Moc wróciła,powodem braku mocy były pourywane klapki w kolektorze ssącym.
Przejechałem z 1500km z urwana klapka. Czy mógł uszkodzić się cylinder. Silnik pracował równo tylko syczał w związku z nieszczelnym dolotem. Nie wiem czy rozbierać dalej i szukać klapki. Czy zaślepiac i składać.
Jezeli chodzi o silnik to sprawdz klapki na kolektorze ssacym. Nie wiem czy sam dasz rade, bo wyjecie takiego kolektora wcale nie jest latwe. Sa punkty serwisowe co tym sie zajmuja. Klapki mozesz kupic uzywane ze szrotu lub z ogloszenia. Nastepna sprawa to kiedy zawor EGR. Ta czesc potrafi bardzo czesto po paru latach zapchac sie nagarem i traci moc....
Dodałem numer VIN. To od początku. Pusto auto jakoś jedzie,ale załadowane nie ma siły,sprawia wrażenie jakby się zapowietrzał. Doładowanie na kolektorze nie przekracza 1bar. Układ dolotowy powietrza szczelny, sprężarka bez luzów, czysta wydaje się sprawna, i co istotne jest bez tej klapki( wastegate czy jakoś tak). Skupiłem się zatem na układzie paliwowym,...
Na początek zdejmij węża i zobacz czy wirnik się kręci może zatarty , klapka jest po stronie gorącej musisz odkręcić od kolektora , jak możesz to daj linka do jakiegoś zdjęcia z netu tej turbiny.Tam za bardzo to nie ma co diagnozować .
Z tego co sie orientuje ten kod wskazuje na to ze jest to motorek umieszczony na kolektorze ssącym i jego zadaniem jest otwieranie i domykanie klapek ktore znajduja sie wewnatrz kolektora ,te klapki sa polaczone po przez ramiona wewnatrz,i powalaja na wieksza ilosc powietrza lub mniejsza.Wiec przyczyna moze byc nagar ktory sie osiadl lub spalony motorek...
Witam Mam problem z Mb c220 cdi 143konie 2001 290 000km auto kopci na czarno Brak takiej mocy jak kiedys wymienilem kolektor na Nowy klapki Byly polanane auto wydaje swist od strony filtra powietrza kolo turbo jest cZarny nagar pojencia co to moze Byc prosze o pomoc
Witajcie na tablicy Mercedes sprinter 2012 rok 2,2 cdi ambulans . Powstaje problem z ciśnieniem doładowania przy wysokiej temperaturze powietrza na zewnątrz zostało wymienione turbo wyczyszczony i sprawdzony przepływomierz. Podciśnienia w silniku wszystko jest ok wiem że przy tych silnikach lubiły puchnąć Intercoolery , Ale niestety u mnie tego nie...
Sprawdz te klapy W jaki sposób można stwierdzić uszkodzenie klap? Po wizycie u mechanika, on również obstawia klapy w kolektorze. Jutro lub pojutrze być może znajdzie czas na przyjrzenie się kolektorowi (podejrzewa tez jakiś moduł sterowania w kolektorze).Ja z kolei wyczytałem,że klapy zacinają się od nagromadzonego nagaru(najbardziej w dislach )....
Proszę o pomoc posiadam ml 3.2 b/g uszkodziła mi sie pompa jeździłem na samym gazie odpalałem z plaka po czym pękł kolektor ssący kupiłem używkę nowe uszczelki wymieniłem też pompę paliwa paliwa i sie zaczęło paliwo ciągnie zapali i gaśnie nie wiem co sie stało mam pytanie jeśli odpalam silnik klapki w kolektorze ssącym powinny byc otwarte czy zamknięte...
Przepraszam, że tak późno odpisuje..........życie. Ja w swoim W023 miałem takie objawy przy zapieczonych klapkach kolektora dolotowego (ssący).Kolega Gringo ma racje najlepiej podpiąć pod kompa sprawdzić na podglądzie parametrów pracy silnika. Lub poprostu sprawdzić --najlepiej z zdołu silnika czy w ogóle klapki (cięgło od klapek) chodzi.
ok sprawdzę zaraz ten przekaźnik pompy i zobaczymy czy będzie działało .andrzej20001 ta rura pod kolektorem ssącym jest wsadzona bo przy strzale z gazu ona wypadła i w ogóle wtedy nie można było odpalić autka i trzeba było też czymś od góry puknąć w tą klapkę co znajduje się w filtrze powietrza bo się zblokowała . A mogli byście ewentualnie mniej więcej...
Problem rozwiązany. Zaślepiłem EGR, wyjąłem klapkę pod filtrem powietrza, zaślepiłem zawór przy kolektorze wylotowym i silnik od razu ma więcej mocy, jest dużo bardziej elastyczny, nie szarpie, nie zamula go itp. po prostu cud miód. :) I znów potwierdza się że przez tą ekologię tylko problemy są... więc jak kto może niech pozbywa się ze swoich aut wszelkich...
witam wszystkich ,jestem tu pierwszy raz mam takie pytanie :czy ktos moze wie jak sprawdzic modul sterowania klapkami w kolektorze ssacym w mercedes ml 270 cdi.mam go wymontowanego,po podlaczeniu zasilania piszczy i stuka przez chwile potem tylko piszczy.klapki po zdemontowaniu kolektora byly otwarte,tu drugie pytanie w jakiej pozycji powinny sie znajdowac,z...
GLE 450 AMG rok 2016 Numer silnika 276821 30 ..... Skrzynia biegów 725034 00 ..... Przebieg 120.000 km Link do nagrania z pracy silnika https://filmy.elektroda.pl/44_1617397274... https://files.fm/f/a22tndsvj Kupiłem go w styczniu. Jest tam wsadzony silnik AMG, chyba ten sam co w późniejszych rocznikach AMG 43. Przy zakupie było słychać już problematyczny...
Brak doładowania to zapewne główna przyczyna braku mocy. Wpływ temperatury na dworze jeśli ma jakiś wpływ to raczej niewielki i przede wszystkim skupił bym się na zlokalizowaniu przyczyny braku doładowania. W trakcie jazdy pod obciążeniem ciśnienie powinno sięgać od 1,8 do 2,5. Jesli nie ma nieszczelności w układzie doładowania to należało by sprawdzić...
Cześć, miałby ktoś może schemat (bądź opis, zdjęcie przekrojowe) zasady działania turbiny w Mercedes z silnikiem 2,2CDI o oznaczeniu 651? To nie jest bi-turbo. są w niej dwa obiegi, niskociśnieniowy i wysokociśnieniowy. Jeśli zaślepię przetwornik sterujący obiegiem wysokociśnieniowym samochód ładnie zbiera się z niskich obrotów, jednak trochę mu brakuje...
Bry! Piszę bo przy wrocławskich wymieniaczach części to ja wymiękam. Kupiłem sobie super zadbane W211 E320 CDI w październiku. Było super, wersja awangarde z wstawkami z AMG wygląda i sprawowała się doskonale aż do ubiegłego miesiąca. Dopatrzyłem się wycieku spod chłodniczki oleju (ponoć klasyk) oraz spod uszczelki za EGRem na kolektorze ssącym. W tym...
Bolaczka v6 2.4 zapchany lub przypchany splyw oleju z prawej glowicy,wywala bledy rozne wlacznie z wszystkimi cylindrami,zdejmij prawa pokrywe zaworow tzw.1,2,3,cylindry.rozbierz ja,tzw ta klapkie zdejmij ,dwa torxy.wyczysc.wtedy glowica -calkiem ztylu prostokatny otwor,zobacz czy nie stoi tam olej,nie stoi ?wlej czysty zobacz jak szybko splywa-powinien...
Udało się znaleźć.Winny był silniczek sterujący klapkami w kolektorze ssącym .Dawał błąd do sterownika i zaskakiwał błąd recylkulacji w cdif2.Wymiana na nowy i jest ok.;-)
Witam mam ten sam problem co kolega z postu wyzej. Mam W210 320CDI po lifcie i auto na wyzszych obrotach kopci jak parowóz, trzeba dodac ze tylko podaczas jazdy. Na postoju przy duzych obrotach na biegu jałowym jesy OK, ale podczas jazdy gdy wdepne pedał w podloe to lepiej nie ogladac sie za siebie bo jet poprstu CZARNO. Dodam własnie ze auto kopci...
klapki kolektorze klapa kolektorze mercedes strzały kolektorze
logitech wingman wytrzyma kondensator bezpiecznik wycieraczka tylny
Schemat zamka master w Peugeot 405 - szczegóły i diagnostyka Jak zdemontować płytę ceramiczną - krok po kroku