ta wiązka idzie pod wykłądzina czy jakos w blachach?? Tzn kabel + od kierunków robi zwarcie z kablem od czego??
Ładowanie jest. Napięcie akumulatora właściwe. Dodam jeszcze że przy włączeniu prawego kierunku robi się zwarcie i migają światła.
To Cię załatwili. Słuchaj wygląda to jakby manetka od kierunków Ci jakieś zwarcie robiła. Sprawdzałes bezpieczniki?
Może diodę wstawiłeś w złym kierunku i robi Ci zwarcie.
(at)Michal_elektryk_info * Nie można Elektryku ! :D Ta dioda kierunkiem przewodzenia robi zwarcie przy odwrotnej polaryzacji, chroniąc resztę elektroniki. Każde radio CB ci to powie :D . Usunąć resztki, wstawić nową. Bez diody reszta powinna działać, na próbę.
Chwilę po rozłączeniu cewki silnika też przez chwilę cewka "stara się" wymusić przepływ prądu. Dioda normalnie podłączona w kierunku zaporowym robi wtedy zwarcie dla tego prądu samoindukcji , jaki może być wtedy prąd przy tym zwarciu? Czy też można założyć 10xInom?
V100 przewodzi ?? W obu kierunkach ?? Jesli tak to robi zwarcie. Wywal to i powinno być ok.
W przypadku, gdy użyłem elektronikę z audi na silniku Co to za "elektronika"? Tobie i tak nie będzie potrzebna w zastosowaniu. Ale to znów czemu ten z audi podpięty tak samo nie robi zwarcia ? Dawno w temacie osobówek nie grzebię, ale być może jest w silniku dioda połączona równolegle i to ona robi zwarcie( silnik od wycieraczek nie zmienia kierunku...
Jak są sprawne przewodzą tyko w jednym kierunku.
A najczęściej co może robić zwarcie ?
Dziękuję za szybką odpowiedz. Niestety to nie usterka tylko program "usterka" ktoś, albo zostawił od alarmu 2 kable od kierunków bez izolacji i robiły zwarcie, albo specjalnie je połączył :) Temat zamykam.
Witam, najpierw sprawdź bezpiecznik i przewody zasilające . Dioda zabezpieczająca w radiu jest wstawiona w kierunku zaporowym , inaczej robiła by zwarcie. Zabezpiecza ona radio przed uszkodzeniem przy odwrotnym podłączeniu zasilania.
Moja pomyłka w opisie co do połączenia - tak jak napisałeś jest w szereg :/ nie kupowałem nowego silnika tylko wirnik przy silniku nic nie grzebałem To 'wyrzuciłeś pieniądze w błoto', ponieważ trzeba specjalnych zdolności by popsuć ten wirnik ze zwartym uzwojeniem klatkowym - pomijam uszkodzenie mechaniczne. Najprawdopodobniej uszkodzone jest uzwojenie...
Podaj więcej informacji. Co się zmieniło od czasu kiedy działał ten zasilacz do teraz. Jeżeli piszesz, że zasilacz daje + / - 17V to uszkodzenie jest gdzieś indziej. Sprawdź, czy napięcie jest na torach. Bo może masz jakąś diodę wstawioną w kierunku zaporowym i robi zwarcie. Podaj gdzie mierzyłeś napięcie i w jaki sposób (chodzi czy na torach czy zasilacz...
Witam Nie dobrze że nie ma całego schematu. Być może w czasie zmiany kierunku mosfety na moment przewodzą robiąc zwarcie. Najpierw trzeba wyłączyć jedną parę a dopiero po chwili włączyć drugą.
Witam Zgadza sie wartosci roezystorow trzeba pobierac ze schematu ideowego przetwornicy. Proponuje takze te diody prostownicze BY500 czy nawet BY550 wymienic na jakies mocniejsze... A to dlatego ze nawet TDA7294 pobiera wiecej niz te 5A pradu przewodzenia tych diod. Wyobrażmy sobie taka sytuacje w ktorej sam znalazlem sie dwa razy. Mianowicie gdy mialem...
Sterowanie jest plusem, przekaźniki typu MOSFET, płytka to Kincony A16. Chciałbym, włączając np. kanał 1, silnik kręcił się do przodu, kanał 2 do tyłu, tylko że to robi zwarcie, bo idzie plus na masę.
Ups, faktycznie, nie zauważyłem :/ Sprawdziłem jeszcze raz gniazdko zasilania w obu kierunkach, jak podłącze miernik minus do minusa w gniazdku, plus do plusa, to jest 188, odwrotnie jest 678. Bezpiecznik to jest ten biały po prawej od 60QC04 na zdjęciu wyżej? Jeśli tak, to bez wylutowywania ma zwarcie w obu kierunkach.
Czy zawsze tak się dzieje,tzn interesuje mnie kwestia "wajchy" kierunkowskazów. VW min. miał opcje pozycji po przełączeniu dźwigni kierunków. Możliwe że zostawiłeś włączony lewy kierunek i robi się jakieś zwarcie że zamiast pozycji świeci Ci długie. Bezpiecznik możesz zawsze wyjąć tyle że wtedy oczywiście nie będzie świateł drogowych cały czas
Te dwa z lewej są (prawdopodobnie) sprawne, a te z prawej padnięte - zwarcie C-E Pomiary rób na zakresie sprawdzania diody(jeśli takowy posiada Twój miernik), a nie na omomierzu. Napiecie przewodzenia złącza( w kierunku przewodzenia oczywiście) powinno wynosić pomiędzy bazą a emiterem oraz bazą i kolektorem od 0,4-0,6V
tak po odłączeniu webasta nie ma problemu, ale podłączyłem na krótko sam sterownik i robi zwarcie, brak kierunków, problemy z odpalaniem auta? help czy ktoś podejmie się naprawy sterownika? cale webasto do e46 kosztuje na alledrogo ponad 500zł, a sam sterownik to nie wiem czy dostane?
Fakt, mało zrozumiale napisane. Urządzenie miało problem uruchamianiem pompy podłączonej do wyjścia PD i N , właściciel, podmieniał pompę, prawdopodobnie nie odłączył zasilania urządzenia, wystąpiło zwarcie po którym na elementach zaznaczonych na zdjęciu w obu kierunkach miernik wykazuje zwarcie, pali się również bezpiecznik F3, którego gniazdo w momencie...
mam problem z fordem eskortem 98r. Gdy włącze prawy kierunek i wcisne stop robi się choinka i wsteczny i inne.Bez stopu jest ok. Gdy włacze lewy kierunek też jest ok.Co robić. Styki od żarówek są czyste.
Dziękuję za zaintersowanie. Problem polega na tym, że co jakiś czs robi zwarcie trafa zasilającego (załącza oba kierunki jednocześnie , tak przypuszczam). Dodam jeszcze, ze ten ze zdjęcia jest od innej maszyny- tamten wygląda gorzej.
Podłącz prąd z akumulatora pod + żarówki kierunki i sprawdź czy świeci lewa strona i nie robi się zwarcie na przewodzie, częsta przyczyna braku kierunkowskazu na jednej stronie.
który również miał być All DC Power, po podpięciu starych TV, jeden robił zwarcie, pomierzyłem że jest 12V na wyjściu za splitera ,a chyba powinno iść tylko w kierunku Anteny i separować? Jak All DC Power to zasilanie jest" zewsząd i dowsząd" po podpięciu starych TV, jeden robił zwarcie, To stary splitter nie był All DC Power... Po podpięciu nowego...
Szary kabel to 12v po przekręceniu stacyjki. Przerywacz wywaliłem, nie będzie kierunków. Problem ze światłami rozwiązany prawdopodobnie przełącznik świateł robił zwarcie i wywalało bezpiecznik, dałem zwykły przełącznik I puściłem osobne kable do światła jazdy dziennej I tyle mi wystarczy.
To zależy, jakie "zwarcie" robi się w kinolu. Możesz zablokować katody do plusa zasilania diodami BYV21 lub BA159; Oczywiście w kierunku zwrotnym; Ale może też robić się zwarcie katod(y) do żarzenia. Popatrz na temat usterek kineskopów. Jeżeli nie masz przyrządu - sam niewiele zrobisz. Radziłbym kinol na pysk (na dół ekranem) i na sucho (tylko żarzenie)...
to tak mój ma 4miliomy i 75A i z grzaniem przy poborze 20A nie ma problemu, wersja na ICL7667 juz powstała i działa znakomicie prawie, problem jest jak zmieniamy kierunek bez silnika nie ma zwarc z silnikiem jak zmienimy kierunek kiedy silnik sie obraca robi sie zwarcie :( jak rozwiązać problem z indukcyjnoscia? mam fabryczny regulator i tam takiego...
Schematy są prawidłowe. Oprócz jednej pozycji przełącznika prędkości - faktycznie robi zwarcie na baterii. Przełącznik kierunku masz źle. Gdzie ma być silnik podłączony? Do środkowych zacisków. I nic więcej tam nie podłączasz. A jak ty masz zrobione? zdjęcia które przysłałeś, są tak samo bezużyteczne jak poprzednie.
A hak i wtyk 13 pinowy jest? Tam też jest stały plus oraz... brud mogący robić zwarcie.
Witam Doszedłem do tego że ktoś podłączył odwrotnie zasilanie ponieważ bezpiecznik leci natychmiast po podaniu napięcia 12V, często właśnie te radia maja na wejściu zasilania wlutowana diodę w kierunku zaporowym i robi ona zwarcie przy próbie podłączenia zasilania na odwrót - wybija bezpiecznik, mój problem polega na tym ze jak wyciągałem ta diodę skruszyła...
A i do wytwarzania prądu jest potrzebne zużycie mocy mechanicznej chodzi o to, żeby przy każdym kierunku prądu jedna z nich działała, a druga robiła zwarcie Czyli zabierała pełną moc do robienia niczego?
Witam. Przeważnie w radiach na wejściu zasilania jest dioda włączona w kierunku zaporowym. Przy odwrotnej polaryzacji zasilania się uszkadza (robi zwarcie) chroniąc tym samym radio. Należy wymienić tą diodę (dowolna prostownicza). Czy masz zwarcie na przewodach zasilających (+12V i GND-masa) ?
Diody w tych IGBT mają dosyć duży spadek napięcia w kierunku przewodzenia 1,5V przy 10A, czyli miał byś 2x więcej mocy do wytracenia co na zwykłym mostku. Pewnie musiał byś zewrzeć bramki z emiterami żeby któryś IGBT nie włączył się niekontrolowanie - robiąc zwarcie. Jak w prostowniku samochodowym były diody 1A - to jakiś lipny prostownik, pokaż zdjęcie...
A może kolega wyjaśnić dlaczego diody mają być szeregowo? Dioda przewodzi prąd w jednym kierunku a nie przepuszcza w drugim. Więc do wyjść Twojego pudełka musisz podłączyć dwa przekaźniki, w których będą diody podłączone różnie (przeciwnie). Przy jakimś napięciu wyjściowym załączy się tylko jeden przekaźnik. Jak podłączysz diody równolegle do cewek,...
Witam wszystkich. Mam problem z swoim Oplem. Nie wiem co się stało ale robi mi zwarcie, gdy włączam kierunek w prawo, przepala bezpiecznik. Tak samo jest z awaryjnymi, też przepala bezpiecznik. Kierunek w lewo jest ok, działa normalnie. Poza tym brak świateł z tyłu, jak nacisnę hamulec przepala bezpiecznik i się nie zapala światło. Proszę o pomoc. Dziękuję....
elektrit przecież pisze wyraźnie że kierunki i awaryjki więc nie wiem co uczepiłeś sie skrzyni biegów i wycieraczek Bo lamerze czujnik cofania jest na tym samym bezpieczniku co kierunkowskazy, a na nim się najczęsciej robiło zwarcie. Czujnik jest wna skrzyni.
Witam, Jeżeli chcesz sprawdzić czy pracuje zasilacz to za pomocą zworki z drutu zewrzyj na wtyce od zasilacza, którą podpinasz do płyty głównej przewód zielony z czarnym. Jeżeli zadzaiła to zasilacz nie jest spalony do końca tylko bedzie się trzeba jemu dokładniej przyjżeć za pomoca miernika. Co do reszty wizulana obserwacja płyty gównej na obecność...
Witam mam problem z określeniem diody smd w obudowie minifall oznaczonej na w płycie głównej pd1 jest w przezroczystej obudowie i posiada żółty pasek , robi zwarcie w oby dwóch kierunkach , przypuszczam ze to dioda zenera nie wiem co oznacza żółty pasek z brzegu . Dioda ta znajduje się w układzie zasilania laptopa Proszę o szybką pomoc .
Tak z własnego doświadczenia wiem, że krzem w półprzewodniku pali się trochę szybciej niż miedziany drut. I to jest fakt, że bezpiecznik ocalał. Często równolegle do AKU wsadzana jest wysoko prądowa dioda prostownicza w kierunku zaporowym (ma robić zwarcie w podobnych do twojego przypadku). Jest to najczęstsze i zarazem najprostsze zabezpieczenie przed...
Tam powinny być takie specjalne, plastikowe tulejki-podkładki izolacyjne. Nie no poważnie ja mam tylko takie przekładki czarne krótkie i brązowe 🤣 Mam zdjęcie jak je montowałem. I robiłem testy jak opuściło się minimalnie za mocno tranzystor w danym kierunku to od razu zwarcie. Wiem o jakie przekładki chodzi, muszę poszukać i zastosować bo to świetny...
Witam ponownie. Dziś prawy kierunkowskaz całkowicie przestał działać. Rozebrałem przełącznik zespolony okazało się że styki od przełącznika kierunków były trochę zabrudzone miedzianym nalotem prawdopodobnie robiło się zwarcie oraz jeden przewód oderwał się od taśmy. Przeczyściłem, złożyłem, puki co działa, wszystkie objawy ustąpiły. Dzieki za zainteresowanie...
ok, a czy jakaś płytka była przewidziana w takiej antenie ? czy tylko przewód i wtyczka? Aha i jeszcze jedno bo jak wspomniałeś poprzednio kierunek wtyczki nie miał znaczenia w symetrycznym gnieździe, u mnie ma kierunek znaczenie (po dodaniu głowicy omega) wiec czy nie będzie robiło się zwarcie? bo przy takiej antenie - antena i masa bedą połaczone?
Zamiana faz powoduje obracanie sie silnika w innym kierunku a nie zadzialanie zabezpieczenia.Zalezy co to za zabezpieczenie?Moze stycznik gdzies zwarcie robi?
Witam ponownie przy przekładce powstało kilka pytań z którymi nie moge sobie poradzić a dokładniej nie działa mi licznik od mk3 przy podłączeniu pod orginalną kość od mk2 robiło się zwarcie palił sie kierunek tylko na liczniku i inne diody po przełożeniu instalacji od bezpieczników do licznika od mk3 zero reacji może ktoś bedzie wiedział co może byćie...
Gdyby robiŁo się zwarcie w obwodzie przeŁączników to by wyskoczyŁ bezpiecznik.Tak się skŁada że przez stacyjkę pŁynie caŁy prąd kierunkowskazów a być może też świateŁ.Z masą też może być różnie ale stawiam na 90% że to wypalająca się stacyjka.Sprubuj delikatnie poruszyć kluczykiem w czasie pracy przy wŁączonych światŁach i kierunkach i sŁuchaj zakŁóceń...
Jak to wyznaczał ? Banalnie prosto, tylko trzeba było zanim się pojechało "w ciemno" na uszkodzenie mieć swój miernik np. UM4B i zmierzyć zwarcie lub szafką zmierzyć pojemność danej linii. Warto jescze jedno dodać, że po oddaniu nowego toru MM linii napowietrznej robiono pomiary kontrolne pętli zwarcia na całym odcinku. Zaczynając od słupa kablowego,...
https://www.alldatasheet.com/datasheet-p... nMOSfet pewnie robi za klucz PWM, przekaźniki włączają/odwracają kierunek. Grube diody obok przekaźników zapewniają 'ciągłość' prądu po wyłączeniu tranzystora. Jak nMOSfet nie jest wysterowany to na obu przewodach silnika będzie +12V Wrzuć dobrej jakości fotkę tego układu SMD...
Ścieżki się upaliły, bo popłynął prąd zwarciowy po zadziałaniu tej diody. Transile są diodami zabezpieczającymik, które zazwyczaj zabezpieczają przed przepięciami. Po przekroczeniu określonego napięcia (na które jest ta dioda), robią zwarcie, zabezpieczając elektronikę przed uszkodzeniem. Czasami są też stosowane jako zabezpieczenia przed odwrotną polaryzacją...
Pierwszy oberwie stabilizator. Jeżeli zasilacz jest dobrze policzony, to nic mu nie będzie. Ja miałem taki przez pół roku zwarty, bo właściciel nie był w stanie poinformować, że zabrał wzmacniacza antenowy, a kabel koncentryczny przykręcił wprost do dipola robiąc zwarcie... Skrócę wypowiedź elktroda - ustawić zasilacz na 6V i próbować dołączyć do paska....
drugie zdjecie to błedy po skasowanie te 3 wracaja ? [SGR] – 84 – Input speed cartridge — implausible [SGR] – 85 – Speed of planetary carrier 1-2 — implausible [SGR] – 148 – Hydrostat — step loss after start switch ON Wyglda na to ze masz problem z czujnikami predkosci tam jest ich kilka sztuk. Moze...
na przewodach łączących uzwojenie z kostką z racji upływu czasu skruszała izolacja Taka cecha tych silników. Te wyprowadzenia należy w całości wymieniać, bo potrafią na uzwojeniu zwarcie robić. Daj zdjęcia jak to wygląda?
uzwojenie pierwotne zrobiło wrzery , zwarcie do rdzenia na 3/4 mm w dwóch miejscach .Czy można to przeszlifować w tych miejsach i to wystarczy czy trzeba później pomalować farbą izolacyjna lub zostawić tak jak jest bez szlifowania . Można prosić jaśniej? Chcesz powiedzieć, że masz zamiar szlifować uzwojenie pierwotne??? A tak w ogóle - masz transformator...
To jeżeli nie jest odłączane to po co 1F skoro on też się rozładuje w momencie rozruchu, a nawet 100F się rozładuje skoro rozrusznik robi zwarcie zanim zacznie kręcić i nici z podtrzymania Nie rozładuje rozruch jeżeli w odpowiednie miejsce wstawimy zwykłą diodę prostowniczą w odpowiednim kierunku.
Panowie,mam problem z tylnymi kierunkowskazami w jettcie A5 us,jak włączę obojętnie lewy czy prawy ale bez włączonych świateł mijania to jest wszystko ok,jak włączę mijania to kierunek mruga normalnie 3 razy po czym robi się jakaś zwora i tył przestaje świecić, przeleciałem przewody i wtyczki, wszystko wydaję się być w porządku, żarówki podmienialem,bez...
ej, no mi też dziwne się to wydaje. wyrzucenie diody raczej nic nieda. możliwe, ze tranzystor uległ uszkodzeniu. (kolega mówił, ze ma go ze starych "zbiorów" ;) ) pozdrawiam teraz gadałem z kolegą na gg i mówił, ze jak wylutował diode, i jak podpioł zasilanie z molexa to katoda wogóle niereagowała. po odpięciu zasilania zachowywała się tak jak wcześniej...
Kolego. Ten wyłącznik ma być podłączony w szeregu z uzwojeniem rozruchu , a jeśli tak masz i robi zwarcie , to najprawdopodobniej masz już uszkodzone uzwojenie rozruchowe . Pokaż na rysunku jak to łączysz .
Na razie delikatny sukces - w nadkolu zgnił wewnątrz izolacji przewód zasilający sterownik. . A no gnije tam we wiązce za lewym błotnikiem kabel ze stałym plusem zasilający UCH; ale wtedy nie działają też kierunki, awaryjne, wycieraczki, zamek, bo całe UCH nie ma zasilania. Co do ciągle świecących zegarów to szukał bym awarii w wiązce silnika, w miejscu...
Alternator już odłączałem i pobór był z rozrusznikiem nie kombinowałem,mam jeszcze mam jedną taką audi 2003 rok tylko ze diesel nadmuch kabiny moge zmniejszyć do 0 a w tej z 2001 mogę tylko do 1 czy w tych modelach tak jest?Bo z tłumaczenia ze schematu nr 15 bezpiecznik odpowiada też za nadmuch i klimatyzacje.Moze warto to rozłączyć może tam jest problem.Jeszcze...
Panowie zrobiłem kilka pomiarów i tak ten czarny i zielony kondesator na napiecie 400V mają nieznacznie obniżone parametry . Zwarcie robiła dioda o oznaczeniu UF4007. Podłączając miernik ustawiony za zwarcie brzęczał podpinając diode w obydwóch kierunkach. Oczywiście wszystkie testowane elementy były wylutowane. Posiadam diodę 1N4007. Czy ona się nada?...
A czemu się nie grzeje R1693, skoro ma większy opór? Zwarcie? Czy te elementy między bazami tranzystorów to hallotrony? Wygląda, jakby jeden z nich robił zwarcie, dlatego tranzystor C ciągle przewodzi. A może pomyliłeś końcówki cewki lub hallotronu, i układ zamiast obracać trzyma wirnik w stałym położeniu? Co się dzieje, jak go obrócisz? Zasada działania...
Gdzieś masz zwarcie, może wiązka jest przetarta, woda się dostała i zamknęła obwód. Kierunek świeci Ci, niezależnie od tego czy masz załączony zapłon czy nie? Robiłeś jakieś pomiary? Sprawdź przy bezpiecznikach, czy nie dostała się woda pod maskę, i np. przekaźnik nie jest przyczyną.
Ok mam ostatnie dwa pytania: 1) Jak na diody działają RF? Czy bez kondensatorów działałby prawidłowo? I te cewki odcinają RF a przepuszczają stałe tak? Czy jakaś inna funkcje spełnia? 2) Co w schemacie dekodera powinno być aby w razie pomyłki podania napięcia na wejście TV/dekodera nie spalił się? A jak w przewodzie jest zwarcie? Jak reaguje dekoder?...
Kolego. Oprócz silnika i dwóch krańcówek , lub sprzęgła z krańcówką nic tam nie ma.Zmieniając bieguny zasiania zmieniasz kierunek obrotów silnika . Rozbierz , odłącz silnik i pomierz każdy element z osobna ,sprawdż , co robi zwarcie .
Możliwe że powstało gdzieś zwarcie na układzie i robi ci problemy.Deszczowa noc,wilgoć hmm styki tego nie lubią w tym kierunku bym szukał.Jeżeli nie masz ochoty sam grzebać to najprościej do gazowników ale wiadomo u nich to $$.
Takie badania - za odpowiednie pieniądze dla laboranta - ma robić producent i ma je podać w nocie katalogowej. Nawet podważanie parametrów przekaźników powinno odbywać się u producenta, aby nie wykpił metodologii naszych badań. Badanie chińszczyzny - to sztuka dla sztuki i pokazanie syfu, ale nie wniesie nic w kierunku poprawy jakości badanych przekaźników....
myślę o kondensatorach na zasilaniu ale nie wiem czy to dobry kierunek Nie mają nic do rzeczy. O ile nie uszkodziłeś czegoś robiąc np. zwarcie to delikatne zakłócenia mogą być gdyż wejście przedwzmacniacza wisi w powietrzu. Po to jest przekaźnik aby przy pracy w FM zachować oryginalne połączenie, jeśli tylko przeciąłeś ścieżki nie podłączając przekaźnika...
Kolego, gdy włączasz kierunki to świecą Ci wszystkie żarówki? Kiedyś robiłem skuta z taka przypadłością jaką pokazałeś na filmie i przyczyna tego było zwarcie w jednym z kierunkowskazów.
Witam . Wycielem alarm po izolowalem kable i bez zmian jak bylo tak jest . Co jeszcze moge zrobic gdzie szukac. Moze cala skrzynka z przekaznikami i bezpiecznikami robi zwarcie da sie to sprawdzic
Rs 232 to nie rs 485 tu może być tylko połączone 1 do 1 jak masz 2 tx razem to sie razem blokują poza tym między megą a rs powinien wisieć max 232 rx moa być oba bo one są wejściami, tx jest wyjściem i robisz zwarcie na linii tx miedzy megami . Jeśli chcesz żeby to działało musisz podczas nasłychu wyłączać nadajniki w megach i właczać je jedynie na...
Zastanawia mnie to że na awaryjnych działa bez zarzutu nawet kiedy są włączone i daję któryś kierunek nie robi "zwarcia" tylko awaryjne są poprawne jedynie kiedy migacze same włączam jest problem, znajomy podpowiadał że miał identycznie i pomogło wymiana przekaźnika u mnie to nie zadziałało sprawdzę dziś jeszcze czy gniazdo pod przekaźnikiem nie jest...
Jak zmienialiście tylko światła to obstawiam żle podłączone kable robi zwarcie np h4 też można żle podłączyć i zonk w ducato po 2006 obrócisz kostkę to zamiast mijania są długie a kierunek i postójówka jest. Zacznij od masy i zerknij z dalsza czy jasność światła lewa i prawa strona są takie same
Miałem dziś właśnie przypadek "ciężki": silnik pralki amica pc działał OK przez 15 sekund a potem gwałtownie rwał i normalnie lewo, prawo. Okazało się, że jednak silnik (podmieniłem z innej pralki) jest uszkodzony, nie moduł i nie prądniczka. Czasem bardzo trudno znależć przyczynę bez podmiany na inny sprawny element, silnik pracuje przy napięciu 230v...
Dziękuje za odpowiedz. Znalazłem co robiło zwarcie na wyjściu była dioda od zabezpieczenia warystora nie daj boże D7 na płytce puszczała w oba kierunki. Znalazłem zamiennik na wyższe nap. 220V bo niestety nie mieli innych. Spawarka śmiga we wtorek sprawdzę ją porządniej. Temat uważam za zamknięty dzięki Rafale za pomoc pozdrawiam.
Nie dywagując czy ktoś trzymał lutownicę w ręku czy nie - próbowałeś zmieniać wartość opóźnienia? - może procek poszedł w maliny i zmiana ustawień wyprostuje rzecz. Naprawa banalna ale po Twoim opisie wnioskuję, że nie dasz rady sam skoro tutaj pytasz Banalna tylko w przypadku fizycznego zwarcia na płytce sterowania przekaników odpowiedzialnych za włączenie...
Przyczepka została sprawdzona pod samochodem sąsiada wszystko git jak powinno. W VW taki problem jak opisałem do moze być problem w VW? Ale był sprawdzany na innej przyczepce wszystko działa. Wina ledów? Czuje że zwarcie jest i robi choinkę (samochód)? Dodam że błąd wywala na desce "sprawdź połączenia świateł przyczepki"
Jednak coś nie zadziałało znowu Już mi powoli ręce opadają Podpiąłem po dwa panele szeregowo a potem je spiołem rownolegle do rozdzielnicy Dodatkową każdą nitkę plusową i minusową w każdym stringu zabezpieczyłem oddzielnym bezpiecznikiem 15A (Nie umiałem kupić 13A ). Następnie te połączone rownolegle stringi podpiąłem pod rozdzielnicę .W rozdzielnicy...
Dostałem się dzisiaj do tego modułu, znalazłem bezpieczniki. Faktycznie jeden 30 był spalony, po zmianie tylne szyby działają. Ta przednia co robi zwarcie nie daje mi spokoju. Doszło teraz do tego sztucznego zapłonu mruganie kierunku w lewą stronę. Kilka dni temu miałem też taka sytuacje, że przy napisaniu pedału od hamulca kontrolka od lewego kierunku...
no coz ja bym wolal cos na 89c2051... Hmm... Jak już miałem skończony kod na AVR to czasem go przepisywałem na 2051. Tutaj jest nieco inaczej, bo wykorzystuję to, że ATmega ma na pokładzie ADC i timer z dwoma PWM. Co konkretnie chciałbyś podrasować w tym kodzie? BTW Jak mocnego używasz silnika w swoim układzie z podwajaczem napięcia? Zbudowałem układ...
Duża dioda prostownicza równolegle z kondensatorem (w kierunku zaporowym przy normalnej pracy) i bezpiecznik szeregowo przed diodą. W momencie odwrotnej polaryzacji dioda robi zwarcie i przepala bezpiecznik pochłaniając energię. Dodatkowo rezystor przy kondensatorze który ograniczy prąd ładowania/rozładowania do wartości wystarczającej na odpalenia...
Wymieniony mosfet na 10N60B , opornik , zlutowana ścieżka ,zasilacz dalej nie działa . Wydaje mi się że uszkodzony jest ten mały układ robi zwarcie na fotce są zaznaczone nogi które maja pełne przewodnictwo w obu kierunkach http://obrazki.elektroda.pl/4678182300_1...
Witam, miałem spory problem z elektromagnesem rozrusznika mojego ursusa c 328, który od długiego często nie załączał rozrusznika. Postanowiłem go wymienić. Jest to rozrusznik model R5 i kupiłem elektromagnes do tego modelu do c 330, jednak po założeniu robił on zwarcie instalacji. Górna śruba elektromagnesu łączy się z masą.Jedynym wyjściem było założenie...
Witam, w związku z awarią mojej 16 letniej płyty AEG 68001K-MN (robi zwarcie na dwóch polach po przekątnej), Noże warto doń zajrzeć ? Po przeglądnięciu oferty na rynku skłaniam się w kierunku Electroluxa EIV6340X, ponieważ ten produkt jest już chwilę na rynku może macie jakieś doświadczenia z nim czy wart jest uwagi Oparta na tym samym rozwiazaniu...
To się robi tak: łączy się początki uzwojeń, sprawdza się miernikiem, i wtedy łączy się końce. Bo inaczej jest ryzyko pomylenia kierunku, co daje taki sam skutek, jak zwarcie obu uzwojeń.
Napięcie za L116 jest 19V dioda nie przewodzi w dwóch kierunkach ani nie robi zwarcia. Na c644 brak jest rezystancji.
dzięki za podpowiedzi Za tą z BSI szczególnie. Proszę tych ludzi, którzy pomagają---Nia masz wiedzy to nie pisz głupot Sam zakładałem alarm ale pod pozycje. Swoją drogą to wiedziałem, że palą się skrzynki w fordach ale co tu się stało to masakra. Wyjmowałem pokolei bezpieczniki i ani jedna strona pozycji nie zgasła ani tablica więc wiedziałem, że coś...
Sprawa okazała się banalna, chociaż dojście do rozwiązania zajęło mi chwilę. Na odpalonym silniku odłączyłem wpierw alarm (jest podpięty pod kierunki), następnie odłączałem po kolei same kierunkowskazy. Okazało się że tylny prawy przy 8 tyś robił jakieś zwarcie lub gdzieś był zimny lut i podczas wibracji nie było połączenia. Przelutowałem każdy styk...
Wentylator działał i nagle zaczął robić zwarcie. Rozebrałem go aż do uzwojen ale jedyne co znalazłem to popalone styki na włączniku kierunku obrotów przez zwarcie. Wymieniłem, sprawdziłem przewody i pomierzyłem uzwojenia. Kondensator nie ma zwarcia. Wentylator jest stary i nie mam do niego papierów ani też żadnej etykiety więc nie wiem jaki to typ....
A ja ostatnio widziałem u siebie na warsztacie taki patent w E46. Pozycje ringi ledy oczywiście.Aby kierunek nie "robił" za pozycyjne,wstawił ktoś pod maska oprawki i wsadził żarówki by zwiększyć obciążene!!!! Polak potrafi!
Nic nie działa nie ma podświetlenia , wskaźniki nie działają , np. wrzucę kierunkowskaz nie słychać charakterystycznego cykania kontrolki nie ma ale na zewnątrz auta normalnie kierunek działa, rozebrałem połowę kokpitu sprawdziłem całą instalacje ruszyłem praktycznie każdy kabel, wyczytałem w necie ze to czasami od wilgoci dzieją się takie cuda wianki...
I co ? Pracowało to kilka minut i dwa SSRy padły robiąc zwarcie. Niestety, to co chińczycy sprzedają to jest guano, do niczego sie nie nadaje. Problemem obecnie jest że nic nie ma, w TME nachyba 875 pozycji tranzytorów IGBT które wybrałem w filtrach jest tylko JEDNA!!! i też do du#y. Teraz nic sie nie da zrobić podobnie z naprawami, totalna klęska....
Zgadza się jednego kierunku w stopnicy z prawej strony nie ma, i może powodować zwarcie. Auto mam od niedawna, stało około roku Na parkingu. Nic w nim nie robiłem, jedynie dwa dni temu legalizację tachografu przy której nie było żadnego problemu. Dzięki w zegarach działa poprawnie przy lewym kierunku natomiast przy prawym zanika bądź jest nieregularny....
siłownik ma dwa przewody i w zależności jak przyłoży się do nich napięcie to otwierają/zamykają W takim razie bardzo przepraszam. Myślałem, że siłownik otwierania i zamykania drzwi ma trzy przewody: - wspólna masa - otwieranie, jak przyłożymy 12 V to otwiera - zamykanie, jak przyłożymy 12 V to zamyka jak napisałem, nie jestem specjalistą, teraz dochodzę...
Witam Mam problem z moim Uno Podaję szczegóły: Uno 999 Fire Rok 2001 Licznik 175000 Instalacja LPC 1 gen. BRC Problem: 1. Żarzy się kontrolka ładowania ( nie pali się pełnym światłem) 2. Jak włączam światła przygasa zegar 3. Zegary źle podają wartości: temperatura chłodziwa Sprawdziłem już: - masy przy prawym przednim świetle, skrzyni biegów, pod akumulatorem,...
W ten sposób jak na rysunku robisz zwarcie wszystkich baterii. Nic dziwnego, że się grzały, gdybyś pozostawił je na dłużej mogłyby wystrzelić (wybuchnąć). Tak jak pisałem wcześniej; ułóż baterie w rzędzie, plusami w tym samym kierunku. Na końcach będziesz miał oczekiwane 6V.
Witam. Wymyśliłem sobie ze zamontuje w Omedze B FL sedan uniwersalny sterownik CZ, ale zachowując wszystkie opcje oryginalnego podłączyłem go pod stary no i tu są schody, ponieważ nie mogę wysterować otwarcia bagażnika tzn. robi mi zwarcie i leci bezpiecznik oraz nie mogę znaleźć gdzie pod mrugnięcie kierunków się podłączyć. Korzystałem z rozpiski pinów...
W kwestii samego przełącznika góra/dół, to zabraknie nam kontrolowania prądu silnika, aby go wyłączyć, gdyby prąd był zbyt duży (przeciążenie, zwarcie, koniec unoszenia, itp.). Nie. 1 Para styków załącza 230 VAC, druga steruje kierunkiem. 230 VAC zasila elektronikę, elektronika robi to co tam chcesz. Pobór mocy statyczny = zero. Nie trzeba żadnych...
To są białe elementy przy tranzystorach. Tak jest. Jedną stroną są ze sobą zwarte i do tego miejsca należy przyłożyć sondę miernika (druga sonda do masy). Jeśli będzie napięcie powyżej kilkudziesięciu mV - oznacza to uszkodzenie danego kanału/wzmacniacza. Jeśli - jak piszesz - nie masz doświadczenia i nie zamierzasz się rozwijać w tym (elektronika)...
Prąd płynął przez łożyska? A jednak,bingo. Ktoś "temu gościu" powiedział że alternator jest lepszy od prądnicy bo prądnica zawsze pobiera prąd. On codziennie wieczorem odkręcał przewód od niej. O ile samo odłączenie szkodliwe nie jest to zwarcie kluczem do koła jest już bombą zegarową. Takie zwarcie nadpala kulki i po jakimś czasie robią się kwadratowe....
kierunki zwarcie robią paski drukowania chrysler kierunki
schemat genway półprzewodnikowy czujnik temperatura transformator ferrytowy
zmywarka samsung dw60m6050 philips 32pht4503
Still EXV błąd L 304 - diagnostyka i naprawa Fiat P1606 – awaria ECU, przekaźnik ECM, brak +5V, diagnostyka sterownika Marelli/Bosch