Katalizator jest, a po drugiej sondzie ani śladu(brak gniazda do wkręcenia sondy ani żadnych odłączonych luźnych kabli)
scenic sterowanie tylu ma pod sterowaniem nawiewow. jesli przerobisz panel przyciskow w drzwiach i doprowadzisz kable to jest to mozliwe.
Obok ikony w którą kliknąłeś żeby wyświetlić schemat jest ikona widoku złączy elektrycznych, kolejne ikony to min. opis skrótów na schematach i oznaczenie kolorów kabli
Zasilanie po ACC dochodzi do przełącznika (chyba gruby żółty kabel)?
Jeżeli masz błąd obwód przerwany to po sprawdzaj kable i wtyczki.
Czyli trzeba pokombinować z kablami
Schemat z załatwiony z serwisu
z nadwozia do tylnej klapy leci wiązka zaraz przy zawiasach w gumowym peszlu mogą być połamane kable...
Dzieki za rade bede szukal usterki na kablach.
miałem podobny przypadek wymiana kabli idących do komputera od pedału załatwiło sprawę:D
Witam ten jak to mowisz klik to może byc poduszka z silnika lub skrzyni biegów.A z ta cewka sprawdź sobie te kable
witam zlokalizowałem ten czujnik ale za cholere nie moge namierzyć tej spinki gdzie ona się znajduje i wogulę tej wtyczki z kablami nie moge zdjąć...
Wszystko. Masz zwarcie gdzieś i tyle. Jak problem z wydobyciem rozrusznika to chociaż odkręć od niego kabel zasilający i zobacz czy to coś zmieniło.
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
Prze gniły kable na lewym progu.
Jeżeli razem z silnikiem gasną kontrolki, to nie wina kabli WN prędzej coś z obwodem zasilania. Skoro na zimnym najdłużej działa to, pewnie gdzieś się grzeja luźne połączenie, albo powoli upala jakiś kabel.
Przyczyna może być prozaiczna, przełamane kable w przelotce którą kable wchodzą do drzwi.
No raczej w takiej szesnastce ciężko jest zdjąć kabel ze świecy.
A tam są kable zapłonowe?
Nie czujnika a obwodu Dokładnie tak, mój błąd. Dodano po 1 Czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze do wymiany ? Lub coś nie tak z kablami.
Uwalone kable na przelotce.
skąd ten kabel biegnie!? Czy z modułu silnika Z UPC obok akumulatora. Do czujnika mają lecieć trzy kable.
U mnie to samo..ale ja nie znalazłem żadnych kabli pod silnikiem...
ten schemat znalazlem...nie zgadzaja sie wszytkie kable i brakuje opisu srodkowych pinow we wtyku
Tam bezpiecznik jest na Aku, ale już dwa razy wymieniałem kabel zasilający przekaźnik .
Wiec jezeli autocom go widzi i nie mozesz zmienic to go fizycznie musi nie byc. DDT trzeba skonfigurowac ustawic dobrze interface. Sterownikim kabla
Te pare kabli wypadnietych porobilo.
Upalone/przegrzane złącze na sterowniku dmuchawy, dostęp prze.........ny. Szukaj złącza z 4ema grubymi kablami i jednym cienkim
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
A co z testem deski ktory wypadal ok?Poza tym robilem podmianke i moj licznik w innym aucie tez ok.Moim zdaniem ktos cos porabal przy instalacji navi.Wkazdym razie skladam wszystko do kupy i jade do fachofca,niech sie meczy,szkoda tylko ze szarpnie mnie po kieszeni jak znam zycie... Dodano po 5 Wylutowalem"dziki przewod"i polaczylem przciety szary kabel...
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
Masz problem z modułem UPC, ewentulanie zgnity kabel od sygnału wzbudzenia.
nie, bo jak będizesz lutował to możesz go rozłączyć, najlepiej okręć kable do kupy
W silniku nie ma nic poza szczotkami. Po zrobieniu opornicy sprawdz, czy masz zasilanie na kablach do dmuchawy.
+ kabel po zapłonie, l kontrolka ładowania.
musisz mieć gdzieś kabel "zgnity", przerwany, sprawdź instalację
Jeśli to jest złącze łączące fotel z resztą auta to błąd hamulca i usterka szyby nie maja związku z tym połączeniem, w tym połączeniu są tylko poduszka, napinacze, czujnik pozycji fotela i ewentualnie grzanie tyłka. Które złącze masz polutowane ? https://obrazki.elektroda.pl/1744417200_... Jak to jest złącze R2 to już można było tam...
co wymieniał,sama pompę obiegu wtórnego,czy łącznie z elektroniką? Jeżeli sam silnik pompy,nawet z centraklą hydrauliczną,a elektronika pozostała stara to takie heca nie maja prawa powstać. No chyba że błąd montażu-niedokręcona kable maujące.
A co się dzieje po odpięciu kabli z tylnych lamp?
Kabel w wiązce silnika przerwany Dzięki za pomoc
Wychodzi że akumulator. Jak nie będzie chciał odpalić podepnij kable rozruchowe i test
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Napięcie mierzyłem z podłączoną żarówką, Odbłyśniki są bardzo dobre i reflektory nie są porysowane, tydzień temu miałem przegląd i diagnosta nie widział problemu zeświatłam według swojego przyrządu . Podczas jazdy skupienie świateł jest dobre . Ja myślę, że może coś jednak być ze spadkiem napięcia , 1,7 V to prawie 13% spadku. Też tak myślałem po kilku...
Mierzyłem na tych kablach przed kostką która wchodzi do pływaka ,zapłon wyłączony, kostka podpięta do pływaka ,nie wiem który kabel jest od czego .
Ja kopiłem używane z scenic 2 za 200 zł , dorobiłem kable i zamontowałem do traktora .
Dzieki :D Ale naprawde potrzebuje schematu . Kostka jest obcieta i musze laczyc na krutko :(
Okazało się że kabel szedł po słupku przy drzwiach i na wysokości połowy długości przednich drzwi sie skończył.
Sprawdź napięcie ładowania i jakie dochodzi do immo. Możliwe że jakiś kabel nie łączy i immo pokazuje błąd zasilania. Dlatego po zwiększeniu obrotów napięcie ładowania rośnie i immo dostaje poprawne zasilanie - tzn powyżej minimalnego.
Jak sprawdza się wiązkę wstępnie? Albo sprawdziłeś, albo nie. Zasilanie czujników podzielone jest na grupy. Jeżeli nie masz 5v na map, to też na czymś jeszcze powinno być blado. To jest renault, więc raczej kable.
6. 350A to sugieruje że na głównym zasilaniu a zasilanie na elektromagnes w chwili rozruchu to inny obwód. Odłacz tem cienki kabel od rozrusznika i wtedy sprawdź.
To nawet mam taki kabel.
Ale wam się gada bez sensu, jak nie działają tylne szyby w tym modelu to albo są wylączone na panelu sterowania albo po prostu zgnita wiązka pod przednim lewym fotelem. Jak dodatkowo świruje centralny zamek, to na bank kostka na wiązce. Wyjąć szufladę, wsadzić łapę, jak gąbka pod szufladą mokra bądź wilgotna to od razu wycinać kostkę i lutować kable...
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Scenic 1 posiada akurat OBD2. Dla Clipa istnieją dwa alternatywne interfejsy DDT2000 (obsługuje Renault, Dacia i Nissana) potrzebny tylko kabel vag-kkl, lub Pyren w wersji na komputer lub androida działa pod elm 327.Koszt kabla lub bluetooth to koszt ok. 40 pln.
Auto chodziło 2 lata bez problemu to nie mozliwe ze to przez przekładkę , części były wyciąganie z innego , nie było żadnych ciec kabli itp
Witam. Mam zmieniarkę Yatour M-06 już ponad pól roku. Przez ten czas była podłączona do radia Concert w Audi a6 i działała bez problemu. Sprzedałem auto i zmieniarka została wiec chciałem ją podłączyć do Scenica 2 do radia Tuner List. Ilość pinów była taka sama (8 pin) ale radio nie wykrywało zmieniarki. Kupiłem sam kabel dedykowany do Renault Scenic...
Problem rozwiązany. Nie było masy na czarnym kablu, który bezpośrednio wchodzi do opornicy dmuchawy.
Witam, Mam przetwornice 350W (max 500W) do której podpinam zasilacz do laptopa (230W). Bezpiecznik na zapalniczce pozwala na 15A i pod obciążeniem komputera wywala bezpiecznik. Chcę się podpinać przetwornicą bezpośrednio pod akumulator i tu moje pytanie - chciałem zrobić kabel krokodylki - przewody - gniazdo zapalniczki 20A. Czy takie coś ma prawo bytu?...
Witam potrzebuje instalacji elektrycznej silnika do Renault Scenic 1.9 DCI, a głównie chodzi jak ma być podpięty egr ile ma iść do niego kabli bo u mnie jest 2 i ciągle jest błąd
Jedna cewka na zewnętrzne (1-4), druga na wewnętrzne (2-3), kolejność kabli na pojedynczej cewce bez znaczenia
Mogła się wytegować na dwa sposoby mechanicznie:wewnątrz obudowy elementy plastikowe lub na zewnątrz modułu haczy kołek blokujący, zostaje przyblokowany wałkiem kolumny do rury obudowy. W pierwszym przypadku wymiana raczej, w drugim można spróbować skorygować nierówności powierzchni pilnikiem, kontrola drugiego typu problemu? poruszenie kierownicą w...
Rozwiązany. Lutowałem przy kablach.
Odetnij kabel z pinu 2(zaraz obok kabla ze stałym zasilaniem 12V) w kości zasilającej radia, jeśli to dwa kable (w co wątpię) to tniesz oba.
Masz gdzies zwarcie. Sproboj najpierw odlaczyc kolejno jedna a potem druga lampe. Jak po odlaczeniu jednej z nich nie bedzie migac tzn, ze jest to ta lampa. Jak to nic nie da to odlacz obie i sprawdz. A jak nie lampy to musisz isc po kablach i patrzec gdzie moze byc zwarcie.
Masz ostatni wypust Scenica II i rzeczywiście nie ma w nim ACC w kości ISO, instalacja jest zbliżona do modelu III i systemem audio steruje moduł BIC za schowkiem a radio jest uruchamiane poleceniem z sieci CAN. Najbliższe zasilanie ACC będzie na gnieździe zapalniczki obok dźwigni biegów. Nie sprawdzaj zasilania miernikiem, kup sobie probówkę żarówkową...
nie nie zmienia sie na (-) lecz na odwrót połączone są kable od miernika jest tak czy siak +
najczesciej przyczyna takiego zachowanai jest przekaznik zalaczajacy zaplon najduje sie on przy scianie grodziowej pod maska lub moze to tez byc kostka w stacyjce mogl rowniez spasc kabel z elektromagnesu rozrusznika
https://obrazki.elektroda.pl/4317447500_... Witam mam problem w renault scenic 3 świeci się kontrolka poduszek powietrznych dokopałem się do tego sterownika pod drążkiem zmiany biegów lecz nie wiem co z nim zrobić by zadziałał psikałem sprayem do styków poprawiałem kable i nic dorzucam zdjęcie sterownika
Wszystko sprawdzone i jest ok. zastanawia mnie czemu podłączając po kablach drugi akumulator nie odpala czy może być to wina immobilizera?
Dioda sie zapala , przycisk zwiera tak jak powinien do bsi kabel nie ma przerwy sprawdzone miernikiem
to co mowisz to sa wyjscia na lampy a mnie interesuje wejscie na upc - kabel ktory daje sygnal na przekaznik
Szukaj ori radia. Navi nie zrobi bo nie ma odpowiedniego wyświetlacza. Trzeba ustalić pod jakie radio siedzą zegary i takie wsadzić, potem przepinka kilku kabli i będzie działać.
Temat dalej nie ogarnięty. Kable okej, przy skrzynce też wszystko okey.
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
Pierwsze co to podmień moduł szyb - przykręcany do silniczka na małego torxa . Jeżeli wymiana modułu nic nie da to do sprawdzenia kostka R2 pod siedzeniem kierownika . Bezpieczniki oczywiście sprawdziłeś ??? Obawiam się panie Tomku że zabawa ze zgnitym R2 dla nowicjusza bez właściwego schematu może być niemiła w skutkach. Panowie jest kilka wersji...
Jeśli mapsenor na 4 kable to on jeśli nie to przepływomierz
Podany program też nie umożliwia połączyć się z samochodem, coś mnie się wydaje, że muszę pomyśleć o innym kablu, tak więc na razie w tym temacie tyle, dziękuję za zainteresowanie (może ktoś w Łodzi posiada taki lub inny program do przetestowania kabla) lub clip chce przetestować ABS.
Auto naprawione, wina leżała po stronie kabli... Przerwany byl kabel od czujnika polozenia walka rozrzadu, izolacja byla cała nieuszkodzona a kabel był przepalony wewnatrz. Pozdrawiam
jezeli masz klime musisz zdjąć górnom częśc deski,tam znajdziesz 2 kable czerwony i czarny a one doprowadzą cie do regulatora, najczęsciej siada opornik który jest na zewnątrzregulatora.sam to przerabiałem u ubiegłom zime
Witam. Ja również mam problem z hamulcem ręcznym. Od kilku dni komunikat skontroluj hamulec postojowy a wczoraj przestał działać lewy zacisk (prawy działa bez zarzutu) Lewy zacisk raz działa a raz nie czyli podejrzewam że silnik na zacisku jest ok tylko coś z dojściem do niego jest nie tak. (Dodam że na silniku nie ma już oryginalnej wtyczki tylko są...
A ja bym wyciągnął kable i zobaczył czy nie zamoczyłeś swiec.
Acha, czyli myliłem się, silniczek jednak kręci się tylko w jedną stronę, nie ma sterownika prawo-lewo, żadnych krańcówek etc. W takim razie Autorze tematu, weź żarówkę 21 W i podłącz zamiast silniczka, jak się zaświeca to uszkodzony jest jednak silniczek lub jego mechanizm (np. pęknięta sprężyna powrotna), jak się nie zaświeca przy naciskaniu switcha,...
Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. zewrzyj grube kable czerwony z czerwonym ,czarny z czarnym ominiesz opornik,lub sprawdź probówką napięcie grube przewody w jednej i w drugiej kostce.
Witaj, Zajrzyj czy przy pedałach na kostkach nie masz popalonych kabli. Podepnij pod CLIP-a. Pozdrawiam.
Odpinałem wszystkie kable od alternatora zapłon dalej się zapala
Centralka autopilota może być wszędzie, sam dokładałeś centralny na pilota czy był fabrycznie? Może to być małe czarne plastikowe pudełeczko pod maską lub w środku auta za "skrzyneczką" z bezpiecznikami. Powinno mieć oznaczenia pozwalające to zidentyfikować. Jeśli ma własne zasilanie to może być ciężko znaleźć, jeśli z akumulatora ciągnie prąd to po...
No to mozesz powiedziec ze miales bo powinno wszystko dzialac czyli kabel albo monitor ma problem.
Gdzie masz w aucie kabel który wytrzyma 400A? Każdy jeden odparuje przy takim prądzie często powodując stopienie całej wiązki lub pożar. Jedyny który wytrzyma to kabel idący do rozrusznika i tam szukaj przyczyny.
Czerwony kabel w szarej kości zegarów ma mieć stały plus.
i w tym jest problem ze interfejsy sa dobre ale nie do końca bo: piraty , nie obsluguja wszystkiego w danej marce, ciezko idzie z diagnostyką nawet ytch systemów zawarych w oprogramowaniu. wyjatek stanowi vag gdzie za male pieniądze mozna miec orginał który dobrze sobie radzi. ja bym polecał fast boxa www.ekolab.ig.pl radzi sobie calkiem dobrze ma komplet...
Kabel, świeca, wypalony zawór, pęknięty tłok, wydmuchana uszczelka pod głowicą i jeszcze można coś wymyślić. Sprawdź coś np czy jest iskra na tym cyl, wykręć świecę i podmień na drugą, wstaw na próbę drugi kabel, - od czegoś trzeba zacząć.
Masz zasilanie po kluczyku na grubym żółtym kablu idącym do panelu sterującego nadmuchem?
kable trzeba zmienic i radio na poliftowe. reszta wszystko działa
witam mam scenica dci z 2000 roku i mam podobne objawy wyczyściłem egr i dalej nie jedzie po podłoaczeniu pod komputer wyskakuje egr i zaczołem sam szukac przyczyny znalazłem okazało sie że pod obudową filtra przetarły sie kable wszystkich wtrysków ale silnik balej jest słaby mam pytanie jaką usterke usunołeś po zaizolowaniu kabli że zaczą dobrze pracować
Najczęściej jest to zgnity kabel do elektrozaworu w butli idący pod podwoziem, jest to częsta usterka objawiająca się tym że czasami po przełączeniu zachowuje się jakby gazu nie było. Z czasem ci się na pewno pogorszy :P
To sprawdź to z kablami, co się wpycha w ten nowy włącznik
WAZNE ! Wiecie moze to zabrzmi dziwnie ale brak masy powodowal ze predkosciomierz wariowal jechalem 100 a pokazywal 160 180 i ciagle skakal. Poprzednicy pisali ze wymieniali czyjniki od predkosciomierza i nic nie pomagalo. Ja poczytalem troche i znalazlem. W renówce megance 1.6 1998 po lewej stronie nad alternatorem znajduja sie dwa kable od masy. przykrecone...
Masz na czerwonym kablu przy rezystorze dmuchawy prąd po odpaleniu silnika?
podłączałem auto a dokładnie aku na kable rozruchowe i nic .. auto nie odpaliło
Witam. Jeśli nie odpowiedni dział to z góry przepraszam. Chciałbym zakupić uniwersalny kabel OBD 2. Auta jakie chciałbym podłączyć to: 1. Szkoda Fabia 2 z 2009 r. 2. Dacia Duster z 2019 r. 3. Renault Scenic z 2005 r. 4. Renault Clio. 5. Golf 4 Chciałbym aby kablem dało się zrobić wszystko, czyli wgrać kody, usunąć błędy żeby odsłużył moduł komfortu...
renault scenic kabel scenic kabel kabel renault
lampa jarzeniowe oporniki radia płynący kierunkowskaz
Kolory przewodów CAN w Audi A3 8P 2008 Podłączenie MOSFET N-kanał do wejścia PLC