Tak to ten sam korek.
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Korek napełniania powinien być na taki sam klucz jak spustowy
Wsteczny jest niezsynchronizowany więc trochę gorzej wchodzi. linki z samoregulatorem raczej wadliwe nie są. Tylko trzeba je umieć demontować. Sprawdź dla pewności poziom oleju w skrzyni. Sprawdza się poprzez otwór kontrolny w obudowie skrzyni. Jest zakręcony metalowym korkiem na klucz imbus 17. Innych nie odkręcać absolutnie. Olej 75w90 koniecznie...
Witam. W pobliżu lewej półosi są dwa korki na klucz imbusowy 17mm. Dolny służy do spuszczania oleju, górny do uzupełniania i kontroli poziomu jednocześnie. Olej to 75W90 GL-4 lub GL4/5 (GL5 podobno się nie nadaje) olej musi być syntetyczny. Dolej szybko bo skrzynia może się uszkodzić i koniecznie zlokalizuj wyciek. Pozdrawiam.
Myśleliśmy że wystarczy wytworzyć ciśnienie w zbiorniku ale jak wody nie było tak nie ma 😒 Ciśnienie w zbiorniku, będzie, czy nie, nie ma wpływu na pracę ssącą pompy. Pompę, a właściwie rurę ssącą najlepiej zalać trójnikiem, poprzez odkręcenie korka zaznaczonego strzałką czerwoną.Jak odkręcić korek? Dobry klucz, czasem potrzebna przedłużka...
Panowie myjka zakupiona. Jest to Kranzle quadro 1000 tst. Juz ja troche testowalem. Pracowała ok 4 godz i zobaczyłem ze sie poci spod tych trzech korków na klucz 22 w gornej czesci głowicy. W ten pośrodku wkrecony jest ciśnieniomierz. Czy tam sa podkładki miedziane czy oringi. Co trzeba wymienic? :)
Od strony lewego koła, na blaszanej pokrywie klucz 19
Kolego u góry jest taki korek bodajże klucz 19,pomiędzy wyjsciami na wtryskiwacze
szukaj a znajdziesz.Dla ułatwienia, są na klucz 24
Taka przyjemność to koszt do 20zł.
Albo blokada się połamała albo gwint za kamieniony , kiedy ostatni raz korek był odkręcany? Można rozciąć korek aż pokaże się nam nakrętka pod klucz nasadkowy 27. Jeśli zdecydujesz się sam rozbrajać korek mogę ci jakąś foto instrukcję zrobić a jak nie, możesz mi to przysłać na warsztat.
Przy skręcie do oporu jest do 180 bar, ale ciężko skręcić z orbitrola, bo wychodzi na siłownik skrętu. Też jest tak około 180. Dodano po 2 Wyrobiło się gniazdo w tym LS z lewej strony, co pod kabiną. Tam są sprężyny pod korkami na klucz imbusowy.
Możesz to zrobić. Odkręć te kilka śrub po obwodzie i obudowa zejdzie.
ktory rok tego clio ? Dodano po 38 masz w misce dwa korki 1)na klucz trojkatny to korek spustowy 2)na klucz kwadrat to korek kontrolny.Na odpalonym silniku i przy temp. silnika ok 40C, odkrec korek kontrolny,powinno sie z niego obficie ulewac (to poziom oleju jest ok),jezeli nic nie leci uzupelniaj bardzo powoli olej przez rurke z gumowym korkiem.
Witam. Mam pytanie gdzie znajduje się korek do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów manualnej w Oplu astrze benzyna silnik Z16 SE ? Zamierzam sprawdzić poziom oleju, ale nie wiem gdzie jest korek kontrolny i na jaki klucz. Pozdrawiam.
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
Ten korek jest najprawdopodobniej „do stożka ” i żadna śruba Ci nie spasuje . Szukaj korka spustowego ze skrzyni biegów od fiata , najprawdopodobniej jakieś starsze punto powinno pasować .
Grzejniki są skręcane wewnątrz - na końcu jest korek potrzebny klucz i rozczłonujesz na pojedyncze żeberka.Emalia na zewnątrz nie przeszkadza...
Od dłuższego czasu szukam korków z otworek aby dać odpowietrznik do moich starych kaloryferów żeliwnych. Średnica korka zew to 60mm, średnica klucza to 40mm. Wszyscy co sprzedają to mają Średnica zewnętrzna korka 50 mm na klucz 42. A odpowietrzników automatycznych w korku jeszcze nie spotkałem, do aluminiowych są :(
Witaj. Ja tak miałem we fiacie sedici. Korek wlewowy do skrzyni na klucz kwadratowy się "objechał". Dospawałem kawałek śruby M10 z łbem na klucz 17. Śruba o twardości bodajże 10.9. Nic się nie stopiło ale spawałem punktowo elektrodą 2,5. Przyspawałem w 3 punktach, po każdym punkcie odczekałem do wystygnięcia. Spawanie sprawiło również że klej na którym...
Lub prostszy sposób: 1. Spuszczasz olej korkiem klucz 14 2. Odkręcasz 4 śruby dekla klucz 12 3. Wyjmujesz zawleczke 4. Dokręcasz nakrętke klucz 24 tak żeby kolo sie swobodnie obracalo i nie miało luzu 5. Zakladasz zawleczke 5. Nakladasz smar do dekla. 6. Przykręcasz dekiel 4 sruby 7. Odkręcasz korek i wlewasz ze 20 ml oleju strzykawka. 8. Zakrecasz...
Znajdź jakiś normalny warsztat w swojej okolicy. Wkładki do tego samochodu są dostępne w zamienniku (Valeo). 2 szt. z kluczem kosztują 250-300 zł. Za wymianę też dużo nie zapłacisz. W C3 jest tylko jedna wkładka od strony kierowcy. To nie jest rozwiązanie bo co z wlewem paliwa ? Będę musiał mieć dotychczasowy klucz do korka wlewu i nowy klucz do nowej...
A z czego mogę dorobić taki wałek żeby ustawić tarczę sprzęgłową. A klucz do odkręcenia korka spustowego oleju w skrzyni biegów to imbus 12 ?
Te "śruby", to korki jeden metalowy, a drugi plastykowy. Oba muszą być szczelne, bo po to jest korek, żeby zamykał szczelnie zbiornik z wodą. Zdarza się, że jeden jest zrobiony na klucz (sześciokąt) nr 46, a drugi (nr 55)może być na "krzyżak. Jeśli nie dokupisz takiego, to kup "normalny" korek 1/2" i wkręć na lnie, czy teflonie. Dodam jeszcze, że celem...
Typowo jest z tyłu grzejnika (korek pełny) gwint lewy a to znaczy że wkładając klucz w otwór po tylnym korku odkręcamy w prawo.(lewy gwint oznacza kierunek dokręcania) Z przodu grzejnika typowo jest gwint prawy. To z kolei oznacza że odkręcamy w lewo. Dotyczy to także złączek (uprzedzam pytania) bo złączki mają gwinty po połowie - prawy i lewy. Cały...
Panowie co wy piszecie -wtych autach jest skrzynia typ IB-5 jest jeden korek-sruba na klucz imbus 8,znajduje sie od strony chłodnicy na wysokości czujnika wstecznego biegu . Poziom oleju w skrzyni do 5 milmetrów poniżej krawędzi otworu Oleju w nich się nie wymienia chyba że naprawia się skrzynię .pozdrawiam awrukaj1
Jeszcze pytanie z czego jest miska, bo jak stalowa i przerdzewiała to moim zdaniem lepiej nie ruszać, bo korek może wyjść z kawałkiem miski, albo jak klucz wyskoczy z gniazda w korku to może zrobić dziurę w nadwyrężonej korozją misce. Jeśli olej trzeba wymienić to odessać przez "bagnet", a w najbliższej przyszłości pomyśleć o nowej misce.
Witam wszystkich specjalistów branży samochodowej. Mam zamiar wymienić olej w skrzyni biegów w A4 diesel z 96r. Pytałem kilku mechaników. Jeden mówił , że oleju się nie wymienia w skrzyni biegów , drugi zaś mówi że trzeba wymieniać. Jak to jest naprawdę. Proszę o pomoc. aby wymienić olej potrzebny jest charakterystyczny klucz z dziurą tzw. TORX. Orientuje...
Zależy który korek między rurkami. Mały jest na zwykły klucz. Duży na klucz specjalny. Do glowiczki też potrzebujesz specjalny klucz. Uszczelnienie kupujesz w komplecie, takie samo jest w TDI. Pod glowiczke kupisz oddzielnie. Simmering na wałek z przodu tez oddzielnie. Jak odkrecisz glowiczke to musisz dawkę później ustawić. Pompe w razie czego kupisz...
korek masz pod kolektorem ssącym bodajże 11 klucz najlepiej nasadką
Gwint korka M14*1,5*14, klucz 17, podkładka miedziana, powinna byc w komplecie z korkiem. Zobacz tu: http://czesci.4cars.pl/samochodowe/HYUND...
Wkleiłem zdjęcie i opisałem. Raczej rób to na zimnym kotle bo możesz zagotować wodę na kotle jak ci długo zejdzie z czyszczeniem (nie wiem czy to kocioł zasypowy, z dmuchawą czy retortowy, nie widać dobrze) Ja to robię na palonym kotle, ale mi to zajmuje max 3 minuty. Ty rób to na wygaszonym kotle. Po wykonaniu czyszczenia i zakręceniu korka, nie zapomnij...
Zdejmujesz ten dekielek ze zdjęcia 1 i wlewasz olej Zdjęcie 2 - tak to jest korek spustowy. U mnie akurat jest na imbus, ale to bez znaczenia. Klucz do odkręcenia kupisz w sklepie motoryzacyjnym lub na alle-drogo (komplet jakieś 40 pln).
Witam, tak można spuścić płyn z bloku silnika, korek znajduje się pod kolektorem ssącym( taka mosiężna śrubka na klucz 13mm). Instrukcja podaje, że ma wejść ok 6,7l.
Skrzynia zapewne 8hp od zf, choć to trzeba ustalić po numerze vin. Wpisz w Google frazę bmw 8hp i włącz grafikę. Po prawej stronie skrzyni zobaczysz korek na klucz ampulowy 8mm. Odpalasz auto i odkręcasz korek jak leci olej, to jest stan prawidłowy. Jak nie poleci, to trzeba dolać. Ale warto rozważyć wymianę oleju dynamiczną.
Dospawać nakrętkę. Klucz udarowy. Po spuszczeniu oleju, poprawić gwint. Nowy korek i nowa podkładka. Dokęcać zawsze kluczem dynamometrycznym!
Witam Kolego zrób tak jak podał to w załącznikach "drozdzak" i pod żadnym pozorem nie odpalaj silnika dopóki nie zalejesz olejem skrzyni do poziomu przelewu tzn. tej rurki, jak zacznie z niej kapać, wówczas możesz odpalić auto i uzupełnić znów poziom oleju do maksimum. Korek spustowy jest na ten specjalny klucz natomiast korek do napełniania jest na...
Uszczelka przy korku zasypu soli była również do wymiany. Klucz do odkręcenia zasobnika soli 64mm.
Korek kontrolny jest pod czarną plastikową pokrywą od przodu pojazdu, wchodzą do niej linki zmiany biegów. Jest ona mocowana za pomocą kilku zatrzasków. Korek jest na klucz imbusowy 8.
To co narysowałeś - to po lewej? a temat - po prawej? Dlaczego tak dziwnie pokazałeś półprzekrój korka? - bo z rys po prawej nic o środku korka nie wiemy, zapewne jest pełny - a na twoim rys. wygląda jakby był z otworem i też nieprawidłowo, bo otwór miałby średnicę = wewn. średnicy gwintu. Wg mnie powinna być kreskowana cała pow. dolnej połówki korka,...
Rozumiem że ta procedura dla DP0 przy silniku 2.0 8v opisana przez automix jest aktualna? Może jakieś uwagi? Korek spustowy oleju ASB znajduje się na dole skrzyni ( klucz - o ile teraz dobrze pamiętam 21 lub 22 ). Korek ten wygląda jak taka podwójna śruba ( jedna na klucz 18 druga jw. ) Wykręca się tą większą. Olej nalewamy przez śrubę w górnej części...
Witam .Może być to powodem trzeba wymienić olej, na pewno po takim czasie bez wymiany(możliwe) popłynie ze skrzyni żurek.Zalecany olej ATF Plus4 1.9-2.2 litra a korek spustowy na dole skrzyni chyba na klucz 13mm.Chyba lepiej skonrolować olej jak wymieniac skrzynięPozdrawiam
Zwykła nasadka 36mm. Jak już tak się przygotowujesz to bierz też zestaw naprawczy do korka spustowego, bo po garażowych grzebalcach zawsze gwinty w misce rozwalone.
Spustowy korek w bloku jest i znajduje się pod kolektorem wydechowym i jak popatrzysz wzdłuż rury to tam jest śruba na klucz 14 i to jest ten korek.
W zespole wodnym podgrzewacza masz za korkiem zaślepiającym /klucz 12/ regulator przepływu wody przez zwężkę venturiego. Może być, że właśnie w zwężce masz utrudniony przepływ co może powodować spowolnienie zadziałania zaworu gazowego lub zabrudzenie na zwężce
Wszystko było czyszczone, wykreciłem bak i przeczysciłem, tak samo wszystkie wężyki. Jakby nie działało odpowietrzenie baku, to musiałby być to błąd konstrukcyjny. Korek jest na klucz z widocznym odpowietrzeniem, niedaleko wlewu baku jest wężyk przelewowy, który też był czyszczony.
Samochód na kanał, wchodzisz pod niego i na skrzyni biegów jest korek, prawdopodobnie na klucz imbusowy. Na samym dole skrzyni do zlania oleju, od przodu śruba, korek do kontroli poziomu oleju i od góry skrzyni do uzupełniania.
Ostatecznie sprawdził się klucz do filtrów i ściereczka ochronna. Polecam.
Z tyłu przy szynie zaczepu masz korek na 13 klucz z bagnetem. https://obrazki.elektroda.pl/7442815900_...
Chcąc wymienić olej, należy w dolnej części skrzyni odkręcić korek spustowy (śruba na klucz ? 24). Po spuszczeniu oleju i zakręceniu korka, olej wlewamy przez rurkę miarki oleju. W skrzyniach AW (Aisin Werner) filtra oleju nie zmieniamy, ponieważ jest zabudowany w środku (wymiana podczas naprawy skrzyni). Pańska skrzynka AW 55-50SN. Olej to ATF IID...
Inspekcje trzeba skasować, napewno kompem można a czy manualnie tego nie wiem. Dzisiaj robiłem taki zabieg zobacz czy masz taki duży sześciokont do filtra paliwa, jakiś klucz do filtra oleju można i paskiem jest dużo miejsca po odkręceniu zbiornika wyrównawczego reszta to pestka, klucz 19 do korka oleju. Dodano po 2 Co do odpowietrzania to jeżeli wyciągniesz...
Witajcie. Posiadam kompresor Black & Decker 50L chciałbym wymienić w nim olej, mam więc pytanie ile wchodzi tego oleju i czy korek spustowy to ta mała śrubka (klucz 8mm) zaznaczone na czerwono, i którędy go wlać czy przez bagnet który jest tuż nad tym korkiem?
Kupiłem niedawno takie dwa reduktory dla siebie i kolegi u kolegi był wkręcony orginalnie korek na klucz imbusowy a w moim korek z plastiku tylko wciśnięty. Zrobiłem na poczekaniu korek a serwisant zaprzyjaźniony powiedział że otwór może zostać otwarty i niby tak może być. Jeśli trzeba to zamieszczę film jak zrobić zaślepkę
Klucz rurkowy. To jest dokładnie 75mm czy 3”?
Na forach podpowiadają, że jest tam sześciokąt(imbus). Próbowałem , 8 za luźny, 9 nie wchodzi. Czy w amerykańcach są jakieś między wymiary? Czym to odkręcić? Jakiego klucza użyć? pozdrawiam Stach Amerykanie stosują niemetryczne wymiary, potrzebujesz klucz w wymiarze calowym.
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest nad lewą półosią tą krótką. Na pewno jest na klucz 13. Poziom oleju powinien być równo z korkiem wlewu oleju do skrzyni.
Korek wlewu znajduje się na górze .Na klucz imbusowy. Olej 75w80 .14 litrów.
Punkt przelewowy może służyć jak miejsce dolewania oleju. Pompka do wlewania oleju, wężyk i ładnie wszystko wchodzi. Obok miejsca gdzie wchodzi lewa półoś jest taki punkt przelewowy, korek na klucz 13.
Panowie proszę Was o pomoc. Ostatnio w moim polonezie atu plus 1.6 GLI wymieniałem płyn, oczywiście nie tędy co trzeba tzn. zamiast korka przy kolektorze wydechowym, odkręcałem korek na klucz imbusowy znajdujący się zaraz za czwartym cylindrem ( praktycznie na nim ) oczywiście z imbusa zrobiłem dziurę a nie odkręciłem. Nic mi stamtąd na szczęście nie...
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Luzujesz korek na ampula. Wykręcasz całkowicie napinacz, klucz 27 czy 30, jakoś tak. Potem wykręcasz korek, wyciągasz sprężynkę. Wyciągasz przodem trzpień napinający. Wkręcasz pusty korpus w blok. Wkładasz trzpień do środka, sprężynę i zamykasz korkiem na ampula. Trzeba torchę siły, żeby przezwyciężyć opór sprężyny.
centalny reczny , szyby korbotronik , klima czterostrefowa korbotroniczna, kierownica regulowana fotelem ktory trzeba do niej "wyciagnac" w dodatku tylko przod tyl i pochyl oparcia zero poprostu zero nawet gorzej niz w polonezie bo korek wlewu oleju na klucz a polonez na lineczke otwierany od sierodka
Dzięki Korek. Klucz pasuje. Mam nadzieję , że już nie będzie się wyłączać. Ciekawe co źle robiłem. Pamiątkę sczytywałem po sda/scl jak wcześniej widać źle. Tę również tak samo zaprogramowałem. Mam nadzieję że już będzie dobrze.
Klucz jest większy niż 32 mm. Jeśli to stara naba, to nawet 48 mm., w nowszych nieco mniejszy klucz (bodajże 42 mm.), ale zawsze można użyć "szweda" (dużego). Oczywiście woda musi być spuszczona z tego grzejnika. Korek wykręcić, dokładnie wyczyścić brzeg żeberka, do którego jest wkręcony ten korek (korek też wyczyścić lub dać nowy), dać nową uszczelkę,...
w moim Passacie 1 i 5 ciężko wchodziły, ale po dolaniu oleju do skrzyni problem zniką. Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów. Korek imbusowy na klucz 17 imbus.
Witam.Utrata mocy w układzie hydraulicznym wiąże się sie oczywiście ze zbyt małym ciśnieniem.Jeżeli w układzie był zmieniany olej to hydraulika powina sie odpowitrzć.Trzeba trochę ,,popracować"na postoju wciągarką i myglarką.Jeżeli rozdzielacz był regenerowany to teraz trzeba wyregulować zawór przelewowy.Wkręcamy manowetr do siłownika myglarki(jest...
to kup używkę i daj do warsztatu od kluczy niech ci wkładkę zrobią na stary klucz , inaczej będziesz miał 2 klucze 1 do stacyjki a 2 do drzwi i korka
Nalezy odpalic silnik rozgrzac do 90 spuscic olej ze skrzyni biegow .. odkrecic 2 korki jeden trujkatny klucz drugi kwadratowy poczekac az olej zleci okolo 5 -10 minut nastepnie zakrecic obydwa korki kwadratowy i trojkatny jeden z nich na w misce tulejke ten bardziej z przodu to jego poluzowac a ten bez tulejki dokrecic .. nastepnie z gory wlewac olej...
Czołem, dodam od siebie, żebyś do wykręcania tych korków uzbroił się w jak największy płaski śrubokręt, ewentualnie przecinak. Coś płaskiego, co będzie pasowało do ząbków w środku korka. Te zaślepki lubią się całkiem mocno trzymać a jak plastik się wyrobi to pozostaje dłubanie. Powodzenia :) Dodano po 45 Ok a jak je dokładnie wyjąć żeby nic nie uszkodzić...
Nie widać tam przy pompie zaworu zwrotnego, więc odkręcając wąż, trzeba spuścić wodę z pompy, by było 0. Jeśli nie można odkręcić korka jednym kluczem, to używa się drugiego, by przytrzymać trójnik, by się nie odkręcał, oczywiście, jak się ma drugi klucz.
Co do ciśnienia oleju, to w pompie oleju od spodu z przodu silnika, masz zawór regulacyjny że sprężyna. Zobacz czy nie jest przytarty, czy nic tam nie wpadło. Śruba - korek na klucz imbusowy. Zacznij od tego bo do wymiany pompy trzeba wyjąć silnik.
Grzałki elektryczne są w średnicach 5/4" lub 6/4". Najlepiej byłoby wziąć obie średnicę i dać pasująca a druga zwrócić. Nie mogłem znaleźć dokladnej instrukcji od tego zasobnika, ale w podobnym nigdzie nie widzę miejsca na grzałkę. Jeśli korek jest na klucz 19 to wątpie, że to jest miejsce na grzałkę, nie jest to czasami spust wody?
Nie wiem jaki to grzejnik ale możesz zakręcić zawory, popuścić srubunek i upuscic troche wody, potem z tylu korek probowac odkrecic ale trzeba dobry klucz jak to jest np. zeliwny albo duzy korek u starego alumioniowego, jak ciezko bedzie szlo to mozna podgrzac jak jest czyms, odpowiednia redukcja i odpowietrznik, najgorsza sprawa jak nie ma zaworow,...
Witaj. Mi to wygląda na "były" zawór wody z wkręconym korkiem mosiężnym na klucz sześciokątny. Zawór nie był już potrzebny więc ktoś go zaślepił. Jednak, jak już wspomniano odkurzenie i zrobienie zdjęcia by pomogło :) Pozdrawiam Edit: Nie był potrzebny lub był nieszczelny. Jeżeli potrzebujesz dokładniej poznać szczegóły instalacji, to nie obędzie się...
Jak najbardziej rezystor 3.9M zastosowalem, z samej aplikacji wynika ze on musi tam byc :] Problem teoretycznie rozwiazany - przerabiałem dipa w smd i źle dogiąłem pin drenu - nie stykał do pada :] W chwili obecnej wysadziłem scalaka i cały mostek gretza + korki, to znaczy ze klucz miał zamiar właśnie zacząc pracować...
Niestety zbiornik z płynem wspomagania jest pod akumulatorem. Trzeba go wyjąć i zdemontować filtr powietrza, plus podstawę akumulatora. Dosłownie 6 śrub m6 (na klucz 10) i jedna m8 (trzymająca akumulator na klucz 13). Pod podstawą jest zielony korek. Bo wygląda na niski stan płynu stąd głośna praca i działanie tylko przez kilka minut.
Dedykowana nasadka do tego filtra kosztuje 20zł I gów.... warta, jak debil dokręcał w tym tdi to najpierw taśmą szmacianą musze owinąć korek żeby ciaśniej naszła ta nasadka. Ciekawe po co ludzie tak nadludzko silnie dokręcają te korki przecież tam jest uszczelka gumowa i lekko się dociąga. Dwa następne przypadki to reno 2.0 dci, i volvo benzyna z filtrem...
Ile oleju do DAFA 55.220 z 2011 roku? Jaki tam trzeba klucz do korka ? 3.1.17. Nie wysyłaj pytań bardzo podstawowych, na które odpowiedzi można znaleźć w instrukcji obsługi lub ogólnie dostępnych źródłach. Nie prezentuj postawy, że mi się należy. Dbaj o poziom pytań i dyskusji. Dziękujemy.
To otwór którym wlewamy olej i wskazuje nam jego maksymalny poziom, musi być zakręcony odpowiedni korek. Gdzieś taki korek mam, ma być zakończony kwadratem na klucz 13 mm.
Ustawiłem tak jak na pierwszym twoim zdjęciu. Na razie nie mam jak przetestować. Przy okazji - gdzie można kupić korki do tych tonerów? - oryginalne strasznie ciężko wychodzą.
potrzebujesz blokad do tego silnika bo ma pływające koła tzn. wał w gmp za pomoca blokady którą wkreca sie pod alternator w miejsce korka na klucz 10mm, listwa na wałek, śrube koła wałka luzujesz,uderzasz w koło żeby ze stozka zeskoczyło i sie lużno obracało, pompe blokujesz czpieniem o sr, 6mm luzujesz 3 śruby na kółku i jak wszystko jest juz luzne...
Witam raz jeszcze. Przepraszam panowie ale nie do końca fachowo opisałem problem. Korki w skrzyni mają łepek wewnętrzny na taki kwadrat(specialny klucz). Niestety te łepki zachodzą czasem piachem, brudem wskutek czego następuje uszkodzenie klucza przy odkręcaniu lub korka dlatego też zamiast fabrycznych chciałem wstawić takowe z łbem 6 kątnym co było...
Uwaga!!! Co zrobić gdy biegów nie ma??? Każdy volkswagenowiec będzie sobie zadawał pytanie co zrobić??? 1. wyeliminuj luzy na lewarku zmiany biegów i mechaniźmie wybieraka; 2. sprawdź czy nie ma wycieków oleju ze skrzyni, jeżeli są napraw to; 3. sprawdź poziom oleju w skrzyni ( korki na klucz imbusowy 17 znajdują się bocznej ścianie skrzyni biegów od...
Nie wiem gdzie jestes z tym autem ze nie masz mozliwosci zaprowadzenia do warsztatu, jednak tematu nie zalatwisz bez sensownego dzialania. Jesli popodnosiles kola i nie widzisz nic co by naprowadzilo cie na trop usterki to niestety albo warsztat albo trzeba zaczac rozkrecac. Wbrew pozorom laguna to nie jakas tam klasa premium i z odpowiednia desperacja...
Nie, nie pominąłeś, no chyba że chcesz wymienić jeszcze płyn we wspomaganiu, ale ten ostatni normalnie wystarczy na całe życie samochodu. Korek w skrzyni biegów do spuszczania oleju jest oczywiście od spodu skrzyni i jest na klucz 17mm lub 22mm.Nie pomyl go z takimi śrubami o bardzo niskim łbie sześciokątnym, bo nie jest to korek tylko sworzeń widełek....
Nic nie spuszczaj tylko wybij półoś , wymień uszczelniacz i dolej olej do krawędzi korka kontrolnego (jest z boku w okolicach mechanizmu różnicowego na klucz 13 ) .... info z tis : Sprawdzanie/sprawdzanie wzrokowe Odkręcić korek kontroli poziomu oleju: W skrzyniach biegów F13/F13+ i F17/F17+ otwór kontrolny znajduje się po lewej stronie z tyłu, patrząc...
Wykręć te 4 końcówki od góry (klucz nasadowy , szkoda że nie poluzowałeś na całej sprężarce było by łatwiej odkręcić ) :shii: - dostaniesz się do zaworów , wyjdą z gniazdami .
Jeszcze jedno pytanie co do wymiany. Szwagier jednak zdecydował że olej wymieni ale jest mały problem z korkiem kontrolnym z boku skrzyni. Jest on na klucz imbusowy i niestety jest obrobiony. Widocznie podczas poprzedniej wymiany mechanik ją tak wymęczył. Nie da się jej odkręcić. Czy jeśli nalejemy olej od góry skrzyni przez odpowietrznik to wszytko...
Tej pompy nie ustawia się na zegar.Ustawiasz sinik - mijanka zaworów na cylindrze nr. 6 palenie na cylindrze nr 1, na kole zamachowym szukasz znaku 0 TDC. Na pompie odkręcasz korek ( na klucz imbus 10) w tylnej części pompy w otwór wkładasz blokadę(śruba fi 9 z wyciętym klinem od strony gwintu oczywiście) i w tedy pompa jest gotowa do wyjęcia .Dość...
Panowie świece żarowe są OK, zapowietrzony układ + jakiś szajs w baku (tak jak by ktoś czegoś dolał a nigdy nie zamykam korka na klucz- teraz już będe) podsumowując, lekko przetarty przewód od paliwa pod samochodem, mocno zapowietrzony układ paliwowy samochód niechciał nawet zapalić na "samostarcie" czy jak sie tam ten specyfik nazywa" postanowiliśmy...
Korek spustowy będzie pod spodem w bloku silnika (ma kwadratowy otwór na klucz). Wlew powinien być widoczny po przeciwnej stronie wlewu paliwa.
Wstaw jak wyglądają wszystkie tabele, pewnie klucz obcy nie tam gdzie trzeba
w Service manual od Quada wyczytałem ze korek trzeba dokręcić z siłą 20 Nm. Kupiłem klucz dynamometryczny ustawiłem 18Nm poprzedni mechanik też mi sie wydaje że odpuścił sobie klucz i teraz ja się musze mordować z tym tematem. na początku myślałem o wstawieniu tulejki lecz nie wiem czy uda się rozwiercić karter do odpowiedniego rozmiaru bez wyjmowania...
Pytanie może wydawać się głupie ale za jasną cholerę nie mogę znaleźć miarki oleju, nad wałkiem jest jedynie korek wlewu oleju. O ile się domyślam, będzie chodziło o odkręcenie korka poniżej i sprawdzanie na zasadzie przelewania ale tu pytanie czy robimy to na nóżce centralnej czy na kołach ? I czy korkiem przelewowym jest korek średnicy ok 50 mm z...
Koledzy pisze informacyjnie. Niewiem z jakiej przyczyny ale mialem tylko 14 bar na sterowaniu skrzyni. Ciagnik caly czas pracowal bez bledow co nie zmienia faktu ze cisnienie bylo nie prawidlowe. Aby podniesc cisnienie w zaworze priorytetowym pod maska od strony szyby jest taka duza nakretka na klucz 30 chyba albo 32, a w niej korek na imbus 6mm. Po...
USzczelka pod głowicą i to prawie na BANK ! i jeden i drugi objaw potwierdza ze trzeba ją wymienic . Sama wymiana korka nie pomoze . Mozna zrobic samemu jesli ma sie klucz dynamometryczny i zna sie warsztat gdzie splanuja glowice :)
Jeszcze inaczej: to ze śrubokrętem to może być korek, jak go odkręcisz pojawi się właściwy zawór na klucz IMBUS i to ten należny zamknąć, ale to tylko przypuszczenie. Mała errata, myślałem, że woda się leje jak odkręcasz baterię, a nie ten zawór pod zlewem.
A ciśnienie doładowania w którym miejscu mierzyć bo ja mam korek w kolektorze dolotowym na klucz 19 czy tam mogę manometr wkręcić i pokaże ciśnienie doładowania?
Witam. Mam przyczynę, dlaczego auto nie odpalało, turbina się posypała. Geometria zmienna wbiła się w wylot wydechu, zatykając ujście spalin. Nawet szczelinki prześwitu nie było. Problem rozwiązany, nowe turbo i auto śmiga, obeszło się bez remontu silnika. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
klucz korka spustowego oleju wymiana korka korka oleju
kabel taśmowy zapalona kontrolka scania piła krajzegi
schemat peugeot boxer magazyn energii
Nagrywanie zapowiedzi w centrali Panasonic KX-TES824 Golf 3 2.0 ADY - Problemy z pompą paliwa i ECU