Zauważ że na filmiku do normalnej kierownicy jest po prostu przymocowana druga większa i cała filozofia budowy. Takie kierownice do tira są dość drogie min 200zł jakbyś znalazł coś na jakimś szrocie to może a mocowanie do tej kierownicy to już na pewno coś sam wymyślisz najpierw musisz załatwić sobie jakąś kierownice bo nie jestem w stanie powiedzieć...
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Ja obstawiam zacinające się kierownice turbo? Ktoś coś dalej? 😁😁
kierownica turbiny zapieczona dlatego przeładowuje, turbo wyciągnąć i wyczyścić kierownice.
Trzeba ją podłączyć do portu gier/MIDI - jest on zwykle na kartach dźwiękowych. Można też zakupić przejściówkę USB-game port.
do sprawdzenia jak wyżej czyli n75 oraz podciśnienie -szczelność, wydajność praca kierownic w turbo i czy jest dobrze ustawiona długość cięgna przy gruszce bo tam 1/4 obrotu nakrętki to dużo
Jak dla mnie kiepsko wyczyszczone kierownice turbo, do poprawki. Sam się na to złapałem w Passacie b5, czyściłem w pospiechu, niby na stole chodziło super, w praktyce po 2 tygodniach to samo, ale weź ściągnij gruszkę i w momencie dodawania gazu próbuj ruszać dźwignią od kierownic (nie oparz się) zobaczysz że pod naporem spalin geometria będzie się blokować....
Najpierw zlokalizuj co cyka a nie wymieniaj na pałe. 2. Kilka godzin(?) niekontrolowanej destrukcji porwanego auta (najprawdopodobniej metody typu jednoczesny gaz i hamulec do pełna, "test" odcięcia na jedynce i "nierównościach", itp.) Dobrze to temu silnikowi zrobiło po Ogólnie styl jazdo to: raczej delikatny, czasem dynamiczny
Witam, Mam turbo po regeneracji. Generalnie chodziło dobrze do czasu kiedy zobaczyłem za sobą kłęby dymu - szarego.. Podłączony pod Fiat Ecu Scan zauważyłem błąd przepływomierza. Wymieniałem na oryginał ale problem z mocą pozostał - muli trochę.. Pojechałem do turbiniarzy - defektem okazały się zapieczone kierownice. Podobno powodują to wtryski i teraz...
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
To widzisz ,raczej zapieczone kierownice turbo.
Ktoś sprawdzał czy poprawnie działa kierownica spalin turbo (nie zacina się, nie ma luzów itd.)?
W większości przypadków po zaciągnięciu gruszki kierownice są ustawiane na pełną moc. Więc jak po zdjęciu podciśnienia jest odwrotnie, to dziwne. Wydaje się, że rozregulowane to turbo.
Służe pomocą :) Jeśli potrzebe tez opisu wtyczki do podlaczenia do kiery to pisz na maila. Narysuje i przesle. Potrzebuje jeszcze opisu jak to odpalić pod xp, mam plyte główna gigabyte K7 Triton nforce 2 wsadzilem karte muzyczna soundblaster live 1024 ktora ma gameport. XP instaluje mi kierownice jako kontroler ale w opcjach gry w panelu sterowania...
Kierownice turbo luźno chodzą ? Tam jest siłownik elektryczny czy pneumatyczny.?
Kierownica przeznaczona tylko do PS2, czy również do PC?
Z logów wynika, że masz zapieczone kierownice na turbo + przepływka kończy swój żywot.... Te logi które twojemu koledze się nie podobają są ok, gorzej jakby były powyżej 100. P.S. verva nie jest polecana do pompowtrysków.... Kierownicami juz sie zajął kolega. Czyli przepływomierz do wymiany? Z tym podciśnieniem to jest tak ze albo jest słabe albo go...
Wygląda na notlauf czyli stoją kierownice w turbosprężarce.
Zrób kolego logi. Bo nie wiadomo jak dokładnie turbo pracuje. Może jest również źle wyregulowana dźwignia od kierownic turbo.
Na 3 biegu sprawdza się tak bujasz go do 3 tyś obrotów na 3 a jak je osiągnie to gaz do dechy i robisz pomiary. kierownica jest przy turbo i widać ją (jej mechanizm napędowy) od góry. jak obepniesz dźwigienkę kierownicy od siłownika to powinieneś nią swobodnie ruszać bez jakiś zacięć i skoków.
Kierownice turbo nie zacięte? Zawór sterujący działa?
Podciśnienie wysterowuje zmienną geometrię. Bez podciśnienia kierownice w turbo są ustawione w stronę niskiego doładowania.
ja bym jeszcze sprawdzil kierownice turbo czy sie nie zaciela
Ja miałem takie problemy, kiedy zacinały mi się kierownice na turbo. Poprzez otwór do EGR wpuszczałem MR Muscle do piekarnika i zostawiałem na chwilę. Potem ruszanie kierownicami poprzez założenie strzykawki na wężyk do gruchy i po kilku razach chodziło jak nowe. Do tej pory - 6 lat spokój.
IV. jw, ale wzrost wartości jest bardzo duży lub ciągły, po czym wartości w kolumnie 3 spadają na długo, lub całkowicie - mamy zapieczone kierownice (turbo do czyszczenia/regeneracji) , lub problem ze sterowaniem turbo (najczęściej uszkodzony zawór N75, pęknięty wężyk podciśnienia) Wszystko pięknie. Ale w tym przypadku nie ma kierownic turbo.
Kolega zaczyna naprawę od d.... strony.Sam sobie odpowiedział co jest nie tak i szuka dziury w całym.Apodciśnienia sprawdzone zawór n75 sprawny kierownica turbo chodzi...itd
Tak jak koledzy wcześniej pisali to będą na 95% zapieczone kierownice w turbinie. Przerabiałem to w B5 i Octavii. Rozebrałem turbo własnoręcznie i wyczyściłem kierownice z pokładów sadzy i pomogło. W necie na ten temat znajdziesz bardzo dużo. Widziałem nawet całą instrukcję jak wyczyścić to ustrojstwo. Powodzenia.
Sprawdź bipy dla każdego cylindra i określ stan sztagi na kierownicach turbo.
Silnik: CFFB Założone większe turbo od CFGC. Po zadaniu w mapie 1.6 bara zaczyna przeładowywać powyżej 3 tys. obrotów. "Tuner" powiedział, że w jego mapie jest wszystko git. Powiedział, że coś jest nie tak mechanicznie, ale on nie wie. Przepływka sprawdzona, gruszka też, kierownice turbo również (ściągnąłem gruszkę i chodzą swobodnie, słychać miejsca...
temperatura trochę niska ja bym wymienił termostat kosz około 30-40 zł (własna robocizna) przepływkę można przemyć fiksic może też jak kierownice od turbo się zacinają czyli zacznij od umycia przepływki potem sprawdź kierownice turbo a wcześnie wymień termostat
Co do turbiny, uszkodzony może być zawór sterujący albo kierownica turbo zapieczona, lub uszkodzony czujnik doładowania, i sterownik "wyłącza" turbinę zęby nie uszkodzić silnika.
Turbo jak by do przeczyszczenia i kierownica. Gruszka czy elektro.?
przede wszystkim należy sprawdzić przewody podciśnieniowe, przypuszczam że turbo się przywiesza i przeładowuje, najłatwiej to sprawdzić robiąc test obciążenia mała prędkość wysoki bieg i pedał w podłodze, jak turbo zostanie odcięte przy tym teście to przeładowuje. Trzeba rozebrać turbo i przeczyścić kierownicę powietrza one się przycierają
W ciemno stawiam na kierownice turbo. Sprawdź, czy dźwignię da rady palcami przestawić na zgaszonym silniku i czy nigdzie się nie przycina. Jeśli się nie przycina, zrób testy VAG-iem na obciążeniu.
Zapieczone kierownice w turbo. Pozdro
Paliwo lej normalny ON lub paliwa premium jeśli cię stać na verwe itp. Na pewno nie wolno lać biopaliw. Olej silnikowy zalecany wyłącznie z normami VW 505.01, 506, 507 . Silnik na pewno z pompowtryskiwaczami, a te wymagają odpowiedniego oleju. Lepkość oleju 5W40 (norma 505.01) lub 5W30 ( z normą 506, 507). Pod wykładzina bagaźnika masz naklejkę z podanym...
w grupie vaga to bardzo czesto sie zdarza,zapieczona kierownica turbo i jak kolega z gory napisal przeladowuje silnik i wchodzi on w tryb awaryjny.wyczyszczenie turba powinno zalatwic sprawe
Witam zmagam sie z problem braku mocy w audi a4 1.9 130 avf podczas jazdy zapala sie check i wywala blad po230 auto nie jedzie brak mocy jakby turbo nie dzialalo, sprawdzam auto na postoju dodaje gaz sztanga w ogole od turbo sie nie przesuwa kiedy zapali sie ten błąd, Egr wyczyszczony Turbo tzn kierownica turbo wyczyszczona Zawór n75 wymieniony Dodam...
Przed chwilą auto zaczęło zapalać normalnie. Sprawdzałem bezpiecznik i przekaźnik właśnie czy styki nie są przypalone i nie widać na nich nic złego Sprawdź moduł CIM, ten co jest pod kierownicą.
Mam taki sam problem. Octi z 2005r 2,0TDi na pompowtryskach po przejechaniu ok 1000km od czyszczenia turbo znow wlacza sie tryb awaryjny (zapieczone kierownice na turbo) i zastanawiam sie czy przyczyna nie jest grucha przy sprezarce. Po rozruszaniu gruchy (bez wyciagania turbo) auto znow jest zrywne:D. Za jakis czas wymienie gruszke a jesli nic to nie...
Jeżeli zapiekają się kierownice turbo to czujnik mówi o przeładowaniu lub niedoładowaniu ze wskazaniem na pierwsze. Moim zdaniem albo czujnik jest uszkodzony albo przewody do niego. Ale swoją drogą sprawdź jak rusza się sztanga turbo.
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Witam Jak sprawdzić kierownice w turbo i szczelność układu dolotowego
Jestem posiadaczem kierownicy do PSX marki PS TWIN TURBO. Chciałbym używać jej na PC.Czy możecie mi pomóc. Z góry dziękuje:)
W golfach MK4 i passatach były takie same od EGR.Nie pamiętam jak jest w 1Z ale jeżeli jest to podmień. Ps.Skoro pominąłeś zawór to kierownice turbo skierowane są na niskie ładowanie powietrza więc nie ma prawa przeładowywać.
Zacznij od diagnostyki vcds. Przyczyn może być kilka, zabrudzony nastawnik lub filtr paliwa, podciśnienie do sprawdzenia, kierownice turbo no i sprawdz klapkę przy egr, która zamyka się podczas gaszenia i potrafi nieraz się zaciąć bo jest bardzo zabrudzona.
Oczywiście jak kolega powyżej radzi, logi, krótka diagnostyka vag i już wiesz , N75 może kierownica turbo, wężyki podciśnieniowe i tak dalej, temat rzeka. Możesz skorzystać z wyszukiwarki polecam.
Zacina się kierownica w turbo.
Mogę prosić o odświeżenie linku sam naprawiam passat b5 fl Potrzebuje wymienić kierownice od turbo. Niby wiem jak ale wiadomo, wiedzy zawsze mało
Mam problem z kierownicą Twin turbo 2 deluxe. Kierownica jest podłączona do komputera poprzez przejściówkę USB>PS2 i gdy chcę ustawić kierownicę albo np. w grze skręcić, to kierownica szaleje. Podczas skrętu tak jakby robi się zwarcie, nie wiem rozkręcałem kierownicę i nic nie widzę takiego, żeby coś było nie tak. Dołączam filmik z problemem. http://www.youtube.com/watch?v=HIebf66IA...
Tam nie ma kierownic w turbo, tylko zawór upustowy sterowany nadciśnieniem. Trzeba zacząć od sprawdzenia wężyków, szczelności układu
Witam. Posiadam kierownice PC Twin Turbo. Problem polega na tym że po skalibrowaniu jej ten krzyzyk w ustawieniach strasznie "lata". Wydaje mi sie że powinnien być w miare stabilny. Co moze byc przyczyną a moze tak jest w kierownicach?? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi :) XP+SP1
Teoretycznie może, w przypadku sporej nie szczelności, może wystąpić mniejszy opór na drodze spalin co w konsekwencji może doprowadzić do nie co wyższego doładowania, lecz elektronika, w reakcji na to powinna zmniejszyć geometrie turbiny i ograniczyć przepływ spalin przez wirnik. A po za tym do sprawdzenia Sterowanie turbiną (Zawór,wężyki,gruszka,kierownica...
Kierownica w turbo zapieczona
Kod silnika? Poczytaj sobie o tzw Not laufie czy zacinających się kierownicach zmiennej geometrii turbo.
witam, pacjent audi a4 b6 1.9 tdi 101km AVB, kod błędu 17965 - przekroczona granica regulacji turbodoładowania co może być powodem tego przeładowania, zawór n75, pompa vacum, samo turbo, czy zupelnie cos innego, dodam że kierownice w turbo chodzą dobrze, gruszka otwiera i zamyka do końca. jakies pomysly? pozdrawiam
Wychodzi, że jednak kierownice na turbo się przycinają w max pozycji.
zapieczone kierownice w turbo
Zacięte kierownice w turbo, ta dźwignia powinna mieć ok 1,5cm płynnego ruchu. U Ciebie jest praktycznie cały czas oparta o śrubę, rusza się z 2mm
Przecież napisalem że może być problem z geometrią turbo czyli kierownicami ,a przeplywka ma tu duze znaczenie Jak jest slaba to turbo przy większych obrotach nie daje ciśnienia , a kopcil nie będzie bo ECU dostaje inf o malym przeplywie powietrza i ogranicza dawkę paliwa. Pozdrawiam.
według mnie zapieczone kierownice w turbo:|
Zacięta kierownica od turbo, do czyszczenia na początek. Instrukcje w internecie można znaleść.
turbo sie pozno budzi i kierownice sie przycinaja ... zacnij od wywalenia kata i zmiany stacji benzynowej ... zrob komplet logow bedzie widac wiecej ...
Aby zmniejszyć ciśnienie doładowania to sztanga siłownika musi zostać wypchnięta w górę siłą sprężyny znajdującej się wewnątrz gruszki siłownika bo N75 wtedy zmniejsza podciśnienie wciągające sztangę w dół. Najlepiej jak zdejmiesz metalowy e-klips z dźwigienki kierownic spalin zmiennej geometrii, który zabezpiecza koniec sztangi przed zsunięciem się...
panowie, a odłączcie sztange od gruszki od tej przewrotki od kierownic turbo i poruszajcie tą przewrotką, zobaczcie jak u was chodzą kierownice. Dostęp tam jest kiepski, ale ja zrobiłem sobie taki płaskownik na jednym z końców z otworem 8mm założyłem go na tą przewrotkę i z godzinkę rozruszałem kierownice. Chociaż na początku wydawało się że chodzą...
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Po pierwsze to vag a tak prawdopodobnie zatarte kierownice w turbo.
Zapomniałem napisać. Tak, rozwiązałem. Pamiętaj jednak, że u Ciebie może być to awaria czujnika kopiowania jak ponoć to jest u części ludzi. U mnie były dwa problemy . Pierwszy to luz na sworzniu ramienia kierownic który przechodzi przez ścianę turbo do kierownic. Do tego wygląda jakby ogranicznik ramienia był wytarty wiec gruszka mogła wciągnąć sztangę...
Witam otóż mój ford to Focus C-Max Ghia 2004 2.0 tdci 136.Od jakiegoś czasu mam problem z brakiem mocy do 2,5 tysiąca obrotów gdy obrotomierz przekroczy tą wartość auto odrazu rwie jak szalone.Więc tak kierownica turbo w idealnym stanie chodzi lekko wężyki podciśnienia sprawdzone, brak jakich kolwiek błędów w komputerze.Za namowa kolegi wymieniłem obydwa...
Zanim je wyciągniesz to klucz 13-ka i nałóż na dźwignię ramienia turbo i spróbuj nią poruszać to ma skok ok 2 cm i sprawdź czy się blokuje czy w miarę jako tako chodzi bo być może wystarczy tylko dobrze rozruszać i potem ostro jeździć i będzie dobrze a jak nie drgnie to paskudna robota nie tyle z samym wyciagnięciem turbo bo to czynność niezbyt skomplikowana...
Zapieczone kierownice w turbo ,było miliard razy, co temat TDI 110KM ta sama usterka.
Raczej są to uszkodzone albo zapieczone kierownice w turbo pozdro :D
czy ktoś moze mi powiedzieć jak naprawić zacinajaca sie kierownice w turbo ?
zrób logi dynamiczne to wyjasni wiecej, najprawdopodobniej jest to wina zacinajacych sie kierownic w turbo.
Jak występuje błąd przeładowania ,to raczej świadczy o zatartych kierownicach w turbo. Sprawdź czy sztanga turbiny chodzi swobodnie w pełnym zakresie.
Witam, Mam problem z moim pugiem 407 1.6 HDi , otóż turbosprężarka wpada w tak zwany "surge" podczas schodzenia obrotów silnika. Spowodowane jest to tym że kierownice turbo nie otwierają się po odpuszczeniu gazu, z tego co zaobserwowałem w sprawnym samochodzie po odpuszczeniu gazu cięgło gruszki wykonuje ruch w górę otwierając kierownice co powoduje...
Positvie deviation w 99% przypadków zacięte/zacinające się kierownice w turbo. Turbo na stół. A i nie ma co analizować bo loga nie ma.
Czyli jest taka możliwość że te objawy nie wskazują na zapieczone kierownice w turbo?? Muszla nie miała rys. Ale dlaczego są złe wskazania na turbinie w bloku 011 i na przepływce 003??
W normie zużycia oleju się mieści więc to nie olej zapycha ci FAP. No chyba że lejesz zwykły olej zamiast specjalnego nisko popiołowego. Ale i tak powinien to wypalić, jak jeszcze dodałeś zacięte kierownicę na turbo, to jestem bardziej za PSJ i to ci zapycha filtr.
Nie bardzo rozumię o co chodzi z tą kierownicą w turbo. Jeśli możesz to napisz na ten temat coś więcej. Z góry dziękuję
Jakie logi? Ustawiasz tak, aby z dołu było w maksie. Jak nie rozumiesz to logi nie pomogą.
Witam Od pewnego czasu mecze się ze swoim autem Bora 2002 rok 1.9 tdi 130 KM. Auto późno się zbiera tj. od ok. 2500 obr. i stało się jakby słabsze. Kierownica w turbo chodzi palcem w pełnym zakresie. Czy miał ktoś taki przypadek? I czy sztanga od turbo powinna się ruszać na biegu jałowym?
Byłem dzisiaj w serwisie wywalić i wyłączyć FAP i wyłączyć oraz zaślepić EGR. Jest delikatna poprawa z mocą, już nie szarpie, ale mechanicy mówili że podczas jazdy sporadycznie wywala błąd przeładowania turbo. Zastanawiam się teraz, czy bardziej prawdopodobne jest to, że kierownice się przycinają i turbo za bardzo dmucha, czy elektrozawór źle steruje...
Już zrobiłem jakoś zadziałało, wystarczyło klibrować :)
Turbo daj do regeneracji to koszt około 700zł.
Odma sprawdzana bo czysciłem wszystko od turbiny po zawor egr , po tym jak musiałem czyscic kierownice w turbo, bo wchodził w tryb awaryjny.
odłączyłem tam przewód vac out i więcej niż 120 dalej nie jedzie :/ Czyli kierownica w turbo raczej nie jest zablokowana. Teraz sprawdź ustami czy wężyk atm z zaworu n75 jest drożny, jeśli ok, to zamień na próbę n18 z n75
Dzieki za odpowiedz, po wyjeciu turbo potwierdzilo sie ze sztanga sie przycina. Przeczyscilem kierownice i wszytko smiga.
Na resztę logów nie spojrzałem. Zobacz czy nie zacina się kierownica w turbinie. To jest seria czy coś tam było grzebane?
http://workshop-manuals.com/volkswagen/g... Wartości masz w normie to turbo to ktoś robił raczej w turbinie problem Turbo było robione jakiś miesiąc temu, kto i gdzie tego nie wiem ale po naprawie nic...
Kiedy występuje ten brak mocy? Kiedyś miałem taki przypadek w swoim aucie (dokładnie ten sam model i silnik). Silnik nie wkręcał się powyżej 3000obr/min. Generalnie był wyczuwalnie słabszy. Problemem okazały się zapieczone kierownice w turbo. Silnik działał w trybie awaryjnym (tak się chyba nazywa ten tryb)
Muszą być błędy w ecu. Może kierownice w turbo się zacinają i też nie będziesz miał mocy. Odczytaj kody błędów. Zobacz czy tak się dzieje z odpiętym przepływomierzem.
Śruba stopu ogranicza przymknięcie kierownic w turbo. Jak ktoś przesadzi z wkręcaniem tej śruby to kierownice się zamykają i spaliny nie mają jak się wydostać efekt przytkanego wydechu plus łoparki mogą się przegrzać. Mają się przymknąć tylko tyle by spiętrzyć spaliny (nadać im wyższa prędkość) dzięki temu wirnik turbo szybciej się rozpędzi gdy spalin...
A kierownice w turbo ? Choć z drugiej strony jak chip był robiony to chyba ktośtam patrzył w jakiej kondycji jest sprężarka. ;) Oj sorki to 1Z ( za wcześna pora i niedoczytałem) Tam nie ma VNT.
Przeładowuje turbina trzeba sprawdzić układ trurbo, parametry w czasie jazdy wyjaśnią problem. Na 90% zacinające się kierownice w turbo.
Błąd EMS 11179 jest kodem informującym,że z układem kontroli emisji tlenków azotu jest coś nie tak. Przyczyną tego jest zbyt mała ilość spalin kierowana do EGR, błąd EMS 1025. Trzeba sprawdzić czy zawór EGR nie jest zablokowany w położeniu "zamknięty", mogła odpaść dźwigienka łącząca zawór z siłownikiem.Sam EGR może być nieszczelny i spaliny uciekają...
Nic nie ma w kontrolery gier. Jest to stara kierownica PC TWIN TURBO PC-002.
http://obrazki.elektroda.pl/9883585900_1... Witam! Kiedyś kupiłem kierownicę Twin Turbo 4, która dobry rok leżała w śmieciach, ponieważ była bardzo niewygodna w użyciu. W starsze gry nie dało się nią w ogóle grać, zachowywała się bardzo dziwnie, sama skręcała, czasami w ogóle nie reagowała. Postanowiłem, że wymienię jej "bebechy". Użyłem...
Diagnostyka, tu nie ma co sprawdzac, najpierw logi statyczne i dynamiczne a potem mozna sie zabierac za mechanike. Zacznijmy od dwoch pytan, szukasz odpowiedzi czy podpowiedzi i czy jezeli ja uzyskasz zabierzesz sie sam za prace czy pojedziesz do mechanika i zaczniesz przekazywac mu wiedze z forum? Jezeli masz zamiar startowac do tej pracy sam, to musisz...
W strone turbo, a dokladniej sterowania kierownica, bo pewnie tam VGT.
czyścić kierownica turbo zapiec kierownica turbo mercedes turbo turbo
wskazać amperomierz kondensatory sprzężenia zwrotnego laptop wyłączać chwila
ogrzewanie gazowe autokonsumpcja fotowoltaiki
Derbi Senda nie odpala po czyszczeniu gaźnika: iskra, mokra świeca, kompresja Dziwny terkot w lodówce: przyczyny i rozwiązania