Sterownik nie musi być w exe. Czy w zestawie z przewodem sprzedawca nie udostępniał odpowiedniego oprogramowania ? Proszę podać identyfikator urządzenia z menadżera.
Ustaw pozycję pierwszą. Zdiagnozujesz tak silnik, skrzynię , abs i poduszki. W pozycji nr 2 wspomaganie.
https://www.multiecuscan.net/ReleaseHist... Diagnoza dodana w wersji programu 1.9 z 19.03.2014 Do tego wystarczy przewód KKL
Mam Viakena interface KKL fiat ecu scan . Niestety nie chce się połączyć , za pomoca starego interface VAG na RS232 bez problemu się łączy. Prawdopodobnie jest to kwestia ustawienia portu . Jak macie ustawiony port ?
Do wspomagania potrzebny elm ale z wyciętym rezystorem (punto) a do pandy fejs kkl.
Dwa pierwsze to elm. Tylko różne programy. Do Fiata masz FES kosztuje coś około 50ejro. Vaga zrobisz KKL możesz wziąść z przełącznikiem do Fiata. W BMW inspękcję skasujesz bez fejsu.
A jaki masz kabel VAG KKL ?
ELM NIE, potrzeba vag kkl
Dedykowany sprzęt do tej marki to Fiat Examiner a alternatywą FES. grzebałem tylko przy grupie VW VAGiem KKL?
[url=http://allegro.pl/interfejs-usb-2w1... np.
Vag kkl,a do reszty elm 327 żeby opanować wszystkie sterowniki.
W MES-ie to zrobię?, ale do tego programu ma KKL, zieloną i czerwoną przejściówkę
Właśnie takim zestawem też sprawdzałem Zamówiłem kabel KKL z przelącznikiem Bo fiata podobno mają pozamienisne kable w obd2
Kkl się nie nadaje do tego auta, kkl do starszych typu Fiat Marea. Na Alfę 159 potrzebujesz ELM jak kolega wyżej napisał.
Wystarczy zwykły KKL do obu aut. http://iaw-scan2.tzok.eu/ Tu jest program do diagnostyki fiata autorstwa naszego kolegi moderatora tzok.
We fiacie kablem KKL można trochę zrobić, ale do inspekcji czy komfortu potrzeba ELM'a.
Trzeba kupić interfejs do fiata, czy vag kkl wystarczy i ten program, mam w domu akurat vag kkl. Czy jak podjadę do Pana (znajomego), która ma tester uniwersalny to da radę odczytać sejaka?
Zakup sobie kabelek do MES / FES i taki sam program poszukaj czyli FIat Ecu Scan lub Multi Ecu Scan. Tym zrobisz raczej wszystko. Kabelek nawet vag kkl pójdzie, elm327 też, ten program obsługuje kilka ale najlepiej moec ori.
Zależy do jakiego Fiata, taki interfejs. Multi Ecu Scan do niektórych modułów potrzebuje kabla KKL, a do innych ELM327/OBDkey. Na stronie programu jest szczegółowy wykaz jaki interfejs do czego. KKL do FIATa to to samo co stary VAG-COM, choć są na aukcjach wersje z przełącznikiem linii K niby dedykowane do FIATa. Jak masz wersję bez przełącznika to...
Poszukaj IAW16F. UP. To sterownik do Fiata uno z identycznym silnikiem jak Sc900. Z tego co mi wiadomo nie miało Fiata code. Miałem kilka i żaden nie miał tego immo. A z interfejsem - łączyłem się kabelkiem kkl do vag-com i przejściówką na trzy piny fiatowskiej wtyczki diagnostycznej
Zrób kabelek na MAX232 lub użyj VAG KKL i programu Fiat ECU Scan a połączysz się z tym autkiem.
Taki mam kabel do fiata To jest na KKL, nie nadaje się. Mam jeszcze opcom czy do niego jest jakiś program do chrysler Nie.
A do FES czasem nie trzeba modyfikować KKl-a? https://www.viaken.pl/pl/pakiet-interfej...
Witam, Krótko mówiąc- przez ostatnie dni przeczytałem na ten temat pół internetu i zaczyna mi się mieszać. Czy tym [url=http://allegro.pl/interfejs-obd2-fi... OBD2 FIAT ALFA LANCIA + VAG KKL USB + zwykłym PC usunę kody błędów airbag, aby pozbyć się kontrolki poduszki powietrznej w alfa romeo 166...
Interfejs vag kkl plus przejściówka OBD/3pin do fiata , program IAWSCAN i odczytasz błędy
W przypadku tego interfejsu zamiana linii L i K niczego nie zmienia w działaniu ale musi to być interfejs ISO-KKL, bez żadnego procesora.
Witam, znalazłem interface kupiony kiedyś jako "FIAT Alfa Romeo Lancia MultiEcuScan + VAG KKL OBD2" Ma on na sobie przełącznik jak na zdjęciu i nie wiem jak go ustawić aby sprawdzić czy będzie działała. Czy ktoś może wie jak to ustawić ? Pozdrawiam
Odepnij obydwie lambdy i sprawdź. W seicento miałem podobne jazdy - w sumie zbliżony silnik. ECU niby nie sypał błedami, ale pokazał coś dopiero, gdy laptop wylądował na fotelu podpięty na USB z VAG-COM/KKL pod OBD2 + Fiat ecuScan + dociśnięcie auta na trasie szybkiego ruchu. Problemy minęły już po odpięciu górnej lambdy - dla porządku wymieniłem ją...
Tak troszku wracając to polecam FES (Fiat ECU Scan) działa pod KKL-em..
Prezentowane urządzenie zawiera jedynie obsługę protokołu centralki IAW 16F, zarówno sprzętowo jak i programowo jest do niej przystosowany. Do Fiat ECU Scan nawet ELM nie jest potrzebny (chyba że auto ma CAN), wystarczy najprostszy kabelek "KKL" do VAG.
Witam Postanowiłem kupić interface do diagnostyki docelowo do mojego samochodu, niewykluczone ,że się przyda do innych pojazdów. Zastanawiam się teraz nad: Takim z przełącznikiem do fiata http://www.aliexpress.com/item/2013-qual... i Takim "kablem" na procesorze ELM http://www.aliexpress.com/item/Lowest-pr...
Albo podjedź na komputer albo uzbrój się w kabelek KKL z przejściówką na FIAT 3-pin i mój program z podpisu, to się dowiesz czemu Ci świeci kontrolka... koszt kabelka z przejściówką to ok 50-60zł, program 0zł; mniej więcej tyle samo zapłacisz w warsztacie za jednorazowe podpięcie komputera.
W dodatku eobd nie działa bo próbowałem IAW ECU SCAN, na dwóch różnych kompach i dwóch kablach. W tym samochodzie jest złącze trzypinowe i wymagana jest przejściówka do interfejsu. Jeśli masz interfejs KKL to robisz diagnostykę ustawiając przełącznik na pin 7. W innym ustawieniu nie będzie komunikacji tym programem.
jakie podzespoły już wymieniłeś? instalacja była sprawdzana.?
Starsze fiaty bez CAN-u gdzie nie potrzeba ELM-a a vag kkl będą działały na darmowej wersji multiecuscan (free) poza tym zależy jakie fiaty masz na myśli jeśli na monowtrysku Marelli to IAW scan 2 ale o tym szerzej kolega tzok
Jak się chce to można wszystko :) Zobacz co potrafi ELM z softem MultiEcuScan w grupie Fiata. To praktycznie VCDS dla Fiata.
Jeśli chcesz do FIATa to FIAT ECU Scan - koszt to ELM327 + 50€ za licencję na pełną wersję FESa, w porównaniu z Gutmanem to są groszowe sprawy. Pod Grande trzeba albo przerobić standardowego ELMa albo dokupić adapter (bez niego będzie dostęp tylko do jednej z dwóch sieci CAN). Do pełnej "gamy" modeli FIATa potrzeba jeszcze kabelka ISO-KKL (VAG-COM...
a próbowałeś interfejsem ELM327 ? z przejściówką do fiata ? to przejściówka http://www.viaken.pl/pl/viaken-professio...
Jak chcesz dłubać Fiata to ma nie być ;)
Podłączyłem go dziś przez vag kkl i program fiat ecu scan i wywalilo kilka błędów m.in egr i filtr paliwa ale po skasowaniu już się nie pojawiły więc to pewnie wina odpinania wtyczek przy rozbieraniu silnika.. Natomiast nie podoba mi się wartość ciśnienia paliwa.. Na zapłonie zadane 9-10 bar a oczekiwane 280 więc tu jest ok pompka wstępna daje rade...
Czyli nie taki fejs zamówiłem? Możesz mi powiedzieć, czy taki: http://viaken.pl/pl/multi-interfejs-kkl-... będzie dobry?
ELM327 nadaje się co najwyżej do FIATa. Do VW musisz mieć VAG KKL (najlepiej z CAN).
Nowy wydech to jakieś 200zł - nie opłaca się spawać. Program diagnostyczny do kabelka KKL masz w moim podpisie. Sprawdź rozrząd.
Vag kkl plus przejściówka na 3 piny - specyficzne dla fiata z tamtego okresu. Ja mam vag kkl i dorobiłem sobie wiązkę tzw wolne piny i działa. A program IAW SCAN II Ty masz rok 2002 ale pewnie złącze 3-pinowe? Zobacz przy dużym złączu do sterownika silnika czy jest małe na 3 piny bo z tamtego okresu seicento np ale jeszcze SPI a już miało złącze OBD...
http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-lancia... vag kkl jak wpiszesz w google dostaniesz wyniki odpowiednie, proponuje zakup z viaaken, ale jak wolisz, przymusu nie ma. Program to MultiEcuScan MES w skrócie. Jak kupisz kabel to odezwij się na priv, pomogę z programem ;)
- Np. multimetr z sondą do pomiaru temperatury (termoparą). - Tak, kabel ISO-KKL USB (VAG-COM 409.1 z przejściówką FIAT 3-pin).
Rocznik 2002 to wersja przejściowa kiedy to gniazdo 16pin zostało przeniesione do kabiny ale nadal to jest tak jak gniazdo 3pinowe tyle że nie potrzebujesz przejściówki 3pin-OBD2 . podpinasz interfejs (vag KKL ) i program IAWscan2 powinien działać. Można także spróbować vag kkl oraz elm 327 z programem multiecuscan
Dzięki za odpowiedzi. Dziś postanowiłem podłączyć interface KKL od fiata (viaken) do mojego webasta i udalo się połączyć oprogramowaniem thermo test. Cóż , jak pisałem wcześniej webasto uruchamia dmuchawę następnie podaje pompka paliwo i strzał i dużo dymu. Oprogramowanie odczytało mi że mój piecyk ma 603 godziny pracy i jest po 3747 odpaleniach. Miał...
VAG-COM'em KKL podłaczałem się do fiata, ale tam dużego problemu nie było, bo jest klasyczne OBD2. U kolegi w warsztacie przy okazji zapinania się BOSCH'em w nubirę wspominał, że na złączu ECU zawsze jest obecne zasilanie, tylko nie zawsze jest to 12V i po to jest zestaw kabli z żabkami (oni zapinali się w akumulator). Trudno mi powiedzieć, czy na pewno...
Dzień Dobry, Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada może informacje na temat diagnostyki / protokołu komunikacyjnego Fiatowskich modułów zapłonowych typu Nanoplex/Digiplex? Stałem się niedawno posiadaczem Fiata 126p w wersji ELX z modułem zapłonowym Nanoplex i jestem zainteresowany diagnozą tego modułu (jakkolwiek prymitywna ona może być ). Ten...
Wejdź sobie na forum Dacii, oni mają te kable ogarnięte chyba najlepiej w sieci
Witam mam Fiata Bravo '97 i chciałbym podlaczyć go pod komputer jaki potrzebuje program i jakie urządzenie. Na stanie posiadam takie urządzenie OBD interface kkl line i Euroscana. Jesli ktoś posiada opis gniazda do Fiata Bravo to poproszę o link.
Pytanie czy oryginalnie był zamek centralny sterowany z pilota. Nie jestem pewien czy będzie tak samo jak w późniejszych modelach, muszę to sprawdzić, ale jeśli było sterowanie z pilota to po wyjęciu schowka, z lewej strony powinno być widać moduł z żółtą naklejka. Sam sterownik centralnego powinien być na tunelu środkowym możliwe że sterownik od alarmu...
Visa - interfejs euroscan na 2 comy Fiatecuscan - interfejs vag kkl + ewentualnie przejściówka 3 pinowa do fiata. Przy FES z poduchami powinieneś się połączyć. Na przyszłość przy wymianie podświetlenia najpierw podłącz licznik a później dopiero włącz stacyjkę i sprawdzaj. Jak odłączysz licznik i przekręcisz stacyjkę to załapiesz błęda airbaga.
Witam! Mam problem ze swoim Fiatem Punto II 1.2 8V, rocznik 2002. Otóż auto za dużo pali i słabo przyspiesza. Sondę lambda wymieniałem rok temu na dedykowaną Boscha. Ostatnio zmieniłem przewody wn, świece i filtr powietrza. Posiadam kabel VAG-KKL i przez Fiat Ecu Scan zrobiłem wykresy. Dodaję je do postu Wykres na postoju Wykres podczas jazdy (na początku...
I poduszki idzie robić też? Dodano po 45 Bo słyszałem że do airbag i chyba abs trzeba właśnie tą przejściówkę: https://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/adapt...
A jaki kabel będzie mi potrzebny? Vag KKL . Program Multiecuscan ale wersja zarejestrowana ( Masz sterownik silnika Bosch Monomotronic)
Czujnik spalania stukowego, jego błąd w połączeniu z błędem MAP to bardzo prawdopodobne przestawienie rozrządu lub inna mechaniczna usterka silnika. Z drugiej strony duża liczba błędów pozornie nie związanych ze sobą komponentów często oznacza uszkodzenie jakiejś wiązki elektrycznej. Szkoda, że nie jesteś w stanie podać chociaż kodów tych błędów, to...
Sciągnołem fes 3.5 oraz kabel viaken po zainstalowaniu widzi go jako kabel kkl;( a do osiowania pisze ze potrzebuje eml a nie chce kupować kolejnego kabla..
Panowie mam problem , kupiłem kabel Fiat ecu scan VAG KKL , po podłączeniu do PC PC resetuje sie , ktoś miał taki przypadek ? Dość, dziękujemy i nie zapraszamy ponownie. Ostatni wpis z Twojej księgi: "Kolega ma 4 ostrzeżenia i nie stara się w ogóle poprawić, znowu temat w nie właściwym dziale," Znowu piszesz nie na temat. Piąte, ostatnie ostrzeżenie....
Witam. Zakupiłem kabel VAK KKL z przejściówką na 3 piny do diagnostyki Fiata, wraz z programem FiatECUScan 2.1. Problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę się połączyć z komputerem w moim Fiacie Palio Weekend 1.6 16v 1999rok. Może ktoś podejmował już próbę połączenia komputera w tym samochodzie za pomocą tego interfejsu i jest w stanie coś podpowiedzieć....
Interfejs Fiat Ecu Scan to nic innego jak kabel KKL ,tylko z przełącznikiem lini, Ustaw przełącznik na 7 czy i diagnoza po lini K i powinien Ci współpracować z Vag Com`em ,vcds`em-lite i Polskim Vagiem 4.5 jako zwykły kabel KKL.
kkl czy to bedzie vag czy bmw opel fiat ffszystko pujdzie bmw kazde do 2007r styki czasami trzeba 7i8 polaczyc niewiem dlaczego ale najczesciej kluczyki przy silnku 4,4 n62 gubia synchronizacje i nie mozna odpalic a centralny dziala normalnie .A koledzy mogli by nie byc tacy niepomocni prubowalem to rozgrysc inpa dis i ista ja rozwiazania nie znalazlem...
Kabel może być na USB, ale musi być na chipie FTDI FT232, nie wiem jaki kabel na RS232, generalnie zarówno IAW-Scan 2 jak i Multi ECU Scan (starsze wersje Fiat ECU Scan nie obsługują tego sterownika) powinny działać. System może być choćby i Win11. Np. ten kabel powinien być ok: https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Pojęcie klucza sprzetowego oznacza urządzenie, które umozliwia uruchomienie aplikacji/programu przez zatwierdzenie licencji- nijak się to ma do tego przypadku np. interfejsu VAG KKL. Oprogramowanie ME7EEPROM uruchamia się i obsługuje z wiersza poleceń.
Witam Mam okazję nabyć legalnie CDIF/2 Expert, nie pracuję zawodowo w mechanice samochodowej, jedynie amatorskie naprawy u siebie i znajomych (VAG, Ford, Fiat, Volvo, Honda), z wykorzystaniem KKL i ELM. Aktualizacja do końca 2015 r. Koszt czternaście stówek, których nie mam luźnych, więc zakup musi mi się też zwrócić. Doczytałem, że przy jego pomocy...
Ja wiem co to jest OBD i OBDII. Pokaż różnicę między OBD II a OBD 2. ELM nie ogarnia tych aut bo ma (prawdopodobnie) inaczej coś polutowane. ELM działa z autami po CAN a zwykły VAG po 2 liniach K (KKL). Do grupy VAG ELMa nie polecam ale za to fajnie działa z Fiatami przez MultiEcuScan np. Pokaż te różnice.
Posiadam Fiata Bravę 1.6 z 96r. Z tego co się dowiedziałem to nie ma ona OBD tylko złącze 3-PIN. Poszukuję programu + urządzenia które sczyta wszystkie błędy itp. Próbowałem VIAKEN KKL Line z przejściówką na 3-PIN, ale nic nie widzi.
Jaki odsetek samochodów używa linii L? Jeszcze w ogóle takie jeżdżą? Robiłem KKL na LM393 i działało to dobrze. Ruskie Euroscany tak miały i Opelscanner też. Podobnego rozwiązania użyłem w swoim interfejsie do Fiatów. Wszystko sprowadza się do odpowiedniego doboru rezystorów (ew. i diod Zenera). Komunikacja po linii K to nie jest jakiś kosmiczny wyczyn....
Witam użytkowników!!! Posiadam kabel diagnostyczny ELM327 i waga KKL w wersji 13.a chciałbym dokupić sobie jeszcze cos do diagnostyki fiata. Znalazłem na allegro masę przejściówek ze złącza fiatowskiego 3 pinowego na OBDII tylko czy będzie mi to działać ?? Jeśli tak to z którym z moich kabli i jakiego programu powinienem użyć do diagnostyki silnika...
Obydwa interfejsy są na USB. Ja mam ten czarny i można nim zrobić inne auta np z grupy Fiata tymi tzw wolnymi pinami które możesz dowolnie przełączać (linię K i L) . ja tak robiłem przy swoich fiatach. Co do innych interfejsów (z zza wielkiego muru) to miałem takowy ale przestał działać. Oczywiście nie ma pewności czy te nie są też z tamtego kraju bo...
Kabel mam na USB: VAG COM KKL jak sprawdzic co zrywa? "Copyright (c) 2011, Tomasz Orczyk All rights reserved." Wygląda na polskie imię i nazwisko :)
Tak. Podłączam vag kkl FTDI FT232R i do tego 3-pinowe gniazdo pod adapter fiata. Do odczytania map użyłem: IAW15xReader_V0.67 do wgrania mam IAW15xWriter_V0.26 do diagnostyki program od ducati i moto guzzi GuzziDiag_V0.45 Mam też tuner pro, ale nie znam się na mapach z tąd pytanie na forum. Dodano po 4 Mam też mapy od rocznika 2007 do porównania. W...
Jaka przyczyna powstania błędu? Można spróbować odłączyć klemę akumulatora na godzinkę ale wątpię czy pomoże . Do tego potrzebny program MULTIECUSCAN (nie wiem już teraz czy wersja darmowa obsłuży czy zarejestrowana) . Do tego interfejs o ile pamiętam VAG-com kkl plus przejściówka łącząca trzeci pin złącza OBD z siódmym pinem interfejsu tzw typ 2 -...
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
Na pewno jest, ale przecież to złącze jest zaraz przy ECU, więc po kabelkach dojdziesz szybciej dojdziesz niż ze schematu. Nie każdy "niebieski KKL" zadziała i raczej jest problem w interfejsie, niż wiązce diagnostycznej. Miałem na myśli, że problem z szarpaniem nie wystepuje od początku. Tak, zrozumiałem to co napisałeś, dlatego właśnie podejrzewam...
Witam Czy ktoś wie jak za pomocą interfejsu z Viakena typu KKL z USB do fiata połączyć się z oplem. W opisie jest że współpracuje z programem GM TOOL, niestety nie udało mi się połączyć. Próbowałem na ustawionym com2 W GM TOOL i ustawionych pozychach przełącznika interfejsu 7 i 12/13. Może któś wie jak należy skonfigurować interfejs i komputer aby się...
Z jednej strony masz blaszkę która trzyma wtyczkę, trzeba ją odgiąć i z tej strony wysunąć wtyczkę (jak ostrze scyzoryka), jak będzie pod kątem ok 90* do sterownika można ją wyjąć. viaken.pl/pl/kabel-z-wtykiem-fiat.html taki kabel podejdzie pod twoj program? Nie, to jest przejściówka do starego EUROSCANA. http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-l...
W ten sposób możemy gadać i gadać. Czujnik może być dobry a komputer widzieć -40°C ponieważ kabelek będzie dziabnięty. Weź jedź na porządną diagnostykę, raz miałem SC z zapchaną rurką idącą do MAP, auto kopciło lepiej niż rozjechany stary diesel. Gdyby było zwarcie do masy, wtedy by zapaliła się kontrolka na stałe ta od awarii wtrysku.Rezystancja byłaby...
Totalnie bez sensu, jak już kupować to coś co uciągnie Windows 2000, żeby cokolwiek na tym działało. Do tego KKL i soft do różnych LPG i do VAGa, a szybko się zwróci, bo na pewno znajdą się znajomi i znajomi znajomych, który będą chcieli skorzystać za jakąś symboliczną opłatą...
Ok - ale przecież napisałem, że próbowałem Vag-iem KKL (dwuliniowy). Interfejs "widzi" sterownik, ale nie może się "dogadać" - VAG (np. 311) zgłasza nieznany protokół... Wygląda na to, że sprzęt jest VW, a soft FIAT-a... Jaki tam jest sterownik to kiedyś patrzyłem - teraz nie pamiętam, a w dodatku mam rękę w gipsie i na razie do niego nie zajrzę...
Na mój gust to jest zwykły interfejs diagnostyczny, tyle z linia K jest jednokierunkowa. niektórzy nazywają to KKL ale KKL prawdziwe to to nie jest. Masz soft do tego interfejsu? Spróbuj podłączyć do tego zwykły interfejs na transoptorach, i zobacz czy zatrybi. Jak coś to pisz na pw.
Dobrze, macie elmscany, dominatory i inne cuda na max232. Co powiecie klientowi z renault megane, fiata punto, czy nawet opla? A jak podjedzie pedałkeotem 306 to podepiniecie, i zrobicie głupią mine, bo coś się nie chce połączyć, kij wie czemu?
gasak a to zdjęcie elma? Bo wygląda mi na vag kkl Też mam elma w obudowie jak kolegi kobylecki jednakże jego wnętrze jest inne i oczywiście nie łączył się z fiatem zatem usunąłem słynny rezystor 120 omów jednak dorobiłem układ na przełączniku który przywraca to połączenie rezystorem linii can-h i can-l dziwne to w tym że bez rezystora dokonałem osiowania...
Witam, zakładam nowy temat, gdyż znalazłem same stare wątki i brak jednoznacznej odpowiedzi. Generalnie chodzi ustalenie możliwości podłączenia komputera ECU Hondy Prelude. Problem w tym, że nie posiada złącza DLC 16pin ("OBD2"), a jedynie 2-pinowe do samodiagnostyki oraz 3 pinowe DLC do podłaczenia PGM Scannera Hondy. Chciałbym móc odczytać aktualne...
Pod Punto na Fiat Ecu Scan również nie działa.. Na innym laptopie to samo.. Kabel z 2012 i trzymany ciągle w bagażniku na mrozach więc miał prawo się zepsuć.. Kupiłem nowy - dam znać czy to wina uszkodzenia
Jeżeli chodzi o diagnozowanie to faktycznie vag kkl + FES wystarczy, bez przeróbek tylko silnik sprawdzisz (wybieraj silnik 2,4 jtd od innych aut, może zadziała) poduszki i abs sa podpięte pod 1 i 3 pin (na aledrogo są przystosowane kable z przełącznikiem do aut grupy fiata). ten model raczej jeszcze nie posiada cana.
Super, teraz już wszystko rozumiem. Czyli samym przewodem KKL nie da się zaprogramować pilota? Nie ma żadnego sposobu na to bez specjalnego urządzenia? w razie co to zawsze mogę skasować ,ale nie zdarzyło się. tzn? Co masz na myśli bo nie zrozumiałem co możesz skasować? Jeśli zaprogramuje kluczyk w aucie , to później już dorobić działanie "pilota" się...
Wypustka na dolnym kole rozrządu musi trafić w otwór w kole pasowym. Jak nie ma wypustki musisz ustawić na prosto jej "pozostałości" . Inaczej czujnik położenia wału źle sczytuje sygnały i silnik albo nie odpali albo będzie wariował. Koło ma siedzieć prosto, nie może "kolibać" się na boki. Co do serwisówki, to jako takiej nie ma, ale ten silnik jest...
Szkoda, że GMTOOL nie da się uruchomić, bo jest wymieniony na stronie producenta tego kabelka, bo rozumiem, że jest on od viaken.pl kabelek o nazwie "Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2" w kategorii "Diagnoza FIAT". Coś mi się przypomina, że jak próbowałem go uruchomić to w Windows w menadżerze urządzeń musiałem przestawić prędkość transmisji,...
Rzeczywiście VAG-COM a Polski VAG to zupełnie inne bajki. Jak sie okazuję ja mam KKL VAG-COM for 409.1 A Windows wykrywa go jako: USB2.0-Serial, natomiast szczegóły sterownika nie są dostępne: "Żadne pliki sterowników nie są wymagane dla tego urządzenia..." Przewodem kiedyś udało mi się połączyć z VW Vento bez najmniejszych problemów, a wyczytałem też...
Witajcie potrzebuje porady. Doblo 1.9D 2003 z rana nie odpala jak powinien. Nie gaśnie czerwona lampka i zapala pracując na 900obr bez możliwości dodania gazu. Pompa Epic Lukas DCU6f. Kupiłem interfejs kkl i program fiatecuscan który w nowszej wersji obsługuje moją pompę i co się okazuje błąd P0254 uniemożliwia poprawny rozruch. Cz Samochód po kilkukrotnej...
Czy to możliwe, żeby auto spaliło centralkę...? Oczywiście. Elektronika się w zasadzie nie zużywa, większość awarii jest spowodowana czynnikami mechanicznymi - zalanie, zwarcie, uszkodzenie elementów wykonawczych. Program to nie jakaś sterta czegoś czy księga zajmująca pół pokoju. Program nie, ale sprzęt już tak, a system OBD-I już wymiera, to nie...
Witam ponownie. W końcu to ogarnąłem. Okazało się, że kabel VAG/KKL z nieznanych mi powodów "przełącza" sygnał K-Line w 3-pinowym adapterze z pinu 3 na pin 1 i dlatego nie mogłem się połączyć. Połączyłem przewodem pin 1 adaptera z pinem 3 złącza w samochodzie i wszystko gra. Jak to jest możliwe? Czyżby kabel VAG był uszkodzony? Czy ktoś już spotkał...
Witam. Pytanko odnoście Fiata Bravo z silnikiem 1.4 12V 1997r. Poniżej 2 tyś. obrotów silnik chodzi jak by palił tylko na trzy cylindry. Zostały wymienione kable w/n oraz sprawdzona cewka, na każdej świecy jest ładna iskra. Diagnostyka fejsem KKL też nic nie wykazała. Jak się nagrzeje to ciężko odpalić silnik. Po wymianie kabli w/n lekko się poprawiło...
To nawet nie jest KL, to pojedyncza linia K. Nie wiem też o jakim multiplekserze pisze, bo program tego nie obsługuje, trzeba sobie ręcznie przełączać kabelek między pinami w złączu EOBD. Sam program działa zarówno z interfejsem K-Line (np. VAG KKL) jak i z ELMem. Autor programu zastrzega, że nikt poza nim nie ma prawa sprzedawać pełnej wersji, która...
oj ludzie ludzie...... Zakladam ze to PI 1.1 i duzy sterownik 16F ( a nie zadna przekladka z pandy 1.1 czy inna kombinacja) Byly serie bez immo fabrycznie to raz , to wiekowy samochod i mogl byc wlozony inny sterownik tez bez immo Teraz jak ten uklad MM dziala przekrecamy kluczyk i po zgasnieciu fiat CODE ma sie odezwac na pare sekund pompa paliwa ,...
Witam. Błędy jak poniżej. Kabel KKL od viakena łączy się z centralką ale nie chce usunąć żadnego błędu. Czy przed/po próbie usuwania należy odłączać akumulator? Czytałem, że kiedy występuje błąd 01 centralka się blokuje i pomoże tylko jej wymiana. Z drugiej strony 02 - zasilanie centralki? Może tylko bezpiecznik? Jest jakiś osobny od Airbag'u? http://obrazki.elektroda.pl/4563559400_1...
Witam wszystkich ! Posiadam Lancię Y z silnikiem dobrze znanym z Fiata Punto 1.2 16v. Mam ten samochodzik w sumie od kilku miesięcy. Zakupiłem kabel diagnostyczny vag kkl obd2. Podpinałem dziś autko po trasie 20 km, robiłem testy i zastanawia mnie dlaczego test wtryskiwaczy pokazał przekroczony czas, test ekonomizer został niezaliczony. Podczas pracy...
Nie wiem czy Seicento 900 miały OBD, niektóre wersje (może młodsze roczniki) miały na pewno OBD 2, ale większość 900-setek miała tzw. złącze 3-pin, były również ze złączem OBD 2. Sam mam dwa Seicento i jeden ma złącze 3-pin, a drugi OBD 2. Podłączyć się da i jednego i drugiego potrzebny tylko kabel i odpowiedni program oraz adapter/przejściówka 3-pin...
fiata scudo zmieniarka fiata fiata cinquecento
czujnik krancowy ibiza uszczelniacz 65535 internal moduł memory error
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Klucz pneumatyczny Praxide 310 Nm - oznaczenie C6 i zużycie oleju Bezpiecznik radia MAN TGA 18.430 2005 - lokalizacja i numer