Witam Tak na wszelki wypadek aby nikomu nie stała się krzywda :|
Z tego co pamiętam to tam trzeba kierownice ściągnąć bo pod nią są dwie śrubki które trzymają dwie osłony razem pod kierownicą. Zobacz czy uda Ci się je odkręcić, jeżeli tak to odepniesz wtyczkę bez ściągania kierownicy. Jeżeli nie to możesz zrobić jeszcze jeden myk - wyjąc z wtyczki włącznika awaryjnych przewód czarno-biały z zielonymi paskami, oznaczony...
pozdrawiam Poduszka jest istotnie na zatrzaskach.Wyciągnij na maxa kierownice do siebie i do dołu.Ramiona kierownicy ustaw pionowo.Włóż sredni ale niezbyt długi płaski wkrętak w otwór w kierownicy iruchem od dołu do góry wyczep poduszke.Przekręć kierownicę o 180 stopni i analogicznie.Poducha jest Twoja. powodzenia
Te kierownice są osadzone na stożku (w tym zapewne też) i bez ściągacza nic nie zrobisz. Przeważnie nigdy wcześniej nie ściagane, więc łatwo nie zejdzie. Ściągacz za centralną część kierownicy, dobrze naciągnąć i uderzyć. Pukanie w ramiona nic nie da.
probowałem tak robic ale nie chciała sie sciagnac mozna ciagnac za kierownice
odkrecic kierownice
Cześć, temat wciąż aktualny. Jeden kolega z forum Saabotage miał ten sam problem-, wymienił stacyjkę i pomogło. -Ja wymieniłem stacyjkę i nic to nie dało. Powiem krótko, opcji jest kilka-: 1. Włóż klucz do stacyjki, próbuj włączyć silnik, wyświetli się pewnie błąd blokady kierownicy. Wyciągnij bezpiecznik nr 2 ze skrzynki po prawej strony kierownicy...
A trzeba rozkręcać kierownice czy jakoś wyjdzie ta deseczka?
Ostatnie pytanie kojarzysz do którego roku montowany był taki system w reno. Co trzeba zrobić żeby bezpiecznie zdemontować kierownice z airbag reno
trzeba wymonowac kolumnę kierownicy. Mocują ją do wspornika dwie sruby 8mm ( na klucz 13).Od dołu wchodzi na złącze bagnetowe,wystarczy wysunąć. Oczywiście trzeba zdemontować kierownice i przełacznik zespolony.
To musisz zdemontować kierownice nie inaczej by wyjąc osłonke i później licznik a żeby to zrobić trzeba odłączyć kleme minusową od aku i odczekać z minutke odkręcić torx-owe śrubki od airbaga kiery, odłączyć wszystko i odkręcić nakrętkę po czym ruchami prawo-lewo zdjąć ją z wielowypustu.
Samą manetkę wymienisz, ale musisz rozebrać COM2000 a żeby go zdemontować z kolumny, musisz zdemontować airbag i kierownice jak napisał kolega (at)georgesgr . Inaczej się nie da.
otóż potrzebuje zdjąć kierownice w mojej lagunie II '01 a nie obejdzie sie bez zdjecia airbega. w jaki sposob ja wypijąć??
Troche odkopie. Dobrze rozumiem ze trzeba przebić kierownice w tych miejscach? Nie ma jakiegoś mniej inwazyjnego sposobu?
Witam orientuje się ktoś może jak zdemontować ten panel gdzie się ustawia nawiew itp żeby się dostać do żarówek i je powymieniać w vectrze A ponieważ słyszałem ze trzeba praktycznie wszystko zdemontować tzn kierownice zegar itp żeby ściągnąć cały panel czy to prawda że jest z tym aż tyle roboty aby wymienić tylko żarówki?
Idąc za twoją radą zdemontowalem kierownice aby mieć lepsze dojście do stacyjki. I doszedłem oto do takiego momentu jak na zdjęciach i zastanawiam się jak dalej zdemontować tą stacyjkę https://obrazki.elektroda.pl/8268377300_... https://obrazki.elektroda.pl/9591826700_... https://obrazki.elektroda.pl/4986945900_...
Można spokojnie rozebrać kierownice nalezy tylko pamietać aby stacyjka była wyłączona i nie nalezy jej załączać dopóki poduszka nie znajdzie sie z powrotem na swoim miejscu ( zaświeci sie kontrolka air bag i juz nie zgaśnie )w tym modelu poduszka jest podłączona do instalacji za pomocą jednego przewodu drugi biegun chodzi po okręgu na ślizgu,jeżeli...
(at)theseler, u Ciebie kierownice zmiennej geometrii stoją w pozycji max doładowania i dlatego dopiero silnik idzie przy 4 tyś. RPM - trzeba zdemontować turbinę z silnika i wyczyścić część gorącą, N75 nie jest w stanie ruszyć siłownikiem podciśnienia i pewnym jest, że po odpaleniu silnika sztanga siłownika podciśnienia nie jest wciągana do gruchy podciśnienia...
Część druga usprawniania domowych symulatorów komputerowych. Kierownice w sklepach są, ale wolant? Szukajcie ze świecą! Kolejny opis - UWAGA! U wymiary będą zależne od długości posuwu! ("XX" cm posuwu / 3) * 4 = "YY" cm. Te "YY" cm to obwód zewnętrzny koła. Dalej ze wzoru ("YY" / 3,14) wyliczamy jakiej średnicy powinno być koło. Idziemy do znajomego...
zeby sciagnac zegary opuszczasz kierownice maksymalnie na dol, odkrecasz liste ktora jest po segarami, 3 sruby na krzyzak, zejmujesz listwe i masz wkrety od zegarow, odkrecasz i masz zegary na wierzchu co do klimy to jeszcze latwiej, zdejmujesz oslone, ktora jest wokol klimatronika np od strony popielniczki, dosc latwo wchodzi, jak to zdejmiesz masz...
Pytam się dlatego. ponieważ po wymianie sprzęgła gdy odebrałem samochód od mechanika zauważyłem że podczas włączenia kierunkowskazu a następnie wyprostowaniu kierownicy ,kierunkowskaz nie wyłącza się.Po demontażu koła kierownicy zauważyłem ze koło kierownicy jest w pewnej odległości od specjalnej tulei plastikowej z dwoma "cyckami" które wchodzą w...
Jeżeli to kierownice to tylko demontaż i czyszczenie. Ale najpierw trzeba sprawdzić czy zaworek działa prawidłowo, wężyki są nie uszkodzone i czy gruszka ciągnie sztangę. Jedno po drugim wykluczyć i będzie wiadomo. Jak najbardziej podzielam zdanie kolegi, najpierw sprawdź przewody podciśnieniowe i wszystkie połączenia, ponieważ czasem takie błędy i...
Turbo nie reaguje na to co zapodaje sterownik silnika za pomocą N75. Czy turbo zapieczone czy sama sztanga siłownika podciśnienia przy turbo ciężko stwierdzić gdyż mechanik ma dziwne reakcje. Niby sztanga wymieniona ale w jaki sposób. Nie da się wymienić samej sztangi bez gruchy, ultradźwiękami to sobie można ... Po pierwsze : - przy turbo można wymienić...
:arrow: technolo - skoro szukałeś i nie znalazłeś, to może jest to niemożliwe, co sobie wymyśliłeś. Masz auto stare jak węgiel a próbujesz założyć alarm super fabrycznie. Moim zdaniem bez sensu. Bo nigdzie nie znajdziesz takich wtyków, przejściówek, itp do Langeforda. Powód ? Konstrukcja tego alarmu jest młodsza o około 10 lat od Twojej Vectry. Adam...
Trzeba zdjąć całą deskę, kierownicę i zdemontować cały osprzęt Mało tego, trzeba wymontować całą kolumnę kierownicy, bez tego nie zdejmie deski.
chcac zdjac wlacznik nalezy zdemontowac kierownice , oslone kierownicy,kolnierz wraz ze sprezyna(przy demontazu uzyc nalezy sciagacza ) wlacznik kierunkow . czasem zwykle przemycie stykow pomaga . co do guzika moze przerwal sie kabelek w raczce
Będę próbował się dobrać do tego zamontowanego w moim aucie, żeby go podmienić. Na próbę wystarczy jak przepniesz wtyczkę - niech ten nowy sobie "wisi" na drucie. Jak chcesz stary zdemontować, to kierownica MUSI być odblokowana.
Zawsze się coś da zrobić, ale trzeba tam zajrzeć. Na YT masz poradniki jak zdemontować poduszkę kierownicy. Co ważne, warto odpiąć akumulator na ten czas, wtedy nie będziesz miał błędów i tym bardziej nie będzie ryzyka wystrzału poduszki.
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Angel1990 , koła i elementy luzem były zawinięte w karton i czarny strecz. Kierownica zdemontowana, przyklejona taśmą do ramy a ta zawinięta czarnym streczem razem z kołami i resztą. Bardzo żałuję że nie zdemontowano do transportu całego przedniego zawieszenia bo zostało pogięte.
Koszt naprawy powinien byc zerowy. Jedziesz do mechanika, króry montował przekładnie i ma wymienić taśmę pod kierownicą. Zapewne jej nie ustawił lub kręcił kierownicą podczas gdy była zdemontowana przekładnia.
Samą manetkę, zdemontować trzeba osłonę kolumny kierownicy, odkręcić 2 wkręty, odłączyć kable i manetka wyłazi
Witam ! Niezbędne jest zdemontowanie kierownicy , przełącznik jest nakładany na kolumnę kierowniczą.Trzeba zdjąć osłonę wierzchnią kierownicy , pod nią jest śruba imbusowa trzymająca kierownicę. Po jej odkręceniu i ściągnięciu kierownicy odkręcamy osłonę kolumny i skrzynki bezpiecznikowej, następnie odkręcamy skrzynkę bezpiecznikową odłączamy ją od...
Problem rozwiązałem. Auto zapala po odcięciu. Blokadę kierownicy zdemontowałem w taki sposób, że załączam plastikowy element i odpala. Czy ktoś zna sposób, aby całkowicie usunąć blokadę kierownicy i obejść to w inny sposób, bez żadnej blokady? Proszę o poradę. Dziękuję za wszelką pomoc.
Typowa usterka. Te kabelki są ruchome, każdy ruch lewą manetką powoduje ruch tych kabelków. Nie rób ich zbyt sztywnymi bo tygodnia nie wytrzymają. Przełączniki lewy jak i prawy oraz te czerwone kabelki co je łączą zdemontujesz bez odkręcania kierownicy. Powodzenia i odpisz jak zrobisz.
Wychodzi na to że taśma się przetarła musisz zwalić poduszkę i kiery aby się do tego dostać zdejmij poduchę ścian kierownicę Zdemontuj osłonę przełączników U samego spodu pod taśmą masz torx 8 odkręcasz go zdejmujesz moduł ściągasz taśmy ustawiasz miernik na przewodność przewodów i sprawdzasz piny 8 sztuk
witam, masz uszkodzony mechanizm samoczynnego wyłaczania kierunku, niestety prawdopodobnie czeka Cie wymiana , koszt wyłacznika jak w serwisie to hmmm, hehe ale spróbuj na alegro lub w zamienniku poszukaj, trzeba zdemontować obudowe kierownicy , kierownicę i wtedy zobaczysz co sie stało, pewnie jakiś plastyk pęknął, i tyle ,pozdrawiam
zmieniłem koło na kierownicy na sportowe / drift i po zdemontowaniu domyślnej kierownicy sie to zrobilo chyba Instrukcja milczy na ten temat...
Masz uszkodzony przełącz pod kierownicą.Musisz go zdemontować-to proste-poźniel trzeba go otworzyć (jest dużo zatrzaskow) i trzeba zwrocić uwagę jak bardzo są wytarte otwory i ośki na ktorych "chodzi" dźwignia od kierunkowskazow z tej dźwigni wystaje metalowy pręcik ktory przesuwa zworę po stykach trzeba podgiąć ten pręcik w kierunku do kolumny kierownicy,tak...
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
Tak musisz zdjąć kierownicę, zdemontować stacyjkę i od środka jest skręcona jednym wkrętem kostka.
Witam, wczoraj auto odmówiło posłuszeństwa. Po wciśnięciu start słychać cykanie pod kierownicą. Zdemontowałem blokadę i zapadka nie może się cofnąć :/ czy zakup nowej czystej blokady pomoże? A może macie inne pomysły na naprawę?
zdemontuj po lewej stronie kierownicy na wysokości kolan plastik , po przez odczepienie ozdobnej listwy ( podważyć i odejdzie ) jak ją zdemontujesz ukaże ci się śrubka na torxa 20 i plastikowy kołek . Zdejmij uszczelkę drzwi na wysokości zawiasów drzwi podważ boczną część deski rozdzielczej i tam jest śrubka - to tyle z odkręcania . Zdemontuj ten plastik...
CEM jest pod kierownicą, najpierw zdemontuj wycieraczki, potem podszybie, wyciągnij mechanizm wycieraczek, potem dostajesz się do puszki z CEM, odkręcasz 2 śruby, odpinasz 2 wtyczki, potem pod kierownicą odkręcasz osłonę, odpinasz kolejne 3 wtyczki, odchylasz dźwignię i wyciągasz CEM, chwilę walczysz z jego obudową i masz wszystko na wierzchu, jak masz...
Panowie. Jak zdemontować kierownicę w tym moim cee'dzie.
Musisz zdemontować i rozebrać całą przekładnię, luz łożysk na wałku kierownicy regulowany jest podkładkami. Oczywiście kierownicę też trzeba zdjąć i kręcąc wałkiem kierownicy wysunie się on z obudowy.
Bezpiecznik jest 50A pod kierownicą, trzeba zdemontować półkę.
"kierownica nie odblokowana" i zaświeca się lampka "serwis" No i tutaj szukaj, wycieraczki i inne zostaw w spokoju. Blokada jest w "obwodzie" immo, nie ma odpowiedzi od blokady - nie ma zapłonu. Sprawdź zasilania, poruszaj kierownicą, zdemontuj ją i popatrz czy się nie przyciera rygiel.
Witam Czy może ktoś laikowi wytłumaczyć jak sprawdzić kostkę. Jest tam sześć kabli we wtyczce. Niestety z tego co widzę czy aby to wyjąć (cała stacyjka) trzeba zdemontować kierownicę i zespół przełączników? Może ktoś mi to w miarę prosto objaśnić. Pozdrawiam
zdjac kierownice kierownice logitech kierownice sprinter
naprawa anten aplikacja solar fusion kondensator mniejszy zasilacz
pralka hotpoint ariston partner tepee
Podłączenie instalacji WFM bez akumulatora Aparat Olympus: komunikat "sprawdź stan obiektywu" - rozwiązania