Po pierwsze to miernik schowaj do szafy, a zaopatrz się w kontrolke z żarówką, są na stacjach po 5 zł. Jeśli zamek sterowany jest masą podłączasz się kabelkiem do masy pojazdu, a ostrym końcem wskaźnika podajesz mase na przewody, najlepiej w kostce żeby nie dziurawić wszystkich kabli. Jeśli zamek sterowany jest plusem to połączasz ten kabelek do plusa...
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Sprawdź czym jest sterowany zamek (+) czy(-), dodatkowo sprawdź czy masa panelu GND, to ta sama masa zamka. Czyli bramę też chcesz sterować z monitora?
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
powinno pasować
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
z tego co wiem to w Fiatach zawsze było sterowanie zamka centralnego "minusem". Jeśli znajdziesz kable sterujące zamka cent. to przez próbówkę powinieneś wysterować zamek niezależnie od tego czy jest sterowany "+" czy "-" tylko trzeba odpowiednio podłączyć żabkę próbówki (do "+" lub "-").
To poszukaj kabli sterujących zamkiem zamiast łączyć na pałę
witam a czym jest sterowany zamek + czy - , oraz jaki mają kolor kable sterujące centralką??
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
Uszkodzony siłownik w drzwiach pasażera lub kable zasilające (zakładam że to sprawdziłeś) Jeżeli zamykasz drzwi od strony kierowcy to zamykają się drzwi pasażera i dopiero zamek odbija czy nie zamykają się i zamek odbija? Jeżeli zamykają się i zamek odbija to uszkodzone sterowanie- odciąć kable sterujące (nie będzie sterować zamka z drzwi pasażera,...
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
Witam Hyundai Elantra 2002 rok 2.0 crdi - Oryginalny Centralny zamek na klucz. Zakupiłem sterownik z pilotem i chciałbym podłączyć do w/w samochodu. Po ściągnięciu boczku z drzwi kierowcy odnalazłem siłownik podłączenie 4 kablami Czerwony + , Brązowy masa, oraz dwa szary i zielony (pewnie sterowanie). Nie ma możliwości założenia dodatkowego siłownika...
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Przyszedł zamek/alarm. Myślałem, że podłączenia tylko sterowanie zamkiem, ale w sumie może i krancowki i kierunkowskazy bym podłączył. Ma ktoś jakiś schemat które to kable?
Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
Widziałem dzisiaj filmik gdzie chłopak robi to na zasadzie białe do plusa, a otwieranie/zamykanie żółtymi. Odwrotnie owszem. Dotknij probówką podłączoną do masy do kabla czerwonego lub czarnego z wkładki, to będą chyba kable sterujące zamkiem z wkładki-czerwony i czarny sterowanie a brązowy masa
Dzięki za odpowiedz , faktycznie czarny i zielony , pozycje w kosci tylko inne , czarny pozycja 2 , zielony pozycja 3 :). Po podlączeniu wszystko działa :). Temat zamykam.
Musisz znależć sterownik od zamka i zbadać jego zasadę działania, tj sprawdzić czy zamykanie i otwieranie powodowane jest sygnałem 12V, zwarciem dwóch kabli, czy czymś innym. Alarmy sterują zamkami dwoma kablami podając impulsy +12V na przewodzie "zamykającym" i "otwierającym"
Nie ma gotowców. Trzeba samemu poskładać. Elektromagnes musi byc silny. Podejrzyj konstrukcję szuflady kasowej.
Witam gdzie znajdę kabel od przełącznika ryglowania zamka bez rozbierania deski rozdzielczej?potrzebuje wpiąć się tam że zdalnym sterowaniem.
musisz troszke pokombinowa, z zamka w dzwiach kierowcy wychodza kable do sterowania kompresorka do zamków. Trzeba to jakos spić z kablami z centralki do strerowania czentralnego.
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
Kolego rolek zamykasz zamki w dzwiach, bierzesz do reki probowke max z zerowka 5W, jeden koniec do minusa na stale drugim sprawdzasz na kazdym kablu. Jak trafisz na dobry zamek zamknie sie badz otworzy. Miernikiem jest to trudniej znalesc:(
Twoja centralka ma tyle samo kabli co ta ze schematu tylko niepotrzebne wyciągnięto ze złącza :D Clarus ma sterowanie masą, żółte do czarnego, sterowanie na białych
Dodam, że moduł ma dwie duże wtyczki a pin 10 i 20 jest we wtyczce w której są grube kable.
Witam chcialbym sobie w tym autku podlaczyc alarm czy ktos moze podpowiedziec jakie kolory kabli sa do sterowania centralnego zamka a sterowanie jest + jaki kolor do krancowek i kierunkowskazow z gory dzieki za pomoc czekam na odpowiedz.
W wiązce wychodzącej z drzwi niestety nie ma kabla odpowiedzialnego za sterowanie centralnym zamkiem. W drzwiach znajduje się komputer sterujący i z niego wychodzi wiązka idąca do zamka, w tej wiązce powinien być kabelek zielono-biały 0,5mm² i to właśnie do niego podłączamy sterowanie c.z. z alarmu. Podanie masy zamyka zamki, a podanie masy przez...
Witam autko jak w temacie może ktoś podłanczał już sterownik do centralnego zamka i może podać kolorki kabli i jak jest sterowany oraz kolorki kabli kierunkowskazów za pomoc dzięki
Z tego co przeczytałem wnioskuję, że na razie posiadasz tylko luźne kable. Zamontuj najpierw napędy szyb, żeby było czym sterować. Później zwykłe przełączniki sterowania szybami. Na koniec możesz dokupić moduł domykania szyb i będziesz miał już komplet.
Próbówka w rękę , kluczyk w zamek , podczas próby otwierania kluczykiem szukaj - na przewodach, może być też tak , że sterowanie otwieraniem i zamykaniem jest na tym samym kablu, tylko np. otwierasz -12v a zamykasz -6v, niektóre fordy tak mają. próbówka prawdę ci powie
Znalazłem usterkę. Pęknięty był kabel przy przednich drzwiach pasażera. Tam jest właśnie główna centralka od zamka. Widocznie ten kabel sterował oboma tylnymi drzwiami. Dzięki za chęci pomocy. Mimo wszystko chciałbym jakiś "manual" do Concerto jak by ktoś miał.
Podłączyłem w BCM pod schowkiem biała kostka F pin 8 kabel brązowo biały sterowanie masą.
Steczow czy ty czytasz posty przeciesz kolega nawet opisal kolory kabli wychodzace ze sterownika pozatym tresor jest do sterowania dwoma masami i jest w kompletach uniwersalnego zamka tak jak pisalem poprzednio musi to byc sterownik sterowany jedna masa przesle ci na priv adres i typ tego sterowanika
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
witam mam maly problem otoz od dluzszego czasu doszukuje sie w passacie 99r kabli ktorymi steruje sie centralny zamek i do tego jeszcze kabla na ktorym jest jakis sygnal np do lampki celem podpiecia czujnika otwarcia dzwi autko ma fabryczny centralny w kluczu a ja chce zeby pilot od al tez zamyka i otwieral z gory dziekuje
Witam. Kolega w Skodzie Octavia posiada widoczny na zdjęciu alarm Python. zgubił do niego pilota i postanowił że wymontuje ten alarm i zamontuje sterownik centralnego zamka. Chciał bym skorzystać z wiązki która wychodzi z alarmu. Mam pytanie jak połączyć kable Immobilisera tak abym nie odciął zapłonu i jak podłączyć kable (szary sterowanie zamka otwarcie,...
Eord Mondeo 2002r kolory kabli do sterowania centralnego zamka z alarmu. Niema na forum-szukałem.Proszę opomoc .Dziękuję i pozdrawiam.
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
No to zamień. Pamiętaj, że zamek w oplu sterowany jest masą.
tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić . To przełożyć całą kompletną wiązkę a jeżeli dojdzie jakieś jakieś nowe "oprzyrządowanie" (np.licznik o którym pisałeś) to dopłożyć dodatkowe kable. Ja do swojej 900-setki dokładałem cały centralny zamek, obrotomierz, elektryczne sterowanie położeniem...
Kontrolką z masy musisz nakłuć kable idące od drzwi kierowcy do środka auta, powinieneś znaleźć dwa kabelki sygnałowe na które jak podasz masę to zamknie i otworzy, jak nie możesz znaleźć kabli to zdejmij tapicerkę z drzwi i kable co idą do zamka nakłuj.
Szukam przekaźnika do zmiany polaryzacji na kablach z urządzenia sterujacęgo zamkiem centralnym. Zamek steruje masą, w Fordzie jest sterowanie plusem. Czy może mi ktoś pomóc? Z góry dziękuję!
Nie pamiętam. To sterowane z wkładki zamka, sprawdź probówką na którym w momencie zamknięcia/otwarcia jest masa to będziesz wiedzieć
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Witam Potrzebny schemat krańcowek drzwi, kolory kabli sterowania centralnego zamka orak ktory przewod do kontrolki cisnienia oleju lub kontrolki alternatora. I na koniec w jakie kable sie wpiac do domykania szyb :) Troche tego, ale ulatwilo by zycie :) Pozdrawiam
1 nie (tylko fioletowy) 2 nie 3 tak 4 nie ruszaj 5 obojętnie 6 to jest zasilanie +12V 7 do nadwozia 8 podłącz przez 2 diody 9 nie dotyczy polo 10 wykonaj "zamek sterowany +" a +12V podłącz do czerwonego
Witam!!!Poszukuje dokładnego schematu centralnego zamka w VW Bora 1.6l 1999r do podłączenia sterownika z pilotem.Zakupiłem moduł ale nie wiem według którego wzoru podpinać kable. Druga sprawa to czy jest sterowany powyższy zamek "+" , "-" czy "+-". :|
Ten moduł to pewnie dokładane sterowanie radiowe zamka, odłącz kable od modułu i zobacz, czy dalej wybija bezpiecznik
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Mam mercedesa jak w temacie chcę podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka niestety mam problem. Wkładka jest tylko od strony kierowcy i na dodatek nie ma tam sterowania c.zamkiem brak jest tradycyjnych kabli czarnego i niebieskiego. Zamek był sterowany tylko z pilota którego niestety nie można już uratować. Do pompy w bagażniku dochodzą trzy...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Witam; Opel Tigra z tego co wiem ma zamek centralny sterowany masą (-) rozłącz kable z alarmu które steruja centralnym zamkiem i sprawdz czy na tych kablach podczas zamykania i otwierania pilotem alarmu pojawia sie 1 sekundowy impuls masy, jezeli tak to oznacza że alarm steruje prawidłowo, sprawdz następnie centralny zamek w miejscu wylutowanych kabli...
Witam mam mały problem z zamontowaniem alarmu do Volvo S80, a mianowicie z wysterowaniem zamka centralnego, wiecie może jakie kable w tym aucie sterują zamkami i jakie impulsy?? Znalazłem przewody na które jak podaje minusa to zamki się otwierają ale mam problem ze znalezieniem przewodu który będzie otwierał mi wszystkie drzwi, jest tam przewód na który...
We wszystkich wymienionych modelach kable do sterowania zamka centralnego są tego samego koloru (złączka dwubiegunowa biła) z kablami czerwony i zielony.Na kablach tych pojawiają się impulsy dodatnie i ujemne o długości między 1sek. a 3,5 sek.Czerwony"-"podczas uzbrajania.Zielony"-"podczas rozbrajania. Czerwony "+" podczas rozbrajania.Zielony"+" podczas...
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka na 2 piloty.Nie do końca wiem jak go podłączyć.Oryginalnie posiadam zamek centralny sterowany z kluczyka.Wszystkie kable do podłączenia znajdują się przy nogach kierowcy.Oryginalnie zamek sterowany jest minusem.Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/4748407600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6802056000_1...
W przycisk od zamykanie na pulpicie sterowanie tylko masą na jednym kablu
Z siłownik zamka od kierowcy urwany kabel sterujący centralnym zamkiem albo sam siłownik tam jest włącznik. Na początek sprawdź przewody w przelotce gumowej drzwi.
BAS nie miał wyjścia na c.zamek. Trzeba wykożystać pomarańczowy kabel (minus po włączeniu alarmu) i centralkę sterowaną jednym kablem.
Panowie zamek sterowany jest masą. Instrukcje mam ale do sterownika uniwersalnego. Kolega Carrier ma rację gdy przeciąłem ten kabel zamek się otworzył ale nie z pilota :( ,to nie rozwiązuje sterowania z pilota, który steruje uniwersalnym sterownikiem. gdy podłączyłem biały kabel od uniwersalnego sterownika odpowiedzialny za zamykanie do jednego końca...
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Dwa kable sterujące ustaliłem Sterowanie impulsami masy. Czerwono/niebieski - otwieranie. Czerwono/zielony - zamykanie. Wiązka przewodów zamka drzwi, wewnątrz drzwi kierowcy.
działało i pewnego dni przestało działać :) sprawdziłem inną wkładke od kluczyka i również nie działa sterowanie, ponadto wydaje mi się że to nie jest padnięte, bo sterowanie z drzwi kierowcy nie działa zarówno z kluczyka jak i z przycisku... szukam więc przerwy na kablach pytanko jedno, czy ten zamek sterowany jest plusem czy minusem ?
Jeżeli z immobilizerem się uporałeś, to zainstaluj uniwersalny pilotowy sterownik centralnego zamka. Na konsoli jest przycisk zamknij/otwórz i tam się podłącz kablami: brązowo/czarny i różowo/czarny - sterowanie masą.
Masz sterowanie dwoma minusami - biały i niebieski np. przy przelocie kabli z drzwii, wyżej żółty większy przekaźnik to sterownik zamka.
a ile jest kabli sterujacych z alarmu i ile wejsc sterujacych w centralce jesli to jest standardowa centrlka to na bank ma wejscia do sterowania masa(zeby mozna bylo serwo master podpiac)
Biały i brązowy słuzą do sterowania zamka centralnego z przewodów- masą co wykonuje przełącznik w jednym z siłowników ( 5-cio przewodowy), gdy zamykasz auto z klucza/rygla a nie z pilota.
...tak jest , podaj typ cheetaha , z reguły w alarmach cheetaha są dwa kabelki podające minusy do strowania zamkiem centr . , na jednym minus - otwórz - impuls , na drugim minus - zamknij - impuls ; ja jeszcze nie widziałem alarmu cheetah podający sygnały do zamka centr . na jednym przewodzie . prawdopodobnie kabelek który bierzesz za strujący zamkami...
W Twoim aucie nie ma takiego modułu. Zakładam, że chcesz podłączyć sterowanie z alarmu lub radiowego sterownika centralnego zamka. W wiązce z lewych drzwi podłącz się pod kabel żółty i biały, sterowanie plusem. Pozdr.
Witam, Centralka w bawarce sterowana jest plusem, a wiekszość alarmów chodzi na (-) wiec musisz użyc dwóch przekażników I-sposób(zamykanie z jednoczesnym ryglowaniem zamka) -kabel biało-czerwony-zamykanie -kabel bialo-zielony-otwieranie na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12+ (uzyj przekaźnika) W...
mercedesy miały też sterowanie po jednym kablu zielonym bodajże czy niebieskim ? sterowanie naprzemiennym plusem i minusem
Cześć, kupiłem niedawno Hondę Accord VI z niesprawnym zamkiem centralnym i od razu wziąłem się za jego naprawę. Któryś z poprzednich właścicieli zmienił oryginalny zamek drzwi kierowcy na uniwersalny typu master i zamontował uniwersalną centralkę. Wszystko to wyrzuciłem, założyłem oryginalny zamek i centralny działa z kluczyka i rygla drzwi kierowcy...
Podpowiecie jaki domofon ip będzie w stanie załączyć elektrozamek bez zewnętrznego zasilania zamka? Żeby napięcie na zamek podał z POE. Zasilanie i sterowanie bazy tylko po jednym kablu utp
ale jak podłącze tak jak było w oryginalnie bo musiałem przeciąć kabel to sterowanie z bagażnika nie działa.
Sama manetka chyba sprawna skoro polaryzacja prądu się zmienia. miernik pokazuje że polaryzacja się odwróciła czyli prawdłowo ale natężenia już nie ma kontrolka się nie zapala, silniczek nie działa. Jaki z tego morał?-styki w przełązniku zespolonym nadpalone i stąd nie działa, żadna elektronika spryskiwaczem nie steruje, zasilanie leci na sztywno z...
Witam, mam problem ze sterowaniem centralnym zamkiem z kluczyka. Po zamontowaniu c.z. zostały dwa wolne przewody sterujące, wtedy normalnie mogłem zamykać wszystkie drzwi zamkiem, pod który podłączony jest master. Gdy jednak podłączyłem te kable pod centralkę alarmową sterowanie z zamka już nie działa, wszystkie drzwi otwierają się pojedynczo, tak jak...
Przetnij w przepuście drzwi,2 kable namierzysz kontrolką,sterowanie masą.Wyjmij tylko kluczyk i zatrzaśnij zamek kierowcy.
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
Witam. Na początek zobacz pod gumową harmonijkę łączącą drzwi kierowcy z karoserią czy nie ma połamanych kabli. Sprawdź też od strony pasażera czy sterowanie z zamka działa prawidłowo.
Szukam przekaźnika do zmiany polaryzacji na kablach z urządzenia sterujacęgo zamkiem centralnym. Zamek steruje masą, w Fordzie jest sterowanie plusem. Czy może mi ktoś pomóc? Z góry dziękuję!
Przycisk zamka na konsoli centralnej działa? z przycisku na konsoli otwiera i zamyka To wpina się sterowaniem w kabel z przycisku (nie pamiętam który,sterowanie masą) Dwa kable sterujące odseparować diodami, połączyć ze sterującym z przycisku i działa.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
A po co rozbierać zamki ? kable podepniesz do pozostawionych centralek, bierzesz probówkę i szukasz przewodów sterujących nikt nie poda Ci kolorów kabli bez sprawdzenia w aucie.
Poszukuję rozpiski kabli centralnego zamka chciałbym zamontować alarm (głównie chodzi o sterowanie centralnego zamka) i coś na temat instalacji modułu komfortu domykania szyb w tym samochodzie Z góry dziękuję i pozdrawiam
Kup sobie na allegro sterownik centralnego zamka około 20-30 zł, albo sterowany z pilota 80-120zł najprościej, najpewniej, najszybciej.
Przy sterowaniu jednoprzewodowym musisz przeciąć kabel od kierowcy albo od pasażera i zastosować schemat 3 zamek pneumatyczny. Jest też druga opcja sterowania dwoma masami z zamka klapy bagażnika (schemat 1).
... aj jeśli chodzi o rozpiskę przewodów to można poradzić sobie miernikiem. Szukasz napięcia +12V i 0V przy wyłączonej stacyjce na swoim sterowniku, potem ktoś przekręca regularnie kluczykiem na otwieranie (co sekundę) a ty podłączasz się miernikiem pod +12V i szukasz napięcia 12V na pozostałych złączach (sterowanie minusem) i to samo z zamykaniem....
Nie bardzo rozumiem z tym kluczem,ten zamek jest typu bez pilota,sterowany z drzwi kierowcy lub pasażera.Mam dokładny schemat z kolorami kabli.
A czasem do centralnego nie idą dwa kable masa i coś tam :?: Jaki masz alarm bo mam ten sam problem e-36 '92 :?: A piny jak są ułożone i jakie są to kable które sterują centralnym :?:
http://obrazki.elektroda.pl/3861787800_1... http://obrazki.elektroda.pl/1387001600_1... Czy to jest ta magiczna płytka? i które kable odpowiadają za sterowanie zamkiem.
Chcę zamontować moduł domykania szyb w renault scenic I z 2002 roku. Samochód jest wyposażony w centralny zamek sterowany przyciskiem (w kluczyku) oraz fabryczną instalację alarmową. Przyciśnięcie przycisku na kluczyku uzbraja alarm i zamyka centralny zamek. Szyby można otworzyć i zamknąć tylko przy włączonym zapłonie. Jak podłączyć ten moduł gdzie...
To w takim razie podłącz zgodnie z instrukcją :). W instrukcji własnie jest układ połączeń dla zamków pneumatycznych sterowanych plusem i minusem. Najlepiej "wydłub" przy prawym słupku dwa kabla idące od zamka - w sumie idą 3 ale jeden jest stale pod napięciem. Weź voltomierz i wepnij się w jeden kabel i przekręć kluczk w zamku - zobaczysz jaka wartość...
Ja miałem sterownik w drzwiach master trzy kable sterowany +, tez spinałem przez oryginalna centralką.
sterować zamek aster zamek elektryczny sterować przekaźnik sterować zamek
palet maszyna schemat prasa hydrauliczna onkyo podłączyć bluetooth
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Opel Vectra błąd A 65205 – immobilizer, brak autoryzacji kluczyka, auto nie odpala Scania P380 EMS 15 48 406 – wysokie ciśnienie skrzyni korbowej, błąd SPN 406 FMI 15