W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Po co wracasz do tematu będziemy go odgrzebywać w nieskończoność? Sugestia aby sprawdzić tarczę spiętrzającą była Tobie podsunięta, warto z nich korzystać skoro zaglądasz na forum i chcesz rozwiązać problem. użyj wyszukiwarki K-Jetronic klapa spiętrzająca. zamykam
MAM PYTANIE: jak wyregulowac klapę spiętrzającą w golfie II 1,8 V8, na wtrysku k-jetronic? i jak sprawdzić poprawność działania potencjometru położenia klapy spiętrzającej? Z góry dzieki za pomoc
Kichnął, zablokowało klapę spiętrzającą...
Digifant nie jest mechaniczny. To KE- Jetronic. Tak czy inaczej, wtrysk ciągły sterowany klapą spiętrzającą, nie do naprawienia korespondencyjnie.
Dobrze zaznaczyłeś. Takie czarne pudełko to przekaźnik pompy. Te dwie "cegły": -taka wyższa, czarna, bardziej z tyłu, to sterownik wtrysku, -niższa, bodajże srebrna, to sterownik ABS'u Dodano po 1 Aparat zapłonowy masz dobrze ustawiony ? jakoś mocno przekręcony... Podniesione obroty jałowe to może być źle ustawiony lub wytarty potencjometr klapy spiętrzającej...
A ciśnienie paliwa to jakie? A klapa spiętrzająca nie zablokowana?
Pisze ,że gumiak sprawdzony. Nie ruszałeś "śrubki" nastawy przepustnicy - nie klapy spiętrzającej? Jak regulowałeś położenie klapy spiętrzającej , imbusem?
To "drugie "koło pompy , to akumulator ciśnienia. Zmierz ciśnienie , sprawdz jesczce raz rozdzielacz , czy leje paliwem .. przy pomocy klapy spiętrzającej .
Kluczowe dla działania wtrysku K-jetronic jest ciśnienie paliwa oraz szczelne połączenie powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą a przepustnicą/ kolektorem ssącym Ps. to silnik z golfa mkII, mkI miał 1,6GTi
Klapa spiętrzająca krzywa /ociera/ , lewe powietrze , potencjometr klapy spiętrzającej. Na końcu podejrzewał bym sterownik. Właśnie , jaki tam jest KIII Jetronic?
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
O ile mi wiadomo 190 nie ma potencjometru przepustnicy,a przełącznik biegu jałowego i pelnego otwarcia.Potencjometr jest na ramieniu klapy spiętrzającej. Mówimy o systemie KE-Jetronic?
albo regulacja klapy spiętrzającej.....
Potencjometr klapy spiętrzającej jest przetarty.
Nie, regulacja klapy spiętrzającej, albo pewnie pogięta przez backfire.
Ale to i tak będziesz musiał klapę spiętrzającą usunąć.
A mieszankę ustawia się regulacją klapy spiętrzającej własnie....
Nie spotkałem się jeszcze z KE-Jetronic + gaz aby nie było problemów. Im instalacja gazowa droższa (niestety) tym lepsza. Rozerwane rury dolotowe to standart, do tego czasem pogięta klapa spiętrzająca, zarośnięte "fuzlem" wtryski itd...
Na zegarach masz takie ustrojstwo - ekonomizer , czy on stoi na zerze na wolnych obrotach , jeżeli nie to szukaj "lewego " powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą , a przepustnicą. Na zdjęciu brak poprzeczki / ogranicznika/ nad klapą spiętrzającą.
Pewnie kwestia regulacji ramienia klapy spiętrzającej,ale pasowalo by tez sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy. KE-Jetronic jest nieskoplikowanym systemem,ale dla kogoś kto wie o co chodzi.
Pacjent jak w temacie, silnik 1,6 CVH o oznaczeniu L4, zasilany KE-Jetronic. Został wymieniony potencjometr klapy spiętrzającej (stary trzeszczał) i teraz mam pytanie jak go ustawić ? W tym momencie ustawiłem 0,7V na wolnych obrotach pomiędzy środkowym pinem a masą, auto jakoś jeździ, ale ma dziurę w gazie dopóki się nie rozgrzeje Z góry dzięki za sugestie
Cześć! Dzięki za odpowiedź. Prawdopodobnie mam KE - Jetronic, zgadza się. Pisząc "klapa" masz na myśli płytę spiętrzającą? Bo jeśli tak to była robiona w zeszłym roku. Wynikiem jej skrzywienia było straszne kopcenie czarnym dymem przy jeździe na benzynie (Mesio jest zagazowany). Po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy tzn: kopci jak dawniej tj. na...
Sprawdż klapę spiętrzającą przpływomierza czy się nie zacina,wszystkie przewody po stronie ssącej.
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
masz w nim zamontowaną inst gazową?jaka poj silnika?2,3l?są problemy z uruchomieniem silnika,a po odpaleniu trzeba trzymać go na obrotach ok 3000?sprawdz gume pod klapą spiętrzającą-lubi pękać na łączeniu do rożdzielacza!
Temperatur na zegarach , to nie to samo co widzi sterownik wtrysku , jest drugi czujnik temperatury, czarny. Sprawdz układ dolotowy poza klapą spiętrzającą , łapie fałszywe powietrze. Silnik ma trochę przejechane , czyszczenie przepustnicy wskazane.
Jest to elektrohydrauliczny regulator cisnienia. W "mądrej" książc e nie znalazłem jakie tam jest napięcie. Na podobnym układzie /2.0/,fizycznie zmierzone napięcie od 2 do 7,2 V, w zalażnosci od obrotów i obciążenia. Sygnał na ten regulator jest opracowany przez sterownik na podstawie czuyjn ika temperatury i kąta otwarcia klapy spiętrzającej - potencjometr....
Garri , no właśnie w tym problem ,że nie podaje paliwa , dopiero teraz napisał ,że pompa pracuje. Na "drutowanie " możesz pozwolić sobie Ty , doświadczony ale nie pytający. Do tematu. Ten duży czarny wielopinowy przekaźnik z elektronika jest od pompy i wtrysku rozruchowego. Odkręć jeden wtrysk , wsadź do butelko plastikowej i naciskając na klapę spiętrzającą...
Jutro sprawdzę układ dolotowy (czy np. klapa spiętrzająca nie jest zawieszona) oraz czy idzie paliwo na wtryskiwacze. Jeżeli to będzie okey to zrzucę pokrywę zaworów i zobaczymy co dalej.
klapa spiętrzać klapa spiętrzać mercedes potencjometr klapa spiętrzać
wymiana glikolu liczyć godzina minuta huawei google konto
pralka bosch wgg244f8pl spectrum smart
Jak włączyć monitory DVD w zagłówkach BMW E60? Accusound ES40 Subwoofer Schematic Availability