Klucza używasz od strony przedniej. Tam gdzie stukasz wtyczkę. Nie tam gdzie wychodzą kable. Możesz użyć malutkiego śrubokręta żeby wcisnąć języczek i wyjąc pin. Przed ponownym montażem trzeba zpowrotem wygiąć języczek żeby wystawał.
JONNESWAY AN050011-24.
A nie ma tam na końcu nakrętki wypiłowanego miejsca na klucz?
Odkręcisz i dokręcisz kluczem udarowym pneumatycznym lub elektrycznym.
Wykręcić srubę pod wkładką i ją wyjąć.
Trzeba mieć specjalny klucz do tych sprężyn.
Powturzę pytanie jeszcze raz jak rozkręcić wirnik? Czy do tego jest jakiś specjalny klucz?
Jak można zauważyć "te" ustrojstwo posiada trzy punkty mocowania, musisz je rozwiercić ponieważ to są nity aluminiowe no i oczywiście puźniej "te" ustrojstwo spowrotem zanitować, i do tego potrzebujesz jeszcze ściągacz by najpierw zdemontować ramie wycieraczki od zewnętrznej strony które przykręcone jest nakrętką na klucz nr. 13,
Witam, użyj w odpowiednim miejscu dwóch pasujących klucz i obracaj w przeciwnych kierunkach...
OK astra ma inny kokpit niż tigra. Wsadz głęboko uchwyty(tzn ten klucz np. ze szprychy) tak aby odgięły się zapadki, później próbuj ścisnąć i ciągnąć w prawo-lewo. Lewo i prawo i Wysunąć.Jak niebyło nigdy wyćiągane to dobrze siedzi i będzie trochę ciężko.
Dobry klucz 18 i uderz w niego młotkiem. Gwint normalny czyli prawy.
Końcówki dróżka odkręcamy zdejmujemy osłonę dróżka i specjalnym kluczem odkręcamy. Gwinty na drążku kierowniczym prawostronne odkręcamy w lewa stronę. Klucz do dostania w sklepie motoryzacyjnym lub na portalu Allegro. "KLUCZ DO DEMONTAŻU DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH" Allegro. Numer oferty: 10121792234.
Witam. Śrubę potraktuj młotkiem porządnie kilka razy, następnie szlifierką kątową przy użyciu cienkiej tarczy odpiłuj dwa boki śruby na płaski dobry klucz. Powodzenia.
Czy wiecie gdzie mogę kupić klucz do odkręcania sprężyn przeciwwagi w Aristonach? https://north.pl/karta/c00284698-4820000... Jest to narzędzie, które z jednej strony odkręca sprężynę, a z drugiej strony ją przykręca. Praca tym narzędziem, to czysta przyjemność, ale fakt, że sporo kosztuje...
Ściągnąć gałki małe - są tak bardzo zapieczone . "Odkręcasz nakrętkę od gniazda mikrofonowego" - potrzebny klucz ?
Jak przekręcam kluczyk jest "dong" i wyświetla się INSP i klucz na zegarze...co to jest ...jakiś serwis??
Klucz imbusowy i wykręcasz 4 małe śrubki w narożnikach radia ,pózniej klucze ewentualnie 4 gwozdzie i radio wyjęte.
Jest to typ mimośrodowy (przełącza się przez wykonanie 1/4 obrotu). One lubią chodzić dosyć ciężko, gdyż jest to mocno dopasowane, oraz są ciasne uszczelki (oringi), ale przełączniki są dosyć trwałe. Sama dźwignia przełącznika jest przykręcona małą nakrętką do osi (odpowiedni klucz do rozmiaru nakrętki). Całkowity demontaż jest także możliwy - trzeba...
Witam. Ja w podobnej ale chińskiej podróbie po wykręceniu śrubki z lewym gwintem. Do uchwytu wkręciłem największy jaki miałem i pasował klucz imbusowy. A tego zakręciłem do imadła. A sam uchwyt opasałem kilka krotnie jakimś starym paskiem wielo rowkowym do tego kawał rury na dźwignię no i puściło. Gwint tam jest "prawy" Wiertarki maja prościej jest...
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
Zazwyczaj po drugiej stronie osi silnika jest miejsce na klucz.
Witam też mam Fatmaxa 625 i uchwyt jak czasami założe wiertło i lekko dokręce nie idzie odkręcic trzeba imadło i klucz francuski i wtedy pójdzie.
No więc tak mam 2 problemy z radyjkiem..Clariona seryjnie montowanym w Seicencie Brush a mianowicie : - Niektóre przyciski nie działają + nie wszystkie żaróweczki (niewiem jak to nazwać to nie są diody) działają czyli nie świecą... - chciałem wyciągnąć to radio i mam pytanie czy potrzebny jest tam Specjalny lucz jeśli tak to jaki??? Sorki ale nie zabardzo...
Dzięki. Alternator udało mi się wymontować. Tak jak napisałeś wyciąga się go od dołu. Łatwiej jest go wyciągnąć razem z mocowaniem, wspornikiem. Wspornik jest przykręcony dwoma śrubami (klucz 14). Zmieniłem temat. Na demontaż alternatora. W wolnej chwili dołączę krótki opis i kilka zdjęć. Może komuś się przyda.
Uchwyt jest na sto procent mocowany na stożku. Na 100% raczej nie. Przemawia za tym rysunek z postu #7 oraz sfrezowanie wrzeciona na klucz płaski do blokowania wrzeciona przy demontażu uchwytu. No chyba, że ktoś sfrezował wrzeciono dla jaj.:)
Mam to samo z Zafirą 1,8 silnik X18XE1. Czyszczenie "zespołu przepustnicy" sprayem do czyszczenia gaźników pomaga ale na krótko. Jestem świeżo po demontażu takiego podzespołu i muszę powiedzieć, że spray wszystkiego nie wyczyścił - zrobiłem to ręcznie pędzlem i benzyną ekstrakcyjną. Teraz jest lepiej. Demontaż nie jest trudny ale musisz mieć klucz nasadowy...
Odnośnie pierwszej baterii umywalkowej po odkręceniu kurków musisz odkręcić te stożkowe tuleje wskazane strzałkami na zdjęciu. Po ich odkręceniu będziesz miał dostęp do głowic i mógł je odkręcić. U mnie w podobnej baterii tuleje te odkręciłem "ręcznie" bez użycia klucza. Do odkręcenia głowic w mojej baterii był potrzebny klucz #17. Oczywiście trzeba...
Uszkodzona elektronika, wymiana płytki na nową z demontażu
Tak trzeba jeszcze mieć klucz pneumatyczny.
Obstawiam że to zwykły klucz rurkowy, ja właśnie takiego używałem do demontażu wolnobiegu.
Potwierdzam,nie trzeba wyjmować deski.Giętki klucz torxowy i śrubki odkręcone
Witam.Mam bardzo proste pytanie.Jaki rozmiar klucza do sciagniecia kierownicy i czy musi byc to klucz nasadowy?Nie mieszkam w polsce dlatego takie pytanie,bo tu w niemczech te auto nienalezy do popularnych.
Oryginalne wirniki od alternatora ze sprzęgłem maja otwór pod klucz, do niby łatwiejszego demontażu bieżni. Faktycznie potrzebny jest specjalny klucz, ale podjedziesz do firmy gdzie naprawiają alternatory i Ci dokręcą, z odkręcaniem uszkodzonego jest większy problem. Robiłem to sam, ale parę lat temu, a klucz mam do tego. W moim przypadku pasował.
Łożysko jedno, dwurzędowe, zabezpieczone pierścieniem segera.. Do demontażu porządny klucz torx T-40, najlepiej z grzechotką - jedno przeskoczenie klucza i rozbiórka całej pralki.
Może zastosujesz coś takiego "Uniwersalny klucz nasadowy" https://obrazki.elektroda.pl/1292729600_...
Trzeba mieć specjalny klucz do sekcji.
najpierw zobacz czy żadna część nie jest ułamana, a dokładnie pęka taka tulejka z dwoma uszami 4mm wys i dwoje uszu na niej też ok 4 mm(urywają sie uszy jak zamek ciężko chodzi, albo przy próbie włamania - jest to zabezpieczenie które ma właśnie pękać przy próbie otwarcia nieodpowiednim kluczem) na tą tulejkę zakładasz sprężynke tak żeby była naciągnięta...
Tak, o to chodzi. No raczej będzie do tego potrzebna żabka lub podobnego typu klucz.
Problem „ikonka z kluczykiem“ jest spowodowany usterką jednego z zamków tylnych drzwi. Diagnoza może wystąpić, jak pokazano. https://obrazki.elektroda.pl/3437241900_... Połączenie zamków drzwi tylnych pokazano na poniższym rysunku. https://obrazki.elektroda.pl/8095559900_... Stan mikroprzełącznika „WŁĄCZONY“...
klucz to lepiej weź 13
Jak nie wyświetla F05 to wymień ten przekaźnik, demontaż panela to są sekundy ale potrzebny będzie klucz T10 lub T8, bo takie tam wkręty możesz spotkać. Powodzenia, jak masz nowy przekaźnik i dobry odsysacz. Uważaj przy składaniu na ustawienie pokrętła programatora, nic na siłę, weź lupę i obejrzyj zamek w pokrętle i otwór w wybieraku modułu! Bo na...
Te śruby to pomyłka genetyczna, nie przejmuj się. Wiele z nich już wycinałem dremelkiem. Miękkie dziadostwo plus pasta i problem gotowy. W warsztacie mam stać kuwetki z nowymi śrubami i podkładkami i ustawowo zawsze biorę komplet nowych na zwyczajowy klucz. Jeśli dwa prania zrobiłeś i jest sucho to można uznać robotę za zakończoną.
A jak myślisz o tej co wysłałem Że mnie to jedna cholera- to nie jest atestowany klucz specjalizowany do demontażu klapy na kiblu w Międzynarodowej Stacji Kosmicznej :P Gdzie można kupić dobry respirator dla kota? Szukałbym na chińskich portalach handlujących wszelkim badziewiem, wszak tam wszystko jest :P Krótki trzonek Jak powiadają starodawni samurajowie...
Klucz płaski chyba jednak - nie...
Ten element do tanich nie należy. Do demontażu potrzebny jest klucz imbusowy. Wiele rozkręcania niema.
gdzie tam trzeba posiadac specjalny klucz?
Jeśli nie uszkodziłeś fabrycznych termopadów przy demontażu chłodzenia to warto je zostawić w spokoju i wymienić tylko pastę.
Przytrzymujesz wirnik hydrauliczny kluczem do rur lub wkręcasz go w imadło, zakładasz klucz i odkręcasz.
Praktycznie we wszystkich starszych konstrukcjach "luster" przednią soczewkę demontuje się przez wykręcenie z gwintu pod filtr mocującego ją ringu. Służy do tego specjalny klucz nastawny który łapie ring w kilku miejscach. Oczywiście w warunkach amatorskich coś się zawsze pokombinuje, ale pozostaną wyraźne ślady demontażu.
Faktycznie.Dziwny klucz,ale się właśnie nim udało
Witam. Z tyłu kierownicy masz dwie śrubki na torx lub imbusy, weź klucz i odkręć. Wszystkie czynności wykonuj na odpiętym akumulatorze.
Nic nie blokujesz. Pasek naciągnięty i uderzasz w klucz młotkiem. Oczywiście w prawo
Da się zrobić bez kanału.Podstawowe klucze płaskie i nasadowe wystarczą nie potrzeba nic specjalistycznego może tylko klucz dynamometryczny do dokręcenia koła zamachowego.Do tego podnośnik typu żaba do podstawienia pod silnik.Pamiętaj żeby do wnętrza skrzyni nie wpadł ci trybik od napędu linki licznika bo zdarza się że wpadnie.W tym modelu wyjęcie skrzyni...
Radio jest mocowane od tyłu w tym połokragłym elemencie .Trzeba to wyjąc jako całośc.Pod spodem dośc głeboko jest dwie śruby na klucz 10mm .Jak je odkrecisz to ma zejśc z całem panelem .Po tak długim okresie urzytkowania ten panel samoistnie sie skleja z deską rozdzielcza ,dlatego trzeba go energicznie pociągnąc .
Ta głowica to Everis 4240 na wkładkę RA Danfossa, ta nakrętka służy jako zacisk na element trzymający na głowicy, jeśli zakręcisz głowicę i dobrze ją chwycisz to możesz nią kontrować nakrętkę wtedy powinna puścić. Chyba że ktoś to dociągnął jakimś kluczem wtedy musisz działać tak jak pisze kolega wyżej. Tylko tak jest bardzo mało miejsca na klucz.
Do demontażu wiskozy potrzebny jest specjalny klucz do zablokowania koła sprzęgła. Można kombinować z kluczem żabką, ale to zwiększa ryzyko, że coś się uszkodzi. W sieci z pewnością znajdziesz jakąś fotorelację z demontażu sprzęgła wiskotycznego.
Witam serdecznie. Tłoczki w zaciskach hamulcowych w moim C15D chodzą ze zbyt dużym oporem. Chcę je rozebrać, usunąć zanieczyszczenia i tlenki. Zaciski są skręcane śrubami na klucz trzpieniowy pięciokątny. Czy oda mi się wysunąć całkowicie tłoczek i założyć go ponownie po wyczyszczeniu bez rozkręcania tych śrub? Nie mam kluczy pięciokątnych i chcę się...
Witam Może ktoś spotkał się z taką usterką. Panel nie "zatrzaskuje się" jest na stałe opuszczony. Nie mogę stwierdzić czy coś nie jest ułamane ponieważ nie mam pomysłu na demontaż tego radyjka, proszę o podpowiedź jak wygląda "klucz" do wyciągania i czy trzeba coś jeszcze do demontażu. Pozdrawiam.
Najpierw oczysc nakretke z tej szarej farby . Oczysc otwor srubki tez z farby by dopasowac i "DOKLADNIE" umiescic klucz inbusowy do tej srubki blokujacej odkrecenie termostatu . Pomalowane ladnie wyglada, ale w wielu przypadkach jest problemem w demontazu . Dla przykladu zalaczniki Twoja glowica starego typu RA . Drugie zdjecie to adapter do zamocowania...
Podstawka lampy UCH21 słabo kontaktuje, zanika odbiór przy przełączaniu zakresów, przy lekkim ruszeniu lampy - trzeszczy bardzo. Przy takich objawach niekoniecznie jest to wina podstawki. Często jest to wadliwa lampa UCH21, która ma wyprowadzenie katody połączone na klucz lampy. W pierwszej kolejności zamień miejscami lampy UCH21 (w odbiorniku są dwie...
To coś takiego, ze dwa rozmiary są chyba do popularnych kompresorów. https://www.tesam.pl/s0001308-klucz-tarc...
W akcie desperacji właśnie udało mi się dorobić taki klucz z rurki aluminiowej 10mm :-D
Łożysko ocenia się wizualnie (np kiedy widać już rdzawy zaciek), na ucho, lub po prostu trzeba je wyjąć i sprawdzić w ręce. Łożysko wykręca się ze zbiornika, jest montowane na gwincie. Chyba każdy kto zawodowo robi AGD dorobił sobie jakiś ściągacz / klucz do wygodnego i szybkiego demontażu, amator musi się wykazać inwencją i pomysłowością, albo po prostu...
Tak, oczywiście. To właśnie klucz do tego, co można wyodrębnić, wydaje się mieć coś wspólnego z LSC Moodlight. Po prostu w to nie wierzyłem i chciałem kolejnej ekstrakcji.
O widzisz, coś takiego! I cena też jest niska. Z tego co widzę umożliwi demontaż koła bez demontażu alternatora. Dzięki zico!
Nie ma takiej możliwości.najlepiej najpierw wyjąć fotele razem 8 śrub na torxy a następnie dechę.po bikach na 13 bodajże klucz i w jednym bodajze jeszcze miejscu a następnie torxy.
Na zdjęciu widać że numer twojego wtryskiwacza to 0445115007 i takich szukaj. Wtryskiwacze te mają kody IMA naniesione na cewkę od góry i nawet go trochę widać. Po wymianie ja zawsze wprowadzam nowe kody. Będziesz miał sporo problemów z demontażem, patrząc na zdjęcie powiedziałbym, że nigdy nie były demontowane bo śruba mocująca jest bardzo mocno skorodowana....
Witam. Na pewno uchwyt zakleszczył się na gwincie . Można spróbować odkręcić kluczem hydraulicznym. Złapać za uchwyt i energicznie pociągnąć. Uchwyt ma prawy gwint.
Potomnym: Są 2 śruby w komorze silnika a nie jedna. Jedna na nimbusa 5 dóga na klucz 10 na podszybiu 5 cm nad tą na imbusa. Ciężko ją zobaczyć bo jest trochę schowana. Dla mnie ta śruba była najgorszym krokiem do przeskoczenia.
witam Polecam HAMRON ,kupiłem jakiś czas temu w Jula daje radę juz z 4 lata Pozdrawiam Podpisuję się pod tym. Zresztą już to pisałem wcześniej w tym temacie. Klucz, który posiadam już odrobił swoją cenę z grubą nawiązką. Zrobił też parę zawieszeń i demontaży różnych rzeczy.
WD-40 i "ruski klucz" nie pomógł, to tylko miejscowe grzanie małym palnikiem pomoże, nawet gdyby ktoś zastosował klej. Trzeba być przygotowanym na zmianę uszczelniaczy wału, bo pewnie ze względu na temperaturę ulegną zniszczeniu. Jeśli został ścięty klin i podejrzewasz przesunięcie koła magnesowego na wale, to po usunięciu nakrętki będzie to widoczne....
Nie ,,skrzynkę" tylko zmieniarkę na 5 dysków CD. Trzeba ją wyjąć z metalowej obudowy, wypiąć 2 flexy (taśmy) i wrzucić tutaj fotkę. Do demontażu podajnika (,,tacki") trzeba zrobić sobie klucz, którego bit (gwiazdka) jest wytłoczką z tego samego tworzywa co korpus mechanizmu. Są na youtube hiszpańskie filmiki o demontażu CR16.Wrzucić ,,panasonic cr16"...
I niby jak ma zablokować wał? Duży klucz pneumatyczny, inaczej będą uszkodzenia.
Tzn. chodzi mi o to, że jest to radio Becker - i czy takie podejdą (w opisie do Becker), jak w linku poniżej. Czy jednka muszą być jakieś inne http://www.tme.eu/pl/details/klucz-65.24...
Samo psikanie nic nie da. Albo sam wyjmij i oddaj do kogoś do regeneracji albo oddaj do kogoś kto ją zdemontuje i naprawi. Samemu możesz mieć problem z demontażem bo tak są śruby zrywalne i teraz nie mają elementu na który zakładasz klucz więc jest trochę kombinacji z wyjęciem.
Coś mi się wydaje że te zawiasy nie mają żadnej regulacji... Chyba jedyną regulacją tam jest tyko demontaż trzpienia/bolca zawiasu i wkręcanie/wykręcanie części zawiasa w drzwi i framugę. Ale jak zdemontować trzpień/bolec zawiasu na razie nie wiem. https://obrazki.elektroda.pl/8867249300_... Obracanie w miejscach które wskazują strzałki...
Witam. Mam następujące pytania; 1-czym "odkręcić" mocowanie łożyska w hurtowni elmark ul obywatelska 98 http://www.elma-rk.pl/ jeśli chodzi o klucz polecam imbus nr 5 firmy bahco
Koło bezwzględnie do wymiany. Musisz mieć specjalny klucz do jego zablokowania.
Oczywiście, jak zawsze. Ani typu, ani modelu wiertarki. Ale jeśli to wiertarka tego typu, a może nawet ta sama. To. Tam gdzie koniec strzałki jest miejsce na płaski klucz. I po prostu, klucz tam założyć, zblokować, a następnie uchwyt mocujący (futerko) wiertarki odkręcić. https://obrazki.elektroda.pl/9141907200_...
Jak zdemontować grzałkę w tym modelu? Robiłem to ostatnio, przepaliła się. Musisz dobrać pralkę od tyłu. Odkręć wąż dopływowy i odpowiecznik (tą białą ramkę - śrubowkręt krzyżakowy). Potem kluczem 10siądka nasadowym odkręcasz obudowę. Na dole, nad modułem (tak z prawej strony - po kablach dojdziesz) jest grzałka. Spisz sobie wtyki grzałki na kartkę,...
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
"Klucz do blokady kół rozrządu" na znanym portalu aukcyjnym .
Jestem po wymianie tulei, listwa zębata wyciągnięta, oczywiście wałek ślimakowy jako pierwszy musi być wymontowany do tego potrzebny specjalny klucz 24 cal 12 kątowy ja kupiłem nasadowy przedłużany, trzeba pilnikiem powiększyć otwór żeby wszedł wałek ślimakowy do środka, przy okazji oczywiście drążki i końcówki kierownicze wymienione i nastała cisza,...
W rozecie masz centralny otwór od strony półosi długi klucz HEX (imbus) nie pamiętam albo 5 mm albo 6mm i wykręcasz śrubę. Po tym zabiegu rozeta półosi powinna wyjść. Tylko uważaj bo wyleje się trochę oleju ze skrzyni. Albo trzeba go upuścić albo podnieść tak by auto było przychylone przy demontażu.
Z wyciaganiem alternatora w tym modelu też nie ma jakiegoś specjalnego problemu - na spokojnie do około godziny roboty. Pierwszy raz najgorszy jest, zwłaszcza odkręcić te dwie śruby obok osłony termicznej wydechu - a wystarczy je lekko zluzować dosłownie (płaski klucz 16mm, cienki dość), ale to już po demontażu się człowiek tego dowie😉. W razie wymiany...
pomocy!! mam pytanie , czy przy wymianie stacyjki w matizie z imobilajzerem wystarczy wymienić wkład i będzie ok? czy trzeba dodatkowo programować nowy klucz . i jak dostać się do zamka drzwi (mam wkłady do wymiany). pozdrawiam .
Zdejmujesz maskownice górną i dolną kolumny kierowniczej, demontujesz kierownice, odłączasz przewody manetek, i śrubę na imbus 6 lub klucz 10mm i demontujesz manetki z kolumny kierowniczej.
Sposobem na takie zarazy jest klasyczny śrubokręt - a właściwie 2 sztuki. jednym blokujesz jedną stronę zegera, drugim podważasz (tam jest nawet takie podcięcie - na zdjęciu po lewej stronie) i próbujesz wyciągnąć przynajmniej kawałek poza rowek - tak żeby się na krawędzi zahaczył. Jak będziesz miał na zewnątrz choć kawałek - powinno pójść. Szczególnie...
Ta głowica jest zabezpieczona śrubką imbusową na klucz o rozmiarze 2. Widać ją nawet na zdjęciu, które zamieściłeś. Odkręć ją, a głowica sama zejdzie. Pozdrawiam
Może wiecie jaki rozmiar ma śruba mocująca przewód elastyczny do zacisku? Podobno do odkręcenia należy użyć klucz 11. Wmądrej książce wyczytałem że każdorazowo przy demontażu należy wymienić podkładki miedziane, stąd moje pytanie.
Powinno zejść bez ściągacza - przynajmniej tek było u mnie. Jedynie dorabiałem specjalny klucz do odkręcenia samego koła od wału. Pzdr.
Na 100% jest śruba, bo wkładam tam sam mały bit, tylko z wkrętakiem nie ma podejścia. Znajdę klucz z grzechotką, to sprawdzę, czy tym coś zdziałam. Choć nawet po udanym odkręceniu będę obawiał się uszkodzić jakieś rurki przy demontażu. Dzięki za przeniesienie tematu.
Klucz do radia do fiata mają tylko we Fiacie. Musisz tam podjechać i poprosić o wyciągnięcie, ewentualnie spróbować kawałkami cienkiej blaszki po bokach.
Musisz mieć specjalny klucz do odkręcenia krućcy i tam są oringi,robię to często.
Ponieważ nie doczekałem się na dobre rady ,wziąłem się sam do roboty.Krótko opiszę co i jak może komuś się przyda.Otóż demontaż cylindra sprężarki ,potem tłoka sprawa b.prosta -potrzebne klucz 13 do odkręcenia cylindra i głowicy.Kłopot/ jak dla mnie/ zaczął się dalej ;korbowód przykręcony jest śrubą M8 o dług.gwintu 30mm i posiada gwint lewostronny.Po...
Jeżeli nie znajdziesz pod kropką nakrętki, to trzeba stuknąć pokrętło od tyłu: duży klucz płaski oparty na twardym plastiku, żeby nie zniszczyć chromów, i walnąć weń młotkiem.
Co się blokuje, pokrętło? Pisz jaśniej! W W190 nie ma pokrętła do regulacji prędkości wentylatora, jest przełącznik suwakowy. Skoro nie chce się przełączać, to widocznie wytopił się plastyk pod stykami albo rozleciały się zestyki i blokują- wymiana, naprawiać nie ma sensu. Demontaż dość kłopotliwy, trzeba rozebrać całą konsolę środkową. Zaczyna się...
Laguna II 3.0V6 demontaż rozrusznika. Najprościej wyjąć go od dołu -zdjąć dolną plastikową osłonę pod silnikiem i po prawej stronie po miedzy filtrem a chłodniczą oleju skrzyni znajduje się rozrusznik ,przykręcony na trzy śruby (klucz 16) . Ja osobiście wyciągałem go wolną przestrzenią od filtra w stronę dołu . Potrzebne klucze do demontażu to 8,13,16...
Najpierw wykręć tę z torxem t40 z braku laku zrobisz to kleszczami jakich używają hydraulicy tylko musisz zablokować bęben przed obrotem np sztachetą lub jakimś kijem . Pomocy rodziny nie polecam bo to grozi kalectwem a sam bez jakiegoś patyka to nie zrobisz. Klucz z grzechotką też dałby radę o ile gniazdo torxa przeżyło a jeśli nie masz nowej śruby...
No właśnie tak najczęściej jest wyjmowany i najłatwiej jest go wyjąć: nie ruszając skrzyni! Podstawiamy klocek + deskę pod skrzynię biegów na "wysokości" półosi. Podstawiamy klocek + deskę pod miskę olejową silnika. Odpinamy przewody do silnika (paliwowe i elektryczne). Odkręcamy osłonę łączącą silnik ze skrzynią (3 sztuki śrub M6, klucz 10). Odkręcamy...
citroen klucz demontaż sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz
drukarka epson instalacji unitra g8010 przegrywanie kaset
chrysler voyager naprawa drona
MUX-3 Łochów powiat Węgrów – zaniki sygnału w dzień, siatkowa antena ze wzmacniaczem, troposfera Nissan Qashqai J11 1.5 dCi 2017 – problem z adaptacją nowego wtryskiwacza, kodowanie IMA