kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
Chciałbym przedstawić projekt Button Code. Jest to system, który pozwala całą klawiaturę zastąpić jednym przyciskiem. Użytkownik wprowadza czterocyfrowy kod do systemu, używając tylko jednego przycisku. Przycisk taki zastępuje całą klawiaturę i daje wiele kombinacji przez co, może posłużyć jako zamek szyfrowy do systemów zabezpieczających. Jeżeli wprowadzony...
Racja,zrób tak jak napisali motyl22 i harnasx. Ja proponuje żebyś sprawdził czy pojawia się napięcie na cewkach przekaźników podczas wciskania przycisków na pilocie oraz jakie jest to napięcie. Z reguły jest tak,że tranzystor steruje przekaźnikiem napięciem 12V wychoddzącym z kolektora tego tranzystora,a z kolei sam tranzystor (a dokładnie jego baza)...
Nie jest potrzebne do czasu az sprytny zlodziej zakluci sygnal z Twojego pilota i samochod nie zostanie zamkniety... Dalszego ciagu latwo sie domyslic. -a jak nie będzie sprytny to nie zakłÓci tylko wyp.....szybę i dalszego ciągu też łatwo się domyślić :D,Urządzenie faktycznie przydatne,sam parokrotnie poszukiwałem czegoś takiego,a sygnalizację wykonywałem...
Akurat palenie się silników w Oplu to bardzo częsta przypadłość. Powodem przeważnie klejące się styki przekaźników w module sterującym.
Pewnie przekaźnik w alarmie zakończył swój żywot.Musisz dobrać się do centralki alarmu i sprawdzić impulsy sterujące centralnym zamkiem.
A co z separacją układów? Cewka zamka potrafi nieźle dać popalić elektronice. Chodzi oczywiście o zakłócenia. Z tranzystorem oczywiście będzie działać, ale mogą być niespodzianki typu reset uC. Elektronikę pewnie zasilasz z tych 16V przez jakiś 7805? Zamiast tranzystora daj transoptor. Nim wysterujesz przekaźnik. Przekaźnika nie umieszczaj na płytce...
Witam. Jestem w trakcie tworzenia alarmu samochodowego na AT90S2313. Układ wlasciwie jest już zmontowany i na "sucho" działa problem pojawił się w momencie zamontowania wszystkiego w samochodzie i dotyczy sterowania przekaźnikami. Przekaźniki bez obciążenia działaja bez zarzutu, ładnie sobie klikaja ale gdy podłącze obciążenie, konkretnie siłowniki...
To co mogę powiedziec to ze jest to sterowanie plusem i muszą byc dodatkowe przekaźniki. Myślę ze ten alarm jak większość steruje minusem. Ja wpiołem się w przewody sterowania zamkiem tylnej klapy ale wymaga to wypięcia wtyczki sterowania w klapie. Skutek jest taki ze kluczykiem nie da się sterować c.z. z klapy . pozatym jest ok i przy posiadaniu pilota...
Witam wszystkich. To mój pierwszy temat, wiec poprosił bym o wyrozumiałość i ewentualne uwagi co poprawić następnym razem, a i nie wiem czy nawet dobrze trafiłem z tematem. Zacznę od tego że nie jestem elektronikiem, raczej jestem zielony, kiedyś coś trochę liznąłem,ale to było dawno, czasem coś samemu z majstruje. Tydzień temu przyszedł mi do głowy...
Nie bardzo rozumiem.Odcięcie nie ma nic do działania alarmu,tzn.alarm może działać a odcięcia może nie być (odwrotnie już nie za bardzo).Możesz w prosty sposób sprawdzić działanie tego przekaźnika.Prawdopodobnie jak nie działa Ci sterowanie centralnym zamkiem,nie działa odcięcie to uszkodzony jest sam alarm,a to już inna para kaloszy.
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
Witam, ostatnio zbudowałem dosyć prosty układ, który steruje elektro-zamkiem (czujnik RFID i atmega328P). Elektro-zamek jest zasilany napięciem 12V, atmega również jest zasilana tym zasilaczem poprzez przetwornicę na 5V. Zamek jest sterowany za pomocą przekaźnika, który ma cewkę na 5V i tutaj pojawia się problem. Wyprowadziłem sobie trzy przewody z...
Ja każdą B4 robiłem tak samo.Nie zastanawiałem się nad rokiem.To jest że otwierasz plusem a zamykasz masą(może odwrotnie zapomniałem) na jednym przewodzie zielono-niebieskim cienkim wychodzącym z drzwi.Musisz go przeciąć lub pobawić się z przekaźnikami.
chciałbym zainstalować moduł sterujący centralnym zamkiem z pilota do SCANII 124. Są dwa kabelki idące w wiązce od drzwi, które odpowiadają za sterowanie zamkiem - wystarczy podać na kabelek masę i w zależności od tego na który podamy; otwieramy, bądź zamykamy drzwi. Mój moduł sterujący podaje + na kabelkach; więc sprawa wydaje się prosta; odwrócić...
problem...-> otóż jest sobie zestaw centralka+przekaźnik+pilot+2x siłowniki, zostały wymontowane ze sprowadzonego vw golf 3 zestaw ten chciałbym zamontować do samochodu honda civic tylko jak to wszystko zestawić tzn...połączyć dodam że w vw golf 3 działał tylko central otwierany z pilota brak było natomiast alarmu.... -> chodzi o to aby można było sterować...
Może komuś się przyda. Ostatnio zakładałem taki sterownik i faktycznie nie jest łatwo. Co do sterowania steruje się masami. Ja osobiście darowałem sobie bsi i wpinałem się bezpośrednio w drzwiach kierowcy. Problem który napotkałem był tylko taki ze faktycznie jak się poda masę na otwieranie to otwiera ale już nie zamyka. Po odcięciu przewodów sterujących...
Witam, otóż w mojej Xsarze II 1.4 2002r. hatchback zatrzasnął się bagażnik i nie można go otworzyć z kluczyka ani z pilota. Mając chwilę czasu dostałem się przez tylną kanapę do bagażnika po czym otworzyłem go ręcznie przez włożenie cienkiego śrubokręta w otwór w zamku klapy. Następnie rozebrałem tapicerkę i wziąłem się za diagnozę która wygląda w ten...
A czy rozwiązanie typu: Rozebranie pilota od GPSa i zamknięcie go w aucie. Do przycisków przylutować się z przekaźnika który będzie sterowany impulsowo z centralnego zamka tzn. Jak pojawi się napięcie na centralnym (jak auto zostaje zamknięte) to przekaźnik (jeszcze nie wiem jaki) zwiera przycisk uzbrajania pilota GPS na sekundę. GPS się uzbraja. Natomiast...
Witam, mam problem. Stałem się posiadaczem GOLF III 1.8 KAT 97 i ktoś dorobił mu sterowanie centralnym zamkiem... i mam następujące problemy. 1. Gdy zgaszę silnik i wyciągnę kluczyk migają mi "awaryjne". 2. Szyby się otwierają,ale gdy chce je pozamykać to nie da rady... 3. Nie zawsze działa mi centralny zamek. Raz drzwi się otwierają wszystkie, a raz...
jakiś czas temu robiłem taką mazde i też miałem mały problem. był tylko jeden impuls masy na zamknij lub otwórz juz nie pamiętam. rozwiązaniem jest rozebranie fabrycznego sterownika zamka i wylutowanie na zewnątrz dwóch przewodów sterujących z oryginalnych przekaźników (sterowanie bedzie dwoma masami) znajdziesz je kontrolką na płytce drukowanej na...
Dzieki za zainteresowanie, ide zaraz szukać tej pompki. Instrukcja montazu alarmu tez się pewnie przyda. ....................................... Mam ją... była nad prawym tylnym zakolem, pod tapicerką - wyglada na orginalny sprzęt, montowany przez producenta. Ze wstępnych experymentów wynika, że jest sterowana dwoma plusami, bardzo krótkim impulsem....
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Walczyliśmy z tym tematem parę dni temu. U nas to była biała puszka, w niej płytka z przekaźnikiem. Metodą próbówki (zarowka 3W na kablu) z jednej strony podłączonej do masy, sprawdzałem styki na płytce. Są takie dwa miejsca, dookoła przekaźnika że jedno otwiera przez podanie masy a drugie zamyka również przez podanie masy. Zwykły alarm potrafi sterować...
chodzi mi o to, ze z centralki alarmu wychodza do central zamka dwa przewody i przy zamykaniu i otwieraniu podaja mase, a chce poprzez przekazniki uzyskac, by podawac na jedny plus, a na drugim minus przy zamykaniu, a w momencie otwierania na odwrot ieguny
Otóż mam popsuty pilot, który sterował centralnym zamkiem, zresztą i tak jest tylko jeden. Posiadam sterownik centralnego zamka i chcę go podłączyć tylko po to aby otwieraą i zamykać drzwi z pilota. mam oryginalny centralny zamek który można włączać i wyłączać przyciskiem w środku na tunelu. Czy ktoś mógłby mi poradzić jak mam podłączyć ten sterownik...
Witam. Chciałem za pomocą zwykłych włączników sterować siłownikiem zamka centralnego, tak by raz się "wysuwał" a raz "chował". Użyłem dwu przekaźników do tego, ale chyba nie do końca wszystko jest ok. W jedną stroną siłownik wysuwa sie bez problemu, natomiast w drugą niby tez sie chowa, ale towarzyszy temu jakieś dziwne przełączanie sie przekaźnika....
Mam jeszcze jeden problem mianowicie potrzebuje sterować układem zamka zasilanym na 24 V. Sterowanie to chcę obsłużyć przy pomocy przekaźnika który w zależności od stanu na wyjściu PC0 uC będzie podawał na wejście układu zamka 0 lub 24 V(tak jak na schemacie). Prosiłbym o poradę jak należy podłączyć ten przekaźnik - na schemacie widać próbę podłączenia...
Witam, poszukuje zamka do drzwi umożliwiającego ich elektryczne otwieranie i zamykanie (wraz z kontrolą stanu). Może to być realizowane przez przekaźniki, może być sterowane za pomocą Arduino / Raspberry Pi etc. Kluczowa jest dla mnie możliwość operowania zamkiem również za pomocą tradycyjnego klucza. Najlepiej, gdyby to był zamek taki jak ten: Instrukcja...
Z przerażeniem stwierdziłem, że sporo osób tu piszących nie rozumie zasady działania... przekaźnika. Spróbuję więc to naprawić. Przekaźnik to przełącznik sterowany elektrycznie. Sterowanie przekaźnika odbywa się przez podanie zasilania na jego cewkę. Umożliwia to przełączenie styku (lub styków) roboczego (mogącego przewodzić znaczne prądy) przy pomocy...
Podstawowe pytania: • Czym różni się zamek szyfrowy od kontrolera przejścia? Zamek szyfrowy to zazwyczaj proste urządzenie pracujące autonomicznie. Stosujemy je więc tam gdzie mamy maksymalnie kilka wejść, nie zależy nam na identyfikacji czy wysokim poziomie bezpieczeństwa. Kontroler to urządzenie zazwyczaj wyposażone w magistralę komunikacyjną,...
Chyba masa zostaje na jednym z przewodów i podanie masy na drugi nie działa. Prawdopodobnie musisz ciąć przewody i robić przełączanie przekaźnikiem. Drugi to o ile dobrze pamiętam czarno-pomarańczowy. Też mi się tak coś wydaje,że tylko w ten sposób da się zrobić. Dodano po 1 Sterowanie zamkami - w wiązce do dzwi kierowcy: czarno-czerwony, czarno-zielony...
Cześć, mam problem z moim starym wozem. Mam go od 9 lat, czasem sprawiała problemy pompka centralnego zamka. Wtedy wystarczało ją zabrać do domu i porządnie wysuszyć, ogrzać i poprawić luty na płytce. Niestety tym razem to nie pomogło i potrzebuję Waszej pomocy. Co do tej pory sprawdziłem: - bezpieczniki wszystkie sprawne - zasilanie oraz masę pompki...
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy. Tutaj przecinamy przewody idące do silniczka siłownika: Opis...
Mam problem z drzwiami pasażera w Renault Trafic z 2006 roku. Wszystkie zamki działają prawidlowo, oprócz drzwi pasażera, który nie dziala w ogóle. Czuć, że przy otwieraniu coś go szarpie a przy zamykaniu jest kompletna cisza. Instalacja elektryczna przedzwoniona, przewody do centrali UCH są OK. Przelotka czysta, styki nie zaśniedziałe. Na kostce od...
Dla mnie to jakieś nieprzemyślane rozwiazanie. Usiłowanie przeniesienie logiki działania jakiegoś obwodu na część wykonawczą -przekaźniki. Przekaźniki powinny być standardowo sterowane względem masy lub napięcia zasilania, a ich sposób załączania powinien zapewniać układ sterujący przed nimi. Tu jeszcze rysunek wskazuje odwrotną polaryzację napięcia...
Zimne luty na przekaźniku lub uszkodzony przekaźnik odpowiadający za otwarcie zamków. Do sterowania centralnym zamkiem są dwa przekaźniki. Jeden odpowiada za zamknij, drugi za otwórz. Odwracają na pół sekundy polaryzację napięcia a w spoczynku oba podają masę.
Kabel zielony i szary - sterowanie "+". Znajdziesz je przy lewym słupku (przychodzą z drzwi kierowcy ) lub przy pompce. Musisz zastosować, tak jak kolega wyżej napisał, podwójny przekaźnik lub dwa przekaźniki. Pozdr.
Mam takie pytanie.. Ponieważ mam centralke do zdalnego sterowania centralnym zamkiem w aucie, która podaje impulsy masowe na wejścia centralnego zamka a potrzebuję sterowanie "plusem" (auto to Pasat 95rok) mam problem.. Wiem, że należy kupić przekaźnik, ale jaki ? Czy mógłby mi ktoś pokazać link np. do aukcji na Allegro.pl co kupić ? Wydajnośc prądowa...
Sterowanie plusem. 26-pinowe żółte złącze konektorowe. Otwieranie czerwony/niebieski (pin 16); zamykanie niebieski/brązowy (pin 24). Jeżeli w module sterującym masz od razu możliwość podawania +12V to gitara a jeżeli nie to musisz zastosować 2 przekaźniki.
Orginalny zmek centralny czy dokładany? Jesli orginalny to o ile dobrze pamiętam moduł zamka cnetralnego jest po prawej stronie kolumny kierownicy za zegarami.Sterowanie jest na jednym przewodzie więc bedziesz musiał dołozyc dwa przekaźniki. Najlepeij sprawdz bo nie pamietam dobrze ale chyba tak był sterowany orginalny zamek w Felicji.
Centralka jest podłączona i zasilana. Reaguje na przycisk Reset. Jednak nie wczytuje kodu pilota IR. A rozwiązanie znalazłem dość drastyczne. Wyciągnę fabryczną centralkę i podstawię inną radiowo sterowaną. Mam już schematy współpracy zdalnego sterowania z centralnym zamkiem w Punto i wiem, że odbywa się to przez podanie Masy na przekaźnik. Temat zamykam.
Jakie sterowniki? Jakiej centralki? Sterownik centralnego zamka niezależnie; sterowany z alarmu czy radiowo, ma określony czas trzymania przekaźników, aby nie spalić siłowników. Sterownik radowy ( radiolinia ) często daje możliwość wyboru. Albo ustalony czas trzymania albo trzyma wtedy kiedy naciśnięty przycisk pilota. Pilot do sterowania bramy ma za...
Witam. A taki układ nie wystarczy ? Ale Autor chciał blokadę przed naciśnięciem obu przycisków jednocześnie i temu właśnie służą te dwa dodatkowe przekaźniki w moim schemacie.. W twoim układzie po naciśnięciu obydwu przycisków silnik przestanie działać a w moim będzie się kręcił (zależy który przycisk będzie naciśnięty pierwszy) Ty zrobiłeś coś podobnego...
Witam Zakupiłem oryginalny zestaw BKA 400 001 do sterowania z pilota fabrycznym centralnym zamkiem w Fabii I 1,9 SDI 2000r. Zestaw składa się z: -Sterownika 6Y0 959 121 -Przekaźnika AEV 4231 -Wiązki kabli -Piloty Efekt.Jeden przycisk na pilocie otwiera i daje mrugnięcie kierunków a drugi zamyka 3x mrugnięcie kierunków. Czytając posty o uniwersalnych...
Prosta sprawa masz przecięty czerwono zielony przewód w dzwiach. Żeby centralka mogła sterować zamkiem musi być przecienty po wymontowaniu Nie musi być przecięty, musi być chwilowo rozwarty. Wystarczy układ dwóch przekaźników. W tym przypadku niewykluczone, że został przecięty.
Są podwójne przekaźniki. Wymiarowo podobne do pojedynczych, może trochę szersze. Stosuje się je np. w samochodach do sterowania oknami, zamkami itp. elementami, gdzie silnik ze stałymi magnesami ma zmieniać kierunek obrotów względnie siłownik elektryczmy, kierunek przesuwu. Mają dwie niezależne cewki i kotwice, a styki NC i NO obu przekaźników, zazwyczaj...
Myślę że montowanie sterownika zdalnego do tego centrala jest zbędne jeśli mamy już zamontowany alarm.To z pewnością ma on już wyjścia sterujące centralnym zamkiem.Tyle że w fordach mastery sterowane sa plusem zasilania,dlatego konieczne jest zastosowanie przekaźników.Nie pamiętam gdzie to jest,ale na elektrodzie jest forum poświęcone temu tematowi.Proponuję...
Alex2 ...Zamiast przekaźnika który steruje przekaźnikiem... Ten drugi przekaźnik to elektromagnes - zamek - klapy bartek_p Brawo. Masz 100% racji. Tak wydawało mi się, że dwa przekaźniki to trochę za dużo na tak prosty układ :ok: Myślę, że temat można zamknąć.
Podanie masy zamyka, chwilowe rozwarcie przewodu otwiera. Muszę założć do swojej xsary alarm i chcę ykorzystać fabryczy CZ. Nie rozumiem jak można to zrealizować na jednym przekaźniku. Mółbyś podać jakieś szczególy tego rozwiązania
Sterowanie jest poprzez impulsy minus mogą być prosto z układu nie trzeba poprze przekaźniki.
to samo przyszło mi do głowy. Ja zamierzam postawić małą baterię (max na kilka otworzeń bramy) tak aby w razie braku prądu można było otworzyc bramę. Nie chcę zostawiac możliwosci otwierania jej ręcznego bo mam rowery w garażu :-) Gdzies na forum tutaj był pomysł z linką stalową i takie otwieranie zamierzam zrobić, mam już silnik od Poloneza a teraz...
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź w opisie alarmu), to trzeba zastosować...
Witam, Mam sterowanie centralnym zamkiem w oryginalnym kluczyku ( 2 przyciski). Niestety zdalne zamykanie i otwieranie nie działa. Zamykam i otwieram auto z zamka drzwi kierowcy (wtedy wszystkie drzwi zamykają się i otwierają, klapa tylna też). Bateria w kluczyku jest ok, dioda na kluczyku też się zapala gdy wciskam przyciski. Zauważyłem, że gdy siedzę...
To jest sterownik centralnego zamka i o ile pamiętam on nie sygnalizuje kierunkowskazami zamknięcia czy otwarcia (przynajmniej w Lanosie) były dwa różniące się wyglądem , czy nie masz dołożonego modułu zdalnego sterowania tym zamkiem albo alarmu bo raczej tam bym się szukał "sklejonego" przekaźnika. pozdr
Z tej centralki wychodzi plus, ale to nie problem by był minus, wystarczy przekaźnik. SZAMAN jak byś mógł dokładniej to opisać gdzie szukać tego przewodu to bym mógł spróbować czy to działa .
Za pomocą 2 przekaźników. Sterowanie plusem lub masą z 2 przycisków monostabilnych.
Proszę mi doradzić czy nie ma problemu aby podłączyć do ( zaczepu elektro magnetycznego w drzwiach ) przewody równolegle . Jedne z wideodomofonu ,oraz z oddzielnego zamka szyfrowego ( klawiatura + RFID ) zakładając że napięcie sterujące zamkiem jest na 12 V tu i tu . Czy potrzebne są jakieś diody separujące takie połączenie. Tak, trzeba odseparować...
Jeżeli alarm ma sterowanie centralnym zamkie dwuprzewodowe to nie ma problemu. bierzesz wtedy 2 przekaźniki i odpowiednio konfigurujesz .siłownik musi dostawać naprzemiennie przy zamykaniu na jeden przewód + a na drugi masę , przy otwieraniu odwrotnie.Przekaźnikikonfigurujesz w ten sposób że w stanie normalnie zamkniętym na wyjściach do siłownika podają...
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
1. Do każdego zamka central. można dorzucić moduł zdalny. Różnica jedynie w miejscu podłączenia go do instalacji elektrycznej. Najczęściej moduły zdalne mają wyprowadzony SYGNAŁ sterowania zamknij/otwórz. W niektórych sam. trzeba zastosować PRZEŁĄCZNIK przekaźnikowy sterujący +- i -+ na silniki. 2. Trzeba by było dokupić sobie dodatkowy moduł sterowania...
witam mam zamiar ulepszyć działanie mojego centralnego zamka w VW Polo 6N.Samochód ten posiada oryginalnie zamontowany pneumatyczny zamek centralny sterowany pompą, ostatnio zamontowałem w nim centralkę sterującą ( z dwoma pilotami typu scyzoryk) : Mam zamiar dokonać pewnego ulepszenia, a mianowicie chcę zmontować układ który będzie działał na takiej...
Witam. Jestem posiadaczem Peugota 406 2.0HDi 2001r. Mój problem wygląda tak: jest fabrycznie w aucie centralny z pilota ale nie ma pilota :). Tzn, poprzedni właściciel go zgubił. Zakupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego i mam problem gdzie się z nim wpiąć? Ktoś ma jakiś pomysł? Zaznaczam, że mój puzio to D9 gdzie ponoć funkcje sterownika zamka...
Cześć Posiadam Cinquecento z 96r. Poprzedni właściciel twierdzi, że centralny zamek został odłączony a syrena zlikwidowana (niby był alarm). Chętnie bym skorzystał z dobrodziejstwa jakim jest centralny zamek (nie chce mieć alarmu) mam przeciągnięte kable i siłowniki w drzwiach. Próbowałem kontaktować się już z kilkoma firmami oznajmującymi się montażem...
(...) twiera zamek. Wszystkie pozostałe kable zwierane do masy nie dają żadnego efektu. (testowane przy zamkniętych drzwiach) Wszystkie podłączenia wykonuje bez opornika. Nie mam pomysłu jak podłączyć, abym mógł zamykać z pilota, może oporniki? Dziękuję za dostarczenie zdjęcia i dodatkowe informacje. Dobrze, że wymiana zamka rozwiązała problem z zamknięciem...
A więc centralny zamek składa się z siłowników oraz centralki połączonych ze sobą przewodami.Zamykanie i otwieranie polega na zmianie zasilania na przemian przez przekaźnik na przewodach sterujących.Zazwyczaj w samochodach jest jeden lub dwa siłowniki sterujące w przednich drzwiach.Różnią się one ilością przewodów wychodzących z siłownika 5 lub 2.Montowane...
Zielony i niebieski przewód masz do sterowania siłownika ,a nie centralki zamków. Odłącz przewody niebieski i zielony od centralnego (jeśli jeszcze nie zdążyło go uwalić) i podłącz między nie miernik. Przy zamykaniu dostaniesz +12V, a przy otwieraniu -12V (jeśli to miernik z odczytem cyfrowym), jak masz miernik analogowy, to raz wychyli wskazówkę na...
Witam Przeglądałem to forum w poszukiwaniu schematu podłączenia centralnego zamka do alarmu. Niestety nie jestem mechanikiem samochodowym i informacje które znalazłem nie są dla mnie zbyt jasne pobrałem schematy przeczytałem opisy itp. Mój problem polega na tym ze nie wiem jak podłączyć sterowanie centralnego zamka do instalacji elektrycznej dodam tylko...
Uszanowanie, Poniżej schemat zamka klapy oraz stycznika - i opisana logika działania podczas otwierania bagażnika z pilota. 6222 => zamek klapy. PIN 1. To sterowanie sygnałem (otwórz) z BSI PIN 2. To masa PIN 3. To „informacja zwrotna” stan zaryglowania PIN 2 i 3 [zwarcie] => Jeśli zamek jest otwarty PIN 2 i 3 [rozwarcie] => Jeśli zamek...
Uszanowanie, Poniżej schemat zamka klapy oraz stycznika - i opisana logika działania podczas otwierania bagażnika z pilota. 6222 => zamek klapy. PIN 1. To sterowanie sygnałem (otwórz) z BSI PIN 2. To masa PIN 3. To „informacja zwrotna” stan zaryglowania PIN 2 i 3 [zwarcie] => Jeśli zamek jest otwarty PIN 2 i 3 [rozwarcie] => Jeśli zamek...
Witam. Przeglądam przeróżne strony i nie mogę znaleźć odpowiedniego autoalarmu. Otóż potrzebuję autoalarm, ale nie na szynę CAN tylko wersję wieloprzewodową. Co potrzebuję? Podłączenie syrenki, kierunkowskazów do sygnalizowania zazbrojenia/rozbrojenia, sterowanie centralnym zamkiem, ewentualnie domykaniem szyb, opcjonalnie przekaźnik do odcięcia pompy...
Mam VW Polo kombi z 2000 roku i instalacja elektryczna jest tam identyczna jak w Twoim Seacie. Proponuję takie rozwiązanie (zrobiłem tak w swoim aucie i działa super). W samochodzie tam gdzie przewody wchodzą do drzwi od strony pasażera odszukaj w kostce dwa cienkie przewody na krórych po przekręceniu zamka w drzwiach pojawiają się plusy. Na jednym...
Witam. Mam w samochodzie podłączony alarm Magicar Fai 440 (ponoć to podróbka, ale mniejsza z tym) Który ma wbudowane przekaźniki centralnego zamka (lecz tylko do Slave-ów). Założyłem osobno centralny zamek Terminator AZ3, i te dwa urządzenia nie mogą się w żaden sposób zgrać ze sobą. Próbował ktoś może połączyć ze sobą te dwa układy, jak tak to proszę...
Witam. Potrzebuję zrobić przekaźnik a raczej sterowanie do niego takie, żeby po podaniu prądu układ załączał przekaźnik na 3-5s. Niestety jestem słaby z elektroniki. Domyślam się że taki układ na NE555 jest bardzo prosty, jednak nigdzie takowego nie znalazłem, będę wdzięczny za jakiś schemacik. Układzi potrzebny jest do sterowania centralnym zamkiem...
Czerwono-niebieski zamykanie,szaro-biały otwieranie.Przewody znajdują się w różowej kostce pod przekaźnikami.I jest to sterownie minusem.
Witam Nie musisz wprowadzać przeróbek. Zamiast przycisku podłączasz styk N.O. przekaźnika od centralnego zamka. Co do wyjścia sterującego syreną, najprawdopodobniej masz ją sterowaną przez podanie +12V. W tym przypadku najbezpieczniej będzie zastosować dodatkowy przekaźnik załączany przez proponowany przez Ciebie układ. Jego cewkę podłączasz pod +12V...
Witam wszystkich :) Chciałem pokazać konstrukcję, którą robię już od dłuższego czasu i dziś udało mi się ją skończyć. Jest to elektroniczny zamek do drzwi. BUDOWA Głównym elementem jest szyfrator firmy Dantom, model SU4. Umieszczony jest on w drewnianej obudowie, pomalowanej na czarno i przykręconej do drzwi od zewnątrz. Jego oryginalna metalowa obudowa...
No to ja teraz ja zadam takie kontrolne pytanie: Gdzie Ty chcesz tą syrenkę podpiąć? Jeśli masz fabryczny centralny zamek, to raczej nie widzę możliwości. Wynika to z samej budowy instalacji fordowskiego zamka. No więc wiązka kabli idąca do zamka wygląda następująco: -pomarańczowy z niebieskim (zasilanie 12v +), -brązowy (masa -), -biały z fioletowym...
Lepiej sterować przekaźnikiem. Z wyjścia 555 daj tranzystor który wysteruje przekaźnik.
Witam mam mały problem z centralnym w A6 C4 AEL otóż chciałem sobie podłączyc alarm dostawiany do centralnego fabrycznego i zrobilem zwarcie pompke już mi znajomy zrobił bo byly uwalone przekażniki te co sterują zamkiem i probowalem podlaczyć i nic jakby prąd niedochodzil gdzie mam szukac wszystkie bezpieczniki sprawdziłem te co pod maska i w środku...
Postanowiłem założyć sobie alarm i to nie dlatego że mogą mi Cari rąbnąć a dla wygody czyli chciałem mieć samochód otwierany z pilota. Podłączyłem alarm odnalazłem przekaźnik sterujący zamkiem podłączyłem i ku mojemu zdziwieniu niestety nie działa to znaczy działa ale nie tak jak powinno po podłączeniu zasilania do centralki alarmu efekt jest taki że...
witam pomóżcie nowemu i w dodatku kompletnemu laikowi w dziedzinie elektryki ;) Posiadam w samochodzie alarm firmy Silicon - sam alarm bez sterowania centralnym zamkiem. Samemu założyłem sobie właśnie sterowanie centralnym zamkiem i teraz nie wiem jak obydwie centralki ze sobą zgrać, żeby w momencie zamykania drzwi jednocześnie uruchamiał się alarm....
Witam, Być może temat był już poruszany na forum, ja jednak nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu który byłby mi pomocny. Mianowicie taka kwestia: Posiadam auto z wywrotem elektrycznym, chciałbym jednak troche go zmodyfikować, przerobić tak aby załączany był z pilota. Myślałem aby zamontować sterowanie zamka centralnego z pilota i podpiąć to do układu...
jak zakupiłem samochód autko (essi) miało już centralny tylko dołączyłem alarm, jako że centralny mam sterowany "+" a na sterowaniu do centralnego z alarmu był "-" wiec przekaźnik trzeba było pozakładać, któregoś razu też nie mogłem otworzyć/zamknąć bo przekaźnik się skleił. Zobacz przekaźniki od sterowania centralnym, oraz zobacz czy sama centralka...
Witam! Posiadam alarm w samochodzie w którym przestało działać sterowanie centralnego zamka minusami. Chciałbym wykorzystać masą podawaną na przekaźnik odłączenia zapłonu po uzbrojeniu alarmu. Można to zobić na przekaźniku ale pobiera on zbyt dużo prądu. W jaki sposób mogę to zrealizować? Czy jest dostępny taki sterownik? Szukałem na forum ale niestety...
Witam. Kiedyś to E36 2,5TDS z "94 miało alarm który przestał działać wiec wyrzuciłem wszystko (centralke alarmu) i podłączyłem tylko sterowanie z pilota. wykorzystałem do tego przewód który był już wcześniej użyty do sterowania zamkiem. na początku wysztko było dobrze. ale po tygodniu działają tylko jedne drzwi a reszta tylko "pyka". dzisiaj chcąc dostać...
Ten Python będzie miał prawdopodobnie wyjścia niskoprądowe sterowania masą, więc do Forda {sterowanie plusem} wystarczy użyć dwóch przekaźników i wszystko będzie hulać. Niektóre modele miały już wbudowane przekaźniki do krosowania. Temat sterowania zamkiem w Escorcie był wielokrotnie opisywany w dziale Zabezpieczenia Serwis.
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka. Zamontowałem centralny zamek w którym zamykanie i otwieranie jest sterowane masą. W alarmie znalazłem tylko jeden przewód na którym pojawia się masa po uzbrojeniu. Nie ma natomiast żadnego przewodu z masą ani z plusem podczas rozbrajania alarmu Kupiłem niedawno auto i nie mam pojęcia co za alarm jest w nim...
Witam, Założyłem centralkę z alarmu do sterowania centralnym zamkiem z pilota w aucie Ford Crown Victoria. Problem polegał na tym, że centralny zamek nie posiadał wcześniej centralki elektronicznie sterowanej, a rolę przekaźników pełniły przyciski na przednich drzwiach; czyli trzeba było otworzyć kluczykiem, otworzyć drzwi i nacisnąć przycisk żeby pozostałe...
Ale byś sobie sam odpowiedział na to skomplikowane pytanie, to wystarczyło by, byś spojrzał na dowolny schemat umieszczony w instrukcji montażu uniwersalnego zamka centralnego, czy też uniwersalnego radiosterownika. Lub wziął do ręki miernik i chwilę się pobawił siłownikami. Piszesz, że naprawiasz samochody i piszesz rzecz jeszcze ciekawszą: chodziłeś...
Witam,zakupiłem alarm model SPY 5000 i według schematów podłączam lecz nie mogę dojść co jest nie tak, samo sterowanie z pilota od alarmu zamkami działa lecz problem pojawia się przy otwieraniu. Jest to audi A4 z '99 r. TDI z fabrycznym centralnym zamkiem sterowanym z kluczyka z 3-ma guzikami /zamknij/otwórz klapę bagażnika/zamknij. Po otwarciu zamka...
O ile kolega posiada w alarmie wyjście sterujące zamkiem centralnym to nie potrzeba żadnych siłowników montować. Na początek trzeba sprawdzić, czy w posiadanym modelu alarmu jest wyjście na centralny zamek - przewody oznaczone gwiazdką na foto obudowy ze schematem sugerują, że to wyposażenie opcjonalne. Jeżeli z centralki wychodzą przewody zielono/czarny...
Witam, Moje auto to Yaris II (2011r.). Chciałbym dołożyć sterowanie centralnego zamka z pilota (teraz otwiera się tylko z kluczyka - instalacja fabryczna). Zamierzam kupić takie coś - CECHY STEROWNIKA: konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem (sterowanie + lub -) ustawiany czas długości impulsu dla obsługi zamka elektrycznego lub pneumatycznego...
Witam Zakupiłem uniwersalną centralkę do zamka na pilota. Zamontowałem zgodnie z opisem jaki jest ogólnie dostępny. Powstał teraz pewien problem, mianowicie jak zamykam z kluczyka wszystko sie zamyka i otwiera bez problemu. Natomiast jak chce zamknąć lub otworzyć z pilota to centralny szaleje. Zamyka, otwiera, zamyka. Jak mu się uda to zamknie jak nie...
Witam. Auto: Citroen Xsara 2003 rok 2.0HDi "Morduję" już się z tym problemem prawie tydzień. Staram się podłączyć nieoryginalne sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Centralka z allegro, pomijam firmę. Ma wyjście impulsowe sterowane masą otwórz/zamknij. Przeczytałem już paręnaście postów i głownie, każdy skarży się na sterowanie zamkami, realizowane...
Proszę bardzo. Automatyczne zamykanie zamka po przekroczeniu prędkości. Przekaźnik musi być z podwójnym stykiem ewentualnie 2 przekaźniki. Po wcisnięciu stopu przy włączonej stacyjce przekaźnik zamknie styk i póki stacyjka nie będzie wyłączona to styk będzie cały czas zamknięty. Drugi styk przekaźnika wykorzystujesz do sterowania swojego urządzenia....
Witam Myślę, że mam dość proste a za razem głupie pytanie, czy takim zestawem przekaźników będę mógł sterować siłownikami centralnego zamka w samochodzie lub załączać światła w aucie po wysyłaniu sygnałów z Raspberry Pi. Tam wychodzi ok 3v z każdego pinu GPIO. Zastanwaim się nad czymś takim(opis aukcji): Moduł 8 przekaźników z optyczną separacją. Dzięki...
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Niestety nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Gdzie taki można kupić? Do odwracania zasilania wystarczy przekaźnik z dwoma stykami przełącznymi (czyli nowomodnie pisząc DPDT). Sugeruję użyć jakiegos porządnego na odpowiedni prąd, bo siłownik od centralnego zamka przy rozruchu pobiera spory prąd. No dobrze...
Do otwierania bagażnika chce zamontować siłownik, na klapie bagażnika włącznik impulsowy. Sygnał będzie podawany z zamka centralnego, więc będzie zmienna polaryzacja sygnału do przekaźnika. Bagażnik ma się otwierać tylko wtedy gdy samochód jest otwarty. Przekaźnik nie może pobierać cały czas prądu, bo mi rozładuje akumulator.
Ten przewód jest w tylnej, dolnej wiązce modułu. Niedawno montowałem takiego, ale bez alarmu fabrycznego. Sterowanie zrobiłem na rezystorach, z tym że zamykanie działało na niskoprądowym z alarmu, natomiast na otwieranie musiałem puścić masę przez przekaźnik. Pozycyjne (masa) i lampkę oświetlenia podebrałem z wyłączników. Żeby działały krańcówki ten...