Elektrit ma rację znaki są na 1000% na zamachowym, tylko że pokrywka jest plastikowa czarna i znajduje się pod wiązką kabli idących do rozrusznika.
Rozrusznik też na niebieskim.W dieselu nigdy nie ciąłem pompy,tylko rozrusznik,plusa po stacyjce albo uderzeniowy w komorze silnika.
Sprawdź porządnie akumulator i rozrusznik. Przy okazji kabel od masy.
Dość gruby biały kabel. Generalnie te skrzynki łatwo naprawić lub kupić używaną.
Próbowałeś odpalić rozrusznik poza samochodem na kablach? Często urywa sie plecionka od automatu.
Rozrusznik, lub nadal akumulator - jest za słaby aby nawet z kabli odpalić.
Tak, wystarczy zdemontować 2 przewody z wody, siłownik ze sprzęgła, dwa kable z alternatora i wychodzi cały z kablami.
Za rozrusznik tylko BSM odpowiada zrób fotke bsm-a powiem który kabel leci na automat
Brak zasilania rozrusznika, zobacz co jest na grubym kablu. Podłącz kontrolkę z żarówki H4 (gruby kabel rozrusznika i masa silnika ) i załącz elektromagnes.
Prawdopodobnie, zwarcie w rozruszniku lub kablach.
Nie świecąca kontrolka akumulatora oznacza wadliwy alternator lub jego połączenia, spaloną zarówkę w liczniku lub brak komunikacji. A moze poprostu odpaliło jakiś kabel przy rozruszniku.
Witam Troche to dziwnie opisales-"slychac tylko jak komputer sie zalancza". Komputer sie nie zalacza-slyszysz napewno zalaczajacy sie przekaznik od pompy paliwa. Co do rozruchu to powinienes sprawdzic czy masz napiecie na rozruszniku,a przedewszystkim na kablu stacyjka-rozrusznik.
Masę silnika względem budy / akku sprawdź. Zapnij na próbę np kablem rozruchowym...
Dodam, że w skuterze nie na stacyjki, lecz po złączeniu kabla czarnego z czerwonym rozrusznik kręci
Witam W moim 607 2,7hdi jest ucięty przewód od rozrusznika(elektromagnesu) zaraz przy rozruszniku(niebieski kabel), gdzie on powinien iść?
Pierwsza rzecz, masa na silniku, sprawdź czy na rozruszniku na grubym kablu jest plus, i czy po przekręceniu kluczyka masz plus na cienkim kablu, jeśli prądy są to rozrusznik do wyjęcia i regeneracji.
Sprawdź masę, na silniku i na karoserii. Myślę że możesz mieć urwany jakiś kabel.
a gdzie dokladnie jest ten kabel masy? dam rade sam to przykrecic czy musze jechac do mechanika?
no sprawa rozwiązana BSM dobre kabel przerwany po wymianie skrzyni musieli ruszyć. dzięki za info koledzy
Witaj , a nie wiesz konkretnie jaki kabel padł , gruby plus na alternator i rozrusznik , czy jakaś masa na skrzynię czy coś jeszcze innego ???
sprawdziłeś ładowanie akumulatora? jak wyglądają kable?
Tak jak pisałem Kostka jest na Can-ie czyli dochodzą cienkie kable tylko sygnałowe, więc raczej wykluczam,
Zerknij jeszcze na kable przy rozruszniku mogą być luźne ewentualnie zaśniedziałe i na klemy j/w napisał Irekt. Tak jak napisałeś rozrusznik 'rzeźi' czyli masz za mało prądu, jeśli tu masz wszystko ok to rozrusznik masz najprawdopodobniej do wymiany.
Mierzyłeś napięcie akumulatora po naładowaniu podczas prób odpalania? Próbowałeś z innym, sprawnym akumulatorem lub choćby na kablach od "dawcy"? V.
Na początek sprawdź, czy dochodzi napięcie na rozrusznik (cieńszy przewód) po przekręceniu stacyjki.
Cześć, sprawdź połączenie rozrusznika z akumulatorem gruby przewód. I sprawdź czy na cienkim przewodzie idącym do elektromagnesu rozrusznika jest 12V po przekręceniu stacyjki na rozruch. Jak będzie na grubym przewodzie 12V i po przekręceniu stacyjki na cienkim 12V to elektromagnes powinien wypchnąć bendiks i rozrusznik powinien kręcić. Jak nie zakręci...
jeżeli gasną całkowicie oznacza to zanik prądu pod obciążeniem proponuje sprawdzic dokładnie przewody od akumlatora często śniedzieje kabel w oczku klemy ,jeszcze jedna możliwośc akumlator złom zerwana cela raz łączy raz nie,jesli tylko przygasają rozrusznik do naprawy lub wymiany .
nic to nie dało Zamieniłeś akumulator, czy podłączyłeś równolegle na kablach "szelkach"
Podłącz się przez diody przy stacyjce , z zanikającego + i rozrusznika
Odepnij ten cienki kabel od rozrusznika i wtedy zobacz czy spali bezpiecznik. Bezpiecznik pali się przy wkładaniu czy podczas próby rozruchu?
Co do lokalizacji przelotki to są dwa przeważnie miejsca . Koło bezpieczników na ścianie grodziowej od strony kierowcy i okolice nóg pasażera. Ew będą jakieś gumowe zaślepki w ścianie grodziowej. Ostatecznie poszukac orginalnej wiązki elektrycznej i tam próbować przejśćz kablem plusowym. Poruszę tu jeszcze kwestię kabla masowego czyli minusa. Są dwie...
Całe zamieszanie dlatego że nie kręcił rozrusznik?
Najdziwniejsze jest to , ze auto w końcu odpaliło po kablach . Czy mogłoby tak być gdyby np rozrusznik był zepsuty ? Bo na pych auto ani drgnęło ..
U mnie to na kablach nie łączyło,wymiana klem i oczek zaciskowych pomogła.
Nie pamiętam jaki tam dostęp, ale spróbuj włączyć zapłon i zasilić rozrusznik z "boku" (bezpośrednio kablem z aku.) bez ruszania stacyjki
i jeszcze 1 rzeczy nie napisałem a może być to istotne gdy badałem rozrusznik podpinałem na krótko obracał się wolno wiem czy nie jest to przyczyna cienkich kabli jakimi sprawdzałem. Wydaje mi się że obroty rozrusznika powinny być bardziej energiczne. Przeglądałem filmiki w internecie i u mnie tak nie obrała Masa silnika i zasilanie rozrusznika do sprawdzenia....
Prąd podaje już bezpośrednio na kable do alternatora i rozrusznika i dalej pojedyncze cykniecie Z popycha wystarczy delikatnie pchnąć na 2 i chodzi
Chodzi o elektryczną pompe paliwa w zbiorniku.Na za małym napięciu nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia i auto nie odpala.A ona pracuje cały czas podczas pracy silnika.Mi to by pasowało,że mechanik nie podpiął przewodu z alternatora do rozrusznika.Właśnie "francuzy" tak mają że to połaczenie jest przy rozruszniku,a w innych autach spotykam to połaczenie...
W bsm 6 pinowa kostka biały gruby kabel steruje rozrusznikiem obok bezpieczne 25A jestzabezpieczeniem. Sygnał idzie z bsi 12v tzw.50 na te duze kostki Dodano po 1 Z reguły siada przekaźnik w bsm niewymienialny oczywiście.
Kable rozruchowe masz.Podłącz od masy akumulatora do silnika i spróbuj odpalić.Lub na pych- ale zaczynasz z rozrusznika.
Witam. Właśnie stałem się posiadaczem tegoż skuterka. Z tym, że kluczyk do stacyjki jest wytarty. Pytanie brzmi jak trzeba "połączyć" kable, tak aby skuter wystartował, działały światła i rozrusznik? Czy dało się zaadaptować stacyjkę od np. simsona sr50, czy innego motoru, skutera? Bardzo proszę o pomoc,:-)
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
4 amp to 50 wat. Cos musi się grzać. Alternator odpinales od kabla prądowego? Rozrusznik tez odepnij tylko uważaj by nie zrobić zwarcia bo auto może się zjarac.
wita. mam problem z moim Peugeotem. Auto stalo 3 dni i nie chce palic. rozrusznik kreci kreci i silnik nie moze zaskoczyc. czasami akumulator juz nie ma sily i sie rozladoeywuje. ostatnio nawet na kable nie chcialo odpalic. w czym moze byc problem? świece, wtryski, rozrusznik a moze akumulator?
akumulator Prawdopodobnie rozładowany. zmierz miernikiem jakie ma napięcie. I ewentualnie do ilu spada przy próbie uruchomienia silnika. Można też skorzystać z innego (naładowanego) akumulatora w innym pojeździe, ale wtedy trzeba dysponować kablami służącymi do rozruchu. No chyba, że wymontujesz akumulator z innego pojazdu i zamontujesz do swojego.
Jest tak - są dwa kable co przychodzą do wyżutnika z tym że sterujący można bez problemu pomierzyć z góry odsłaniając pokrywę plastikową nad akumulatorem . na kablu o ile pamiętam czarny z białym a dokładnie legnij pod niego i zerknij bo możesz mieć inny kolor przychodzi do skrzynki tej co mówiłem tam wetknij najzwyklejszy miernik i po przekręceniu...
Witam. Dzisiaj rano moja 407-ka nie odpaliła (1.8 benzyna 116km 2004r). Po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki tak jak trzeba, radio gra, wszystko normalnie jak zawsze. Przy próbie odpalenia totalna cisza, nic się nie dzieje. Dodam, że dwa dni temu wymieniałem sprzęgło, czy mogli coś uszkodzić? Proszę o pomoc. Chciałbym sam posprawdzać...
Masa jest ok. Podczas prób dodawałem nawet osobny kabel. Dzisiaj troszke sprawdzałem niestety pogoda nie pozwoliła mi sciągnąć owiewki aby dostać się do stacyjki. Postanowiłem posprawdzać napięcia na instalacji. Do modułu idą 4 kable: -masa (zielony) - zółto- niebieski (ze statora) - zółto czarny (do cewki) - biały gdzieś dalej w instalację Na żadnym...
Nie bardzo rozumiem. Mam znaleźć schemat instalacji elektrycznej tak? Dziś posprawdzałem jeszcze wszystkie łączenia kabli, cewkę zapłonową i też wszystko jest z nimi w porządku. Nie mogę znaleźć przyczyny.
Plus idzie raczej z BSM-u co do cewki mase masz na żółto zielonym a na innych kablach po załączniu zapłonu masz mieć + i jeszcze na innym impulsy masowe podczas kręcenia rozrusznikiem.
Dzięki za odpowiedź ale klemy wyczyściłem akumulator może ma kilka lat ale przy przekręceniu kluczyka kontrolki nie gasną. Spróbuje podłaczyć jeszcze raz inny akumulator, bo pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to na mrozie podłączyłem się pod inne autko na kable. Przyznam, że mój płyn nie wyglądał najlepiej "galareta"
Usterka zidentyfikowana - urwany przewod od MASY! resztkami sil zwieral, ale nie na tyle zeby ruszyc rozrusznikiem. Mam ostatnie pytanie - skad idzie glowny kabel od klemy "-" ? Czy od obudowy skrzyni, silnika? bo kabel mam w reku, a urwana koncowka ginie mi gdzies w odchlani.
Witam Mam problem z moim peugeotem 307 hdi, od tygodnia ma problem z odpalaniem, rozrusznik krecia ale potrzebuje troche czasu zanim odpalil ,wymienilem juz akumulator i swiece zarowe ale to nic nie dalo.Moze ktos mial podobny problem .Moze pomocny bedzie fakt ze po podlaczeniu kabli rozruchowych od innego auta odpala od razu. Bede bardzo wdzieczny...
U mnie podobny problem, z tym że stacyjki nie mam, próbuję odpalić na ''krótko'' łącząc ze sobą kable ale nie odpala. Kluczyk włożony wewnątrz pętli , rozrusznik kręci, iskra jest ale nie słychać pompy. Pytanie czy immo odcina iskrę czy paliwo?
W drzwiach kierowcy (chyba, że przekładany "anglik" - to w drzwiach pasażera) powinna być wkładka na kluczyk... https://obrazki.elektroda.pl/8982743300_... Tyle, że przy rozładowanym akumulatorze i tak nie odrygluje zamka :/ Najprostszy sposób to podnieść przód samochodu, zdjąć osłonę silnika i podpiąć zasilanie z innego akumulatora...
Małymi kroczkami do przodu. Po wycięciu imobilaizera bo pojawiał się błąd u1600. Już żaden błąd się nie pojawia. Jednak samochód dalej nie odpala. Napewno jest problem z rozrusznikiem ale przy wspomaganiu z drugiego aku sprawdzałem dalej. Paliwo do wtrysków dochodzi. Dzisiaj będę sprawdzał napięcia na wtryski bo główne kable są ok.
Wymontowałem bsi w celu zrobienia sobie miejsca na przeciągnięcie kabla po ponownym montażu bsi samochód przestał odpalać rozrusznik kręci na zegarach nie święcą się kontrolki oprócz kontrolki ładowania ona świeci Peugeot 206 1.6 1999r
Jutro jade do mechanika, przed chwila z nim rozmawialem, ale on twierdzi, ze to rownie dobrze moze byc rozrusznik;/ ps zapomnialem dodac, ze wtedy na parkingu podpinalismy go kablami do kolegi auta i to nic nie pomoglo!!!
To może być wiele czynników zaczął bym od sprawdzenia rozrusznika i kabli do niego dochodzących ponieważ to najłatwiej sprawdzić, jeśli to nie to to trzeba sprawdzić stacyjke (kostka stacyjki, wkładka, podłączenia przewodów)
Zadne bicia w rozrusznik, dwa- odkręcić kabel sterujący i wysterowac starer "z druta". Do fortronik w odpowiedzi na PW-stary, idź se pisac w sprzęcie medycznym, napewno nikt z samochodówki zaś tam nie polezie pisać co mu slina na język przyniesie.
Może masz kiepską masę n asilniku też stawiam na to miałem ostatnio taki przypadek - weż kable do odpalania i połącz silnik z klemą minus i sprawdzisz czy to to
Tydzień temu nagle auto po przekręceniu stacyjki zamarło, kontrolki przygasają przy przekręceniu kluczy ale cisza ani drgnie. Postanowiłem wbić na czarty bieg i popchać, eureka po przekręceniu rozrusznik ożył. Rano jak wsiadam do auta to zapala bez najmniejszych problemów, przejadę 2 lub 3 kilometry do pracy lub na odwrót gaszę go i po ponownej próbie...
masa oczyszczona na skrzyni (szpilka i kable), a takze na rozruszniku. sprobuje jutro jeszcze ten motyw z odpieciem alternatora, rozumiem ze jak samochod pochodzi do czasu zagrzania sie to aku raczej nie padnie?
Witam ponownie po krótkiej przerwie. Sytuacja nadal kłopotliwa, mianowicie: Podmieniłem na ECU takie jak było to spalone, został usunięty immo, przynajmniej tak mi powiedział spec który na allegro sprzedaje. Auto kręci i nadal nie odpala. Nadal brak świateł pozycyjnych, z tego co się dowiedziałem to możliwe że po odpaleniu auta możliwe że się włączą....
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Witam wszystkich, Posiadam C4 Picasso 1.6 HDI manual 2008 rok Samochód nie odpala, tylko słychać cykanie pod kierownicą. Silnik w 100% sprawny. Rozrusznik sprawny, po podaniu + na kabel sterujący elektromagnesem wychodzący z BSM samochód zapala od razu. Proszę o opis numeru kabla, który wchodzi do BSM i odpowiada za wzbudzenie przekaźnika od automatu...
Wtyczkę w BSI czy w BSM? BSM masz pod maską.Jeżeli w BSM to zobacz czy nie ma non stop plusa na białym kablu. Jak tak, to uszkodzony altek, bialy kablel to zacisk DF alternatora, czyli sygnał do wygaszania kontrolki. Zielony to 50 rozrusznika ( uzwojenie elektromagnesu)
co to może być za przyczyna ? Po pierwsze słaby styk w kostce - przewód grzeje się miejscowo czy na całej długości? Kolor grzejącego się przewodu jaki? sprawdzone napięcie wychodzące z alternatora na wszystkich trzech kablach jest takie samo To jest wersja z trzema żółtymi przewodami? Pytania dodatkowe: Akumulator jest sprawny? Pomiar napięcia przy...
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
Dobry wieczór Szanownemu Gronu, Pacjent: Peugeot 206 1.4 8V 75 koni, rok 1999, 200 tys. km przelotu, BOSCH (zwykła skrzynka bezpieczników bez modułu BSM) Choroba: Czasami nie odpala lub gaśnie w trakcie pracy (raz umarł na światłach). Objaw: Okresowo niskie napięcie - ca 3,5V na bezpieczniku 25 (pompa paliwa) oraz bezpieczniku 34 (engine management)....
długi ten wątek, i czytającym jest się trudno połapać co i w jakiej kolejności zrobiłeś, ale z tego co ja się połapałem to zrób jeszcze taki test. przygotuj sobie żaróweczkę z kabelkami i podłącz ją pomiędzy świece żarową a masę. dzięki niej, zobaczysz czy, kiedy i jak długo faktycznie grzeją świece. Bo to że są sprawne, nie znaczy że grzeją. Przy minus...
Witam ponownie. Problem ze skuterem mam nadal. Podłączyłem, niby działający stycznik rozrusznika do kostki i zero reakcji. Kupiłem kilka części do skuterka i w nich był stycznik, ale z bolcami tylko do przewodów czerwonych. Zaryzykowałem i podpiąłem pod jeden kabel masy (świateł i dyszy elektrycznej gaźnika) i w drugi kabelek wpiąłem fioletowy (chyba...
Dzień Dobry, Mam problem ze swoim Peugotem 206 1.1 2001r. Nie reaguje na przekręcenie stacyjki, zapalają się wszystkie kontrolki, ale jak chcę odpalić to gaśnie zegar i słychać przekaźnik w module BSI. Jedne pin w module BSI się upalił kostka została wymieniona na nową. Samochód odpala na pych, rozrusznik kręci jak mu się poda plus, obecnie odpalam...
Witam. Posiadam od kilkunastu lat Peugeota 306 1.4XR b/g 94r. Do tej pory nie miałem z nim większych problemów aż do zeszłego piątku. Przyjechałem z pracy, zgasiłem go a na drugi dzień już nie chciał zapalić. Kręcił rozrusznik, pompa paliwowa działała lecz nie było iskry na świecach. Moja diagnoza cewka zapłonowa. Kupiłem cewkę i wymieniłem ją. Teraz...
Witam panowie mam podobny problem co opisany w temacie z tym że w peugeot 2008 1.6HDI. Wyświetla się błąd ABS i ESP a rozrusznik próbuje zakręcić ale po sekundzie go odłącza. Podpinając komputer pokazuje bład brak łączności z kalkulatorem silnika. Kolega wyżej opisał podobny problem z tym że tych szarych kabli we wtyczce do komputera jest kilka, masy...
Sprawdź duże bezpieczniki na akumulatorze. Inaczej - na grubym przewodzie na automacie ma być stale 12 V. Sprawdź dużą żarówą. A, cykanie przekaźnika. W takim razie masz uszkodzony bezpiecznik, chyba 25 A, lub sam przekaźnik. Najczęściej pada bezpiecznik ponieważ zestyki elektromagnesu uległy wypaleniu i cały prąd zasilający rozrusznik idzie przez ten...
Witam, mam taki problem mianowicie: mój Peugeot 307 benzyna 1.6 z 2003 roku nie pali. Dokładnie sprawa wygląda tak: - auto dzień przed paliło bez problemu, na drugi dzień siadam przekręcam kluczyk i "przekręciło rozrusznikiem" ledwo ledwo i zdechł. Tak jak by padł akumulator - jednak akumulator był kilka dni temu ładowany, ma w sumie rok, świeci się...
Wszystko jest dmuchawa światła klakson kierunki itp kontrolka ładowania oleju ręcznego poduchy są Kolega zabrał auto na warsztat i tam mają grzebać to może dowiemy się co było nie tak a co do zasilania na kablach to stały plus jest plus po zapłonie też Bardzo mozliwe że rozrusznik padł z innej przyczyny a autko i tak nie odpala nawet na zapych
sprawdz stacyjke a dokładnie okablowanie kture z niej wychodzi prawdopodobnie stacyjka nie podaje ci dobrze prądu jezeli masz jakies pojecie to sam sprubuj złącz wszystkie kable razem oprusz [białego i białoczarnego]tak mi sie wydaje to sa od rozrusznika rozrusznik złącz odpali i odłacz JEZELI NIE MASZ POJECIA JEDZ DO ELEKTRYKA ZEBYS COS NIE SKNOCIŁ
ma taki smieszny problem wie ktos gdzie mozna znalesc napiecie 12V w samochodzie Peugeot 206 2001r 1.9d,tyle ze ma zanikac po wyciagnieciu kluczyka,a to tego nie ma zanikac podczas krecenia rozrusznikiem(a wiekszosc zeczy wtedy zanika),nie mam schematu do tego samochodu,na dis jusz straciłem do tego cierpliwosc,ale chyba musi taki kabel wychodzic ze...
Wszystko jest jak opisujecie,trzeba zablokować koło zębate wałka rozrządu wkładając wiertło 10mm, a drugim wiertłem 6mm blokuje się koło zamachowe. Ja tutaj mam pytanie do kogoś kto ustawiał już ten rozrząd w silniku 1.4 TU3 , który był montowany w peugeot 405 GL, w którym miejscu trzeba włożyć to wiertło, czy gdzieś tam pod blachą kolektora wydechowego...
Dzięki wszystkim za rady i podpowiedzi. Zrobiłam to tak, że zrobiłam przedłużkę tego jednego kabla i doczepiłam go izolacją do blaszki i wszystko działa jak ta lala. Wiem, że to może być na krótko, ale nie miałam innej możliwości wtedy. Coś się rozłączy, to trzeba będzie przylutować porządniej :) Najważniejsze, że zadziałało i mam wszystkie światła...
OK. sprawdziłem F2 na środkowej wtyczce (taki cienki czerwony przewodzik, z nim miałem kiedy pierwszy problem, był ugnity pod filtrem powietrza, ale w miare szybko to zlokalizowałem) I sprawa wygląda następująco na probówce 5W kluczyk pozycja 0 żarówka w kontrolce nie świeci. Kluczyk na zapłon przekaźnik klika żarówka się zapala. Kluczyk na 0 żarówka...
Witam. Mam problem z peugeotem 307 a mianowicie dzieje sie cos takiego ze zazwyczaj odpala bez problemu lecz czasami jak silnik jest cieply i go zgasze bo np.ide do sklepu to po powrocie po paru minutach jak wroce nie moge odpalic wo tak jak by byl rozladowany aku. Jest wyzerowany zegar i nie ma sily krecic rozrusznikiem. Po odpaleniu na kable lub na...
Peugeot 206 1.4 benzyna 1999r Problem: Nie działa prędkościomierz, nie pokazuje z jaką prędkością się jedzie. Ponadto: Gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lecz nie zawsze ale tylko po wciśnięciu pedału sprzęgła, wymieniłem czujnik prędkości ten na skrzyni biegów ale nie pomogło, Zaczęło się tak że kiedyś nie chciał odpalić typowy problem szczotek...
witam. mam podobny problem z ludixem 2t moduł 8 pinów ze sterowaniem oleju, brak iskry wszystkie kable sprawdzone są ok, kupiłem moduł sprawdzony przed wysyłką . iskry dalej brak. i nie mogę zrozumieć dlaczego kabel czerwono-czarny z cewki ze statora jest podłączony do przekaźnika od rozrusznika razem z fioletowym od przycisku start. jeśli ktoś może...
rozladowanie nie jest wykluczone, ale narobisz sie 2 razy w najgorszym wypadku. Do otwarcia maski musialbys jakos wydrzec grill zeby dostac sie do zamka ale napewno bedzie ciezko. Przecież można unieść przód auta i podać prąd na gruby kabel rozrusznika lub alternatora - zależnie co jest lepiej dostepne. Na tych kablach można również pomierzyć aktualne...
Będę diagnozował, ale - topografia aut francuskich jest dla mnie obca - nie wiem co w jakiej kolejności się komunikuje. Dwa, nie wiem co znaczy sterownik zablokowany - czy to problem immo czy czegoś innego. Potrzebuję nieco podpowiedzi. Usterka wystąpiła ok 5-10min od odpalenia auta, temperatura -15, auto ujechało ok 500m i zgasło na skrzyżowaniu (albo...
Tak to wyglada jakby aku byl za slaby:l Polecam sie zorientowac w doborze pradu uderzeniowego akumulatora, bo spotkalem sie juz z podobnym problemem i wlasnie to bylo przyczyna. Rozwiazac to mozna tylko przez zmiane akumulatora, wiec zanim sie cokolwiek zrobi radze odwiedzic jakiegos normalnego mechanika i pozwolic mu to obejrzec, gdyz oni beda wiedzieli...
Nie działa mi samochód peugeot 206 rocznik 2001r. silnik 1.1 o mocy 60 km :| Nie odpala ,akumulator 12 V naładowany prostownikiem ,a rozrusznik robi pstyk i tyle nawet nie zakręci po odpaleniu na popęd samochód odpala ale po spuszczeniu gazu gaśnie co to może być? pomocy???????? nie mam pojęcia co się dzieje. Czy ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia...
1. cewka to 1135 na dole 2. bh12 to bezpieczniki 3. napisałem przez co idzie zasilanie do cewki, wysil się trochę i obejrzyj schemat. 4. możesz zastąpić cewkę żarówką. jeden przewód żarówki dać na + aku drugi w miejsce jednego z 2 sygnałów cewki, zakręcić rozrusznikiem i zobaczyć czy mruga. 5. tak stacyjkę można sprawdzić CA00 na schemacie. Dobierasz...
Witam. Zakupiłam miesiąc temu Peugeot Boxer 2.2 Hdi i zaraz po zakupie przestał odpalac. Po dłuższym grzebania, poruszaniu kablami odpalił. Zdarzyło się tak 2 razy. Później samochód nie chciał wcale odpalić. Po przekreceniu kluczyka gasly wszystkie kontrolki i zero reakcji. Znalazłam spalony bezpiecznik 30 V odpowiadający za zapłon kleją plusowa. Wymieniony...
W warunkach domowych możesz sprawdzić kable czy są dobrze dokręcone do rozrusznika. Rób to przy odłączonym akumulatorze, by go nie ubić przez przypadkowe zwarcie. Naładuj akumulator prostownikiem i jeśli łączenia są ok, a dalej będzie kręcił w pierwszych 2 sekundach słabo, a potem normalnie, to rozrusznik - szczotki, łożyska.
Czasem tylko pojawia się błąd sterowika P0603 Czyli spadek napięcia na sterowniku silnika. Jeśli akumulator sprawny, to należy sprawdzić rozrusznik i kable (plus do rozrusznika i minus>masa z akumulatora do silnika). Kontrolką świec bym się nie przejmował, tam i tak świece (jeśli się nie mylę) grzeją nawet po uruchomieniu silnika (o ile układ sprawny).
Na bezpieczniku pojawia się napięcie dopiero jak załączysz '50'. Jak mu podasz napięcie ma kabelkiem to rozrusznik ma kręcić .
Rozrusznik pobiera 600A : 10A = 60mm2 - wiesz wikipedia nie jest alfą i omegą :twisted: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... - a mrozik wynosił wtedy -28° Celsjusza :twisted: Peugeot - dobry sklep "spawarki i akcesoria" - będą mieli kabel (taki jak w spawarkach) i "żaby", które ci na miejscu zacisną.
Jakie napięcie na akumulatorze? Próbowałeś odpalać na kable? To, że kręci nie oznacza, że akumulator jest sprawny. Poza tym bywa, że punkty masowe utleniają się, korodują i trzeba je sprawdzić? Akumulator masz poprawnie osadzony, zamocowany, może on w czasie jazdy się poruszył i klemy nie stykają poprawnie? Skoro kręci to nie będzie to akumulator ani...
Jak juz wspomniałem zniknęło napięcie na 1E, ale już podprowadziłem. Iskra wróciła pompka pracuje ale nie odpala a podczas kręcenia rozrusznikiem zaczęły się kopcić dwa kabelki których nie ma schemacie są połączone z przekaźnikiem którego na schematach tez nie ma. Wymieniłem stopione kable ale nie wiem teraz jak podłączyć pod przekaźnik to: http://obrazki.elektroda.pl/3961475000_1...
Witam mam problem z peugeot 2008 1.6HDI. Wyświetla się błąd ABS i ESP a rozrusznik próbuje zakręcić ale po sekundzie go odłącza. Podpinając komputer pokazuje bład brak łączności z kalkulatorem silnika. Znalazłem na forum podobny temat kolega tam opisał takie same objawy problem z tym że tych szarych kabli we wtyczce do komputera jest kilka a nie jak...
Witam, Na mechanice i diagnostyce znam się niewiele tzn. tyle ile się nauczyłem i dowiedziałem z poprzednich napraw i gogle (dam radę sam wymienić tarcze, klocki, filtry, czujnik ABS, czyli jakieś drobne proste naprawy, obsługa DIAGBOX). Temat dotyczy Peugeot 407, benzyna 2.0 + LPG, 136 kM, 100 kW rok. 2004, sedan (prawdopodobnie (6DRFNB, 6DRFNE) RFN...
rozrusznik peugeot peugeot rozrusznik kabel peugeot
evohome honeywell radio kondensator trzeszcz cooler master zasilacz naprawa
pralka electrolux pralka electrolux
Telewizor sam się włącza w nocy - przyczyny i rozwiązania Telewizor widzi WiFi, ale nie łączy - rozwiązania