Do kompletu wymień kabel plusowy (akumulator>rozrusznik) i sprawdź dokładnie kabel masowy silnika.
Regulator made in czajnik robi takie akcje . Ostatnio założyłem nówkę razem z mostkiem (padły diody),i nie świeciła kontrolka na desce. Po zmianie starego reg. oryginał ożyła. Sprawdź jeszcze na spadek napięcia kable, masowy silnik , i plusowy główny.
Witam. Proponuje sprawdzić kabel masowy na silniku. Połącz grubym kablem minus akumulatora z blokiem silnika,myślę że to jest to, ale mogę się mylić. Pozdrawiam.
Dodatkowo założyć kabel masowy silnik-karoseria gdyż Ople mają z tym problem.
Auto ma swoje lata więc. Wpierw do kontroli -czyszczenia klemy akumulatora, stan zakucia na kablach. Kontrola kabli masowych silnik karoseria. Kontrola ładowania alternatora , spadki napięć na kablach aku- alternator. Kontrola stanu napięcia paska wielorowkowego.
Podczas odpalania na kable dostał większy opór i jakaś masa się upaliła, nie pamiętam jak jest w tym aucie, ale możliwe, że masz więcej niż jeden kabel masowy. Może być jeszcze na silniku, Na pewno wyjmij stery, odepnij kable masowe, przeczyść papierem ściernym albo szczotką drucianą kabel i miejsce podłączenia.
C 330 masę lamp bierze poprzez śruby do uchylania (mocowania) maski na dole i to może być powód (trzeba pociągnąć kabel masowy od lamp do silnika). Druga sprawa odbłyśniki w lampach jak wyglądają?
Urwany kabel masowy pomiedzy silnikiem a nadwoziem.
a może sprawdzić kabel masowy silnika i klemy ujemne? Pomoc mogła podłączyć (prawidłowo) minus urządzenia rozruchowego bezpośrednio do masy silnika!
Po demontażu i ponownym montażu rozrusznika nie kręci, jak przyłożę kabel od aku do silnika jest ok. Nie wiem gdzie szukać masy. Przy rozruszniku nie było żadnego kabla.Póki co pojadę do motoryzacyjnego i kupię kabel masowy i podłączę do silnika ale chcę znaleźć przyczynę. Kabel masowy od silnika do przedniej lewej podluznicy poprzez przelotke do zacisku...
Usterka naprawiona. Problemem była słaba masa na rozruszniku. dołożony dodatkowy kabel masowy silnik - akumulator i problem zniknął. Pozdrawiam.
Zanim wymienisz rozrusznik sprawdź kabel masowy silnika, i oczyść połączenie kabla na rozruszniku. Klemy mam nadzieję sprawdzałeś i czyściłeś nie mają luzu? Dodano po 3 Jaki kupiłeś aku.? Może ma po prostu za mały prąd rozruchowy.
Od pewnego czasu w moim Kangoo 1.5 dci - 2004r wspomaganie odmawia posłuszeństwa, mianowicie chwilami zanika. Sprawdzony został silnik elektryczny który napędza pompę hydrauliczną - działa bezpośrednio pod akumulatorem. Udało mi się też namierzyć, że problem pozostaje po stronie kabla masowego który dochodzi do silnika elektrycznego, na oryginalnym...
Który to w/g Ciebie jest kabel "od masy rozrusznika"? Bo jakoś sobie nie wyobrażam, żeby kabel masowy silnika mógł się upalić, chyba ze akumulator z TIRa tam włożyłeś. Cienki kabelek przy elektro-włączniku rozrusznika to sterowanie i akurat jest to sterowanie plusem...
sprawdz napiecie na rozruszniku. u mnie kabel masowy do silnika sie zuzyl. nowy kabel i OK
Dodatkowy kabel masowy na silnik daj.
Kurna - ciekawa sprawa. Zacznij sprawdzanie od podstaw: - kabel plusowy od aku do rozrusznika lub jakiejś rozdzielni - czy się nie przetarł i zwiera lub jakieś gryzonie go naderszyły - kabel masowy z silnika na budę - kabel masowy z aku na budę - zwarcie wewnętrzne a w akumulatorze - spróbuj podmienić na inny i pomierz czy nadal występują opisane przez...
Podczas podłączania z drugiego akumulatora + dajesz na + a - bezpośrednio na silnik aby uniknąć poboru prądu przez rozładowany akumulator. Witam serdecznie.Kolega bzdury wypisuje.(-) daje się na silnik by miał lepszą masę(eliminuje to spadek napięcia na kablu masowym silnika).Wyładowany akumulator bedzie pobierał prąd przy każdym połaczeniu.
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Miałem kiedyś taki przypadek , tylko że w audi c6 3.0 tdi. Wtryskiwacze padały , jeden za drugim . Winny był kiepski stan mechaniczny silnika .Ecu korygowało zwiększonym prądem mechanike , po wymianie motoru problem ustąpił. U ciebie pojawia się p0606 , wiec sprawdziłbym wiązkę pod kątem zwarć na początek oraz kabel masowy , silnik - buda , buda - aku...
Sprawdź główny przewód masowy między akumulatorem a karoserią i blokiem silnika oraz kable z alternatora.
Witam. Sprawdz dokładnie przewód masowy z akumulatora, a najlepiej odkręć i przeczyść styki zabezpiecz smarem do styków i dokładnie skręć. Tylko przy odkręconym nie uruchamiaj silnika! Pozdrawiam.
Zacząć trzeba od kontroli klem na aku. czystość i styk na czopach, zakucie na kablu, i teraz wszystkie kable domasowania do karoserii i karosera-silnik ewentualnie dołożyć kabel masowy. Kontrola i czyszczenie styków w skrzynce bezpiecznikowej.
Jak żółto-zielona, to OK nie, to Japończyk, a nie francuz, masa czarna z żółtym paskiem, albo srebrnymi kropkami ;) Kabel masowy rozrusznika (silnika) jest wystarczająco gruby, nie wpłynie negatywnie na umcyk, umcyk
Sprawdzałeś klemy na akumulatorze?.Jeśli tak i są ok,to sprawdz czy nie obluzowała sie 'masa" od silnika.W Hondach z reguły w gornej czesci silnika jest gruby masowy kabel przykrecony tez do nadwozia.Mialem kiedys taki sam objaw w Preludzie i głównym winowajcą okazał sie włąsnie masowy kabel łączący silnik z nadwoziem.
Ciekawostka z tymi światłami. Sprawdz kolego kable masowe> akumulator- silnik, akumulator -karoseria. Chyba tu jest pies pogrzebany.
odrazu trzeba bylo napisac ze jak goracy silnik to nie odpala kolego nowy kabel masowy od aku do silnika, i wyczysc klemy
Sprawdz naped impulsator w skrzyni i kable masowe przy silniku
Tak przeglądałem forum natknąłem się na ten temat. Może to co napiszę komuś się przyda. Kiedyś miałem podobny przypadek w 125p. Jak się rozgrzał nie kręcił. Przyczyną był poluzowany kabel masowy pomiędzy silnikiem a karoserią.
Normalnie na silniku wyciagarki jest stuba m8. Znajduje sie pod silnikiem. W sensie od dolu z tego co pamietam. Glowna masa wyciagarki i kabel masowy cewek sterujacych powinny byc razem przykrecone. Jezeli sie myle, niech mnie ktos poprawi. Pozdrawiam.
Jakieś pomysły co to może być? Urwany kabel masowy od akumulatora.
Czyli mogę na mase ; alternator puścić inny kabel i na silnik ? gdzie dokładnie wychodzi kabel masowy od alternatora? bo u mnie wchodzi w wiązkę ( kabel do kontrolki , kabel do rozrusznika)
Koledzy tak czytam wasze wypowiedzi i obstawiam winę alternatora. Szczotki się wytarły i raz dojdą do komutatora (bieżni) a raz nie. Proponuję wyciągnąc alternator i sprawdzic. Przy okazji jak koledzy mowią obejżec przewód + pomiędzy alternatorem a akumulatorem oraz - . Można teżpodac masę z klemy bezposrednio na silnik nie powinno pojawic się iskrzenie....
Problem rozwiązany, po chwili poszukiwań znalazłem urwany kabel masowy, dochodzący do cylindra silnika, po przymocowaniu znów wszystko działa jak należy.
PRZYGASA TO ZNACZY ZE NAPIECIE NA AKU I INSTALACJI SPADA DOSC MOCNO KABEL MASA I SILNIK ZAUWAŻYŁEM ZE JEST URWANY DZIS WYMIENIAM SZCZOTKI KABEL MASOWY Z SILNIKIEM PRZEWÓD ROZRUSZNIK ALTERNATOR I AKUMULATOR ROZRUSZNIK! A JESLI CHODZI O ROZRUSZNIK TO WYMIENIONE SZCZOTKI TULEJKI I TA GÓRNA CZESC ELEKTROMAGNE CAŁY WYMIENIŁEM NA NOWY ROZRUSZNIK JAK WYKRECIŁEM...
Kiedyś w podobnym Volvo problemem były masy na skrzyni biegów lub silnika. Kilka połączonych kabli masowych chyba czarno-zółte. Leciałem po wiązce i dość szybko znalazłem.
pojawil sie kolejny problem podczas przekrecania kluczykiem na zaplon zaczyna wariowac przekaznik r5 wziolem akumulator zeby naladowac bo cos juz zaczynalo sie dziac ale padl aku kabel masowy przy silniku byl nieco podrdzewialy przeczyscilem go i dalo efekt . po naladowaniu aku bedziemy walczyc dalej :D
SILNIK C14NZ,po prostu nie wiem gdzie podłączyć kabel wychodzący z wiązki zaraz przy deklu zaworów,obok górnej obudowy paska rozrządu,podejrzewam że to jakiś kabel masowy. Jak wyjmowałem silnik nie zwróciłem uwagi gdzie był przykręcony, być może ma to wpływ na brak iskry.
Jeśli lampka CODE miga to nie ma komunikacji z silnikiem ,sprawdzić wszystkie połączenia , pewnie gdzieś nie ma kontaktu lub zapomnieliście o jakimś kablu pewnie masowym.
mam taki probelm z seicento 900 jakies 2tyg poszedl mi kabel masowy od silnika moze nie ma to znaczenia ale wczoraj podczas jazdy auto zaczelo sie dziwnie zachowywac dziwnie zaczal pracowac silnik zaczal sie dlawic,mocy brakowalo,szarpalo podczas puszczania sprzegla przy ruszaniu i co jakis czas cos strzelalo,tyrkotalo.moze to byc docisk???
Za cewką są okresy że jest dobrze ale nie cały czas, sygnały sterujące cewką też nie są idealne. Sprawdzałeś czy silnik ma dobrą masę? Nie pamiętam dokładnie czy ten silnik też ma taki kabel masowy plecionka od silnika do nadwozia. Sygnał na czujniku Halla też sprawdź. Zła mieszanka jak najbardziej wpływa na przebiegi w układzie zapłonowym. Jak na razie...
Dzięki, instalacja do czujnika temp. i pływaka w zbiorniku jest na 1 pin czyli masa do silnika, sprawdzałem masę na silniku i jest niby ok. Dziś postaram się dokładnie przejrzeć całą instalacje, przeczyszczę wszystkie kostki. Ewentualnie puszczę dodatkowy kabel masowy z akumulatora do ramy i silnika.
To masz za duże spalanie,dużo za duże.Do gazu już mnie nikt nie przekona,ale to tylko moje zdanie.Nowe katy w podróbkach to praktycznie tylko nazwa,wiem z doświadczenia,że to szajs.Pozatym katy nie usuwają sadzy i nie mają wpływu na skład mieszanki - jego brak wpływa na pracę sondy.A próbowałeś podłączyć inne ECU?,może tam tkwi błąd,może jakiś kabel...
Po wyłączeniu silnika włączają się kontrolki temperatury i paliwa i wycieraczki a było tak że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej pracował został dołożone dodatkowy kabel masowy po dwóch tygodniach od nowa to samo co to może być :( :(
Witam, mam problem z Golfem 2 1.3 54 KM benzyna na wtrysku. Kontrolki się zapalały po przekręceniu, ale silnik ani pompa nie ruszały. Doszedłem do wniosku, że masa się zgubiła, kabel masowy, który był przymocowany do łapy silnika, był już zmęczony życiem. Po poruszaniu kablem auto raz odpalało normalnie, a raz na 2 cylindry, a później już w ogóle nie...
Słaba masa. Sprawdź połączenie kabla masowego z budą i silnikiem. Może być słaby kontakt, albo kabel prawie urwany.
Witam Tutaj nie chodzi o lamerstwo, tylko o inną rzecz. U mnie, jak pisałem wcześniej, samochód nie odpalał jak był gorący i do tego zachowywał się jakby miał zupełnie rozładowany akumulator. Jak silnik był zimny to było ok. Problemem był kabel masowy przykręcony do bloku silnika - na skutek rozgrzania jego rezystancja gwałtownie rosła. Wymiana kabla...
Popraw kabel masowy który łączy nadwozie z silnikiem miałem kilka takich przypadków wystarczyło tylko poprawić przewodzenie w/w przewodu.
Niestety dalej nic, dalej piszczy w głośnikach. Zauważyłem, że dzieje się tak w momencie kiedy dołączy się kabel masowy do zasilania układu regulatora.
Z reguły jest punkt(punkty) masowania na ramie/silniku. Masa nie ma początku ani końca. To ileś tam punktów połączonych kablem/kablami lub stalą ramy. Chodzi o to aby wszystkie punkty miały jak najbardziej zbliżone potencjały. Najważniejsze jest połączenie korpusu silnika i minusa aku. Najlepsze rozwiązanie to układ gwiazdy. Czyli jeden punkt na ramie...
Witam Miałem podobny problem już w kilku autach i maszynach rolniczych. Po mocnym rozgrzaniu silnika auta gasły i nie dały się uruchomić (przy Dieslu było nieco inaczej - zgaszenie rozgrzanego mocno silnika uniemożliwiało ponowny jego rozruch). Efekt był taki jak przy rozładowanym totalnie akumulatorze - rozrusznik nawet nie próbował zakręcić. Okazało...
Witam. Problem, jak wielu, ale niestety żadna z opcji nie okazała się skuteczna. Mianowicie samochód po odpaleniu działa i po jakimś czasie włącza się ikonka ESP i check engine później wszystie kontrolki znikająca moc i gaśnie. Po wyłączeniu silnika przy próbie odpalenia zapalają się wszystkie kontrolki, brak możliwości odpalenia i brak komunikacji...
Sprawdź kabel masowy pomiędzy nadwoziem i silnikiem. W zamierzchłych czasach miałem taką akcję w Polonezie, że masa na nadwozie miała przepływ tylko przez linkę sprzęgła, na desce rozdzielczej działy się różne cuda.
A dobra jest masa z silnika do nadwozia? To jest częstą przyczyną problemów z rozrusznikiem. Weź kabel do spinania akumulatorów i zepnij silnik z masowym biegunem baterii i zobacz czy pomogło.
Bezpieczniki sprawdzone wyglądają na ok Te za akumulatorem też sprawdzone? Kable masowe silnik-karoseria, karoseria-sterownik sprawdzone wszystkie?
To na 100% jedna z trzech rzeczy: -przewód podciśnienia (sprawdź wszystkie te cienkie, nawet jak ,,na oko" dobry zdejmij i powyginaj może być trzaśnięty) -kabel masowy od komputera do silnika (sprawdź oczko przy silniku, często tam ginie masa) -czujnik położenia przepustnicy
Kabel masowy powinien być przy sterowniku silnika a masa silnika z tego co pamiętam przy łapie silnika.Możesz zdjąć też złącze ze sterownika silnika(na wypiętym aku) i sprawdzić czy nie zaśniedziały piny(szczególnie masowy).Kanały wodne na podszybiu masz drożne bo też z tego mogą wychodzić niezłe jaja.
Sprawdź kabel masowy gruby przy akumulatorze. Jego przejście do karoserii i do silnika. Ewidentnie znikło Ci zasilanie. Bezpieczniki na akumulatorze też do przejrzenia.
Sprawdź no masę silnik/karoseria a najlepiej dodaj od razu nowy kabel masowy pomiędzy minus akumulatora a śrubę , którą dokręcasz rozrusznik do silnika. Mnie to wygląda właśnie na brak dostatecznej masy przy silniku .
Kupiłem ostatnio taki silnik mam już go wkładać w ramę lecz mam problem z instalacją, otóż z silnika wychodzi dwie kostki kabel masowy i kabel z rozrusznika chyba też masa. Chcę zrobić tą instalację jak najkrócej bez rozrusznika i bez akumulatora tylko żeby odpalał na kopkę i żeby się gasił z kluczyka. W załączniku jest kilka zdjęć tych kabli wychodzących...
Też podejrzewam, że może to być słabe połączenie pomiędzy słupkami i klemami albo pomiędzy karoserią (albo silnikiem) i kablem masowym. Niekiedy po próbie odpalenia (gdy wszystko przygasa) wyczuwalny jest wzrost temperatury na klemach, co świadczy o złym połączeniu klem ze słupkami akumulatora.
a może problem leży po stronie kabla od czujnika??, jeśli byłby uszkodzony przewod masowy silnika tez moga dziac sie smieszcze rzeczy
Kabel masowy zrobiłem nowy jakis rok temu jest poprowadzony od silnika i ramy do klemy minusowej. Ładowanie jest w porzadku. A cewke sprawdze, bo mam zapasową.
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Po mojemu sprawdz instalacje w komorze silnika glownie kable od akumlatora do rozrusznika oraz przewd masowy laczacy silnik z karoseria. Jesli zmieniles akumlator, alternator i rozrusznik to tylko wydaje mi sie ze tam moze byc problem
Witam, pacjent Skoda Superb2 3T 2011r silnik CAYC. Na abs błąd 00668 - Terminal supply 30 to low. Na innych sterownikach brak komunikacji z jednostką abs. Wszystkie sporadyczne, do usunięcia i ciężko wywołać ponownie. Dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu km po podłączeniu kompa powtórka. Pierwsze objawy - podczas jazdy około 130km/h po odpuszczeniu...
Sprawdziłem wiążke kabli na silniku, jest dobra. Żaden kabel nie przerywa, na masowych przewodach jest masa itp. Podmiana licznika nic nie pomogła Na czujnikach ciśnienia oleju również jest masa. Jeden z czujników wykazuje oporność(ale nie jest to zwarcie), drugi wogóle. 2 kable idące do czujników oleju mają niskie napięcia poniżej 0,5V
Mialem podobne objawy (cordoba'96): resetowanie zegara, "szalejąca" wskazówka obrotomierza - to wszystko po wymontowaniu i wmontowaniu kompresora od klimy. Bujałem się z tym jakiś czas, aż trafiłem do mechanika (w innej sprawie), który znał już ten problem - POLUZOWANY KABEL MASOWY, przykręcony gdzieś do korpusu silnika.
Uszkodzony sterownik silnika ( hybryda ) mocowany na silniku podłączany na dwie kości plus kabel masowy na śróbkę. Tylko regeneracja da radę 300 zł plus koszt wysyłki do łodzi
Kable masowe w komorze silnika.
Ale przecież miejsce zamocowania masy jest bez znaczenia. Aby było połączenie akumulatora, karoserii i silnika. Połączenie musi być solidnie przykrecone, żadnym wtrętem.
Witam, posiadam lampy do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkami czyt. (pasek LED-owy) wmontowany w klosz. Mój problem polega na tym, że są one wpięte bezpośrednio w przewody 12 V jako sterowanie kierunek oraz pozycyjne, masa podłączona jest w przewód masowy. LED-y posiadają (kabel masowy-czarny, kierunki-żółty, pozycyjne (dzienne)-czerwony) tuż po...
Jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś usłyszał różnice. A zwróć uwagę dokąd idzie kabel masowy z akumulatora. Podpowiem do karoserii samochodu lub bloku silnika.
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
A dlaczego odłączasz masę silnika? Prosisz się o kłopoty?
To sprawdź jeszcze przewód masowy łączący karoserię z silnikiem. Na próbę możesz wziąść kabel rozruchowy i podłączyć osobno pod maską. I wtedy wypróbować.
Wszystkie masy sprawdzone?Głównie obejrzyj kabel masowy z karoserii do silnika. Fiaty mają to do siebie że ten przewód lubi pękać. Jak masz uszkodzony to wymień na plecionkę-taśmę miedzianą.Klemy dokładnie oczyść .Założyłeś bezpośrednio przewód masowy do silnika a ma połączenie dobre z karoserią? Na masie z karoserii bazuje elektronika. FPS to system...
Ja mam megane z 1998r silnik K7M i skrzynia jak u Ciebie AD4. Dosłownie kilka dni temu miałem również problemy z elektryką. Obroty silnika na biegu jałowym nie były stałe, od czasu do czasu silnik gasł. Po podłączeniu do komputera elektryk stwierdził, że napięcie na kompie nie jest stałe - zmienia sie w granicach ok 1,5V. Zaprosił mnie na wizytę za...
Cęgowe mierniki nie są teraz drogie. A to jedyny sposób na pomiar prądu ładowania akumulatora dla laików bez żadnej możliwości uszkodzenia samochodu. Dodano po 8 Nie wkleiło mi się zdjęcie jaki się powinno korzystać z miernika cęgowego: https://obrazki.elektroda.pl/3469218800_... Zakłada się miernik na kabel masowy, ustawia pomiar DC,...
Mi to wygląda na upaloną masę silnika. Zamontuj porządną plecionkę silnik - buda, sprawdź klemą masową i jej połączenie z nadwoziem. Adminie, napisałem wyżej, że "Brak "masy" wykluczyłem, bo podłączyłem kabel masowy nadwozia z silnikiem i żadnych zmian." Założyłem dziś kupioną nową plecionkę dedykowaną dla poloneza ale nie ma żadnych zmian. Męczyłem...
ociz A drugi kabel to będzie zasilanie centralki z gazu? Bo w wiązke cewki są dwa wlutowane. grala1 Sprawdziłem przejście kabla ECU pin 24 a cewka pin 2 i przejście jest. Chciałbym jeszcze spytać czy cewka z 1.6 będzie pasować (867905104a)? Oryginalna jaką miałem w samochodzie to 6n0905104. Druga sprawa do śruby mocującej cewke miałem skręcony kabel...
Podłączyłem alternator do drugiego akumulatora za pomocą swoich kabli (całkowicie oddzielna instalacja nie podłączona do instalacji samochodowej). I ładował - 14 V. Tymi samymi kablami podłączyłem do akumulatora w samochodzie i ładowanie słabiutkie (12,7 V) i do tego grzał się (izolacja się topiła) kabel masowy, który podłączony był do śrubki na alternatorze....
Jeśli odpala na kablach rozruchowych i jeśli masę od tamtego auta podawałeś do karoserii (bloku silnika)nie do akumulatora to wyczyść przewód masowy od akumulatora tam gdzie jest przykręcony do karoserii auta. Sprawdź jeszcze połączenie masowe karoseria-silnik takim grubym kablem. Przypadłość fiata to właśnie przewody masowe.Jeśli będzie pęknięty wymień...
Z kablem rozrusznik-przekaźnik jest wszystko ok, kabel masowy dobrze przykręcony (odkręcałem go i przykładałem do innych metalowych części silnika). Co do oprawki jutro się przyjrzę i rozkręcę przełącznik świateł. :)
Jeśli filierek nie poskutkuje, wyciągnę cała instalacje i podłącze od nowa. Czy kabel masowy powinien być jak najkrótszy do wzmacniacza?? Mam metrowy kabel masowy, lecz podłączyłem krótszy, grubszy i żadnej różnicy również nie było.
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
Jeszcze nie. Nie wiem gdzie mam szukac punktow masy, narazie nikt mi nie pomogl. Jak bede mial czas to samemu poszukam. Ale chyba wolalbym juz dolozyc dodatkowy kabel, pytanie tylko czy da sie jakos do masy alternatota podpiac? Moze wystarczy do masy silnika, ale obawiam sie ze miedzy alternatotem a silnikiem polaczenie tez juz moze byc stratne. Musze...
https://allegro.pl/oferta/przewod-linka-... Znalazłem takie coś i jeszcze widziałem na...
do dwóch na raz??? nie powinno sie to robić jeden kabel od dewki+ masa i pozniej drugi kabel + masa??? takim sposobem w innych pojazdach wykazuje mi normalnie napięcie od 40V na wolnych obrotach a na mocnym gazie nawet ponad 70v na kazdym kablu ,a w moim zipie na jednym kablu 6V a na drugim 8V. nie pokoi mnie jeszcze jedna sprawa kabel masowy iskrzy...
dla pewnosci za to nie kabel masowy zaluz drugi od minusa akumulatora do jakiegos elementu metalowego silnika , to co muwisz to jest wlasnie objaw braku masy kolega ma racje to nie centralka . rozrusznik kreci nawet bez centralki
Dokładnie są trzy urządzenia w postaci kości krzemowych: przerywacz do kierunkowskazów, cewka zapłonowa i jest też Voltagr-regulator od którego wychodzą trzy przewody: dwa tego samego koloru i jeden masowy. Wszystko jest ze sobą połączone w jedną całość i dlatego ciężko jest to rozgryźć. Natomiast z silnika wychodzą cztery kable: dwa na cewkę zapłonową,...
Niech autor tematu rozważy wymianę klemy i zaprasowanie na nowo końcówek kablowych/wymianę kabli prądowych* również masowych. Nie za często, ale się zdarza słaby kontakt na zaprasowanych oczkach. Czy autor sprawdził ew. spadki napięcia między alternatorem, a akumulatorem mierzone względem silnika, nadwozia oraz klemy masowej ? * - niepotrzebne skreślić
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Witam ponownie... i mam jeszcze jedno pytanie... Pod który przewód powinienem podłączyć czujnik masowy pokrywy silnika??? Sadziłem, że to powinien być kabel niebieski klapy (wg powyższego schematu)... Jednak wydaje mi się, że pod ten kabel powinienem podłaczyć pod instalację oświetlenia bagażnika... Z góry dzięki za odpowiedź...
W maluchu czarny. masa jest przykrecana w komorze silnika po lewej stronie nakretka 10. Rozkrec, przeczysc i zloz. Jak bedzie swiecila to zanczy ze to to a ja nie to wyjmij lampe odepnij wsuwke z przewodami i popodginaj styki oraz przeczysc styki w lampie. Jak tez nie bedzie to to znaczy ze problem z elektryka i jak nie masz podstawowego pojecia o pradzie...
Co do kontrolki ładowania to zachowuje się tak jak powinna, po odpaleniu gaśnie a na włączonej samej stacyjce świeci... czyli wskazuje że ładuje... A co do akumulatora to byłem dziś z bratem po nowy akumulator i sprzedawca sprawdził mi akumulator na urządzeniu i był naładowany i sprawny w 100%, wsadziłem go do Seacinki, przejechałem 200 metrów i problem...
CB FSM Syrena 105L od kilku miesięcy męczę się z zakłóceniami w Syrence. Ojciec 15 lat temu miał w swojej CB i problemu nie było, a ja już nie mam pojęcia o co chodzi. Zakłócenia pojawiają się po około 20 sekundach od odpalenia silnika. Kiedyś zwykły układ zapłonowy na przerywaczach, kondensatory, trzy małe cewki, zwykłe miedziane kable zapłonowe....
Witam:D Sytuacja wygląda następująco zakupiłem regulator PWM 20 A 10-60V i mam problem z woltomierzem. Woltomierz jest wraz z amperomierzem(cyfrowy) ma 5 wyprowadzeń czarny czerwony niebieski i 2 cienkie czerwony i czarny do których podłączam zasilanie 12 v z atx do wejścia regulatora również podłączam 12v z atx a na wyjście podajnik z migomatu z małym...
jeżeli miga, to wielce prawdopodobnie jest poluzowany kabel masowy na skrzyni, w okolicy łapy sprzęgła
Podczas jazdy po przejechaniu kilku km znikają kierunkowskazy tylne, mruga kontrolka od długich świateł, podczas włączenia długich świateł przygasają, po zgaszeniu silnika i ponownym odpalaniu jest ok przez chwile, potem problem powraca, kabel masowy oraz oprawki lamp są w porządku.
kabel masowy kabel masowy spawarki kabel masowy silnik
czujnik misce olejowej falowniki fronius sygnał dźwiękowy świateł bezpiecznik
Kalibracja młynka w ekspresie Krups EA810870 Nierówna praca kosiarki po ciężkim koszeniu - przyczyny