[quote="Mustang GT"] nie ma znaczenia co zastosujesz czy klej czy lut, ważne by obwód był zamknięty - ot cała filozofia bo póki co to nie jest skoro wywala taki błąd.
Tam wiązki do wtrysków benzynowych są fatalne kable i pewnie tam wlutowane wtryski gazowe trzeba sprawdzić przewody.
Pin 21. Masz numeracje na wtyczce lub ECU. Zanim odłączysz/podłączysz ECU to odłącz kleme na aku.
Jest vag can professional za około 900zł ,ale jak już chcesz prawdziwy fejsik to trzeba wyłożyć jakieś 1700zł co ty na to?
No właśnie kabel przy sondach w porządku, natomiast przy jednym wtrysku również kabel do wymiany. Dziwna sytuacja strasznie. Narazie wymieniłem kabel przy wtrysku i dalej idący do ecu. Zobaczymy czy problem będzie się powtarzał... dodatkowo nawet po wymianie kabla silnik nierówno pracuje jakby nie zawsze na wszystkie cylindry łapie Dodano po 8 Jest...
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
otwórz plastikowe wieczko z listwy i będziesz wiedział - kolory są te same co w instalacji
Kubicak , emeryt Owik i ja emeryt /rzeczywisty/ musimy Ci powiedzieć, że faktycznie nie poradzisz sobie z tym problemem. Rozwiązanie tej usterki masz rozpisane na czynniki pierwsze , ktoś , kto by łapał elektrykę samochodową, w pół godziny usunie usterkę. Znajdz kumatego w elektryce samochodowej i daj mu poczytać nasze posty, to zrobi to w mig. Pozdrawiam
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
To sprawdźcie z tym "mechanikiem" czy działa wentylator na postoju.Do tego coś poplątane z tym kabelkiem.Albo jakieś zwarcie albo zawór na listwie albo cewka kto to wie.Albo jeszcze jedna opcja uciekaj od tego "mechanika"
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
Hej Mam pytanie odnośnie wymiany listy + wtryskiwaczy w Mazda 5 1.8 benzyna 116 koni . Czy wystarczy okręcić dwie śruby od listwy i wszystko wychodzi razem ? Nigdzie nie odszukałem takiego silnika by był jakiś filmik . Ogólnie auto ma tak że gdy chce gwałtownie przyśpieszyć to mocno szarpie i nie zawsze się to dzieje . Listwa używana kosztuje grosze...
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
Odłącz/odetnij kabel wtrysku przy samym ECM to się dowiesz. A miejsce wtrysku żaróweczka . Albo odłącz złącza i przemierz wiązkę ile to roboty ?
(at)cezars65, odnośnie PW jaki mi przysłałeś to nie moja wina, ze trafiłeś na goscia co Ci wrzucił instalację do auta, do tego jak pisałeś, przez kilka lat zaśniedział Ci bezpiecznik, to gdzie były przeglądy?? a to już chyba jest sprawa właściciela auta, odnośnie doradzania, to co Ty mu doradziłęś?? STAG, niech by był??? pozawijane kable??? wtryski...
A nie ma tam gazu i rozcięcia sygnałów / emulatora? Masz cokolwiek na kablach wtrysków względem masy lub plusa?
Musisz być pewny czy to nie wtryskiwacz lub kabel.Najlepiej by było go ręcznie wysterować podczas usterki.trzeba też sprawdzić najlepiej na złączu ecu rezystancje.Sterowniki naprawiają.A kupno używki to też loteria.
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
interesuje mnie kabelek od prędkości wtrysku Jak już to ,,czasu wtrysku,, Wyłapiesz go z kabla impulsowego wtryskiwacza.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Szukaj po kabelkach gdzie ginie, sprawdź sterownik od gazu. Napiecie na wtryskach musi pojawiać razem z pracą pompy paliwa, a sterownik silnika otwiera je podając masę.
Kabel żółty musi iść do komputera a kabel biało-zielony do wtrysku.Kabla zielonego w tym przypadku nie podłączasz.Pamiętaj o rezystorze około 20 omowym,który musi być wlutowany równolegle.To jest rozłączenie wtrysku. Do wskażnika rezerwy podłączasz biały. W razie problemów strona Firmy AC
Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwacza Pojawił się ponownie błąd wtryskiwacza. Znikł i znowu się pojawił i znikł, po chwili auto zgasło. Masz niesamowite zdolności ,albo niesamowite auto. A nie pokazało od razu który to wtrysk? Muszę więc skombinować kabel do diagnostyki wtrysków Podpowie ktoś jak sprawdzić poprawnie te wtryski?...
wiązka cała wymieniona i sprawdzona, Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać. A co ma wspólnego stop? Kabel Wtrysku ok.
Na początek to sprawdź instalację wokół wtrysków, wtyczki, kable itp. zanim wyrzucisz wtryski i wstawisz nowe.
na cewce sprawdzasz gdzie jest + i - a pozostały to sygnał z ECU, do tego tzreba dolutować sygnał obrotów (nie przeciąć tylko dolutować) na wtryskach jak chcesz je odciąć to odcinasz + bo jest jeden dla wszytkich wtryskiwaczy, czyli sprawdzasz znowu miernikiem i po sprawie, a jaką instalację chcesz podpiąć, że odcinasz wtryski PB??
Witam. Sprawdzone już prawie wszystko i efetu brak. Ostatnio tak samo zaszedłem w maliny z S4. 1,7,8 cylinder-brak chęci do pracy.Cewki,świece ,zamienianie wtrysków,kable ,itp. I wiecie co pomogło .Manometr .Kompresja po 7 .
Sprawdź czy nie są przetarte kable od wtrysków.
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
Witam, mam problem z Golfem 2 1.3 54 KM benzyna na wtrysku. Kontrolki się zapalały po przekręceniu, ale silnik ani pompa nie ruszały. Doszedłem do wniosku, że masa się zgubiła, kabel masowy, który był przymocowany do łapy silnika, był już zmęczony życiem. Po poruszaniu kablem auto raz odpalało normalnie, a raz na 2 cylindry, a później już w ogóle nie...
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Bak uno (Ocynk) ~150zł Kabel od wtrysków ~5zł Hehehe, ocynk? Za 150 zł? I co to jest kabel od wtrysków?
Tak jest, jest iskra jest wtrysk, nie ma iskry nie ma wtrysku.
Witam, auto to Opel Vectra 2008r 1.9cdti. Auto od wczoraj nie pracuje na 3-cim cylindrze. Znalazlem przetarciw w kablu sterujacym wtryskami - masa. Czy kabel sterujacy wtryskami - sterowane sa masa, zwarty do masy silnika bedzie robil zwarcie?
DO TEGO WYNALAZKU POTRZEBNY JEST KLUCZ SPRZETOWY, I DUZO WIEDZY NA TEN TEMAT ABY TO USTAWIC WIEC RADZE JECHAC DO SERWISU
Tylko czemu jest to zależne od prędkości? P.S. Sprawdź czy nie masz oleju z kabli wtrysków w kasecie silnika. Nie wiem jaki masz rocznik Dafa i czy Dafów ogólnie to dotyczy bo ja nie spotkałem ale sprawdź.
witam potrzebuje pomocy w sprawie podlaczenia fabrycznej instalacji wtrysku z przekaznikiem gazu nadmieniam ze przeakaznik jest podpiety pod gaz i ma wyjscie na dwa kable ,wtrysk ma nowa wiazke czy fabryczna wiazke tez laczymy z przekaznikiem i wtryskiem seicento 900 99r
Może przez sterownik LPG zasilanie wtrysku jest blokowane ? Sprawdź kable, kostki, styki. Może nie łączy, słabo kontaktuje ?
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Przyczyną jest brak benzyny, ropy, gazu, wiatru, słońca, wody. Możesz wybrać co chcesz zatankować. Chłopaki, wyciągać szklane kule, mamy klienta. Czytałeś co napisałeś? Może jakieś konkrety? Czy jest silnik, paliwo? Czy cokolwiek było sprawdzone, świece, cewki, kable, wtryski, czujnik ciśnienia paliwa, stacyjka?
chodzi o połączenie przełącznika podpiętego pod kabel od wtrysku??? Dodano po 11 chodzi o połączenie przełącznika podpiętego pod kabel od wtrysku??? sprawdzałem na krutko omijajac przełącznik i dalej brak zasilania.
tu masz screena ze schematem Dodano po 47 schemat wtrysku fiesta Enuda-E J4Q 1289cc 1999-2002 44kW
Wg mnie Bosch już od dawna nie ma dobrej passy jeżeli chodzi o świece kable wtryski,itd. Są inne firmy nie gorsze a ich produkty są uznawane jak choćby NGK. Od b.dawna używam świec tylko tej firmy do wszystkiego co spala benzynę
Witam . bardzo mozliwe że to jest masa ale nawet jak kabel jest wyrwany to nie przeszkadza w pracy instalacji przecisz ten kabel i tak jest dopiero podłączony jak podłączamy interfejs diagnostyczny . Kolega chyba dobrze nie przeczytał chodzi o wtyczkę diagnostyki a nie o czarny kabel masy wtrysków .
Problem rozwiązany, okazało się, że instalacja BRC tam gdzie są rozdzielone kable do wtrysków pomimo solidnego oryginalnego lutowania, nie przewodzi prądu - pierwszy raz coś takiego widziałem żeby zalutowany zaizolowany koszulką termokurczliwą kabel nie miał przejścia. Ale na szczęście udało się to odnaleźć i auto już od dłuższego czasu chodzi bardzo...
Instalacja z odzysku? Masz wtyczki do wtrysków, czy gołe przewody?
Witam, przeszukałem wszystko i nie ma nigdzie schematu do omvl dream xxi bez n, mam pomylone kable do wtrysków LPG . Jest to dość stara instalacja ale może ma ktoś opis który pin na który wtrysk powinien iść.
Proszę o odczytanie kodu błędu Mercedesa SK2 2527 '96 EDC F142 Z góry dziękuję ;) Edit: Usterka zlokalizowana, odpięty kabel wtrysku sterującego.
A nie pomylony jest kabel do czujnika z zegarów? I czy ciągłość kabla sprawdzałeś?
wtrysk gazu pracuje w układzie Master-Slave gdzie komputer gazowy przetwarza tylko sygnały z komputera silnika i tak włącza wtryski gazowe jak pracują benzynowe.Jeśli zamienisz kable wtrysków gazowych i jest to samo to po zamianie na benzynowych tez będzie to samo.
Problem rozwiązany, rozrząd ok przyczyną był przetarty kabel na trzecim wtrysku
Niestety padł wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem...używany ok.400 PLN.
Może, wygląda na uszkodzenia kabli zasilających wtryski.
Sprawdź kabel miedzy wtryskiem kontrolnym a komputerem czy niema zwarcia.On lubi się uszkodzić. Ja miałem taki problem.Gdy zapalała się kontrolka wtrysku,silnik nie reagował na pedał gazu,miał 1500 obr/min.Po wygaszeniu i ponownym zapaleniu chwilę chodził normalnie.Czasami nawet kilka tygodni,a potem znów to samo.Zaizolowałem w/w przewód ,problem zniknął.
W pierwszym temacie pisalem ci abys sprawdzil zasilanie zespolu cewek(zielony kabel z czerwonym paskiem)To samo na wtryskach,potem sygnaly sterujace cewkami(pozostale3 kable)Sprawdz,czy wtryski dostaja sygnal otwarcia(kazdy ma kabel zielony z czerw.paskiem-to+,pozostale to impulsy masy)Led z oporem i do roboty
Sprawdź kostki wtryskiwaczy i połączenia kabli od wtrysków.
A wiec na bezpieczniku nr 12 nie było napięcia. Bezpiecznik sprawny. Kabel od bezpiecznika do Kompa przewodzi. Po podaniu plusa na kabel o wtrysków auto zapala...jest wszystko ok. Pozostaje zlokalizować braki w zasileniu bezpiecznika nr 12 lub zasilić go z innego żródla... Dziękuję za zainteresowanie tematem oraz wszelką pomoc;]
Do wymiany przepustnica ale wcześniej sprawdź kable
Tak podłącz się pod ten właśnie kabel, tylko nie zapomnij o rezystorze. Myślałem że wielopunkt, ale to bez różnicy raczej.
Dobrze by było odczytać błędy. Może by że pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia, ale sprawdź kable, świece, wtryski. Nic tam nie trzeba odpowietrzać .
nie ma plusa na tym kablu, jest 5 przewodów do listwy wtrysków 4 przewody to wtryski, i 1 to minus to minus steruje wtryskami, podpiąłem diodę z opornikiem(pod kabel sterujący ), i na jałowym biegu słabo świeci, jak dodaje gazu to lepiej, czyli więcej paliwa daje komp, czyli prawidłowo, gdzie jest driver wtrysków??, a może przekaźnik od centrali ECu...
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
W pierwszej kolejności sprawdź kable od wtrysków do sterownika silnika jak auto ma instalację gazową sekwencyjną to była ingerencja właśnie w te kable.
no ale nie wiadomo czego się czepić? Raczej pewne jest to że to coś na tych grubych kablach. Wtryski są niby OK mam podejrzenia że to może coś z grzanie świec bo ten ostatni sterownik padł chyba na grzaniu (włączony zapłon tylko był)
W m102 kąt zapłonu można regulować, kręcąc aparatem zapłonowym. Nieruchoma kopułka była w 6-cio cylindrowcach (m103). Sterownik wtrysku. Odpowiada on za "ssanie", wzbogacanie przy przyspieszaniu, odcinanie benzyny przy hamowaniu silnikiem oraz za stabilizacje jałowych. Teoretycznie, silnik będzie pracował nawet, gdy jest odłączony http://obrazki.elektroda.net/11_12900377...
Ja proponowałbym narazie nic nie rozbierać i nie wymieniać Na początek: >zalać dobrego paliwa, przejechać kawałek trasy przy większych prędkościach obrotowych. >odłączyć akumulator na pare minut >sprawdzić połączenia kabli wtrysku,komputera (czy nie zaśniedziały) >sprawdzić masę silnika (od karoserii do prawej łapy silnika lub skrzyni biegów) >sprawdzić...
Poradzi ktoś gdzie szukać? Zamien kostki wtryskiwaczy miedzy cylindrem 2 i 3 oraz z cylindra 1 zaluz na 4 wtrysk z 4 wtrysku kabel jest za krotki wiec sprobuj odpalic na 3 cylindrach. Jezeli zagada to masz przestawiony rozrzad jak kolega pisze powyzej.
Ja bym zaczął od pomiaru kompresji czy jest równa i prawidłowa a później badał wtryski kable itp itd.
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
Jak będziesz ściągał pasek i kręcił wałem pamiętaj że musisz zrobić mijankę bo przy zablokowanych wałkach tłok na drugim cylindrze dotknie ci zaworów, więc będziesz musiał zdjąć blokady z wałków i lekko cofnąć wałki rozrządu. Albo jak 'artysta' przedłużyć kabel wtrysku i szerokiej drogi :-)
nie wiem jak w Toyocie, ale w Oplu czujnik wałka rozrządu służy do tego aby działał wielopunktowy wtrysk paliwa, bez niego wszystkie wtryski wtryskują na raz, może tam też tak jest? może kable od wtrysków są pozamieniane i z podłączonym czujnikiem wtryskuje nie tam gdzie trzeba? (szczególnie jest to prawdopodobne jak ktoś zakładał gaz sekwencje na odwal)
dzieki ! kable od wtrysku były zwarte
witam wszystkich. Mam problem z moim Golfikiem, otóż samochód pali, ale tylko na gazie, po sprawdzeniu wszystkich przewodów odkryłem ze nie ma sygnału sterowania na wtrysku. Kabel od ECU nie podaje impulsu, co może być przyczyna? są do tego jakieś bezpieczniki lub przekaźniki? przed sprawdzeniem wtrysku sprawdziłem pompę paliwa i jest sprawna.
problem rozwiązany, to jednak nie cewka, wystarczyło zmostkować kable od wtrysku, nie pamiętam dobrze ale chyba pomarańczowy albo różowy z białym. ;)
Sprawdź przekaźnik od wtrysku, którym steruje centralka LPG.Miałem podobny przypadek i winny był przekaźnik.Wytropisz go po kablach od wtrysku, musi się w nie wpinać po drodze do ECU. Dodano po 18 Sprawdź przekaźnik od wtrysku, którym steruje centralka LPG.Miałem podobny przypadek i winny był przekaźnik.Wytropisz go po kablach od wtrysku, musi się w...
Na 3 cylinder , jest iskra i wtrysk i ciśnienie sprężania :idea::idea::idea:. Świeca zmieniona, pompka daje 4 bar. Po prostu na wolnych silnik przerywa i po minucie pracuje na 3 garki, odpięcie kabla wn , i / lub wtrysku nie daje zmiany., Popuszczenie kapturka też nic nie daje i skra jest ok silna. Wyciągnąłem szyne i wszystkie szprycki ładnie tryskają....
Kolego w każdej wtyczce pewnie tak masz. Musi sprawdzić kable od wtrysku do sterownika silnika. Sprawdź jeszcze cewki w pompowtryskach bo one też potrafią się uszkodzić
podczas ruszania kablami od wtrysków prąd momentalnie spadał z 0,86 do 0,11 To co tam u licha było jeszcze w pobliżu, jakie kable, jakie urządzenia? Prześledź dokładniej... byłeś przecież już tak blisko... może nowe spojrzenie...
Witaj guta72 Po analizie tego co piszesz myślę że masz walnięty ECU lub Zenit. Zimne luty chyba nie spowodowały by takich objawów. Spróbuj podłączyć się do ECU i odczytać czasy wtrysków. Możesz też na próbę zamienić kable z 3 wtrysku z wtryskiem np 1. Ale taka operacja wiąże się z przelutowaniem kabli od wtrysków do zenita. Jeżeli błąd przejdzie na...
Dzięki za porady :) Pompa paliwa sprawdzona nie jest to jej wina. Wtrysk również sprawdzonym, także nie jego wina. Wcześniej odpalał bez czekania aż zgaśnie marchewa. Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? Nie jest to sprawa kabli ani świec już mówiłem. Tak jak wspominałem zdarza mu się gasnąć w czasie jazdy. A jak sprawdzałeś kable,świece,...
problem rozwiązany uszkodzony kabel do wtrysku sterującego Pozdrawiam ! i Dziekuje wszystkim za pomoc
Znalazłem przyczynę przerwany kabel w otulinie ,(dlatego niewidoczna usterka) w której idą kable do wtrysku ,podłączyłem i jest ok,dzięki za wszystkie podpowiedzi.
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
Różniły się też pewnie całą mapą wtrysków ale sterownik nie powinien spalić wtryskiwacza. Teoretycznie program powinien wykryć że coś jest nie tak z wtryskiwaczem i pokazać błąd, ale jeśli był ustawiony wtryskiwacz o mniejszej rezystancji niż realnie był zamontowany to ewentualnie istnieje szansa że podawał na niego napięcia pomimo uszkodzenia bez pokazania...
Przyczyna był czujnik położenia walu bądź kable przy nim lub wtryski, wymieniłem czujnik i poizolowalem kable problem znikna można zamknąć
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Co to jest sada ? Jeśli chodzi o sondę lambda to podmień ją lub sprawdź kabel do niej idący.
Musisz dokładnie "przedzwonić' wszystkie kable. Odepnij sterownik, odepnij wtryski LPG, jak się da, to wtryski benzyny również. Odłącz elektrozawory na butli i mieszalniku. Ściągnij schemat podłączenia wiązki Stag 300-6. Pamiętaj, że może się zwierać każdy kabel z każdym, nie tylko z minusem. Mogły się przetrzeć/ przepalić kable na silniku. Tam jest...
znalazlem 2 polutowane kable ktore ida do wtrysków (zielone) pewno tam było podbiete tylko czemu sa tylko 2 kable a 4 wtryski czy możliwe by dalej z jednego przechodziło w 2 ??
Witam mam taki problem: Podłączałem instalacje gazową w polonezie caro na wtrysku i zgodnie ze schematem przeciąłem prądowy kabel prowadzący do wtrysku i straciłem napięcie (wtrysk nie podaje paliwa) nawet ponowne zlutowanie kabla nic nie pomogło. Doradźcie co mam zrobić. z góry dziękuje
Zamień wtryskiwacze miejscami jeżeli usterka przejdzie za wtryskiem to sprawa oczywista. Jeżeli zostanie to sprawdzić kable do wtrysków jeżeli ok to ECU do wymiany.
Kupilam uzywany sterownik z tymi samymi numerami zawiozłam do gościa który ma jak to nazwał przypisac sterowniki czy wgrac sterowniki odpowiednie. Ale twierdzi ze to nic nie da bo cały sterownik ten stary wygląda jak nigdy nie ruszany nie naprawiany ani niby nie uszkodzony więc twierdzi ze wymiana na inny i tak nic nie da. No ale probuje. Bo skoro serwis...
Wykonalne- ale nie wiem czy jako pierwszy projekt. Płytek ewaluacyjnych jest na rynku sporo. Do większości z nich trzeba dokupić wyświetlacz, zasilacz i programator. A także kabelki do goldpinów. Używam płytek z Propoxu- ale to sprawa przyzwyczajenia. Po niewielkich przeróbkach są znośne. EVBavr04 i EVBavr05. Czy zmieścisz się w 2kB darmowego Bascoma-...
oki odpalil odwrotnie przewody z paliwem byly zalozone do wtrysku gaz narazie odlaczony a kabel z wtrysku skrecony na paliwo, z gazem pobawie sie w tygodniu
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
spróbuj go podlac jak odpali to prawdopodobnie podczas demontażu uszkodziłeś kabel od wtrysku albo zapomiałeś o jakimś podłączeniu sprawdź wtrysk i napisz co i jak
Właśnie 02 integrator wyświetla 128 - czy o to chodzi? wskazania sondy oscylują - jak dodawałem gazu to spadały chyba cos koło jedynki - 1,2 ale co chwile się zmieniały, na wolnych obrotach O2 sensor wyświetla 4,7 V - chodzi mi o to jak wychwycić czy jest OK? OP-com wydaje mi się mało intuicyjny jeśli chodzi o te odczyty? może jest inny program który...
Witam,poszukuje schematu wiazki kabli do wtryskiwaczy benzyny przy ecu(4 biale kable) mam uszkodzona wiazke i nie moge okreslic kolejnosci,lub jakis inny sposób na stwierdzenie do ktorego wtrysku nalezy dany kabel.
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
Poszukuje schematu podłaczenia kabli wysokiego napięcia z kopułki do wtrysków Nissan Sunny 1,4 16v . Bardzo proszę o pomoc
wtrysk kabel przerwać kabel wtrysk przetrzeć kabel wtrysk
impedancja przesunięcie fazowe spawarka normy interfejs obrotów
Jak otworzyć klapę bagażnika w Bentley GT 2004? Zablokowany silnik Ford Transit 2.5D - przyczyny