[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
nigdzie nie mogę znaleźć wartości a mianowicie ile Nm powinien być dokręcony korek spustu oleju Proszę bardzo. Moment dokręcenia korka spustowego oleju w silniku 1.2 PureTech wynosi 30 Nm. Aby prawidłowo przeprowadzić wymianę, należy użyć klucza dynamometrycznego i oczyścić powierzchnię wokół otworu spustowego przed dokręceniem
Dodano po 16 I jak tam pomoże Pan za pomoc z góry dziękuję Ale ty niecierpliwy jesteś... Niektórzy w pracy są i pracują. Masz skrzynię G 85-6/6.7-0.73 (715.060) Tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/9892775500_... 9 litrów oleju wg specyfikacji 235.01 lub 235.12 EDIT: Proszę jaki masz piękny dokument. Prosto od producenta: https://www.scribd.com/document/74648352...
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
W tym silniku nie ma typowej odmy.Tam za odpowietrzenie właśnie odpowiada ten metalowy korek.Silnik do remontu.
Czy podczas włączonej klimy wentylator powinien działać odrazu Od razu
Zapytam jeszcze raz - w silniku napędzanym benzyną, czym ma pachnieć spod korka oleju? Jeśli oleju nie przybywa , to nie ma co się doszukiwać problemu. Nie ważne czy 8, 16 czy 50V. Zapach zawsze będzie, ze względu na zasadę działania silnika.
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Na YouTube dodaj filmik.
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
Niestety nie mam rysunku od 414, ale mam za to od 400. http://obrazki.elektroda.pl/9123899700_1...
Kolego to nie jest korek wlewu oleju tylko otwór do ustawienia wału korbowego w OT, tam powinna być zielona zaślepka , ale nic to nie szkodzi
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Wg moich danych do tej skrzyni wchodzi 2,7 l oleju przekladniowego o lepkosci 75W/90
Wujek google ? https://www.frank-motorgeraete.de/ueberu...
No to odma raczej.
Co wy tak do tych pierścieni. Jak by pierścienie poszły to brał by olej a i kopciło by z korka oleju czy odmy. W pierwszej kolejności i nawet bez zdejmowania głowicy - zawory do weryfikacji. Może zdjąć nawet pokrywę i sprawdzić czy zawór nie podbity. Pozdrawiam. Pierścienie przy pomiarze i próbie olejowej sporo poprawiają - było robione na mokro?
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Gwint korka oleju jak najlepiej naprawić. Wstępna ocena dostępnych informacji Naprawa gwintu korka oleju to częsty problem, który może wynikać z różnych przyczyn, takich jak nadmierne dokręcanie korka, zużycie materiału lub uszkodzenia mechaniczne. Aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, kluczowe jest określenie stopnia uszkodzenia gwintu oraz materiału,...
Witam. Mam przyczynę, dlaczego auto nie odpalało, turbina się posypała. Geometria zmienna wbiła się w wylot wydechu, zatykając ujście spalin. Nawet szczelinki prześwitu nie było. Problem rozwiązany, nowe turbo i auto śmiga, obeszło się bez remontu silnika. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Który rok?
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Zostaw jak jest przy kolejnej wymianie zrób jak powinno być wymień korek spustowy. A może tam powinna być podkładka? U mnie firmowa jest miedziana podkładka, którą się powinno wymienić przy każdym odkręceniu korka spustowego.
Dolot też był mokry, napisałeś że także masz w 3 i 4 gnieździe wtrysku jest to przy korku wlewu oleju a przy korku tam jest ponoć najczęściej pękający szew. Po odkreceniu korka u mnie to samo troszkę bryzga i mały dymek - opary.
Jeśli z króćca na deklu nie dmucha w ogóle, a po wyjęciu bagnetu lub odkręceniu korka oleju wyraźnie czuć ciśnienie to odma w pokrywie jest zatkana, jeśli dmucha tak samo z dekla jak z bagnetu to jest ok
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Te silniki to pomyłka w całości.
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
Łożyska są w kole pośrednim rozrządu, pompy oleju i wałku sprężarki powietrza. Nie jest powiedziane że kulki wylecą po rozleceniu się wianka. Rozbieraj póki jeszcze nie narobiło więcej szkód.
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
U mnie też był kupiec też dymi-mechanik (kupca)stwierdził że pierścienie że do remontu-przy -27 palił za pierwszym razem oleju nie spożywa jeżdzi ponad 200 kopa ma .Dymi spod korka.Niech dymi.(kurna ale to mondelas)
Nowe silniki nie mają korka spustu oleju , olej odsysa się przez bagnet , lub wylewa przechylając kosiarkę na stronę bagnetu oleju. Pisane na podstawie mojej Makiety z silnikiem Brigs 675 exi.
Jeżeli korba mu blokowała to boje się o zwiększone ciśnienie atmosferyczne. A napisz czy olej próbował przez ten korek wydostawać się gdzie mógł ?,czyli nieszczelność. Kiedyś się spotkałem że ktoś po zakupie kompresora nie wkręcił właściwego korka oleju ale mu wywaliło ten transportowy korek.Czyli taki aby się olej nie wylewał jak w czasie transport.
dzięki
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
Czujnik temperatury w tym silniku jest na krućcu wodnym po prawej stronie silnika (na twoim foto po prawej stronie korka wlewu oleju ) . Ściągnij rurę dolotową z przepustnicy i go fajnie widać . https://obrazki.elektroda.pl/5939680300_...
Kopci, bo pewnie ją ktoś przechylił na bok ( np. przy odkręcaniu korka spustowego oleju ) i olej dostał się przez odmę do tłumika . Kosiarkę czterosuwową powinno sie przechylać tylko do tyłu. Zaraz na początku tłumik jest zimny więc kopci dopiero po jego nagrzaniu. Jak się wypali olej w tłumiku to przestanie dymić. Początkowo dymiła zaraz po uruchomieniu...
Sam brak korka oleju nie szkodzi. Szkodzą natomiast wszelkie śmieci, które mogą sie dostać do silnika. Co do rozruchu... Sprawdzałeś czy kable WN nie są mokre? Zdejmij je i wysusz. To samo z aparatem zapłonowym.
Jak wygląda chłodnica? Była płukana/odkamieniona? Blok czasem nie zamulony? Co z termostatem? Z pod korka oleju będzie dmuchało, tylko zależy jak mocno. Pozdrawiam.
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
Tak, tam nie ma korka od tył mostu. Do sprawdzenia poziomu oleju wkłada się palca do otworu ma się umoczyć, nie może się wylewać.
Żeby wymienić olej, trzeba fizycznie wymontować sprężarkę z auta. Sprężarkę zalewa się odpowiednią ilością oleju, zależną od typu sprężarki. Żeby wymontować sprężarkę, trzeba opróżnić układ klimatyzacji, odkręcenie korka wlewu oleju na sprężarce wiąże się z rozszczelnieniem układu/ucieczką szkodliwego czynnika. Naprawę niesprawnej klimy nie zaczyna...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Wiesz może jaki jest koszt naprawy tego...jeśli to pierścienie...jaka powinna być kompresja prawidłowa?
Kolego do przestrzeni po korkiem wlewamy 0.2 czerwonego oleju ATF. Nie ma korka spustowego, możesz zdjąć wybierak potrzebujesz nowych 2 uszczelek kwadratowych wszystko wyczyścić i złożyć i zalać swierzym olejem. Osobiście bym dolał aż się wyleje z otworu i zakrecil. Podaj vin w serwisie man jest /była akcja na zalozenie odpowietrzenia tej przestrzeni...
Dziwny mechanik... Dobrze że go nie poparzyło. Chyba w każdym aucie jak się silnik zagrzeje i otworzysz korek od płynu chłodzącego to następuje nadciśnienie (możesz OSTROŻNIE sprawdzić to na innym aucie). Uszczelka pod głowicą może być sprawdzona testerem który wykryje spaliny w komorze wody a nie takie dziwne eksperymenty. Również dziwne dla mnie wydaje...
dmucha korka oleju powietrze korka oleju podkładka korka oleju
orange freedom router reset smart samsung izolacja termostat
hilti udaru interfejs multidiag
Sony CCD-TR2000E: Brak daty po 2022 roku - co zrobić? Kontakt ze sznurem azbestowym bez rękawiczek - co robić?