Proponuję dodać drugą masę między alternatorem , a nadwoziem , a nawet na (- ) akumulatora . Kabel zamocowany do korpusu alternatora i klemy (-) .Pozdrawiam P.S. Dobrze byłoby też ruszyć nakrętki na kablu (+)na alternatorze , oraz na bezpieczniku bodajże 110A na akumulatorze .
Ładowanie tylko dodatkowego akumulatora a brak ładowania po podpięciu całej instalacji... samochodu Z tekstu autora nie wynika to jednoznacznie, mógł być podpięty drugi akumulator po odłączeniu plusa alternatora od instalacji samochodowej a mógł być wpięty równolegle bez odłączania altka od instalacji. Dodano po 3 Akumulator w bagażniku, zatem obciążenie...
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
Jeśli wymieniałeś kable alternator-akumulator to możesz te 25 zostawić gdyż wystarczą. Jeśli uważasz że firmowe przewody tyle mają to chyba tylko w czołgu. Na razie wymień alternator, jeśli przewidujesz zmianę głośników i zasilenie ich z dodatkowego wzmacniacza to alternator 120 Amper może wtedy już nie starczyć i pomyślał bym o 150-160 A. Po założeniu...
Nie uszkodziłeś mostka tylko kabel pomiędzy alternatorem a akumulatorem. Ten gruby. Nie mogę sobie już przypomnieć jak on biegnie? Czy przez rozrusznik?
Obawiam się, że będzie miał kolega tylko kłopot z zainstalowaniem takiego kabla. W zupełności wystarczy taki, jak stosowany jest w samochodach z podobnym alternatorem. Niedorzeczne jest łączenie alternatora z rozrusznikiem kabelkiem takim, jak prowadzony jest do przednich lamp. Takie coś zrobił mechanik usuwając grubszy przewód. Na prąd C/10 czyli 16,5A...
Ja w starych samochodach usterkę tą usuwam prowadząc nowy kabel od alternatora do klemy akumulatora i ładowanie pewne.P
S podłączony bezpośrednio do klemy + alternatora niweluje spadek napięcia na długim kablu akumulator-rozrusznik-alternator. Oczywiście możesz go podłączyć razem z B+ pod śrubę rozrusznika, ale napięcie ładowania nieznacznie spadnie
Jeśli słuchasz zróżnicowanej muzyki to najlepsza będzie skrzynia BassReflex. Z podanych przez ciebie propozycji najlepszy będzie zestaw JL Audio. Pytanie tylko w jakiej skrzyni siedzi ten głośnik? Do całości kable. Z tego co pamiętam to akumulator masz z tyłu więc spawalnicze 16-25mm^2 starczą w zupełności. No i polecam sprawdzić grubość kabla plusowego...
Do sprawdzenia masa od akumulatora, kabel plusowy z rozrusznika na alternator.
Co tam akumulator,alternator i elektronika w aucie droższa.
Czy lepiej będzie podłączyć ten gruby kabel bezpośrednio do klem akumulatora z przodu, czy może lepiej podłaczyć je przy wyjściu alternatora ? Z alternatorem chodzi o to, żeby czasie uruchomienia silnika prąd nie musiał płynąć "na około" przez kabel do akumulatora i dopiero do tyłu auta ? Podczas "pożyczania" prądu do rozruchu i tak większość energii...
Przegnity kabel alternator - akumulator, lub uszkodzony alternator. To pierwsze możesz sam sprawdzić wizualnie.
Kilka razy miałem przypadek, że winą był kabel plusowy z akumulatora do rozrusznika/alternatora. Po wymianie problem ustawał.
To nie wina kabli ani podłączenia. Odkrecilem kable od alternatora. Przy podłączeniu akumulatora delikatnie iskrzy i normalnie wszystko się wyświetla na desce. Czyli zwarcie jest gdzieś na alternatorze Wymień alternator na sprawny.
Masz 2 styki B+, oba czerwone kable do + akumulatora, chodzi o mniejsze obciążenie prądowe konektorów i możliwość zastosowania 2 cieńszych przewodów
Absolutnie musi być masa na obudowie alternatora! Jeśli jest mocowany na elastycznych tulejkach gumowych, jak np. w kadecie, to musi mieć dość gruby kabel masujący.
Sprawdzić kabel łączący alternator z rozrusznikiem i kabel łączący rozrusznik z akumulatorem. Ten pierwszy może mieć zaśniedziałe styki bądź być przełamany. Jeśli napięcia są różne, to napewno jest spadek napięcia na drodze alternator - akumulator. Domyślam się, że napięcie mierzone na alternatorze jest właściwe (13,8-14,3 V) To tyle.
Końcówka przy akumulatorze na kablu od alternatora ma słaby styk ,normalne . Założyć nową końcówkę i po problemie.P
Raczej szukaj solidniejszego połączenia, jak to będzie jedyne to potrafi nim płynąć kilkaset amperów.. Najlepsza byłaby śruba macowania rozrusznika lub alternatora. Pozdr. J.
Jak miałem takie Punto to sobie pociągnąłem nowy kabel bezpośrednio z alternatora do akumulatora (oryginalnie idzie przez rozrusznik) i problemy z ładowaniem zniknęły, cały czas miałem 14,3-14,5V... ale wartości podane przez autora nie są najgorsze.
Witaj! Skoro mechanik stwierdził,że ładuje to niech sprawdzi jeszcze napięcie zwykłym multimetrem na alternatorze i na akumulatorze. Częsta usterka to kabel alternator - akumulator. Na alternatorze 14v a na klemie 12v Ja w takich przepadkach podpinam amperomierz i widzę czy następuje spadek. Następnie proponował bym sprawdzenie i wyczyszczenie gniazd...
Witam! Jaki powinien być przekrój kabla z alternatora do akumulatora w c-385 w alternatorze 6-diodowym?
Przedewszystkim sprawdz mase silnika i akumulatora i kabel który idzie z alternatora do rozrusznika i z rozrusznika na akumulator i jestem pewny że tam znajdziesz przyczyne swoich problemów POZDRAWIAM gumiś_rzesz
Witam Chce zmontować nowy kabel od alternatora do akumulatora tylko nie moge znaleźć jaki ma być,większość jakie znajduje są do 70c, a pod maską bywa z jest ponad 100c. Na kablu będą zamontowane wentylatory 3x40a Alternator 220a lub 250a Są kable awg do 200c tylko 50mm to już dość duży koszt Co kupić i jakie kupić proszę o pomoc??
Lepiej przetwornica i akumulatory najbliżej wiatraka. Jak już ciągnąc napięcie do domku to 230 V będą mniejsze straty na kablu 80 m.
Kabel 25mm spokojnie starczy. Bezpiecznik daje się w każdej sytuacji nie zależnie od długości kabla. W tym przypadku wybrał bym 80A. Swoją drogą sprawdź grubość kabla plusowego łączącego akumulator z alternatorem. jeśli cieńszy od zasilania wzmacniacza lub zaśniedziały to Big 3 by się przydało ;)
Czyli wymieniać tylko jeden kabel alternator - akumulator , tego drugiego nie ruszać?
Witam, Proszę o podpowiedź jak podłączyć regulator napięcia do alternatora kubota. Regulator ma 6 kabli, alternator 2. Czyli z alternatora muszę wpiąć się do regulatora a z regulatora do akumulatora. W załączniku oznaczenie kabli regulatora.
Jak do tego doszło? Spróbuj odpiąć kabel z alternatora.
Jeżeli akumulator jest rozładowany, a alternator nie ładuje, to odpalenie na kable nic nie da. Musisz na czas przejazdu wrzucić sprawny, naładowany akumulator.
50mA to sporo ale jeszcze w normie (zwróć uwagę, że fabryczne kostki ISO od radia nie mają 12V po stacyjce, oba "plusy" są stale zasilane). Zwiększony pobór prądu przez 90 sek. od wyłączenia zapłonu jest rzeczą normalną, po takim czasie ECU wchodzi w stan uśpienia. Co do problemów z rozruchem - masz uszkodzony /zasiarczony/ akumulator. Mimo odpowiedniego...
Kupić kabel i końcówki Zaprasować.
1. Sprawdź kable do alternatora od akumulatora 2. Sprawdź masy 3. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze 4. Sprawdź prąd ładowania i napięcie 5. Podmień regulator
Do śruby M8 przykręcasz dwa przewody- od akumulatora i alternatora. Odwrotnie kabli raczej nie da się połączyć.
Ok sprawdzę kable alternator - akumulator a jak to w porządku to regeneracja alternatora? Dodano po 4 tj. wymiana regulatora napięcia?
Podejrzewam problem ze stacyjką. Zdecydowanie kable W/N kopuŁka , świece akumulator alternator itd. nie mają tu nic do gadania jeśli auto chodzi dobrze po za wŁączaniem świateŁ.
problemem w tych oplach bywa słaba masa na alternatorze czasami trzeba ją poprawić albo dać dodatkowy kabel proponuję zmierzyć napięcie ładowania bezpośrednio na alternatorze jak będzie wyższe niż na akumulatorze popraw tą mase[/b]
Witam. Niech kolega sprawdzi go na stole pobierczym lub u kogoś w ciągniku pod obciążeniem i będzie wiadomo czy ładuje dobrze. Jeśli będzie sprawny no to przyczyną jest instalacja ciągnika. Może kabel prądowy jest uszkodzony lub skorodowany i przez to powstają takie spadki napięcia. Można spróbować dać inny kabel od alternatora do akumulatora i wtedy...
jak podłączyć kable żeby mi alternator ładował akumulatory w ursusie 60????????
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Więc zastanowiłbym się nad : -regeneracją twojego alternatora lub -wymianą na większy mocniejszy a twój obecny zdał na wymianie na mocniejszy Ale pierw dołóż te dodatkowe kable . +kabel z alternatora do +akumulatora - kabel z obudowy alternatora(dowolna śruba M10/12 przykręcona do bloku silnika(miejsce dobrze oczyścić)) do -akumulatora I dopiero z aku...
Masy sprawdzone kabel alternator też zmian brak
W tym aucie jest sprężarka sterowana zaworem, czyli tzw. bezsprzęgłowa. W przypadku zatarcia sprężarki dochodzi w niej do zerwania sprzęgła na kole pasowym (koło wtedy się obraca luźno i nie napędza sprężarki). Co do przewodu "plusowego" to najlepiej poprowadzić dwa oddzielne przewody - jeden dłuższy - z alternatora do akumulatora i drugi krótszy -...
Alternator z wbudowanym regulatorem, najprostsza opcja - jeden gruby kabel do baterii akumulatorów, jeden cienki do kontrolki. Jeżeli Twój alternator ma zewnętrzny regulator, to jest to trochę bardziej skomplikowane.
To co mierzysz na kablu "-" z akumulatora to prąd ładowania/pobierany z akumulatora. To co mierzysz na przewodzie "+" to prąd pobierany z alternatora. Różnica między jednym kablem "+" a drugim "+" będzie równa temu co mierzysz na "-". Odbiorniki i alternator mają swoją masę - nadwozie. Przez kabel "-" akumulatora płynie tylko to co idzie do/z akumulatora....
dzieki,widocznie sie cos rozpieło bo mam tak..wisi tam kabel przy alternatorze i wchodzi w regulator...ale rozpiete jest pod dioda...i znalazłem wolny kabel..
brak słów... B+ battery + B- battery - człowieku narysowałem Ci najprostszy schemat jaki się dało, czego tam nie rozumiesz? ze śruby gruby kabel do + akumulatora z obudowy gruby kabel do - akumulatora brązowy kabel do żaróweczki, drugi kabel żaróweczki do brązowego kabla alternatora i te dwa kable razem do plusa akumulatora przez włącznik I TYLE wyłącznik...
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
Ok,zapominamy o diodach.Zrób prządek z przewodem,podłącz akumulator i alternator i będzie dobrze.Jak nie będzie ładowania to wtedy zajmiemy się diodami i resztą. Jeżeli jest zwarcie na alternatorze to zanim podepnie akumulator i przejdzie na tył auta to kolejny kabel będzie nadawał się na wyrzucenie. Nie podsuwaj mu głupich pomysłów skoro on nie ma...
Napięcie ładowania mierzone na akumulatorze powinno wynosić od 13,9V do 14,5V. Jeśli kontrolka gaśnie a napięcie na akumulatorze nie mieści się w tym przedziale proponował bym poszukiwania zacząć od sprawdzenia naciągu i stanu paska napędzającego alternator. Jeśli pasek jest ok sprawdził bym napięcie bezpośrednio na alternatorze przy pracującym silniku...
Witam! Przymierzam się do wymiany alternatora w moim BMW E39 523. Aktualnie jest alternator 80A, który chcę zmienić na 140A. Jak większość z was pewnie się orientuje akumulator znajduję się w bagażniku. Mam dylemat nad kablem od alternatora do akumulatora, mianowicie sądzę że fabryczny będzie za cienki, wydaje mi się że ma ok 20mm^2 ale nie jestem pewien....
Sorki że długo się nie odzywałem ale nie miałem za bardzo czasu. A więc: kabel alternator - rozrusznik dawałem gruby (10mm^2), dołączałem bezpośrednio kabel z alternatora do akumulatora, przewód od bloku silnika do masy jest sprawny (odpala po odłączeniu przewodu dodatkowego silnik - akumulator). Podłączałem akumulator pod alternator krótkimi kablami...
Witam. Seat Ibiza 6l 2007r. silnik 1.4BXW,usterka tak jak w temacie. Chciałem zapytać o ten drugi brązowy kabel w złączu dwupinowym przy alternatorze jakie on ma zadanie?
Sprawdziłem i po podłączeniu żarówki w czasie rozruchu zero prądu dopiero jak silnik pracuje jest prąd, miernik po przekreceniu stacyjki pokazuje 0,7V w czasie rozruchu dalej 0,7 no i jak silnik pracuje już 14,4 Druga sprawa z podłączeniem kabelka niebieskiego od wtyczki do akumulatora + I zapaleniu silnika dalej mamy żółty akumulatorek na kompie. Jakieś...
Moim zdaniem najprościej to: - przykręcić alternator do błoku silnika w taki sposób aby był oddzielony/odseparowany elektrycznie od niego i wtedy łączysz taśmą/kablem (odpowiedniej srednicy - znaczy sie grubym :) ) wyjście alternatora (+) z masą pojazdu a obudowę alternatora (-) z instalacją elektryczną (kablem idącym do akumulatora bo stary regulator...
Dziś odbyłem jadę próbną. Na obrotach 1100 obr/min ładowanie przy włączonych światłach, podgrzewaniu szyb wynosi 13,8 V Gdy obroty zejdą na D na 800, co i taj jest za dużo na akumulatorze jest 12.5 V. Klema plusowa jest ciepława już. Nie jest gorąca jak wcześniej ale ciepła. Spróbuje ją wymienić, lub pociągnąć całkiem nowy kabel alternator - akumulator....
Byłem u elektryka wymienił regulator napięcia na alternatorze i niestety po wymianie jest jeszcze gorzej po kontrolki i światła pulsują już prawie cały czas a kontrolka Brak słów.Sprawdź czy masz dobrą masę na silnik/bude. I czy gruby kabel alternatora, i akumulatora jest ok.Jak tam ok masz alternator do roboty.Tylko nie jedź już tam gdzie byłeś.
Podaj kolor kabla.
Co mogę Ci jeszcze doradzić, sprawdź sobie kable, które dochodzą do akumulatora, czy nie ma na nich również spadków napięcia. Ja dołożyłem kabel od + bezpośrednio do alternatora i wymieniłem kabel od masy (-). Brak spadków napięć, auto pali od "strzału". Sprawdź jeszcze jakie napięcia masz na alternatorze mierząc bezpośrednio na nim ( między zaciskiem...
Dowiedziałem się, że oryginalnie alternator połączony jest plusem z rozrusznikiem i następnie z akumulatorem. Rzeczywiście głupie połączenie. Czy mogę dołożyć dodatkowy przewód "plus" bezpośrednio między alternatorem i akumulatorem żeby rozwiązać problem? Ja bym tak zrobił jeśli przyczyną bylby rzeczywiście sam kabel. Rozumiem, że wszystkie punkty...
W maluchu problem jest nie z alternatorem ale z kablami między alternatorem a akumulatorem. Miałem kiedyś malucha - wymieniłem mu kable na grubsze i potem był spokój.
Auto ma swoje lata więc. Wpierw do kontroli -czyszczenia klemy akumulatora, stan zakucia na kablach. Kontrola kabli masowych silnik karoseria. Kontrola ładowania alternatora , spadki napięć na kablach aku- alternator. Kontrola stanu napięcia paska wielorowkowego.
Gruby kabel od alternatora do akumulatora jest po to że przy mocno rozładowanym akumulatorze na początku płynie prąd ok.50-150A w zależności od mocy alternatora tzw.ładowanie sztywnym napięciem 14,4V a prąd ile alternator wydoli.
Jak chcesz dać osobny kabel prosto z akumulatora, to koniecznie musisz dać odpowiedni bezpiecznik zaraz przy + akumulatora.
A co to za pojazd? Bo normalnego samochodu nie da się odpalić z akumulatorem rozładowanym do 2V. Trzeba użyć np. kabli rozruchowych albo prostownika z taką funkcją. A wtedy napięcie w instalacji wzrośnie do okolic tych 12V więc będzie możliwość wzbudzenia alternatora.
Problem jest (niestety) szeroko znany... (Ten Typ Tak Ma) Przyczyną problemów jest zbyt cienki kabel alternator-akumulator. Przy większym obciążeniu (w zimie: światła+ogrzewanie) spadek napięcia na nim jest tak duży, że akku przestaje być ładowane... Rowiązania są dwa: 1) Dioda schottky'ego dołączona do alternatora, powodująca podbicie napięcia. Proste....
Witam. Udało się znaleść przyczynę tak jak pisał szwagier81 zwarcie na kablach. Przegrzał się kabel idący do alternatora i spowodował stopienie się izolacji na wszyskich kablach co były w okół niego. Wymiana kabla od alternatora do akumulatora załatwiła sprawę no i oczywiście wymiana przepalonych kabli. https://obrazki.elektroda.pl/2753661400_...
sprawdz kabel między alternatorem, a akumulatorem
Problem rozwiązany, kabel który łączy alternator i akumulator był uszkodzony.
Problem rozwiązany,ułamał sie kabel na odcinku alternator-akumulator. Przy okazji pytanie: istnieje schemat instalacji do tego pojazdu? Szukałem i nie potrafie znaleźc
Witam doprowadź masę do alternatora, sprawdź kabel plusowy od akumulatora do alternatora czy nie robi gdzieś zwarcia.
Witam. Jakiś czas temu naprawiłem alternator dwa miesiące było ok dziś znów brak ładowania alternator do elektryka spalony mostek i przegrzania uzwojenie. Doradzał abym kupił alternator od astry F silnik 1.7 isuzu. Zamówiłem nowy dziś zamontowany i przy włączonych światłach ładuję 13.7 v . Dodam iż wymieniłem kabel od alternatora do akumulatora na nowy....
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
proponuje jakis preparat do czyszczenia styków, nawet wd40 od biedy, przeczysc dokladnie koncowki kabli i stykow alternator - akumulator, byc moze ze kabel(masa) idze z alternatora poprzez rozrusznik, i stamtad do akumulatora, sprawdz to, bo rozrusznik jest podadtny od spodu na wilgoc i wode i czesto to pazdzieje.
Pasek który ślizgał i popiskiwał od dłuższego czasu nie nadaje się do naciągania/chociaż można sprawdzić czy nie ma spalonych boków/ natomiast spotykam się z zasadniczym błędem ponieważ założony nowy pasek powinie być po około 3 tygodniach dociągnięty kiedy się ustabilizuje jego długość .natomiast mało kto to robi i dlatego następują tak szybkie zużywania...
Też próbowałem super dokładnie wyczyścić papierem ściernym te oczka wcześniej wymieniając skrzynkę na nówkę sztukę, ale ten przewód od alternatora pozostał stary - niestety znów się sfajczyła skrzynka. Zastanawiam skąd się to wzięło - u mnie to podejrzewam, że po wymianie akumulatora na mocniejszy niż był wcześniej - może ciągnie większy prąd do lądowania...
Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
Przecież alternator zasila całą elektrykę i elektronikę w samochodzie, więc do akumulatora idzie jakaś część energii. Natomiast prostownikiem zasilasz (ładujesz) tylko i wyłącznie akumulator, czyli cała energia z prostownika idzie do akumulatora. Pomijam straty na łączach kablach itp.
Co do lokalizacji przelotki to są dwa przeważnie miejsca . Koło bezpieczników na ścianie grodziowej od strony kierowcy i okolice nóg pasażera. Ew będą jakieś gumowe zaślepki w ścianie grodziowej. Ostatecznie poszukac orginalnej wiązki elektrycznej i tam próbować przejśćz kablem plusowym. Poruszę tu jeszcze kwestię kabla masowego czyli minusa. Są dwie...
Za świecenie kontrolki i jej gaśnięcie jest odpowiedzialny całkiem inny układ w alternatorze, to że kontrolka gasnie jak odpalisz samochód czyli że powinno ładować, a nie ładuje świadczy o tym iż układ wzbudzania alternatora pracuje, czyli, szczotki masz dobre, wirnik masz dobry, i twornik terz masz dobry.Jeżeli nie znalazłeś dalszej drogi od plusa...
Tak średnio to tam działa podobnie jak w MTZ gdzie jeden akumulator ciągle jest niedoładowany. Dobrze kolega piszę. Od tego trzeba zaczynać naprawdę. Miałem kiedyś ciekawy przypadek: alternator ładował jeden akumulator, notomiast światła swieciły z drugiego. Wystarczyło dołożyć jeden kabel.
Sprawdź czy na zacisku D+ na alternatorze masz 12v przy zgaszonym silniku bo to mi wygląda na przerwane połączenie rozrusznik-alternator. Przeważnie kabel łączący na końcówkach tracił styk.
Witam. Wymieniłem dzisiaj cały kabel alternator <-> akumulator. Powodem było napięcie ładowania w okolicach 13,26 V. Po wymianie kabla na 16^mm2 ładowanie 13,98 V na wyłączonych odbiornikach, a na włączonych mijania/drogowe/nawiew 13,60 V. Chwilę później podłączyłem przewód wzbudzania bo musiałem go przedłużyć i tu szok. Ładowanie bez obciążenia...
Ja miałem coś podobnego...pociągnąłem dodatkowy kabel z alternatora do akumulatora i po problemie.
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Proszę o pomoc, w jaki sposób podpiąć alternator, chodzi mi o kabel do akumulatora i "fajke"
Witam fachowców Pomiar prądu ładowania akumulat. Chodzi mi o pomiar spadku napięcia na kablu pomiędzy alternatorem a akumulat. -kabel miedziany 4 mm sred. jego R zmienia sie z temp. ale może nie aż tak aby odczyty były do kitu , można dać czujnik lema ale na zakres 20 A to szok cenowy , można dac bocznik prądowy ale i tak reszta kabla zmienia spadek...
Czy ten kabel , alternator - akumulator jest na stałe teraz podłaczony tak ? Poprzedni kabel masz zaizolowany i jest odpięty od alternatora? Z akumulatorem proponuje podjechać do jakiegoś warsztatu aby sprawdzili czy jest dobry, nie powinno to kosztować zbyt dużo. (przy skrajnym wyczerpaniu akumulator się uszkadza i puźniej nie trzyma napięcia) Podajac...
Witam Przesyłam załączniki dotyczące głównego włącznika zasilania. Zwróć uwagę na styk B2. Wysyła do przełącznika adr w kabinie pulsujący sygnał gdy wystąpi usterka. Dla mnie odpowiedź prosta, jeżeli okablowanie jest w porządku(co sugerowałem do sprawdzenia na PW) to uszkodzony jest właśnie wyłącznik główny zasilnia E59, który znajduje się pod akumulatorami....
Czy przeczyściłeś wszystkie połączenia kabli od alternatora i akumulatora.
Oporność na łączeniach kabla - przy alternatorze i akumulatorze.
Zakres rozszerzyc do 60A. Amperomierz włączyć między alternator a akumulator. Kabel łączący stacyjkę z akumulatorem połączyć w punkcie połączenia alternatora i amperomierza. Amperomierz będzie wskazywał czy prąd płynie do czy z akumulatora. Jednocześnie nie będzie płynął przez niego prąd rozrusznika oraz prąd z alternatora do odbiorników w samochodzie.
Ile wynosi spadek napięcia między plusem akumulatora a plusem alternatora po włączeniu pełnego obciążenia? Samo kupno używanego alternatora nie załatwi sprawy, równie ważne jest aby był mały spadek napięcia na kablu ładującym akumulator, w tak wiekowym aucie styk końcówki kabla z drutami kabla ładowania jest tak zaśniedziały, że dla dużych prądów stanowi...
Witaj! Z tego co opisujesz to mi wygląda na utlenienie się kabla w ołowianej klemie/złącze+/ Moja propozycja to dodaj dodatkowy kabel łączący akumulator-alternator. Tam gdy dokładnie zmierzysz napięcie jakie wychodzi z alternatora to 14, a na akumulatorze może być spadek nawet do 13v. Pozdrawiam Miro.Nas
Czyli najlepiej wyciągnąć alternator? W zależności od jego lokalizacji - czasami można wymienić regulator bez demontażu alternatora. Lepiej jednak wyjąć i sprawdzić też komutator i okazyjnie łożyska. Jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną jak nie regulator? Kable, akumulator, słabe połączenie (śniedź itp), prostownik alternatora, uszkodzony wirnik...
Pierwsza sprawa czy kręci rozrusznik czy nie. Dalej czy akumulator jest naładowany .Tester też potrzebuję prądu. Tak jak kolega wyżej proponuję -mogłeś pomylić kable . Najprościej odłącz alternator i spróbuj się połączyć. ( może zgubiłeś immo).
Uszkodzony przewód dodatni od akumulatora do rozrusznika. Prawdopodobnie to wlasnie na rozrusznik idzie także przewód od alternatora, nie pamiętam dokładnie, w każdym razie to by dawało opisywane objawy. Masę między silnikiem a akumulatorem możesz sprawdzić łącząc kablem rozruchowym minus akumulatora z masą silnika. Tak czy inaczej,, auta nie można...
sprawdź kable plusowy od alternatora do akumulatora - jest zasiedziany przy zakuciu , nie przewodzi prądu z alternatora do akumulatora
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
połączenie alternator akumulator kabel alternator rozładowuje akumulator alternator uszkodzi akumulator
zmniejszyć moment obrotowy wymiana drzwi pralka bosch blaupunkt pobór prądu
corral super n3500 corral super n3500
Ładowanie hulajnogi Joyor S5 przy 40%-50% baterii Pasek postępu gaśnie podczas rozruchu - przyczyny i rozwiązania