W rozmowie telefonicznej inny elektromechanik zwrócił uwagę, że niekoniecznie musi to być zapchany filtr tylko problem z jakimś czujnikiem/sondą (?) Jedź do niego, widać ma jakieś pojęcie a nie w głowie tylko kasowanie błędów i "czyszczenie" filtra.
Witaj !!! Moze tu cos znajdziesz. Pozdrawiam.
A ja miałem problemy z błędem przy rozgrzewaniu skrzyni...... Więc pojechałem po całości, w programie DDT wpisywałem inna skrzynie z innego auta ale oczywiście DP0. i przeglądałem co tylko się da.... okazało się że skrzynia (oczywiście sterownik w DDT) od chyba Meganki a mam kangoorka miała przyciski resetów. No więc po przeczytaniu wszelkich ostrzeżeń...
No to wypięty czujnik poziomu oleju lub uszkodzona jego instalacja lub uszkodzony sam czujnik, znajduje się on z tyłu silnika.
Niech sie pukną w łeb w tym serwisie. Zapewniam Cie że sensor nie ma nic z tym wspólnego.
Kasowanie w sterowniku blędu wypadku w ecu
Regeneracja poduszek, pasów i napinaczy w przednich fotelach + kasowanie crashdata ze sterownika airbag wystarczyło.
Renault megane 3 1.6 16v benzyna Powiem tak ogólnie ciężki ten program fakt ale coś tam potrafi 😀 kodowanie kart itd . Ale do diagnostyki może być lipa fakt. Skanowałem moduły i nie chce się połączyć z injetction a podejrzewam że tam będą błędy odnośnie silnika . Odnośnie info mało jest w sieci tematów . Chyba trzeba będzie jakiegoś taniego elma 237...
Piroklemy nie ma ,ale są bezpieczniki na klemie plusowej. I uważasz że te bezpieczniki ulegają uszkodzeniu przy wypadku ? Czyba tylko jak w czasie dzwonu akumlator wyrwie z auta :D Do "saly" Nie trzeba odłączać ani wymontowywać sterownika AIRBAG, wystarczy kasowanie w ECU.
Czy przepustnice które zakładałeś były czyste :?: Czy świeciły się jak księżyc w pełni :?: Moja przepustnica została wyczyszczona i ta druga inna tez. Nie były specjalnie brudne. W Megance nie ma czegoś takiego jak adaptacja... nigdzie się z tym nie spotkałem. Podejrzewam tez może problem w skrzynce z bezpiecznikami. Jest service z powodu wtyczki pod...
Wystarczy tylko kasować....
Jest na to akcja serwisowa, zapytaj w serwisie czy ten samochód podlega tej akcji. Wymieniana jest wtyczka do kompresora klimatyzacji + kasowanie błędu, i jeśli dobrze pamiętam przeprogramowanie komputera wtrysku - pewności nie mam.
W przekładni kierowniczej ze wspomaganiem kasowanie luzu jest nie możliwe, lepiej kup regenerowaną przekładnie, tańsze o wiele od nowych, a jeśli dasz starą przekładnie to cena jeszcze spadnie w dół.
kukiz1986 rozwiązałeś swój problem ? jest możliwość sprawdzenia czujnika (a raczej jego chwilowe zastąpienie układem z oporników) co wskaże komputerowi sprawnie działający czujnik. Jeśli to wina poprzedniego czujnika, po zastąpieniu opornikami klima powinna ruszyć. Czasem trzeba dodatkowo skasować podany rzez Ciebie błąd. Też niedawno walczyłem z klimą...
Kasowanie nie naprawia. Branie oleju raczej nie ma nic wspólnego z LPG. Przebiera i słabo pali bo ma problem z czujnikami. Zobacz czy widzi obroty silnika. Trzeba sprawdzić czy czujnik wału jak i wałka mają zasilanie, podają sygnały i czy instalacja pomiędzy ECU a czujnikami jest sprawna.
Nie wiemy jaki jest powód, że kolega Bobi trzyma w tajemnicy typ silnika oraz w jaki sposób wykonał diagnozę a także kasowanie błędów. Warto wiedzieć z jakim przebiegiem silnika mamy do czynienia.
Strasznie uparty ten samochód. Ogólnie tak: Kasowanie autoadaptacji daje poprawę na cały dzień, potem znowu zaczyna migać check. Jeśli miga to na wolnych obrotach, czasem pomaga samo przegazowanie, czasem nie. Zmiany w pracy silnika brak - nie czuję ani nie słyszę nic nienormalnego. Występuje to zjawisko i na benzynie i na gazie. Wymienione świece,...
Witam kolegów,szukałem na gogle ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi otóż auto jak w temacie megane 2 problem dotyczy układu poduszek,a mianowicie bład b1014 obwód napinaczy pasów i tu pytanie czy chodzi tu tylko o napinacze kierowcy i pasazera bo gdy je odłacze i ponowny odczyt to rejestruje dwa dodatkowe błedy czyli wyglada ze jednak sa sprawne,a...
Kod podaje się na podstawie numeru seryjnego samochodu, który masz na tabliczce znamionowej pojazdu. Kod jest indywidualny dla każdej Renówki oczywiście wyposażonej w immo. Dealer musi się połączyć z serwerem we Francji i sprawdzić Ci taki kod. Bezpłatnie powinieneś dostać taki kod w salonie w którym było kupione auto. Jeśli salonu już nie ma ( tak...
Dobra. Zakupiłem filtr paliwa z tym otworem na czujnik wody. Zamontowałem, megane trochę pokręciło i odpaliło. Ale błąd jest dalej. I teraz mam do Was pytanie: jak to w ogóle działa? Bo chce wykluczyć niesprawność samego czujnika. Bo ten czujnik to ja po prostu włożyłem, przekręciłem o 90 stopni, ładnie się zaklinował i jeszcze szczelnie. Ale co z tego...
Jak już jesteś na tym komputerze to sprawdz może parametry? Naprawa to nie tylko kasowanie błędów, trzeba czytać w parametrach (podczas jazdy) prędkości obrotowe poszczególnych kół, jeśli gość ma CLIP-a (nie wiem jak w innych) to może również robić test elektrozaworów i pompy.
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Włóż kartę do czytnika i wciśnij przycisk Start/Stop jeden raz (nie wciskaj sprzęgła ani hamulca, bieg na "luz") 2. Przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu, 3. Przytrzymaj przycisk na liczniku (kasownaie przebiegu dziennego), aż wyskoczy przebieg 3000 do nastepnego przeglądu....
Witam Gdy auto jedzie na benzynie sprawa jest prosta: opornosc plywaka w zbiorniku plus obliczenia kalkulatora wtrysku plus chwilowe spalanie, rowna sie ilosc kilometrow do przejechania na danej ilosci paliwa. Natomiast gdy zaczyna pracowac na gazie kalkulator wtrysku jest "oszukany" i jego obliczenia sa wtedy zafalszofane i dlatego te jaja z tymi wskazaniami...
KTS-em 550 niestety nie da rady odczytać wartości rzeczywistych... mam aktualizację 1/2007 i niestety brak w niej sterownika z tej meganki, czyli SAGEM-a S3000... jako zastępczy SIRIUS S34 i tylko odczyt i kasowanie błędów... niestety... rorząd bym raczej wykluczył. Silnik telepie jakgłupi na wolnych obrotach, w góre kręci się znakomicie... od 4tyś...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Cześć ja bym to zrobił tak, włóż karte do czytnika wcisnij przycisk start/stop jeden raz (nie wciskaj sprzegła ani hamulca oczywiście bieg na "luz") przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu potem przytrzymaj przycisk na liczniku (kasowanie przebiegu dziennego) aż wskoczy przebieg 30000 do następnego przeglądu i puść przycisk...
wykasuj błędy Bez kasowania też zgaśnie.
Jaki defekt jest ? bo piszesz że po kasowaniu startuje
Tak kod do immobilisera to 1258 Ale jak zrobić żeby działało centralne ? Dodano po 51 Za każdym razem muszę wpisywać ten kod bo po ok. 5 min się kasuje
w megane II nawet po sprawdzeniu i czyszczeni kostek pod siedzeniem kierowcy i taśmy od poduszki kierowcy problem nie zniknie bez kasowania defektów powodzenia
Czy błąd się kasował po podpięciu komputera?
Meganki jedynki nigdy nie miały kurtyn więc zacznij sprawdzanie problemu jeszcze raz. Sprawa następna, po ustąpieniu usterki typu przerwa w obwodzie/ za duża rezystancja, system airbag w renault sam zgasi kontrolkę, błąd pozostanie w historii ale system zacznie działać bez kasowania go
a potem zdziwenie za mechanik kasuje wiecej... zycze powodzenia
Podejrzewam że nie masz emulatora wskaźnika paliwa. Jeśli chcesz żeby kontrolka rezerwy ci się nie świeciła jak masz sporo benzyny to odłącz pompkę paliwa na przekręconym zapłonie a później ją podłącz. Tym sposobem po podłączeniu pompki rezerwa zaświeci ci się wtedy jak naprawdę będziesz miał mało benzyny w baku. Ale za to nie będzie ci pokazywało ile...
Poprosze o informacje z jakimi autami udało sie poprawnie tym urządzeniem połaczyć/ odczytac i skasować błedy ? laguna 2.2 dci 2004 - wszytko durnieje, zegary sie resetują, esp fault, airbag, immo zawiesza sie - potem błedy trzeba kasować clipem megane benzyna 1998 - comunication error astra, vw passat, - communication error lacetti, marea, honda jazz,...
Sprawdziłem u mnie nie ma napewno dwumasy.Czyli nie ma żadnej możliwości zmniejszenia tego luzu? Pytam bo wyczytałem że niektóre skrzynie np.Opla mają jakąś nakrętkę koronową do kasowania tego luzu.
Ja wyczytałem bank 1 czujniki 2 czyli chyba druga sonda, za katalizatorem..U mnie zapala się co 2,3 tyś km ,choć niby nowa i oryginalna, więc kasuje choć i tak nic się nie dzieje.
WItam! Przy Megane czujnik bezwładnościowy się kasuje przez wciśnięcie, a może to przekażnik pompy lub układ wyłączania zapłonu.
możesz mi wytłumaczyć z kąt to powietrze w wężykach się bierze ??? Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Był kasowany i bez zmian, poza tymi co są na zdjęciach nic więcej.
Pruj fotel i szukaj przejścia w okablowaniu, masz fart, w renault nie trzeba kasować błędów airbag, jak będzie dobrze, sama kontrolka zgaśnie.
abs jest ukladem ktory nie lapie takich bledow i nie trzeba ich kasowac kontrolki maja gasnac jednoczesnie wszystko jest ok
kolego zrob solidna diagnostyke podaj jakie sa zapisane bledy w sterowniku i powinni tez dac wydruk z parametrami rzeczywistymi.wszystko powinno sie wyjasnic.a czy bledy daja sie kasowac i jest jakis czas dobrze?pozdrawiam.
Saly, wskazówki robią taki nierytmiczny taniec? Zobacz, czy nie jest zablokowany przycisk kasowania przebiegu okresowego. Zegary na NEC'u czy motoroli?
No tak, kolega robi tylko elektronikę. W megane wymiana 2 minuty z palcem w d.. Szanuje to ze tylko w jednym siedzisz, nie ze kasujesz za pierdoły
Zużycie maglownicy to luz + przecieki na uszczelniaczach. Uszczelniacze uszkadzają się w wyniku korozji listwy- jak jest kiepski płyn hydrauliczny listwa koroduje i uszkadza uszczelniacze. Nie wiem jak masz rozwiązane w megane ale w renault master jest nakrętka kasująca luz. Od strony zębatki są teflonowe ślizgi (i tu jest nakrętka kasująca), natomiast...
żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu co Dodano po 1 żarówki ok. po wyłączeniu zapłonu kasuje licznik na radiu nie ma prądu coś innego
Ten komunikat znaczy:Zrób przegląd. Kasowanie-wyświetl na wyświetlaczu komputera ten komunikat a następnie naciśnij przycisk zerowania na zestawie wskaźników i przytrzymaj go przez kilka sekund-przebieg do przeglądu zacznie migać a kiedy przestanie puść przycisk.
Są tylko te dwa błędy i one nie dają się skasować. Co do "uczciwego Niemca". Musiał on być rzeczywiście uczciwy - sprawdziłem historię auta u Przyguckiego w Łodzi i ten rozrząd ma faktycznie nie całe 20 tysięcy km.Pozostałe błędy to były jakieś pierdółki, ktore wyskoczyły po wymianie KZFR i po kasacji jużnie wróciły. Te dwa się kasują ale zaraz po odpaleniu...
Tam z prawej strony jest tulejka teflonowa i one się zużywają. Można kupić nową na allegro za około 70 zł, ale trzeba rozebrać przekładnie i kasuje ten luz na chwilę. Lepiej założyć nową przekładnie. Nie są jakieś koszmarnie drogie.
witam mam 1,9 dci megana i jest to samo oil ok po wcisnieciu przycisku kasowania pokazuje balgraf z olejem a potem wszystko ginie pozostaje przebieg calkowity. co z tym zrobic?
błąd wyskoczył po jakimś roku użytkowania wymieniłem rozrząd bo myślałem że to jego wina i wymieniałem go wraz z kołem zmiennych faz rozrządu przy pomocy profesjonalnych blokad rozrządu a co zauważyłem jeszcze że ten błąd kiedyś sam się kasował a teraz to już trzeba go kompem wykasować aby check zgasł a czujnik założyłem eps
Oczywiście że wciśnięte ;), nawet i hamulec wciskam. Nie wiem co jest grane. Niby wsio ok a ma fucha. Generalnie bardzo fajny samochód, świetnie wyciszony i diabelsko się zwija :D. Ale takie numery 3 dni po zakupie ech....... Najgorsze że pod najbliższy CLIP mam 40 kilosów i do tego nie wiem czy odpali. Chyba pozostanie mi tylko serwis ale sami wiecie...
Przyszedł czas, że przejrzałem instalacje, Okazało się,że przewód od cylindra 1 został przetarty o śrubę obok silnika, dokładnie na niej wisiał, przecierając się i tym samym dotykając masy podczas jazdy, najbardziej na zakrętach, Przewód zaizolowany, problem naprawiony :) :) :) 4 mechaników tylko kasowało kasowało i kasowało żaden nie sprawdził dokładnie...
Witam Może ktoś kasował serwis w megance 2006 r /1.4 l Na liczniku niema przycisku od zerowania licznika , więc opcja przytrzymania go na 10 sek. odpada . na początku był tylko napis" zaplanuj servis ", ale teraz już wręcz komputer się tego domaga. Nie moge nigdzie trafić na opis kasowania inspekcji w tym modelu ( nie ma przycisku zerowania dziennego...
My kasujemy go programowo a można zdezaktywować go kodem serwisowym ale to musisz sobie gdzieś w ASO Renault załatwić. Więcej info na GG.
Dokładnie reklamacja ....Mógł na przykład, nie równo dokręcić tarcze dociskową,lub źle założyc łożysko wyciskowe...A może miał pecha :p Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
J Nic samo nie zgaśnie bo nie ma prawa Jeśli usterka jest chwilowa ( np. brak kontaktu napinaczy pasów) i przed następnym włączeniu zapłonu ustąpiła samoistnie to kontrolka zgaśnie bez kasowania byka, oczywiście byk w pamięci będzie wisiał
Trzeba wejść w wyświetlanie ilości kilometrów do przeglądu (tym przyciskiem na manetce wycieraczek) wcisnąć i przytrzymać guzik na desce do kasowania przebiegu tak dłufo aż zacznie migać 30 000 lub 20 000 i wtedy puścić. Pozdrawiam
Jeżeli wymieniłeś olej z filtrem to wykasuj inspekcję. Kasowanie-wyświetl na wyświetlaczu komputera ten komunikat a następnie naciśnij przycisk zerowania na zestawie wskaźników i przytrzymaj go przez kilka sekund-przebieg do przeglądu zacznie migać a kiedy przestanie puść przycisk.
Witam Posiadam renault Megane Scenic 2.0 benzyna rok 1998 i ostatnio po przekreceniu kluczyka pojawia sie komunikat oil oooooo i po chwili znika i wyswietlają sie normalnie kilometry,jak to można najprosciej wykasowac???próbowałem przyciskiem od kasowania kilometrów ale nic to nie daje,prosze o pomoc i z góry dziękuje
Najlepsza porada z tym testerem. Nie mogę zrozumieć jednej rzeczy, czy nie łatwiej wam pojechać na diagnostykę, poznać usterkę i naprawić auto? W takim aucie, wymieniając części na pałę, bez adaptacji czy kasowania błędów, nic się nie naprawi, bo sterownik pamięta usterkę, i idzie w trybie awaryjnym.
Panowie, w ostatni zaczęły się zwiększać obroty na biegu jałowym. To musi być powiązane z błędem katalizatora, ponieważ kiedy kasuje błąd, po raz kolejny on wyskakuje po zwiększeniu się obrotów na biegu jałowym. Moim ostatnim pomysłem była wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Niestety nie pomogło. Macie jeszcze jakieś pomysły?
przyciskasz 5 lub więcej razy pod rząd przycisk od sterowania komputerem (przy wycieraczkach), aż zacznie migać kluczyk.Teraz przytrzymujemy przycisk kasowania kilometrów aż pokaże się komunikat że następny serwis za 30 tysięcy ,Łatwe i za free,pozdrawiam
Nic nie kasujesz, sprawdź czy kostka od żarówki jest cała, plastiki w kostce lubiły się kruszyć i topić, ale do tego bez demontażu zderzaka i lampy się nie obędzie.
Witam. Posiadam Megane 1.6e z 96r. Silnik od jakiegoś czasu zaczął klekotać...moc nie spadła....mechanik stwierdził, że nie warto naprawiać bo to z zaworami coś. Natknąłem się na temat ceramizerow . Moje pytanie: czy takie środki wyciszą mi silnik nie niszcząc go? Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach...
Witam! Czy jest ktos na forum, kto byłby w stanie po koleżeńsku na podstawie VIN-u sprawdzić mi jaki mam kod blokady zapłonu w moim Megane?? Chodzi o to ze nie dawno przestał mi dzialac jeden z dwoch kluczyków i mam pewne obawy ze może kiedyś i drugi padnie w mało oczekiwanym momencie i sprawi nie lada kłopot daleko od domu. Podaje VIN : VF1BA0F0D14597335...
witam, w aucie padła jedna cewka zapłonowa, po wymianie nadal pali się check, błąd "109 wypadanie zapłonów uszkadzające katalizator" diagnoza CDIF2, nie można go skasować, porobiłem sobie inne błędy sztucznie i bez problemów je kasuje a tego nie można, może ktoś już przerabiał taki temat? będę wdzięczny za rady
Cześć! Jestem załamana.Od dwóch dni próbuję rozgryźć immo w moim renault Megane Scenic r.1998.Otóż nie działa automatyczne otwieranie drzwi.Otwieram kluczykiem ręcznie,ale...nie odpalę auta,bo immo blokuje mi wtrysk-czyli dioda na pulpicie mruga.Próbowałam odblokować wprowadzając kod z wnętrza kluczyka kilka razy,po każdym razie odczekałam 10-15min...
W sumie każda antena, która będzie miała 4 dB zysku będzie dobra, Post był raportowany. Padło dobre pytanie:"O co chodzi w tym poście ?" Przychylam się do niego i proszę o rozwinięcie rematu. Nie kasować wpisu moderatora! /c2h5oh/
Jeżeli napinacz byłby sprawny to kontrolka zgaśnie. Nawet jeżeli był włączony zapłon bez rezystora. Renault ma to do siebie, że jeżeli przerwa w obwodzie zostanie zlikwidowana to kontrolka zgaśnie i nie trzeba kasować usterki. Miałem ostatnio dwa używane napinacze po których nie było widać że są wystrzelone i oba miały przerwy w obwodzie zapalnika....
Witam! Zwracam się do Was z kolejnym pytankiem , otóż chcę wymontować koło kierownicy (Renault Megane Classic 1,6RTe 97` K7M) w związku z czym, czy powinienem po odłączeniu akumulatora ( biegun ujemny) odczekać jakiś czas czy wystarczy rozłączyć klemę i od razu odpiąć złącze poduchy? Pytam ponieważ spotkalem się już z taką opinią , że po odłączeniu...
Mnie chodzi o naprawę typu zamontowanie nowej (NOWEJ) całej tasiemki z prawidłowym nawinięciem. Zalutowaną z jedenej i z drugiej strony. Widziałem taką i uważam że perfekcyjna robota i taśma mocniejsza od szmelcowatego oryginału. Jak zobaczyłbyś sam to nie poznać w ogóle że było naprawiane. Renówka w meganie zrobiła taśmę razem z przełącznikiem co jest...
Witam ponownie Udało mi się rozpoznać ECU na jakieś starej bazie DDT2000data 180MB. Lecz nie mogę kasować błędów i podglądać parametrów live. Jedynie w Scan Tool (k-line) mogę podglądać parametry na żywo.Nawet zmieniłem ustawienia prędkości COM w zaawansowanych i nic. Totalna kicha. Ma ktoś jakiś pomysł co można z tym zrobić? http://obrazki.elektroda.net/93_12852859...
Kolego 'dsg' jesteś pierwszym, który potwierdził moje słowa na tym forum. Znani tego forum pisali że bajki piszę że można wejść w tryb diagnostyczny licznika bez interfejsu. A to takie proste wystarczy przytrzymać przycisk od komputera i włączyć zapłon albo uruchomić samochód. Wtedy widać ile jest w przybliżeniu benzyny w baku i jakie jest spalanie...
Prroblem z kluczykiem/pilotem, są dwa obydwa działają, ale tylko jeden otwiera auto. Na forum jest pełno opisów od meganki, ale ten sposób nie działa w Clio I. Przeryłem elektrode pod tym kontem i nic nie znalazłem, poza opisami "poszukaj na forum było już to opisywane", jeśli faktycznie jest taki opis do CLio I to gdzie. Jest to pilot I generacji kwadratory...
Miałem identyczny problem, kupiłem stacyjkę za 35 zł z nowym kluczykiem, kluczyk przełożyłem w starą obudowę a stacyjkę zamontowałem -godzinka roboty. Immo nie wystartuje bo stacyjka je blokuje. Jak wymienisz stacyjkę immo przestanie mrugać i zacznie działać prawidłowo. Bzdury pseudo elektryków o zblokowanym immo to tylko wyciąganie kasy więc nie słuchaj...
Witam Czy wie ktoś może jak skasować inspekcję olejową w: RENAULT MEGANE SCENIC II 1,9 dCi z XII 2003 roku? Znalazłem w necie opisy do MEGANEK II ale w przypadku SCENICA to nie działa bo nie ma przycisku pomiędzy licznikami do kasowania. Auto ma przejechane 15 tys km ale zbliża się okres 2 lat od zakupu i wyskoczył napis: CHANGE OIL Dziękuję za pomoc...
Więc kup tańszą używkę , a nie podkładasz komuś minę . Kombinujesz jak handlarz Wiedziałem że spotkam się z takimi uwagami. Klient wyraźnie prosi o wywalenie tego zbędnego czujnika. 90% aut jeździ bez niego i jest dobrze. Swoją drogą jakoś nie mogę znaleźć używki. To chodliwy towar. Hobbistycznie wepnij potencjometr w te dwa kabelki i regulując jego...
Czym Ty chcesz czyścić ten układ? Ja przelewam go wodą destylowaną więc to żądna robota więc nie ma co kasować klienta bo i tak trzeba płyn spuszczać. Nie kojarzę bym kiedykolwiek zakładałem rozrządu SKFu - ta firma kojarzy mi się tylko z łożyskami. Zawsze używam INA - dużo producentów aut używa tych części.
Juz napisalem, ze zalozylem ferryty na kablach ukladu WN, ale to nic nie pomoglo. Zaklocen z zasilania nie mam tylko z anteny. Sprawdze w czwartek polaczenie 4 srubki z masa + strojenie anteny i dam znac. Jesli to nic nie da to zostaje "czystej" antenie. Zgodnie z punktem 15 regulaminu, proszę poprawić ten post, oraz poprzednie. Użyj przycisku http://obrazki.elektroda.net/11_12038401...
Ja rowniez chcialbym pokonac ten bol, mam R19 z 95 roku i rowniez chcialbym do kasowania oryginalnego immobilajzera uzywac pilota od zwyklego alarmu. To tak po krotce, ale z tego co juz wyczytalem i pogrzebalem w literaturze to najprawdopodobniej ratuje nas chyba tylko bezpilotowka. Chcialbym sie mylic
Witam i proszę o pomoc!!! posiadam renault megane coupe. Problem polega na tym ze w pewnym momencie nie mogłem otworzyć samochodu z kluczyka(centralnym zamkiem) do tego przy otwieraniu zamka zawsze kasował się immobilizer od tamtego momentu ani nie mogę otworzyć zamka za pomocą kluczyka ani skasować immobilizera a za tym idzie to ze nawet nie mogę uruchomić...
Rocznik 2003 Silnik 1.5 dCi Czyszczony i wimieniany EGR Sprawdzona instalacja Kasowane błędy Wimieniany świece żarowe (100%sprawne na dzień dzisiejszy) I cały czas ten sam błąd DF 025 połączenie jednostki diagnostycznej podgrzewania wstępnego DF114 regulacja zaworu recyrkulacji EGR (Zawór zablokowany) A zapomniałem powyżej 3.5tys obrotów auto odzyskuje...
jutro masz wolne? a masz dostęp do oscyloskopu ? w jednej reni miałem taki sam problem co prawda tez impuls nie wzbudzał kontrolki ale na oscyloskopie było widać impuls więc dwa tranzystory i fura działała. oczywiście komputer i tak został wymieniony bo przecież klienta nie można puścić i skasować za coś takiego. Powód dla którego bawiłem się z tranzystorami...
Wydaje mi się że obniżenie ciśnienia do 1,1 jest na początek najtańszym rozwiązaniem, zwłaszcza że masz wtryskiwacze waltek a one są wolnymi wtryskiwaczami i na wolnych obrotach przy większych dyszach nie jesteś w stanie ustawić dawki podobnej do PB, a znowu na wyższych obrotach i obciążeniu przy tej mocy silnika nie grozi ci zapętlanie. Wszystko zobaczysz...
Witam, Renault Megane 1.6 79kW 2001r. Szarpie, gaśnie i zapala się check, kody usterek: - zawór wtryskowy1 659594 (Org. kod usterki: DF051) zwarcie / przerwa; - ogrzewanie tylnej sondy 659579 (Org. kod usterki: DF038) zwarcie / przerwa; - ogrzewanie przedniej sondy 659581 (Org. kod usterki: DF018) zwarcie / przerwa; - elektrozawór par paliwa 659582...
Masz pecha KTS nie zawsze ma ochotę zkumać się z francuzami ale najczęsciej jednak kasuje zapis błedów w komputerze. Pomimo tego nie przypuszczam aby Ci to w czymś pomogło gdyż powtórne uruchomienie go bez uprzedniego usunięcia przyczyny zapisu błędu spowoduje jego wpis od nowa. Spróbuj euroscanem ten fejs radzi sobie z niektórymi francami może bedziesz...
Mam dokładnie taki sam problem w Renault Megane z 1998! Lapka pali cały czas, poduszki sa całe, a na komputerze nie idzie skasować błędu. Poprzedni właściciel zarzeka się, że na 100% nie były wystrzelone. Komputer wykazał, że raz już kasowano błąd poduszek, ale widocznie wiele to nie dało. W/g mechanika, komputer pokazuje złe oporności na poduszkach....
To wszystko jest prawdą. Tyle tylko, że w różnych markach to różnie wygląda. Liczbę naciśnięć hamulca liczy SBC w Mercedesie, BMW liczy kasowania inspekcji i zapisuje przebieg co najmniej w 4 różnych sterownikach, Audi też lubi zapisać przebieg w różnych komponentach i dodatkowo zlicza całkowitą ilość spalonego paliwa, co może w przybliżeniu też dać...
Tablica wskaźników. Przy rozrządzie także wymieniany był olej i filtr oleju ale żadnych przerwanych, naderwanych przewodów nie widzę. Błąd kasowałem nadal wraca. Chyba bez elektryka się nie obejdzie. Który to jest czujnik? http://obrazki.elektroda.pl/7044324100_1...
witam, mam podobny kłopot (scenic II 1.5 dci, 2006). po zimie nie działa klima. Oczywiście pojechałem nabić gazu, ale mechanik powiedział że mam 4,5 bara i powinno działać bez problemu. podłączyl komputer i pokazało kod błędu 120 - własnie wtrysk. Pisze coś o obiegu zimnego powietrza, ale na komputerze wyraźnie na czerwono swieci się 120 WTRYSK. Kasowanei...
Witam mam meganke 1,4 16V no i mam taki problem dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka rezerwy wszystko było by ok tylko ze w baku jest paliwo. Wskazówka myślę ze dobrze pokazuję bo akurat przy tankowaniu kasowałem komputer i pamiętam ile zatankowałem. Może ktoś wie co sie stało?? Czyściłem już styki które idą do do pompy (te pod tylną kanapą) pozdrawiam...
Faktem jest że w przypadku zatarcia popychaczy hydraulicznych silnik klepie jak czołg. Popychacze wypełnione są olejem silnikowym i w przypadku zatarcia nie kasują luzu zaworowego. Jakim olejem zalałeś silnik. Jeżeli pełny sysntetyk (rzadszy) radziłbym przejść na półsyntetyk (gęściejszy). No chyba że zatarte są już na amen. Co do falowania to radziłbym...
Człowiek dłubie nad takimi usterkami i niewezme grosza dopóki nine mam pewności o zakończeniu naprawy, klient testuje jak już jest pewność kasuje, a tu coś pogrzebią tu stówka tam stówka, a pewności nie ma. Silnik krokowy na gaśnięcie silnika, widać mechanik zaczyna wymieniać od wierzchniej warstwy, szybko doszedł do czujnika jest dość głęboko. Podłacz...
Kup astrę, golfa lub megane z silnikiem 1.4, lepiej 1.6, najlepiej 8 zaworów-ciężko znależć! Dlaczego? Rozrząd tanszy 50% od 16 zaworów i lepiej tolerują gaz. Załóż sekwencję: koszt od 2000 do 3000zl i tańszych aut w eksploatacji nie znajdziesz! Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach...
Witam Poproszę o pomoc w temacie skrzyni DPO 050 auto Renault Megane II 2008 1,6 W skrzyni po przejechaniu około 2-3km następuję coś jakby strzał (czasami bez tego) i zapala się komunikat SPRAWDŻ SKRZYNIĘ. Przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu auta błąd się kasuję i jedzie dalej dobrze, czasami się powtarza jeszcze raz to samo. Dzieje się to tylko...
kontrolka abs nie gaśnie nawet na chwilę a chyba powinno po odpaleniu zasnąć i pojawić się po ruszeniu? Jeśli problemem byłby tylko któryś z wieńców to po zapłonie kontrolka powinna zgasnąć a zapalić się po rozpoczęciu jazdy. Ostatnio robiłem Megane 97 gdzie z przodu brakowało 1/3 pierścienia. Kontrolka paliła się cały czas, nie trzeba było nawet ruszać...
Witam nie wiem co znaczą kody błedu DF057 i DF 018 Czy zna ktoś odpowiedz . zapalił mi się czek sonda lambda . silnik wariował trzesło nim dość mocno . mechanicy stwierdzili ze sonda do wymiany . Wymieniona została obiawy ustały . Lecz dalej pali się czek . Byłem na kasowaniu bledu i nie skasowali mi go , powiedzieli ze sie nie da bo sondy wariują jedna...
Witam Problem z immobilizerem w mojej megance jest taki że, pewnego ładnego dnia poszedłem do autka, chciałem otworzyć centralny zamek z pilota IR ale się nie udało, otworzyłem ręcznie, przycisk blokady zamków też nie działa, działa dopiero po przekręceniu klucza w stacyjce, po za tym kontrolka immo nie miga, przyuczenie kluczyków do kodu nie przynosi...
renault megane kasowanie renault megane kasowanie błędów kasowanie błędów renault megane
koszt zbudowania wzmacniacza ferro termostatyczny bęben indesit
Chunghop RM-133E instrukcja po polsku, kody, programowanie pilota, tabela kodów TV QLED 55 cali 144 Hz – Samsung QN90D, TCL C855, Hisense 55E7NQ PRO, Mini-LED, VRR, HDMI 2.1