Kalmoty z fiata Uno, Zrobiłem to a'la Bosch Monojetronic. Był pewien problem, bo w tym systemie zasada pracy opiera sie na tym, że znana jest pojemnośc kolektora ssącego i na tej podstawie skonstruowana jest mapa, więc trzeba było dokonac pewnej korekcji w elektronike. Polecam ci raczej jakiś system bazujący na czujniku podciśnienia.
Pewnie ze wielopunktowy.system motronic 2.9 .
http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa...
taki stan rzeczy może też pwodowac np za duże ciśnienie paliwa albo peknięty oring pod wtyryskiwaczem. Ciekawe co za idiota kazał wymieniać silnik krokowy.
Silnik ABD, wtrysk jednopunktowy Bosch Mono-Motronic.
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Jeśli jest tak jak podajesz że twój silnik to c14nz to masz jednopunktowy wtrysk paliwa Multec. Poznasz to po tym że jednopunktowy wtrysk ma obudowe podobną jak gażnik. Twoja Astra ma symbol F jako następca Kadetta E. Astra 2 ma symbol G ,a Astra 3 symbol H. Pozdrawiam!
Nie ma co kombinowac. Masz wtrysk jednopunktowy ,więc wybór jest spory. Proponuję założyc np. BingoM albo BingoS , Autronic , MaxiLambda, reduktor obojętne Lovato, Tomasetto czy inna włoszczyzna. Naprawde nie ma powodu żeby napalac sie na jakiś znaczek firmowy. Takie składaki polsko-włoskie naprawdę bardzo dobrze się sprawdzają.
Jednopunktowy wtrysk w "skorpio" nie widziałem?/stare,nowe/ Nadajnik obrotów, kopułka,wtryskiwacze tam szukaj.
https://obrazki.elektroda.pl/6654655800_... Jedno pytanie tam jest jednopunktowy wtrysk paliwa czy wielopunktowy, będę wiedział na który schemat patrzeć, ale z tego co piszesz wydaje mi się że jednopunktowy. W taki przypadku tak jak piszesz do tego przekaźnika powinny dochodzić 4 zasilania dwa po zapłonie i dwa stałe, oraz jedno tak...
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
Tam jest jednopunktowy wtrysk więc dobra II generacja + coś do zmotania kompa PB.Można oczywiście IV generacje ale znalezienie szpeca który to zamontuje będzie trudne.
Sprawdz najpierw co wyjdzie na Clipie / XR25, korekcja wolnych obrotow RCO (w zakresie czy nie) etc. moze bedziesz mial jakies bledy przy okazji.
Witam Nie będzie pasować, to dwa różne silniki i dwa rożne systemy zasilania. AEK ma wtrysk Bosch Motronic M 2.9 - wielopunktowy ABU ma Bosch Mono Motronic 1.2.3 - jednopunktowy Pozdrawiam
mozesz zalozyc sekwencje czyli 4 gen. ale to nie ma sensu bo 4 wtryski beda klepaly naraz! najlepszym rozwiazaniem bylo by (jak juz ktos wyzej wspomnial) zamontowanie 3 gen. czyli grupowego wtrysku. musialbys wymienic reduktor dolozyc dozatory i elektronike ktora by tym sterowala czyli ogolnie zostal by sam tyl! a teraz kwestia mocy ! za wiele nie tracisz...
Już mam, ten silnik gaźnikowy który zamierzam wstawić ma oznaczenie 781.135 a ten na wtrysku jest 781.135b i ponawiam pytanko jakbym ten gaźnikowy wstawił w auto ale tak żeby był zasilany wtryskiem (po prostu przykręce cały kolektor ) to czy bd jakoś pracowac czy coś musze jeszcze pozmieniać
Zastanawia mnie jak na gazie moze byc mocniejszy ?? Moze poprostu masz gaznik jakos pozapychany w tym warbuniu. Przeciez gaz ma mniejsza energie podczas spalania... No ale gaz ma jeden minus auto pracuje "na sucho" czyli nie ma smarowania jak w benzynie. Dlatego trzeba raz na jakis czas przejechac sie na benzynie. A jak masz jednopunktowy wtrysk to...
To zaznaczone to w ogóle nie jest wtrysk tylko kolektor dolotowy i przepustnica. Listwę wtryskową i wtryskiwacze (żółte) widać poniżej.
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
A czy przy montazu instalki gazowej mozna uwzglednic dane wlasnie z tamtad czy musialby to byc TPS? bo moja bierze tylko z sondy lambda.
Gówno jakies z tym mikserem. Mi tez zalozyli uniwersalny, a mam jednopunktowy wtrysk ze skrzynia automatyczna i wywalilo go po dwoch dniach. Powiedzieli ze to normalne jak sie cofa na gazie i silniej depnie w gaz - paranoja jakas!. Zalozyli drugi i co i tez wywalilo na wstecznym. Palil mi jak smok przy silniku 1.8 jakies 18-20 litrow. Trzeci raz tam...
jak sama nazwa wskazuje jednopunktowy ma jeden wtryskiwacz a wielopunktowy pewnie ze 4. Musisz poszukać wtryskiwaczy :) albo albo podaj kod silnika ewentualnie fotke. pozdrawiam
Namierz który Ci brużdzi,potem zamień świece i przewody :) Następnie wedle wyniku badania. Jak wyeliminujesz świece i przewody to zostaną Ci zaworki,pierścionki i kopułka AZ
Sprawdz kable zasilajace(bezpieczniki) centralke przy akumulatorze ,mi to wyglada na slaba mase.oczywiscie tak jak napisales moze byc tez przelacznik
W pliku jest instalacja elekryczna
Champion - RN9YC (0,7 mm) Beru - 14R-7DU (0,9 mm) Bosch - WR7DC (0,9 mm) NGK - BPR6E-VG (0,7 mm)
Mam problem i nie wiem jak go rozgryź???? Usterka w moim samochodzie jest, zimny pali i jest ok!!! Po 10 minutowej pracy gaśnie i już są problemy czuć paliwem iskra jest Na forum piszą o czujniku temperatury a drugi to ruchu wałem ten od obrotu wałem jest dobry a od temperatury silnika nie wiem gdzie leży Proszę o fachowe wsparcie Pozdrawiam
Witam. Posiadam takiego Forda z 1991 r. Miałem usterkę, gdzie ściągałem głowice i skrzynię. Po złożeniu, gdy samochód się rozgrzeje obroty nie spadną niżej niż 1800. Dodam, że uszczelki były nowe zakładane i składane raczej tak jak powinno. Wcześniej było wszystko ok. Podczas tej usterki ucierpiał jeden zawór, który się niecoś skrzywił, Być może to...
Witam od jakiegoś czasu w moim polonezie 1.6 jednopunktowy wtrysk BOSCHA mam problem z gasnącym i przerywającym silnikiem. Ma instalację gazową I generacja jeździł na niej ok. 130000km bez większych problemów aż do teraz. Z paliwem już dość dawno temu pojawił się problem, gaz ostatnio zaczął strzelać i czasem nawet gasnąć, wymieniłem parownik i filtr...
Leje ci olejem na świece przy ciepłym silniku przepala go od razu a na zimnym ma juz problem silnik do remontu ale w tak niestety wiekowym samochodzie nie opłacalne wlej mu 2 moto doktory na ciepły silnik przejeździ się nim powinno pomóc na jakieś 3 miechy
ściągnij no wężyk paliwowy na wejściu i niech ktoś Ci przekręci kluczyk na zapłon - bez uruchamiania silnika Masz wtrysk jednopunktowy - czyli LPG 1 lub 2 generacji Jesli jeździłes dużo na LPG a w zbiorniku było mało beny lub wcale - to pompka paliwowa mogła sie spalić Musisz miec w zbiorniku zawsze tyle paliwa - aby pompka miała co pompować bo paliwo...
Czyli chcesz spróbować zrobic to sam (oczywiście z Naszą pomocą)?
Ja mam ten sam problem z Corsą 92, ale gażnikową - tylko, że zawsze zimą się zaczyna.
Ok.Rozumiem że mam wymienić moduł.Tak zrobię.Dziękuje i pozdrawiam
Od 1993 UNO 1,4i.e Bosch Mono-Jetronik. Dodano po 21 Od 1993 UNO 1,4i.e Bosch Mono-Jetronik.
Odpal autodiagnostykę to może się dowiesz czegoś.
Paweł , jak to nic , sprawdził "cewka nie daje iskry" , a co chciałeś jeszcze ; pewnie czy jest zasilana i czy jest kluczowana , tego to się musimy domyśleć!
A ja zgodnie ze swoim zwyczajem zapytam, co kolega autor rozumie przez "zalewanie" świec? Leje się z dyszy czy gdzieś indziej? Wtrysk jest cały czas otwarty, ma za długi czas otwarcia czy też może nie jest szczelny? To "zalewanie" ma miejsce na zimnym czy ciepłym silniku? Czy...nie, na razie wystarczy.
Zajrzyj tutaj http://www.vectra-unlimited.7net.pl/
W twoim starym masz przegnite jedno zlącze fajki kabla do świec. Wymień tylko cewki i będzie git - to druga usterka tego urządzenia. O obu kiedyś pisał elektrit więc szukaj: elektrit+polonez.
Gdzie znajduje sie zlacze diagnostyczne w VW Golfie '90r. 1.8 (RP) na jednopunktowym wtrysku .
Pompa paliwa działa kupiłem nową Dodano po 1 Wtrysk boscha i przepusnica tez nowe cały moduł
Witam uważam że problem może byc spowodowany uszkodzonym badz zanieczyszczonym czujnikiem polozenia walu :) pozdrawiam a gdzie tam jest, takowy czujnik? zawsze myslałem, że hall tam się znajduje
Mam pytanko co moze byc, bo w polonezie 1,6 GLI-[jednopunktowywtrysk] ne da sie go wkrecic powyzej 3 tys odr bo go muli tak jak by mu brakowalo paliwa, nadmienniam ze filtr był wymienniony i nic, prosze o pomoc
Fikusia87 Carrot ma niestety rację . MMmmm .
Renault Megane 97 1,4 benzyna i gaz Jestem początkujący. Mam problem Renia nie chce palić na zimnie( wilgoć) na benzynie.Odpala za 3-4 razen przeciętnie. Na gazie pali bez zarzutów . immobilaiser usunięty, filtr paliwa nowy, pompka działa, kable nowe, kopułka bez zarzutów, świece ok, czujnik tempetatury wymieniony, paliwo sprawdzane, reszta czujników...
Mam taki problem przy odpaleniu silnika,wchodzi on na bardzo wysokie pbroty{5000-6000} i tak zostaje jaka może być tego przyczyna?Jest to silnik 1.8 na jedno punktowym wtrysku
Witam ludzi dobrej woli.... Wiem że w PDF-ach , może być taj że ja czegoś nie potrafię w tej kwestii , ale powiększać potrafię ....... Prubowałem kożystać , chyba nie potrafię . Podam przykład dlaczego "kombinowany" : buda jest jedynki , a silnik 1.6 z jednopunktowym wtryskiem to chyba wyjaśnia dużo . Następna sprawa która pchnęła mnie do poszukiwań...
Nie jest to przypadkiem wina czujnika temperatury który może podawać błędne informacje do modułu sterującego
Dzieki za pomoc.Sprubuje podstawic.
jednopunktowy wtrysk wtrysk jednopunktowy schemat jednopunktowy wtrysk paliwa
silnik palnika olejowego obrotomierz punto system navigation
vaillant kondensat telewizor manta led5501
Instrukcja obsługi tunera Denon TU-460 - gdzie znaleźć? Sansui D-99D – wymiana pasków napędowych, zestawy zamienne, objawy zużycia