Turbina na stół. I czyszczenie kierownic. http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-T...
Rękawicami roboczymi. Jedna osoba łapie silnik tak, że blokuje turbinę (jak kierownicę w samochodzie) a druga odkręca kluczem.
dla potomnych , przyczyną niedoładowania było brak uszczelki na rurze do intercoolera . gdzie jest nie wiem ale mechanika trzeba zmienić. doszedłem do tego sam bez mechanika, komputera i kolegi który tak owocnie pomógł.
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Statystycznie, ten kod generuje kierownica w turbinie.Należy wymontować turbinę i wyczyścić .
Hmmm .... z jakiego sterownika wyciągnąłeś tą mapę o ile dobrze pamiętam 021CK - teroetycznie jest możliwe przerobienie sterownika z 1Z'ta - praktycznie - szybcie łatwiej i taniej zaadaptowac sterownik z podciśnieniowym sterowaniem turbiny ...
no powyższa odpowiedz jest oki, ale spróbuję sprecyzować: (silnik ustaw osią w górę-czyli gwint od nakrętki do góry) 1. tulejka z kołnierzem (kołnierz w gorę) 2. turbina (część płaska do dołu) 3. tulejka kołnierzem w dół 4. kierownica (taka turbina z największym otworem) płaskim w dół - musi oprzeć się o obudowę aluminiową rantem 5. tulejka taka jak...
Zacinające się kierownice, turbina do czyszczenia.
Problem rozwiązany - zapieczone kierownice - turbina do regeneracji :(
Prawdopodobnie turbina, może mieć zacięte kierownice. Mogą też być inne przyczyny. Oddaj auto do człowieka, który się na tym zna, a nie do psuji.
Szarpanie raczej nie będzie z powodu turbiny. Jak jest zmienna geometria to wtedy właśnie są kierownice w turbinie (czyli to to samo). Wcześniej było tak że byłą klapka w kolektorze wydechowym która regulowała dopływ spalin do turbiny.
Daj boczne zdjęcie elementu na wirniku ,turbiny. Co trzymasz w ręku to kierownica raczej nie turbina.
Czyściłeś turbinę?? A mianowicie jej kierownice...
Ja ustawiam na szczelinę między kierownicami. Mała szczelina turbina ładuje. Łopatki skierowane prostopadle na wirnik, ładuje mało. Jak masz kołek to jest to łatwe, wystarczy wiedzieć jaka jest minimalna dopuszczalna szczelina między kierownicami.
Kierownice turbiny zapieczone, turbina do czyszczenia być może.
Jak cięgno jest zaciągane przez gruszkę, to znaczy że "N75" działa i ECM "wydaje polecenie" . Jak po podłączeniu podciśnienia nie ma mocy, to jest coś nie tak za samą turbiną albo regulacją cięgna.
Zapomniałem dodać, silnik do 2.5dci 150km. Jeśli miałaby przycinać się kierownica turbiny to dlaczego ZAWSZE pomaga zgaszenie i odpalenie silnika żeby turbina zaczęła pracować, dlaczego z czasem nie załącza się coraz rzadziej?
Witam posprawdzaj wszystkie węzyki od tego zaworu do turbiny i sprawdz czy porusza sie cięgno kierownic turbiny Pozdrawiam
witam, a skąd masz odczucie spadku mocy? ERG słuzy dopalaniu by ograniczyć emisje tlenków a DPF dopala sadze, jeżdze teraz signumem tyż taki sam silnik może sie erg zaciąl? mozna go wyczyścic i swio albo przycina sie kierownica turbiny , zrób na techu statyczna i dynamiczną próbe jak parametry w normie to daj mu pojechać tak ze 150-200km/h to nie żart...
No to masz turbinę do czyszczenie a konkretnie kierownice w niej lub zawór N75 się przycina. Zlokalizuj turbo w swoim aucie turbinę a na niej gruszkę (mieszek) od sterowania. Odepnij wężyk od niej i wepnij inny który następnie zasysaj ustami jak cięgno gruszki się nie ruszy tak 1 cm lub więcej to turbo do czyszczenia. Jak będzie ruch to n75 do wymiany...
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
zobacz jak pracuje sztanga. wygląda na zapieczona kierownice turbiny, albo masz jakąś dziurę na układzie jak byś mógł zrób jeszcze logi przepływki.
Witam mam pytanie bo zmagam się z problemem uszkodzonego sterownika turbiny po wymianie na nowy nie reaguje na testy na adaptację buczy ale nie działa sama sztanga i kierownica jest ruchoma turbina była czyszczona kolejny sterownik podłożony efekt ten sam w starym sterowniku natomiast uszkodziły się napędy czy jest możliwe bo przewody sprawdziłem że...
wymieniłem wszystkie węzyki od podciśnienia zawór N75 przepustnice,sprawdzałem kierownice w turbinie Kierownice w turbinie to właśnie zmienna geometria. Problem może leżeć po stronie czujnika ciśnienia doładowania. Olej na łączeniu może być oznaką nieszczelności samego wirnika.
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Niestety niepokoi mnie jej gwizd który wcześniej nie występował. Bo jak kierownica była ustawiona na małą wydajność to i turbina nie kręciła się na postoju, a ty nie słyszałeś bo wyciołeś katalizator.
Jakiś czas temu blokowały mi się kierownice turbiny. Polecono mi wtedy przegonić samochód na wysokich (~ 4000 ) obrotach po autostradzie - co zrobiłem. Objaw blokowania turbiny znikł. Niestety gównie poruszam się po mieście i turbina znów mi się odłącza. Pytanie które mam. Czy turbinkę ( kierownice turbiny ) 110 AFN trzeba "przeganiać" na wysokich obrotach...
Tak, log011 dynamiczny a 3cim lub 4tym biegu. Ale w ciemno będą to zapieczone kierownice spalin w turbinie - turbina do czyszczenia lub kierownice spróbować rozruszać. Jak możesz zrób logi.
Winna była turbina - uszkodzone kierownice .
Witam zatarta kierownica turbiny.
mozliwe zapieczone kierownice w turbinie,poruszaj reką lub czyms sztange od turbo,zeby nie było oporów ,jak bedzie sie lekko juz ruszac przegoń auto gdzies na prostej,te silniki maja to do siebie ,że raz na jakis czas trzeba je przegonić,ja to nie pomoże turbina do zdjecia i czyszczenia łopatek. jak ogarniasz troche mechanikie to sam sobie to zrobisz,opis...
Witam. Tą największą turbinę (kierownice) wstawiasz pośrodku ona stoi w miejscu a dwie pozostałe tak żeby nic nie ocierało i gotowe:) Wstaw foto to pomogę.
Jak naprawić zatartą kierownicę w turbinie (Octavia 1.9 TDI 110KM). Da sie to jakoś zrobić bez wiekszych kosztów???
witam, popierwsze sprawdż czy masz filtr DPF, poniewaz nie wszystkie vectry je mają, jezeli tak a ostatnio jezdziłeś tylko nakrótkich trasach to przyda sie jej pogonić i to ostro, masz mocowany na pasie przednim zawór regulacji kierownicy turbiny sprawdz czy wężyki a w szczególności gumowe kolanka nie maja pęknięć i ogólnie weżyki sterowania od pompy...
Kierownice turbiny spryskałem wd40 i rozruszałem ,wielokrotnie je energicznie wciskając do oporu i ruszają się płynnie bez zacięć , zawór podciśnieniowy turbiny sprawny , działa . Turbina pracuje - puchnie gruby gumowa rura .
kierownica turbiny zatarta
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Tak, możliwe, a raczej kierownice turbiny, ale aby potwierdzić podaj oznaczenie silnika, bo nie za wiele nam o samochodzie napisałeś.
Kierownice się zacinają, turbina do czyszczenia
Witam. Zwróć uwagę na kierunek gwintu w nakrętce scalającej turbinę z kierownicą. Pozdrawiam.
turbina do czyszczenia (kierownica) ale diagnostykę trzeba zrobić
Zapieczone łopatki w kierownicy w turbinie?
Kol. potegat uruchomiłem u kolegi turbinę w młynie o spadzie 3,5 m i przełyku o,6 może 0,7m i zastępowała silnik 20 kW. W innym miejscu widziałem amatorską elektrownię z podobnym spadem z pompy odśrodkowej do ścieków z żeliwa. Zasuwa jako serwomechanizm synchronizowała częstotliwość prądu. W starych czasopismach widziałem turbinę do wykonania z wałem...
Zapewne kierownice w turbinie zapieczone są, lub jakiś błąd związany z turbiną. klasyczny przypadek w VW które mają problemy z turbiną, 120km/h i góra 3000tys. obr. Sprawdź węzę łączące turbinę z IC, kierownice w turbinie, auto dymi? Oleju ubywa, lub wycieka jakimś wężem od turbo? W jakim stanie jest samo turbo?
Jak by się nie ruszało po stronie turbiny to stoi kierownica w turbinie :/
statyczny kąt wtrysku jest ok ale już w czasie jazdy zmienia się niesamowicie - prawdopodobnie uszkodzony regulator N108 przestawiacza kąta wtrysku (sprawdź błędy zapisane przez sterownik silnika), N75 pracuje całą parą a kierownice turbiny stoją dęba - sprawdź jak chodzi sztanga regulująca kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii (sądzę, że wężyk...
kierownice turbiny nie są przełączane w drugą pozycję dla wyższych obrotów.Skoro turbina była robiona to nie domaga sterowanie siłownika. http://obrazki.elektroda.pl/5228657100_1...
Kolega sam zdiagnozował problem tylko jeszcze o tym nie wie. Usłyszał zgrzyt. Zapieczone kierownice. Log też na to wskazuje. co trzeba zrobić: wyjąć turbinę, zdjąć gorącą muszlę, wyjąc płytkę z kierownicami, sprawdzić czy wszystkie całkowicie luźno sie obracają. Jeżeli tak, kładziemy papier ścierny 200 na płyte metalową i zbieramy z całej tarczy z kierownic...
Zawiozlem turbo do regeneracji i koles pwiedzial ze jest strasznie wypracowana na kierownicach i naprawa wyniesie 1200zeta
Dwa razy udało mi się rozebrać taki silnik, za każdym w inny sposób: 1. Oprzeć kierownicę powietrza turbiną do góry, wirnikiem w dół na dwóch klockach drewnianych tak, żeby była możliwość wybicia wirnika. Zapunktować oś centrycznie, przygotować duży młotek i pobijak. Podgrzać palnikiem aluminiową tuleję mocno ale szybko, żeby nie nagrzać osi i nie spowodować...
Czujnik map zmieniałem na inny. A ciśnienie doładowania za małe cały czas. :/ Sam już nie wiem :( Nie jest za małe dla PCM, skoro przestawia kierownice turbiny, ograniczając spręż. Czy sprawdzałeś elektrozawór podciśnienia turbiny? czy ktoś tam nie grzebał z przewodami podciśnienia i np nie pomylił elektrozaworu EGR i turbiny i pozamieniał wężyki?...
Po skręceniu silnika zakładasz szczotkotrzymacze, blokujesz sprężynkami. Następnie wkładasz tuleję z kryzą ( niziutka) pod pierwszą turbinę, zakładasz turbinę. Następnie kierownica. Potem wysoka tulejka , następna turbina i tarcza łożyskowa górna z łożyskiem , zabezpieczeniem i tzw. pierścieniem obrotowym łożyska. Pamietaj, że górna tarcza łożyskowa...
Na resztę logów nie spojrzałem. Zobacz czy nie zacina się kierownica w turbinie. To jest seria czy coś tam było grzebane?
Witam na 100 proc będą to zapieczone kierownice w turbinie trzeba rozebrać turbinę przeczyścić i po kłopocie
Źle złożona kierownica.
Sprwdz bloki vaga i podrzuć to bedzie jasne. najczęsciej jest problem z kierownicami w turbinie, jak turbina przeładowywuje lub niedoladuje to wywali ci błąd i tryb awaryjny. Jak masz turbine z kierownicami to sprawdz czy silownik sterujący chodzi i czy sie nie zacina a jak masz z zaworkiem upustowum to zobacz czy sie zamyka.
czyszczenie zawsze trzeba kończyć polerką do tego nie usunołeś przyczyny, turbina sama z siebnie sie tak nie zapieka zwiększone dymienie zły zapłon uszkodzone pompki to początek
Może kierownica w turbinie się zacina, może zaworek od sterowania turbiną... Podłącz pod kompa i sprawdż parametry pod obciążeniem silnika co się tam w tedy dzieje. I jeszcze jedno skąd pewność, że to turbina, jak to zauważyłeś?
1.Krótka tulejka 2.Cieńsza turbina 3.Dłuższa tulejka 4.kierownica(z tworzywa) 5.Dłuższa tulejka 6.Grubsza turbina 7.Nakrętka 8.Osłona drugiej turbiny Tulejka 3 i 5 są takie same. Rozmieszczenie podkładek zależy od ich liczby. Co do schematu. Jest to na pewno odkurzacz bez reg. mocy, wiec wszystko w szereg(wyłącznik i silnik).
Po kiego grzyba mechanicy wyciągali i rozbierali tą turbinę, skoro kierownica chodzi idealnie? Tam raczej nie naprawisz. Myślę, że zamienionych wężyków też nie rozpoznają.
Witam podmień kolego N75 co do turbiny to mogły zatrzeć prowadnice lub jak to woli kierownica turbiny. Jeśli chcesz sprawdzić (tak na oko) czy turbina podaje ciśnienie to złap za wąż idący od intercuoler do kolektora ssącego czy twardnieje przy dodaniu gazu.
Zatarte kierownice w turbinie, jedź do fachowca.
I o to chodzi! Na początku zabawy z wiatrakami taka konstrukcja jest jak najbardziej potrzebna. Dowiesz się ile kW z tego da się wycisnąć, co się stanie jak mocniej powieje itd itd... Mam nadzieję za kilka tygodni zaprezentować swoje robótki ręczne w tym temacie, z tą różnicą, że moja turbina jest jakieś 6 razy większa. I też jest to VAWT z kierownicami...
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Nie ma chaosu w opisie. Niestety energia z wiatru zmienia się wraz z prędkością wiatru do potęgi trzeciej. Przy słabszych wiatrach pionowe turbiny faktycznie mają przewagę, ale wtedy kiedy 1m² niesie już moc powyżej 0.5kW taka turbina stanowi dla niego przeszkodę. Powietrze prze na całą konstrukcję i "nie chce" wciskać się w kierownice.
jedz do elektronika niech popatrzy w bloki na dynamicznym i wszystko będzie jasne. A mogła paść przepływka n75 zatrzeć się turbina (kierownica jeśli jest) i wiele wiele innych
Klapek to one nie mają, wymień chłodnice pow i sprawdż jakie maciśnienie doładowania w całym zakresie obrotów, a kierownica turbiny działa?. jak ma dziure niewielka to szarpnie sobie puki turbina niedoładuje właśnie od dołu do średnich obrotów.
dzi_dziuś Dzięki za dokładny opis. Z tego co ja już zrobiłem to: Zbiłem osłonę metalową, odkręciłem turbinę oraz plastykową kierownicę. I treaz odkręciłem 4 długie śruby ale silnik jeszcze nie daje się przepołowić. Zostały jeszcze 4 śruby koło samego wirnika, mają słaby gwint i nie mogę sich odkręcić. Rozumie, że jak je zdejme to dostane się już do...
witam. w borze mialem podobny problem i winna byla stojaca kierownica turbiny. moze i tutaj wystarczy ja rozruszac i bedzie dzialac. pozdrawiam
A jak ci pomóc....sam musisz sprawdzić sterowanie turbiny albo czy dobrze podłączyłeś zawory, podciśnienia itp. Lub dobry komputer i test elementów wykonawczych Sprawdź zawór sterujący kierownica turbiny
najprawdopodobniej turbina zapieczone kierownice, wyświetlają się jakieś błędy:?:
Trzeba wyjąć turbinę, rozebrać i wyczyścić kierownice, jakiegoś dramatu z tym nie ma w tym modelu samochodu
Przede wszystkim trzeba podpiąć się pod interfejs VAG, prawdopodobnie przyczynę otrzymasz jak na dłoni. Pożycz, zrób albo kup kabelek (ok 30pln) a oprogramowanie to już "załatwiasz" sobie jak tam uważasz. Powiem z doświadczenia ze mi kabelek vag pozwolił zaoszczędzić już setki jak nie tysiące które wydał bym na mechanika, a tak sam szybciutko diagnozuje...
Polecam lekturę. http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-T...
Miałem taki przypadek i u mnie to była turbina. Po wymianie na drugą było po problemie. Zobacz czy od strony wydechowej na łopatach turbiny nie masz przepalonego oleju. Czasem może być tego nie widać, ale może tak być że przepalony olej zablokował geometrię i tam taki dziobek tłucze o kierownicę. Także warto sprawdzić turbinę.
objaw pojawił się nagle. Od 1000 do2000 obr/min jazda jest prawie ze niemozliwa.Wtym zakresie auto dymi ,dusi się,krztusi itp.Jesli odłaczymy podcisnienie od sterowania turbina to mozna jechac normalnie ale nie ma doładowania.Po wysterowaniu kierownic na maksa turbina zamyka wypływ spalin z silnika i auto gasnie.proszę o sugestie.
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
Tak jak koledzy wcześniej pisali to będą na 95% zapieczone kierownice w turbinie. Przerabiałem to w B5 i Octavii. Rozebrałem turbo własnoręcznie i wyczyściłem kierownice z pokładów sadzy i pomogło. W necie na ten temat znajdziesz bardzo dużo. Widziałem nawet całą instrukcję jak wyczyścić to ustrojstwo. Powodzenia.
Sprawdź jak ładuje turbina, takie objawy ma jak przeładowuje. Zobacz czy nie SA zapieczone kierownice w turbinie .
Cześć. Wiemy jak wygląda i z czego składa się wiatrowa turbina Pawlaka. Pisząc "wzmacniacz wiatru" zapewne miałeś na myśli kierownice.
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
turbina za dużo pompuje i zawór upustowy zmniejsza ciśnienie. Przyczyną są zapieczone kierownice w turbinie.
a czy sprawdzałes pompe vacum , moze ona jest zuzuta i daje ma za małe podciśnienie. ja mam u siebie ten problem , ponieważ po zgaszeniu silnika odrazu twardnieje mi pedał hamulca, a podciśnienie odpowiada za sterownie turbina - kierownica turbiny. Dodano po 3 nie wspomniałem ze na zimnym silniku czyli około 40 stopni celcjusza auto zbiera sie dobrze....
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
Napewno coś z samą turbiną, być może się kierownica zacinia.
Witam. Auto przechodzi w tryb awaryjny przy prędkości 160km/h. Wg Vag zbyt duże ciśnienie doładowania turbiny. Turbina wyczyszczona, kierownice turbiny po czyszczeniu i pracuja w całym zakresie. Wężyki podciśnieniowe wymienione, EGR zaślepiony. Co dziwne do czwartego biegu niezależnie od obrotów nie idzie wprowadzić auta w tryb serwisowy dopiero na...
Trzeba trzymając, tak jak na zdjęciu 3, najlepiej jak turbina będzie w dół, a wirnik do góry- przyłożyć drewno, na samym brzegu--tylko w metal i uderzyć młotkiem. Następnie drewno przyłożyć w innym miejscu na obwodzie i znów uderzyć. Mowa oczywiście o zdjęciu blaszanej osłony, która jest osadzona na plastikowej kierownicy. A turbina potem.
Dymienie na czarno wskazywało by na zbyt małą ilość powietrza - paliwo się nie dopala i do tego dochodzący brak mocy - wskazywało by na turbinę. Jeżeli masz możliwość to sprawdź wartość ciśnienia doładowania turbosprężarki. Poszukaj w necie jaka powinna być wartość i zmierz. Jeżeli nie masz oprzyrządowania to poszukaj takiego warsztatu który to potrafi...
kierownicę turbiny (łopatki) można sprawdzi w następujący sposób zdemontowac rury pomiędzy filtrem a turbiną ,następnie chwycic kombinerkami za ,,blaszke'' pomiędzy metalową puszką (zaworem) a turbiną i poruszac nią mocno w dół i górę jeżeli nie chodzi to zapieczna to też jest do zrobienia
Odczytaj błędy,sprawdź turbinę,a dokładniej czy kierownice się nie zapiekły.Do tego gruszka i przewody podciśnienia.To kilka możliwości.
Tak, zmniejszyć ciśnienie, tylko trzeba najpewniej kierownice turbiny DOKŁADNIE wyczyścić(bez rozbiórki się nie obejdzie), oraz sprawdzić wysterowanie sztangi jak i samą gruszkę. Jeśli to zrobi, to na pewno ciśnienie zmniejszy się do oczekiwanego.
a jak autko jedzie jak ciągnie po całości czy tylkoz dołu a może w wyższych zakrecach obrotów? mogła sie kierownica w turbinie zapiec ,,,
w 407 2,0hdi podczas przyśpieszania wyskakuje błąd P2562 potencjometr komunikatu turbosprężarki usterka elektryczna potencjometr w siłowniku turbiny wymieniony zawór sterujący turbiny też turbina wyczyszczona kierownica łopatek chodzi płynnie ktoś spotkał się z taką usterkią
Witam wszystkich. Mam pewien problem z oplem Corsą C 1,7DTI. A więc skutki są następujące, odpala zimny i ciepły dobrze, lecz jak silnik jest zimny i próbuje przyśpieszyć trochę mocniej to strasznie szarpie, i oczywiście jest słaby. Gdy się zagrzeje to szarpanie znika, lecz w dalszym ciągu jest słaby, tak choćby nie ładowała turbina. Gdy podłączyłem...
jednak coś się dzieje z tymi kierownicami. byłem na warsztacie podpieli pod waga i okazało się że kierownice się przycinają turbina przeładowywuje i to wszystko od tego. jeszcze do tego ostatnio doszło to żę ją wogole odłącza. na wtorek jestem umówiony na czyszczenie. mam nadzieje że to pomoże i bedzię wszystko git... . dodam jeszcze że w moim przypadku...
Sprawdź sztange od turbiny czy pracuje prawidłowo, może sie przycinać. Przytarte kierownice powietrza turbiny lub grucha od sztangi.
Najprawdopodobniej przyczyna tkwi właśnie w kierownicy,rozebrać wyczyścić i po kłopocie.
Źle. Powinien ruszać się kilka cm bez żadnych zacięć. Rozruszaj go albo wymontuj turbinę i wyczyść kierownice.
SAM SOBIE PORADZIŁEM , BYŁ TO WĘŻYK PODCIŚNIENIA "KIEROWNICY" TURBINY
czyścić kierownica turbina wymiana turbina turbina turbina mercedes sprinter turbina
laptop zewnetrznym monitorze zmiana oprogramowania philips maximum konwerter
renault 22dc279 renault 22dc279
Schemat GPS Mio Spirit 480 – budowa, typowe usterki, naprawa, datasheety Sony TA-E2000ESD – trzaski w głośnikach, przyczyny i serwis: przekaźniki, kondensatory, luty