tak jak by mu brakowalo paliwa, nadmienniam ze filtr był wymienniony i nic, prosze o pomoc
Wyświetlają mi się dwa komunikaty (czujnik przebiegu ilości kilometrów i silnik krokowy niewłaściwa liczba kroków). Silnik krokowy już czyściłem, praktycznie nie ma większych problemów, nieraz wejdzie na obroty albo coś poszarpie ale rzadko. Zastanawiam sie czy dojeździć do końca ten silnik czy wymienić bo może coś uszkodzić, albo stanę i nie ruszę?...
Dzieki za pomoc.Sprubuje podstawic.
Witam odepnij czujnik temperatury i napisz jaki efekt Pzdr
wim tylko ze kiedys był wymieniony silnik krokowy i na jakiś czas było ok a teraz znowy to samo
Już mam, ten silnik gaźnikowy który zamierzam wstawić ma oznaczenie 781.135 a ten na wtrysku jest 781.135b i ponawiam pytanko jakbym ten gaźnikowy wstawił w auto ale tak żeby był zasilany wtryskiem (po prostu przykręce cały kolektor ) to czy bd jakoś pracowac czy coś musze jeszcze pozmieniać
przy hamowaniu silnikiem system wtrysku powinien odciąć całkowicie dopływ paliwa do silnika (wtryskiwacz jest całkowicie zamknięty) zaczyna podawać przy ok 1200rpm filtr nie ma wpływu na zwiększenie zużycia paliwa
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
z tego co patrzyłem to wygląda na czystą...
masz za bogatą mieszankę na gazie
Witam ostatnio mój fiat uno 1,4 (1-punktowy wtrysk) mial problemy z odpalaniem a czesto i wogóle nie odpalal (ale rozrusznik krecil dobrze!) , kolega przeczyscil mi cewke, rozdzielacz i przewody plynem WD 40, i zaczal mi rozrusznik poprostu chełtać, akomulator mam sprawny - mam woltomnierz w samochodzie, i własnie mam pytanie czy ten płyn moze robic...
Wymiana wtrysku nic nie dała..... Już nie wiem gdzie szukać ;<
Gdzie znajduje się zlacze diagnostyczne w VW Golfie '90r. 1.8 (RP) na jednopunktowym wtrysku . Jeżeli już znajduje sie złącze w Twoim Golfie to tylko pod osłoną zmiany dźwigni biegów.
jest ktoś z Bydgoszczy kto się na tym zna i chce naprawić?
Sprawdź zawór powietrza dodatkowego sterującymi wolnymi obrotami. W jednopunktowym wtrysku. Widać, że się nie znasz.
wtrysk jednopunktowy wtrysk jednopunktowy schemat jednopunktowy wtrysk paliwa
renault uszczelka głowica pralka whirlpool serwis grzałka modyfikacja softu
bateria parkside suszarka bosch serie6
Peugeot Boxer II – demontaż przełącznika zespolonego, Valeo COM2005, airbag, instrukcja Viessmann Litola LVR – płomień gaśnie, automat palnikowy Siemens LGB 21, diagnostyka