Wystarczy mu te 1100 na wolnych
akurat tutaj jest alternator
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Podłączaj , bez problemu będzie pracować.
Przy regulatorze stratnym im większy pobór prądu tym regulator ma lżej...
Ano kliknij na aukcji Alle..o tekst w wyszukiwarce: "kawasaki er5 regulator" i dowiesz sie jak to "coś " wygląda. 10 sekund szukania. Pewnikiem gdzieś na alternatorze. Hej
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
Dzięki kolego tak się składa że mam rnc 12 nie śmigany, teraz przydała by się twoja pomoc przy podłączeniu. Tak wygląda ten alternator; https://www.youtube.com/watch?v=M-G9t9mA... Z góry Dzięki
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Dziękuję za pomoc, diagnoza już jest - spalony alternator...
stare mosele suzuki i kawasaki mają alternatory na "plecach" silnika i są w miarę małe... http://moto.allegro.pl/item210535746_alt... na przykład taki A taki widzialem w K750: http://moto.allegro.pl/item208251945_alt...
Przekładałem, wszystko jest podłączone dobrze z alternatora wychodzi napięcie przemienne
W ER6 alternator nie ma szczotek. Obstawiam regulator.
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Nie wykonanie polecenia moderatora, zgodnie z regulaminem forum, kwalifikuje temat do zamknięcia.
z alternatora w kawasaki wychodzą dwa przewody a nie trzy, i tutaj pojawia się pytanie jak to prawidłowo podpiąć ? oba regulatory maja pięć kabli
Całkiem inna bajka. Masz alternator jednofazowy a regulator od trójfazowego. Poszukaj jednofazowego od jakiegoś skutera. Byle moc alternatora była zbliżona.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
18 stycznia 2014 jest moto weteran bazar w łodzi , jeśli się tam wybierasz lub ktoś z twoich znajomych to jest duże prawdopodobieństwo , że coś tam dopasujesz. Nawet nie od Suzuki, Kawasaki Yamaha również miały "alternator" rozwiązany w ten sposób.Bardziej można nazwać to prądnicą :) Działa jak dynamo w rowerze :)
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Tak się składa, że użytkowałem jakiś czas tego pięknego soft-choopera :). Wydaje mi się, że masz trochę zbyt niskie napięcie na instalacji, co może być związane z usterką alternatora.
Przekaznik jest na pewno ;) poza tym nie pradnica a alternator.
hmm rozwiązanie takie stosuje sie powszechnie w motocyklach honda yamaha kawasaki itp.. . z alternatora wychodza 3 fazy a wzbudzenie jest na magnesch stałych . prostownik raem z regulatorem jako jeden moduł przykrecany do ramy dla odprowadzenia ciepła . Mysle ze rozsadnie pod wzgledem strat mocy i wydzelanego ciepła było by zastosowanie prostownika...
Prędzej chyba stator dostaje zwarcia do masy. Na zwarcia międzyzwojowe też miernik cęgowy się przydaje, mierząc prądy faz na zwarciu. Odradzam mierzenia prądu ładowania zwykłym miernikiem. Po pierwsze płynący prąd może przekroczyć zakres miernika. Po drugie trzeba mieć przewody prądowe do miernika (nie napięciowe ze zestawu). Po trzecie miernik wprowadza...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
Witam zainteresowanych Jak w temacie potrzebuję alternator do Kawy ER-6N, moje moto z roku 2007. Dla jasności sprawy tą część z cewkami naokoło co znajduje się pod lewym deklem w silniku motoru. Podaję nr tel. 604 891 714 Jarek
Poszukuje ze slaska. Atlernator do GPZ 750
Zapoznaj się z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z twojego opisu wnioskuje że oprócz stojana alternatora masz uszkodzony regulator napięcia. Działanie jego polega (najprościej) na chwilowym łączeniu uzwojeń alternatora do masy. Złe odprowadzenie ciepła i połączenia elektryczne są zabójcze dla regulatora i następnie...
A chcesz taki altek od vfry? :D Napięcia równe, bo równo pozwierane uzwojenia... Ale to akurat charakterystyczne dla tego modelu. A często w motocyklach z alternatorami w oleju dochodzi do przegrzań i zwarć.
Witam, chciałem się zapytać czy we wszystkich modelach zz-r 600 są takie same alternatory i regulatory napięcia (chodzi mi o przed liftowe i po liftowe)
manta: co ma zrobić? I po co? chara: skoro regulator sprawny (masz 100% pewność?), a brakuje prądu przy większym obciążeniu, to niestety kłania się zajrzenie w karter do alternatora. I sprawdzenie jak wyglądają uzwojenia i czy koło magnesowe nie zrobiło jakiegoś numeru.
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Motocykl stał 15lat elektryka rozgrzebana Makaron się wysypal... Kupiłem drugą instalację z tego samego roku ale jest jakby nowszą więcej przewodów i alternator w starej instalacji był na dwa przewody A w nowej jest na trzy. Czy jest to problem czy po prostu jeden zostaje luzem
Witam po przeczytaniu i analizie krok po kroku ów postu w mojej KLR 600 naprawiłem instalacje i pojawiła się iskra. Lecz mam pytanie w sprawie tych 3diód na schemacie układu zapłonowego CDI nr.6 , są one odpowiedzialne za gaszenie silnika i tak jak kolega Kacper30 napisał aby iskrzyło ma być przejście do masy prze diodę , są tam 3 diody wiec oznacza...
Witam, posiadam od niedawna klr 600 jeździł bez zarzutów po odstawieniu i próbie ponownego odpalenia długiego jakby stracił kompresję i zaczął strzelać w tłumik, głowica już sprawdzona nawet ją lekko zregenerowałem i pytanie o rozrząd gdyż serwisówki, które mam nie odpowiadają mojej klrce posiadam wersję z rozrusznikiem nie widzę żadnego ząbka, jest...
Pomiedzy poszczegolnymi fazami alternatora a masą nie ma zwarcia. Mierzyłem opór między 3 żółtymi kablami alternatora. W serwisowce jest napisane że powinno być 0,34 - 0,52 ohm . U mnie jest 0,9 ohm pomiedzy wszystkimi 3. Ide sprawdzic prąd rozladowania i dam znac co wyszlo. Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.pl/2098999800_1... To jest dokładnie mój schemat, chciałbym uniknąć wyciągania alternatora bo jest on w kąpieli olejowej, a dopiero co olej wymieniałem... :/ Ale te pomiary, co wykonałem wg. książki, wyszły dobrze, czy źle?
Kolego Kamil9010, widzę że także na innych forach szukasz pomocy, niestety powyższy zapłon mojej konstrukcji do jawki nie bardzo się nada do Twojego motocykla, ponieważ masz silnik dwucylindrowy, z tłokami pracującymi na przemian, więc zapłon musiałby być zdublowany, czyli dwie cewki zapłonowe i dwa moduły. Czujnik położenia wału mógłby zostać oryginalny,...
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć go do regulatora napięcia. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Uruchomiłem silnik na luzie i pracował bez problemu, wyjechałem za bramę i zapaliła się kontrolka ładowania, wiec nie wiele myśląc cofnąłem go garażu i wyłączyłem zapłon. Sądziłem, że to jakiś bezpiecznik padł, ale sprawdziłem i nie znalazłem żadnego uszkodzonego, co dziwne to nie udało się już uruchomić...
(at)kawasakikuba. Sprawdź jakie dane techniczne ma alternator w Twoim quadzie. Jeżeli pompa będzie używana dość intensywnie, a moc alternatora będzie znacznie odbiegać od zapotrzebowania. Możesz uszkodzić alternator i instalację elektryczną quada.
Właśnie, prawdopodobnie, a ona się nie świeci wcale. Dopiero jak zdemontowałem komputer i podłączyłem go pod sam + i - kontrolka mrugała, ale nie wiem czy dlatego ze nie czuła ładowania czy czuła słabe napięcie akumulatora. Regulator ładowania ma 6 wyjść 3 fazy z alternatora 1 masa 1 + pod główne zasilane i 1 nie wiem do czego. Myślałem ze idzie on...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj schematy instalacji motocyklowych gdzie alternator jest...
Kontrolka poziomu elektrolitu. To lata '80. W niektórych modelach Kawasaki GPZ też coś takiego było. Sonda grafitowa w akumulatorze i dodatkowy przewód w instalacji elektrycznej w pobliżu akumulatora. Wraz z wprowadzeniem akumulatorów MF takie bajery przestały być przydatne. Znalazłem w necie coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/8276265600_1...
Witam serdecznie Wiem w czym problem ale nie potrafię ogarnąć tych wzorów. Obrotomierz na LM1819N, datasheet w załączniku. W skrócie do Cagivy Mito 125 Ev7 (125 2T 1cyl) zamontowałem silnik Kawasaki Ninja 250R na wtrysku jest to 4T 2cyl. Obrotomierz Cagivy był fabrycznie podłączony pod cewkę przy alternatorze (napięcie 30-60V zmienne) i dostawał sygnał...
silnik waży ok. 15kg, skrzynia 25kg piasta z półosią 4kg opony z felgą 23kg alternator 4kg akumulator 10kg sprzęgło Dodano po 4 NIE MOŻNA nie jestem zbytnio przekonany do chinskich silników silnik do typowego ,,przeciętniaka,, był by ok ale do mojego sama to raczej nie bo po prawdę mówiąc dziadostwo i łatwo się zaciera przy dużym obciążeniu
Witam. Kupiłem motor bez świateł z instalacją bez akumulatora. Chciałbym je podłączyć (jeśli się da to bez akumulatora) i pojawia się problem. Od alternatora wychodzą 3 żółte kable i prowadzą do regulatora napięcia. Następnie wychodzą również 3 kable: czarno-żółty(masa), biały i na nim napięcie jest zbyt wysokie( wacha się między 40-80v), brązowy którego...
No wieć pol032 moim zdaniem najlepiej jest to zrobić pakując zamiast uzwojenia magnes neodymowy http://allegro.pl/search.php?string=neod... ale musi to byc taki w kształcie pierścienia nie wiem czy takie mozna kupić bo zamówić mozna kazdy wymiar i kształt ale pytałem w jednej firmie o to bo sam chciałem naprawić magneto od kawasaki ale niestety akurat...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło"). Oraz ładowało mi prawie 15.3V, po pewnym czasie(1000km...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Witam, Sprawdziłem dzisiaj w moim motocyklu ładowanie i niestety stwierdziłem jego brak ;// Pomyślałem od razu że rozleciało się koło magnesowe, przypadłość w tych modelach (odklejają się magnesy). Ale sprawdziłem napięcie wychodzące z alternatora na 3 fazach (sprawdzałem przy odłączonym regulatorze). Multimetr pokazał mi następujące wyniki: przy obrotach...
alternator kawasaki kawasaki schemat alternator bezpiecznik kawasaki
volvo silnika kaseta adapter transmiter sterownik sauna
przerywacz kierunkowskazów schemat mikrokomputer cobra1
Firmware do Toshiba 40RL938 - aktualizacja i problemy Brak prądu w subwooferze - diagnostyka i naprawa