Sprawdź masę na samym zbiorniku paliwa, mi wskazówka skakała od paliwa (nawet sama opadała do 0) bo się kabelek masowy zbiornika przerwał.
Co do przebiegu to trudno powiedziec ,gdy kupiłem 2lata temu było ok 130tys, a kierownica głaciutka że hoho, nakładki na pedałach też zuzyte ale cóż była okazja!. Wciągu 2 lat wymiana roozrządu, uszczela pod głowicą strzeliła/wtedy się napewno przegrzał/. poza tym szlifierz zauważył na głowicy jakąś ryskę od strony cylindrów. A płyn nadal po wolutku...
chyba mam to czego szukasz Lowrider182(at)onet.eu
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
Sonda lambda ma wpływ na dawkowanie paliwa. Dokonuje ona pomiaru składu spalin i gdy jest ona nieodpowiednia reguluje skład mieszanki paliwowej. Na oko może wydawać się że nic nie dzieje ale całkiem inaczej jest przy naprawdę obciążonym silniku. Prawidłowy skład mieszanki to napięcie generowane na sondzie coś ok. 0.5V (ale sprawdźcie bo mogła mi się...
Sam silnik będzie pasował, ale elektronika już nie.
taki stan rzeczy może też pwodowac np za duże ciśnienie paliwa albo peknięty oring pod wtyryskiwaczem. Ciekawe co za idiota kazał wymieniać silnik krokowy.
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Champion - RN9YC (0,7 mm) Beru - 14R-7DU (0,9 mm) Bosch - WR7DC (0,9 mm) NGK - BPR6E-VG (0,7 mm)
Odświeżam temacik - potrzebny mi jest schemacik instalki Bedini z obiema centralkami -AC 8000 RTE i AC 8100 RTEG.
Czyli chcesz spróbować zrobic to sam (oczywiście z Naszą pomocą)?
Tak sprawdzisz obroty silnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tam jest jednopunktowy wtrysk.
Jednopunktowy wtrysk w "skorpio" nie widziałem?/stare,nowe/ Nadajnik obrotów, kopułka,wtryskiwacze tam szukaj.
ja bym na próbę podstawił ten czujnik położenia wałka rozrządu, albo go odłączył na próbę, nie wiem jak Fiat ale Opel bez niego pracuje poprawnie, tyle że w trybie jednopunktowego wtrysku wszystkich wtrysków na raz i ma mniej mocy
Tam jest jednopunktowy wtrysk więc dobra II generacja + coś do zmotania kompa PB.Można oczywiście IV generacje ale znalezienie szpeca który to zamontuje będzie trudne.
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
mozesz zalozyc sekwencje czyli 4 gen. ale to nie ma sensu bo 4 wtryski beda klepaly naraz! najlepszym rozwiazaniem bylo by (jak juz ktos wyzej wspomnial) zamontowanie 3 gen. czyli grupowego wtrysku. musialbys wymienic reduktor dolozyc dozatory i elektronike ktora by tym sterowala czyli ogolnie zostal by sam tyl! a teraz kwestia mocy ! za wiele nie tracisz...
Wrzuć jakieś fotki komory silnika i tych wężyków
Najpierw użyj przycisku SZUKAJ. Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93...
Najczęstszą przyczyną tego stanu jest zastosowanie pompy paliwa od samochodu z jednopunktowym wtryskiem paliwa.Zawór bezpieczeństwa w takiej pompie ustawiony jest na 3 atm. Mpi wymaga ok. 3,2. Co powoduje że ciśnienie jest za niske dla zimnego silnika oraz w czasie przyspieszania.Rozmiary obu pomp są zbliżone
W obu systemach jednopunktowego wtrysku stosowanych w Polonezie ( Bosch i Delco Remy) sygnał obrotów silnika wystawia sterownik silnika. Sterownik na pewno go przetwarza bo silnik pracuje czyli usterka w instalacji a najprawdopodobniej jak kolega powyżej podał w zegarach.
To my tu nie pomożemy, jest kilka silników wyglądających identycznie. Jedynie co możemy na pewno stwierdzić na pewno to to ze jest to silnik benzynowy na jednopunktowym wtrysku, mono motronic. A może to być pojemnośc 1,8 lub 1,6 Kod silnika dla 1,6 to ABU i AEA. Natomiast dla 1,8 AAM, ABS, ADZ
Pewnie ze wielopunktowy.system motronic 2.9 .
A z innej beczki to robiłem głowicę zrozwalonym zaworem wydechowym właśnie tak wyglądającym jak opisujesz w silniku który nie miał LPG.. Może to inna przyczyna ?:) Właśnie w gaźnikowcach i jednopunktowym wtrysku z LPG przeważnie zawory 2 i 3 cylindra. Wcześniej podobno silnik "przebierał" - czyli zapłon następował co któryś takt.
https://obrazki.elektroda.pl/6654655800_... Jedno pytanie tam jest jednopunktowy wtrysk paliwa czy wielopunktowy, będę wiedział na który schemat patrzeć, ale z tego co piszesz wydaje mi się że jednopunktowy. W taki przypadku tak jak piszesz do tego przekaźnika powinny dochodzić 4 zasilania dwa po zapłonie i dwa stałe, oraz jedno tak...
Jeśli masz odpowiedni obrotomierz podpinasz sie pod sygnał z cewki zapłonowej pozd
Kolego chyba pomyliło ci się z kolektorem wydechowym (wylotowym) Bo tak da się zrobić, i nawet niektórzy mówią że coś pomaga. Wymiana kolektora dolotowego (ssącego) wiązała by się z "przestawieniem całego auta". Bo z jednopunktowego wtrysku musiał byś zrobić wielopunkt. Kolektor ssący od GSI nie pasuje do głowicy od GLI czy GLE, inny układ śrób mocujących.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa...
Witam od jakiegoś czasu w moim polonezie 1.6 jednopunktowy wtrysk BOSCHA mam problem z gasnącym i przerywającym silnikiem. Ma instalację gazową I generacja jeździł na niej ok. 130000km bez większych problemów aż do teraz. Z paliwem już dość dawno temu pojawił się problem, gaz ostatnio zaczął strzelać i czasem nawet gasnąć, wymieniłem parownik i filtr...
Tak Szymtro napewno pomylił zawór pochłaniacza par paliwa z EGR-em
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
A może Byś sprawdził diagnozę silnika?Proponuje sprawdzić czujnik temperatury.Podaj typ silnika.Pomoge.Pracuje w serwisie VW
Ok.Rozumiem że mam wymienić moduł.Tak zrobię.Dziękuje i pozdrawiam
Mam problem i nie wiem jak go rozgryź???? Usterka w moim samochodzie jest, zimny pali i jest ok!!! Po 10 minutowej pracy gaśnie i już są problemy czuć paliwem iskra jest Na forum piszą o czujniku temperatury a drugi to ruchu wałem ten od obrotu wałem jest dobry a od temperatury silnika nie wiem gdzie leży Proszę o fachowe wsparcie Pozdrawiam
W pliku jest instalacja elekryczna
Wiatam tak jak w temacie. Potrzebuje ustawić zapłon w Kadecie z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Czy do tej czynności trzeba zwracać szczególną uwagę na jakieś rzeczy np.czujniki temp cieczy chłodzącej ?? Czy wystarczy tylko lampa stroboskopowa i zagrzać silnik do normalnej temp pracy i kręcić aparatem zapłonowym? Jaki jest fabryczny kąt wyprzedzenia...
Zastanawia mnie jak na gazie moze byc mocniejszy ?? Moze poprostu masz gaznik jakos pozapychany w tym warbuniu. Przeciez gaz ma mniejsza energie podczas spalania... No ale gaz ma jeden minus auto pracuje "na sucho" czyli nie ma smarowania jak w benzynie. Dlatego trzeba raz na jakis czas przejechac sie na benzynie. A jak masz jednopunktowy wtrysk to...
Witam dlaczego jak wchodzę na ten link po 2 sek jest przekierowanie na www.home.pl ???
Moim zdaniem gra nie warta świeczki. Koszt takiej przekładki przewyższy wartość samochodu.
Odpal autodiagnostykę to może się dowiesz czegoś.
Witam. Jak temacie. Jak ustawic poszczegolne wartosci w zakladce konfiguracja w bingoM aby autko chodzilo dobrze na gazie. Jest to fiat punto 1.1 na jednopunktowym wtrysku. http://images39.fotosik.pl/90/f96b6bcecf... http://images40.fotosik.pl/90/1edc2e6c7d...
Paweł , jak to nic , sprawdził "cewka nie daje iskry" , a co chciałeś jeszcze ; pewnie czy jest zasilana i czy jest kluczowana , tego to się musimy domyśleć!
Ja mam ten sam problem z Corsą 92, ale gażnikową - tylko, że zawsze zimą się zaczyna.
witam a miał byś schemat elektryki do FORD ESCORT'92 1.3 Benzyna na centralnym wtrysku . Kupiłem właśnie takiego i mam problemy z elektryką sam bym sobie naprawił ale bez schematu to zadużo szukania.
Silnik ABD, wtrysk jednopunktowy Bosch Mono-Motronic.
W twoim starym masz przegnite jedno zlącze fajki kabla do świec. Wymień tylko cewki i będzie git - to druga usterka tego urządzenia. O obu kiedyś pisał elektrit więc szukaj: elektrit+polonez.
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
Ja polecam bingo M bardzo dobry sterownik reszta myśle ze obojętnie najważniejsze sterowanie
witam jak sie okazało cewka padła przy okazji wymieniłem takze kopułke i paluch dzieki za pomoc solar1313
Zajrzyj tutaj http://www.vectra-unlimited.7net.pl/
Fikusia87 Carrot ma niestety rację . MMmmm .
mam pytanie chciałbym założyć sobie gaz w moim fiacie silnik tam ma jednopunktowy wtrysk paliwa.czy jestem wstanie sam to założyć jaka jest cena tych cześci wszystko co jest potrzebne ?dzieki za odp
Nie reaguje na śrubkę od wolnych obrotów i nie ma się co dziwić.... To jest jednopunktowy wtrysk. Silnik sam reguluje sobie krokowcem wolne obroty. Jak podniesiesz na reduktorze, to silnik sam sobie zmniejszy do właściwych. Włącz benzyne, odłącz krokowca, przełacz na gaz i ustaw wolne obroty. Potem podłącz krokowca i sprawdź jak sie będzie zachowywał....
Masz wtrysk jednopunktowy,który jest sterowany elektrycznie.Podczas pracy na gazie ,napięcie do wtrysku jest odcinane przez centralkę gazu,by nie leciało paliwo i gaz rownoczesnie.Musisz posprawdzać gdzie jest wcinka do instalacji.
A ja zgodnie ze swoim zwyczajem zapytam, co kolega autor rozumie przez "zalewanie" świec? Leje się z dyszy czy gdzieś indziej? Wtrysk jest cały czas otwarty, ma za długi czas otwarcia czy też może nie jest szczelny? To "zalewanie" ma miejsce na zimnym czy ciepłym silniku? Czy...nie, na razie wystarczy.
Znajomy 2 lata temu wymieniał pompe w astrze I 1,4 (starą zatarł odpalając auto tylko na gazie) i założył właśnie pompę Boscha od Poloneza, różnica w cenie wtedy była dość znaczna - w polmozbycie za tą od Poloneza dał około 200,- a za oplowską wołali 550,- Pablo
Sprawdzić czy jest widoczna rezystancja czujnika wału na wtyczce modułu ( kabel cienki zielony i niebieski). Sprawdzić, czy jest masa ( czarny)
Witam odepnij czujnik temperatury i napisz jaki efekt Pzdr
W zasadzie to jesli przewody WN miałyby oporność zwykłych kabli (bliską 0 ) zapewniloby to najmniejsze straty,ale rezystancja przewodów ogranicza prąd w cewce zabezpieczając ją przed uszkodzeniem. przewod WN napięcie rzedu 20-50kV praktycznie bez spadku przenosi sie przez przewody o rezystancji kilka Kohm , wiec rezystancją nie nalezy sie martwic iesli...
Pytanko jaki emulator założyć do Punta 1.1 rok 99 jedno punktowy wtrysk w celu kasowania błedów jakie sie pojawiają . Proszę o pomoc
Witam uważam że problem może byc spowodowany uszkodzonym badz zanieczyszczonym czujnikiem polozenia walu :) pozdrawiam a gdzie tam jest, takowy czujnik? zawsze myslałem, że hall tam się znajduje
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Potrzebuję się dowiedzieć jaki typ jednopunktowego wtrysku paliwa posiada Fiat Uno 1.4.
Nie jest to przypadkiem wina czujnika temperatury który może podawać błędne informacje do modułu sterującego
co do silnika, to jest tam silnik abt (2.0 90 koni na 1pkty wtrysku). jaka wiec instalacja i jaki jej koszt jest do przyjecia? o koszt pytam, zeby nie dac sie za bardzo naciagnac.
Jak by ktoś tam przy okazji znalazł schemat elektryczny do Golfa , to co mam to taka kombinacja - buda z 1 , światła chyba z 2 , silnik 1.6 jednopunktowy wtrysk . Problem polega na tym że jest chyba wszystko ale instalacja jest troszkę skopana i chcę ją przy tzw okazji sprawdzić i ewentualnie poprawić . Poprzedni właściciel to taka . Przykładem może...
Pompa paliwa działa kupiłem nową Dodano po 1 Wtrysk boscha i przepusnica tez nowe cały moduł
Mam taki problem przy odpaleniu silnika,wchodzi on na bardzo wysokie pbroty{5000-6000} i tak zostaje jaka może być tego przyczyna?Jest to silnik 1.8 na jedno punktowym wtrysku
Witam wszystkich.Moja usterka polega na tym ,że mam jednopunktowy wtrysk paliwa i wszystko śmiga pięknie tylko od czasu do czasu-jak mu "odbije"silnik dostaje wysokich obrotów Pkt 10,9 Prosze poprawić. goldwinger
Wyświetlają mi się dwa komunikaty (czujnik przebiegu ilości kilometrów i silnik krokowy niewłaściwa liczba kroków). Silnik krokowy już czyściłem, praktycznie nie ma większych problemów, nieraz wejdzie na obroty albo coś poszarpie ale rzadko. Zastanawiam sie czy dojeździć do końca ten silnik czy wymienić bo może coś uszkodzić, albo stanę i nie ruszę?...
wim tylko ze kiedys był wymieniony silnik krokowy i na jakiś czas było ok a teraz znowy to samo
Skoro w korpusie przepustnicy jest wtryskiwacz to jest to wtrysk jednopunktowy, a nie żaden gaźnik. Nie ma też mechanicznego ssania. Sprawdź czujnik temperatury.
Gówno jakies z tym mikserem. Mi tez zalozyli uniwersalny, a mam jednopunktowy wtrysk ze skrzynia automatyczna i wywalilo go po dwoch dniach. Powiedzieli ze to normalne jak sie cofa na gazie i silniej depnie w gaz - paranoja jakas!. Zalozyli drugi i co i tez wywalilo na wstecznym. Palil mi jak smok przy silniku 1.8 jakies 18-20 litrow. Trzeci raz tam...
Mam pytanko co moze byc, bo w polonezie 1,6 GLI-[jednopunktowywtrysk] ne da sie go wkrecic powyzej 3 tys odr bo go muli tak jak by mu brakowalo paliwa, nadmienniam ze filtr był wymienniony i nic, prosze o pomoc
istnieje mikser ze zmienna geometria - nazywa sie "blos" - to byloby najlepsze... Ale niestety "specjalisci" w naszym kraju o blosie w 99% przypadkow nie slyszeli, nie mowiac o umiejetnosci ustawienia tego cuda... nie wiem jaki mikser typowy tz o jakiej srednicy bylby najlepszy do Twojego silnika - ja w 1.9 Peugeota mialem 32 i rozwiercilem na 38 -...
dziękuję za pomoc wszystko działa jak trzeba tylko dla innych zainteresowanych w Passatach B3 były 2 rodzaje zegarów i trzeba się dokładnie zorientować jaki jest w naszym modelu. Dzięki pozdrawiam temat uważam za zamknięty
Witam Nie będzie pasować, to dwa różne silniki i dwa rożne systemy zasilania. AEK ma wtrysk Bosch Motronic M 2.9 - wielopunktowy ABU ma Bosch Mono Motronic 1.2.3 - jednopunktowy Pozdrawiam
jest ktoś z Bydgoszczy kto się na tym zna i chce naprawić?
Typ silnika mojej Ibizy: 1.4 jednopunktowy wtrysk, numer sreyjny zaczyna się od ABD... Pozdrawiam
Dzieki za pomoc.Sprubuje podstawic.
Wlasnie tak to wyglada, ale jest sens w takim razie stosowania 4 wtryskiwaczy skoro i tak sa otwierane wszystkie naraz w jednym czasie?? Chyba tylko "prostota" sterowania - wiecej tutaj nic nie widzę. To rozwiazanie jest stosowany także przez innych producentów pojazdów. Jednak jakbyś chciał sterować każdy wtrysk oddzielnie to musiałbyś rozbudować...
jak autko jest odpalone na benzynie chodzi ok a jak przelacze na gaz zaraz obroty podskakuja do 2tys i tak pozostaja co to moze byc auto jest na jednopunktowym wtrysku prosze o porady:|
Jeśli jedziesz 50km/h na 4 biegu to masz wyższe obroty silnika niż przy tych samych 50km/h na biegu 5. Moc jaką musi wytworzyć silnik jest taka sama, więc przy niższych obrotach silnik musi wytworzyć większy moment obrotowy i obciążenia na panewkach są większe. Jednak, moim zdaniem, jeśli jest to jazda jednostajna i po równej drodze, nie pod górę, to...
Nie mam LPG, silnik 1.6 z jednopunktowym wtryskiem, 52 kw x16sz.
z tego co patrzyłem to wygląda na czystą...
Wymiana wtrysku nic nie dała..... Już nie wiem gdzie szukać ;<
Witam ostatnio mój fiat uno 1,4 (1-punktowy wtrysk) mial problemy z odpalaniem a czesto i wogóle nie odpalal (ale rozrusznik krecil dobrze!) , kolega przeczyscil mi cewke, rozdzielacz i przewody plynem WD 40, i zaczal mi rozrusznik poprostu chełtać, akomulator mam sprawny - mam woltomnierz w samochodzie, i własnie mam pytanie czy ten płyn moze robic...
Gdzie znajduje się zlacze diagnostyczne w VW Golfie '90r. 1.8 (RP) na jednopunktowym wtrysku . Jeżeli już znajduje sie złącze w Twoim Golfie to tylko pod osłoną zmiany dźwigni biegów.
witam to znowu ja. mam problem ze swoim fiatem uno . jest to auto z silnikem 1.5 i jest to składak. rok produkcji nadwozia to 1989 a w dowodzie jest 1997. spalona była w nim pompa paliwowa znajdująca się w zbiorniku, ktoś założył inną pompę od innego auta zaraz przy silniku. tak normalnie chodził aż do tej zimy. pompa się spalila . gdyby to było lato...
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Witam.Mam pytanie. Posypał mi się silnik w golfie mk3 jest to silnik 1.6 z kodem AEA. Wyszukałem że podobna wersją tego silnika jest silnik AEE ale pojawia się problem ponieważ ten silnik posiada wtrysk wielopunktowy a mój ma jednopunktowy.Moje pytanie brzmi następująco,czy jeżeli włożę ten silnik AEE na osprzęt AEA to czy wszystko będzie działało głownie...
gaźnik z wtryskiem jednopunktowym
iskra jest, silnik - jednopunktowy wtrysk, co dziwne odpaliła i po 2 min zgasła
Sam byłem tym gaźnikiem zaskoczony dlatego zadałem pytanie czy to jest gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
to jest jednopunktowy wtrysk czy wielo i jaki rok?
Tak jednopunktowy wtrysk. 1.4 kod silnika: c14nz z aparatem zapłonowym.
ECM -moduł elektroniczny -sterownik silnika.Z przekażnika wyjście na pompę 13 styk podaj napięcie jak zadziała pompa to znaczy że nie ma sterowania na przekażnik.Może ten wył. bezwładnościowy ktoś zmostkował? ps. zakładam że masz wtrysk jednopunktowy.
witam nie pamiętam dokładnie ale chyba jest to jednopunktowy wtrysk. Pozdrawiam
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
wtrysk jednopunktowy wtrysk jednopunktowy schemat jednopunktowy wtrysk paliwa
wyciek prądu mozilla instalka kontrolka renault master
rozlutowane gniadzo zasilajace uziemienie instalacji elektrycznej
Bezpiecznik sygnału cofania w Passacie B5 - numer 31 Podłączenie licznika Toyota Corolla 2005 na stole