Rozmiar M10 to wymiar gwintu . Jesli Imbus to nie bedzie to 10 a 8 . dla przykladu https://metaltech.sklep.pl/p/1700/15714/... Klucze typu SPLINE mają oznaczenia M (Torx - T, Hex - H) Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji....
Witam. Czujnik nalezy wymienic jak maszyna bedzie ustawiala temperature bez czujnika??????????
To nie jest tak jak myślisz. Śruba się nie urwie bo jest mocniejszy klucz. Śruba urywa się wtedy kiedy gwint jest zablokowany (skorodowany, uszkodzony) a tu ruszasz łbem. Nawet tym słabszym urwiesz. Klucz ma możliwość regulacji mocy więc gdy nie chcesz odkręcać lub dokręcać pełną parą to naciskasz kilka razy guzik przy uchwycie baterii i zmieniasz moc...
SPLINE M10 https://obrazki.elektroda.pl/4385620900_...
Czym była śruba zakręcana i kiedy?
Zdejmij te plastikowe nasadki, to zobaczysz właściwy łeb śruby. Użyj coś takiego, albo wykonaj sam z kawałka blaszki. https://www.google.com/search?q=%C5%9Bci...
Całkiem niezłe te śruby na klucz. Jeśli boisz się, że uchwyt i TV nie będą wystarczająco bezpieczne, możesz dołożyć własne. Otworów w montażu nie brakuje.
Po co stosować klucz dynamometryczny do odkręcania? Wiadomo, śruba ma swoją twardość itd.
Chodzi o śruby trzymające ułożyskowanie pralki: https://czesciagd.pl/whirlpool-ulozyskow... Może producent wkręcił je na kleju zrywalnym. Pożyczyć porządny zestaw torx od jakiegoś znajomego mechanika itp. a przed odkręcaniem stuknąć w śrubę przez klucz młotkiem.
Pasek mam dość mocno napięty, zdejmować na siłę z dużego koła tak? Lekko go zsuwaj i kręcąc kołem sam spadnie, montaż w kolejności odwrotnej. Wtedy dopiero będziesz mógł upewnić się co do stanu łożysk - wizualnie (choć to słaby wyznacznik) tragedii nie ma. Śruby wykręcasz tak samo od strony biernej i czynnej, ale zaopatrz się w porządny klucz, śruby...
Śruby M6 z łbem na klucz imbus i długi klucz 6kątny z kulką na końcu
Witaj. Ja tak miałem we fiacie sedici. Korek wlewowy do skrzyni na klucz kwadratowy się "objechał". Dospawałem kawałek śruby M10 z łbem na klucz 17. Śruba o twardości bodajże 10.9. Nic się nie stopiło ale spawałem punktowo elektrodą 2,5. Przyspawałem w 3 punktach, po każdym punkcie odczekałem do wystygnięcia. Spawanie sprawiło również że klej na którym...
problem jest taki ze nie potrafie wykrecic z tylu bebna kola trzymajacego beben gdzie znajduje sie lozysko Odpowiedni klucz, wykręcić śrubę i koło zejdzie.
taki klucz to się robi na poczekaniu z rurki PCV . Witam. Może jakieś zdjęcia? :D
Jak już skopałeś ten 6-kąt to natnij boszką kanałek w łbie tej śruby a potem młotek i przecinak czyli "ruski klucz" i odkrecisz!!
1.zdjąć boczek 2.odkręcić śrubę klucz 10 delikatnie z czuciem 3.odkręcić śruby trzymające łozysko 4.podważyć łożysko i wyciągać je 5.za łożyskiem jest blaszka opór czołowy V-ringu 6 zdjąć v-ring 7.złożyć w odwrotnej kolejności.
W otworze na linkę jest śruba, na klucz imbusowy, musisz ja odkręcić.
To jest śruba na klucz torx (chyba 40).
Między kolankami wodnymi reduktora parownika jest plastikowa śruba na klucz 10 do usuwania mazi olejowej.
Cześć Na pewno na tych trzech śrubach(klucz około 13) od sworznia masz możliwość regulacji wiec uważam że tego nie da się złożyć idealnie.
Do tej pilarki potrzebujesz tarcze o rozmiarze 205x30mm. Co do wymiany tarczy, są dwa sposoby. Pierwszy zgodny z instrukcją wymaga narzędzia (klucza), który powinien być w zestawie. Klucz należy włożyć w otwory (jeden zaznaczony zieloną strzałką) i zablokować tę podkładkę. Następnie drugim kluczem trzeba złapać główkę maszynową śruby (zaznaczonej czerwoną...
Można zastąpić zwykłą śrubą, myślałem że to w jakąś zamkniętą przestrzeń rura, ale jak jest na przestrzał to oczywiście można bez żadnego problemu.
Po pierwsze to masz do wymiany też tarcze. Po drugie to normalne w tych autach, jak się szczędzi pieniędzy i kupuje najtańsze przewody. Po trzecie rozwiązanie Twojego problemu jest dziecinnie proste i dziwne, że potrzebujesz pomocy. Mianowicie zamiast kręcić śrubą na klucz 13, kręć elementem prowadzącym zacisk w jarzmie na klucz 15. Prawda, że banał?:)
Witam serdecznie. Zrobiłem reaserch internetu, ale nigdzie nie mogę znaleźć klucza lub zestawu kluczy, które pomogą mi otworzyć listwę zasilająca. Bardzo proszę o pomoc, gdzie dostanę klucz do śruby ze zdjęcia lub czy jest jakiś uniwersalny klucz, który dopasuje się do tej śruby. A może ktoś ma patent jak to odkręcić. Mogę dokonać zakupu nawet za granicą...
Jak pisałem Gotowy zestaw trzeba dopasować " pod siebie " . Mam mnóstwo kluczy , przejściówek ( w tym jak ostatnio patrzyłem od 3,5 do 27 ) . Radzę kupić walizkę i pochodzić po sklepach . Kiedyś było łatwiej , z ZSRR na bazarze można było kupić za grosze i to dobrej jakości ;)
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
Zdemontuj ten czarny poasek z zderzaka tam są po 2 śruby chyba na klucz 13.
[quote="cordoba_2004"]Witam Śruba jest na końcówkę serwisowa - mam taką, ale jeden obrót i śruba się obrobiła . /quote] Klucze do tych śrub nazywają się spliny. Odpowiedni klucz i nie ma prawa coś się obrobić lub urwać.
Spróbuj podgrzać śrubę, lub klucz udarowy.
torx jest podobny do klucza tylko że zamiast tych kantów ma wypustki podobne do śrubokręta krzyżowego, coś podobnego do gwiazdki
Proszę o zidentyfikowanie centralki,śruby patentowej i bramofonu.Można też doradzić,co należy zrobić,aby instalacja działała poprawnie.Przesyłam zdjęcia centralki,bramofonu i śruby patentowej.Też można doradzić,gdzie można dostać klucz do tej śruby patentowej.] To kaseta firmy Fim-pro http://www.fimpro.com.pl/ Pozdrawiam
jednak śruba jest tak silnie zakręcona, że nie idzie jej odkręcić.. Grzać, grzać, grzać i porządny klucz T40.
Ja bym podszedł do tematu inaczej. Jak często zamierzasz używać klucza i do jakich celów? - używany codziennie? - używany kilka razy w miesiącu? - używany okazjonalnie? - będę chciał chwalić się nim koleżankom żony? Im niższa odpowiedź tym tańszy klucz. Należy wprowadzić także korektę do celu użycia klucza - im droższe urządzenie w którym są śruby,...
Dobra, mam pytanie odnośnie magneta, czy jak to się pisze. Zakupiłem ten ściągacz i teraz jest lekki problem, w tej obudowie są oryginalnie nagwintowane dwa otwory i wychodzi na to, że ktoś tam już kiedyś grzebał, a niby nie była nigdy robiona, hmm... I moje pytanie - jakie tam oryginalnie gwinty powinny być? Na śrubę na klucz 13 czy na śrubę klucz...
Możesz to, rozwinąć? A co tu rozwijać? Pytanie jest jasne. Poszukuje śrub z zabezpieczaniem czyli takich których nie można łatwo i szybko odkręcić czy to śrubokrętem prostym, krzyżakowym czy np. scyzorykiem. Takie śruby maja w łbie śruby specjalne gniazdo i trzeba mieć do nich np. specjalny klucz.
Dziękuje za pomoc. Najpierw odkręciłem dwie śruby na klucz 19, pod nimi były śruby kwadratowe, to również odkręciłem. Następnie duże śruby na klucz 32 i mam w środku coś w rodzaju stożka i nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić aby tego nie uszkodzić. Zaworki ssące tylko odkręciłem od środka na klucz 10. Wyszedł docisk, dwie podkładki sprężyste oraz...
Rozumiem że ta procedura dla DP0 przy silniku 2.0 8v opisana przez automix jest aktualna? Może jakieś uwagi? Korek spustowy oleju ASB znajduje się na dole skrzyni ( klucz - o ile teraz dobrze pamiętam 21 lub 22 ). Korek ten wygląda jak taka podwójna śruba ( jedna na klucz 18 druga jw. ) Wykręca się tą większą. Olej nalewamy przez śrubę w górnej części...
Śruba na klucz 13, można dojść płaskooczkową, a najlepiej małą grzechotką, łeb od strony rozrusznika, dość głęboko za automatem. Wygodniej odkręca się ją od góry niż od dołu auta.
Od góry wyjmiesz, jak wymontujesz puszkę filtra powietrza. Nie trzeba kanału/podnośnika. Trzy śruby na klucz 13 aby odkręcić od bloku napędowego.
Dlaczego nie możesz użyć "zwykłej" śruby M10x1? Pozdrawiam. Możesz dać podkładkę (podkładki) miedzianą . Spójrz brok M10x1 . https://www.google.com/search?client=ope...
Przymocowany dwoma śrubami na klucz 10mm. http://obrazki.elektroda.pl/6580059200_1...
z tyłu są take śruby prawdopodobnie na klucz 13 albo 10 prawdopodobnie będą oznaczone na czerwono albo charakterystycznie bedą wystawały na wylniej obudowie pralki w woreczku są też takie zaślepki które maskują dziury po śrubach
Zrobiłem dokładnie to, co kolega napisał. Nagwintowałem gniazdo śrubą o przekroju milimetr większym niż otwór, następnie nałożyłem klucz na wkręconą śrubę i delikatnie wybijałem to młotkiem.
Odkręć i wyciągnij wybierak ze skrzyni (4 śruby na klucz 11), zobacz czy widełki są w jednej linii
błędem było użycie przecinaka przy próbach poluzowania śruby. Nie było błędem. Śruba jest wkręcona na kleju; klucz torx 40. Jeżeli nie chce ruszyć kluczem (co jest rzadkością), to przecinakiem zawsze odkręcę.
Na pewno ustawić takie samo ciśnienie gazu na listwie wtryskowej. Śruba na klucz imbus w korpusie reduktora. A najlepiej to pojechać do gazownika na regulację.
Mam multitoola Gerber Winchester Winframe i nie mam pojęcia jaki klucz użyć do regulacji śrub odpowiadających za luz na poszczególnych elementach multitoola? Gdzie dostać taki klucz i jaka jest jego nazwa? https://obrazki.elektroda.pl/8795720300_... https://obrazki.elektroda.pl/9229794300_...
Jeśli dobrze kojarzę, to od góry jest taka niewielka gumowa zaślepka, zdejmuje się ją i dość głęboko jest ukryta śruba na 6 imbusa. UWAGA!!!! Dobrze zabezpiecz klucz żeby nie wpadł w sprzęgło, oraz uważaj na śrubę przy wyciąganiu również potrafi wpaść w sprzęgło.
Witam. Jeśli rozwiercanie śruby nie wchodzi w grę, to proponuje coś w miarę ciasnego wkleić w śrubę (np: odpowiedni klucz imbusowy) a po związaniu kleju wykręcić. Są do tego celu specjalne kleje (preparaty). Takie preparaty (bardzo dobre i skuteczne) ma np: firma LOCTITE. Pozdrawiam.
Musisz włożyć do otworu klucz imbusowy i odkręcić śrubę. http://obrazki.elektroda.pl/7159489000_1...
Sterownik nad nogami pasażera , trzy śruby ósemki , klucz nasadowy , osłona w dół i widzimy to co chcieliśmy. Wtrysk rozruchowy działa na zimnym i ciepłym silniku.
Kolego nie podałeś wymiaru śruby, z fotki trudno będzie ustalić. Jeśli jest to śruba M-6 (klucz 10-tka), to może szukaj nieprzykręconych "detali" pod siedzeniem, gdyż m.in. tam zwykle takie występują. W przypadku, gdy jest to śruba M-8 lub M-10, to może być od zamocowania tłumika. Wykaż nieco cierpliwości i na pewno odnajdziesz dla niej miejsce wkręcenia....
Klucz będę używał sporadycznie. Dodaj jeszcze informację do czego? Jakie rozmiary śrub?
Witam, jeśli ktoś miał objawy falujących obrotów w Toyocie avenis 1.8 vvti to proponuję zacząć od czyszczenia przepustnicy Poniżej prezentuję kilka zdjęć z tego zabiegu :) czas pracy ok 20 min. Potrzebny sprzęt: -klucz roz. 10, śrubokręt krzyżak, środek do czyszczenia przepustnicy. Okręcamy opaskę z i ściągamy gumową rurę z przepustnicy Następnie odkręcamy...
ODPALANIE : niektóre silniki XUD9TE na to cierpią robisz tak, przekręcasz zapłon-pali się kontrolka świec żarowych-kontrolka gaśnie- -czekasz do 15 powiedzmy sekund-i kręcisz rozrusznikiem,,musi palić Chodzi o to że po zgaśnięciu kontrolki świec ,świece nadal są podgrzewane trzeba dłużej poczekać niż wskazuje kontrolka;) PRZEGUB KOLUMNY: W zależności...
Nic nie powinno wypaść. Odkręcasz linkę, potem klucz 10 wykręcasz śrubę zabezpieczenia i wyciągasz do góry napęd linki z blachą zabezpieczającą. Przez otwór ma być widać poziom oleju a na przekładni linki powinien być ślad poziomu. Co do szlifowania powierzchni to raczej nazwał bym to polerką. Ale pierwsze to trzeba sprawdzić czy leje się tam ,a nie...
Pasek ma regulację podkładkami wstawianymi pomiędzy dwuczęściowym kołem pasowym pompy wspomagania. W ten sam sposób ściągasz- odkręcasz trzy śrubki koła pasowego pompy, rozłoży się ono na dwi części. Koło blokujesz kluczem specjalnym takim jak do blokowania pompy wody lub ... i tu już inwencja własna: blokowanie śrubokrętem pomiędzy łbami śrub, klucz...
Ważne byś kupił markowy klucz z dobrej stali.Nie oszczędzaj:)
Jest śruba spustowa jest na równo z mostem. Najczęściej na kwadratowy klucz (niby imbus). https://oborudow.ru/pl/elektrooborudovan...
Musisz jeszcze to wziąć pod uwagę ;). z dobrze zapieczonymi śrubami zawieszenia mało, który klucz udarowy sobie poradzi, prędzej ukręci śrubę niż ją odkręci, jedynie podgrzanie śruby to umożliwi, a wtedy i proponowany klucz sobie poradzi.
Śruby są pod TORX-a (tzw. gwiazdka), ale nie pamiętam nr. Każdy najtańszy zestaw z marketu wystaczy.
Klucz 10 odkręcić nakrętkę, wbić śrubę, i delikatnie podważać z obu stron grzałkę za kołnierz.
Dobry klucz (bit spline 8) i dobre śruby i nie powinno być problemów.
Witam. Proponuję coś takiego.Używałem.To się sprawdza. " Liqui Moly SCHRAUBEN GRIP Regenerator śrub i wkrętów. Niezawodny przy wyrobionych gniazdach na wkrętach i śrubach nie poddających się śrubokrętom. Wyrobione gniazdo śruby wypełnić preparatem, następnie można przystąpić do odkręcania. Schrauben-Grip jest pastą o płynnej konsystencji ,która podczas...
(at)zbigniewrusek bardzo Panu dziękuję za tak obszerną odpowiedź i wytłumaczenie wszystkiego. Niestety mieszkam w Gdańsku. Zrobię tak, jak Pan pisze, tylko kupię odpowiedni klucz francuski do odkręcenia śruby. W razie czego pozwolę sobie jeszcze tutaj napisać. Pozdrawiam serdecznie Potrzebny jest albo klucz płaski o rozstawie 32 mm., albo klucz nastawny...
Jeszcze nigdy nie stosowałem podgrzewania , tylko porządny klucz i odkręcać ,gwint normalny (prawy)
https://www.fonex.pl/klucz-kodowy-do-pan...
Należało by sprawdzić przede wszystkim okolice skrzynki bezpiecznikowej, złącza instalacji skręcane ze śrubą na 10 klucz. Wilgoć robi też spustoszenia w połączeniach masowych, również pod maska. Często spotykana przypadłością są nie łączące przewody w okolicy akumulatora, oraz same jego zaciski (klemy) Mierzyłeś napięcie ładowana?
(at)up Dlatego o to mi chodziło, bo nie wiem czy zakupić ten klucz, czy ta wartość 30Nm jest duża czy nie, czyli wychodzi na to że musze kupic klucz.
W środku w bębnie z lewej strony jest taka plastikowa zatyczka w środku jest otwór klucz imbusowy odkręcić śrubę i wyjąć bęben Ja osobiście nie korzystam z zestawów naprawczych wymieniam cały bęben W TL-600 było takie wydanie że zestaw nie pasował była inna ilość nitów mocójących sprawdź Jak skręcisz śrubami nie trzeba centrować będzie ok Oczywiście...
Witam serdecznie. Tłoczki w zaciskach hamulcowych w moim C15D chodzą ze zbyt dużym oporem. Chcę je rozebrać, usunąć zanieczyszczenia i tlenki. Zaciski są skręcane śrubami na klucz trzpieniowy pięciokątny. Czy oda mi się wysunąć całkowicie tłoczek i założyć go ponownie po wyczyszczeniu bez rozkręcania tych śrub? Nie mam kluczy pięciokątnych i chcę się...
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Ja jestem posiadaczem klucza pneumatyczne udarowego SATRA 1500NM koszt około 350 zł. Posiadam go ze dwa lata sprawuje sie dobrze nie mam żadnego problemu. Używam go sporadycznie przeżuecenie 3 kompletów opon na zimę, lato, czasami jakieś zawieszeni czy odkręcić śruby.
No to może lepszy będzie klucz zasilany sieciowo ? Zastanawia mnie cały czas pewna sprawa, jeśli klucz ma 400nm a ja dokręcam koło i przekroczę to ile powinno być to jestem w stanie cos uszkodzić lub ukręcić śrubę ?
Post nr.6, a swoją drogą to włóż trochę pracy i pytaj o to czego nie możesz zrobić ( chyba nie jesteś przedszkolakiem i umiesz dopasować wkrętak czy też klucz imbusowy by odkręcić śruby )
Tak problem jest w przekładni. Drugi koniec tegoż wałka wyszedł z łożyska bądź wypadł razem z łożyskiem z gniazda. Przekładnie masz zalaną olejem? Łożysko o którym mowa znajduje się z prawej strony przekładni pod dekielkiem na 4 śruby, w nim znajduje się śruba regulacyjna luzu kolumny. Możesz zacząć od jej wykręcenia. Najpierw odkręć nakrętkę, a potem...
Podgrzej ją Hotem lub palnikiem gazowym, a potem uderz ją kilka razy. Jest tam klej, po rozgrzaniu puści. Tylko nie obrób śruby, klucz musi być dopasowany.
Witam, W osobówkach niezapieczone śruby to tym odkręcisz. O ciągniku rolniczym zapomnij. Jak będziesz miał chwilę, to zerknij na YT na kanał "truck mechanic from poland" - oni używają do ciężarówek i naczep kluczy udarowych Milwaukee różnych wielkości a i tak czasami muszą wziąć klucz planetarny lub pneumatyczny. Parkside czy Ryobi nadaje się do czystej...
Czy gwint jest lewy czy prawy musisz sam wypatrzeć. Jeżeli nie masz klucza udarowego to może przez uderzenie młotkiem w klucz (najlepiej oczkowy)?
Masz na pewno immo,a klucz do miski to 19 tylko kup nową śrubę z podkładką.
Popularne metody:młotek,przecinak,klucz do rur :D Wykręć całą śrubę,bo i tak jest niewiele warta-jeśli oczywiście jest to możliwe. Kleje odpadają,spawarka jak najbardziej,ale w tym przypadku-a domyślam się że to imbus o średnicy 4-6 mm spawacz musi mieć pewną rękę. Czasem dość łatwo udawało się rozkruszyć takie pozostałości imbusa uderzając w niego...
Da się bez zdejmowania zderzaka. Pamiętaj tylko o dwóch śrubach na górze, chyba na 16 klucz, bo ciężko je zobaczyć, dostęp od przodu po wyjęciu kratek. No i chłodnice stoją na tej poprzecznej belce, ale jest za co je podwiesić na górze.
Masz imadełko ? Jeszcze nim mógłbyś spróbować, spiłować śrubę jak pod płaski klucz i mocno ścisnąć imadełkiem lub https://pl.wikipedia.org/wiki/Klucz_fran... Spróbuj też naprzemiennie dokręcać i odkręcać by rozruszać gwint. Trzy to weź lodu, może masz gaśnicę CO2, i schłodź śrubę by zmniejszyła wymiar, https://groups.google.com/forum/#!topic/...
Jeżeli się nie mylę to, kosz sprzęgła (13) jest przykręcony śrubą. Musisz włożyć klucz imbusowy, do otworu. http://obrazki.elektroda.net/4_127332624...
W jakich okolicznościach zgasł? Pierwsze co bym zrobił to skrzynia na neutral, klucz na śrubę centralną wału korbowego i zobaczył, czy silnik się nie zatarł.
Tak są specjalne nasadki to tych śrub. Ja zawsze używałem metrowej rurki na sztywny klucz z nasadką a i tak trzeba było się przyłożyć. Najlepiej na kanale bo wtedy masz dużo miejsca od spodu do operowania kluczem.
Wsadzasz w otwory styfta ( np śrubokręt T25) tak aby przesunąć takie zabezpieczenie druciane i poduszka odskoczy. Kierownica jest łapana nie nakrętką a śrubą na klucz wpustowy. Jest ona zawsze mocno dociągnięta i najlepiej ją odkręcać kluczem pneumatycznym, klub porządna grzechotka i gazrurka na niej. Były też ze śrubami na torxa T27, popatrz: http://motoallegro.pl/item1159480705_115...
Na "koniku" masz śrubę i nakrętkę kontrującą. Najpierw popuszczasz nakrętkę, potem ustawiasz luz (0,01-0,02mm większy niż chcesz finalnie uzyskać) i trzymając śrubę kluczem (pasuje klucz do szprych) kontrujesz nakrętkę. Jaki to dokładnie silnik (podaj jego symbol).
Słowo klucz: śruba/wkręt do tworzyw sztuczych. Podejdź do najbliższego serwisu AGD , to pewnie coś Ci dobiorą. A jak nie patrz wyżej.
Musisz to zrobić udarowo. Trzymasz ramię wycieraczki a na klucz założony na śrubę uderzasz młotkiem, oczywiście z wyczuciem. Ale na fotce masz już odkręcone. Ramię podważasz płaskim kluczem.
No o ale ta śruba (w środku kadru) ma łeb na klucz wpustowy, no chyba, że źle widzę, albo chodzi o jakąś inną
Śruby spryskać WD, albo naftą i nie brać się za odkręcanie zaraz, tylko ponowić takie zabiegi kilkakrotnie. Wskazane jest też porządne ostukanie młotkiem i to odpowiedniej wagi, a nie takim co używali kiedyś szklarze do wbijania gwoździków przy szkleniu okien. Na pewno przydatny też jest klucz udarowy.
"Pręt" ma lewy gwint. Młotek i klucz pomoże ale z założonym paskiem.
Silnik siedzi w mocowaniu kotła jak drzwi na zawiasach , po odkręceniu tej śruby M8 na klucz 13 bujaj silnikiem ciągnąc go jednocześnie do siebie , zejdzie z tych "zawiasów" bez problemu .
To można zrobić na wiele sposobów np. są gotowe śruby z gumową końcówką zamiast standardowej na klucz. Coś takiego jak maja lodówki czy pralki. Dwie nakrętki na każdej takiej śrubie pozwolą spokojnie uzyskać poziom. Nawet zwykłe śruby dają podobny efekt.
We wtorek zrobię zdjęcie Jonesway, też się urywają. Możma i top tul kupić kto bogatemu zabroni, ale na okazyjne użytkowanie we własnym garażu obstaję przy swojej propozycji. Pokażcie mi zniszczony klucz Yato to uwierzę. Śruby w głowicy np.TDI są na torks-a i końcówki yato dają im radę. To co polecacie to narzędzie dla zawodowców. Widziałem też speców...
Fotki nie mam. Wkręcony jest w pompę razem z przewodem powrotnym. Wygląda identycznie jak od C-360. Jest to śruba M12*1.5 na 17 klucz.
Radio jest mocowane od tyłu w tym połokragłym elemencie .Trzeba to wyjąc jako całośc.Pod spodem dośc głeboko jest dwie śruby na klucz 10mm .Jak je odkrecisz to ma zejśc z całem panelem .Po tak długim okresie urzytkowania ten panel samoistnie sie skleja z deską rozdzielcza ,dlatego trzeba go energicznie pociągnąc .
Po wykręceniu tych śrub wkładasz klucz imbus 2.5 mm i odkręcasz jeszcze "robaczki", dopiero rura schodzi bez problemu.
Normalny klucz nasadowy najlepiej sześciokątny, dwunastokątna nasadka potrafi zniszczyć śrubę... Pamiętaj że olej wymieniasz na ciepłym silniku, należałoby również wymienić filtr jeżeli takowy występuje
malowanie śrub toyota śrub oznaczenia śrub
goclever aktualizacja kable lustra zaplon zarowke
prądniczka rowerowa prądniczka rowerowa
Komunikat "96" w Honda CR-V 1996 - możliwe przyczyny Komunikat "96" w Honda CR-V 2016 - co oznacza?