[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Gdzie Pan mieszka, to bym wpadł z jakimś dobrym piwkiem za podpowiedź, o ile to nie jest drugi koniec Polski To jest kolego koniec Europy - a nie Polski. Ale jak chcesz możesz wpaść do Irlandii. Dobrego piwka nigdy za wiele.
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
W tym silniku nie ma typowej odmy.Tam za odpowietrzenie właśnie odpowiada ten metalowy korek.Silnik do remontu.
Czy podczas włączonej klimy wentylator powinien działać odrazu Od razu
Zapytam jeszcze raz - w silniku napędzanym benzyną, czym ma pachnieć spod korka oleju? Jeśli oleju nie przybywa , to nie ma co się doszukiwać problemu. Nie ważne czy 8, 16 czy 50V. Zapach zawsze będzie, ze względu na zasadę działania silnika.
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Na YouTube dodaj filmik.
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
Niestety nie mam rysunku od 414, ale mam za to od 400. http://obrazki.elektroda.pl/9123899700_1...
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Kolego to nie jest korek wlewu oleju tylko otwór do ustawienia wału korbowego w OT, tam powinna być zielona zaślepka , ale nic to nie szkodzi
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Wg moich danych do tej skrzyni wchodzi 2,7 l oleju przekladniowego o lepkosci 75W/90
Wujek google ? https://www.frank-motorgeraete.de/ueberu...
No to odma raczej.
Gwint korka oleju jak najlepiej naprawić. Wstępna ocena dostępnych informacji Naprawa gwintu korka oleju to częsty problem, który może wynikać z różnych przyczyn, takich jak nadmierne dokręcanie korka, zużycie materiału lub uszkodzenia mechaniczne. Aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, kluczowe jest określenie stopnia uszkodzenia gwintu oraz materiału,...
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Co wy tak do tych pierścieni. Jak by pierścienie poszły to brał by olej a i kopciło by z korka oleju czy odmy. W pierwszej kolejności i nawet bez zdejmowania głowicy - zawory do weryfikacji. Może zdjąć nawet pokrywę i sprawdzić czy zawór nie podbity. Pozdrawiam. Pierścienie przy pomiarze i próbie olejowej sporo poprawiają - było robione na mokro?
Witam. Mam przyczynę, dlaczego auto nie odpalało, turbina się posypała. Geometria zmienna wbiła się w wylot wydechu, zatykając ujście spalin. Nawet szczelinki prześwitu nie było. Problem rozwiązany, nowe turbo i auto śmiga, obeszło się bez remontu silnika. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
nigdzie nie mogę znaleźć wartości a mianowicie ile Nm powinien być dokręcony korek spustu oleju Proszę bardzo. Moment dokręcenia korka spustowego oleju w silniku 1.2 PureTech wynosi 30 Nm. Aby prawidłowo przeprowadzić wymianę, należy użyć klucza dynamometrycznego i oczyścić powierzchnię wokół otworu spustowego przed dokręceniem
Który rok?
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Zostaw jak jest przy kolejnej wymianie zrób jak powinno być wymień korek spustowy. A może tam powinna być podkładka? U mnie firmowa jest miedziana podkładka, którą się powinno wymienić przy każdym odkręceniu korka spustowego.
Dolot też był mokry, napisałeś że także masz w 3 i 4 gnieździe wtrysku jest to przy korku wlewu oleju a przy korku tam jest ponoć najczęściej pękający szew. Po odkreceniu korka u mnie to samo troszkę bryzga i mały dymek - opary.
Jeśli z króćca na deklu nie dmucha w ogóle, a po wyjęciu bagnetu lub odkręceniu korka oleju wyraźnie czuć ciśnienie to odma w pokrywie jest zatkana, jeśli dmucha tak samo z dekla jak z bagnetu to jest ok
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Te silniki to pomyłka w całości.
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
Łożyska są w kole pośrednim rozrządu, pompy oleju i wałku sprężarki powietrza. Nie jest powiedziane że kulki wylecą po rozleceniu się wianka. Rozbieraj póki jeszcze nie narobiło więcej szkód.
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
U mnie też był kupiec też dymi-mechanik (kupca)stwierdził że pierścienie że do remontu-przy -27 palił za pierwszym razem oleju nie spożywa jeżdzi ponad 200 kopa ma .Dymi spod korka.Niech dymi.(kurna ale to mondelas)
Nowe silniki nie mają korka spustu oleju , olej odsysa się przez bagnet , lub wylewa przechylając kosiarkę na stronę bagnetu oleju. Pisane na podstawie mojej Makiety z silnikiem Brigs 675 exi.
Jeżeli korba mu blokowała to boje się o zwiększone ciśnienie atmosferyczne. A napisz czy olej próbował przez ten korek wydostawać się gdzie mógł ?,czyli nieszczelność. Kiedyś się spotkałem że ktoś po zakupie kompresora nie wkręcił właściwego korka oleju ale mu wywaliło ten transportowy korek.Czyli taki aby się olej nie wylewał jak w czasie transport.
dzięki
Czujnik temperatury w tym silniku jest na krućcu wodnym po prawej stronie silnika (na twoim foto po prawej stronie korka wlewu oleju ) . Ściągnij rurę dolotową z przepustnicy i go fajnie widać . https://obrazki.elektroda.pl/5939680300_...
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
Kopci, bo pewnie ją ktoś przechylił na bok ( np. przy odkręcaniu korka spustowego oleju ) i olej dostał się przez odmę do tłumika . Kosiarkę czterosuwową powinno sie przechylać tylko do tyłu. Zaraz na początku tłumik jest zimny więc kopci dopiero po jego nagrzaniu. Jak się wypali olej w tłumiku to przestanie dymić. Początkowo dymiła zaraz po uruchomieniu...
Jak wygląda chłodnica? Była płukana/odkamieniona? Blok czasem nie zamulony? Co z termostatem? Z pod korka oleju będzie dmuchało, tylko zależy jak mocno. Pozdrawiam.
Sam brak korka oleju nie szkodzi. Szkodzą natomiast wszelkie śmieci, które mogą sie dostać do silnika. Co do rozruchu... Sprawdzałeś czy kable WN nie są mokre? Zdejmij je i wysusz. To samo z aparatem zapłonowym.
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Tak, tam nie ma korka od tył mostu. Do sprawdzenia poziomu oleju wkłada się palca do otworu ma się umoczyć, nie może się wylewać.
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
Żeby wymienić olej, trzeba fizycznie wymontować sprężarkę z auta. Sprężarkę zalewa się odpowiednią ilością oleju, zależną od typu sprężarki. Żeby wymontować sprężarkę, trzeba opróżnić układ klimatyzacji, odkręcenie korka wlewu oleju na sprężarce wiąże się z rozszczelnieniem układu/ucieczką szkodliwego czynnika. Naprawę niesprawnej klimy nie zaczyna...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Wiesz może jaki jest koszt naprawy tego...jeśli to pierścienie...jaka powinna być kompresja prawidłowa?
Kolego do przestrzeni po korkiem wlewamy 0.2 czerwonego oleju ATF. Nie ma korka spustowego, możesz zdjąć wybierak potrzebujesz nowych 2 uszczelek kwadratowych wszystko wyczyścić i złożyć i zalać swierzym olejem. Osobiście bym dolał aż się wyleje z otworu i zakrecil. Podaj vin w serwisie man jest /była akcja na zalozenie odpowietrzenia tej przestrzeni...
Dziwny mechanik... Dobrze że go nie poparzyło. Chyba w każdym aucie jak się silnik zagrzeje i otworzysz korek od płynu chłodzącego to następuje nadciśnienie (możesz OSTROŻNIE sprawdzić to na innym aucie). Uszczelka pod głowicą może być sprawdzona testerem który wykryje spaliny w komorze wody a nie takie dziwne eksperymenty. Również dziwne dla mnie wydaje...
Chodzi mi właśnie o to aby skupić się tylko na dpf-ie... i nie zbaczać w dyskusji na inne możliwości/przyczyny dymienia z wlewu-takich tematów jest masa-przyczyn wiele i dyskusji było od groma, natomiast nie spotkałem dyskusji na tak zawężony związek przyczynowo skutkowy... zakładamy że wszystko w aucie jest sprawne- tylko przytkany DPF... i teraz chciałbym...
Tak jak pisałeś 0,5l. Ja zawsze lałem do momentu kiedy olej wylewał się przez otwór korka poziomu oleju a w drugim silniku mam bagnet.
Faktycznie ubywa ale też zauważyłem, że mam zawsze gdzie stanę na dłużej, małą plamkę pod samochodem.
Kup nowy silnik. Chyba zewszystko robisz sam i masz duuuużo czasu i cierpliwości..
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Witam a macie pojecie gdzie jest ten korek do sprawdzania przy astrze 2.2DTI za chiny nie moge go znaleśc
Stary ciapek miał pompę dwusekcyjną jedna sekcja zasilała tylko bąka a druga magistrale . Zawór przelewowy masz na środkowej stopce wału . A jak go ugotowałeś to pewnie wał do szlifu , musisz zwalić miskę i zobaczyć . A powód zaniku smarowania mógł być prozaiczny wypadł kołek zabezpieczący z koła zębatego pompy olejowej .
A nie rozpadł się czasem katalizator i nie zatkał wydechu ? Trafiłeś kolego. Wielkie dzięki wszystkim za porady. Temat zamknięty
Więc to tylko woda na wylocie, wszystko jest w porządku tłuste lekko może być ale to bardzo lekka norma dopuszcza 5 czy 6 mg oleju w każdym m³. Ilość oleju w separatorze prawidłowa zresztą tam lepiej jak jest max lub nawet trochę ponad Max. Zresztą i tak nie wlejesz więcej niż dolna granica korka co odpowiada około pół litra powyżej maksa. A co do układu...
Witam. Koło kupione jedyne w Polsce prawdopodobnie 🙆mega ciężko dostać,a nowe 960 zł . Teraz pytanie ,uszkodziłem prawdopodobnie uszczelniacz ,a już było złożone wszystko i zaś na nowo robota bo ciek olej z łączenia na uszczelniaczu,jak przekręcić te śruby 10ątki? Najpierw te do około a na końcu te od spodu ? A te od spodu tylko delikatnie złapać?...
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Tak to ten korek.
Mniej więcej tak jak napisałeś - wymiana uszczelki pod pokrywą - najlepiej całą pokrywę możesz kupić używkę z BXE będzie najmłodsza i z teoretycznie mniejszym przebiegiem, może się trochę różnić kątem i długością korka oleju ewentualnie doczytaj ale jeśli nie masz osłony silnika to bez znaczenia. - wymiana egr - niekoniecznie ale warto, na spalanie...
Może nie być korka przelewowego,jeśli nie ma go w okolicy wyjścia lewej pòłosi to zalewa się odpowiednią ilość oleju(w-g.specyfikacji producenta skrzyni) przez otwòr po czujniku światła wstecznego.
Witam:) Sprawdzenie poziomu oleju wymaga odkręcenia korka wlewu znajdującego się z boku obudowy skrzyni biegów.Poziom oleju powinien sięgać dolnej krawędzi otworu kontrolno -wlewowego.Zalecana ilość oleju przekładniowego klasy SAE 80W/90 to 1,4 dm3. ---------------------------------- http://zlotoweczka.com/pages/index.php?r...
Czyli wszystko jest ok ?
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Witam, mam pytanie, bo jak mam zimny samochód rano to korek oleju ledwo się trzyma, wręcz ma może z pół milimetra luzu. Planuje oczywiście ją wymienić ale mam pytanie czy ona może mieć jakiś wpływ na pracę silnika? Czy np. na ciśnienie oleju? Czy raczej chodzi o to by nie zgubić gdzieś po drodze korka?
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Najpierw przejawiał zapotrzebowanie na dużą ilosc oleju. Co jest jednak dziwniejsze że moje polo nie posiada uszczelki pod korkiem wlewu oleju (od momentu zakupu) a jej założenie powoduje że silnik zupełnie traci moc! Nie utrzymuje obrotów na biegu jałowym i momentalnie gaśnie. O jakich ilościach oleju jest mowa ? Chmurzy mocno na niebiesko z komina...
1. Oglądałem wałek rozrządu. Tam są takie krzywki co do których wiem, że sterują pracą zaworów. Jedna z tych krzywek jest brzydka tzn. ma takie zadziory na krawędziach. Czasem - nie zawsze, ale czasem silnik wydaje taki dźwięk, trochę jak stary diesel - typowe klek, klek, klek. Pojawia się taki dźwięk szczególnie często zaraz po zapaleniu silnika lub...
Witam, Czy ten "dymek" wydobywa się po zagrzaniu silnika czy od razu po odpaleniu na zimnym silniku? Miska może być "przypocona" np. wokół uszczelniacza po wymianie/naprawie. Sam jestem posiadaczem tego modelu z dokładnie takim samym silnikiem (oznaczenie silnika AUA). Szczerze mówiąc miałem z nim przeboje (m. in. brak ciśnienia oleju w głowicy) ale...
Powąchaj ten dym, sprawdź czy nie ubywa Ci płyny chłodniczego / nie przybywa oleju i czy nie bombluje płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym
m22x1,5 80nm Skrzynia 60nm
Ten korek jest najprawdopodobniej „do stożka ” i żadna śruba Ci nie spasuje . Szukaj korka spustowego ze skrzyni biegów od fiata , najprawdopodobniej jakieś starsze punto powinno pasować .
Cześć, Kontrolowałbym poziom oleju aby nie zabrakło, oprócz tego posprawdzałbym parę rzeczy, np. to czy po odkręceniu korka nie ma zbyt dużych przedmuchów, czyli czy nie wydostaje się zbyt dużo powietrza(spalin) z komory silnika. Tak z ciekawości czy wyciek nie został spowodowany zbyt dużym ciśnieniem w komorze. Natomiast warto zagadać więcej z mechanikiem,...
Zapomniałeś o dobrym piekarniku, którego nie posiadasz. Bez niego upieczesz co najwyżej zakalca. Torty tylko ASO piecze, ja póki co szukam odpowiedniego przepisu. Dodano po 1 Rozebralem zawor EGR, było w nim nieco sadzy więc wyczyściłem, ale okazało się ze był przedmuch na uszczelce stąd ten dym za filtrem. Jak byłem kiedyś u mechanika na kompie za...
Witam wszystkich, chcę w 1.9 TDI AWX zamontować zegar temperatury oleju. Gdzie najlepiej się nim wpiąć? Ktoś robił coś podobnego? Widziałem, że można przerobić korek spustowy oleju.
Czyli prawidłowo. Tak ma być, do tego jest odma.
Korek wlewu ( na imbusa) oleju do skrzyni jak mniemam Nie bardzo do oleju, to jest rewizyjny do znaku na kole zamachowym. Jak nie będzie korka nic się nie stanie. :D
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
stokrotne dzięki rychupeja... wszystkie czynnosci wykonam według twoich wskazówek...dodam, że pojawiła sie kolejna zagadka w misce olejowej sa opiłki jakby wióry po gwintowaniu nakretki 10...mniej wiecej takiego rozmiaru..nie wiem co o tym mysleć silnik pracował do końca nie pukało nie stukało.. napewno smok był tym zawalony co mogło sie przyczynic...
sprawdziles czy masz korek spustowy na sprzegle? Musisz odkrecic plastikowa oslone pod skrzynia i np. jakims duzym srubokretem obracac beben sprzegla, najlepiej oznaczyc czyms najpierw, zeby bylo wiadomo kiedy obrocisz o 360 st. Jezeli nie znajdziesz korka spustowego to ze sprzegla oleju nie spuscisz i wymiana robi sie nieco skomplikowana.
nie powiedziałeś czy to manual czy automat... dla manual Castrol podaje: Ręczne skrzynie przekładniowe: zespoły z pomarańczową wywieszką z napisem 'ATF Oil', Transmax Dex III Multivehicle; zespoły z zielona wywieszką z napisem 'Special Oil', Produkt specjalny. Wywieszki są umieszczone obok korka wlewu oleju lub Zespoły ręcznych skrzyń biegów z żółtą...
miałem dokładnie tak samo. a sprawa była błacha - przy korku (wlew) oleju jest taki wężyk idzie on do takiej wiekszej rurki i do filtra powietrza i właśnie ok 4 cm od korka cały ten wężyk był dziurawy i łapał powietrze i dlatemu tak sie działo. na oko nie było widać ale pomacałem pomacałem a tam dziura na 2 palce polecam wymiane ale to ok 80 zł albo...
Ja też miałbym bardzo duże obawy, ale nie zdiagnozuje się przez forum, udaj się najlepiej z nim na warsztat, nie zmierzą mu kompresję, ogólnie przejrzą. Po odkręceniu korka oleju dmucha dość mocno i lekko dymi. No to może być kłopot z pękniętym pierścieniem itp. Pozdrawiam.
W Twoim samochodzie jest możliwość sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni,ale do tego potrzebny jest komputer do diagnozy.Miarki nie ma,ponieważ inna jest filozofia sprawdzania.Po podłączeniu komputera sprawdza sie temperaturę oleju.Powinna wynosić 35-45 stopni.Przy tej temperaturze sprawdzasz czy z korka ,który jest pod spodem skrzyni wycieka olej.Jeżeli...
Do poziomu korka wlewowego. Na oko około 1 l a nawet mniej. O ile pamiętam to chyba 0,6 l ale nie jestem pewien.
Sie ma. Przyczyną może być niedrożny układ odpowietrzania komory korbowej (odma jakaś ,lub po prostu wąż odpowietrzający).Nie wiem dokładnie jak w tym silniku to wygląda.To by nie był duży problem. Gorzej jeśli to jakaś nieszczelność w silniku .Do sprawdzenia kompresja , ciśnienie w komorze korbowej tworzy się przez wysypane/zapieczone pierścienie na...
Dwa śrubokręty płaskie, jeden w lewą rękę, drugi w prawą. Zaprzeć ich końcówki na dnie korka na jego obwodzie, pchać śrubokrętami tak by korek kręcił się w lewo. Dłuta były by lepsze do tego bo by się nie ślizgały po dnie korka.
Przedmuchy świadczą o złym stanie technicznym silnika. Zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową to się okaże czy ma czym dmuchać.
przewod ten jest podłaczony do rury wlewu oleju z boku rury jakies 8cm od korka wlewu masz wystajacą koncowke
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
spuść stary i zalej nowy. nie zapomnij o filtrze oleju bo to ważna sprawa w automacie. jak masz miarkę oleju skrzyni to możesz nie mieć korka wlewowego to wlewasz przez miarkę. ale nie wiem ile tam wchodzi tego płynu.
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Dziękuję za pomoc a mam jeszcze pytanko chce wymienić olej w skrzyni biegów skrzynia manuale gdzie się wlewa olej szukałem korka i nie znalazłem pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc Dodano po 2 Gdzie wlewa się olej do skrzyni biegów volvo fh12 2006 skrzynia w manuale Po prawej stronie, z boku jest mosiężne kolanko, na nim jest przewód gumowy (odpowietrzenie...
Jaki jest moment dokręcenia korka spustowego oleju miski olejowej w seacie mii 1.0 benzyna z 2016 ??
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Witam! Jaki jest rozmiar gwintu na korku oleju w skrzyni dsg vw ponieważ chce zrobić przyrząd do wymiany oleju w tej skrzyni i potrzebuje dorobić odpowiedni króciec bardzo proszę o pomoc Dodano po 4 Zamykam temat gwint na korku to M16
powietrze korka oleju dmucha korka oleju podkładka korka oleju
creative t5900 telewizor telefon alpine kostki
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Citroën C5 HDi Hydractive Suspension Pump Faults, Diagnosis, and Repair Options Pneumatic Systems in Industrial Automation & Heavy Vehicle Air Brakes: Applications, Examples, and Key Components