Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Te kluczyki nie są kompatybilne. Do astry h nie zakodujesztego kluczyka
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
g107r , tak, piętnastka to plus po kluczyku.
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
A nie jest to kluczyk od wyłączania syreny ?
no to pakuj nowy transponder, bo ten est pewnie nie od tego auta kasowanie kluczy na pewno sie przyda, nikt wtedy nie skrobnie ci auta jak znajdzie kluczyk ;P
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
do serwisu
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
Lub połamane luty styków baterii zaśniedziałe styki. Ja problem rozwiązałem stosując kondensator elektrolityczny dolutowany jako zapasowe źródło energii na chwilowe rozłączenie baterii. Można też przylutować cienkie przewody do baterii tak by miał stałe połącznie ale to nie jest takie łatwe i proste bo można łatwo przegrzać baterię plus trzeba mieć...
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Wymień switcha na pewno brak styku.
Mi osobiście wydaje się iż transponder to - to małe cudo na krańcu kluczyka (bliżej grota) z nawiniętą cewką widoczną na zewnątrz. Podobne rozwiązanie zastosowano w kluczykach do aut marki renault. Ten układ scalony na element wykonawczy immo mi nie wygląda, jedynie na jakiś układ od zdalnego sterowania. Mogę się oczywiście mylić.
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
https://filmy.elektroda.pl/33_1730755250... Tak to wygląda, wydaje mi się że gdyby nie był zsynchronizowany to by centralka nic nie odbierała. Kluczyk wcześniej sprawdzałem na oscyloskopie czy w ogóle coś się dzieje, no i podawał sygnał. Pytanie dlaczego zamek nie reaguje skoro centralka odbiera sygnał z kluczyka.
Ten tani:| serwis ASO to Krakow, Al. Jan Pawła II 43, "Euromarket". Co do przelozenia transpondera to juz sprawdzalem, wychodzi gladko, sprawdze za dwa tygodnie (okreslony terminy odbioru klucza) czy wszystko zadziala. Dziekuje za podpowiedzi, pozdrawiam!
Czyli wykodował się kluczyk. Trzeba zakodować
Mam taki problem podczas jazdy zapali mi się kontrolka samochód z kluczykiem i wtedy auto nie ma mocy tak jakby włączył się tryb awaryjny i później po krótkim czasie gaśnie i auto idzie normalnie
Obydwie cewki przekaznika zespolonego dostają zasilanie 12+ po 15 / kluczyku/ , wróć do sprawdzenia zasilania sterownika po kluczyku , pin 27.
Witam w kostce iso musi być żółty i czerwony przewód wystarczy je zamienić a jeśli chcesz się upewnić że to są te przewody wystarczy wziąć miernik i sprawdzić cz po włączeniu kluczyka iest na nich plus 12 volt a jeśli nie będzie trzymało pamięci to wystarczy je zmostkować razem powodzenia.
można też rozebrać kluczyk
Skończyło się na zakupie dawcy i przeszczepie. Kluczyk działa.
Czy świecą sie kontrolki na tablicy jak się zachowują w momencie przekręcania kluczyka
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Pewnie że nie ten, źle patrzysz :-) . Prawidłowy masz na PW.
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
A widzisz do jakiego auta jest ta cewka? Więc gwarancji nie ma żadnej. Najpierw załóż temat może ktoś Ci zmierzy taką cewkę w swoim kluczyku. A tak spytam co to jest Mh?
Zamiast się bawić w druciarstwo, szybciej i taniej będzie naprawić kluczyk u elektronika lub przelutowac sam transponder do używanego kluczyka ...
Witaj, nie obraź się przypadkiem, ale dla porządku zapytam czy wiesz o tym, że po wyciągnięciu baterii te kluczyki się rozprogramowują i trzeba je na nowo zaprogramować w samochodzie. Trzeba przekręcić kluczyk aż zaświecą się kontrolki i nacisnąć na kluczyku przycisk zamknięcia. Drzwi się zamykają i otwierają i kluczyk jest zaprogramowany. A te koszyczki...
(at)grabbi2012 - Czy znalazłeś przyczynę twoich problemów? Mam podobny problem. Błąd ECN 190158 i po przejechaniu krótkiego odcina wyskasuje samochód z kluczykiem.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
Dokładnie rezystor 100k. Pozdr.
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Zmniejsz rozmiar zdjęć, skasuj punkty za nie. "Kostkę" immobilaizera jeśli jest w kluczyku, można przełożyć ze starej obudowy do nowej.
Czyli pozostają nowe transpondery, lub wyzerowanie kluczyka.
Wymień diody w alternatorze. Zastanawia mnie ten twój opis : "(nawet kluczyka nie muszę wkładać do stacyjki)". Czyli stale się świeci bez kluczyka ?
Astra g 1999 1.8 Witam mam takie pytanie jak zrobić aby wyłączało transmiter dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a nie po wyłączeniu samego zapłonu. Z góry dziękuję za pomoc 🙂
Jak Ci to pomoże i coś odczytasz to łap. [url=https://allegro.pl/oferta/elektroni...
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
zamiast dwuwłóknowej zarówki stop\pozycyjne jest załozona jednowóknowa.
Mialem tak w Tigrze i radio polaczone na stale wyladowywalo aku wiec musialem zalozyc pstryczek na kabelku na ktorym mialo sie pojawiac napiecie po przekreceniu kluczyka .
było.
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
ale zawór przy butli ma być otwarty cały czas po przekręceniu kluczyka?
Sprawdź czy masz zasilanie na żółtym i czerwonym kablu po przekręceniu kluczyka
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
Pin odczytasz chocby nawet z immoboxa.
No i coś padło. Silnik nie odpala. tylko rzęzi przy przekręceniu kluczyka.
W dobrym punkcie z dorabianiem kluczy , dorobia Ci ten kluczyk z tego jednego ktory posiadasz bez koniecznosci uzywania pinu do immo , maja specjalne czytniki ktore czytaja dane z oryginalnego kluczyk i programuja identycznie nowy transponder. Koszt takiej uslugi to okolo 150 zl , ale posiadanie pinu do immo tez by Ci sie przydalo , wiec decyzje pozostawiam...
Szukaj Car passa, to blankiet wielkości karty kredytowej, tam są różne mumery ( VIN, kod radia, security code). Jak tego nie masz to są dwie opcje -serwis, i na podstawie numeru VIN dostaniesz Car pass, ostatnio pobierali za to równowartość 18 euro, koniecznośc łaczenia się z serwerem. Musisz miec dokumenty potwierdzające prawo własności pojazdu, -elektronik,...
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Fabryczny immobilizer blokuje. Zepsuł się, albo zgubiłeś transponder z kluczyka.
I to robie na nowym kluczyku?
Trzeba, ale w Astrze G jest to stosunkowo proste zadanie.
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
Oczywiście kluczyk dopisujesz do CIMa który pełni między innymi funkcję immo. Zakładasz tego kupionego CIMa który jest wylogowany lub z kodem I do niego podczas procedury logowania dopisujesz klucze które już posiadasz. Jak kupisz nie wylogowany z poprzedniego auta lub bez kodu to nie zalogujesz go do swojego. Oczywiście kod zawsze można wyciągnąć tylko...
Zwykła zarówka, pod przyciskiem ze znaczkiem opla jest bateryjka. Klucz rozbiera sie prosto, rozpaławiasz, baba sobie nawet poradzi.
Jak wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I. Proszę o pomoc
Akumulator ci padł ew. masa silnika.
A miga kontrolka samochodu z kluczykiem
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
Nie immo nie obejdziesz, NO chyba że kupisz cały komplet i wymieniasz cewkę przy kierownicy, sterownik i guziczki w kluczykach
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Witam,wez dowod od auta jedz do serwisu i zamow sobie car pass tam bedziesz miał wszystkie cody.To jest potrzebne np. zeby zaprogramowac nowy kluczyk.
Podstawa to próbnikiem sprawdzić poprawność występowania impulsów zamykania/otwierania z alarmu,pytanie też czy działa z kluczyka?
No to bezpiecznik 21, i nie pisz że jest dobry tylko czy masz na nim napięcie po kluczyku.
Zgubiłeś transponder z kluczyka.
seo perfect pasuje idealnie.
Nie działa wcale czy tylko z kluczyka ?
Witam. Jak samemu wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I 95 r. Proszę o pomoc.
Nowy, nieznany pilot-programowanie sprzętem. Znany, ale rozsynchronizowany-przypominanie przyciskami.
nic nieda trzeba nowy kluczyk
Witam Na zdjęciach zdjęciach masz sterownik centralnego zamka,oraz autoalarm i czujniki ultradźwiękowe.Czy w swoim aucie masz centralny zamek z kluczyka .
Plus to ten pin bliżej krawędzi. https://obrazki.elektroda.pl/7159333400_...
Elektrozawór się wiesza
Nie ma takiej funkcji. Jak najbardziej jest taka funkcja w Oplu. Wchodzisz przez radio do Menu i tam w którejś zakładce masz funkcję czy radio ma się wyłączać po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
czy mogę podać 12v na elektromagnes gdy przewód od stacyjki jest podłączony do elektromagnesu Możesz podać. Nic się nie uszkodzi.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
a skąd wiesz że kluczyk jest zakodowany?
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Wymieniłem komputer, immo,założyłem wkładkę do kluczyka. Astra odpaliła za pierwszym razem. Przyczyna immo blokowało komputer. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
na liczniku świeci się wszystko to co powinno być ,jedna żółta kontrolka która mnie zastanawia to jest mały samochodzik i na środku jego jest narysowany kluczyk
Zakoduj czysty kluczyk, przykładowo astra h często wchodzą tylko kluczyki po wyczyszczeniu (nowe), wpisz kod kluczyka mechaniczny nawet cokolwiek na sztukę, pamiętaj o wyłączeniu zapłonu w poszczególnych krokach i najlepiej na prostowniku.
Jeżeli nie pali na benzynie i miga check to oznacza to problem z fabrycznym immobilizerem, spróbuj uruchomić samochód drugim kluczykiem.
Jak by co to czy sama wymiana transpordera wystarzy, i czy da sie do bez poblemu wyjąć z kluczyka ?
Błąd dotyczy świec żarowych np problemu z jedną ze świec ale nie powinien zapalać Ci kontrolki z kluczykiem chyba że jednak to kontrolka błędu silnika a nie immo.
Musisz wymieć tylko wkładkę stacyjki. Typowa usterka. Dzięki. Mam tylko jeszcze jedno pytanie, czy jeśli wymienię wkładkę stacyjki będę miał problem z immobilizerem, bo od kogoś słyszałem że wykładkę wymienia się razem z immobilizerem. Pokaż na zdjęciu jaki masz kluczyk.
dorobienie kluczyka astra schemat kluczyka astra astra kodowanie kluczyka
prądnica pierścieniowa pralka blokada polar schemat genway
Lokalizacja czujnika zderzeniowego w Toyocie Corolla E15 Kolory kabli do lampy SEAT Ibiza - modele i roczniki