otwórz plastikowe wieczko z listwy i będziesz wiedział - kolory są te same co w instalacji
[quote="Mustang GT"] nie ma znaczenia co zastosujesz czy klej czy lut, ważne by obwód był zamknięty - ot cała filozofia bo póki co to nie jest skoro wywala taki błąd.
Tam wiązki do wtrysków benzynowych są fatalne kable i pewnie tam wlutowane wtryski gazowe trzeba sprawdzić przewody.
Do obudowy termostatu są przykręcone wszystkie masy wiązki wtrysku (czarne kable), ja bym się im przyjrzał
Witam. Sprawdzone już prawie wszystko i efetu brak. Ostatnio tak samo zaszedłem w maliny z S4. 1,7,8 cylinder-brak chęci do pracy.Cewki,świece ,zamienianie wtrysków,kable ,itp. I wiecie co pomogło .Manometr .Kompresja po 7 .
Jest vag can professional za około 900zł ,ale jak już chcesz prawdziwy fejsik to trzeba wyłożyć jakieś 1700zł co ty na to?
Pin 21. Masz numeracje na wtyczce lub ECU. Zanim odłączysz/podłączysz ECU to odłącz kleme na aku.
interesuje mnie kabelek od prędkości wtrysku Jak już to ,,czasu wtrysku,, Wyłapiesz go z kabla impulsowego wtryskiwacza.
Ja bym zaczął od pomiaru kompresji czy jest równa i prawidłowa a później badał wtryski kable itp itd.
Na początek to sprawdź instalację wokół wtrysków, wtyczki, kable itp. zanim wyrzucisz wtryski i wstawisz nowe.
Poradzi ktoś gdzie szukać? Zamien kostki wtryskiwaczy miedzy cylindrem 2 i 3 oraz z cylindra 1 zaluz na 4 wtrysk z 4 wtrysku kabel jest za krotki wiec sprobuj odpalic na 3 cylindrach. Jezeli zagada to masz przestawiony rozrzad jak kolega pisze powyzej.
Musisz być pewny czy to nie wtryskiwacz lub kabel.Najlepiej by było go ręcznie wysterować podczas usterki.trzeba też sprawdzić najlepiej na złączu ecu rezystancje.Sterowniki naprawiają.A kupno używki to też loteria.
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
No właśnie kabel przy sondach w porządku, natomiast przy jednym wtrysku również kabel do wymiany. Dziwna sytuacja strasznie. Narazie wymieniłem kabel przy wtrysku i dalej idący do ecu. Zobaczymy czy problem będzie się powtarzał... dodatkowo nawet po wymianie kabla silnik nierówno pracuje jakby nie zawsze na wszystkie cylindry łapie Dodano po 8 Jest...
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
Niema różnicy pod który. Ważne jest jedynie żeby np.: kabel od wtrysku pierwszego pin 7 do wtrysku a pin 1 do ECU.
Hej Mam pytanie odnośnie wymiany listy + wtryskiwaczy w Mazda 5 1.8 benzyna 116 koni . Czy wystarczy okręcić dwie śruby od listwy i wszystko wychodzi razem ? Nigdzie nie odszukałem takiego silnika by był jakiś filmik . Ogólnie auto ma tak że gdy chce gwałtownie przyśpieszyć to mocno szarpie i nie zawsze się to dzieje . Listwa używana kosztuje grosze...
na cewce sprawdzasz gdzie jest + i - a pozostały to sygnał z ECU, do tego tzreba dolutować sygnał obrotów (nie przeciąć tylko dolutować) na wtryskach jak chcesz je odciąć to odcinasz + bo jest jeden dla wszytkich wtryskiwaczy, czyli sprawdzasz znowu miernikiem i po sprawie, a jaką instalację chcesz podpiąć, że odcinasz wtryski PB??
Może przez sterownik LPG zasilanie wtrysku jest blokowane ? Sprawdź kable, kostki, styki. Może nie łączy, słabo kontaktuje ?
Szukaj po kabelkach gdzie ginie, sprawdź sterownik od gazu. Napiecie na wtryskach musi pojawiać razem z pracą pompy paliwa, a sterownik silnika otwiera je podając masę.
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Kubicak , emeryt Owik i ja emeryt /rzeczywisty/ musimy Ci powiedzieć, że faktycznie nie poradzisz sobie z tym problemem. Rozwiązanie tej usterki masz rozpisane na czynniki pierwsze , ktoś , kto by łapał elektrykę samochodową, w pół godziny usunie usterkę. Znajdz kumatego w elektryce samochodowej i daj mu poczytać nasze posty, to zrobi to w mig. Pozdrawiam
Kabel żółty musi iść do komputera a kabel biało-zielony do wtrysku.Kabla zielonego w tym przypadku nie podłączasz.Pamiętaj o rezystorze około 20 omowym,który musi być wlutowany równolegle.To jest rozłączenie wtrysku. Do wskażnika rezerwy podłączasz biały. W razie problemów strona Firmy AC
witam wszystkich. Mam problem z moim Golfikiem, otóż samochód pali, ale tylko na gazie, po sprawdzeniu wszystkich przewodów odkryłem ze nie ma sygnału sterowania na wtrysku. Kabel od ECU nie podaje impulsu, co może być przyczyna? są do tego jakieś bezpieczniki lub przekaźniki? przed sprawdzeniem wtrysku sprawdziłem pompę paliwa i jest sprawna.
To sprawdźcie z tym "mechanikiem" czy działa wentylator na postoju.Do tego coś poplątane z tym kabelkiem.Albo jakieś zwarcie albo zawór na listwie albo cewka kto to wie.Albo jeszcze jedna opcja uciekaj od tego "mechanika"
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwacza Pojawił się ponownie błąd wtryskiwacza. Znikł i znowu się pojawił i znikł, po chwili auto zgasło. Masz niesamowite zdolności ,albo niesamowite auto. A nie pokazało od razu który to wtrysk? Muszę więc skombinować kabel do diagnostyki wtrysków Podpowie ktoś jak sprawdzić poprawnie te wtryski?...
Instalacja z odzysku? Masz wtyczki do wtrysków, czy gołe przewody?
Witam, mam problem z Golfem 2 1.3 54 KM benzyna na wtrysku. Kontrolki się zapalały po przekręceniu, ale silnik ani pompa nie ruszały. Doszedłem do wniosku, że masa się zgubiła, kabel masowy, który był przymocowany do łapy silnika, był już zmęczony życiem. Po poruszaniu kablem auto raz odpalało normalnie, a raz na 2 cylindry, a później już w ogóle nie...
To tak samo jak silnik f9q renault. W lagunie jest tylko mały dekiel zaslaniajacy wtryski, kilka kabli i pokrywę zaworów a w megane jest duża Pokrywa która zasłania cały silnik ale słupki są te same. Różnią się oczywiście osprzętem z racji innej komory silnika i np laguna ma wspomaganie na pompie a megane elektryczne. To samo masz w twoim przypadku....
Kupilam uzywany sterownik z tymi samymi numerami zawiozłam do gościa który ma jak to nazwał przypisac sterowniki czy wgrac sterowniki odpowiednie. Ale twierdzi ze to nic nie da bo cały sterownik ten stary wygląda jak nigdy nie ruszany nie naprawiany ani niby nie uszkodzony więc twierdzi ze wymiana na inny i tak nic nie da. No ale probuje. Bo skoro serwis...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Niestety padł wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem...używany ok.400 PLN.
Tak jest, jest iskra jest wtrysk, nie ma iskry nie ma wtrysku.
blad p0300 i p0301 to wypadanie zaplonu na pierwszym cylindrze niejestem pewien od ktorej strony jest to liczone,moze to byc odwrotnie jak normalnie {pierwszy cylinder jest ostatnim} z doswiadzczeni stawiam n cewke zaplonowa,moze byc problem z wtryskami kablami swiecami,cisnieniem w cylindrze.
Pod cewkami zapłonowymi jest moduł elektroniczny który steruje cewkami. W trybie awaryjnym zapłon wyznaczany jest z czujnika położenia wału. W trybie normalnym przetworzony w module zapłonowym sygnał z czujnika położenia wału wraca na sterownik (styk B5), a ze sterownika przychodzi sygnał momentu zapłonu (D4)
Nie mylisz sie . Przy wypadaniu zapłonów zaczyna sie od wymiany świec przewodów. Ale to diesel. Zamień wtryski miejscami i zobacz czy błąd wędruje z wtryskiem.W tym motorze chyba masz przy wtryskach kable z rezystorem kalibracyjnym więc wtryski zamieniaj razem z kabelkami.
słyszałem że można wsadzić jednopunktowy wtrysk "BOSCH MONO JET TRONIC" od 1.8 ,ale wyszło by cie wszystko około 400pln ,wtrysk i komputer, no i kable+wtyczki,widziałem taki zestaw na allegro ,pozdro
Dzień dobry, zwracam się do Was z prośbą. Mam Merivę I 2005, benzyna, 1.6 87KM 8V. Po diagnostyce wykazano wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, błąd od 300 do 305, bak paliwa oczyszczony, filtr paliwa, cewka i świece także. Auto nadal dusi się na wysokich obrotach i na ciepłym silniku, pewien ubytek mocy, auto trzęsie i słychać, że nie pali na jeden cylinder....
Odłącz/odetnij kabel wtrysku przy samym ECM to się dowiesz. A miejsce wtrysku żaróweczka . Albo odłącz złącza i przemierz wiązkę ile to roboty ?
Witam, auto to Opel Vectra 2008r 1.9cdti. Auto od wczoraj nie pracuje na 3-cim cylindrze. Znalazlem przetarciw w kablu sterujacym wtryskami - masa. Czy kabel sterujacy wtryskami - sterowane sa masa, zwarty do masy silnika bedzie robil zwarcie?
Posiada ktoś kody błędów do Mercedesa SK? 40 - czujnik temperatury paliwa 150 - dodatkowy czujnik obrotów z FMR albo E-modul (usterka jest aktywna jak silnik nie pracuje) z tych modułów idzie już CAN 210 - za wysoka prędkość obrotowa silnika 220 - Hubschieberstellwerk ma usterkę elektryczną (przerwa zwarcie etc) Jest to cewka w pompie od kąta wtrysku....
Bo w tym czujniku są 2 termistory-jeden jest do termometru na tablicy rozdzielczej,drugi do sterownika wtrysku. Kable bodaj zółty(albo żółto-czarny lub żółto czerwony)zmostkować z brązowym (albo masą).
Elektryczny zawór sterujący kątem wtrysku (kabel 2 pinowy) stuknij w niego jak silnik będzie pracował jeśli zły to silnik zacznie lepiej pracować ale tylko przez chwile-znajduje się nad korektorem zwiększającym dawkę paliwa przez turbinę
A nie pomylony jest kabel do czujnika z zegarów? I czy ciągłość kabla sprawdzałeś?
1 punktowy wtrysk jaki kabel i gdzie ciachnac?
nie ma plusa na tym kablu, jest 5 przewodów do listwy wtrysków 4 przewody to wtryski, i 1 to minus to minus steruje wtryskami, podpiąłem diodę z opornikiem(pod kabel sterujący ), i na jałowym biegu słabo świeci, jak dodaje gazu to lepiej, czyli więcej paliwa daje komp, czyli prawidłowo, gdzie jest driver wtrysków??, a może przekaźnik od centrali ECu...
Witam,poszukuje schematu wiazki kabli do wtryskiwaczy benzyny przy ecu(4 biale kable) mam uszkodzona wiazke i nie moge okreslic kolejnosci,lub jakis inny sposób na stwierdzenie do ktorego wtrysku nalezy dany kabel.
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
Witam . bardzo mozliwe że to jest masa ale nawet jak kabel jest wyrwany to nie przeszkadza w pracy instalacji przecisz ten kabel i tak jest dopiero podłączony jak podłączamy interfejs diagnostyczny . Kolega chyba dobrze nie przeczytał chodzi o wtyczkę diagnostyki a nie o czarny kabel masy wtrysków .
W m102 kąt zapłonu można regulować, kręcąc aparatem zapłonowym. Nieruchoma kopułka była w 6-cio cylindrowcach (m103). Sterownik wtrysku. Odpowiada on za "ssanie", wzbogacanie przy przyspieszaniu, odcinanie benzyny przy hamowaniu silnikiem oraz za stabilizacje jałowych. Teoretycznie, silnik będzie pracował nawet, gdy jest odłączony http://obrazki.elektroda.net/11_12900377...
Byłem u mechanika i powiedział że może być to wtrysk ,cewka , kable dużo przyczyn.
junik10 podejdź do mechanika który ma manometr niech sprawdzi czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie (0.8 na odpalonym), dalej: u góry wtrysku jest wtyczka na 4 kable, jeden z nich jest przeciety i wpiety w intsalację LPg, zwykle w dodatkowy przekaźnik albo prosto w przełącznik w kabinie. To jest układ odcinajacy zasilanie wtryskiwacza podczas pracy...
Tak podłącz się pod ten właśnie kabel, tylko nie zapomnij o rezystorze. Myślałem że wielopunkt, ale to bez różnicy raczej.
I ja także potrzebuje takowy schemat proszę o pomoc.Pozdrawiam
A nie ma tam gazu i rozcięcia sygnałów / emulatora? Masz cokolwiek na kablach wtrysków względem masy lub plusa?
Problem rozwiązany, okazało się, że instalacja BRC tam gdzie są rozdzielone kable do wtrysków pomimo solidnego oryginalnego lutowania, nie przewodzi prądu - pierwszy raz coś takiego widziałem żeby zalutowany zaizolowany koszulką termokurczliwą kabel nie miał przejścia. Ale na szczęście udało się to odnaleźć i auto już od dłuższego czasu chodzi bardzo...
W pierwszym temacie pisalem ci abys sprawdzil zasilanie zespolu cewek(zielony kabel z czerwonym paskiem)To samo na wtryskach,potem sygnaly sterujace cewkami(pozostale3 kable)Sprawdz,czy wtryski dostaja sygnal otwarcia(kazdy ma kabel zielony z czerw.paskiem-to+,pozostale to impulsy masy)Led z oporem i do roboty
adblue chodzi, robi ciśnienie 5barów, czyli w normie, dozuje itd... To że układ tworzy ciśnienie przygotowuje sie do dozowania nie znaczy że dozuje. podkładany był drugi moduł, drugi wtrysk, kable sprawdzone i dalej to samo. Dalej ten sam bład? Drugi moduł masz na 100% sprawny?
Bak uno (Ocynk) ~150zł Kabel od wtrysków ~5zł Hehehe, ocynk? Za 150 zł? I co to jest kabel od wtrysków?
Różniły się też pewnie całą mapą wtrysków ale sterownik nie powinien spalić wtryskiwacza. Teoretycznie program powinien wykryć że coś jest nie tak z wtryskiwaczem i pokazać błąd, ale jeśli był ustawiony wtryskiwacz o mniejszej rezystancji niż realnie był zamontowany to ewentualnie istnieje szansa że podawał na niego napięcia pomimo uszkodzenia bez pokazania...
Sprawdź czy nie są przetarte kable od wtrysków.
Odczytajcie błędy czy sterownik nie sypie błędem obwodu wtrysku , jeśli kable ok i oporność wtryskiwacza taka sama jak pozostałych to wygląda na ecu...
A czy przyczyną tych błędów mogą być wtryski zużyte i dla tego sterownik czepia się o wysoki sygnał prądowy wtryskiwaczy ? A jakiej pojemności miał by być ten kondensator do jakiego napięcia max. A pro po co do ukł. zapłonowego to też myślałem o tym że to on może wprowadzać zakłócenia bo+12V jest na tym samy styku w przekaźniku co +12V do wtrysków....
Witam ..... mianowicie problem to Master 3 bi turbo..... Wywala komunikat Sprawdź układ ESC i Ruszania po gore. Błędy P 1201, P 1202, P 1203, P 1204 Wtryski nowe. kable na wierzchu. Kasowanie błędów pomaga na chwile góra dwa dni. Do tego błąd multipleksu nie prawidłowe informacje. Błąd w radiu,, zwarcie tylnych głośników ?----te auto ma tylko dwa przednie?//...
Witam! Mam taki problem: trafił do mnie samochód jak w temacie volvo. Samochód jest na CR i nie pali, wyskakuje błąd na kts 1213 stopień końcowy wtryskiwaczy, błąd sygnału i nie wiem co dalej? Ciśnienie na listwie jest ale nie otwiera wtrysków, kable ok. Może ktoś mógłby mi jakoś pomóc z naprawą tego samochodu?
Zasilanie stałe 30 masz mieć na pinie A6, po kluczyku 15 na pinach C16, D3, oraz na jednym kablu idącym do wtrysku oraz na pinie 1 cewki zapłonowej i zaworze regulacyjny spalin z czujnikiem położenia. Masę masz mieć na pinach D16,C9,B1 oraz pinie 2 cewki zapłonowej.
Czujnik sprwdzony, wtrysk podstawiany, kable przedzwonione, wina tylko w kompie.
Witam Jak w temacie sterownik nie wysyła sygnału do wtrysków, po podaniu masy na kabel sygnałowy auto się odzywa. Po wstępnym sprawdzeniu sterownika nie znalazłem nic. Problem powstał po montażu lpg Macie jakiś pomysł ?
Wykonalne- ale nie wiem czy jako pierwszy projekt. Płytek ewaluacyjnych jest na rynku sporo. Do większości z nich trzeba dokupić wyświetlacz, zasilacz i programator. A także kabelki do goldpinów. Używam płytek z Propoxu- ale to sprawa przyzwyczajenia. Po niewielkich przeróbkach są znośne. EVBavr04 i EVBavr05. Czy zmieścisz się w 2kB darmowego Bascoma-...
Przyczyna był czujnik położenia walu bądź kable przy nim lub wtryski, wymieniłem czujnik i poizolowalem kable problem znikna można zamknąć
DO TEGO WYNALAZKU POTRZEBNY JEST KLUCZ SPRZETOWY, I DUZO WIEDZY NA TEN TEMAT ABY TO USTAWIC WIEC RADZE JECHAC DO SERWISU
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Co to jest sada ? Jeśli chodzi o sondę lambda to podmień ją lub sprawdź kabel do niej idący.
Problem polega na tym że zakupiłem gaz sekwencyjny IV generacji SGI firmy AG (Autogas system) model AG 600.140 która została wyciągnięta z samochodu BMW e34 2.0 M50 bez Vanosa 6 cylindrowego i chciałem ją wrzucić do do e39 2.0 bez vanosa 150KM również 6 cylindrowego. Ściągłem nawet dokumentacje podłączenia instalacji gazu schemat potrzebnego kabelka...
Do wymiany przepustnica ale wcześniej sprawdź kable
Dziękuję za pomoc. Stały plus jest na sterowaniu wtryskami, sprawdziłem kable sterujące z wtrysków do kompa, są ok. Wyłączyłem zupełnie z obwodu czyli przywróciłem instalację oryginalną i nadal nic. W błyskach cały czas można odczytać błąd 11 czyli błąd czujnika położenia wałka. Dodam, że samochód ma automatyczną skrzynię biegów, choć to pewnie nie...
Witam mam taki problem: Podłączałem instalacje gazową w polonezie caro na wtrysku i zgodnie ze schematem przeciąłem prądowy kabel prowadzący do wtrysku i straciłem napięcie (wtrysk nie podaje paliwa) nawet ponowne zlutowanie kabla nic nie pomogło. Doradźcie co mam zrobić. z góry dziękuje
chodzi o połączenie przełącznika podpiętego pod kabel od wtrysku??? Dodano po 11 chodzi o połączenie przełącznika podpiętego pod kabel od wtrysku??? sprawdzałem na krutko omijajac przełącznik i dalej brak zasilania.
Mam jeszcze kilka pytań.?? Podłączam te brc do starego silnika opla 2.0 16v oznaczenie c20xe. Żadnych can ani nic w tym stylu. Jest to tylko sekwencyjny wtrysk benzyny. Pytania są tanie? 7 i ostatnie zdjęcie...Dwa przewody z oczkami i bezpiecznikiem 15A czy to masa na akumulator? Kabel czarny z sekwencji (+) podłączyłem przed komputerem we wiązkę (+po...
Wtrysk zakupiony ma 115 Om. Zasilanie do wtrysku 13,5 v. Kable od sterownika do wtrysku ok. Przekaznik ok. Co jeszcze może być przyczyną, bo już 3 dni sprawdzam i nie wiem co to może być
O podciśnieniu nie pomyślałem - dzięki za podpowiedź. Będę zlomowal to drugie auto, więc zostaną mi elpigaz wtryski. Mam kabel i oprogramowanie do tego staga to będę stroił. Najpierw stratuje z tym wężem i podciśnieniem.
samochód jest niestety na pełnym wtrysku, kable nówka świece itd.. Dodano po 6 Ponadto samochód powrócił od mechanika, podpinał wiele przewodów ... komputer itd.. celem sprawdzenia gdzie jest zanik iskry, prądu i...w sumie nic, lekki spadek mocy( wg wykresu) przy aparacie zapłonowym niby wszytko ok a jednak dalej ma kaprysy i lubi sobie strzelić.. i...
Witam Sprawa wygląda następująco: Auto nie zapala, rozrusznik normalnie kręci, paliwo dochodzi - sprawdzone, czujnik poł wału ok - bo i iskra jest. Sprawdziłem wtryski i nie dostają napięcia.Przeszukałem kable i nic nie urwane - wszystko ok.Bezpieczniki ok. Usterka pojawiła się w konkretnym momencie, mianowicie : Samochód kupiłem z obciętymi trzema...
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego Dodano po 2 Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego :idea:
No tak w fordach tak bywa. Jak chce Ci sie bawic to połacz kabelkiem tylko jeden pin z wtyczki z cewką. Powinien pokazać przerwe w obwodzie.
W kostce masz plus i od żarówki plus dałem do kostki masę do kabla np od kontu wtrysku i kabel od sterownika masujacy do masy Dodano po 33 Miałeś kolego rację jest dużo sposobów na sprawdzenie sterownika. Sprawdziłem innym sposobem z internetu i jednak jest sprawny musiałem źle zmasowac czy coś. Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika? Bo włożyłem...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Dzisiaj dalej przeglądałem kable mierzyłem przejścia od cewek benzynowych, wtrysków do kompa benzynowego i lpg wszystko jest OK. Żaden kabel nie jest przerwany wizualnie też sprawdziłem rezultat jest taki że auto już w ogóle nie odpala :( kręci i tak jakby już miało odpalić ale nic z tego.
Ciśnienie rośnie prawidłowo . Teraz zajmij się zaworem który jest na pompie. Ma mieć plus 12v po zapłonie (napewno podczas kręcenia) a drugi kabel to sterowanie masą z komputera . Tutaj szukaj teraz problemu.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Sprawdź kabel miedzy wtryskiem kontrolnym a komputerem czy niema zwarcia.On lubi się uszkodzić. Ja miałem taki problem.Gdy zapalała się kontrolka wtrysku,silnik nie reagował na pedał gazu,miał 1500 obr/min.Po wygaszeniu i ponownym zapaleniu chwilę chodził normalnie.Czasami nawet kilka tygodni,a potem znów to samo.Zaizolowałem w/w przewód ,problem zniknął.
(at)cezars65, odnośnie PW jaki mi przysłałeś to nie moja wina, ze trafiłeś na goscia co Ci wrzucił instalację do auta, do tego jak pisałeś, przez kilka lat zaśniedział Ci bezpiecznik, to gdzie były przeglądy?? a to już chyba jest sprawa właściciela auta, odnośnie doradzania, to co Ty mu doradziłęś?? STAG, niech by był??? pozawijane kable??? wtryski...
wiązka cała wymieniona i sprawdzona, Czujnika doładowania na kolektorze dolotowym nie mam i n ie bardzo wiem gdzie w takiej sytuacji go szukać. A co ma wspólnego stop? Kabel Wtrysku ok.
A wiec na bezpieczniku nr 12 nie było napięcia. Bezpiecznik sprawny. Kabel od bezpiecznika do Kompa przewodzi. Po podaniu plusa na kabel o wtrysków auto zapala...jest wszystko ok. Pozostaje zlokalizować braki w zasileniu bezpiecznika nr 12 lub zasilić go z innego żródla... Dziękuję za zainteresowanie tematem oraz wszelką pomoc;]
tu masz screena ze schematem Dodano po 47 schemat wtrysku fiesta Enuda-E J4Q 1289cc 1999-2002 44kW
Problem rozwiązany, rozrząd ok przyczyną był przetarty kabel na trzecim wtrysku
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
Toyota avensis problem polega na tym że samochód jeździł normalnie zgasiłem ją na chwilę dosłownie na 3min i nie odpaliła ponownie. Zmieniony sterowniki wtrysków., bezpieczniki sprawdzone, wtryski zmienione, kable dochodzące od sterownika do wtrysków sprawdzone, czujniki położenia wałka i Wału sprawdzony ,zwór scv zmieniony i czujnik na szynie paliwowej...
kabel wtrysk przerwać kabel wtrysk przetrzeć kabel wtrysk
wymiana czujnika świateł stopu zapalać check mercedes naprawa niebieski ekran komputer
Jak wykonać twardy reset telewizora Samsung M-series? Uszkodzony kabel antenowy czy przerdzewiała antena?