Nidy nie otwieraj korka na gorącym silniku!!! Jeżeli by się pieniło to byś zauważył w zbiorniczku wyrównawczym. Przyczyną ubytku lub pienienia, i przegrzewania się silnika mogła by być pęknięta uszczelka pod głowicą. Ale lepiej żeby nie. Jeżeli się nie pieni to jakie dalsze przyczyny gorącego silnika mogą być ? Poczekajmy może ktoś jeszcze coś na ten...
Witam. Każdy akumulator posiada otworki lub kanaliki służące do odprowadzania gazów, które powstają podczas normalnej pracy akumulatora. Jeżeli ładowanie odbywa się prądem 0,1 pojemności akumulatora (a prostownik z "lidla" zapewnia takie parametry) nie ma potrzeby otwierania korków. Przykład: Jadąc autem, akumulator jest ciągle ładowany poprzez alternator,...
Czy jest coś specjalnego, do tych chłodnic innego niż borygo ? Nie ma nic specjalnego, tylko układ musi być pod ciśnieniem. I nie otwieraj korka na ciepłym bo stracisz ciśnienie i w tej chili płyn zacznie wrzeć.
Normalnie z góry ściąga się ten plastik z naklejką i są korki, ale nie musisz tego otwierać do ładowania
Nie ma potrzeby otwierania korków. To akumulator bezobsługowy.
Bulgotanie przez płyn, być może już nie trzyma parametrów i wrze przy 100st. Najlepiej wywalić obecny termostat i zamontować taki co przy 90-95 się otwiera. Majonez pod korkiem to raczej para wodna z oparów oleju możesz zignorować.
Czy podczas ładowania akumulatora samochodowego powinienem ładować akumulator z otwartymi celami czy nie muszę otwierać tych korków. Korki akumulatora powinny mieć malutki otworek , względnie taką konstrukcję zakrętki która nie powodowała by szczelnosci celki akumulatorowej. Kazde ładowanie ( a szczegolnie tzw. szybkie ) powoduje powstawanie gazów...
nic więcej nie kombinuje ładowałem zasilaczem podłączyłem ładowarkę rozładowuję baterie używając widlaka i ładuje teraz już 3 raz ładowarką od regeneracji zasilaczem i powoli bateria dochodzi do siebie Chodziło mi tylko o to czy to normalne te bulgotanie przy ładowaniu ładowarką czy nie i czy mam otwierać korki czy nie
zwróć uwage na odpowietrzenie zbiornika czyli kanister węgla aktywnego i przewody od odpowietrzania będą wychodzić ze zbiornika i szły do kanistra moze któryś jest zapchany albo przerwany jeszce jedna sprawa jak chcesz tankowac auto i otwierasz korek wlewu paliwa to masz moze takie pssssyt???? zobacz tez połączenia pompy paliwa moze jakas rurka sie...
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
Dzień dobry, szanowni forumowicze jak zamontować korek odpływowy viega simplex? Na dole syfonu jest plastikowa dźwigienka korek zaś ma śrubkę z nakrętką i pytanie jak to połączyć żeby działało otwieranie korka pokrętłem?
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
hmm A odpowietrznik w baku masz sprawny. Sprawdź czy po jeździe przy otwieraniu korka paliwa słychac syczenie.
Zasilanie-czarny Powrót-niebieski.Zacznij od wymiany wężyków przelewowych na wtryskiwaczach.Pytanie czy przy otwieraniu korka od zbiornika syczy?
To znaczy że zbiornik wyciąga z układu paliwo z powrotem do siebie.Nie syczy przy otwieraniu korka paliwa?
Te 90 stopni to na zegarach czy w blokach pomiarowych? Syczeć może z korka (zaworek) albo może być też jakaś nieszczelność, nie otwiera się korka na gorącym silniku.
Jak wyżej. Zapoznaj się też z instrukcją obsługi tego auta. Będzie tam wyraźnie napisane żeby nigdy nie otwierać korka na rozgrzanym silniku, chyba że chcesz go na złom posłać.
Do czego jest potrzebne ciśnienie w układzie? Żeby nie doprowadzić płynu do wrzenia, im większe ciśnienie tym większa temperatura wrzenia. Ma być po prostu szczelnie. I nigdy nie otwierać korka na gorącym silniku!
dzisiaj sprawdzilem czujnik ktory znajduje się w okolicy termostatu w tem. ok5 stopni rezystancja wynosi 4.4 kohm czyli chyba dobrze sprawdze jeszcze pozniej na rozgrzanym silniku Mam jeszcze pytanie czy w zbiorniku paliwa powinno wytwarzac sie cisnienie bo dzisiaj podczas otwierania korka pufnęło powietrze ..
Bo to trzeba sprawdzić na miejscu nie przez forum. proste pytania : ogrzewanie jest? chłodnica drożna? termostat otwiera? korek na zbiorniczku dobry? Jak wysadza plyn to nie ma obiegu ,w tym chłodzenia ,korek ,albo uszczelka i koniec . Nic nie wymiślisz.
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
Wydawało mi się, że wyjaśniłem. Właśnie korek chłodnicy utrzymuje w układzie za duże ciśnienie. Gdy otwierasz korek upuszczasz nadmiar ciśnienia potem już układ pracuje prawidłowo. Wymień korek, na razie pożycz od sąsiada i przetestuj będziesz miał 100% pewności czy jest winny.
Zaciekawiło mnie skąd w zbiorniku paliwa bierze się nadciśnienie w marcu ,w sytuacji przyjazdu na stację paliw. O ile wiem pompa paliwa bezlitośnie wypompowuje paliwo, czyli zmniejsza jego ilość bezustannie. Pojemność zbiornika teoretycznie pozostaje bez zmian. Czyli, że jednak w czasie otwierania korka mamy podciśnienie w wysokości regulowanej przez...
Termostat egr się nie otwiera.
Dzięki za zainteresowanie moim problemem i od razu odpowiadam: w lewych drzwiach jest kilka urządzeń elektrycznych, które jedne pracują inne nie i tak sprawny jest przycisk otwieranie i zamykanie okien, sterowanie PRAWYM lusterkiem, otwierania klapki korka wlewu paliwa. A nie działa: kierunkowskaz w lusterku lewym, podświetlanie w tym lusterku,zamykanie-otwieranie...
Sprawdź korek, przy jakim ciśnieniu otwiera się zawór, standardowo, 0.9-1.1 bara, w razie potrzeby wymień korek na oryginalny.
Na postoju z otwartym korkiem w zbiorniku płynu jeśli dodamy gazu czy wydobywają się bąble z płynu w zbiorniku. UWAGA przy otwieraniu można się oparzyć.
Korki są niezbędne i jak będę kupował to tylko z korkami żeby wiedzieć kiedy otwierać okna.
Moim zdaniem są 3 sposoby na unikniecie małego Bummm Po pierwsze podpinamy klemę w klemę a nie gdzieś do bloku bo to tylko pogarsza styk Po drugie otwieramy korki w akumulatorze biorcy, celem lepszej wentylacji Po trzecie odpinamy kable najpierw u dawcy i wtedy nawet jak coś zaiskrzy to daleko od gazujacego akumulatora biorcy
Zapala się pomarańczowa kontrolka. Zrób taki mały test i jak to się powtórzy to nie otwieraj korka wlewu oleju tylko otwórz zbiornik płynu hamulcowego i go zakręć. Powinno to też pomóc. Masz uszkodzony czujnik poziomu oleju i jego temperatury G266. Kupić nowy (nie polecam tanich czujników), spuścić olej, wymienić czujnik, nalać olej lub zamontować emulator...
Wówczas gdy zgaśnie ci silnik podejdź do korka wlewu paliwa i spróbuj go otworzyć. Otwórz go w ten sposób byś mógł usłyszeć ewentualne zassanie powietrza w momencie otwierania korka. Jest to znak, że zatkany jest odpowietrznik w zbiorniku. Dla pewności, że jest to przyczyną gaśnięcia silnika uruchom z otwartym wlewem paliwa i po kilku minutach spokojnej...
Witam. Da sie oszukac chip w tej drukarce aby wylacznie dosypywac proszku. Do tonerow startowych mozna dosypywac proszku ale w tym modelu jest problem z otwieraniem korka bo jest bardziej zaklejony niz w starszych modelach. Proponuje oddac drukarke do profesjonalnej firmy ktora to zrobi bo moze sobie Pan/Pani popsuc tonery, beben i drukarke a to sie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... I to nadciśnienie pewnie powstaje w skutek ubywania paliwa, a śluza utrzymuje je w ryzach w momencie otwierania korka... :) Raczej jest na odwrót. Poza tym, bak to nie sprężarka.. Jak otwoerasz kanister z benzyną, nawet pusty, to masz takie efektowne "fuuk". Jak nim potrzepiesz, to to "fuk" jest efektowniejsze.
n ] m u gdy odłączę akumulator od ładowarko to napięcie zmniejsza się chociaż nie jest połączony do żadnego odbiornika :( Ten typ - zresztą jak każdy inny kwasowy - tak ma ... :!: :idea: :cry: - czy do tych akumulatorów trzeba dolewać wodę demineralizowaną ? Nie, jak już to redestylowaną, ale to tylko w celu reanimacji 'trupa' - pisałem tu coś o tym,...
Witam. Panowie zrobiłem test na co2 w układzie ,wynik negatywny. Po wymianie korka duża poprawa ,ogrzewanie przy niskich obrotach minimalna jest. Zawór bezpieczeństwa w korku otwiera się często i systematycznie,wniosek walnięta sprężarka która pcha w układ powietrze. Wymienię,dam znać.
Witam mam problemem mam vw golfa plusa 5 2006r i w lewych drzwiach jest kilka urządzeń elektrycznych, które nie pracują przycisk otwieranie i zamykanie okien, sterowanie lusterkami, otwierania klapki korka wlewu paliwa. kierunkowskaz w lusterku lewym, , zamykanie na pilota drzwi lewych od kierowcy i pasażera , prawa strona drzwi i szyb jest ok zamykają...
A powiedzcie mi taka rzecz czy pompa vacum moze chalasowac po dodaniu gazu bo jak otwieram korek oleju to mam głuche pukanie
Jak w temacie czuć zapach benzyny. Co więcej przy otwartych szybach zapach benzyny odczuwalny jest w kabinie. Przy zamkniętych szybach zapachu tego nie czuć w kabinie. Dodam, że sprawdzałem uszczelkę w zbiorniku paliwa i jest OK. Ponadto nie ma charakterystycznego syku przy otwieraniu korka paliwa. Jaka może być przyczyna? Może ktoś miał coś podobnego?...
Stojąc w korku wentylator powinien się włączać przy ok 94-96*C i traktuj wskazania temperatury na wskaźniku jako bardzo orientacyjne, tak z +/-5..8*C. Powody do zmartwienia miałbyś gdyby temperatura znacząco przekraczała 110*C (płyn w układzie wrze przy ponad 120*C). Odpowietrz układ i nie otwieraj korka wlewowego przy gorącym silniku (po pierwsze możesz...
Szukanie na siłę kłopotów tam gdzie indziej ich nie ma. A piszę na korku nie otwierać na gorąco.
Witam. Mam problem, który uwidacznia się szczególnie gdy zatankuję od 3/4 do pełna baku benzyny. Po zamknięciu korka i uruchomieniu silnika, pracuje on miarowo przez 15-30 sek a potem zaczyna szarpać. Przy otwieraniu korka ledwo mogę go wyjąć tak duże stwarza się podciśnienie. Jak chcę jechać normalnie to muszę zamknąć klapkę bez wkładania korka. Kiedyś...
Witaj. Ople (większość) tak mają. Potrafią się nagrzewać do 100st i jest to normą. przy 105st włącza się wentylator. Starsze modele mają ten punkt na 95st. Co ważne! aby był zalany płynem chłodniczym a nie wodą! Jeżeli jest wywiercona dziura w korku to są jakieś kombinacje...niestety układ musi być szczelny i musi być w nim ciśnienie.Wtedy płyn ma ok...
Czyli masz powoli otwierać korek płynu chłodniczego, bo tam jest ciśnienie w układzie . Koniecznie rób to na zimnym silniku !!!
Tak i zaznaczę ze chłodnica po nagrzaniu jest cała ciepła To jest normalne, układ jest ciśnieniowy. Gdy otwierasz korek obniżasz ciśnienie w układzie, a co za tym idzie obniżasz temperaturę wrzenia płynu chłodniczego. Dlatego płyn idzie do góry.
Jeżeli płyn wylewa się z chłodnicy po odkręceniu korka wlewu przy odpalonym silniku to może to świadczyć o tym że to właśnie wina uszczelki pod głowicą? czy po prostu pompa wody tak robi A jak w domu odkręcisz kran od gorącej wody to leci tam coś(woda)? Przecież logiczne jest, że pompa wody wytwarza ciśnienie więc płyn krąży w układzie chłodzącym....
W baku mam ok 10l paliwka, jak otwieram korek to nie słychać syczenia.
To może być też wina korka. Za wcześnie otwiera się i nie trzyma ciśnienia.
Tak. Ustawiając na grzanie otwierają się "klapy" do nagrzewnicy. W takim dużym skrócie. Nie otwiera żadnych klap, otwiera tylko i wyłącznie zawory na lewej podłużnicy które otwiera drogę płynu do nagrzewnic. Dodano po 3 korek był odkręcony Kolega Ci tak doradził? Jak wyobrażasz sobie działanie układu?? Płyn przy ciśnieniu atmosferycznym wrze w temperaturze...
przy otwieraniu drzwiczek wywalało korki I tu bym szukał problemu, a nie w transformatorze. Nie spotkałem się jeszcze z uszkodzonym transformatorem. Gdzieś na elektrodzie był temat z podobnymi efektami.
Buduje cały czas. Zimny na tyle mało że wydaje się być ok. Gorący odpowietrza się głównie przez termostat do chłodnicya z tamtąd do zbiorniczka i jak ciśnienie wzrośnie na tyle żeby otworzył się zawór w korku to gazy wylecą sobie korkiem i też niby ok tylko że zawór w korku normalnie nie powinien się otwierać. Problem powstaje jak przestaniesz pałować...
Jeżeli za główny parametr przyjąć stosunek jakości do ceny, to optymalny będzie zwykły akumulator samochodowy. Z akumulatora takiego wydostają się wprawdzie w trakcie ładowania gazy (głównie wodór), ale w domku na działce nie powinno to stanowić problemu. Akumulator żelowy lub w technologii AGM będzie sporo droższy, a w sensie parametrów elektrycznych...
Pomyśl nad Lexmarkiem MS510/610. Toner na 10k lub 20k. Zasypka nie jest droga, chip od "majfrienda" w cenie piwa z biedronki, otwierasz korek z boku tonera i sypiesz. Ewentualnie coś troszkę starszego jak E460 (i oczywiście tańszego) to nawet bym znalazł sprawnego za jakieś 200zł z jakiś tonerem startowym.
Otwierałeś korek i patrzyłeś ile tam jest czy "fizycznie" znaczy te 80 % co pokazała drukarka ? Chodzi o to że skasować informację o tonerze jest bardzo prosto - wystarczy mały języczek przesunąć i maszyna widzi 100% :) C.
czasami ciezko chodzi mechanizm któy otwiera korek w butli z tonerem ew. jest juz wytarty i nie moze zlapac za ten korek lub sam korek ma uszkodzona krawedź , sprawdz czy toner sie wogole kreci i czy jest wyciagany z niego korek pozdrawiam
Jeśli masz klapkę z takim zagłębieniem na palec to masz wymieniony korek.
Samochód jest zagazowany , z początku myślałem że coś z korkiem że nie odpowietrza później każdy szlauf sprawdzony czy jest szczelny - po czym jeden wymieniony. Auto stało w garażu parę dni i przed wjechaniem wszystko było OK po czym otwieram maskę dzisiaj a tu szlaufy 2 razy większe, otwieram korek powoli i czuje gaz ....Czy jest to możliwe że reduktor...
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
W obecnych temperaturach przy trasie termostat w tym silniku raczej się nie otwiera. Tylko w korkach i przy bucie na postoju jak sam sprawdziłeś. Jeśli po trasie masz twarde węże i ciśnienie w zbiorniku to może być uszczelka pod głowicą. Klapy Vagiem sprawdź i będzie wiadomo.
witam mam silnik 18 16v i instalacje sekwencja gaz na gazie jezdzi bez problemów a na benzynie problem przejade pare km i naciskam na pedal gazu a tu nic i czasem sie cos odblokuje i podaje paliwo i jedzie albo musze stanąc silnik nie gasnie i znowu jedzie a gdy przejade troche dłuzej na gazie to zas problem sie pojawia przerywa raz dostaje paliwo raz...
Albo uszkodzony termostat (nie otwiera), albo uszczelka pod głowicą :cry: . Wentylator działa ??
Są wyjątki :). Ja dzisiaj wkurzyłem się i pojeździłem trochę po hurtowniach akumulatorów. W magazynach i na sklepach zobaczyłem palety z AKUMULATORAMI. I co widzę sama VARTA, CENTRA, BOSCH, GIGAWAT oraz masę produktów tanich marek np JENOX lub inne made in China ? Powiedziałem sobie że nie kupię akumulatora bez otwieranych korków bo po ostatniej przygodzie...
Witam. Posiadam bramę moovo LN432E. W ostatnim czasie przestała reagować na pilota. Myślałem, że to bateria, ale okazało się, że bezpiecznik w urządzeniu był walnięty, gdyż diody nie świeciły. Wymieniliśmy bezpiecznik i brama działa. Problem jest jednak taki, że gdy się ją zamknie, to sama automatycznie się otwiera. Gdy wyłączę korki i za chwilę je...
to jest zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, łaczy zbiornik z pochłaniaczem i przepustnicą. Popatrz, czy nie robi ci się nadciśnienie w zbiorniku (jak otwierasz korek jest psssssyt?) Możesz jeszcze ściagnąć do prób węża łaczącego przepustnice z tym elektrozaworem. Ps-serio Paryż, czy tak sobie wpisałeś?
Katoo ,nie rozumie co znaczy odpowietrznik 1/2 cala .Gdzie masz taki ? Chodzi mi o odpowietrznik w sprężarce w samej pompie ,tam gdzie masz wał korbowy w tej aluminiowej części . Już ktoś kiedyś pytał dlaczego sprężarka staje przy niedużym ciśnieniu i był to brak odpowietrzenia . Dodano po 7 Teraz obejrzałem zdjęcia i masz to nie najlepiej rozwiązane...
Witam. Miałem podobny przypadek u siebie, aczkolwiek nie mam podłączenia pralki, tylko jest zmywarka podłączona jak u autora. Przyczyną była prozaiczna- syf w rurach syfonu, praktycznie w każdej części, najbardziej zaś w czesci pod korkiem w mechanizmie otwierania i w rurze poziomej po korku przed syfonem. Długo nie mogłem powiązać pojawiania się środku...
Posiadam Peugeota 206 1.4 kierownica działa bardzo opornie,brak charakterystycznego spadku obrotów podczas max.skręconych kół,nie ma wycieków.Jak mogę sprawdzić czy pompa wspomagania działa? Gdy silnik pracuje po otwarciu korka wlewu oleju do pompy nic się tam nie dzieje (to normalne),z kolei po przejechaniu kilkunastu kilometrów i zgaszeniu silnika...
Wepnij manometr w układ i zmierz ciśnienie przy jakim otwiera się korek.
Na postoju ewidentnie termostat się otwiera nawet z zakręconym korkiem, wtedy spina się wisko i temp idealnie się trzyma. Dlaczego podczas jazdy zamyka termostat i już nie otwiera? Jedynie na myśl przychodzi mi przedmuch, może ktoś potwierdzić?
Tylko po co zakręcałeś korek z pełnym zbiornikiem, gdy nie odpowietrzony układ... Odpalasz zimny silnik z odkręconym korkiem, dolewasz płyn i nagrzewasz silnik zmieniając obroty (do 2-2.5 t obr) Gdy otwiera się termostat płyn podnosi się wraz z powietrzem, nadmiar wywala, zakręcasz korek i już.
Witam Bosch też nie jest tani innych(lepszych) nie było. Gdyby miał zapchany ssak w baku to raczej by nie robiło mu różnicy 70 czy 96 stopni ciepła ale może się mylę. Zdejmowałem zasilanie z obudowy filtra ale też nic to nie zmieniało, otwierałem korek w baku syknięcie było ale nadal nie chciał zapalić jak ostygł do 60-70 stopni pali po jednym może...
Po mojemu - tak jak kolega pisze - masz zbyt mało wody/płynu w układzie - nagrzewnica będzie słabo grzała lub wcale nie będzie grzała ( dlatego kolega pytał o nagrzewnicę) W trakcie jazdy pompa zabiera płyn i zaczyna odpowietrzać układ Na pewno masz zbiorniczek wyrównawczy - na zimnym silniku dolej do niego na max , następnie odpal silnik i go zagrzej...
Witam.Problem polega na tym że gdy otwieram korek wlewu oleju i przyłożymy rękę czuć jak silnik ssie i gdy zostawiamy otwarty silnik spada z obrotów i uspokaja się. Gdy znów go zamykamy, wchodzi na wysokie obroty i co kilka sekund spada i znów sie wkręca i tak w kółko... Na pewno nie jest to odma, zapłon czy rozrząd. Aha i silnik nie zależnie od rozgrzania...
Trochę się zakręciłam, gdzie pisać, bo dostałam powiadomienie o odpowiedzi, która jest gdzie indziej, ale ok... Pralka blokuje drzwi, ale tak na chwilę tylko, po krótkim czasie można normalnie otwierać.
Podpowiedzcie proszę co źle robię. Chciałem ponownie skalibrować na automacie. 1.Brama jest zamknięta 2. Wyłączam korek 3. Przestawiam na ręczne kluczykiem i otwieram bramę. Przekręcam kluczyk z powrotem na obu skrzydłach. 4. Włączam korek 5. Na bramie trzymam stop/set i close ok 3s i brama zaczyna się zamykać. Problem w tym że się zamknie i nie otwiera...
Witam, sorry ze podbijam temat, ale mam takie pytanie - ten sam problem co u kolegi - po wyłączeniu korków - brama przeszła w jakiś dziwny tryb - otwierać otwiera, ale nie zamyka już z pilota. Poprawiłem zgodnie z instrukcją, jak wyżej, brama się zamyka i otwiera z pilota, ale wydaje mi się, że przy okazji coś jeszcze "poprawiłem", bo brama nie reaguje...
Na zimnym silniku po rozruchu czasem słychać przez chwilę bulgotanie powietrza w układzie. W aucie gdy jest rozgrzane w trakcie pracy silnika można odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i stan płynu znajduje się w okolicy minimum. Testerem CO2 sprawdzałem i kolor płynu się nie zmienił mimo że mam wrażenie lekkiego zapachu spalin w układzie (albo...
opel vectra 1.6 16V benzyna gaz 1996r Drodzy koledzy prosze o pomoc w wyjaśnieniu dwóch pytań chcę wymienić filterek gazu bo podobno jak będzie nowy to mi nie będzie gasł w czasie zatrzymywania sie na kazdych światłach zaznaczam że dzieje sie to jak jadę na gazie?ale jak odkrecę te trzy śruby od filtra czy mi nie będzie uciekał gaz? i drugie pytanie...
Jest taka skrzynka w bloku, nie otwierana pewnie od 50 lat. Czasem coś w niej tak cicho syczy, buczy i skwierczy. Co to może być poza oczywiście jakimś małym przebiciem typu że kabel styka gdzieś do czego nie powinien? Na co zwrócić uwagę? Mi się wydaje że ten odgłos może dochodzić z tej puszki na dole po lewej. Ale może to tylko takie wrażenie. I czy...
Większość producentów ma w ofercie modele z tradycyjnymi korkami lub z otwieraną klapką. Ja mam piaty rok centrę plus. Po przecięciu naklejki podnosi się całą klapkę z sześcioma korkami. Najlepiej pojedź do sklepu z akumulatorami i zapytaj gościa o taki bez zgrzanej pokrywy.
na małym obiegu płyn chłodzacy wciaga mi do środka, po uzyskaniu temperatury 90 stopni termostat sie nie otwiera a po odkreceniu korka płyn wali do góry ze zbiorniczka- tak chciałem napisac
Marcin Z.: Dzięki ale problem polega na tym że jak już odpali to potem można zgasić i nie ma dalej żadnych problemów z odpaleniem nawet po godzinnej przerwie. Raczej chodzi tu o to że jest nieużywane przez więcej niż kilka chwil. Tak mi się wydaje. momik12: Jeśli po włączeniu zapłonu oczko mruga regularnie co około 2,5 sec to jest w porządku? Pytanie...
Dziękuję za odpowiedź. Tak myślę, ale chyba to nie przejdzie, gdyż przelew chłodnicy (tuż pod korkiem wlewu plynu) otwiera się tylko w chwili wzrostu ciśnienia w układzie chłodzenia. Inaczej, odszczelnia się dół korka na sprężynie celem przelania płynu do zbiorniczka. Tutaj nie ma typowego zbiornika wyrównawczego. Najwyższym punktem jest wlew w chłodnicy.
Zainteresuj się korkiem w zbiorniku. Objawy przy otwieraniu gorącego układu są ok. Tam powinno być ciśnienie ok 1 bara. Dokładna informacja na korku lub w dokumentacji. Może się okazać że okazjonalnie korek robi psikusa.
Ricoh Aficio MP 2852sp - kopiarka pracowała normalnie. Zużyła cały toner i wyświetliła komunikat o potrzebie jego wymiany na nowy. Po wymianie tonera na nowy kopiarka przeprowadza procedurę uzupełnienia tonera, jednak po jej zakończeniu pojawia się ponownie monit o potrzebie wymiany tonera na nowy. Co sprawdziłem: - pojemnik z tonerem się otwiera (korek...
Konstrukcja tych korków jest taka aby ich nie otwierać. A "konstrukcja" akumulatora taka że ma pracować w różnych pozycjach. Teraz jasne co dalej?
Witam. Chodzi o forda mondeo mk1 1.8td. Gdy jadę nim ok. 130-140 km/h zaczyna wzrastać gwałtownie temperatura, gdy zwalniam to temperatura bardzo szybko się obniża, lecz gdy temp. wzrasta to szybko ubywa wody w zbiorniku, a gdy otwieram korek to ciśnienie wybija wodę do góry. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, a głowica była planowana, wymieniłem termostat...
Co do chińskich latarek zastrzeżenia można mieć do wszystkiego. Kupiłem latarkę 9 diodowa lecz z ta różnica ze miała wbudowany akumulator i dwa tryby świecenia. Po pierwszym rozładowaniu podłączam ja do gniazdka a tu zrobiło psyk i powybijało korki. otwieram a tu wybuchł kondensator w pseudo module prostownika. Chińskie lampki rożnej maści-odradzam...
Jak otwieram ten korek od zbiornika to wylatuje duzo pary wodej i nagrzanego powietrza za kazdym razem... A w jaki sposob odpowietrza sie układ chłodzenia??
Nie wiem co rozumieć przez stan zagotowania auta, tj czym się objawia. Otwiera sie zawór w korku wlewu obiegu, woda w obiegu wrze, chmura pary spod maski. BTW - w lecie nie było problemu?
Witam. Mili Panstwo, mam problem z ekspresem kolbowym Saeco Via Veneto, a mianowicie po założeniu kolby (nawet pustej) woda tylko lekko kapie z kolby. Pompa bez założonej kolby pracuje normalnie podobnie przy uzyciu dyszy pary (woda sika normalnie), po założeniu kolby pompa pracuje ale zdecydowanie ciszej/jakby nie mogła przepchać wody. Powiem więcej,...
chyba masz zły termostat... bo z tego co wiem to ten silnik ma termostat który otwiera się przy 82'. W korku jak temperatura przekroczy lekko 90' to załączają się wentylatory aby zbić temperaturę poniżej 90, podczas jazdy normalnej trzyma się temperatura w okolicach 85-87
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
przyjechałem do domu płyn jeszcze był ok. Po dwóch godzinach otwieram maskę w zbiorniczku znów za mało płynu;/ po odkręceniu korka i zrobieniu kilku kilometrów w zbiorniczku z kolei za dużo płynu: Nie wiem jaką masz chłodnicę. U mnie w megance w chłodnicy (ze względu naj jej konstrukcję - nie ma na niej odpowietrznika) zostaje zawsze pęcherz powietrza...
Auto mam od nowości przebieg 130 000 km obecnie. Na gwarancji były tez ubytki oleju około 0,5 l na 1000 km wymienili głowice (przy przebiegu 30 000 i na kilka lat był spokój. Obecnie problem wrócił ze zdwojona siłą . olej wymieniany co roku przebieg roczny jak widac po przebiegu całości był ok +- 10 tys, castrol edge LL 5w30 zgodny z normą ostatnie...
Jeszcze kiedyś dawno, dawno temu sprawdzało się silnik w następujący sposób: - wyciągamy bagnet na rozgrzanym silniku - jak widać dym - znaczy, że już pierścienie puszczają - podobnie otwieramy korek oleju - jak kopci - leżą uszczelniacze zaworów. Chyba do dziś można to stosować. I jeszcze jedno - widziałem jak fachurki w starych dieslach zatykali wlot...
Dodatkowa pompka elektryczna obiegu faktycznie była uszkodzona nie włączała się po zgaszeniu silnika, skończyły się w niej szczotki i wymieniłem na inną, włącza się teraz po zgaszeniu silnika na około 3 min. Jednak nie rozwiązało to mojego problemu z wyrzucaniem płynu z układu chłodzenia przez korek zbiornika wyrównawczego. Jak dobrze przycisnę do ok....
Korki jedynie otwierasz wtedy kiedy zaczyna brakować elektrolitu- dolewasz wtedy wodę destylowaną do poziomy zaznaczonym na obudowie - powyżej płyt. Prostownik musisz mieć elektroniczny z max prądem nie przekraczającym 10% wartości akumulatora. I jeszcze ważna sprawa nigdy nie dopuszczaj do znacznego rozładowania aku, bo to skraca w dużym stopniu jego...
Sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza. Otwierałem też korek od wlewu oleju(słyszałem, że jak odma jest nieszczelna to też takie numery robi) i chodził inaczej, czyli wszystko jest git. Strzelił całkiem nieźle :sm23:
Cześć!To chyba kurka musi tak być.Zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego otwiera sie dokładnie przy 1,4 atm. wiec nie dziwie sie ze węże sa twarde.Pozdrawiam!
korka oleju wymiana korka przedmuchy korka
naprawa pilota sharp motogodzina zetor sprawdzić stator silnik
Blady czarny wydruk w Xerox WorkCentre® 6605 - przyczyny i rozwiązania Szarpanie i gaśnięcie silnika na wyższych obrotach - diagnostyka i rozwiązania