Ściągę masz na PW. Nie ma się co rozpisywać. Auto przyjazne do roboty jak każdy japoniec.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Uprzednio trzeba wcisnąć kluczyk w kierunku stacyjki i puścić, aby można było zablokować kierownicę przekręcając kluczyk w lewo.. Normalnie przekręcanie kluczyka w lewo powoduje otwarcie schowka siedzenia.
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Altetnator nie ma nic do rzeczy. Plus z akumulatora idzie grubym kalem do rozrusznika to jeden obwód. Drugi przewód z akumulatora idzie do alternatora i jest do niego przykręcony śrubą M6 (klucz 10). Do tego miejsca podłączony jest jeszcze jeden przewód który idzie w kierunku stacyjki. Weź żarówkę i zobacz czy jest napięcie pomiędzy masą a tym zaciskiem...
To co znalazłem w necie: Zielony - masa Czarny - plus po stacyjce Szary - do przełącznika kierunków
dzieki, probowalem przecinakiem naciac ale glowka ta okragla sruby twarda i temu moje pytanie, bo ryska tylko przy waleniu mlotkiem i przecinakiem. ale dzieki za info czyli jednak nalezy sie nameczyc, sprubuje brzeszczotem moze latwiej bedzie. przyznam ze te sruby troche mnie wkurzyly dzieki za info czyli jednak tak nalezy tylko to dlugo bedzie trwac...
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Jakbyś napisał co rozbierałeś do lutowania. W którym miejscu był ten przełamany przewód od klaksonu? Awaryjne zasila stały plus. Kierunki plus po stacyjce.
Zainteresował bym się kostką stacyjki.
Masa sprawdzona, klemy wyczyszczone, akumulator zmierzony (teść mierzył miernikiem opory, połączenia i aku ). Wszystko ok i po przestawieniu samochodu nie odpalił. Akumulator na wszelki wypadek do podładowania na noc i z rana odpalił pięknie - ale zawsze odpalał z rana. Wszystko idzie w kierunku stacyjki. Czeka chyba mnie to https://www.youtube.com/watch?v=K3jdR98t...
Podaj kilkanaście razy + zasilania na elektrozawór ręcznie i słuchaj jego reakcji. Jak będzie OK no to patrz w kierunku stacyjki. Innych opcji nie widzę.
Normalnie pod akumulator lub stacyjkę. Potrzebujesz kierunki, przerywacz na 6V . podobną jak masz do świateł konsolkę z przełącznikiem i bezpiecznik. Musisz nawiercić mały otworek w kierownicy by zamontować przełącznik, wsporniki pod tylną lampę zrobić z solidnego płaskownika. Instalacja banalnie prosta. Zasilanie na przerywacz, z przerywacza na środek...
Witam Potrzebuję pomocy w podłączeniu zwykłego autoalarmu pilotowego do samochodu zafira b lift benzyna z 2009r. Gdzie mogę znaleźć odpowiednie przewody centralnego zamka, krańcówki, kierunki, stacyjkę, odcięcie?
Rozbierz pod kierownicą plastykową osłonę i zobacz czy masz czarną puszkę immo na kolumnie kierownicy oraz czy od tej puszki idą przewody w kierunku stacyjki, pętla immo.
Witam jak moja żona spaliła sprzęgło w magdalece zjawisko biegów ciężko wchodzących był jak u Ciebie, a co do wiatraka to zacznij od sprawdzenia instalacji między wspomnianym przekaźnikiem(zakładając że jest sprawny i tyka jak się załącza wentylator) w kierunku stacyjki. Szukaj przetarć i przytopionych przewodów.
odcinasz czarnego plusa po stacyjce,kierunki standart czarno-zielony i czarno biały,krańcówki-lampka:brązowo-czerwony,... brązowo-czarny wszystko do uchwycenia pod deską,centralny zamek prawdopodobnie masa/masa+180ohm w wiązce z drzwi na przewodzie cienkim żółto-niebieskim,nie robiłem alarmu do tego samochodu,ale montowałem kiedyś do niego zestaw kogutów...
Z tego co opisujesz to cewka jest sprawna tylko jak sam stwierdziłeś nie dochodzi napięcie 12V. Powód to słaby styk gdzieś po drodze do cewki. Sprawdź dobrze przewód zasilający po kolei idąc od cewki w kierunku stacyjki, gdzieś tutaj znajdziesz słaby styk.
Ja rutynowo podginam piny cewki , pół milimetra w kierunku stacyjki , bo im po prostu nie wierzę . Ostatnio rozprułem New beetle - bo miał sygnał za niski z transpondera i nic .Cewkę też drugą podstawiałem . Zerknąłem przez przypadek na baterię , miała 7 lat i po podstawieniu nówki drugi miesiąc spokój .
Ten trzpień to śruba z zrywalnym łbem, przy odpowiedniej sile dokręcania łeb się ukręca, aby złodziej nie miał łatwo (przynajmniej w założeniu), od spodu stacyjki trzeba punktakiem i młotkiem potraktować tą śrubę w kierunku odkręcania.
Jóź wszystko ok kabel od kierunków przy stacyjce był zetknięty z masą
kolego wymontowalem ta dzwignie od kierounkowskazów i jednoczesnie od załanczania długich tak jak mówiles i dochodzi tam 9 kabelkow(+4gdzies indziej w kierunku stacyjki)- 6 do kierunkowskazów oraz 3(jeden czewony i 2 inne)jeden po sprawdzeniu idzie od stacyjki tak jak mówiles...łacząc je załnczaja sie długie a krótkich jak niebylo tak niema...... czyli...
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
Witam, w c330 wymieniłem stacyjkę i włączę kierunek prawy to wszystko działa, włączę lewy to słychać ciężko chodzący przerywacz i zaczyna lecieć dym spod stacyjki. Co to może być ? Pozdrswiam
Ok. wszystko podłączyłem. Podpiąłem się pod kierunki, drzwi, stacyjkę. Nie było z tym jednak tak dużo roboty:-)) Dzięki za pomoc. Temat zamknięty.
masz centralny zamek na osobnym pilocie? migają kierunki przy przekręcaniu stacyjki? Alarm?
Rozumiem że otwiera centralny z pilota To parametr key in switch - not aktivated - nie wykryto włożonego klucza jeśli tak jest przy włożonym kluczy to wymień stacyjkę parametr musi być aktywowany po włożeniu klucza dopiero jak jest aktywowany to sprawdzany jest klucz przez immo poza tym masz błąd sekwencji stacyjki CEM 1A41 - wymień stacyjkę
Miałem podobny problem z Oplem insignia okazało się,że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie było słychać charakterystycznego cyknięcia ,kierunki migały jak naciskałem pilota,ale samochód się nie otwierał i nie zamykał,po prostu samochód cały czas otrzymywał sygnał że w stacyjce jest kluczyk.
Witam. Ale ta przerwa była przy stacyjce czy przy przekaznikach pod maską? Mam podobny problem w Megane. Nagle padła pompa, Lpg i jest zwarcie na kierunkach z tylu po przekreceniu stacyjki na zapłon. Bez zapłonu kierunki działają dobrze.
Do sprawdzenia pozostała stacyjka(styk powodujący gaszenie),a także przejścia przewodów(ten od gaszenia)z wnętrza silnika w kierunku na stacyjkę. Polecam również uwadze izolację platynek>> czy nie jest uszkodzona,lub zatłuszczona.
moduł zamka jest mniej wiecej pod radiem kolorów nie pamietam ale sterowanie masą wiec wez próbnik i łatwo namierzyć a kierunki to np wiązka idąca od stacyjki kolory to zielony z paskami zóltym i drugi z niebieskim chyba,sterowanie wiadomo plusem-kontrolką sprawdz.tyle co pamietam
http://obrazki.elektroda.net/73_12744359... patrząc od lewej masz stacyjkę , kontrolkę kierunków, przełącznik pod kierownicą i włącznik świateł awaryjnych. Wyżej jest skrzynka z bezpiecznikami i przekażnikami. przerywacz to E15. Dodano po 6 z tyłu skrzynka ma opisane kostki. troszkę wyrażniejsze zdięcie. Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.net/3_127443690...
Jesteś pewien że napewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś i są ok. A tak przy okazji to jakim cudem działają kierunki skoro nie masz prądu na stacyjce, kierunki działają właśnie po załączeniu zapłonu no chyba że masz na myśli awaryjne.
masz alarm podpiety pod kierunki? moze cos z alarmem?
Czy połączenie mas ma znaczenie chodzi mi o to że u mnie jest tak masa przód lampy31 z masą kierunków przód31 i masą właśnie stacyjki czyli (31 Brązowy i 59 Czerwono Biały) plus masa na podświetlenie licznika i masa na kontrolke długich świateł. Te masy są przykręcone do ramy pod bakiem. A masa z kierunków tył i lampa tył z 31 modółu i z cewki świecy...
witam kupiłem Xsare Picasso 2003 r chodzi mi o zamontowanie centralny zamek dowiedziałem się że brązowy cienki który idzie do sterownika przeciąć ale nie wiem jaki przewód od otwarcia drzwi kierowcy, kierunki,plus po stacyjce elektrodę przeszukałem i nic nie znalazłem
nie pomagają porady zawarte na forach samochód stoi 2 tygodnie problem - przekręcam stacyjkę na zaplon -kierunki migają raz, wylączając stacyjkę migają dwa razy bardzo proszę o pomoc
nie ma problemów,robiłem jakiś czas temu takiego potworka też w dieslu,zrzuć osłonę nad nogami kierowcy-uważaj na sprytnie zamaskowane śrubki na łączeniu włókniny i plastiku,tam złapiesz w wiązce od stacyjki kierunki zielono-czarny i biało-czarny,plus po stacyjce i rozrusznik Dodano po 2 co do blokady,to wystarczy rozrusznik,bo automata[zresztą z ta...
Schemat w dostępnych mi materiałach zajmuje parę stron,w razie koniecznej konieczności prześlę Koledze. Może znajdę coś prostszego. Jednak sprawa jest dość prosta. Kierunkowskazy i awaryjne korzystają z tego samego przerywacza; w kierunkowskazach prąd (napięcie) po wyjściu z przerywacza jest kierowany na lewą ALBO na prawą stronę lamp. W trybie awaryjnych...
CC nie nalezy do wymyslnych aut wiec i szukania nie ma zbyt wiele - kierunki niebiesko/czarny i niebieski w złączu obok uchwytu otwierania maski + po stacyjce np pomarańczowy w stacyjce - krańcówki biało/czarny
Gdy ręcznie kręcę dużą zębatką, to klapki poruszają się lekko i bez zacięć. Najdziwniejsze, że gdy rano pierwszy raz przekręcę kluczyk, to kierunek nawiewu czasami działa, ale tylko do wyłączenia stacyjki. Gdy po tym odłączę i włączę akumulator, przekręcę stacyjkę i zmienię kierunek nawiewu, to silniczek znowu działa, ale znowu tylko do wyłączenia stacyjki....
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
Z jednej strony diody daj plus po zapłonie a z plus stały. Przy włączonym zapłonie będzie dwa plusy więc nie zaświeci a przy wyłączonym prąd popłynie od stałego w kierunku obwodu stacyjki. Oczywiście nie zapomnij o rezystorze.
A w czym problem? Razem ze sterownikiem otrzymasz instrukcje montażu. Dodatkowo poproś o instrukcje do twojego samochodu, jest dość przydatna. Twoje zadanie to znaleźć w samochodzie przewody od centralnego (masz z pewnością elektryczne wiec nic trudnego) przewody od kierunków, stacyjki i krańcówki drzwi. To ta trudniejsza czynność :) dodatkowo zasilanie...
Jeden do + a drugi do przełącznika prawo-lewo? (chodzi mi o kierunkowskazy) Dobrze kombinujesz ! Przerywacz jest podłączony szeregowo w przewód od + do przełącznika a już z przełącznika na żarówki prawe i lewe . Plusa weź za bezpiecznikami nie wprost z akumulatora . A najlepiej po stacyjce aby nikt nie włączał kierunków na postoju gdy jest wyłączony...
witam 49-zasilanie po stacyjce 49a-wyście z przerywacza na przełącznik kierunków 31-masa 59-prądnica http://obrazki.elektroda.net/62_11849573... http://obrazki.elektroda.net/42_11849574... nie wiem czym się różnią ale jest fajna strona dla miłośników simsona http://simsony.net
Suzuki gs500e brak pradu po stacyjce. Witam. Ma ktos jakis pomysl dlaczego po przekreceniu stacyjki nie dzialaja swiatla, klakson, kierunki i nie kreci rozrusznik? Lampki czerwona i zielona sie zapalaja i slychac cykniecie z przekaznika lecz dalej nic.
Jak włączysz manetką ten kierunek i wyłączysz stacyjkę to są pozycje z tej strony? Możliwe że manetka szwankuje. Tylko dziwne że ze stopem też .
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Większość w necie opisów wskazuje na to zapalają się światła nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a w czasie jazdy kierunki i długie świata róż łanczałem kostki świateł wszystkich i nadal świeciły
VL-lewy kierunek VR-prawy kierunek 30-plus przez bezpiecznik do akumulatora 15-plus po stacyjce też przez bezpiecznik 49 - do przerywacza kierunkow X nie wiem (może być masa do kontrolki ale to sprawdź) Jeżeli przełącznik nie jest wciśnięty to 15 jest połączone z 49 jeżeli włączysz awaryjne to 49 łączy się z 30 i dodatkowo 49a zostaje zwarte z VL I...
Dobra znalazłem, ale jak jest kilka obwodów- przes stacyjkę na kogut, zegary, kierunki, i rozruch, natomiast na w innym jest klakson, światła. I jak teraz podłączyć?
Proszę mistrzu, ja to zrobię: Pompa paliwa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Zamek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic85... Krańcówki i kierunki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Stacyjka: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... No i czyje Kung-Fu jest lepsze?
Uszkodzony COM2000? Tam masz kierunki, światła, wycieraczki i pętle stacyjki. Najlepiej podłączyć do kompa i sprawdzić czy ma komunikację z COM.
Włącz stacyjkę, wciśnij SERWIS ok. 6 sek aż się zapalą kierunki(lub pozycje) wpisuj wszystkie posiadane piloty po kolei.Wpisanie pilota zostanie potwierdzone pikiem syrenki. Każdy zapis usuwa z pamięci poprzednie.
Kierunkowskazy i awaryjne NIE SĄ na jednym bezpieczniku. Wynika to choćby z tego, że awaryjne są zasilane cały czas, a kierunki po stacyjce i są to różne obwody. W skrzynce bezpiecznik od awaryjnych jest oznaczony podwójnym trójkątem i należy go wymienić. Nie sprawdza się "na oko", bo potrafią sie upalić w niewidocznym miejscu. Na tym bezpieczniku wisi...
Witam A masz schemat instalacji ? A masz akumulator ? jest napięcie za regulatorem ? A stacyjka łaczy ? Pozdrawiam
Gdyby robiŁo się zwarcie w obwodzie przeŁączników to by wyskoczyŁ bezpiecznik.Tak się skŁada że przez stacyjkę pŁynie caŁy prąd kierunkowskazów a być może też świateŁ.Z masą też może być różnie ale stawiam na 90% że to wypalająca się stacyjka.Sprubuj delikatnie poruszyć kluczykiem w czasie pracy przy wŁączonych światŁach i kierunkach i sŁuchaj zakŁóceń...
Ładne buty :D A tak serio to jest to SEO Dolphin.Najprawdopodobniej starszy model a kable masz tak.Zaczynając od lewej czyli: - 1 cienki brązowy-masa czujnika dodatkowego - 2 cienki zielony-wyzwalanie z czujnika dodatkowego - 3 czujniki drzwi - 4 stacyjka - 5 syrena - 6 kierunek - 7 zasilanie czyli plus,zasilanie czujnika dodatkowego-biały cienki -...
To jak chcesz rwać stacyjkę samemu, czy o co Tobie chodzi? W jakim kierunku ma iść porada?
Zależy jaką masz stacyjkę, co przedstawiają piktogramy przy stacyjce i co mówi instrukcja obsługi. W niektórych stacyjkach podgrzewanie wstępne uruchamia się poprzez wciśnięcie kluczyka do stacyjki (John Deere). W niektórych stacyjkach Cobo podgrzewanie wstępne i uruchomienie silnika odbywa się poprzez przekręcenie kluczyka w przeciwnym kierunku (w...
Przewód fioletowy w białym złączu za osłoną boczku kierowcy. Dwa złącza są obrócone przewodami w Twoim kierunku, przewód jest w tym lewym.
Najprawdopodobniej uszkodzona kostka stacyjki, a co do kierunków to często w tych modelach przełącznik zespolony padał.
Więc po co to pytanie? A przerywacz jest zasilony (bezpiecznik, stacyjka, złącza)?
To jest bardzo dobrze zaprojektowana stacyjka No to jedziemy.przy przekręceniu stacyjki w pozycję 1 na zacisku stacyjki 58 masz napięcie i to będą światła pozycyjne.Przewód z tego zacisku wędruje na bezpiecznik w skrzynce bezpieczników i po bezpieczniku trzecim od lewej strony kablem idzie w kierunku lamp przednich.Przekręcamy kluczyk stacyjki w pozycję...
Witam posiadam mercedesa w203 gdy jest na zapłonie wszystko działa ,lecz gdy go odpalę wszystko ginie to jest kierunki,wycieraczki szyby przestają działać ,radio,licznik. Ładowanie 14,6V ,na wyjściu stacyjki zapłon po odpaleniu jest,miał ktoś z kolegów taki przypadek ?
Niepamietam kolorów kabli ale napewno znajdziesz je w progu lub przy stacyjce-kierunki. Moduł według mnie może sie znajdować na drzwiach, ale jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Pozdrawiam
Teraz jestem jeszcze bardziej skołowany. Przerywacz ma trzy styki: masa, zasilanie (przez wyłącznik awaryjnych żeby nie migały zwykle kierunki bez stacyjki) oraz wyjście na światła. Wyłącznik ma tylko jedną żarówkę podłączoną do świateł i ona jaśniej świecić nie będzie. Wiec definitywnie czegoś brakuje. Byłem dzisiaj na lokalnym złomie ale małych nissanków...
Stacyjka odpinana kostka sprawdzona, co dziwne wszystko wskazuje na to, że to stacyjka po działają normalnie kierunki a nie powinny
Obwód jest dość prosty tam więc albo +12V po stacyjce, albo manetka kierunków w co wątpię bo zawsze robi najpierw problemy okresowe, no i przełącznik awaryjnych, mimo że aw działają.
Też tak miałem że awaryjne w C-330 działały, a kierunki nie. Do tego przełącznika awaryjnych idą dwa plusy, jeden stały (do awaryjnych) i drugi po stacyjce do kierunków. Okazało się że NOWYM przełączniku blaszka nie stykała i nie łączyła kierunków. Rozebrałem przełącznik awaryjnych i po krótkiej analizie co do czego służy (po stykach i po kabelkach...
nie dochodzi plus na kierunki Szukaj przy stacyjce... https://obrazki.elektroda.pl/8995871000_...
Zdecydowanie Perfect Can pasuje, jest nawet specjalna instrukcja montażu tego alarmu do Grande Punto ze zdjęciami i schematem. Tak jak napisał norbert.s. można również podłączyć analogową wersję Perfecta tylko roboty będzie troszkę więcej. Trzeba szukać kierunków, krańcówek, stacyjki itp. Szczególnie ze względu na krańcówki nie chciałoby mi się bawić.
zgadza sie kolory takie jak kierunki , plus po stacyjce , i masa z drzwi mają te same kolory co w 95, teraz juz wiem . Dzieki pozdrawiam
tak jak to jest pilot na podczerwień to trzeba 3 razy kliknąć pilotem w kierunku odbiornika i w 10 sekund stacyjka na zapłon tym kluczykiem i powinien chodzić
Kierunki : zielony z brązowymi kropkami i zielony z białym i brązowymi kropkami.(+) stały : (na stacyjce) - gruby biały.(+) po stacyjce : czarny gruby. Zapłon i pompa : (w komorze silnika od strony kierowcy w puszce z przekażnikami) - biały z niebieskim i brązowe kropki.
Już się spotkałem z tym że się wysypał bordnetz (brak świateł w środku , kierunków, wycieraczek, klaksonu itp) Wystarczyło odłączyć i podłączyć akumulator.
jeszcze jedno pytanie. podpiąłem wszystko i działa tylko mam malutki problem jak podepnę ten kabel zaznaczony na schemacie 2 do krańcówek drzwi to jak drzwi są otworzone i kluczyk wyciągnięty ze stacyjki przez 15 sekund migają kierunki a jak kluczyk jest w stacyjce to kierunki nie przestaną migać dopóki nie zamknę drzwi w instrukcji pisze że można wyłączyć...
Plus (przez bezpiecznik 15A) i stacyjke ze stacyjki, a kierunki przez bezpieczniki 7,5A
Samochód zrobiony.Nie było tak źle z rozpiski zgadzało sie tylko +12v,po stacyjkowy i centrlany.Krańcówki drzwi(klap) trzeba było sie wpiąć w lampce czarny z niebieskim sterowane plusem,kierunki ze stacyjki oddzielnie przód i tył-zielony z pomarańczowym,zielony z niebieskim,pomarańczowy z zielonym i biały z niebieskim. Ogólnie nic strasznego. Zamykam...
L na przełącznik kierunku jazdy P na kontrolkę + pod stacyjkę masa-wiadome.
Oczywiście, że jest możliwość i możesz to zrobić na samej kostce do radia bez ingerencji w zapłon - zasilanie na stałe podaj tam gdzie jest zasilanie jak włączony jest zapłon (odłącz dla pewności przewód który podaje zasilanie kiedy jest włączony zapłon z kierunku do stacyjki i zabezpiecz). Jak nie masz doświadczenia to podjedź do elektryka sam. abyś...
Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
musisz tak wsunąc srubokret żeby dało sie rozsunąc ten drut w kierunku wału kierownicy
Trzeba wymienić stacyjkę bo to ona rozłącza obwód.
Wczoraj zaczepem patrzeć po kablach auto było zimne na dworze -5 włączyłem kierunek i chwytając za stacyjkę chwilowo zaczęły działać po wyciągnięciu stacyjki okazało się że ktoś ją naprawiał lecz nie udało się https://obrazki.elektroda.pl/5247881400_... Dodano po 1 Ogólnie rozpadła się w rękach szukam stacyjki i zobaczymy co dalej
Ja wiem, gdzie są przekaźniki, tylko który jest od kierunkowskazów, wycieraczek, elektrycznych szyb i lusterek? Czy kostka stacyjki dawałaby takie objawy? Kierunki i wycieraczki rozumiem, ale szyby i lusterka? No i czy co jakiś czas umożliwiałaby "czasowe" naprawienie wszystkiego na raz?
wiesz może co jeszcze mogło by być ewentualną przyczyną ? Problem może jeszcze być w manetce - przełączniku kierunku jazdy, czujniku biegu neutralnego, stacyjce i połączeniach przewodów.
Witam mam problem po wymianie kostki stacyjki przestały mi działać kierunki A światła awaryjne działają Audi a3 8p 170km 2006 r
Opuść skrzynkę bezpieczników a zobaczysz 4 złącza konektorowe-znajdziesz tam przewody: Czarny-pompa paliwa. Są tam +12V const. i +12V po stacyjce nie pamiętam kolorów.Są tam również kierunki czyli czarny z białym i czarny z zielonym.Krańcówki drzwi przednich nie są rozdzielone wystarczy podłączyć się do jednej strony.Natomiast drzwi boczne i tylne to...
Czyli silnik Renault. Jeżeli napięcie nie dochodzi do cewki to trzeba szukać w kierunku cewka-bezpieczniki-stacyjka. W celach testowych podać zastępcze napięcie kablem zabezpieczonym bezpiecznikiem z akumulatora.
Ciąg dalszy walki z kierunkami. Podminiłem przekaźniki i na zapłonie kierunki pojawiły się. Natomiast po odpaleniu silnika słychać było jak bezpiecznik się spalił, kierunki zniknęły a w stacyjce tak jakby powstawało spięcie.
kolego a może sprawdz mu stacyjkę bo kierunki światła i sterowanie ''+'' zaczyna się od niej ( kostka zapłonowa może padła i nie daje dalej napięcia )
Witam. A wkładka stacyjki i przewody są dobre.
Jeżeli by to była wina kostki przy stacyjce lub samej stacyjki,to nie działało by ci kilka innych odbiorników(np. stop,ogrzewanie szyby,kierunki,dmuchawa).Jak to wszystko działa,to posprawdzaj bezpieczniki od gazu i od wtrysku.A później musisz mierzyć napięcie albo od strony zasilania tych urządzeń,albo od strony tych urządzeń.I w końcu dojdziesz,gdzie...
Rozrusznik żółty, po stacyjce różowy, centralny dwie masy szary i zielony np. przy module w boczku po stronie pasażera, kierunki jasno i ciemnoniebieski, ewentualnie pozycyjne na brązowym, krańcówki na białym- konektor w boczku kierowcy.
Podczas jazdy samochodem słychać w radiu trzaski pochodzące od styczników np kierunków, stopu, wycieraczek, załączenie stacyjki. Jaki element zastosować przed radiem żeby wyeliminować te zakłucenia.
To prawda co pisze WITEK1952. Światła ostrzegawcze muszą migać niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce, zaś światła kierunku jazdy zależnie.
Jesli nie masz tylko jednego światła tylnego to na pewno nie jest to wina stacyjki ani okablowania w koło niej. Zacznij od sprawdzenia żarówki tak jak kolega wyżej później sprawdź czy do gniazda przyczepy dochodzi napięcie po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli nie to szukaj w samym gnieździe lub puszka na lewym błotniku. Co do kierunków zobacz czy...
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
zewrzeć stacyjka kierunek stacyjka renault stacyjka wskaźnik kierunek wskaźnik kierunek
wentylator stojący włączeniem pojemnik proszek whirlpool manta ekran
miernik częstotliwości pic16f628 zbiornik electrolux
LED4202 CV9202H-A39 brak napięcia na bramce Q3, diagnostyka podświetlenia LED Etesia Attila 88 – brak biegu wstecznego w karczownicy AH/AV i AK/AV, różnice modeli