Witam serdecznie. Jak dotąd nie spotkałem się z kłopotami spowodowanymi przez rozrusznik przy pomiarze ciśnienia. Przecież za każdym razem 3 cylindry nie mają sprężania. Ma tylko ten, w którym mierzysz ciśnienie.
Jeśli znajdziesz iskre to sprawdż wydatek, ciśnienie pompy. Ostatnio miłem przypadek że pękła gumowa rurka od pomki w baku .
Jak już wymienisz "układ WN" i objawy nie ustąpią, to zmierz ciśnienie sprężania.
Czas zmierzyć ciśnienie sprężania.
Czy to wtrysk multec ? Może pompa paliwa siadła i ma za małą wydajność. Warto sprawdzić ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś ?
zapłon jes ustawiony ale na paliwie nie odbija tylko na gazie
Podłącz manometr z trójnikiem do przewodu doprowadzającego paliwo, zobacz czy ciśnienie paliwa utrzymuje się na poziomie 0,9 -1,1 bar
Niekoniecznie czasem wystarczą same dzwigienki zaworowe.Proponuję wymienic połamane założyć nowy pasek i zmierzyć ciśnienie sprężania.
To teraz sprawdź ciśnienie i wydatek pompy paliwowej
pytanie: czy pompa pracuje gdy nie chce zapalić? jeżeli podczas jazdy jest normalnie to i ciśnienie paliwa będzie dobre
Sprawdź ciśnienie paliwa i przeczyść wtrysk paliwa.
Ja bym rozpoczoł od przeczyszczenia przepusnicy i później sprawdził jej położenie. Jakby nie pomogło to sprawdził ciśnienie paliwa w przewodach i MAP.
Sprawdż ciśnienie w cylindrach.
Tu poszukaj
Pompy mogą się wizualnie nieco różnić ale to nie istotny szczegół sprawdź ciśnienie paliwa powinno wynosić 0.8atm
no pewnie że na benzynie dlatego zrób jak pisałem z akumulatorem a juz bedziesz wiedział czy to wina komputera samochodu czy samego zasilania benzyną- np zapchany filtr, małe ciśnienie pompy, zapchany wtryskiwacz
Pompa paliwa do wymiany, jeszcze działa ale daje za niskie ciśnienie, dla pewności zmień najpierw filtr paliwa,
a mam jeszcze pytanie ile powinno wynosić ciśnienie sprężania na cylindrach w tym silniku 1,6
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Wyglada mi to na chwilowy brak ciśnienia spręzania.Miałem kiedyś przypadek zacierania sie zaworów ssących.Spowodowane to było złej jakości paliwem(jakieś kleiwo było w benzynie).Niestety trzeba było naprawiać głowicę Dodano po 2 Myślę że musisz sprawdzić ciśnienie paliwa i ćiśnienie sprężania
Filtr paliwa - dobry pomysł ale szerzej to ciśnienie paliwa....(w warunkach domowych bez sprzętu raczej będzie trudno)...
Dzięki za podpowiedzi.Już wiem co jest. Wyjąłem pompke, podłączyłem napięcie i nie ruszyła.Jednak kiedy w nią stuknąłem zadziałała.Wygląda na wytarte szczotki w silniku czy coś takiego. Założyłem ją spowrotem i działała przez chwilę, lecz znowu się zawiesiła. Jeszcze jedno pytanie!!!Czy ciśnienie jakie powinna dawać pompa jest zależne od rodzju wtryskiwacza.Zastanawiam...
Nie dziw się jeśli zaczną się kłopoty z pracą silnika. Nie można tak bezkarnie i łatwo przełłączać. Musi być tzw pokrycie zasilania i określone ciśnienie na instalacji paliwowej.
Sprawdż ciśnienie przed wtryskiwaczem i na pracującym silniku powinno być ok. 1atm.Inne wskazania wymień pompkę paliwową.
Przede wszystkim zmierz ciśnienie na cylindrach, czy jest równe. Potem ewentualnie sprawdzić układ zasilania (pompa, wtryski) i zawory.
może pompka siada,ciśnienie lub zobacz na postoju jak go depniesz czy na przelew idzie paliwo cały czas tak samo.
Zobacz czy to jest taki gażnik? : http://jozef.likusy.eu.org/KADETT/kadet%... PS. Plik skasowany - jest tu : http://jozef.likusy.eu.org/KADETT/
Jeżeli jest iskra i ciśnienie,paliwo to musi odpalić chyba że iskra zanika lub za słaba. Luz zaworowy sprawdzony?
Jak jest ciepło to Diesle palą nawet z niską kompresją a jak zimno to lipa straszna. Kolega "rezystors" pisał o przestawieniu punktu wtrysku, powiem szczerze że to się ustawia przy pomocy przyrządów i wcale nie jest takie proste. Ja w tym silniku nie ustawiałem ale koleś to robił i słyszałem jak mięsem rzucał :) . Ale i tak łatwiej zmierzyć ciśnienie...
Oj Iggi napisz ludziom że twoje dzienne przebiegi to około 3 km. i auto stoi i stygnie, potem znów 3 km i z tego robi się zużycie a jak koniecznie chcesz to ciśnienie mierzyć to jutro podam ci wartości dla tego silnika.
mam taki problem ,na wyświetlaczu LCD mam odczyt aktualnego ciśnienia oleju, niestety zauważyłem że cały czas pokazuje maksymalne ciśnienie ,prawdopodobnie czujnik ciśnienia padł ale może ktoś wie jak go sprawdzić bo nowy zaminnik kosztuje 200 pln nie chciałbym tej kasy wyrzucić w błoto,a może to być coś innego? dzięki z góry za pomoc
Ja bym jeszcze raz poruszył temat zaworów - faktycznie w 90 % w oplu siada uszczelnienie i zaczynają klekotać - ale jest możliwa też opcja że zapiekł się tóryś regulator i nie pracuje - a po dobrym rozgrzaniu zawór się nie domyka i traci ciśnienie przez co nie pracuje - masz naprawdę ciekaewy przypadek !
najpierw zapytam jaki jest uklad podawania paliw w tym kadecie jezeli jest mono wtrysk trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa ma byc ok 1 bar .Zacząć trzeba od podstawowych żeczy i koniecznie sprawdzić ciśnienie przed katalizatorem . Prosze napisac jaka pojemność i pierwsze literki silnika.
Zawór przed pompką to zły pomysł. Jeśli pompka jest przeponowa to odcięcie jej od dopływu paliwa szybko wykończy membrany. Pompki do gaźników wytwarzają niskie ciśnienia - 0,3 do 0,5 bara. Takie ciśnienie nie powinno niczego uszkodzić. Może coś jest uszkodzone w samej pompce?
witam opel nie pali na dwa środkowe cylindry nawet po wymianie głowicy, kabli, świec, kopółki ,palca, aparatu zapłonowego. ciśnienie sprężania na wszystkich czterech cylindrach wach się na poziomie 14 atmosfer. pomoże ktoś?
Jeśli po wypięciu potencjometru cpu zareagował to znaczy że "widzi" całość sys. usterka będzie poza elektroniką silnikową, fałszywe powietrze,zamałe ciśnienie paliwa niewydajny układ wn.Osobiście stawiam na fałszywe pow. ew. jak jest to zawór egr.
Jak masz problem z odpaleniem tzn.jak jest gorący to sprawdź czy jest iskra.Być może jest jakaś przerwa w układzie która reaguje na ciepło.Trzeba by było sprawdzić luzy zaworowe,zapłon,ciśnienie paliwa i wymienić filtr paliwa.Nie sądzę żeby komputer zgasił silnik przez temperaturę.
Witam. Próbuję ożywić silnik, niestety okazało się iż tylko jeden wtryskiwacz podaje paliwo. Wtryski są sprawne, mimo to najpierw podawane jest paliwo wszystkimi wtryskami na raz (jeden impuls) a potem tylko wtrysk czwartego cylindra otwiera się co pół obrotu czyli tak jakby przejmował impulsy wszystkich wtrysków. Gdzie jeszcze szukać usterki? Okablowanie...
Nie wiem co masz na myśli pompa sprawdzona - musisz zmierzyć ciśnienie paliwa jakie daje pompa i sprawdzić czy zbiornik jest odpowietrzany( odkręć korek do wlewu paliwa i przejedź się autem) Pozdrawiam.
Masz silnik na wtrysku i nie masz sondy ? Co najmniej dziwne. Komputer silnika odczytuje dane z przepływomierza i TPS-a, niezależnie czy pracuje na gazie czy na benzynie, w końcu jakoś wyprzedzeniem zapłonu i poziomem obrotów biegu jałowego musi sterować. Przyczyna może być wszystko - od uwalonego modułu zapłonowego poprzez niskie ciśnienie sprężania...
Witam.Potrzebuje wartosci z jaka siła maja byc dokrecone wtryski i reszta układu wtryskowego tzn cisnienie wyjsciowe z pompy itp. w Oplu 86 r Kadett Diesel.Z góry Dziekuje
Witam, jak o Kadecie 1.6D to może i ja dodam swoje trzy grosze. Mam, a raczej miałem (pękł korbowód i wywaliło blok i tak sobie biedak stoi... :cry: ) takiego kadeta prawie 8 lat. Zapalają one ciężko w niskich temp. A z tym ciężkim zapalaniem to mogło być jeszcze to, że te silniki posiadają hydrauliczne zawory i jak któryś nie trzyma to d..pa blada....
Jak był pęknięty pasek rozrządu to i pewnie oberwało się i głowicy , a konkretnie zaworom .....sprawdż ciśnienie sprężania na cylindrach -najpierw na zimnym , póżniej na rozgrzanym silniku. Kolektor ssący przypadkiem nie łapie lewego powietrza ?, - sprawdż uszczelkę pomiędzy nim a głowicą.
Witam! W moim oplu zniknęła iskra. Odpalił rano bez zarzutu, podjechałem do kiosku nie gasząc go, po chwili ruszyłem, zdążyłem przejechać ok 1 km i zgasł na prostym i równym odcinku drogi. Od momentu gdy zgasł nie ma śladu iskry. 3 tyg przed tym incydentem był wymieniony rozrząd, wałek się kreci, silnik stawia opór. Wszystko wskazywało na cewke, kupiłem...
potwierdzam jak wymieniono przewody kopułke,świece to należy szukać w ciśnieniu sprężania,prawdopodobnie wypalony zwór wydechowy,jak wiadomo jazda na gazie to obowiązek regulacji zaworów co 10 kkm,i powiększone luzy ,jak nie było takowej regulacji to powinieneś pomierzyć ciśnienie na poszczególnych cylindrach,nie powinna byc większa rozbieżność jak...
Ciśnienie po dolaniu oleju do cylindrów wzrasta niewiele, czyli problem z zaworami a nie tłokami i pierścieniami. Widzę, że jesteś zorientowany w temacie i miałbym kilka pytań. Jeśli robimy próbę olejową i zakładamy, że zawory są szczelne, to o ile mniej więcej następuje wzrost ciśnienia? Robiąc próbę olejową ile dodajemy do cylindra oleju? - ja dodałem...
Witaj Mam pytanie jaki jest przebieg i czy kiedykolwiek sprawdzałeś końcówki wtrysków ponieważ być może albo leją albo bardziej prawdopodobne ciśnienie otwarcia wtrysków jest niewłaściwe. Jakbyś się zdecydował na wymianę to wymień tylko końcówki wtrysków koszt ok 300 zł. i nie daj się wkręcić że trzeba wymieniać całe wtryskiwacze. Jeszcze jedno każda...
Witam Auto to opel kadett e 1,8 jednopunkt Nie działa mi przekaźnik pompy paliwa (pompa sprawna) mimo iż jest sprawny. Zmierzyłem napięcie na sterowaniu przekaźnikiem pompy paliwa i napięcie jest po przekręceniu kluczyka ale 5V. I czy nie jest ono za niskie czy nie powinno być 12V ?? (Na przekaźniku pisze 12V, 30A). Co moze być uszkodzone jeżeli ECU...
Po prostu ciśnienie na dwóch cylindrach wynosiło około 6bar, przeprowadziłem próbę olejową która pomogła stwierdzić czy wina leży po stronie zaworów czy pierścieni i okazało się, że to wina pierścieni i dlatego zostały one wymienione.
NitroMCZ, czyli myślisz, że ta uszkodzona swieca nie powinna być winna? Rozważałem też taką opcję, że olej przedostawał sie juz wcześniej do cylindra np. przez uszczelke głowicy lub gumki na zaworach, i to jego obecność spowodowała pęknięcie świecy. Czy to mozliwe? Postaram sie zmierzyć ciśnienie na cylindrach, to moze przyblizy mi problem... Jak już...
kopulka palec rozdzielacza, świece zapłonowe, to podstawowe rzeczy do sprawdzenia. później sprawdz polaczenia w kostkach przy czujniku halla i module zapłonowym no i tak jak kolega kadett napisał czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze. tam sprawdź wężyk ktory łączy go z kolektorem ssącym i podłączenie w kostce
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Informuje wszystkich zainteresowanych, że auto jest zrobione. Za szarpanie autem odpowiadało zbyt duże ciśnienie z wydechu które przy otwieraniu membrany recylkulacji wzbogacało zbyt mocno mieszankę, a wzbogacało ją bo auto jej nie mogło spalić na skutek uszkodzenia katalizatora, a później spaliny nie miały gdzie uciekać i rozwaliły grzybek uszczelniający...
Sprawdzić wpierw bezpieczniki opisane na patce jako KL15. Dwa-sprawdzić, czy alternator ma dobre masowanie ( jest na tulejach gumowych), i to, czy podczas manipulacji nie został zerwany przewód z czujnika ciśnienia oleju, idzie w wspólnej wiązce, zaś ów czujnik jest pod alternatorem.
Witam Do rzeczy: silnik 1,6 na wtrysku (jednopunkt), gdy przy 2tyś dodajemy gazu auto wręcz nie przyspiesza a hamuje,totalnie nie ma mocy. , jest za uboga mieszanka. I: ciśnienie paliwa na wtrysku -ok. Podstawiony komp,czuj...Temperatury, cały zespół wtrysku., Przy okazji i cały system zapłonowy(przewody świece,aparat zap,, itp..)sprawdzone połączenie...
Ja mam opla kadetta 1,6. Też z nim miałem problemy. A jednym z najgorszych do wykrycia była zużyta pompa paliwa ( wytarte szczotki). Jak się zagrzała to auto szarpało , gasło tip. Też jeździłem po serwisach i nie udało się wykryć. Aż w końcu podłączyłam do obwodu paliwowego manometr i z tym jechałem. Po 2 km ciśnienie paliwa to co idzie na wtrysk zamiast...
W poniedziałek mój kadzio ma randkę z koleżanka kadzią trochę się pomiksują i metodą prób i błędów znajdę wadliwy element. Biorę pod uwagę pompkę paliwa (mimo że moja dycha nie wiem tylko jak duże ciśnienie wytwarza), wtrysk (może być przytkany), na końcu sprawdzę sonde ale skoro autko nie chce odpalić to raczej coś z układem zasilania. Paliwo napewno...
Zamiast zrobić porządną diagnozę z pomiarem ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze dolotowym i ustawienia rozrządu lepiej wymienić na pałę połowę osprzętu silnika licząc, że a nóż się uda naprawić
Tak. ta na górze parownika jest od ciśnienia dolotowego więc jej nie ruszaj.
Słuchajcie, wbrew powszechnej opini chip tuning w silniku benzynowym wolnossącym jest dać w stanie więcej niż tyle co wy twierdzicie. Nam udało się podnieść moc o 73KM w silniku 2.0 ale nie było to łatwe. Samochodem który ten zabieg przeszedł jest Opel Kadett GSI 2.0 8V, fabryczna jego moc to 115KM (jednak zmierzone zostało 109) a po przeróbkach jego...
witam taka usterka to moze byc modul zaplonowy (czesta usterka ) lub przekaznik , obie rzeczy po ok 100pln, a raz spotkalem sie z czyms takim w seacie (jednopunkt) przy rozgrzanym tracil cisnienie paliwa, na zimnym oki
Witam. Mam taki problem że stale pokazuje mi błąd wysokiego napięcia na czujniku ciśnienia bezwzględnego (Opel Kadett 1.4 benzyna 91r). Już wymieniłem na inny i jeden dzień było ok a potem znowu do kitu. Jak odłączę wąż od monowtrysku i w monowtrysku dam zaślepkę to działa niby dobrze. Problem pojawia się przy gwałtownym dodaniu gazu lub gdy podczas...
Zacytuje to z nieistniejącej już stronki: " Ile zyskamy montując w benzynowym silniku turbodoładowanie? Ten tuning jest najbardziej spektakularnym sposobem "rasowania" silnika. Zyskujemy nawet do 75% dotychczasowej mocy maksymalnej. Oznacza to wzmocnienie jednostki napędowej PLe$niaka z nominalnych 100 KM do 175 KM! Jednocześnie znacznie podnosi się...
Poszukuję regulatora ciśnienia paliwa do C18NZ.Membrana jest nowa do kupienia, ale za to nie ma możliwośći kupienia sprężynki i obudowy bo .... już nie produkują niestety.
dzięki za te wszystkie rady pompke paliwową podłączyłem bezpośrednio do akumulatora daje jak głupia przewody paliwowe też sprawdzałem, natomiast przy próbie odpalenia na benzynie świece po wykręceniu są mokre (zapali chwilka i zaraz gaśnie). na gazie odpala bez problemu, płókałem nawet zbiornik. po odłączeni przewodu paliwowego od wtrysku też daje normalnie...
Przede wszystkim za duża rozbieżność ciśnienia ,prawdopodobnie uszkodzenie masz na 1 cyl. ,tłok pierścienie gładz cylindrowa, tam szukaj uszkodzenia .
Wygląda na pompę wtryskową. Stare wtryski otwierały się przy niszym ciśnieniu. Teraz masz prawidłowo regulowane i pompa nie daje rady ich przebić.
Mogę Wam pomóc. Mam 4 wtryski z listwą i regulatorem ciśnienia paliwa z Opla Kadetta - o ile pamiętam z GSi 8v. Pasują też do innych modeli Opla. Mam też 6 wtrysków z Audi V6 2,8. Odszukam numery i wydajność i Wam podam. Drogo nie będzie...:) A ile kosztują wtryskiwacze do LPG? I ewentualnie inne potrzebne graty, pomijając zbiornik, przewody, elektrozawory...
A konkretnie łaskawco, to co Ci padło ? Wtryskiwacz? Regulator ciśnienia? Podstawa wtrysku ?
Witam ! Mailaem podobny przypadek w moiw VW Golf. Poprostu .... syf kiła i mogiła w nagrzewnicy .... kamień, muł jakiś i kupa innego śmiecia. Wystarczyło zdjąć rurki wsadzić wąż ze spręzonym powietrzem i przedmuchać nagrzewnice , choć lepszym rozwiązaniem jaes zastosowanie wody pod ciśnienień np z węża ogrodniczego. Pomogło ?
ja kiedyś uruchomiłem wtryskiwacz od Tigry przez podanie ciśnienia ze sprężarki od drugiej strony i podawaniu impulsów z akumulatora a jednego musiałem poddać kuracji wstrząsowej podczas podawania impulsu elektrycznego KURACJA SIĘĘ UDAŁA
spróbuj odczytac kody migowe. Zakładam ze silnik 14nz zrób mostek na złączu diagnostycznym wtyku A i B. Policz ilość mrugnięć lampki silnika na desce. Poczytaj załącznika wrazie problemów pisz. Nawszelki wypadek napisz na emaila. Mi to wygląda na pompę paliwa lub regulator ciśnienia. Dodano po 1 Zapomniałem
cudów nie ma. Jak jest paliwo i iskra to ten silniczek musi palić. Lepiej sprawdź czy rzeczywiście pompa podaje odpowiednie cisnienie, i sprawdz czy jest iskra. (porządna!, bo może być winna kopułka ew. palec)
Witam też mam w kadeciku 1,8 na pełnym wtrysku silnik przerabiałem jakieś 3 lata temu wcześniej miałem ekotronik z gaźnikiem i palił mi 13 na 100 a teraz pali 9.5 po mieście w zimę 13 ale mam problem bo jak jest zimny to strasznie nim rzuca tak jak by palił raz na 3 raz na 4 gara teraz mam ten 18e z le jetronic, moment obrotowy się przeniósł na większe...
Czyli taka pompa jeśli jest przy silniku, niejako zasysa paliwo z baku? Jest takie cudo zamontowane do korpusu silnika, biegnie do tego wężyk z baku a wychodzi to do filtra paliwa i dalej jest ten elektrozawór. Wygląda to mniejwięcej jak reduktor ciśnienia, okrągłe, z jednej strony wlot a z drogiej wylot. Czytałem że pompa może być zamontowana przy...
najpierw zazuc pasek i sprawdz czy rowno chodzi. mozesz jeszcze sprawdzic cisnienie sprezania. osobiscie sie spotkalem z jedna i z druga sytuacja. W wiekszosci tlok mija sie z zaworami.
Czesc, Do Twojego auta Bosch zaleca duratermy 0 250 201 039 lub zwykle 0 250 202 085. Swiece zarowe roznia sie miedzy soba napieciem, czasem grzania, wielkoscia - polecam stosowac wylacznie dedykowane przez producenta. Dla wlasnego bezpieczenstwa i spokoju. Co do problemow z odpalaniem - rozrusznik (stan tulejek), filtr paliwa (czy nie zapchany parafina...
witam mialem kiedyś podobny problem i okazało się że było za niskie cisnienie benzyny podawanej przez pompe i to nie pompa byla winna ale cybant na przewodzie dolotowym pompa zasysała powietrze. pozdrawiam
Podejdź do tego metodycznie. Zacznijmy od pompy paliwa. Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie przed przekaźnikiem pompy i za nim. Najlepiej podłącz równolegle z pompą małą żarówkę (a przed przekaźnikiem diodę LED z opornikiem) i popróbuj kilka razy. Jeśli się świeci, a pompa nie chodzi to masz rozwiązanie. Jeśli będzie chodzić to...
dokladnie jak mowi wyzej kolega.ja mam tylko cc700 z gazem ale chodzi o fakt.tez go krecilem zeby mniej palil i zawsze wychodzilo ze im mniej dostawal gazu tym gorszy mul a i wiecej palil!teraz odkrecilem mu dawke i osiagi poprawily sie a pali sporo mniej. Acha jeszcze jedno:kiedy zmniejszasz dawke gazu na przewodzie doprowadzajacym gaz do mixera wtedy...
Zgadza się, tyle że narazie podłączyłem deskę pod samo zasilanie, wszystkie pozostałe kable są niepodłączone. Dlatego wydaje mi się że to może być uszkodzone coś na płytce deski :( Przeglądałem płytke i na niej sygnał z impulsatora jest połączony przez rezystor 10kΩ z plusem zasilania. Odłączyłem ten rezystor i wszystko wyświetlało się prawidłowo...
Powiem tak - po czterodniowym postoju w garazu - kadecik, odpalil za pierwszym razem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Profilaktycznie wymineilem jeszcze palec rozdzielacza, posprawdzalem wszystlie kabeli, jedyne co niepokojacego znalazlem to (nieprzewodzacy pradu) nagar na stykach kopulki zaplonowej - czegos takiego jeszcze nie widziałem, kolorem prawie sie nie...
jesli chodzi o benzyne, radzilbym sprawdzic cisnienie paliwa. Za wysokie moze zalewac, zbyt niskie nie gwarantuje mocy. Raczej sugerowałbym ze jest zbyt wysokie. Trudno szukac innej przyczyny w kadecie jak tam nic wiecej nie ma..
Tak jak w temacie poszukuję schemat elektryki samochodu Opel kadett C16NZ z czujnikiem cisnienia oleju na 3 przewodach. Może ktoś ma taki schemat lub link do niego. Z góry dzięki Krzysztof_waldi
W skrócie czujnik ciśnienia w układzie dolotowym - na podstawie jego wskazań ( czyli ciśnienia wynikającego z kąta otwarcia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika), komputer wylicza obciążenie silnika i odpowiednio zwiększa dawkę paliwa. To tak w dużym uproszczeniu. Nieszczelność w przewodzie podciśnieniowym będzie interpretowana jako obciążenie...
W sklepie motoryzacyjnym można kupić gotowy przekaźnik pompy paliwa. Uruchamia się przy impulsie i jeśli nie ma impulsów to po sekundzie się wyłącza. Ewentualnie na złomowisku aut za 5zł ;) Występowały na przykład w Oplach Kadett, Ascona, Astra - silniki 1,8 Żeby nie było niedomówień. Potrzebujesz taki z elektroniką w środku czyli "wyższy". Były montowane...
Witam jestem właśnie w takcie swapowania ślinika w moim kadecie z 1,8 na 2,0 8v od kadeta gsi. Mam kilka pytań związanych z tą przekładką otóż: -w 2,0 wiązka od strony akumulatora jest połonczona gniazdem z wiązką idącą do kabiny natomiast w 1,8 niema takiego gniazda. -w 2,0 zaważyłem dodatkowy czujnik na misce olejowej i obok czujnika ciśnienia oleju...
Koła, ogumienie i łożyskowanie piasty przedniej. Koła, ogumienie i łożyskowanie piasty przedniej ASTRA F Jednostronne lub nierównomierne dokręcenie śrub może spowodować naprężenie obręczy i (lub) piasty koła. Dla wszystkich śrub kół moment dokręcania wynosi 110 N-m. Ciśnienie powietrza w ogumieniu: - przód 0.21 MPa - tył 0.18 MPa Montujemy koło, lekko...
ciśnienie paliwa kadett digital kadett kadett sprzęgło
nierówne obroty silnika astra przelotka naprawa premier instrukcja
philips senseo aleksander zawada
Doładowanie w Iveco Eurocargo: Turbosprężarki i ich parametry Podświetlenie przycisków lusterek Mazda CX-5 - różnice i problemy