Spróbuj jeszcze kanał 98 albo 1. W adaptacjach kanał 0,kasowanie adaptacji. I sprawdź jaką temperaturę widzi silnik,czy pokrywa sie z rzeczywistością.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Rączej nie ten kanał adaptacji.
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
nie potrzeba pinu!!!! robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już
zaloguj się najpierw w ecu silnika starym pinem i wyjdż dopiero potem sprawdż procedure w liczniku
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Psg5 vp44. Potrzebuje PINu żeby zalogować się do silnika a potem adaptacja kanał 50 i znowu wpisać pin immo Dodano po 13 Odczytałem pin z sterownika silnika jest to 02071 loguje się nim do silnika następnie adaptacja kanał 50 wpisuje pin ale nie przyjmuje wartości tylko wartość 3200. Bledy jak poniżej auto kręci ale nie odpala
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
Sterownik silnika-adaptacje- kanał 0 - ok
Dlaczego chcesz zmieniać adaptacje w tym kanale przecież jest ostrzeżenie "Zdecydowanie odradzamy modyfikowanie tego kanału! Zanotuj oryginalne wartości przed modyfikacją." ?
Sharan 98rok TDI. Sprzęt - X-431 Diagun, podczas próby wejścia w kanały w adaptacjach wychodzi komunikat, że pojazd nie posiada tej funkcji. Łączy się w adaptacjach jedynie z obrotami silnika kanał 02. Z resztą nie chce. VCDS wchodzi normalnie we wszystkie.
25- immo » 10-adaptacja » 00 (kanał) » jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz Przy stacyjce jest antenka do immo z wtyczką sprawdź połączenie jak dopasowananie nie pomoże.
witam, podepne sie pod temat bo mam problem z odpaleniem auta po wymianie sterownika, mam nowy sterownik, te same numery sterownika, czyli 106 C , czy po włożeniu nowego sterownika z tymi samymi numerami musze go adaptować do ecu ? jesli tak podpowiedzcie jak to zrobic, mam vag comm ale nigdy tego nie robilem, komputer nie pokazuje błędów Odczytujesz...
Wiesz coooo, o ile mnie pamięć nie myli to aby zdjąć blokadę czasową z ECU, sterownik musi być zasilany i z aktywną sesją komunikacyjną, pierwsza blokada bodajże 10 minut. W praktyce wygląda to tak: włączasz zasilanie, włączasz VagComa wchodzisz w 01-Engine i tak zostawiasz - jak długo, nie wiem. Gdzieś zetknąłem się z przypadkiem jak twój, zablokowane...
Witam, mam ten sam silnik w skodzie Octavi, i ten sam sterownik simons, żeby działały inne funkcje w vag-u trzeba zmienić ustawienia w opcjach programu: start baud 9600 blk25 char0 Po tych zmianach na pewno będzie dostęp do wszystkich funkcji programu,:) SPRAWDZONE. Ale ja osobiście używam vag4.9pl(nie trzeba nic zmieniać w opcjach) i aby zrobić adaptację...
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
adaptacja licznika do sterownika silnika adres 17 potem 10 dopasowanie kanał 00 potwierdzić skasować wartośći i po problemie
Nie jestem pewien czy w sdi też tak bedzie ale w TDI silnik, adaptacja kanał 04 i tam można nieco przyspieszyć lub opóźnić kąt wtrysku.
1.w steowniku silnika i immo wykasować błędy. 2. wejść w 25-immo,10-Adaptacja,kanał 00 i potwierdzić. pozdro.:D
Najpierw powinno być tak: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. A co pytania czy masz czym to zrobić chodziło mi o...
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
01 silnik pozniej 10 adaptacja kanał 10
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57
Witam problem roZwiazany vag -> silnik 01 -> adaptacje -> kanał 00 -> wpsac wartość 0 -> test -> save = gotowe
01- silnik 04- nastawy podstawowe kanał 001 i 098 nie działa. Nie przeprowadza się adaptacja, więc czemu luzacko i bezsresowo?
Silnik-> logujesz się pinem poprzedzonym zerem-> adaptacja-> kanał 50-> testuj-> zapisz-> kasowanie błędów i koniec
IN 00 zawsze się pokazuje na krótko, to nic takiego, nie boli A w silniku zakładka adaptacja i kanał 000 zapisz, nic nie pisałem o kasowaniu adaptacji, tylko adaptacja kanał zero :wink:
Cordoba 98 1,6 ALM- po wyczyszczeniu przepustnicy i jej adaptacji (temp. ponad 80st) wolne obroty wzrosły do ok 1200, a przy zimnym silniku ponad 2500. Adaptacja 01, 04 kanał 001. Co nie tak zrobiłem.
Witam kolegów. Mam problem z czujnikiem stopu. Jest to czujnik indukcyjny, znajdujący się na pompie hamulcowej. Został wymieniony, teraz po skasowaniu, przez jakieś 2 km jest ok. Po tym czasie, wyskakuje błąd. 00599 Wiarygodność przełącznika ciśnieniowego światła stop. 008 niezrozumiały sygnał. Oczywiście przestaje działać tempomat, oraz mruga lampka....
Wchodzimy w grupę: ---17 (Instruments) następnie ---10 (Adaptacja) następnie Kanał: 60,61,62 ---Kanał 060: magistrala CAN Powertrain (Lista instalacji) * +00001 = Silnik (Standard) * +00002 = Automatyczna skrzynia biegów (opcja) * +00004 = Mm (Standard) * +00016 = Airbag (Standard) * +01024 = Instrument Cluster (Standard) kodowane 1045 Kanał 061: magistrala...
Witam poszukuje od trzech dni informacji na temat adaptacji przepustnicy w seacie(silnik ALM) za pomocą vaga 311.2 full. W zakładce ustawienia początkowe lub adaptacja wpisuje kanał 060 lub 098 bo na tych trzeba przeprowadzić procedurę nic się nie dzieje ani nie ma opcji żeby wystartować adaptację. Z niecierpliwością czekam na odpowiedz i pozdrawaim.
Gdyby wystarczyło same błędy to o wartościach bym nie pisał. Wchodzisz w adaptacje w sterowniku silnika, kanał 00, testuj, zapisz i ok. To ma wiedzieć osoba która to będzie robiła, jak nie wie to szkoda czasu i pieniędzy na dawanie jej auta.
kolego tam się nic nie zmienia a same sie obroty nie mogły podnieść ,masz jakiś problem musisz odczytać pamieci sterownika silnika lub skrzyni ,albo wykonaj adaptacje skrzyni do sterownika silnika to jest adaptacja kick down Dodano po 2 sprubój w podstawowych nastawach kanał 60 to adaptacja przepustnicy a 61 kick down ,w sterowniku silnika o ile nie...
Witam mam problem z Polo Classic dzis wyczysciłem przepustnice dokładnie wymyłem.Zrobiłem adaptacje i teraz na vagu mi pokazuje błędy 537 Regulacja z sondą Lambda 561 Regulacja składu mieszanki 533 Regulacja obrotów biegu jałowego 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych Jak to wszystko dorególowac?Zmieniłem też sonde i zrobiłem nastawy...
Zostało Ci dopisanie sterownika silnika do licznika, czyli adaptacja, kanał 00 w liczniku bądź przy immo3 w liczniku zalogowanie się PINem z nowego licznika a w adaptacjach w kanale 50 podać PIN ze starego licznika. Jeżeli nie widzisz nr VIN w liczniku to masz immo2, przy immo3 widać nr VIN.
Ja tez mam simos i adaptacja jest na kanale 098...jaki masz kod silnika-zapewne AKL....czym robisz adaptację?
Mam takie pytanie do znawców tematu, mianowicie musze wymienić komputer silnika w seacie cordoba 1995r silnik 1,6l 1F, wtrysk jednopunktowy, komputer mono-motronic, czy dopasowanie do immobilisera odbywa się poprzez:25-immobiliser 10-adaptacja 00-kanał, i czy trzeba jeszcze wykonać adaptacje sondy, lub przepystnicy? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Silnik-> logujesz się pinem poprzedzonym zerem-> adaptacja-> kanał 50-> testuj-> zapisz-> kasowanie błędów i koniec
A jaki masz silnik? Wchodzisz w nastawy podstawowe i w zależności od kodu silnika wybierasz kanał (1/60/99 chyba) i czekasz na komunikat, że adaptacja się udała.
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
Silnik ALM 1.6 8V. Po wymianie przepustnicy (używana) problem dalej występuje. Błedy przepustnicy zginęły jednak na kanale 98 nie da się jej zaadoptować. Chyba, że jakiś inny kanał odpowiada w tym silniku za adaptację. Czy winna może być sonda Lambda?? Dodam, że jest uszkodzona, jednak od paru lat jeżdże na takiej i nie było żadnego problemu.
W silniku wchodzisz w adaptacje, wybierasz kanał 00, testuj, zapisz, ok. Wprowadzenie wartości 000 (nic tam nie wpisujesz, program sam to wybierze) i zapisanie jej przywróci ustawienia fabryczne.
Warunki regulacji: -zapłon włączony -w pamięci jednostki sterującej brak błędów -napięcie zasilania minimum 11,5 V -wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone -pedał gazu musi być puszczony Funkcja 01 – elektronika silnika Funkcja 04 – nastawy podstawowe Kanał 060 Jednostka sterująca dokona adaptacji w 9 krokach tak musisz sie za to zabrac...
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
Jak zrobić zerowanie nastaw w programie polski vag, wchodze zakładkę silnik potem adaptacja kanał 00 wartość 000 i komunikat "Ta operacja w tym kanale jest nieprawidłowa" Próbowałem też kanał 0 i wartość 000 to samo. Kiedy ostatnio robiłem tą nastawę w seacie w immobilaizaerze to wszystko się wyzerowało. Co robie źle,albo czy to wina programu. Chce...
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Witam Jeśli zaraz po odpaleniu gaśnie i obroty spadają praktycznie do zera, ale jak poruszasz gazem to daje radę utrzymać go zapalonego to zerknij na parametry sondy lambda jak pracuje na gazie (parametry które otrzymuje komputer "benzynowy"), jeśli lambda jest czały czas na bogato (powyżej 1), albo masz przebieg jak jesteś na gazie, to zmień emulację...
Pierwszy błąd mówi o tym że sterownik silnika widzi zbyt niskie napięcie więc może masz słaby akumulator. Co do drugiego błędu to jeżeli wymieniłeś zawór EGR i jest on sprawny to należało by zrobić adaptacje zaworu EGR - zazwyczaj bloki pomiarowe (Measuring Blocks) w silniku, kanał 74, przełączyć na ustawienia podstawowe (Basic Settings)i wtedy rozpocznie...
vag - logowanie -12233 - adaptacja i chyba 1 kanał (regulacja co 25obrotów od 126 do 130)
Kiedyś robiłem takie samo Toledo z 1.4 AHW bodajże, wyglądało to tak założyłem drugi sterownik, Silnik>Login >wpisałem PIN założonego sterownika > wszedłem w adaptację kanał 50 i tam wpisałem stary PIN, Czy jest inny sposób??
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Przepływomierz Przepływomierz na pewno nie, bo to auto go nie posiada. Podejrzewam, że to zbyt niskie wolne obroty. Ok 700 obrotów, wiem, iż taka jest norma fabryczna, ale to za mało i w tak już starawym aucie powoduje problemy. Skanerem nie udaje mi się ich podnieść. Fabryczna wartość 128 niestety nie daje się zmienić w adaptacjach (kanał 1 i 2)....
Chcę wykonać adaptację przepustnicy w Golf3 96r silnik AEE 1.6 i spotkałem się z różnymi opisami konkretnie chodzi o numer kanału: 01 – elektronika silnika 04 – nastawy podstawowe i teraz który kanał ? <001 czy 098> Może ktoś podpowie. Radek
W adaptacji robię chyba kanał 62 i nic nie pomogło
Robię procedurą z ross-tech Wchodzę w silnik. Loguje się do sterownika jego pinem. Potem adaptacje, kanał 50. Podaje stary pin. Test, save. Czekam kilkanaście sek i wyłączam zapłon. W którym miejscu mam poczekać? W adaptacjach?
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu w 017 instruments, tylko same xxxxxxxxx) . Do tego...
Witam,mam od niedawna golfa4 1,4 16v,auto chodziło nie równa na wolnych obrotach. Na zimnym silniku po uruchomieniu trzeba było trzymać na gazie żeby nie zgasł. Postanowiłem przeczyścić mu przepustnice, po wymontowaniu okazało się że w gardzieli jest mnóstwo jakiegoś syfu typu olej jakiś nagar lekki. Po oczyszczeniu i poprawnym montażu podpiąłem go...
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
Trzeba odpalić Vag'a iiiiiiii robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc.
Adaptacja kanał 00 reset all setings to factory w ecu i liczniku. Bez pinu powinno pójść.
Tam odmy nie ma, jest zwykły prosty wąż. Wąż szczelny, pełny przelot (brak majonezu). Silnik ma kod ALM, gaz sterowany linką. Jaki kanał od adaptacji w VAGu??
Trzeba odpalić Vag robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc.
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Zmierzyłem wartości oporu wtrysku sterującego. Na zimnym silniku mój miał 90 Ohmów, na ciepłym 112 Ohmów. Sprawdzałem w drugim passacie na ciepłym silniku miał 116 Ohmów więc raczej wtrysk sterujący odpada... Co do N108 to jest następny w kolejce tylko ta pompa na gwarancji jest znaczona w tym miejscu i może już gwarancji nie być... :/ Co do wartości...
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości.
Oprócz vaga potrzebujesz programator chyba że masz pin jak masz to Zestaw wskaźników (17) Adaptacja (10) Kanał 00 Jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 Zatwierdzasz
jeżeli masz dopisane klucze do immo to wystarczy zsynchronizować sterowniki Zestaw wskaźników (17) Adaptacja (10) Kanał 00 Jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 Zatwierdzasz
select/engine/login/12233/adaptacja/kana... 05 Tam w kanale 05 z 32768 zmieniłem na 33768 czyli max ;/
a próbowałeś bez loginu w ten sposób: 25-immo 10-adaptacja 00-kanał dopasowania i jeszcze jedno immo po tylu próbach mogło się zablokować
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/... 05 , wartość zwiększasz na max jaka jest dostępna
Normalnie. Silnik nagrzany ponad 80st,napiecie aku ponad 13,5V,jak mniej podłączyć prostownik Slowo adresowe 01 nastepnie 02 (Q) ----------05 (Q) ----------04 (Q) i wybrać kanał 098,patrzeć na ostatnie okienko co pokazuje (powinno adpt OK) Ale to taki system że nastawy przeważnie niewchodzą Czasami się udaje 10->00 po zapytaniu czy wymazać powtwierdzić...
Witam wszystkich i pytam czy jest mi ktoś wstanie pomóc przy adaptacji pompy wtryskowej. Mechanik wymienił pompę na używkę o tych samych numerach i teraz w sterowniku silnika wywala błąd: - STEROWNIK ZABLOKOWANY PRZEZ IMMOBILIZER Na stronach znalazłem temat kolegi KRZYś28, który opisał procedurę" 1.zczytać pin z licznika 2. komunikacja z silnikiem zalogować...
Adaptacje jutro spróbuje według tej procedury: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. Jest poprawna bo na tym silniku...
Witam specjalistów Mam a3 1.6 benzyna 2002r. Oryginalne liczniki jaegera siadają, postanowiłem wymienić. Sprawa wygląda tak: oryginalne liczniki: 8l0 920 900N nowe liczniki : 8l0 920 950 A Posiadam: VagTacho VagCanCommander VagCom Piny zczytane. Jest problem z adaptacją ecu silnika i licznika. Postepuję zgodnie z instrukcją z ross-tech. Tylko że w tych...
Adaptacja VAG 01-silnik 02-kasowanie usterek 10-00 -kasowanie wartości wyuczonych 04-nastawy kanał 098 gotowe.
kanały 13 18 i 21 do weryfikacji - pompki Dawka rozruchowa w na pompkach to mapa a nie zmiana w adaptacjach
Ale gdy wchodzę w licznik i loguję się kodem 00837, sterownik go przyjmuje, wchodzę w kanał 50, wpisuję nową wartość 00837, klikam testuj i po chwili w górnym lewym rogu pojawia się komunikat status nieaktywny. Całą procedurę przeprowadzasz w silniku nie w liczniku.
Witam, padł mi w AUDI A3, rok '04 sterownik silnika 1,9TDi (sterownik 03G 906 016 J), kupiłem drugi używany i teraz pojawia sie pytanie jak go zaadoptować VAGiem 607.3-UD? Robię tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał save ale na immo jest błąd "02241 - Engine Control Module; Immobilizer Data not Adapted 000" i nie można...
Po prostu sobie leżała przywieszka :) w książce a nigdy się do niej nie zaglądało. silnik Dodano po 4 rocznik 2001 silnik 1.4 MPI Jest to skoda Fabia sterownik EDC to Simos 3PB
Przepustnice się adaptuje w kanałach 001, 060, 098
jeśli Jak spodziewa się po CAN to odjąć z CAN i podać analogowo? Jakby co to pin T32/11, o ile w liczniku jest obsada do analogu. Dodano po 1 jeśli Jak spodziewa się po CAN to odjąć z CAN i podać analogowo? Jakby co to pin T32/11.
Mam problem z zaprogramiowaniem immo Audi A6 1996 "1.w steowniku silnika i immo wykasować błędy. 2. wejść w 25-immo,10-Adaptacja,kanał 00 i potwierdzić. " cytuje kolege to u mnie niedziała Jak to zrobić??? Jak ktoś może niech opisze dokładnie
Witam mam taki problem a mianowicie, wymieniłem przepustnice i dalej ten sam błąd: 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-00 - Short Circuit. Nie wiem co jest grane wiązkę przepatrzyłem wydaje się w porządku. sprawdzałem ją miernikiem pokazuje napięcie normalnie. Czyli wiązka odpada. Przepustnicę kupiłem używaną, może być też walnięta, nie wykluczam...
dawkę rozruchową poprawisz kabelkiem z portalu aukcyjnego vag za 40zł cała procedura jest bajecznie prosta "vag-com engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max" klikasz test i save od tej pory masz max dawkę jaką można uzyskać małym nakładem pieniędzy od razu powinien lepiej palić, a jeżeli nie to tylko korekta programu u kogoś ogarniętego
Zobacz tak: Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych...
Zaworu EGR w tym silniku się nie programuje..
Oczywiscie ze ktos Ci moze pomóc i tym kimś bedę ja:):):) Rozwiązanie twoich problemów to: Wyczyszczenie przepustnicy, przegranie softa (oprogramowania), adaptacja przepustnicy VAGiem. Nie wiem jaki masz kod silnika ale jeśli AEE 1.6 to kanał na VaGu 001 (chociaż podejrzewam że inny bo 2000 rocznik. W każdym razie samo czyszczenie przepustnicy nic Ci...
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Proszę o pomoc w ograniczeniu działania zaworu EGR w silniku z Seat Leon 8P 1.6 16V(CAY). Obecnie gdy próbuje wejść w kanał 3 podczas adaptacji wyskakuje błąd. Próbowałem w Seacie oraz w Jettcie i w obu przypadkach to samo. Robił ktoś takiego moda ma jakiś pomysł na to ?
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
Witam, mam ten sam problem co kolega wyżej. Tylko, że dodatkowo vag nie widzi napięcia w blokach 1 i 2 w trzecim polu jest 0.72 czwarte pole jest puste. Podpinalem już 3 zawory egr że szrotu i vag pokazuje to samo. Mierzylem napięcie na kostce i napięcia są na każdym pinie tj. 12,5 v ' 5,4' 5,4' masa. Cały czas na sterowniku ECU jest błąd o niprawidlowej...
kanał adaptacja adaptacja przepustnica kanał adaptacja przepustnicy kanał
efekt ambilight skuter bassa przesuwanie tekstu
projektor overmax schemat instalacji jednofazowej
Jak podłączyć Denon UPA-110 do equalizera? Jak podłączyć sygnalizator dźwiękowy w skuterze elektrycznym?