Witam! Udziabany, albo slaby kontakt pomiedzy silnikiem a kasta auta. Kabel miedzy klema a kasta powinien byc dobry. Pozdrawiam!
Witam. Proponuje sprawdzić kabel masowy na silniku. Połącz grubym kablem minus akumulatora z blokiem silnika,myślę że to jest to, ale mogę się mylić. Pozdrawiam.
Podczas odpalania na kable dostał większy opór i jakaś masa się upaliła, nie pamiętam jak jest w tym aucie, ale możliwe, że masz więcej niż jeden kabel masowy. Może być jeszcze na silniku, Na pewno wyjmij stery, odepnij kable masowe, przeczyść papierem ściernym albo szczotką drucianą kabel i miejsce podłączenia.
Ten kabel masowy przy cewce rozrusznika jest zbędny. Cały rozrusznik jest masą.
Do kompletu wymień kabel plusowy (akumulator>rozrusznik) i sprawdź dokładnie kabel masowy silnika.
W jakim celu Autor ma masowy kabel wetknięty w gniazdo 10A? Czarny kabel ma być wetknięty w gniazdo COM miernika.
Już podaję napięcia mierzone na TP8. Dodam, że to są napięcia przy odłączonym kablu i tego nie rozumiem, dlaczego on był w tym miejscu podłączony, skoro to masowy kabel i wtedy nie ma w ogóle napięcia. https://obrazki.elektroda.pl/4592074600_...
Takie objawy też daje uszkodzony/sprawciały gruby kabel masowy/plecionka. Sprawdź masę na budzie.
Normalnie na silniku wyciagarki jest stuba m8. Znajduje sie pod silnikiem. W sensie od dolu z tego co pamietam. Glowna masa wyciagarki i kabel masowy cewek sterujacych powinny byc razem przykrecone. Jezeli sie myle, niech mnie ktos poprawi. Pozdrawiam.
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
brakuje jeszcze kabelka sterujacego (jesli masz odzielny bo czasem ejst wtopiony w kabelek rca )poprowadz droga taka sama jak kabel rca na rysunku:D a kabel masowy zwyczajnie w bagazniku i tak jak wspomnialem wczesniej do blachy:)
Co do lokalizacji przelotki to są dwa przeważnie miejsca . Koło bezpieczników na ścianie grodziowej od strony kierowcy i okolice nóg pasażera. Ew będą jakieś gumowe zaślepki w ścianie grodziowej. Ostatecznie poszukac orginalnej wiązki elektrycznej i tam próbować przejśćz kablem plusowym. Poruszę tu jeszcze kwestię kabla masowego czyli minusa. Są dwie...
Obejrzałem płytkę i zastrzeżeń nie mam. Ścieżki przełączania bramek poprowadziłeś prawidłowo. Nie powinieneś podłączać na płytce masy gniazda zasilania ze źródłami mosfetów - stracisz symetrię kluczy. Możesz prowadzić masowy kabel zasilający bezpośrednio do mosfetów, tam gdzie teraz wchodzi zwora-gigant. Oczywiście wszystkie ściezki prądowe musisz pogrubić,...
Jesli chcesz prowadzic kabel masowy to powinien byc tej samej grubosci co plusowy, przeciez w obu płynie napięcie. Jesli dobrze ulokujesz masowy (np. do mocowania pasów bezpiecz.) to nie bedzie zadnego problemu. Przed przykręceniem zdrap lakier aby bylo jaknajlepsze przewodzenie.
C 330 masę lamp bierze poprzez śruby do uchylania (mocowania) maski na dole i to może być powód (trzeba pociągnąć kabel masowy od lamp do silnika). Druga sprawa odbłyśniki w lampach jak wyglądają?
Regulator made in czajnik robi takie akcje . Ostatnio założyłem nówkę razem z mostkiem (padły diody),i nie świeciła kontrolka na desce. Po zmianie starego reg. oryginał ożyła. Sprawdź jeszcze na spadek napięcia kable, masowy silnik , i plusowy główny.
Ja tam bym jeszcze zobaczył czy pojawia się prąd pomiędzy kablem plus (żółty\czerwony) z karoserią,bo moze być walniety kabel masowy (brązowy),często się do niego nie przykłada uwagi,a usterki się zdarzają.
Powierzchnia karoserii do której podłączysz mase musi być wyczyszczona do gołej blachy, tak samo możesz puścić kabel od - aku do karoserii (50cm wystarczy). I kable masowy ma być takiej średnicy jak plusowy.
Jeśli uda Ci się podłączyć telefon przez kabel jako pamięć masowa to jesteś w domu.
Kable zasilające wzmacniacz nie mają nic do rzeczy jesli chodzi o przygasanie świateł. W pierwszej kolejnosci wymien na grubszy kabel masowy od akumulatora do karoserii. Jeśli to nie pomoże to znaczy ze pobory prądu sa zbyt duze wzgledem układu ładującego
Miernik do ręki i musisz znalezć masowy kabel, kolory nie zawsze się pokrywaja z rzeczywistością , każdy producent składa po swojemu. Inaczej mówiąc zależy jaki chińczyk skadał. Do rzeczy, na początek interesują cię trzy przewody od głośniczków , miernik ustaw na piszczałkę,jedną sonde miernika dotknij np do miedzianego koloru a drugą do czerwonego,jeśli...
Przewód 6mm2 - im grubszy tym lepszy, ale bez przesady, a bezpiecznik 25-30A, im mniejszy tym lepszy. :)
Prawdopodobnie część prądu spawania płynie przez przewód ochronny. Jeżeli spawarka ma kontakt elektryczny z elementem spawanym przez metalową podłogę, wtedy, jeżeli kabel masowy jest za cienki, ma słaby kontakt , lub jest za daleko od miejsca spawania, to część prądu płynie przez kabel zasilający do rozdzielki a tam PEN jest pewnie połączony z uziemieniem...
Dodatkowo założyć kabel masowy silnik-karoseria gdyż Ople mają z tym problem.
Kabel masowy nie jest cienki.
Witam Okazuje się, że problem tkwi w zielonożółtym kablu masowym. Podanie masy bezpośrednio na przekaźnik pompy wszystko ok. Pytanie gdzie ten kabel idzie i jak to naprawić. Pozdrawiam
Podłącz osobno dobry i pewny kabel masowy do cewki, tam nie powinno być żadnego napięcia.
Wygląda na to,że silnik wchodzi w tryb awaryjny,ale wtedy powinna zapalić się ikonka z silniczkiem. A gdy auto stoi, silnik na wolnych obrotach i wtedy co się dzieje po włączeniu świateł lub kierunkowskazu?
przecież mase do wzmacniacza bierze się z samochodu a nie z akumulatora? Masę można podpiąć i w bagażniku ale lepiej jest pociągnąć ją z akumulatora tylko wtedy wydasz 2 X więcej na kable bo masowy musi być o tym samym przekroju co zasilający ;)
+12V bron boze z tych bezpiecznikow...kabel musi byc odpowiedniej grubosci....kup jakis zestaw kabli na allegro....w zestawie powinno byc iles metrow kabla zasilajacego wraz z bezpiecznikiem i oprawka...kabel masowy no tam jakies konektory i kable do glosnikow ale to juz zalezy od zestawow..... Co do masy to mozesz z bagaznika przykrec do karoseri do...
Rozwiązanie przerwany kabel masowy między klapą a budą
Czyli muszę zdobyć ten kabel sam, bo na nowy nie ma szans. Ok, a czy ktoś ma pojęcie, gdzie mają kabel wielożyłowy z dwiema otulinami masowymi? (7 żył, dwie masy)
Czyli w skrócie zrobić po januszowskiemu, przeciąć kabel masowy i dodać jakiś inny z masy?
Jeśli lampka CODE miga to nie ma komunikacji z silnikiem ,sprawdzić wszystkie połączenia , pewnie gdzieś nie ma kontaktu lub zapomnieliście o jakimś kablu pewnie masowym.
Sprawdzałeś klemy na akumulatorze?.Jeśli tak i są ok,to sprawdz czy nie obluzowała sie 'masa" od silnika.W Hondach z reguły w gornej czesci silnika jest gruby masowy kabel przykrecony tez do nadwozia.Mialem kiedys taki sam objaw w Preludzie i głównym winowajcą okazał sie włąsnie masowy kabel łączący silnik z nadwoziem.
O właśnie też zauważyłem tą długość sondy. Kabel masowy ma standardowe 10cm co przy przy kilkucentymetrowych kablach od Arduino i samych ścieżkach dramatu nie robi. Ale ta długość kabla sondy, jakiś metr... przecież to pojemność i indukcja. Właśnie się zastanawiałem czy nie powinno się kupować jakichś specjalnych sond na krótkim kablu.
Ok. Przy wtyczce do kontrolera powinno być ok, przedzwoniłem kable. Usunę ten jeden kabel zasilający, tylko ten 1 kabel masowy, tak powinno być ? Na necie widziałem, że od razu zaczynają się zasilające a u mnie jest masowy.
Do którego punktu na płycie głównej jest podłączony ten kabel masowy z zasilacza?
Ludziom ciężko pojąć, że gniazdo USB jest gniazdem sygnałowym z zasilaniem. W celu zsilenia czegokolwiek podłączasz tylko kabel masowy i kabel 5V, tutaj VCC. Jeżeli zasilacz i urządzenie obsługują standard zasilania Power delivery, to napięcie może wzrosnąć do 20 V. Jeżeli odbiornik obsługuje inne metody zasilania przez USB, to trzeba też podłączyć...
guard10 A gdzie tu twoje myślenie argumentacja??? Cytować to ja też potrafię. Napisz coś od siebie, uzasadnij pogląd, a nie wspieraj się robokopem.... Z mojego linku. Z resztą miał on chyba wtedy "zły okres w życiu", więc nie odpowiadałem na jego ostrzeżenie, które z resztą mogło by być zwykłym postem. Nie wypieram się swoich poglądów. Zmieniłem tylko...
Miałem ten sam problem, baterie łładowało ale cały czas było 0%, więc ją rozebrałem (plastikową obudowę) i odlutowałem czarny (masowy) kabel od baterii. Taki rozerany akumulator zostawiłem na noc, rano zlutowałem zpowrotem , włożyem do laptopa, naładowałem na 100% i używam go do dziś.
Jakieś pomysły co to może być? Urwany kabel masowy od akumulatora.
https://obrazki.elektroda.pl/9082453600_... Nic nie mogę znaleźć w necie do tego wynalazka. Do końca chodził wymieniłem manetkę od swiatel i ni ma iskry. Pomerzylem co gdzie jest na module i czarny to plus po zapłonie, białe na na impulsator czarny z ialym to gaszenie i zielony masa i drugi czarny z paskiem to cewka. Teraz najlepsze...
Nie ma co oszczędzać zawsze może coś przybyć. Wszędzie daj 10mm2 i ok. Można zastosować "PRZEWÓD MASOWY KABEL MASY 20CM 16mm2 M8 FI8 " ? To chyba nie przeszkadza , że te są do masy?
Z opisu złącza wynika że to jest masa nadwozia ,więc wystarczy jak dołączysz masowy kabel ,bez wypinania starego (ewentualnie sprawdź czy na tym pinie nie ma jakiegoś zasilania .Mój znajomy się kiedyś pochwalił że przepina piny w gniazdach diagnostycznych.Twierdził że do ochrony auta ,ale chyba chodziło o coś innego....
To nie są kolego auta które się diagnozuje na zasadzie "co koledzy o tym sądzicie?" Test komputerowy to podstawa. Jeżeli rzeczywiście dochodzi do przerw w zasilaniu to najprawdopodobniej są ślady w pamięci poszczególnych sterowników. Elektryk podczas naprawy sprawdzał kabel masowy, zacisnął końcówkę kabla masowego przy alternatorze. Był problem z kablem...
Bardziej to było niedbalstwo. Zasilam to z trafa do którego podłączyłem mostek prostowniczy i stabilizator 7805 i wydaje mi sie że masowy kabel dotknął mostka tam gdzie podłącza sie prąd przemienny
We wtyczce antenowej telewizora wstaw dwa kondenatory szeregowe. Jeden między ekranem kabla antenowego a kontaktem "masowym" wtyczki antenowej, drugi pomiędzy "żyłą centralną" kabla antenowego a kontaktem środkowym wtyczki antenowej. Kondensatory powinny mieć wartość ok. 200 pf , na napięcie przebicia nie mniejsze jak 1000v. Najlepiej kondensatory ceramiczne....
OK, skoro dziala z innym to korektor jest OK, sprubuj: 1 - podlacz wyjscie korektora pod inne wejscie we wzmacniaczu. 2 - sprawdz kable polaczeniowe, moze to byc uszkodzony ekran. 3 - moze masz uszkodzone gniazdo przylaczeniowe we wzmacniaczu, zimny lut na masie itp. poruszaj obejzyj. To co piszesz to przydzwiek sieci wywolany blednym ekranowaniem lub...
Po pierwsze to po co ci ten wzmacniacz skoro kazde radio ma taka sama moc? Po drugie problem jest w tym ze tak podlaczajac wzmacniacz robisz petle masy i zawsze bedziesz mial ten problem. Petla masy to kabel masowy zasilajacy wzmacniacz i masa radia ktora laczy sie cinczami. W zasadzie nie ma na to zadnego rozwiazania. Mozesz sprubowac podlaczyc zasilanie...
Ten temat śmierdzi od początku. W takim łałdi do sprawdzenia kabel masowy od aku do budy,skrzynka pod maską czy nie pływa, ładowanie i pobór na kablach. To wystarczy na początek .
Auto ma swoje lata więc. Wpierw do kontroli -czyszczenia klemy akumulatora, stan zakucia na kablach. Kontrola kabli masowych silnik karoseria. Kontrola ładowania alternatora , spadki napięć na kablach aku- alternator. Kontrola stanu napięcia paska wielorowkowego.
Witam, próbowałem odszukać dokładnego miejsca jak i zdjęcia tego punktu. Znalazłem tylko samo złącze masowe, nic po za tym, jest bardzo krótkiej długości, rozejrzyj się może gdzieś w okolicach tego jednego punktu który masz. Jakie oznaczenie silnika, jaka skrzynia? Nie wiem czy dobrze celuję, ale z tego co widzę, sprawdź okolice punktu masy akumulator-nadwozie-masa...
Rozwiązano Problemem okazał się kabel masowy w miejscu wejścia do wtyczki w tylnej prawej lampie.
Co może być przyczyną tego stanu rzeczy ? Rozrusznik, alternator, bezpiecznik? Wszystko. Na początek to sprawdź kabel masowy akumulatora a potem ładowanie.
Ok, znaleziony problem: obcięte miałem dwa kabelki masowe, ale nie tam, gdzie Mc51, tylko wcześniej, bliżej lewarka skrzyni biegów jest punkt z kablami masowymi. Oczywiście trzeba zdemontować tunel środkowy. Dziękuję serdecznie wszystkim, Peugeot wrócił do życia bez żadnych zworek już 🙂🙂🙂🙂
Winny okazał sie przełącznik świateł,oraz urwany kabel masowy z świateł drogowych
Wcale nie takie proste:) Mam jeszcze jedno pytanie czy masa może być wspólna dla wszystkich urządzeń?? Chodzi mi czy jeśli mam dwa wzmaczniacze i kondensator czy mogę do tych trzech urządzeń podpiąć mase z jednego miejsca na karoserii??Czy raczej każdy masowy kabel przymocować gdzie indziej?? Pozdrawiam:)
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
Akumulator działa, podpinam go pod prostownik to wskazówka idzie na środek.. Szczerze, to też się dziwię, że auto jeszcze żyje.. Został mi problem z masą... Rozrusznik kręci, tylko nie wiem gdzie podpiąć masowy kabel, a bez niego nie pojedzie :/
W okolicy akumulatora jest punkt zbiorczy mas - kabli masowych. Zacznij od wyczyszczenia wszystkich.
Kupiłem ostatnio taki silnik mam już go wkładać w ramę lecz mam problem z instalacją, otóż z silnika wychodzi dwie kostki kabel masowy i kabel z rozrusznika chyba też masa. Chcę zrobić tą instalację jak najkrócej bez rozrusznika i bez akumulatora tylko żeby odpalał na kopkę i żeby się gasił z kluczyka. W załączniku jest kilka zdjęć tych kabli wychodzących...
Wystarczy odkrecic sama elektronike 4 srubki na torx tylko uwazaj bo moga wyleciec tam jakies tloczki nie wiem dokladnie jakie ale lepij podlozyc cos i przykleic zeby nie powypadaly (np kawalek kartonika ) zebys nie musial demontowac calego abs mialem podopbny problem tylko z kablem masowym naszczescie sie nie rozlaczyl ale splonela cala ftyczka ktora...
W maluchu czarny. masa jest przykrecana w komorze silnika po lewej stronie nakretka 10. Rozkrec, przeczysc i zloz. Jak bedzie swiecila to zanczy ze to to a ja nie to wyjmij lampe odepnij wsuwke z przewodami i popodginaj styki oraz przeczysc styki w lampie. Jak tez nie bedzie to to znaczy ze problem z elektryka i jak nie masz podstawowego pojecia o pradzie...
Zaraz wypne wtyczke i dam znać ci i jak tam jest ;) Dodano po 22 We wtyczkach jest wszystko okej Dodano po 1 Te kierunki na bokach mam podpięte podpięte tak kabel masowy pod kabel masowy od kierunku plus mocniejszego włókna a słabszy plusowy pod plusowy od swiatel postojowych
W takiej kolejnosci sprawdzaj miernikiem : plus zasilania na płycie tam gdzie wchodzi kabel zasilający, potem sprawdź, czy jest przejście na kablu masowym (w "grubych" Onwach minus zasilania jest odizolowany od obudowy) potem sprawdź diodę zabezpieczającą (jeżeli masz zasilacz z zabezpieczeniem nadprądowym, zwarcie tej diody spowoduje, że owo zabezpieczenie...
przewód wzbudzenia alternatora sprawdź,jeśli dasz radę to sprawdź ładowanie na alternatorze,a nie na klemach akum.Sprawdź masowy kabel do akumulatora,oczka czy nie zaśniedziałe wewnątrz i na karoserii
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Witam, po odpaleniu silnika odłaczeniu masy i ocieraniu nia o pokrywę silnika idą minimalne iskierki . czy to jest normalne? jakieś przebicie z cewki, zwarcie? maszynka pali ładnie wchodzi na obroty idealnie wiec raczej z cewką zapłonowa wszystko ok... któraś cewka od świateł ma przebicie??? jedyny problem to brak ładowania aku napiecie na aku bez swiateł...
Witam Jesli mogę coś zasugerować, to sprawdź kabel masowy i dodatni i miejsca ich połączeń. Szczególnie kabel masowy i jego połączenie z karoserią. Często to miejsce koroduje lub zachodzi np. zabezpieczeniem antykorozyjnym. Pozdrawiam Krystian Tokarski
Instrukcja jak zamontować syrenę i wyłącznik masowy pod maską, ale jest też jak przeciągnąć kabel. Skoda jak marka ma najgorsze według mnie auta do przeciągania kabli przez przegrodę czołową.
Jeśli filierek nie poskutkuje, wyciągnę cała instalacje i podłącze od nowa. Czy kabel masowy powinien być jak najkrótszy do wzmacniacza?? Mam metrowy kabel masowy, lecz podłączyłem krótszy, grubszy i żadnej różnicy również nie było.
Kiedyś miałem taki sam przypadek i okazało sie że skrzynka bezpieczników była uszkodzona. A jaką masz pewność ze ten czujnik jest dobry moze on sie sypie. Sprawdz jeszcze kabel masowy na korpusie przepustnicy on czasami śniedzieje. co do adaptacji koła fonicznego jest zrobiona prawidłowo skoro lampka zgasła. Nie potrzeba czekać aż sie wentylatory włączą....
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
(((przewód "+" czyli input łącze do pinu 37 ale na nim musiałbym połączyć dwa rezystory 180ohm i 3kohm przewód masowy połączyłbym na wyprowadzeniach kabli ostatni bezpośrednio di PIC na piątej nóżce Czy wszystko się zgadza ?)))) Tak jest OK :D ((((ty na serio myślisz że takim głupkiem jestem ? )))) nie wcale tak nie myślę-- po prostu nie masz wiedzy!!!...
Po demontażu i ponownym montażu rozrusznika nie kręci, jak przyłożę kabel od aku do silnika jest ok. Nie wiem gdzie szukać masy. Przy rozruszniku nie było żadnego kabla.Póki co pojadę do motoryzacyjnego i kupię kabel masowy i podłączę do silnika ale chcę znaleźć przyczynę. Kabel masowy od silnika do przedniej lewej podluznicy poprzez przelotke do zacisku...
Sprawdź główny przewód masowy między akumulatorem a karoserią i blokiem silnika oraz kable z alternatora.
Urwany kabel masowy pomiedzy silnikiem a nadwoziem.
Na silniku na bloku z przodu, zaraz poniżej głowicy jest blaszana listwa z trzema czy czterema cienkimi masowymi kablami, zobacz czy nie skorodowana nakrętka łacząca tą listwę z srubą wystająca z bloku.
Kurna - ciekawa sprawa. Zacznij sprawdzanie od podstaw: - kabel plusowy od aku do rozrusznika lub jakiejś rozdzielni - czy się nie przetarł i zwiera lub jakieś gryzonie go naderszyły - kabel masowy z silnika na budę - kabel masowy z aku na budę - zwarcie wewnętrzne a w akumulatorze - spróbuj podmienić na inny i pomierz czy nadal występują opisane przez...
Zacząć trzeba od kontroli klem na aku. czystość i styk na czopach, zakucie na kablu, i teraz wszystkie kable domasowania do karoserii i karosera-silnik ewentualnie dołożyć kabel masowy. Kontrola i czyszczenie styków w skrzynce bezpiecznikowej.
Dokładnie tak. Spawasz "normalnie" plusem , minus na zacisku masowym
długie kable, dodaj jakiś kondensator, albo aku w bagażniku. Do czego??? Do 500W RMS ? Kabel 35mm2 załatwi sprawę na wyrost. 2 takie komplety spokojnie da radę zasilić. Dodano po 3 1. Zostać przy tych 20mm2 dla Renegade oraz 10mm2 dla Signata 2. Kabel masowy ciągnąć z akumulatora czy podpiąć pod karoserię. Można i tak i tak. Lepiej do masy auta aby...
Witam, posiadam lampy do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkami czyt. (pasek LED-owy) wmontowany w klosz. Mój problem polega na tym, że są one wpięte bezpośrednio w przewody 12 V jako sterowanie kierunek oraz pozycyjne, masa podłączona jest w przewód masowy. LED-y posiadają (kabel masowy-czarny, kierunki-żółty, pozycyjne (dzienne)-czerwony) tuż po...
Witam, Proponuję sprawdzić kable pod kabiną. W Actrosie miałem błąd czujnika blokady dyfra po nacisnieciu hamulca, okazało się że kabel masowy miał pękniętą izolację a dodatkowo jakieś 4kable były przetarte do tego mokre błoto w peszlu i działy się cuda.
Kręci rozrusznik? Odepnij kabel masowy od cewki i spróbuj zaharatać
Tzn. Ktore dokladnie? Dalem jeden nowy masowy kabel od aku bezposrednio do alternatora i nadal to samo.A co to jest dokladnie Ecu? Dodam jeszcze ze zauwazylem ze czym nizsza temperatura powietrza tym zadziej to wystepuje.Zaczelo sie to w zeszle lato a potem przez cala zime spokoj az do tego lata.
Na zdjęciu kabel masowy do sterownika BSM. Wygląda kiepsko
Możliwe że: luźne klemy na akumulatorze, lużny kabel masowy lub akumulator do wymiany.
Witam. Posiadam taką oto kamerę, bardzo bym prosił czy jest możliwość podpięcia takiej kamery np. do laptopa i widzieć obraz na żywo, dodam że na końcu jest 6 kabli łącznie z masowym itp. Proszę o pomoc, dołączam zdjęcia, pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/2326855500_... https://obrazki.elektroda.pl/7016002100_...
Sprawdź masę w lampach i kabel masowy w przelotce.
Bezpiecznik, włącznik, kabel i sama szyba, po przeciwnej strony jest kabel masowy-też do sprawdzenia
a może ma ktoś schemat podłączenia alternatora można kabel masowy podłączyć na krutko
Bardzo często podobne objawy w fordzie daje zaśniedziały kabel masowy -ten główny przykręcony do kielicha. Zaczyna się od zaników wspomagania bo tam jest bardzo duży pobór prądu. Warto to sprawdzić i przeczyscić bo czesto zdarza się akurat w fordzie że wszystko można tym w 5 minut wyeliminować.
Masz problemy albo: a) z masą . Prawdopodobnie kabel masowy jest zaśniedziały. Sprawdź połączenie masy (kabla "-" z akumulatora) z karoserią oraz upewnij się, że minusowa klema na akumulatorze jest dobrze (mocno) dokręcona. b) z rozrusznikiem. Brak przejścia przez elektromagnes powoduje, że prąd idzie do rozrusznika, ale już z niego nie wychodzi.
Sprawdź czy na kablu podłączonym jest plus czy masa. Podłączony kabel jest masowy I aby szyba grzała pin musi być podpięty, podłączony Problem jest taki, ze po drugiej stronie nie ma żadnego kabelka do podpięcia, o czym zapomnialem wspomnieć.
pamietaj tylko ze kabel masowy musi byc tego samego przekroju co kabel plusowy:)
Wyłącz wszystko w aucie (lampki, radio, etc.) odłącz kabel masowy z aku. i włącz szeregowo amperomierz na zakresie 10A (między kabel masowy a zacisk - aku.) - przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach nie powinien wskazać więcej jak 100mA (0,1A).
Jednak podałem wcześniej błędne info. Kamera jak i sam rejestrator zasilane jest 5V. To ustrojstwo na kablu to nie przetwornica a raczej stabilizator. https://obrazki.elektroda.pl/3983824300_... https://obrazki.elektroda.pl/2259008800_... Tutaj też nie szukałbym winy bo na starym kablu działa tak samo. Podawałem oddzielnie...
Ok zrobię tak i zobaczę co się będzie działo dziekuje Dodano po 3 Ten masowy kabel w wtyczce to ten czerwony drugi ma 05ohm myślę powinien mieć 0 albo 01 maksymalnie Dodano po 6 Witam ponownie bo nie daje mi spokoju ten przepływomierz. Wyciągnąłem ECU i mierze ohmomierzem pin na ECU od czarnego kabla zasilającego i dotykam obudowy ECU miernik mi pokazuje...
kabel masowy kabel plusowy masowy kabel masowy spawarki
druty nawojowe różne dobor zabezpieczen ustawienie trasy
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Luzy zaworowe Honda PCX 125 2022 - wartości i regulacja Schmitz naczepa przechylona w lewo – ustawianie zbieżności, ECAS, regulacja osi