Możesz to zrobić. Odkręć te kilka śrub po obwodzie i obudowa zejdzie.
Fotki nie mam. Wkręcony jest w pompę razem z przewodem powrotnym. Wygląda identycznie jak od C-360. Jest to śruba M12*1.5 na 17 klucz.
Kupię ten klucz łańcuchowy i powalczę. A jaką średnice ma ta pompa? Przecież każdy klucz do rur, odpowiedniej wielkości to obstanie, tylko trzeba użyć go " z głową", nie zaciskać na siłę.
Klucz udarowy.
https://e-ursus.pl/pl/i/URSUS-C-330-M-Po... Chodzi Ci o nr 20. Jeśli tak to ja wstawiałem 8x3 lub 8x3.5. Odkręcić nieraz było ciężko i dorobiłem sobie klucz nasadowy do tego. Ewentualnie dobry klucz płaski 22 lub klucz hydrauliczny.
Czy to coś czarnego to filter Tak. oryginalnego klucza do odkręcania filtrów nie posiadam Takowy nie istnieje. Czy sprawę uratowałby taki klucz: klucz filtra pompy odpływowej pralki uniwersalny jakich pełno do kupienia w Internecie? Nie, nic on nie da. Filtr jest mocno zasyfiony, przez co, zamiast wyjść z nakrętką wyczepił się i został wewnąrz. Trzeba...
Jest 1 duży filtr w pompie. Plastikowa pokrywa na klucz 46.
Od przodu. I jeśli jest tam to jest w wężu między zbiornikiem a pompą.
Z tego co rozumiem to chcesz przestawić pompę na kole rozrządu??? Do tego jest specjalny klucz tu masz link http://www.silnikowiec.pl/produkt/zestaw...
Nie widać tam przy pompie zaworu zwrotnego, więc odkręcając wąż, trzeba spuścić wodę z pompy, by było 0. Jeśli nie można odkręcić korka jednym kluczem, to używa się drugiego, by przytrzymać trójnik, by się nie odkręcał, oczywiście, jak się ma drugi klucz.
Witaj. Cisnienie wynosi 12 barów, a szczelina regulująca powietrze to-8mm. Sprawdź filtr w pompie( klucz imbusowy , patrząc z góry na pompie).Powodzenia.
Musisz zdjąć głowiczke, odkręcić korby i wyjąć z tłokami, odkręcić i zdjąć koło zębate, wysunąć wałek. I tu zostaje wałek z łożyskiem. Potrzebujesz specjalny klucz, żeby odkręcić śrubę pod którą jest łożysko. Owa śruba jest napędem pompy. Najłatwiej dorobić taki klucz ze starej pompy.
Widzę, że temat mało popularny. Dodam, że instalacja jest moja, a serwisant wypiął się na mnie. Za mały przepływ, czyli... trafiona pompa, czy trafiony odwiert? Słowo klucz Tichelmann?
VAG , kluczyk 8 oraz specjalistyczny klucz do pomp wtryskowych lub poswiecic kluczyc nr 7 i go nabijac . Dawka na 5 temperatura silnik 70-90 stopni
Tak nie fachowo to dopasuj coś metalowego klucz śrubokręt między koło zębate a obudowę pompy w dwóch miejscach żeby było naprężone nakręć nakrętkę na równo z osią pompy i uderz w nią przez jakieś twarde drewienko lub mosiądz. Nieraz tak robiłem, nie namawiam żebyś nie uszkodził gwintu czy czegoś tam w pompie.
Czerwona strzałka - klucz żaba załatwi sprawę. Przez ten otwór zalejecie pompę. W studni masz zawór zwrotny i kosz ssawny -są sprawne. Sprawdzisz przy zalewaniu pompy.
Kolego żeby poruszyć klucz pneumatyczny potrzeba zbiornika 200l i pompy o wydajności 200l,m i ciśnieniu 7 bar. I to taki amatorski klucz. Przed kupieniem pompy sprawdź jakie potrzeba wydajności dla twojego sprzętu.
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Pompki zakołkowałem po zdjęciu długich zaślepek a listwy po odkręcaniu śruby z łbem na klucz 10. Pompy ustawione na kreski. Brak poprawy. Raczej pompka paliwa by się nie zepsuła, nadmiarem paliwo leci aż miło. Trzeba będzie zawiść pompy i wtryski do ponownej weryfikacji.
Wszystko pod klucz 28000zł
O Yahoo,Yahoo... Czy kontrolka koło zegarka gaśnie?Jeżeli tak to PATS rozponał klucz. Pompa nie działa-mówisz.A więc sprawdzamy czy wyłącznik inertialny nie jest wybity.Sprawdzamy czy jest iskra.Czy cykają wtryskiwacze.Czy dopływa paliwo do magistrali. A poza tym tym czemu nie piszesz jaki silnik!To ze escort to za mało.Może to być 1,3 1,4 1,6 1,8 i...
Czy może przemienić komputer jeszcze z tego anglika? Pompa,komp,pętla ,klucz. Może pomoże.
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Przytrzymujesz wirnik hydrauliczny kluczem do rur lub wkręcasz go w imadło, zakładasz klucz i odkręcasz.
Można śmiało. Musisz mieć specjalny klucz. Pod spodem jest oring.
A coś na 220V dwutłokowego dostępnego na rynku? Z Jelczy to widzę HS-18. Poszła by na silniczku z pompy hydroforowej? Tak żeby ogarnęła klucz?
Na odkręcenie pompy myjącej( a dokładnie plastiku w którym jest montowana) też mam patent zrobiony u tokarza za 70 zł ;) Z ciekawości- ile kosztuje oryginalny "klucz"?
dziecinnie proste nie trzeba odkrecac napedu licznika cztery sruby z przodu na 14 klucz rurki i pompa w tył i do wkładania ustaw do gory podwójny ząb i wraź tyle
Golf IV z zabezpieczeniem pompy paliwa, by dorobić klucz z centralnym zamkiem wystarczy zrobić kopię transpondera + dopisać centralny vcds-em czy jeszcze gdzieś trzeba go dopisać ?
O taki właśnie kluczyk chodzi http://www.tesam.pl/nbsps0000274-klucz-d...
"Pręt" ma lewy gwint. Młotek i klucz pomoże ale z założonym paskiem.
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Na tym kompresorze to Ci żaden klucz nie ruszy, masz zbyt małą butlę a zakładać większej nie ma co bo zarżniesz pompę powietrza. Jeżeli chcesz kupić pistolet to radze coś firmowego, chyba że chcesz ręcznie popuszczać śruby i dociągać po takim kluczu. Dobry klucz to min 600zł. Taniej to można takie klucze do roweru lub motoru kupować.
Witam! Problem jak w temacie, to nic to kontrolka "klucz", sprawdziłem pompę, płytkę szczotki, hydrostat; gdy to poskładałem pralka zrobiła jedno całe pranie, drugie już nie poszło. Problem się powtórzył. Proszę o podpowiedź.
Witam Mój problem to zakup peugeota 307 z silnikiem 1.6 16 V NFU. Po wyjeździe na zakupy niespodzianka. Nie odpala a na desce rozdzielczej miga klucz. Pompa paliwa podaje ciśnienie po przekręceniu kluczyka. Auto na holu pod dom podjechało. Kolega zdiagnozował sprzętem do PSA czyli PP i po diagnozie stwierdził że mam zablokowane ecu. Widać że ten moduł...
Vcds kanał 191. Im bliższy zeru tym lepiej. Do ustawienia rozrząd jeśli są złe wskazania. Ale nie na "flamaster" tylko porządnie z blokadami i luzowaniem koła wałka rozrządu tym 3 śrubkami na klucz 13 i 3 śruby na pompie na klucz ribe itd itp https://obrazki.elektroda.pl/2876214800_...
Klucz nie ma wpływu na grzanie
Do napinania paska rozrządu służy napinacz a nie pompa wodna, Coś nowego. Otóż rolka robi tylko i wyłącznie za samoregulator, w czasie pracy - pasek napina się statycznie pompą wody, aż zejdą się znaki na elementach rolki. Ale to jeszcze klucz do pompy trzeba mieć.
Kolego sprawdż zawór elektromagnetyczny na głowicy rozdzielacza. Jest on na górze przykręcony ma kabelek na klucz 8. Sprawdż zasilanie ew. wyjmij i sprawdź. Jezeli nie puści paliwa nawet tłocząc ręczną pompą na przelewy to powinno być to.
w przycisku centralnego jest migająca dioda. Jeżeli gasnie to klucz został rozpoznany. W sumie objaw dziwny, bo jak blokuje immo iskra jest.
A immobiliser widzi klucz ? Trzeba zobaczyć czy przekaźnik załącza się. Zestyk zwierny: 87-stały plus, 30-pompa, czujnik tlenu, wtrysk. Uzwojenie: 85-po zapłonie +12V, 86-załączany masą z ecu.
Pokaż schemat i program. Silnika pompy nie możesz podłączać bezpośrednio do pinów Arduino. Konieczny jest klucz tranzystorowy albo przekaźnik.
pompa stara, czy założony cały komplet z jednego wozu ( pompa, puszka immo, klucz)
To co jest przedstawione w linku to pompa hydrauliczna łopatkowa.
witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest podłączona rurka nadmiarowa ( przelew z wtryskiwaczy)
Zawór przelewowy nie sprawdzałem nie znam się zbytnio na hydraulice.wogole nie wiem jak to sprawdzić.ogolnie pracowałem w innej ekipie szef wziął mnie tam bo umiem trzymać klucz.😅 Tamta pompa się rozwaliła kupił używaną zawiózł do kogoś żeby ją sprawdził.ja ja włożyłem i od razu rozwaliło się łożysko i simerong zmieniłem kupił łożysko zamknięte niby...
A jak z tym imbusem zamawiać w sklepie czy lepiej kupić klucz zwykły? A może inną pompę olejową?
To są śruby zrywane. Ja je delikatnie nawiercam wiertłem 3mm po czym dopasowuje klucz Torx i wbijam, wykręcają się bez najmniejszego problemu. Żeby odkręcić głowice pompy musisz ja praktycznie cała rozebrać. Inaczej jej nie wyciągniesz.
Powiem szczerze , że kupiłem i wsadziłem we wszystkich takie same danfossa i nic nie regulowałem sprawdzę rano i dam znać. Myślałem , że ich nie trzeba regulować bo odkręcając osłonkę okrągłą jest na imbus klucz .
Gdy poziom wody spadnie, co może potrwać kilka minut, przełącznik zostanie "otwarty"... Myślałem, że jest przeciwnie - krańcowy otwiera się i przerywa obwód, kiedy poziom wody osiągnie maksimum, a zamyka, kiedy woda zaczyna opadać. No dobra, skoro jednak masz, jak masz i potrzebujesz odliczania od zbocza opadającego, czyli końca sygnału sterującego....
Witam. Pytania w zasadzie mam dwa. Pierwsze gdzie znajduje się zawór upustowy pompy oleju? Drugie od czego jest śruba na klucz 24 od przodu silnika w obudowie pompy oleju? Pozdrawiam
Jeszcze raz. 1. Przekręcam klucz w stacyjce w poz. ON. 2. Uruchamia się pompa paliwa (przez podanie „+” kluczykiem, „–„ sterownikiem) Jeśli przekręcę kluczyk w poz. START, uruchamiam silnik pompa podaje paliwo on-line. A co wyłącza pompę, jeśli klucz pozostawię w poz. ON ? (tylko załączony zapłon, a sinik nie uruchomiony)...
Cześć! Myślę że jeżeli elektrozawór odcina paliwo to w tym samym momencie powinna być odcięta pompa elektrycznie lub pneumatycznie poprzez siłownik pneumatyczny sterowany elektrycznie.Przyglądnij się jaki jest osprzęd wokół pompy, co czym steruje i daj znać do czego doszedłeś to spróbóję Ci pomóć. Pozdrawiam!
Trzeba mieć specjalny klucz do sekcji.
Czołem!Zdejmujesz przedni panek(klucz torx 15).Najlepiej połóż na boku i zdejmij wąż zbiornik-pompa.Wyłacz wode i zasilanie! pozdrawiam TFX
Przy skręcie do oporu jest do 180 bar, ale ciężko skręcić z orbitrola, bo wychodzi na siłownik skrętu. Też jest tak około 180. Dodano po 2 Wyrobiło się gniazdo w tym LS z lewej strony, co pod kabiną. Tam są sprężyny pod korkami na klucz imbusowy.
Najśmieszniejsze jest, że najpierw robisz, później pytasz na forum. Usunąłeś stary komin. Zapewne były w nim 2 kanały (kanał dymowy + kanał wentylacyjny). Trzeba było ten komin pozostawić. Miał byś teraz wentylację oraz kanał do wyprowadzenia rury spalinowej z kotła gazowego. Wyprowadzanie systemu spalinowo-powietrznego kotła poprzez ścianę nie dość,...
Nie, wylot jest od góry, dlatego tym bardziej mnie to dziwi, że woda musi iść ku górze, ale jak? Słowo klucz - lewar hydrauliczny. Fizyka, i tyle.
Filtr adblue przy pompie dekiel plastikowy bodajże klucz nasadowy 36
Teoretycznie nie, ale jak nie chce wystartować lub zanika zaraz po inicjacji trzeba sprawdzić wszystko. No jest filtr duży w pompie na klucz nr 32, sciagasz obudowę plastikową od dołu masz filtr.
Witam.czy ma ktos patent na odkrecenie wiskozy wentylatora bez odkrecenia pompy...?wiem ze klucz 32 I odkrecam przeciwnie do obrotow ale jak zablokowac pompe?prosze o podpowiedz..
Po co źeś pompę wymieniał pytałem sie ? Nastawnik da się zmusić do palenia z całkowicie wypiętą elektryką oprócz zaworu gaszenia. Kwestia błysku ciupagi. Pompa ta ma jeszcze regulacją wzdłużną nastawnika. Jak tam przestawione masz to nie odpalisz. Potrzebny specjalny klucz.
Przepraszam pierwszy raz jestem na forum. Napisze jeszcze raz wszystko od początku . Mam Renault master 2.8 rok 1998 . Autko , raczej stacyjka co jakis czas zaczeła robić psikusy typu . Odpalamy nie można zgasić autka . Wiec moje podejrzenie elektroniczna część stacyjki , kupiłem ,przerzuciłem ok. Parę razy zrobiłem próbę i bylo w porządku , tak bynajmniej...
witam,planuje zrobić kompresor który w przyszłości uciągnie klucz pneumatyczny. narazie mam zbiornik ok.130L i silnik 1.5KW wolnoobrotowy planuje na tygodniu zakup pompy-sprężarki widziałem za 620zł na allegro 860l/min i wyłącznik ciśnieniowy 400V co potrzebuje jeszcze czy taka sprężarka za 1500zł uciągnie klucz pneumatyczny ??
Jak dla mnie to powinny być trzy na kole jeśli są lub trzy na pompie i czwarta też na pompie ale od strony rurek. W żadnym wypadku nie odkręcaj tej na 22 lub 24 klucz co jest centralnie na pompie.
Naczynie powinno być napompowane po opróżnieniu wody z kotła i przy otwartym koreczku spustowym pod pompą (klucz 10) do 0,75bar nastawa fabryczna. Następnie wentyl zabezpieczony koreczkiem z uszczelką ( uszczelka ma być w koreczku nie w wentylu). Zaworek z wentyla można wykręcić przed pompowaniem i przesmarować. Awaria naczynia rzadka ( nie można napompować...
witaj miałem taki problem podłącz bezpośrednio plus z akumulatora do pompy wtryskowej ,do tego kabelka przykręconego przy pompie na klucz 8 . Auto powinno odpalić
Tak 24 kw ale ważniejsza jest moc minimalna to 8,9kW a tyle to potrzebujesz w największe mrozy przy otwartych oknach. Sory, wiem że to nic nie pomoże, ale Deweloper i Fachowiec to teraz słowa klucz do kłopotów. Jeżeli ogarniasz ustawienia kotła to ustaw tak aby pompa mogła pracować z max wydajnością, temperaturę ustaw do max 50 * i obserwuj jak kocioł...
I specjalny klucz do ustawienia.
jakies dwa tygdnie temu wymienilem pompe paliwa i od tego czasu zaczely sie problemy. Oto zdanie klucz. Źle złożona pompa. Ciągnie powietrze lub nie jest właściwie zanurzona w zbiorniku. Stąd wszystkie Twoje problemy.
Hasło oczywiście działa , ale to do nieco starszej wersji softu, który zamieściłem później razem z hasłem. Na obecnie dostępnej wersji to oczywiście nie działa, a starsza do której udostępniano i klucz zniknęła. Poszukam w swoich zasobach, ale to potrwa bo zarobiony jestem :(
Tej pompy nie ustawia się na zegar.Ustawiasz sinik - mijanka zaworów na cylindrze nr. 6 palenie na cylindrze nr 1, na kole zamachowym szukasz znaku 0 TDC. Na pompie odkręcasz korek ( na klucz imbus 10) w tylnej części pompy w otwór wkładasz blokadę(śruba fi 9 z wyciętym klinem od strony gwintu oczywiście) i w tedy pompa jest gotowa do wyjęcia .Dość...
Tak, o to chodzi. No raczej będzie do tego potrzebna żabka lub podobnego typu klucz.
cenne informacje. gdzie ja dostać klucz E11 do odkręcenia obudowy?
Tam gdzie wchodzi dolny wąż chłodnicy,na dole kolo pompy wspomagania. Dwie śrubki szóstki na klucz 10.
Witam. Sprawdź ciśnienie paliwa. Ma być prawie 3 bar. Pompa jest pod siedzeniem. Klucz nasadowy 12 i do roboty. Często nie łączy same złącze od pompy pod samochodem. Pompa ma być cicho. zacznij jednak od spawdzenia przekaźnika pompy. Jest pod maską. Zdarzało się, że były usmalone kable przy samym gnieździe. Pompę sprawdzisz zwierając pin 30 i 87 w gnieździe...
Na początek sprawdź szczotki w silniku bo te buczenie to pewnie pompa odpływowa więc jest ok.Do silnika dostaniesz się zdejmując tylną pokrywę później odkręcając dwa wkręty na klucz 10 i wyjmiesz silnik od spodu pralki.Szczotki są zamontowane w trzymaczach więc trzeba odpiąć od nich przewód i po rozginać blaszki.
(at)Trafic2003 tu nie tyle o czyszczenie co udrożnienie musisz sprawdzić podciśnienie przy zaworze sterującym turbiną. Na wężu podciśnienia musi być wyraźnie czuć ssanie. Jeżeli tego nie ma to będzie to samo. Będziesz musiał wykręcić ten plastikowy element od pompy podciśnienia tam klucz torx bodajże 27. Najlepiej weź wiertło 1 mm i oczyść/rozwierć....
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Jeśli chodzi o dawkę to po prawej stronie pompy jest nakrętka na klucz bodajże 24. Luzujesz kontrę i wykręcasz o pół obrotu śrubę. To lekko zwiększy dawkę paliwa.
Sprawdz rozrząd .Ustaw wałek rozrządu w taki sposob aby weszła w nacięcie blaszka od klocka hamulcowego pasuje idealnie od tego auta .W kole zamachowym jest nacięcie ktore musi pokryć się z czubkiem w skrzyni biegow .Otwor do ustawienia tych znakow znajduje się na wierzchu skrzyni biegow .Do ustawienia pompy [wstępnego nadaje się klucz nasadkowy] wkładasz...
Kolejność taka z tyłu zmywarki odkręcić wkręt mocujący pompę klucz 8.położyć zmywarkę na plecach, odkręcić blachę z nóżkami,zobaczysz duży silnik z pompą myjącą i przy niej jest elektrozawór dochodzą 2 przewody z wtyczką. Trzeba wyjąć pompę i wtedy mamy dojście do tego ustrojstwa które odcina dolne śmigło.To śmigiełko o którym piszesz to od pompki opróżniającej.
Zamknąć zawory pod kotłem. Masz zawór spustowy pod kotłem na klucz płaski 8. Odkręcić. Dopompować naczynie do 0.8-1.0 bar. Wyciągnąć wkład zaworu. Najważniejsze, by odpowietrzyć wymiennik, przelać go wodą. Później przelać z działającą pompą na CwU i Co. Wszystko to bez gazu. Jak nie będzie powietrza, to odkręcić gaz.
Jakim sotzeraem to trzeba zrobić , ten co przyuczanie sterowników czy da rade jakimś innym Dodano po 10 Pod pompa nie mam żadnych torxow ,mam 4 śruby na klucz 8mm
1. Odpowietrznik nie może zaciągnąć powietrza gdy panuje nadciśnienie ale może takie zjawisko wystąpić przy źle zrobionej instalacji gdzie niepoprawnie zamontowano układ pomp względem odpowietrzników lub są przykręcone zawory odcinające które stwarzają na jakimś odcinku chwilowe podciśnienie gdy załączana jest pompa. 2. Osobiście polecam zawory automatyczne...
Witam Na boku pomp jest sruba z taką owalna podlkadka,na klucz o ile się nie mlę 15. Odkrecasz te śrubę i kręcisz wałkiem pompy aż w tym otworze zobaczysz odciśnięty ślad od końcówki tej sruby.ustawiasz otwór i znak centrycznie względem siebie. Zsuwasz podkładkę i wkręcasz srubę dość mocno i masz pompę ustawioną na zero. Cały rozdząd ustawiwasz na znaki....
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
99 usterek to dolny sterownik, usterka obwodu zaworu przelewowego. Wykręcisz sterownik ( 4 śruby na klucz 10mm)-przyśrubowany do bloku silnika z tyłu, jak się blok schodzi z misą, przyślesz-naprawię.
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
(at)mazi_dg Konstruktywny komentarz juz napisał (at)robokop . Ja się dołączę. Wybudować pompę, podłączyć do akumulatora (zwracając uwagę na polaryzacje !). Jeżeli nie zadziała, to klucz w dłoń (8 albo 10), rozebrac tą pompę i zweryfikować stan szczotek oraz komutatora i łożysk. Wesołych Świąt. :D A po Świętach kupić nowe części. Rozrusznik-węglowe,...
Kolego dostań się do wtrysków są połączone czarnymi gumowymi przewodami między sobą. Albo poluzuj wszystkie naraz i niech pomagier zakręci silnikiem (jeśli "strzeli) paliwo to jest w porządku i możesz dokręcać. Możesz też odkręcać wtryski po kolei zaczynają od tego najdalszego (czyli tego najbliżej rozrządu) na zasadzie; odkręcasz pierwszy i kręcisz...
trzeba odkręcić rurkę zwrotu i 4 śrubki mocujące obudowę filtra i wyjąc go i rozkręcić 4 śrubki z wierzchu kolo tej śruby na klucz 32 a co do tej pompy to można kupić redukcje na 6 lub na 4 frezy
https://obrazki.elektroda.pl/9510129800_... Cieknie nad miejscem gdzie klucz leży. Z łączenia tych obudów.
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
Cena zaworu jest porażająca - serwis Bosch - 1400 zł. Na razie jeżdżę a paliwo kapie sobie na jezdnię (też jest "tanie"). Wymiana raczej w serwisie bosch (potrzebny klucz koronowy). Pompa VP 30 to jedna wielka lipa. Wymieniłem już zawór kąta wtrysku. Po wymianie zaworu dawki padnie pewnie sterownik pompy i będzie już komplet. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy...
F9E2 Water Level Sensor failure. Związane z pompą skroplin. Pewnie się zapchała. 17 to czujnik 26 pompa, zainteresuj się też 28 i drożnością wężyków jeśli nic nie znajdziesz. https://obrazki.elektroda.pl/7607659300_...
Witam wszystkich Panowie mam problem z Saxo 2001r benzyna 1.1 problem polega na tym iż przy próbie odpalenia na desce miga kluczyk podejrzewam immo dodam iż posiadam tylko jeden klucz ,nie słychać pompy (po przekręceniu kluczyka) . Sprawdzałem paliwo nie dochodzi ale rozrusznik kreci stad moja prośba czy jest ktoś w stanie rozwiązać mój problem oczywiście...
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
jak zdejmiesz obudowe pompy cieczy chlodzacej to zobaczysz wirnik pompy zamocowany na walku pompy cieczy.zeby wirnik zdjac trzeba go odkrecic a do tego potrzebny jest klucz ampulowy czyli taki szesciokatny(jak do regulacji hamulcow w rowerze gorskim)teraz juz kojarzysz o co chodzi?taki zestaw kluczy kosztuje ze 25zl. ogolnie naprawa jest prosta.zrobisz...
Tak wymień zawór SPV dawkujący paliwo w pompie wtryskowej.(ten duży z góry pompy na klucz 38mm).Po wymianie inaczej auto przyspiesza ,niema spadku obrotów,i tego okropnego dźwieku.
klucz pompa wtryskowy klucz pompa aster sprzeda klucz klucz
czujnik misce olejowej z18xe wymiana silnika wtyczka angielska
naprawa forum lodówk obdii interfejs
Podłączenie przycisku w napędzie Nice Alto 100 Zrywanie paska klinowego przy uruchamianiu silnika: przyczyny i diagnostyka