a jeszcze takie pytanie: czy ten silnik obsługuje klape która zmienia źródło z kąd dmuchawa bierze powietrze? tzn czy z zewnatrz czy z wewątrz? Tak, (V71) to silniczek klapy recyrkulacji powietrza.
Uszkodzeniu uległ silniczek sterujący klapą od ciepłego powietrza.
Zerwany mechanizm cięgien przy pokrętle lub przy klapie sterującej powietrzem.
Klapa powietrza zimnego/ciepłego reaguje? Słychać że się przestawia? Co jest w zbiorniczku od płynu wyrównawczego? Płyn, woda, żółta maź?
Przyczyną okazała się klapa od ciepłego/zimnego powietrza wyleciała ze swojego miejsca i kręciła się na pusto (ustawiona była na ciepłe powietrze) po utrafieniu na miejsce działa prawidłowo. Dzięki za pomoc.
Sprawdź oscyloskopem sygnał na pierwszy wtryskiwacz. Problem jest pewnie z układem paliwowym albo doprowadzaniem powietrza na ten cylinder. Tam chyba są klapy w kolektorze?
A czy w takich uniwersalnych siłownikach nie ma czasami malej śrubki do upuszczenie powietrza ? jak jest trzeba uważać aby nie upuścić za duzo.
Wymienił przepustnicę w 1.9, a to Ci dopiero!!! jak zwał tak zwał....chodziło mi o silnik sterujący klapą na przewodzie powietrza pomiędzy obudową filtra powietrza a dolotem do silnika.....Panie szyderco :cry: o coś takiego: http://allegro.pl/przepustnica-vw-golf-c...
Octavia O2 1.9 TDI kombi, 2007, klima manualna zwana też półautomatyczną. Od wczoraj strumień powietrza płynącego do kabiny jest znacznie mniejszy niż poprzednio, niezależnie czy w obiegu zamkniętym czy nie. Dmuchawa pracuje na każdej z czterech prędkości i słychać ją dobrze, powietrza prawie wcale nie czuć, nawet na 4. biegu jest ledwie wyczuwalne,...
Że ten gaszak jest popsuty? A konkretnie silnik sterujący? Może być. Jak klapa dławiąca się nie otworzy to silnik nie umie zassać powietrza i nie odpali. Pisałem Ci żebyś to sprawdził.
Możliwe przyczyny Miernik masy powietrza, jednostka sterująca klapą przepustnicy, ewentualnie sprawdzić czy może łapie fałszywe powietrze. co po naprawie głowicy jest mozliwe
Witam kolegów Pacjent skoda superb rok 2008/9 nie działa sterowanie ogrzewaniem z lewej strony (od kierowcy ) tzn . nie można zmienić temperatury i leci cały czas zimne powietrze. Podejrzewam uszkodzenie silniczka mieszalnika z lewej strony . Potwierdzić będę mógł jak autko dojedzie do mnie . Profilaktycznie chciałbym Was zapytać jaki jest tam dostęp...
Na kompie wywala blad silnik pozycyjny prawy i lewy klapy temperatury v159 i v158 Zbyt mala wartosc rezystancji i blad dmuchawy swiezego powietrza v2 zbyt duza roznica predkosci
Witam. Kolega ma klimatronika? Sprawdzone były klapki od nadmuchów? Często spotykam się że nieprawidłowo pracują serwomechanizmy-silniczki wraz z potencjometrami. Bez urządzenia diagnostycznego najprościej odkręcic taki silniczek i ręcznie ustawiac klapy,wtedy temperatura powietrza powinna się zmieniac. Oczywiście tak jak Kolega wcześniej pisał odpowietrzenie...
Jeśli zatem pozostajesz przy turbo WG to musisz wymienić : 1. sterownik silnika na przypisany do silnika AGR (polecam jeden z nowszych aby obsługiwał klapę gaszącą - załatwiając sobie taki pilnuj by nie był wymontowany z początkowych roczników np. Audi A3 z silnikiem AGR). 2. Elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem (nie podciśnieniem), który można zastosować...
witam..posiadam felę 1.3mpi+lpg.Również miałem szarpania autem podczas przejścia z benzyny na gaz,ale gazownik kompem opóźnił czas reakcji danych z sondy lambda (tak mi mówił) i problemy minęły.Ważne jest zamontowanie mieszlnika musi być jak najbliżej wlotu powietrza do przepustnicy.Mam zamontowane rónież klapy p.wybuchowe.Ważne jest jaką masz elektronikę...
Witam, Mam problem tego typu, że z nawiewu wieje cały czas gorące powietrze. Ściągnąłem schowek od strony pasażera i sprawdziłem linki- wszystko działa. Zauważyłem jednak że ten mechanizm do którego zamocowana jest linka wyskoczył ze swojego miejsca. Wcisnąłem go z powrotem ale efekt jest taki że nie ma ani zimnego, ani gorącego powietrza- leci letnie....
Witam Ja natomiast mam inny choć podobny problem, mianowicie falujące obroty. Jeżdżę skodą octavią 1998r 1,6 AKL benzyna + gaz i od jakiegoś czasu samochód poprostu gaśnie najczęściej podczas hamowania i strasznie falują obroty na postoju. Wymieniłem tzw. odmę tj. rure łączącą filtr powietrza z wlewem oleju i od tego czasu jest troszkę lepiej obroty...
podłącz VAGa i sprawdź błędy dla ósmej grupy (Auto HVAC) mimo że to ręczna klima i nawiew. Najprawdopodobniej uszkodzony nastawnik klapy od mieszania powietrza Ciepłe/Zimne o oznaczeniu V68. Są dwa wyjścia albo ASO i koszt około 400 - 500PLN lub samodzielny demontaż i próba zregenerowania (90% przypadków aut z 200kkm działa).
To nie jest raczej EGR ani klapa gasząca. Ściągnąłem wąż pomiędzy kolektorem ssącym a intercoolerem, (z lewej strony) i jest tam pełno spalin. Tak samo jak w przypadku korka oleju. Wiadomo że to bez filtra powietrza i doładowania ale silnik odpalił. Co to może być? Odpiąłem "odmę'? z pokrywy silnika i dolotu (na wejście do turbiny) i leci bardzo dużo...
z tym dobiciem to jest wlasnie caly problem. Jesli dodam czynnika nawet ociupinke to klima zaczyna grzac. Przy tym cisnieniu ,przy temperaturze 16 stopni na zewnatrz, przy wylaczonej klimie powietrze z nawiewu ma 22.5 stopnie. Natomiast po wlaczeniu klimy temp. wzrasta do okolo 25 st C. Probowalem dobic gazu ,ale wtedy temp gwaltownie wzrasta ,tak jak...
jakbys miał kolektor zapchany,niedostawałby powietrza tylko same paliwo to mialbys dymy z rury na calego. Kolega wyzej dobrze prawi,sprawdz co podstawowe. jeszcze zobacz czy ci sie otwarła klapa(przepustnica)na samym poczatku kolektora bo moze ty niemasz sprezania tylko nawet niepiszesz.
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Witam, Panowie mam taki problem z moją Felcią ('98 1.6 MPI z gazem), a mianowicie na komputerze nie wykazuje żadnych błędów a silnik waha się na obrotach i po chwili gaśnie np. przy ostrzejszym hamowaniu czy przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i autko gaśnie. Czasem jest dobrze ale przez chwilę i problem znów wraca. Byłem u wielu mechaników i po...
Witam wszystkich sedecznie. Mam wielki problem z parowaniem szyb w samochodzie. Odjaw jest taki że po odpaleniu samochodu (szczególnie rano jesienią i gdy temp. spadają poniżej 6°C i przestaje działać klimatyzacja) gdy tylko załączy się nawiew wszystkie szyby strasznei parują. Oczywiście zdaję sobie sprawę że praw fizyki się nie ominie, ale intensywność...
Panowie odświeżam temat, walczę już z tym szarpaniem sporo czasu nie doszedłem co to. A problem nie ustąpił ani się nie nasila choć liczyłem że coś w końcu się uwali i będzie jasne. Co sprawdziłem do tej pory: Komp: -Brak błędów -logi OK (na dynamicznych nic nie widać bo pedał max i jest wszystko OK) -pompki na kompie OK Reszta: -podciśnienia OK -układ...
Klimatronik w tym aucie dziwnie działa. Sterownik 1U1 907 0 44 A Kodowanie 01000 Problem w tym że jak sie ustawi nawiew to wieje w inne miejsce, regulacja temperatury też raczej działa nie do końca poprawnie. Magik od klimatyzacji podpiął VAGa, wszedł w basic settings i zaczęło wiać z różnych stron a na końcu coś stukało w tunelu. Po tym wszystkim pojawił...
Fabia 1.2 2003r bardzo źle działają nadmuchy wewnętrzne (auto nie posiada klimy), mam wrażenie, że dmucha wszystkimi szparami konsoli, zamiast otworami wylotowymi, jak gdyby rozłączyły się jakieś rury nawiewowe, jestem niemal tego pewien. Silniczek działa na wszystkich prędkościach, daje gdzieś wewnątrz jak odkurzacz, regulator "ciepłoty" zmienia temperaturę,...
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
1.6 to zapewne AKL...jeżeli w sterowniku nie ma błędów to łapie gdzieś lewe powietrze,do wymiany uszczelki kolektora dolotowego-wszystkie osiem to taki „pakiet startowy”Sprawdź dokładnie odmę,szczególnie tą małą harmonijkę i cienką rurkę koło przepustnicy nie może być żadnego pęknięcia.Spotkałem się również z uszkodzoną rurką podciśnienia...
Jeżeli to jest climatronic to wyposażony jest w rozbudowaną autodiagnozę w menu serwisowym. Można podejrzeć praktycznie każdy parametr łącznie z pozycjami silniczków sterujących klapami i temperaturami powietrza w rożnych miejscach, a nawet ślizgającym się paskiem. Tak jest przynajmniej w Audi, VW i Skodzie tak więc i w Seacie na 95% też.
przewod wychodzacy z pompy vacum idzie do serwa ma po srodku zaworek zwrotny z ktorego wychodzi kruciec na podlaczenie reszty ukladu podcisnienia czyli zaworki n75 turbo klapa gaszaca egr itp...w serwie cisnienie trzyma gdyz podczas wyciagania krućca z samego serwa slychac jak syczy powietrze.wiec serwo jest sprawne
poluzuj szczypcami metalową klamrę zaciskową na wężu powietrza doładowanego wchodzącego na obudowę zaworu EGR przed kolektorem ssącym i ją przesuń a następnie ściągnij ten wąż z obudowy EGR i popatrz w jakiej pozycji jest klapa gasząca - ta okrągła metalowa przesłona wewnątrz obudowy EGR - ma być ustawiona poziomo czyli otwarta, jeśli będzie przymknięta...
klapa powietrza klapa skoda skoda klapa
z18xe wymiana silnika parametr maszynowy karta zabezpieczona zapisem
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
EARU Electric EAWCBT-J 16A – schemat podłączenia, konfiguracja Tuya, ochrona 16A SEW MOVIDRIVE MDX61B – silnik buczy, diagnostyka falownika, ustawienia PWM, hałas