W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
Dzięki za zainteresowanie moim problemem i od razu odpowiadam: w lewych drzwiach jest kilka urządzeń elektrycznych, które jedne pracują inne nie i tak sprawny jest przycisk otwieranie i zamykanie okien, sterowanie PRAWYM lusterkiem, otwierania klapki korka wlewu paliwa. A nie działa: kierunkowskaz w lusterku lewym, podświetlanie w tym lusterku,zamykanie-otwieranie...
Już ci pisałem że to nie korek a zawór. Kiedyś akumulatory służyły długo bo raz na tydzień się do kościoła jeździło. A dzisiaj to nawet do sklepu który jest 50 m dalej trzeba auto odpalić. Inna sprawa że akumulator tej wielkości kosztował trochę ponad średnią krajową. Więc jak dzisiaj kupisz akumulator za 4000 zł to też ci potrzeba tyle samo. Ewentualnie...
Witam mam problemem mam vw golfa plusa 5 2006r i w lewych drzwiach jest kilka urządzeń elektrycznych, które nie pracują przycisk otwieranie i zamykanie okien, sterowanie lusterkami, otwierania klapki korka wlewu paliwa. kierunkowskaz w lusterku lewym, , zamykanie na pilota drzwi lewych od kierowcy i pasażera , prawa strona drzwi i szyb jest ok zamykają...
Dzień dobry, szanowni forumowicze jak zamontować korek odpływowy viega simplex? Na dole syfonu jest plastikowa dźwigienka korek zaś ma śrubkę z nakrętką i pytanie jak to połączyć żeby działało otwieranie korka pokrętłem?
Czesc, Czy z pompki centralnego zamka (ze starych typów samochodów) tj audi 80, golf II, jetta uzyskam ciśnienie w granicach 2 Atm czy jest to wogóle możliwe? Proszę o podanie modelu pojazdu oraz roku produkcji - z góry dziekuję. Stare dlatego, ze potrzebuję tylko 3 wtyki - zamykanie - otwieranie drzwi, bagażnika i korka wlewu paliwa (opcjonalnie)....
Nidy nie otwieraj korka na gorącym silniku!!! Jeżeli by się pieniło to byś zauważył w zbiorniczku wyrównawczym. Przyczyną ubytku lub pienienia, i przegrzewania się silnika mogła by być pęknięta uszczelka pod głowicą. Ale lepiej żeby nie. Jeżeli się nie pieni to jakie dalsze przyczyny gorącego silnika mogą być ? Poczekajmy może ktoś jeszcze coś na ten...
Normalnie z góry ściąga się ten plastik z naklejką i są korki, ale nie musisz tego otwierać do ładowania
Witam. Każdy akumulator posiada otworki lub kanaliki służące do odprowadzania gazów, które powstają podczas normalnej pracy akumulatora. Jeżeli ładowanie odbywa się prądem 0,1 pojemności akumulatora (a prostownik z "lidla" zapewnia takie parametry) nie ma potrzeby otwierania korków. Przykład: Jadąc autem, akumulator jest ciągle ładowany poprzez alternator,...
Bulgotanie przez płyn, być może już nie trzyma parametrów i wrze przy 100st. Najlepiej wywalić obecny termostat i zamontować taki co przy 90-95 się otwiera. Majonez pod korkiem to raczej para wodna z oparów oleju możesz zignorować.
Czy jest coś specjalnego, do tych chłodnic innego niż borygo ? Nie ma nic specjalnego, tylko układ musi być pod ciśnieniem. I nie otwieraj korka na ciepłym bo stracisz ciśnienie i w tej chili płyn zacznie wrzeć.
Nie ma potrzeby otwierania korków. To akumulator bezobsługowy.
Czy podczas ładowania akumulatora samochodowego powinienem ładować akumulator z otwartymi celami czy nie muszę otwierać tych korków. Korki akumulatora powinny mieć malutki otworek , względnie taką konstrukcję zakrętki która nie powodowała by szczelnosci celki akumulatorowej. Kazde ładowanie ( a szczegolnie tzw. szybkie ) powoduje powstawanie gazów...
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
nic więcej nie kombinuje ładowałem zasilaczem podłączyłem ładowarkę rozładowuję baterie używając widlaka i ładuje teraz już 3 raz ładowarką od regeneracji zasilaczem i powoli bateria dochodzi do siebie Chodziło mi tylko o to czy to normalne te bulgotanie przy ładowaniu ładowarką czy nie i czy mam otwierać korki czy nie
hmm A odpowietrznik w baku masz sprawny. Sprawdź czy po jeździe przy otwieraniu korka paliwa słychac syczenie.
Zasilanie-czarny Powrót-niebieski.Zacznij od wymiany wężyków przelewowych na wtryskiwaczach.Pytanie czy przy otwieraniu korka od zbiornika syczy?
Termostat egr się nie otwiera.
To znaczy że zbiornik wyciąga z układu paliwo z powrotem do siebie.Nie syczy przy otwieraniu korka paliwa?
Te 90 stopni to na zegarach czy w blokach pomiarowych? Syczeć może z korka (zaworek) albo może być też jakaś nieszczelność, nie otwiera się korka na gorącym silniku.
Korki są niezbędne i jak będę kupował to tylko z korkami żeby wiedzieć kiedy otwierać okna.
dzisiaj sprawdzilem czujnik ktory znajduje się w okolicy termostatu w tem. ok5 stopni rezystancja wynosi 4.4 kohm czyli chyba dobrze sprawdze jeszcze pozniej na rozgrzanym silniku Mam jeszcze pytanie czy w zbiorniku paliwa powinno wytwarzac sie cisnienie bo dzisiaj podczas otwierania korka pufnęło powietrze ..
Jak wyżej. Zapoznaj się też z instrukcją obsługi tego auta. Będzie tam wyraźnie napisane żeby nigdy nie otwierać korka na rozgrzanym silniku, chyba że chcesz go na złom posłać.
Do czego jest potrzebne ciśnienie w układzie? Żeby nie doprowadzić płynu do wrzenia, im większe ciśnienie tym większa temperatura wrzenia. Ma być po prostu szczelnie. I nigdy nie otwierać korka na gorącym silniku!
Zaciekawiło mnie skąd w zbiorniku paliwa bierze się nadciśnienie w marcu ,w sytuacji przyjazdu na stację paliw. O ile wiem pompa paliwa bezlitośnie wypompowuje paliwo, czyli zmniejsza jego ilość bezustannie. Pojemność zbiornika teoretycznie pozostaje bez zmian. Czyli, że jednak w czasie otwierania korka mamy podciśnienie w wysokości regulowanej przez...
Na postoju z otwartym korkiem w zbiorniku płynu jeśli dodamy gazu czy wydobywają się bąble z płynu w zbiorniku. UWAGA przy otwieraniu można się oparzyć.
Zapala się pomarańczowa kontrolka. Zrób taki mały test i jak to się powtórzy to nie otwieraj korka wlewu oleju tylko otwórz zbiornik płynu hamulcowego i go zakręć. Powinno to też pomóc. Masz uszkodzony czujnik poziomu oleju i jego temperatury G266. Kupić nowy (nie polecam tanich czujników), spuścić olej, wymienić czujnik, nalać olej lub zamontować emulator...
Witam. Da sie oszukac chip w tej drukarce aby wylacznie dosypywac proszku. Do tonerow startowych mozna dosypywac proszku ale w tym modelu jest problem z otwieraniem korka bo jest bardziej zaklejony niz w starszych modelach. Proponuje oddac drukarke do profesjonalnej firmy ktora to zrobi bo moze sobie Pan/Pani popsuc tonery, beben i drukarke a to sie...
Witam. Panowie zrobiłem test na co2 w układzie ,wynik negatywny. Po wymianie korka duża poprawa ,ogrzewanie przy niskich obrotach minimalna jest. Zawór bezpieczeństwa w korku otwiera się często i systematycznie,wniosek walnięta sprężarka która pcha w układ powietrze. Wymienię,dam znać.
Ostatnia moja rada przeczyść styki spirytusem kadridża i dmuchij w kazdą przegrode od góry nie otwierając korków (ewentualnie dolej tuszu ) tak zeby było widać ze kazdy kolor wypływa przkładając chustechke higieniczną włóż kadżricz i durkuj 5 stron testowych jak nie zacznie pisać to szukaj innej głowicy . pozdrawiam
Wówczas gdy zgaśnie ci silnik podejdź do korka wlewu paliwa i spróbuj go otworzyć. Otwórz go w ten sposób byś mógł usłyszeć ewentualne zassanie powietrza w momencie otwierania korka. Jest to znak, że zatkany jest odpowietrznik w zbiorniku. Dla pewności, że jest to przyczyną gaśnięcia silnika uruchom z otwartym wlewem paliwa i po kilku minutach spokojnej...
Moim zdaniem są 3 sposoby na unikniecie małego Bummm Po pierwsze podpinamy klemę w klemę a nie gdzieś do bloku bo to tylko pogarsza styk Po drugie otwieramy korki w akumulatorze biorcy, celem lepszej wentylacji Po trzecie odpinamy kable najpierw u dawcy i wtedy nawet jak coś zaiskrzy to daleko od gazujacego akumulatora biorcy
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... I to nadciśnienie pewnie powstaje w skutek ubywania paliwa, a śluza utrzymuje je w ryzach w momencie otwierania korka... :) Raczej jest na odwrót. Poza tym, bak to nie sprężarka.. Jak otwoerasz kanister z benzyną, nawet pusty, to masz takie efektowne "fuuk". Jak nim potrzepiesz, to to "fuk" jest efektowniejsze.
n ] m u gdy odłączę akumulator od ładowarko to napięcie zmniejsza się chociaż nie jest połączony do żadnego odbiornika :( Ten typ - zresztą jak każdy inny kwasowy - tak ma ... :!: :idea: :cry: - czy do tych akumulatorów trzeba dolewać wodę demineralizowaną ? Nie, jak już to redestylowaną, ale to tylko w celu reanimacji 'trupa' - pisałem tu coś o tym,...
Szukanie na siłę kłopotów tam gdzie indziej ich nie ma. A piszę na korku nie otwierać na gorąco.
Ja bym się bardziej zastanowił nad tą linką czarną od przelewowego, czy ona nie jest uszkodzona i nie otwiera spust. Ta linka to jest cięgno korka spustowego
Witam. Mam problem, który uwidacznia się szczególnie gdy zatankuję od 3/4 do pełna baku benzyny. Po zamknięciu korka i uruchomieniu silnika, pracuje on miarowo przez 15-30 sek a potem zaczyna szarpać. Przy otwieraniu korka ledwo mogę go wyjąć tak duże stwarza się podciśnienie. Jak chcę jechać normalnie to muszę zamknąć klapkę bez wkładania korka. Kiedyś...
Stojąc w korku wentylator powinien się włączać przy ok 94-96*C i traktuj wskazania temperatury na wskaźniku jako bardzo orientacyjne, tak z +/-5..8*C. Powody do zmartwienia miałbyś gdyby temperatura znacząco przekraczała 110*C (płyn w układzie wrze przy ponad 120*C). Odpowietrz układ i nie otwieraj korka wlewowego przy gorącym silniku (po pierwsze możesz...
Uważam,że podczas jazdy w korkach otwarcie klapy polepsza chłodzenie, ale przy jeździe szosowej to raczej pogarsza. Maluch był zaprojektowany na cieplejsze klimay niż Polska, więc jak termostat sprawny to powinno być ok. Dawno temu trochę eksperymentowałem z maluszkiem, łącznie ze wskaźnikiem temp. silnika, ale szczerze mówiąc, nie widziałem różnicy...
Jak w temacie czuć zapach benzyny. Co więcej przy otwartych szybach zapach benzyny odczuwalny jest w kabinie. Przy zamkniętych szybach zapachu tego nie czuć w kabinie. Dodam, że sprawdzałem uszczelkę w zbiorniku paliwa i jest OK. Ponadto nie ma charakterystycznego syku przy otwieraniu korka paliwa. Jaka może być przyczyna? Może ktoś miał coś podobnego?...
Buduje cały czas. Zimny na tyle mało że wydaje się być ok. Gorący odpowietrza się głównie przez termostat do chłodnicya z tamtąd do zbiorniczka i jak ciśnienie wzrośnie na tyle żeby otworzył się zawór w korku to gazy wylecą sobie korkiem i też niby ok tylko że zawór w korku normalnie nie powinien się otwierać. Problem powstaje jak przestaniesz pałować...
Jak wyjmie się kasetkę na papier, to z przodu tej kaseki jest taki jakby brązowy paseczek (wygląda trochę jakby był z korka). To on powoduje zacinanie papieru - bo ma duże tarcie. Moim zdaniem to celowe działanie, żeby nie używać innych papierów niż oryginalne. Rozwiązanie jest proste: trzeba ten paseczek brązowy zakleić taśmą przeźroczystą i po kłopocie....
Witam, sorry ze podbijam temat, ale mam takie pytanie - ten sam problem co u kolegi - po wyłączeniu korków - brama przeszła w jakiś dziwny tryb - otwierać otwiera, ale nie zamyka już z pilota. Poprawiłem zgodnie z instrukcją, jak wyżej, brama się zamyka i otwiera z pilota, ale wydaje mi się, że przy okazji coś jeszcze "poprawiłem", bo brama nie reaguje...
Trochę to dziwne,żeby była tylko wina korka.
przy otwieraniu drzwiczek wywalało korki I tu bym szukał problemu, a nie w transformatorze. Nie spotkałem się jeszcze z uszkodzonym transformatorem. Gdzieś na elektrodzie był temat z podobnymi efektami.
To może być też wina korka. Za wcześnie otwiera się i nie trzyma ciśnienia.
Witaj. Ople (większość) tak mają. Potrafią się nagrzewać do 100st i jest to normą. przy 105st włącza się wentylator. Starsze modele mają ten punkt na 95st. Co ważne! aby był zalany płynem chłodniczym a nie wodą! Jeżeli jest wywiercona dziura w korku to są jakieś kombinacje...niestety układ musi być szczelny i musi być w nim ciśnienie.Wtedy płyn ma ok...
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Link do wideo-instrukcji otwierania tego ustrojstwa: https://www.youtube.com/watch?v=INsx_QAO...
korka oleju wymiana korka przedmuchy korka
galaxy pilot spalać scania przeróbka obudowy komputera
sharp napisy polskie sharp napisy polskie
Liczba magnesów na wirniku prądnicy z 12 cewkami Brak biegu wstecznego w skrzyni Multitronic Audi