Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
Kolego tu masz schematy , http://www.saxperience.com/forum/showthr... a pro po ładnie poleciałeś z tym wiertłem. a może tu http://www.saxperience.com/forum/showthr... PDF bardziei czytelne https://mofups.s3-eu-west-1.amazonaws.co...
W Passacie zawsze masz zaryglowane przy zamknięciu z pilota i wkładki drzwi, jak masz zaryglowane, to sobie możesz ciągnąć za klamkę do usr... śmierci i nie otworzysz od środka. Jedyne wsadzić klucz do stacyjki i przekręcić, tylko jak wsadzić ten klucz do stacyjki z zewnątrz samochodu ?? W ostateczności możesz użyć tego http://img208.imageshack.us/img208/169/0...
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* Nie stacyjka, tylko klucz (bebenek) w stacyjce. Wtedy mozna bedzie wcisnac blokady.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
W221 nie ma rygla. Kluczyk ezs ECU egs ism. To jest komplet. Najlepiej dopisać sterownik. Mogę pomóc w tym temacie. Pw.
Pojechać do specjalisty, wyjmie ułamany klucz ze stacyjki i dorobi nowy.
poszło na PW
Witam. Niestety do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego np. VAS5051, VAG1551. Włożyć klucz do stacyjki. Włączyć zapłon. Podłączyć przyrząd. Postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie przyrządu. Należy przeprogramować wszystkie klucze.
To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Dla poszukiwaczy problemów z immo : Klucz stacyjka komputer i wybierak są zaprogramowane razem. Problem rozwiązany.
Witam, musisz w odpowiednim miejscu obudowy stacyjki wywiercić otwór wiertłem około 3mm(dokładnie nie pamiętam), tam jest rygiel, który trzeba wcisnąć i wówczas wychodzi z obudowy. Wymieniałem na nowa więc miałem jak zmierzyć. Pozdrawiam i powodzenia
mogła się skończyć całkiem ,mogę naprawić ale trzeba wysłać.
Jeśli klucz pasuje do stacyjki i do zamków to jest prawdopodobne że jest od tego samochodu.
Chyba nie masz pojęcia jak zrobiony jest Fiat Croma, bo bardzo różni się od Stilo. Stacyjka jest elektroniczna, musi rozpoznać klucz, Wymieniając stacyjkę z kluczem, tutaj będzie OK. Ale dalej po drodze jest elektroniczna blokada kierownicy, ona dostaje sygnał chyba z ECU, a ECU tego klucza nie rozpozna. Nie odblokujesz kierownicy i nie będzie też pozwolenia...
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
Wysli stacyjkę to dorobie klucz lub naprawie stacyjkę.
słuchaj,ale nie stacyjka,stacyjkę zostaw.Trzeba wymienić plastikową wkładkę ze stykami,tą z drugiej strony z ktorej wkładasz klucz.
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
Odkopuję temat. Mam problem. Zgubiłem klucz od stacyjki. Został mi tylko czerwony. Gość dorobił mi nowy klucz i skopiował dane z czerwonego. Nowy klucz nie odblokowuje immo. Co teraz zrobić? Pomocy!
Wypracowany klucz/stacyjka.
Kup weź drugi używany pilot przełóż elektronikę i dopisz do samochodu i cała filozofa. A programowanie wiesz jak się wykonuje? Wkładasz klucz do stacyjki na zapłon naciskasz na pilocie przycisk od otwierania potem zamykania i wyjmujesz kluczyk. A filozof Skrzynia niech idzie do szkoły. Jak masz problem wpadnij do mnie to zrobię ci.
Uszkodzeniu uległa stacyjka . Kolega z naszego forum naprawił i wszystko działa prawidłowo . ( Jak ktoś będzie potrzebował namiar to na pw )
Panowie czego używacie, żeby dociąc klucz na podstawie stacyjki/zamka?
Nie mam sprzętu. Ani kabla ani oprogramowania. Myślałem że wystarczy ten zestaw skoro klucz stacyjkę licznik i cim są ze sobą zaprogramowane skoro chodziły w innym aucie. To nie dlatego sprzedają całe zestawy startowe a nie tylko cimy?
Witam. Mam ten sam alarm i też mnie denerwowała głośna sygnalizacja uzbrojenia alarmu. Nic nie przecinaj tylko zrób tak: 1)znajdź przycisk resetu wciśnij go i trzymaj 2)przekręć stacyjke na acc on (cały czas trzymasz reset centralki) 3)wciskasz unlock i słyszysz głośne rozbrojenie wciskasz jeszcze raz i słyszysz ciche rozbrojenie 4) puszczasz wszystko...
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
Tutaj nie chodzi o to czy stacyjka będzie z immo czy nie. Chodzi o klucz który w tej chwili uruchamia pojazd. To w nim jest część elektroniczna odpowiadająca za immo. Jeżeli zamontujesz inną stacyjkę - będziesz miał inny klucz. Ergo - odpalanie auta stanie się upierdliwe :-) Tak jak napisał kolega cardiag - znajdz warsztat który zajmuje się naprawą...
master29 Ty masz 206 z muxem więc programowanie kluczyka wygląda tak: Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon. Nacisnąć na przycisk A. Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania
Nie przejdzie, bo zobaczy przyrost obrotów i natychmiast zbije korekcją wtrysku. Dodatkowo w sytuacji krytycznej uruchomi tryb ochrony układu CR poza ingerencją z Twojej strony. Możesz wtedy wyjąć klucz ze stacyjki, a motor jeszcze chwilę pochodzi zbijając ciśnienie w trakcie wygaszania w trybie ochrony :wink: Tak się składa, że JTD wyśmienicie to robi....
Klucz wyrobiony jak niemożna nim przekręcić stacyjki.
Jest też sposób na dopasowanie wkładu do posiadanego kluczyka pasującego do zamków. Odpada wówczas cały problem z immobilajzerem, chyba, że ktoś właśnie chce zmienić klucz od stacyjki wraz z immobilajzerem i wówczas można dopasować zamek do klucza od stacyjki. Tak czy tak można zrobić aby był jeden klucz od stacyjki i zamka.
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
Źle dorobiony klucz, stacyjka ma trzy kołeczki i blaszki więcej, klucz mysi być dokładnie dorobiony, do zamków i wlewu paliwa nie potrzeba takiej precyzji.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Przed procedurą nie wolno się bawić pilotem, bo BSI włącza ochronę zabezpieczającą dla pilotów niezsynchronizowanych tzw. antyscannig. Po wszystkim koniecznie trzeba wyjąć klucz ze stacyjki i zatwierdzić programowanie w ciągu 30 sekund.
Dokłdanie tak jest jak pisze mój przedmówca, trzeba wcisńąć ten przycisk który wystaje ze odok wkładki i jednoczescnie przekrecic klucz w strone przeciwna do właczenie zapłonu, włacza sie pozycyjne a klucz da sie wyjąc ze stacyjki, zeby wyłaczyc trzeba włozyc klucz i przekrecic na zapłon i przycisk sam wyskoczy a swiatła zgasą
Uszkodzony lub zanieczyszczony przełącznik zespolony. Mam lepsze jazdy przez zespolony w POLO. Wystarczy wyjąć klucz ze stacyjki, przestawić odpowiednio przełącznik wycieraczek, który wraz z załączonym wentylatorem w pozycji III i zapaleniu "długich" ciągnąc za przełącznik zapala kontrolki na desce, włącza wentylator i wycieraczki. Mam nowy ale nie...
To piszę że kostka trzyma mieszadło. Sam mechanizm raczej nie jest uszkodzony.
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
kombajn pod kierownica nie ma nic do kluczyka, jak juz to petla immo umieszona na stacyjce pod plastikami i to ona "czyta" wlasciwy klucz w stacyjce. Moze byc ona uszkodzona a moze byc padniete nawet BSI. pierwsza lepsza aukcja https://allegro.pl/oferta/berlingo-partn...
24 odpowiedzi Rejestracja: 18 Marca 2015 Imię: Michał Skąd: Lubraniec Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) Rok prod: 2013 Zgłoś #1 Napisano teraz Mam problem z kluczykiem Passat b7 coś dziwnego dzieje się z moim kluczykiem lub instalacją mam klucz w wersji z Keyless. na początku nie chciał odpalać z bez klucza w stacyjce, a dziś pojechałem po wnuka do...
znalazl się klucz :)
Toć to zafira A tam nie ma w liczniku pinu. Po za tym nie trzeba pinu do dopisania pilota. Tak to Zafira A ( właściciel potwierdził - sorry za wprowadzenie w błąd) :D . Problem jest taki - dwa kluczyki otwierąją auto i odpalają, (standardowa procedura - klucz -stacyjka-pilot przycisk w ciagu 30sek- nie działa) . Program Op-com widzi że piloty działają...
zmiana z farenchajta na celcjusz ECON+AUTO, mile na kilometry to zmianiasz kodowanie w liczniku na np 4140 lub dla diesla 4143. a pliot: klucz w stacyjce jeden a drugi: 1 -wlozyc klucz do zamka drzwi kierowcy 2- zamknac zamek i przytrzymac w tej pozycji co najmniej 5s 3-przekrecic klucz 3x w kierunku otwierania 4-wyjac klucz i skierowac na odbiornik...
Witam, Mam problem z vw T5 2004 rok, Gdy zgasze samochód i zostawię klucz w stacyjce to się nie zamknie A gdy wyciągnę klucz ze stacyjki to samochód się zamyka po jakimś czasie. Prosze o pomoc Pozdrawiam.
Rozrusznik nie kręci. Słychać tylko "pik" w stacyjce jak klucz przekręcam. I celem naładowania i po kilku minutach ładowarka zaświeciła na zielono. Wskazuje, że akumulator dokonał swojego żywota. Kup nowy, a ten oddaj do utylizacji.
Diagnaza zrobiona. Problem jeszcze polega na tym że nie moge otworzyć żadnych drzwi oprócz kierowcy i jak wkladam klucz do stacyjki to jest cisza. Wymieniłem moduł kessy bo był zalany ale wydaje mi się że po włożeniu klucza do stacyjki kierownica powinna się odblokować. Czy może mnie ktoś w tym utwierdzić? Aha... Kessy jeszcze nie zakodowane. Czy po...
Sterownik silnika zablokowany naprawić starą stacyjkę lub dopasować stary klucz do nowej! Elektronikę przywrócić do stanu pierwotnego w innym wypadku koszty będą pierońskie.
Jak chcesz mieć jeden klucz, to stacyjka+ klucz+zamki do drzwi+ transponder i zaprogramować.
Da się rozłożyć tą tuleję tak żeby przełożyć wnętrzności i będzie pasował stary klucz? Tak, po naciśnięciu przycisku zapala się czerwona dioda Sprawdziłem przyrządem pomiarowym baterię- 3,05 V
Co prawda mam c5 i ten sposób nie chce zadziałać. Więc wkładam klucz, blokuje centralny, przekrecam klucz w stacyjce trzymając guzik zamykania wcisniety, trzymam 10-12 sekund powracam kluczykiem i puszczać guzik. Odblokowuje centralny po ok 1 minucie , czy tak jest ok czy coś złe robię . Początkowo myślałem ze to bateria w pilocie. Kupiłem nowa 1620...
problem polega na tym ze auto było kilka h bez akumulatora ,po czym wkładam klucz do stacyjki i komunikat " wyjmij klucz ,blokada kierownicy ,"tym samym nie działa nic więcej ,a klucza nie przekręce w stacyjce .Tech był ,moduły podobno sprawdzone ,wszystkim ręce opadają HELP
a po co miałbym klucz wpisywać skoro wymieniam całość - klucz, stacyjkę, immo i komputer? gdzie już jest wpisany?
wsadz klucz do stacyjki, wcisnij przycisk kilometrow dziennych, wlacz zaplon trzymajac przycisk, az zacznie sie odliczanie od 10 do 0 i pokaze sie 30000 . pusc przycisk i wylacz zaplon. to wszystko.pozdrowienia.
Przy kluczu matce lampa od immo nie gaśnie co drugie przekręcenie na zapłon. Możliwe że poprzedni właściciel zgubił klucze. Wymieniono mu cały zestaw - zamki, stacyjka i jeden brązowy klucz + odtworzenie transpondera z zawartości immo. Zobacz czy puszki nikt nie lutował - na kolumnie kierownicy żółta lub czarna, idzie do niej kabelek od czytnika na...
Nie bo zrobilem kilka nowych sprinterow i jakos w zadnym nie widzialem odb.IR w klamce(o komunikacji klucz-stacyjka po IR. zgoda)Byc moze tak bogatej opcji w biednym Lublinie nie maja:D,a szkoda
drugi klucz musisz włożyć do stacyjki i nim przekręcić, dorób grot do 2giego klucza i zakodujesz
Musisz zainicjalizowac kluczyk: wejdz do samochodu, zamknij drzwi, odczekaj minute i kilka sekund niczego nie dotykajac i nie naciskajac na pilota, wloz klucz do stacyjki, przekrec na zaplon (2 pozycja), wcisnij przycisk BLOKOWANIA i trzymaj 10 sekund, potem pusc, wyjmij kluczyk ze stacyjki, odczekaj pol minuty, zablokuj i odblokuj recznie drzwi, kilkakrotnie...
Sprawdź też czy wyjmując kluczyk całkowicie cofasz stacyjkę do położenia OFF. Bywają przypadki, że wyrobione klatki pozwalają na wyjęcie klucza bez całkowitego cofnięcia do położenia OFF, a wówczas mikroswicz przy stacyjce daje sygnał jakby klucz pozostał w stacyjce, dlatego może nie działać pilot od centralnego zamka i nie usypia się system. Z tego...
Najprościej to zdjąć pętlę ze stacyjki, wsadzić do środka stary klucz, owinąć taśmą izolacyjną i schować w obudowie kolumny kierowniczej
Wsadź klucz do stacyjki włącz zapłon i naciśnij zamykanie na pilocie i trzymaj 30sek powinien zamknąc się central czyli otrzymasz potwierdzenie że klucz został zaprogramowany.
Wyjmij kluczyk ze stacyjki i zobacz czy przestanie piszczeć, pewnie zaciął Ci się switch w stacyjce informujący, że klucz nie został z niej wyjęty (stąd dźwięk i brak możliwości zamknięcia auta z pilota)
Teraz na poważnie procedura kodowanie dla tych którzy mają problem z pilotami i modulem komfortu. 1. Wchodzimy na auta Audi A4 b5 2. Zamykamy drzwi 3. Wyjmujemy zaślepke z popielniczka za tylnym slupkiem 4. Wpinamy kabel do gniazda 5. Podpinamy kabel do kompa 6. Uruchamiamy Vaga Polskiego Vaga lub inny program dostępny 7. Wchodzimy w moduł centralnego...
Jeden klucz do stacyjki na zapłon, pilot w drzwi. Zamknij i od razu wciśnij LOCK na pilocie jeden raz. Poczekaj 5 sek i naciśnij ponownie LOCK. Odblokuj zamek w drzwiach kluczem z pilota, wyjmij klucz ze stacyjki i sprawdź pilot. Jak nie działa, to sprawdź z przyciskiem UNLOCK.
w aso możesz zamówić klucz pod warunkiem że masz kod klucza jak nie masz to sciągnięcie kodu w zależności od aso ok 100 - 200 klucz ok 160 pilot ok 210 programowanie pilota ok 100 na klucz zamówiony pod twoją stacyjkę czekasz ok 10 dni może warto podjechać do kogoś kto ci wyjmie wkładkę i dorobi kluczyk do niej? jarek
Witam problem leży w tym, że wyjmę klucz ze stacyjki a po chwili zaczyna się świecić kontrolka od poduszek, czasami żarzy, sporadycznie przy wkładaniu klucza do stacyjki mrugnie check engine. Błędów w air-bag i w silniku nie ma, sprawdzone Op-com, Auto Com i CDIF2. Nie wiem czy zegary świrują czy BCM, miał ktoś kiedyś coś podobnego ? Każda pomoc się...
Więc można w dość łatwy sposób rozebrać i wyjąć wkład. Kolejność jest następująca. Wyjmujesz płytkę stykową podważając trzy zatrzaski w obudowie stacyjki. Odkręcasz wkręt M4 i wyjmujesz element ze stykami ruchomymi. Uważaj aby nie pogubić kołka ze sprężyną jak i podkładek (sprężynek) falistych. Wyjmujesz wkład bębenkowy poprzez wysunięcie na zewnątrz,...
Ostatnio miałem podobny przypadek i udało się odginając drzwi i opuszczając szybę. Klucz w stacyjce?
Dziś próbowałem coś starem podziałać ale nic nie udało się zrobić. Stacyjka widzi kluczyki, da się normalnie otwierać i zamykać auto ale nie odryglowuje i nie można odpalić auta. żeby dopisać stacyjkę potrzebny klucz serwisowy którego nie posiadam
Jak odepniesz aku, żaden sterownik nie załapie żadnego błędu, ba wystarczy nie włączać stacyjki. Wyciągasz wkładke - klucz zostaje i wymieniasz reszte. Bębenek, trzpień ? Wkładka jest wyjmowalna z obudowy, chyba o to chodzi. Jeśli chodzi o błędy, tam nie ma aldl tylko obd2. Tak że tylko diagnostyka.
To w takim razie jak gubi pamięć ??? Wyjmij klucz ze stacyjki i sprawdź jeszcze raz.
Jeżeli jest to stacyjka o której myslę, klucz plastikowy bez metalowego grotu, to tak.
No właśnie problem polegam na tym, że robię tak: 1. 3xkluczyk w lewo (drzwi kierowcy) 2. Zapala się dioda w drzwiach 3. Trzymam guzik zamykania i naciskam 3 razy przycisk otwierania 4. Dioda w kluczyku mruga 5 razy - dioda w drzwiach ani mrugnie, tylko po kilku sekundach wyłącza się 5. Auto nie reaguje na pilota Próbowałem tyle razy i na tyle sposobów...
Jak masz dwa klucze to spróbuj procedurą ręczną, na wszelki wklejam. Procedura 1. Przekręć stacyjkę na pozycję ON i zostaw klucz w stacyjce. 2. Zamknij pojazd mechanicznie przez drzwi kierowcy używając drugiego klucza 3. Naciśnij raz przycisk otwierania, powinien być słyszalny sygnał dźwiękowy. 4. Odczekaj 6 sekund i naciśnij raz przycisk otwierania...
Dzięki za informacje i koledze za opis.kolega twierdzi by dorobić nowy klucz.Ale nie będzie miał pastylki.Immo może blokować,do otwierania drzwi to się przyda ,ale do stacyjki nie.p Posiadam jeden klucz do stacyjki i otwarcia drzwi od kierowcy.Pozostałe drzwi są blokowane i otwierane przyciskiem w drzwiach pasażera .Sprubuję podpiąć przewody po tą nową...
fakt calkowicie zapomnialem ze ty zmieniles stacyjke z kluczykami a ja myslalem o wymianie kostki z przelacznikami pod stacyjka zgadzam sie calkowicie z teges musisz poprzekladac transpondery
Zakładając że zrobiłeś to dobrze użyj jeszcze jednego sposobu a więc wejdz do auta , włącz zapłon na ok 5 sekund wyjmij klucz ze stacyjki trzymając przycisk zamykania i trzy razy naciskasz przycisk otwierania i puszczasz.
Witam kliknij na tą stronę wszystko jest ładnie opisane . http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Reinicjalizacja pilota zdalnego sterowania ☞ Wyłączyć zapłon. ☞ Włączyć zapłon. ☞ Nacisnąć natychmiast na przycisk zamykania ☞ Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny.
Przekaźnik inicjuje ruch początkowy, resztę ruchu załatwie krańcówka, więc do silnika musi dochodzić jedno napięcie stałe.Na silniku jest dwupinowa kostka, jeden bolec ma mieć napięcie stale jak jest włączony klucz w stacyjce. Defekty to przełamana instalacja na łaczeniu klapa->nadwozie lub zestalony smar smarujący ślimacznicę, smar ten przyjmuje konststencję...
Witam! Ja mam Golfa 6 radio dotyk i podobnie się dzieje z tym, że ja nie musze tyle czeka i u mnie radio włacza się i wyłącza głównie jak klucz jest w stacyjce. Po diagnostyce wida, jak informacja o S-contact z CAN zmienia stan mimo braku takich przyczyn, zaś informacja pod nazwą S-kontact (chyba z dopiskiem "fizycznie" ) pozostaje w spoczynku. Najprawdopodobniej...
Dla potomnych. Winna była spalona wiązka (jeden przewód od stacyjki zwarty do zasilania pod skrzynką bezpieczników pod maską)
Zwróć uwagę czy wyłączając stacyjkę cofasz klucz do pozycji parking. Z biegiem czasu po wyrobieniu się klatek można wyjąć klucz bez całkowitego cofnięcia bębenka. Wówczas w stacyjce jest mikrostyk, który nie załącza odbiornika pilota.
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
dobra, no moze i nie ale te szczegoly sa wazne, nic mi nie bylo wiadomo wczesniej o koniecznosci zablokowania drzwi: otwierasz drzwi kluczykiem wsadzasz klucz do stacyjki przy wlaczonym zaplonie blokujesz drzwi przyciskiem do blokady drzwi procedure wprowadzania kodu znasz potem zablokuj iodblokuj drzwi wylaczas zaplon i powinno byc o.k
Witam panowie, walczę od miesiąca, mechanicy rozkładają ręce. Otóż pewnego dnia wsiadłem, akumulator był rozładowany, nie wiadomo dlaczego, naładowałem go, podłączyłem, wsadzam kluczyk, rygiel nie zasysa, stacyjka bez reakcji, plusy, masa, bezpieczniki - wszystko ok. Wziąłem stacyjkę, kluczyk do magików, sprawdzili - klucz ok, stacyjka na krótko podłączona,...
Uszkodzona kostka stacyjki. Masz załączony stale zapłon i nie czyta immo. Zdejmij klemę, włóż klucz do stacyjki, przekręć na zapłon i zdecydowanym ruchem załóż klemę. Komunikat o immo powinien zgasnąć. Zakładam, że nie rozebrałeś kluczyka i nie zgubiłeś/uszkodziłeś elementu immo znajdującego się w kluczyku.
Rozumiem że otwiera centralny z pilota To parametr key in switch - not aktivated - nie wykryto włożonego klucza jeśli tak jest przy włożonym kluczy to wymień stacyjkę parametr musi być aktywowany po włożeniu klucza dopiero jak jest aktywowany to sprawdzany jest klucz przez immo poza tym masz błąd sekwencji stacyjki CEM 1A41 - wymień stacyjkę
Z autem będzie grubsza sprawa, komunikacji nie ma w ogóle z całym samochodem... pod nogami brakuje modułu... Czego brakuje, kessy ?. Nawet bez tego modułu samochód powinien autoryzować klucz poprzez stacyjkę, zwalniać blokadę kierownicy i włączać zapłon (linię 15). Jak masz ogólny problem z CAN w samochodzie i z niczym się nie da połączyć to po obu...
Grubszy doprowadza "stałego plusa" ze złączki obok akumulatora a cieńszy idzie do włącznika świateł - zasila pozycyjne w trybie "bez zapłonu". Tak mają być złączone jak są, natomiast te kawałki złączone z nimi na owijkę do doróbka, amatorska i ryzykowna - brązy miały wchodzić prosto w kostkę. Czyli tym samym jest odpowiedź: nic nie miało prądu z tych...
Tu trudno wyczuć czy ta procedura nie zadziała jak na pedale gazu jest linka to zadziała a jak jest potencjometr to nie:D W drugim przypadku trzeba zrobić tak: 1) Włożyć zaprogramowany główny klucz do stacyjki (czarna obudowa)bez włączania zapłonu 2) W ciągu 15 sec. Naciśnij i puść pedał gazu 5 razy 3) W ciągu 20 sec. naciśnij i puść pedał hamulca...
Kolego troszeczke chyba sie nie rozumiemy. Po pryśnięciu się poprawiło i cały dzien było ok. A po weekendzie nie widzi klucza. Elektrycznie sie nie odzywa. A to że WD40 wypłukuje smar to ja wiem,ale to nie ma chyba nic do tego że nie widzi klucza. Czekam na star diagnoze,miała dojechać dzis ale niestety dopiero jutro kumpel podjedzie.
Facet poszedl na latwizne. Wylaczyl immo i teraz pali na srubokret. Wyciagnij zamek z drzwi i daj prawdziwemu klucznikowi to wytnie z niego klucz. Albo kup caly komplet z rozbitka - klucz, stacyjka, zamki. Immo nie musisz kodowac, a pilot przyuczysz samemu. Mozesz kupic uzywke na aukcji. Najlepiej szukaj pod haslem: seat 433,92.
Zamawiając stacyjkę w ASO ,podaj im numer mechaniczny klucza,który jest zapisany w "Car Pass". Dostaniesz stacyjkę pod ten sam klucz ,który masz,czyli nadal masz jeden i ten sam klucz.
a jak bym chciał kupic klucz ze stacyjka to musze miec do kompletu BMT czy ecu???????
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
czerw plus -wiadomo a rozrusznik to chyba czerw z czarnym,podanie 12 z czerw. na którykolwiek nic nie spali natomiast przez żarówke też może nie być dobrze(jesli stacyjka zasila bezpośrednio automat) ,lepiej bez.Przekreć klucz w poz zapłon(zmierz -plusy bedą na czarnych i czerwonym ,podaj nastepnie plus na ten który został.
Radio oryginalne? Radio się wyłacza jak klucz ze stacyjki jest wyjęty?
adaptacja klucz stacyjka stacyjka renault stacyjka sprzeda klucz klucz
uszkodzone drzwi lodówki samsung excel wyświetlać funkcja wiena mostek
prostownik ideal sharp lodówka
Yamaha A-S1000 - Samoczynne włączanie przycisku Mute Sony KDL-40V4000 miga 6 razy czerwona dioda - koszt naprawy