A wtyczka encodera ? Zdarzało mi się ułamanie tych blaszek wewnątrz.
Parametry pracy czujników temperatur wlotu i wylotu gazów prawidłowe? Czujnik wilgotności powietrza pokazuje normalne wartości? Czujnik NOx pracuje prawidłowo? Temperatury silnika i czynnika AdBlue w normie? Układ paliwowy i paliwo w porządku? Ciśnienie AdBlue i powietrza zgodne z czujnikiem zegarowym a komputerem? Powyższe parametry ustalają ilość...
W tym problem ze ciągnik kupiłem z Anglii. Kto to zdrutował nie da się ustalić bo komis już nie istnieje😅. Przez 5lat chodziło to idealnie, kolejne 5 ze względu na kilkuprocentowe zużycie się sprzęgieł w normalnym sterowniku podpina się komputer i dokonuje kalibracji, czyli wysterowania czasu i agresywności otwarcia cewek elektrozaworów. Przywrócenie...
Kalibracja była? Moduł napewno do ogarnięcia A Ty kupiłeś nowy.
Może są jakieś opcje dla tego modułu, których nie widzę? Zacząłbym pewnie od kalibracji tego modułu. W necie jest trochę informacji na ten temat. Druga sprawa to redukcja szumów na wejściach pomiarowych. Przy zmianach napięcia rzędu 0.005V to ma bardzo istotne znaczenie. Sam moduł (w cenie 8 PLN) nie posiada takich zabezpieczeń. [url=https://en.kohacraft.com/archives/e...
modeTurnOff":"Wyłączony","modeStop":"Zat...
Z tego co wyczytałem, potrzebna jest zmiana kalibracji modułu PCM na taki z manuala. Taką operację podobno potrafi zrobić Forscan beta, tylko trzeba wiedzieć, jaki numer kalibracji miały takie PCM z manualną skrzynią, ponieważ automatyczny dobór (chyba po VIN) pokaże jedynie pasujące softy. Miał ktoś z tym jakieś doświadczenie? Czy lepiej kupić sterownik...
A czy ty aby masz wersję z kalibracją? Bo na module widzę puste wejście czujnika kalibracji młynka.
Witam! Mam ten sam problem,przy czym mój compulevel służy mi już od 13 lat. Kupiłem go w Stanley Polska zatem nie jest to nowość w ofercie tej firmy (zaliczyli kilkuletnią przerwę w sprzedaży tego produktu). Odpowiedż na mój problem znalazłem na stronie amerykańskiej Stanleya. Urzadzenie wymaga jak każde urządzenie pomiarowe okresowej kontroli i kalibracji.Niestety...
Witam, ja bym zaczął od sprawdzenia poprawności montażu rezystorów, każdy po kolei po kodzie paskowym lub http://serwis-tv.com/opornik.html szybciej tym idzie, a po mojemu jak bym to tworzył to zamiast +/- 5% wsadził rezystory +/- 1% dokładności
Potrzebna kalibracja modułu obecności pasażera. Trzeba KONSULT szukać kto ma.
Nie trzeba ruszać.W 1k0 wewnątrz przekładni są 2 czujniki.Torque sensor i angle sensor.Jeśli masz u siebie a.sensor pod kierownicą trzeba sprawdzić,czy ten w przekładni jest zdeaaktywowany poprzez odpowiednie kodowanie.
Tak kalibracja jest niezbędna w tym module chociaż wydaje mi się że wcale z tym modułem nie jest źle i za wiele nie odbiega od rzeczywistości inaczej jest gniazdku SP111 gdzie po załadowaniu tasmota i podłączeniu mamy ok 320V zamiast 230V. Natomiast zauważyłem że moduły PZEM004 nie wymagają kalibracji wskazania są odpowiednie.
W jakim module masz błąd? W kolumnie kierownicy? Patrzyłeś czy masz kalibrację Torque Sensor w module wspomagania?
Np. tu https://customthermoelectric.com/ Zwróć uwagę na wszystkie 3 wymiary, napięcie zasilania, moc cieplną. I tak prawdopodobnie będzie potrzebna kalibracja.
Chyba można też zastosować przekładnik prądowy przed mostkiem prostowniczym. Łatwiejsza kalibracja wskazań.
A wykonana była kalibracja jak podczas wymiany klocków.
Potrzebuję skalibrować moduł regulacji obrotów odkurzacza Electrolux ZCX6440 po wymianie silnika. Numer modułu 2193995-02. Dziękuję za wszelką pomoc. Dodano po 16 To jest to. Bardzo dziękuję za pomoc.
Te komendy są dostępne tylko dla urządzeń które się kalibruje, a więc dla urządzeń z BL0947, BL0937, itd. Jeśli posiadasz urządzenie korzystające z TuyaMCU, to opcja kalibracji nie jest dostępna, gdyż w takim przypadku to MCU (dodatkowy mikrokontroler) obsługuje pomiar energii i raportuje do modułu WiFi już gotowe wartości liczbowe. Kalibracja w firmware...
Przekaźniki na module sprawdzone? Zrób reset błędów. Sprawdź, czy ramiona myją naprzemiennie - jeśli zablokowany jest regulator przepływu moduł zablokuje grzanie. Wykonaj kalibrację hydrostatu. Sprawdź, czy zmywarka prawdłowo się napełnia bo IF0 to jest błąd długiego czasu napełniania i wtedy moduł nie uruchomi grzania.
Z tego co Kolega pisze to albo jest za daleko ustawiony wałek dociskowy, albokonieczna jest kalibracja modułu drukującego. Trzeba wejść do trybu technicznego i przeprowadzić całą procedurę kalibracyjną.
Wymieniałeś, albo rozkręcałeś moduł CIM? Masz błąd kalibracji czujnika kąta skrętu, więc albo uszkodzony CIM, albo coś przy nim kombinowałeś. Te błędy są od braku komunikacji CIM i IPC(licznik), są niezalogowanie w ogóle, albo niepoprawnie. Kontrolka ABS się świeci po odpaleniu?
W tej sytuacji to już tylko uszkodzenie elektroniki albo będzie potrzebna kalibracja modułu AF w aparacie. Daj to do obejrzenia jakiemuś doświadczonemu serwisantowi, tak na odległość nie widząc sprzętu to trudno o trafną diagnozę.
Witam. Podstawowa sprawa! Czy przeprowadzasz procedurę programowej kalibracji!? Zrobiłem kilka projektów na tych modułach i nie miałem z nimi takich problemów! Nawet przy znacznych zmianach temperatury! Moduły te są za to bardzo wrażliwe na zmiany napięcia zasilania, jego zmiana o 0,3V powoduje konieczność ponownej programowej kalibracji, (dla porównania...
Mam uszkodzony elektroniczny moduł regulacji mocy. Postanowiłem wymienić go samodzielnie na zakupiony w serwisie internetowym. Nowy nie ruszył. Serwis poinformował mnie, że potrzebna jest kalibracja modułu. Czy rzeczywiście. Jak to się robi i na czym polega. Czy czarny element z wlotami powietrza to triak. Czy można go przelutować do starej płytki.
Miałem na myśli metodę odgadywania znaczeń dpID. Nie ma kalibracji dla urządzeń TuyaMCU. Kalibracja jest tylko dla BL0942, BL0937 itp, ponieważ ich kalibracja znajduje się w module WiFI, więc jeśli flashujesz OBK, tracisz kalibrację. Z drugiej strony urządzenia TuyaMCU mają swoją kalibrację w MCU, więc nie jest ona tracona podczas flashowania OBK, więc...
Siema przelutujcie pamięć e prom z starego modułu lub jesteście zmuszeni kupić nowy nie zakładany moduł i zrobić kalibrację .
Czy ktoś orientuje się jak wygląda sprawa kalibracji sprzętowej modułu PH w najnowszym sofcie 9.6? Według opisu na stronie [url=http://skalar.akwamaniak.pl/index.p... potrzebny jest wsad testowy do procka ale link nie działa. Do tego pozostaje sprawa softu 9.6...
OK wracając do początku: moduł fabrycznie jest skalibrowany i to powinno wystarczyć ,ale jak uważasz że coś jest nie tak to dokonujesz kalibracji ,ja tego nie musiałem robić. Przy kalibracji moduł żąda źródła odniesienia najpierw 10 V,następny krok to 2A i tyle musisz mu zapodać,jak dysponujesz zasilaczem laboratoryjnym ,czy innym o takich parametrach...
Kalibracja poprzed moduł wspomagania trochę pomogła. A głównym winowajcą był zimowe opony... :D
Oraz jak się go kalibruje ? Ten moduł można kalibrować, w tym sensie, że bada się charakterystykę dla danego egzemplarza czujnika. Nie jest to proste, a przykład takiej kalibracji znajdziesz pod linkiem: https://sandboxelectronics.com/?p=147
Reguluje czas pracy młynka. Nie ukrywam, że ów dodatkowy bajer jest bardzo problematyczny zarówno w użytkowaniu jak i samej kalibracji. Brak kawy w pojemniku i uruchomienie młynka powoduje automatyczne rozkalibrowanie ekspresu. Dlaczego KRUPS zdecydował się na takie rozwiązanie, nie mam pojęcia i mam szczerą nadzieje, że mimo wszystko wycofają się z...
Warto dodać, że moduł ma funkcję kalibracji pomiarów. https://www.youtube.com/watch?v=ZebyFZQk...
Przyrządu nie mam więc raczej nie ma możliwości. Czy kalibracja może być robiona poza suwnica jak bym chciał gdzieś wysłać ten moduł do kalibracji, czy raczej musi być robiona na konkretnych silnikach z którymi pracuje. Właśnie też chcialby zobaczyć moment usterki żeby mieć pewność że wtedy nic przez wejścia pomiarowe nie płynie w stanie postoju suwnicy....
AVE... Kwarc się starzeje, więc taki gotowy moduł też wymagałby ponownej kalibracji, zwłaszcza po ~20-30 latach od daty produkcji... Zegar można uczynić bardzo dokładnym korzystając z sygnału DCF77 - teoretycznie sam sygnał ma dokładność do 1 sekundy na 300 tysięcy lat, zaś zegar z nim synchronizowany nie powinien mieć większego błędu, niż 6,452 mikrosekund...
Zostaje 'tylko': - pomiar temperatury - regulacja napięcia dla wentylatora, albo generator PWM - kolejne komparatory okienkowe dla progów temperatury - skalowanie i kalibracja wyświetlacza/modułu LCD aby wyświetlał temperaturę (chyba, że zastosujemy gotowy moduł podany w poscie) i drugi czujnik do pomiarów wody i progów regulacji, albo wykorzystamy...
Na module ECAS jest producent i wydaje mi się że będzie to WABCO. Masz 10 cyfrowy numer modułu to schemat znajdziesz na stronie producenta. Do kalibracji, jeśli będzie to moduł WABCO potrzebny będzie jakiś tester czy inne urządzenie diagnostyczne posiadające funkcję kalibracji tego modelu ECAS. Jeśli moduł BOSCH to można z poziomu pilota w samochodzie,...
Przerwa na wiązce zasilającej silnik lub zimne luty na module sterującym. Powszechne bolączki pralek Samsung.
Na moje oko jest blado. Klin szarości ma przedziwny przebieg - obcięte światła. Może moduł lasera jest zapylony. A błędów czujników kalibracji nie zgłasza?
Witajcie Jakim sprzętem można wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu w Jeepie Compass 2009 rok? W autel'u znajduje mi SAS ale nie ma opcji kalibracji, w ABS'ie kalibracja całego modułu nic nie daje. Zakupiłem licencje MES, ale nie spojrzałem dokładnie a tam jest Compass ale od 2016 roku .
(at)pkaczmarek2 Rewelacja! Gniazdko działa! Wrzuciłem wersję 1.17.360 poprzez uartprogram, skonfigurowałem przez WWW z pliku JSON od Ciebie. Sprawdziłem czy działa zanim wlutowałem moduł CB2S w "płytkę główną" - połączenie WiFi, raportowanie MQTT i czy na pinie 26 pojawia się napięcie po włączeniu gniazda prze WWW. Działało! Potem oczyściłem wszystkie...
Spróbuj zrobić kalibrację w module Airmatic(jeżeli to nie pomoże to szukaj nieszczelności tak jak napisał kolega wyżej), oraz sprawdź odczyty z czujników(potencjometrów) odpowiedzialnych za wysokości nadwozia.
W specyficznych warunkach może odpowiadać za to kalibracja VCOM ma module T-Con. Może to być zależne od wyświetlanej treści. Taka jakość w obecnych czasach. Większość właścicieli nie zauważa takiego zachowania.
po prawej może być OCXO gdyż na tylnej ściance była dziura do kalibracji Te dwa moduły z przodu i z tułu urządzenia są do siebie bardzo podobne. Oprócz przewodów zasilających dochodzą ekranowane sygnałowe, które idą w to samo miejsce na PCB.
Wszelkie kalibracje wykonuje się specjalnym stemplem ... a nie jakimiś domowymi metodami. Dopiero jeśli wtedy nie można wykonać kalibracji, to trzeba myśleć o wymianie modułu.
Witam Wpadłem na pomysł pomiaru kąta pomiędzy dwoma elementami ruchomymi w przestrzeni. Chodzi o kat względny. Nie ma możliwości pomiaru przez enkodery czy potencjometry ponieważ obiekty są odseparowane od siebie. Kąt będzie mierzony w osi pionowej. Pomyślałem że gdyby odczytać kąt absolutny każdego obiektu względem ziemi to różnica powinna dać zadowalający...
Już testowałem. Walczę z problemem drżącej wskazówki od obrotomierza. Generalnie zegarem już steruje ale im wyższe obroty tym większe drgania wskazówki. Myślę że w przyszłym tygodniu dokończę.
Jeśli sam dokonałeś wymiany lasera i nie zwróciłeś uwagi na prawidłowe ustawienie wkrętów które służą do prawidłowego wy kalibrowania lasera to teraz masz sporo zabawy to jest błąd, jeżeli chodzi o czytanie formatu DVD w tych modelach. Zła kalibracja lasera. Jeśli jesteś pewien że nie dokonałeś ani odrobinę zmian w kalibracji to niestety uszkodzenie...
Wciągnęło linkę nie podłączoną do zacisku i stąd ten bajzel, trzeba od nowa zamontować linki w module, na zaciskach i zrobić kalibrację. Linki zdemontuj po wejściu w tryb serwisu modułu hamulca, jak do wymiany klocków
W tym zrób kalibracje czujnika skrętu(moduł dsc), w tym samochodzie zrobisz wszystko przypomocy kabla vag kkl i ogólnie dostępnego programu inpa, obejdzie sie tez bez takich niespodzianek
Niestety nie jest to problem sprzętowy. Ale znalazłem na ruskim forum wątek z identycznym problemem i jego rozwiązaniem. W skrócie: próba kalibracji tego modułu przy niewłaściwym napięciu lub prądzie tak właśnie się kończy. Rozjechane wskazania w trybie zadawania i odczytu, lub źle działające ograniczenie prądu. Naprawa polega na ponownym wgraniu firmware...
Kamerki nie trzeba wymieniać, odpowiednie kodowanie. Ewentualnie parametryzacja modułów BCM i MxB , kalibracja i musi zadziałać.
Po wymianie PCB, po uruchomieniu urządzenia otwiera się menu serwisowe, w którym należy wprowadzić wariant urządzenia oraz dokonać kalibracji czujnika ciśnienia. Zobacz to: https://youtu.be/O5Fqe0KtKak?si=NxozvCxZ...
Mamy więc postęp. Dobra robota. Coś działa. Czy wiesz jak dokonać kalibracji? Jest bardzo podobny do Tasmoty. Mamy tę samą składnię poleceń do kalibracji. Możesz to jednak zrobić także za pomocą aplikacji internetowej. Kliknij opcję Otwórz aplikację internetową, a następnie przejdź do karty Narzędzia i znajdź akapit dotyczący kalibracji.
Postanowiłem poprawić troszkę testy, skorzystałem z kalibracji dla jednego modułu, wszystkie pomiary zrobiłem od początku. Dodatkowo użyłem stabilnego zasilania głównie z akumulatorków. Oscylacji już w tym przypadku nie zaobserwowałem specjalnie. Użyłem także drugiego multimetru. Bedziesz może testował takie wskaźniki tylko do pomiaru prądu? Tak, pewnie...
Witam, Czy ktoś próbował odpalić SDRAM na częstotliwości wyższej niż 80MHz? Ja zanim doczytałem uruchomiłem SDRAM z LPC1788 przy prędkości 120MHz. Testy przeszło bez problemu (choć trzeba było zmieniać wartości kalibracji dla modułu EMC). pozdrawiam, s^int
Wymiana modułu co do zasady nie jest trudna. Robisz sporo dokładnych zdjęć, ostrożnie wypinasz przewody, demontujesz i nowy moduł z powrotem. Wygląda, że ma wbudowany zasilacz sieciowy. Wtedy jedną z przyczyn uszkodzenia mogło być zbyt wysokie napięcie sieciowe. Czy różnica kosztu naprawy zleconej i samodzielnej wraz z akupem częśći i ceną diagnostyki...
Nie kalibruje się sprzętu po przeprogramowaniu modułu. Kalibracji dokonuje się w trybie programu testowego po zerowaniu. Programy testowe i serwisowe są dla serwisów a nie użytkownika.
Kalibracja jest wymagana przy wymianie modułu lasera, jak pada dioda to żadna kalibracja nic nie da. Zresztą do kalibracji przydaje się FCMB bo nie zawsze da rade odpalić cokolwiek z płyty. Poza tym w tym przypadku to raczej nie będzie kwestia samego lasera, ponoć do końca odczytywał płyty bez problemu, tylko bardziej kwestia właśnie tej krańcówki że...
Ten filtr jak piszesz te 2,5k delty to nie on jest przyczyną, powiem ci że w prostych klimatyzatorach nie mierzy się temperatury przegrzania, tylko temperaturę odparowania i temperaturę gorących par która jest utrzymywana około 20k więcej niż temperatura skraplania i to jest raczej najlepszym rozwiązaniem dla sprężarek rotacyjnych. Ja nie bawiłem się...
Uszkodzony okazał się czujnik kąta skrętu umiejscowiony w module kolumny kierowniczej. Po wymianie i kalibracji wszystko działa.
Witam, mam ten sam problem sterownik po usunieciu crash daty. Wszystko ok, tylko jest jeden blad w RCM C0063:68-2F (Czujnik kąta obrotu pojazdu wokół osi pionowej) czyli YAW sensor. Wszystkie kalibracje czujnikow w module ABS zrobione, przechodzą pomyslnie, natomiast ten blad nie da sie skasowac. Macie jakieś pomysły? Dziękuję za sugestie.
Temat był poruszany lecz nie było rozwiązania - mam problem z HP CLJ 2820, przy każdym włączeniu lub po kilku wydrukach robi czyszczenie i kalibrację. podmienialiśmy już moduł bębna - bez rezultatu. Czy już ktoś zdiagnozował przyczynę tego zachowania?
Poszukuję modułu do 1000zł który będzie miał wejścia analogowe(np.4..20mA,0..10V) oraz cyfrowe (liczniki, częstotliwość), parę wyjść. Interfejs RS232. Możliwość kalibracji lini pomiarowych.
Jeśli robiłeś wagi i masz pojęcie możesz próbować. Otwórz górną osłonę etykieciarki i tam znajdziesz moduł tensometryczny z kalibracją. Od strony etykiet jest zaślepka z dostępem do switcha kalibracyjnego. Załączasz go i włączasz zasianie. masz dostęp do menu serwis.
Jak wygląda kalibracja tego czujnika? Ktoś podpowie?
Witam. W swoim zasilaczu zastosowałem taki moduł http://download.avt.pl/AVT2857.pdf Mam problem, ponieważ zawyża on mierzone napięcie. Względem multimetru NEO przy 3v wyświetla 3,24 (nie dużo) ale przy 18v już jest 19,6. Czy jest to spowodowane złą kalibracją tego modułu? Kalibrowałem 2 razy na różnych napięciach i było to samo. Czytałem, że są dwie...
Witam czy ktoś używał/używa modułów radiowych TLX2401??I jakie ma zdanie na ich temat.Czy są warte swoich pieniędzy jak z transmisją,zasięgiem oraz z kalibracją?Zależy mi na modułach na czestotliwość 2.4GHz dzięki temu nie musze stosować anteny http://www.emod.com.pl/pdf/tlx2401pl.pdf
Zaczoł bym od wyjęcia wszystkich modułów i dokładnego wyczyszczenia środka kopiarki. Potem kalibracja kolorów.
podłączany mancats knorr i inne i porażka, albo jest błąd kalibracji i system widzi usterkę modułu, albo jest jakaś procedura restartu systemu ESP o której nie wiem. Nie wykluczam też usterki samego modułu ponieważ zakładam nowe używane.
Wklej pełen raport z VCDS lub innego diagnoskopu - zalecany jest VCDS gdyż da więcej danych nt. błędu. Potencjalne przyczyny błędu to: usterka modułu G419 Uszkodzenie wiązki pomiędzy ABSem a G419 Brak kalibracji czujnika kąta skrętu (G85) Brak nastawów podstawowych w G419 Poniżej instrukcja demontażu oraz montażu - nie zapomnij o jego kalibracji po...
Zakupiłem u chińczyków 4-ro kanałowy moduł napięcia odniesienia oparty na AD584, chciałbym w swoim skromnym warsztacie hobbysty elektronika wykorzystać ten moduł do kalibracji mierników i tu moja prośba: Jeśli zadowoli ciebie taka "precyzja" to mogę wykonać to zadanie z tym iż nie gwarantuję "na już". Koszta przesłania "w te i wewte" pozostaną po twojej...
Widać ruch soczewki To całkiem nieźle, przynajmniej mechanizmu nie trzeba będzie naprawiać. Ten moduł kalibracji składa się z reguły z dwóch albo trzech soczewek, jednej ruchomej i jednej lub dwóch nieruchomych, prawdopodobnie wypadła z gniazda jedna z tych nieruchomych. Niestety cała reszta tak jak wcześniej napisałem.
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Oj drugi koniec polski - poszukaj Fabrycznego serwisu B/S/H (tylko oni maja UDA) i zapytaj czy wgrają nowy soft do twojego modułu.
Witam, mam problem z EPL, błąd 12188, wiem, że chodzi o regulację hamulca elektronicznego EPL, czy ktoś jest mi w stanie podrzucić skany z serwisówki odnośnie regulacji i kalibracji tego modułu. W zasadzie opis jak to zrobić mam, ale niestety brakuje w nim rysunków pomocniczych. Dzięki serdeczne. [url=https://www.justanswer.com/heavy-eq...
Problem rozwiązany. Adaptacja przez moduł ABS. według procedury.
Po pierwsze błędów się nie kasuje.Jedynie przeprogramowanie modułu czyści pamięć.Po drugie jaka kalibracja?!Ewidentnie zle dobrane twardość wody,ilość dozowania nabłyszczacza itp.Oczywiście sól,nabłyszczacz OBOWIĄZKOWY!Dokładnie trzymać się instrukcji a nie tego co obiecują w reklamach.
Kolego, nie wiem, jak podpięcie pinów w VAGU może mieć wpływ, skoro wszystko jest sterowane przez moduły LIN. Wiązka jest nowa.
Moduł lasera znajduje się na górze, czyli musisz zdjąć boki obudowy i górę. Dopiero będzie widoczny laser. Moduł lasera można kupić, ale koszt jest nieopłacalny... Lepiej kupić nowe urządzenie.
No przecież pisze, że kalibracja czujnika G. Zobacz jaką wartość pokazuje. Jak stoi na równym ma być zero.
Nie, nie można po RSie wgrywać FW. FW jest na platerach zapisane w strefie serwisowej dysku gdzie głowica po kalibracji odczytuje moduł konfiguracji dysku, jeśli FW jest walnięte głowica będzie latać po ścieżkach nie znajdując wymaganego modułu. ROM jest zupełnie inną sprawą, niż Firmware na platerach. I kolego jarecki, u ciebie bankowo są głowice uszkodzone,...
No to mam już dwa kody w jednym aucie :), żaden nie pasuje. Będę musiał jednak wydobyć z modułu CIM ten PIN.
Ciężko mi powiedzieć, za świeże auta :). Może być potrzebna kalibracja, ewentualnie znając Forda doprogramowanie modułu wspomagania do samochodu. Czy teraz jesteś w stanie w PIDach Forscana zobaczyć co jest dostępne ?
Mam pytanie odnośnie modułu Bluetooth w Delphi DS150E, jest tam gotowy moduł i ma on przylutowaną antenę w postaci kawałka przewodu, jest też tam fragment anteny drukowanej na PCB tego modułu. Czy pozycja i długość tego kawałka przewodu jest lakierowana lub wpływa na cokolwiek?
Podaj błędy odczytane z modułu ABS
Wypruj ten moduł i przejrzyć pod kątem zimnych lutów.
Czy zapowietrzony układ ma wpływ na działanie ręcznego. Czy źle skalibrowany ręczny hamulec może mieć wpływ na jego działanie? Wydaje się to oczywiste ale jeśli jest źle skalibrowany to z jednej strony może mocniej zaciągać a z drugiej mniej? Zapowietrzony układ nie ma wpływu na ręczny .. To zależy o co Ci chodzi z tą kalibracją bo z modułu ręcznego...
No dobrze , ale dobrze by było dociec jaka jest przyczyna spalenia tego modułu . Sprawdż czy dobrze - lekko chodzą linki w pancerzach . Czy same dżwignie zacisków pracują lekko . No chyba że rzeczywiście problem tkwi w samym module uruchamiającym , może silnik i przekładnia stanęły w miejscu . Patrząc na zdjęcie spalonej płytki , to naprawa nie ma sensu...
Piąty, czyli oba wiatraki cała naprzód, tak ? Hm, jeżeli on wykrywa "prawidłowość działania", a ze schematu widzę że nie ma czujników obrotów w wiatrakach, to musi mierzyć prąd. I tu pewnie mu się coś nie zgadza. "Druga prędkość kosmiczna" to są jak mi się zdaje oba wiatraki szeregowo, bez opornika. Hm, przyjżałbym się czy zasilanie dobre, czy spadku...
A jak właśnie zrobić tę kalibrację? Konfiguruje się to w module klimatyzacji? Czy mogę to zrobić samemu? Silniczek ewidentnie do wymiany?
Wymieniłem czujnik położenia zawieszenia na nowy ponieważ na starym auto raz się samo podnosiło a raz opadało. Po wymianie potrzebna była kalibracja ponieważ za nisko stał tył auta. Mam dostęp do sdp3 wiec miało być prosto ale po kalibracji która odbyła się niby prawidłowo wyskoczył błąd zawieszenia i teraz nawet sdp3 nie widzi czujnika poziomu i nie...
Kalibrację należy wykonać po każdej wymianie modułu A001 w minarc evo 150. Potrzebna do tego instrukcja, obciążenie zastępcze, amperomierz cęgowy i... trochę cierpliwości.
Czytałem, że Techstream najstabilniejszy jest na 32-bitowych wersjach systemów Win7 i XP. Jednak w takim przypadku nie ma możliwości wyboru sterownika dla VIM, bo jest jeden. Nie miałem np. health check, opcji kalibracji dla modułu ABS/VSC/TRC itd. Postanowiłem więc, że zainstaluję Windowsa 7 64-bit. I tam miałem już kilka sterowników do wyboru dla...
Witam serdecznie i zwracam się z prośbą o pomoc. Wiem, że temat był już częściowo wyjaśniony i postępowałem zgodnie z instrukcją z filmu, jednak po kalibracji, gdy wciskam przyciski, kalibracja dotyku nie kończy się. Gdy wciskam przycisk 1 na końcowym etapie, nie reaguje on i po kilku sekundach pojawia się błąd kalibracji. Czy to oznacza, że muszę...
Witam. Jest to mój pierwszy temat na forum a nie jestem elektrykiem więc z góry przepraszam jeśli napiszę coś źle lub nie jasno :) . Mam w domu system Fibaro z centralką Home Center Lite. Podłączone jest kilka modułów typu Relay Switch. Postanowiłem sam dodać moduł Roller Shutter 2 do sterowania roletą. Kupiłem moduł Roller Shutter 2 FGRM-222 i podłączyłem...
Niestety chyba nie ma prostego sposobu na jego kalibrację. Jak pisze (at)p.kaczmarek2 w podlinkowanym poście, w tym przypadku komunikacja między układem pomiarowym (BL0942) jest obsługiwana przez moduł TuyaMCU, który serwuje opracowane informacje o pomiarach do modułu WiFi, więc każda kalibracja powinna być wykonana w firmware Tuya MCU, niedostępnym...
I znowu wyświetla się i40 - to nie jest kod błędu. Seria kodów i40 związana jest ściśle z hydrostatem. Program testowy/kalibracja - zbyteczna. Sprawdzić: - połączenia na linii hydrostat - moduł - wymienić hydrostat - sprawdzić moduł sterujący; naprawić; wymienić
Może drukarka długo stała, zacząłbym od wykonania kalibracji, jeżeli nie pomoże to odświeżenia modułów. Po szczegóły odsyłam do instrukcji użytkownika PL, jest na płycie ze sterownikami. pozdrawiam k.
Twoje problemy z Peugeotem 508 mogą być związane z kilkoma problemami: Błąd U1218 może wskazywać na problem z komunikacją pomiędzy modułami samochodu najprawdopodobniej z modułem Body Computer. Może to być problem luźnych połączeń CAN lub usterki w module Body System Interface. Błąd P057F czyli stan naładowania akumulatora, pomimo wymiany akumulatora,...
modułu remco odblokowanie modułu zalanego modułu
chrysler voyager spalanie wymiennika kondensacyjnego lodówka moduł
Ford Duratec 2.0 – gubienie impulsów czujnika położenia wału, objawy i diagnostyka OpenBeken setup for Tuya pilot-wire relay: flashing, GPIO mapping, Home-Assistant integration