Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jak olej wymieniany w styczniu to i tak czas zmienić. Żadna skorupa, tylko jak wyżej. Tu pokrywa jest bardziej skomplikowana.
W tym silniku nie ma typowej odmy.Tam za odpowietrzenie właśnie odpowiada ten metalowy korek.Silnik do remontu.
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to nie ma się o co martwić .....
witam mam takie pytanie dzis odkrecając korek od oleju zauwazylem biale mazidlo (typowe objawy uszczelki spod głowicy) . Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach.
Wymienia się przewód odmy na taki z grzałką, kwestia podciągnięcia kawałka instalacji np od przekaźnika pompy paliwa [url=http://autoczesci-jbt.pl/odma/31130...
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
Podstawowe pytanie: czy przybywa oleju na bagnecie? no i czy w zbiorniczku wyrównawczych widać tłuste plamy oleju? taki osad może dawać np Doctor dolany do oleju
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Nie odkręcaj więcej tego korka. Tak, jest to normalne. Zamykam.
Proponuję abyś poczytał to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=5...
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
To jest normalna rzecz. Tak się robi często gdy jeździ się na krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąża złapać swojej normalnej temperatury pracy.
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
Po prostu masz zuzyte uszczelniacze na zaworach i stad te dymienie i zuzycie oleju. Mozesz zmierzyc kompresje ale nie wierze w to ze silnik jest do remontu po przebieg 220 tys km na ten silnik to zaden przebieg. Mialem kiedys passata z tym silnikiem i mial przejechane duzo wiecej, nie bral mi oleju. Proponuje udac sie do autoryzowanego serwisu oni ci...
Do wymiany uszczelniacze lub uszczelka glowicy. Nie przejmoj sie, jest to normalne przy tym roczniku i przebiegu.
Witaj. W niższych temperaturach na krótkich trasach to normalna rzecz. Sprawdź olej na bagnecie czy jest czarny, czy też ma białą konsystencje. Jeśli olej w silniku jest czarny to bym się nie przejmował.
Dmucha przez uszkodzone uszczelniacze zaworowe. Rura wydechowa jest czarna w środku? Podczas jazdy wyhamuj go silnikiem z wysokich obrotów po czym depnij mu i patrz w lusterko czy jest niebiesko. Jeśli tak to uszczelniacze. Silniczek pewnie już wymęczony. Ponieważ remont = wartości auto, to możesz pokombinować z olejami typu Valvoline MaxLife lub dodatkami...
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
Hmnn kolega <moniek_km> zrobił edit swojego posta więc i ja robie. Z czego się tu smiać... Też przytaknę Koledze Cordoba_2004 i powiem że to nie wina uszczelki tylko wilgoci w oleum. Przegoń auto na dłuższej trasie np. 30 km i masełko zniknie (tego dnia). Pozdrawiam
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
Czy podczas włączonej klimy wentylator powinien działać odrazu Od razu
Niestety nie mam rysunku od 414, ale mam za to od 400. http://obrazki.elektroda.pl/9123899700_1...
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Gwint korka oleju jak najlepiej naprawić. Wstępna ocena dostępnych informacji Naprawa gwintu korka oleju to częsty problem, który może wynikać z różnych przyczyn, takich jak nadmierne dokręcanie korka, zużycie materiału lub uszkodzenia mechaniczne. Aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, kluczowe jest określenie stopnia uszkodzenia gwintu oraz materiału,...
Zapytam jeszcze raz - w silniku napędzanym benzyną, czym ma pachnieć spod korka oleju? Jeśli oleju nie przybywa , to nie ma co się doszukiwać problemu. Nie ważne czy 8, 16 czy 50V. Zapach zawsze będzie, ze względu na zasadę działania silnika.
Chyba nie szukaj tam korka spustu oleju, spuszcza się przez wlot.
Daj sobie spokoj,to jest normalka Rożnica tęperatur. pozdrawiam
Kolego to nie jest korek wlewu oleju tylko otwór do ustawienia wału korbowego w OT, tam powinna być zielona zaślepka , ale nic to nie szkodzi
Witam. Taki wyciek powstaje przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej. Sprawdż czystość siatki odmy pod korkiem wlewu oleju oraz zwróć uwagę na stan uszczelki korka.Uszczelka ma uszczelniać powierzchnie styku odmy i pokrywy przedniej ale musi zostawić szczelinę między odmą a pokrywką korka.
Na YouTube dodaj filmik.
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
Jeśli z króćca na deklu nie dmucha w ogóle, a po wyjęciu bagnetu lub odkręceniu korka oleju wyraźnie czuć ciśnienie to odma w pokrywie jest zatkana, jeśli dmucha tak samo z dekla jak z bagnetu to jest ok
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Raczej nie wygląda to źle.Posprawdzaj jeszcze dokładnie dolot odcinek między MAF a przepustnicą.Posprawdzaj odmy itp.Miałem ostatnio coś podobnego w łopelu.Wiesz co było?Oring na korku oleju.
Trzeba odkręcić misę olejową i dokonać oględzin.
Witam. Mam przyczynę, dlaczego auto nie odpalało, turbina się posypała. Geometria zmienna wbiła się w wylot wydechu, zatykając ujście spalin. Nawet szczelinki prześwitu nie było. Problem rozwiązany, nowe turbo i auto śmiga, obeszło się bez remontu silnika. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Jeśli auto jeździ na krótkim odcinku i jest niedogrzane, to jest to prawie normalne. chociaż z mojego doświadczenia wynika, że ten silnik już zaczyna "oddychać rękawami". Masło maślane, spóźniłem się.
Silnik ma przedmuchy z korka oleju, ale wcześniej palił... Co Ty chcesz tam ustawiać? Najpierw zrób porządny remont silnika.
Łożyska są w kole pośrednim rozrządu, pompy oleju i wałku sprężarki powietrza. Nie jest powiedziane że kulki wylecą po rozleceniu się wianka. Rozbieraj póki jeszcze nie narobiło więcej szkód.
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Dolot też był mokry, napisałeś że także masz w 3 i 4 gnieździe wtrysku jest to przy korku wlewu oleju a przy korku tam jest ponoć najczęściej pękający szew. Po odkreceniu korka u mnie to samo troszkę bryzga i mały dymek - opary.
Ta fabia ma odme w korku oleju bo nie pamietam?komp po bledzie zmienia mape i wydluza czas wtrysku.Podmien moze jeszcze przepustnice na inna uzywke.
Uszkodzenia samej gruszki też nie można wykluczyć. Nie robi Ci się przypadkiem majonez na korku oleju albo na bagnecie?
Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Wg moich danych do tej skrzyni wchodzi 2,7 l oleju przekladniowego o lepkosci 75W/90
Sam brak korka oleju nie szkodzi. Szkodzą natomiast wszelkie śmieci, które mogą sie dostać do silnika. Co do rozruchu... Sprawdzałeś czy kable WN nie są mokre? Zdejmij je i wysusz. To samo z aparatem zapłonowym.
To nie uszczelka pod głowicą. Ile ubywa płynu? Od kiedy? Ubytki duże, czy małe? Który rocznik? Jaki typ silnika?
Witam. Od pewnego czasu obserwuję w swojej corsie zwiększone dymienie na biało i niewielką ilość masła pod korkiem oleju, którego 2 tygodnie temu jeszcze nie było. Dymienie nie ustępuje po rozgrzaniu silnika. Jeżdżę dziennie około 7km w jedną stronę, a ostatnio są dosyć niskie temperatury do nawet -10. Czy to może być kwestia niedogrzewanego silnika...
Dzięki za zainteresowanie się moim tematem :) Z wyżej opisanym problemem byłem już u kilku mechaników oraz serwisie citroena. Do chwili obecnej wymienione zostały: -wszystkie filtry, (sprawdzony był dolot i czyszczona przepustnica) - świece + cewka zapłonowa - listwa wtryskowa+wtryskiwacze - wariator - sprawdzany był moduł sterujący a dodatkowo w serwisie...
Jeżeli korba mu blokowała to boje się o zwiększone ciśnienie atmosferyczne. A napisz czy olej próbował przez ten korek wydostawać się gdzie mógł ?,czyli nieszczelność. Kiedyś się spotkałem że ktoś po zakupie kompresora nie wkręcił właściwego korka oleju ale mu wywaliło ten transportowy korek.Czyli taki aby się olej nie wylewał jak w czasie transport.
Oczywiście tylko już z nowym korkiem wlewu oleju.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
dzięki
Zostaw tak jak jest, przy kolejnej wymianie zrób tak jak powinno być wymień korek spustowy.
3km to mały odcinek, może się wilgoć zbierać w okolicy korka i będzie takie masło. Żadnych "łatek" w płynie na wycieki nie lać. Zrobi to tylko syf w układzie. Trzeba było zalać sam płyn odpalić i szukać wycieków. Dopiero jak by było całkiem sucho można podejrzewać że płyn gdzieś indziej ginie.
Będziesz potrzebował: https://www.automatsentyrz.pl/uszczelka-... oraz https://www.automatsentyrz.pl/filtr-olej... . Ta skrzynia (GM4T65E) nie ma korka spustowego oleju.
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Ok dzieki bardzo :-) A apropo tego dodatkowego filtra to mam go jakos sam zrobic jest na to jakis patent czy mozna kupic taki gotowy i ewentualnie gdzie go w montowac?? wsadzic do tej odmy po prostu przed samym wejsciem do gaznika??
W korku wlewu oleju jest miarka, napełnia się aż osiągnie poziom w połowie wskaźnika(płaska część na końcu) na włożonym nie wkręconym korku. Potem na ok minutę odpalić silnik i po chwili jeszcze raz sprawdzić stan oleju, czy połowa miarki na zimnym. Maksymalnie może być do końca płaskiej części wskaźnika korka, większy poziom może się przyczynić do...
U mnie też był kupiec też dymi-mechanik (kupca)stwierdził że pierścienie że do remontu-przy -27 palił za pierwszym razem oleju nie spożywa jeżdzi ponad 200 kopa ma .Dymi spod korka.Niech dymi.(kurna ale to mondelas)
Który rok?
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
odkręć pokrywę,tą z korkiem wlewu oleju,tam się ustawia zawory
Ta tabela nie wiem do czego jest dobrana ale widziałem ja Do śrub stalowych. Na forach bmw pisali ze dokrecenie korku oleju o rozwartości 17 mm - 25 Nm, z gwintem M18 - 30 Nm, z gwintem M22 - 60Nm Zwykle misa nie jest stalowa. Należy stosować się do zaleceń producenta danego samochodu.
Odpala normalnie nie dymi z korka oleju mój mechanik podejrzewa wtryski ale staram się że może jest jakiś inny problem niż wtryski
Tutaj masz eleganckie zdjęcia chyba nie trzeba więcej wyjaśniać http://obrazki.elektroda.pl/1432730400_1...
To jest zbiornikiem oleju do podnośnika. Na korku do spuszczania oleju jest magnes łapiący opiłki. Na rozdzielaczu prawdopodobnie nie ma całego skoku i suwadło blokuje przepływ.
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Nowe silniki nie mają korka spustu oleju , olej odsysa się przez bagnet , lub wylewa przechylając kosiarkę na stronę bagnetu oleju. Pisane na podstawie mojej Makiety z silnikiem Brigs 675 exi.
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Wiesz może jaki jest koszt naprawy tego...jeśli to pierścienie...jaka powinna być kompresja prawidłowa?
Witam, pacjent to Peugeot 2008 z roku 2015, silnik 1.2 benzyna, teraz historia awarii. Po dolaniu oleju, nie zakręciłem korka wlewu oleju i auto zrobiło trasę ok. 280 km, po drodze wywaliło trochę oleju na silnik. Teraz olej i filtry zostały wymienione ale okazało się że po zakręceniu korka oleju obroty spadają tak że silnik prawie gaśnie po czym strasznie...
Tylko spuść cały olej, masz dwa korki do oleju silnikowego. Wejdzie ci 9l.
Chodzi Ci o korek oleju w misce olejowej, czy korek wlewu oleju. Jak o ten drugi to raczej nie ma problemu, nic się nie stanie, najwyżej obrzyga olejem cały silnik.
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
Faktycznie ubywa ale też zauważyłem, że mam zawsze gdzie stanę na dłużej, małą plamkę pod samochodem.
Te silniki to pomyłka w całości.
W jaki sposób działa separator oleju w takich małych pompach próżniowych? Moja pompa próżniowa ma separator oleju w korku oleju który jest jednocześnie wylotem. Co się dzieje z "odseparowanym" olejem?
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Nadciśnienie w silniku potrafi nieźle dać się we znaki. Objaw pasuje.
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Czujnik wymieniłem, błędu nie ma. Samochód w dalszym ciągu nie równo pracuje na wolnych i gaśnie przy wysprzęgleniu np podczas dojazdu do skrzyżowania. Sprawdzę jeszcze kompresję i ciśnienie oleju ale nie wiem za bardzo gdzie się wpiąć z zegarem bo nie mogę zlokalizować czujnika oleju.
Jak wygląda chłodnica? Była płukana/odkamieniona? Blok czasem nie zamulony? Co z termostatem? Z pod korka oleju będzie dmuchało, tylko zależy jak mocno. Pozdrawiam.
Kolego a jaki masz olej w silniku nie masz przypadkiem tzw. "kawy z mlekiem" pod korkiem wlewu oleju?
Witam Posiadam samochód opel corsa D 1.2 2009r Samochód niedawno wrócił z naprawy ,przyczyną uszczelka pod głowicą Samochód naprawiony Uszczelka wymieniona ,planowanie głowicy Wymieniony płyn chłodniczy ,olej itd Na nowej uszczelce przejechane ok 300km Odcinki po 10 max 15km ,dziś po sprawdzeniu korka oleju ,pojawiła się gęsta maź ,majonez Temperatury...
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
Jeździsz na krótkich dystansach,silnik ne uzyskuje temperatury?
a może nie uszczelka Dodano po 1 1.5litra na 10000 to nie musi być uszczelka może wyciek z krućca jest to dość częste
I byś w pytę przepłacił. Tu masz z ASO. https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci-... Część nr 15 "plug, oil level". Cena niecałe 50zł. Skoro to z ASO to będzie pasować na 100%. Tylko sprawdź czy to faktycznie twój model.
Tak jak pisałeś 0,5l. Ja zawsze lałem do momentu kiedy olej wylewał się przez otwór korka poziomu oleju a w drugim silniku mam bagnet.
powietrze korka oleju dmucha korka oleju wyciek korka oleju
uśpienie wyświetlacza tuner enigma zawory ciągniki
mikrokomputer cobra1 topolski mirosław
Opóźnienie w załączaniu wzmacniacza Omnitronic P-1500 Jak uruchomić profil tymczasowy w Windows 10?