Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
no to pakuj nowy transponder, bo ten est pewnie nie od tego auta kasowanie kluczy na pewno sie przyda, nikt wtedy nie skrobnie ci auta jak znajdzie kluczyk ;P
A nie jest to kluczyk od wyłączania syreny ?
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Pewnie że nie ten, źle patrzysz :-) . Prawidłowy masz na PW.
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Szukaj Car passa, to blankiet wielkości karty kredytowej, tam są różne mumery ( VIN, kod radia, security code). Jak tego nie masz to są dwie opcje -serwis, i na podstawie numeru VIN dostaniesz Car pass, ostatnio pobierali za to równowartość 18 euro, koniecznośc łaczenia się z serwerem. Musisz miec dokumenty potwierdzające prawo własności pojazdu, -elektronik,...
Oczywiście kluczyk dopisujesz do CIMa który pełni między innymi funkcję immo. Zakładasz tego kupionego CIMa który jest wylogowany lub z kodem I do niego podczas procedury logowania dopisujesz klucze które już posiadasz. Jak kupisz nie wylogowany z poprzedniego auta lub bez kodu to nie zalogujesz go do swojego. Oczywiście kod zawsze można wyciągnąć tylko...
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
zamiast dwuwłóknowej zarówki stop\pozycyjne jest załozona jednowóknowa.
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
Przełożyłem piny teraz radio się wyłącza lecz brak pamięci. Coś nie tak z tą instalacją, trzeba to sprawdzić. Radio powinno otrzymywać dwa zasilania, jedno bezpośrednio z akumulatora, a drugie zasilanie po stacyjce (rozłączalne). Trzeba to sprawdzić. Czy radio jest podłączone bezpośrednio do instalacji samochodowej, czy może przez jakąś przejściówkę...
w zamku pasazera :)
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
Jeśli masz miernik to sprawdź czy na tym przewodzie jest cały czas napięcie bez zapłonu, jeśli nie to szukaj takiego na którym jest. Jesli nie będzie takiego to pozostaje pociągnięcie zasilania prosto z aku.
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
Te kluczyki nie są kompatybilne. Do astry h nie zakodujesztego kluczyka
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
Bzdury, immo nie blokuje rozrusznika.
Po wewnętrznej stronie drzwi ,przy zamku , masz otworek .Wciśnij tam kluczyk ,aż poczujesz "klik". Zatrzaśnij drzwi. To samo zrób z pozostałymi. PS:książka obsługi!!!!!!!!
Nie ma takiej funkcji. Jak najbardziej jest taka funkcja w Oplu. Wchodzisz przez radio do Menu i tam w którejś zakładce masz funkcję czy radio ma się wyłączać po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
(at)japanesefox Masz schemat połączeń do tego Sony ?
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Kolego # klm - w tych latach raczej nie było tulejek tylko łożyska igiełkowe , jak jest pyknięcie czyli wyłącznik elektromagnetyczny działa , jak nie gasną kontrolki po przekręceniu kluczyka szukamy dalej (kolego decybel nie uszkodzenie klemy plus ) , samochód swoje lata ma -- dość fajną awarią są utlenione powierzchnie pomiędzy głowicą ( zębatka )...
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Usunąłem wszystkie przekaźniki bez zmian żaden z bezpiecznikow nie jest przepalony. No fantastycznie. I co z tego? Nie pamiętam dokładnie, bo z 10 lat temu studiowałem elektrykę tego auta, ale w tej skrzynce bezpieczników, jest wysuwany moduł z elektroniką i to jego wina będzie.
Szyba w oplu astrze j nie otwiera mi się od strony kierowcy z przycisku na drzwiach kierowcy ciekawe jest to że z kluczyka się otwiera ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ??
Witam w kostce iso musi być żółty i czerwony przewód wystarczy je zamienić a jeśli chcesz się upewnić że to są te przewody wystarczy wziąć miernik i sprawdzić cz po włączeniu kluczyka iest na nich plus 12 volt a jeśli nie będzie trzymało pamięci to wystarczy je zmostkować razem powodzenia.
Ustawienia w module komfortu
Mam taki problem podczas jazdy zapali mi się kontrolka samochód z kluczykiem i wtedy auto nie ma mocy tak jakby włączył się tryb awaryjny i później po krótkim czasie gaśnie i auto idzie normalnie
kolego przerabiałem ten sam temat w oplu astra 2004 rok , urwała się masa łącząca silnik z nadwoziem.. taki plaski pasek...
Spróbuj tego : 1. Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi, 2. Przekręcamy kluczyk w stacyjce do momentu zapalenia się kontrolek. 3. Przytrzymujemy w kluczyku guzik odpowiadający za zamykanie drzwi przez ok 3 sek. 4. W tym czasie drzwi zaryglują się i odryglują ponownie. 5. Kluczyk jest zaprogramowany.
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Witam! Stoję przed naprawą wymianą cewki Transpondera od kluczyka Astry J i mam pytanie odnośnie tego czy ma ktoś sprawdzonego sprzedawcę? Dodano po 3 jedynie co udało mi się odnaleźć to to ogłoszenie: https://obrazki.elektroda.pl/4804628700_... niby mam tu 2.36 Mh ale niedaje mi to żadnej gwarancji prawidłowego zadziałania, a ze starej...
było.
Te zamki dzialały w ten sposób że przy zatrzasnięciu, zapieciu haka zapadka blokowała zabezpieczała hak przed wypięciem. Kluczykiem zwalniało się blokadę i można było hak odpiąć. Niemożliwością było zapiąć hak bez włożonego kluczyka, kluczykiem trzeba było przekręcić tzn. unieść blokadę i wtedy zapiąć hak, jak się zapiął hak to bębenek wrocił do pozycji...
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
Witam, proszę o pomoc, być może ktoś miał podobny problem: Astra II 99r. 1.6 8v - nie zapala nie kręci, po przekręceniu kluczyka na pozycję II ikonki świecą, wszystko ok, ale kiedy chce zapalić - zero reakcji
Jeżeli zwarłeś na krótko styki pompy i zagrało, to teraz probierzem żarówkowym sprawdź czy występuje napięcie na stykach włączających przekaźnik. Powinno być chyba przez chwilę po włączeniu zapłonu, następnie może zniknąć i pojawić się przy przekręceniu kluczyka na rozruch. Jak będzie ok, to chyba padnięty przekaźnik.
Upierasz się bo widzisz błąd w module a tak niedawno dla C0561 ASO stwierdziło wiązkę pedału przyśpieszenia i co ty na (Koszt to 1200zł). Dla tego błędu też jest – niestabilne napięcie systemu (czyli styki zazwyczaj). Może wiązka koło amora z tyłu przetarta. błąd wcale nie musi oznaczać problemów z hamulcem elektrycznym, w tym celu skorzystać z innego...
Witam Ostatnio zakupiłem akumulator nowy podłączyłem wszystko. Zapaliłem go. Jechałem ok. 3 godziny. Dojechałem do domu i zgasł. Podłączyłem go do prostownika i ładowałem do końca. Nazajutrz sytuacja się powtórzyła. Co jest nie tak? Proszę o pomoc Tak na chłopski rozum - nie ma ładowania akumulatora w trakcie jazdy. Czy kontrolka ładowanie świeci się...
Metoda świstaka jest najprostsza:)... zawinąć uchwyt kluczyka w sreberko i spróbować odpalić auto.
Zaczął bym od sprawdzenia rozrusznika na krótko czy się kręci.
Astra to stary samochód, wątpie, aby po wyciągnięciu kluczyka nadal radio grało, o ile sobie właśnie przypominam sobie podczas montażu, przestawało grać, gdy kluczyk był na pozycji 0, dopiero znów na 1 tj zapłon i grało. No i często właśnie słucham radia bez klucza w stacyjce. Dlatego mówie, że dokładniejsze pomiary tj. przy radiu itp wykonam jak będe...
Czy świecą sie kontrolki na tablicy jak się zachowują w momencie przekręcania kluczyka
:))
OP-com albo Tech-em
Poczytaj trochę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... tematów już podobnych było już wiele .
Oczywiście, że może być z lampki w podsufitce :) może też być np. z kostki od radia - tam masz do wyboru aż dwa przewody +12V : stały "+" (czerwony przewód) oraz "+" po przekręceniu kluczyka (żółty przewód).
Witam, mam problem z odpaleniem astry H 2.0 t, dzisiaj chcąc odpalić po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki się zapalają gasną tak jak trzeba i przekrecając na odpalenie nie ma żadnej reakcji, cisza, jedynie w skrzynce słychać jak pstryka jeden z przekaźników ale tylko wtedy kiedy przekrecam chcąc odpalić, po przekręceniu strzałka od poziomu...
Jest to z odwrotnej strony kluczyka - czyli na samym spodzie, ale jak odbija to nie ma się co martwić i na siłę wymieniać. Pozdrawiam.
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
zostaw w spokoju tę żarówkę rurkową, wepnij amperomierz szeregowo między słupek akumulatora a odpiętą klemę i sprawdź jaki jest pobór po np. 15 minutach od podpięcia. Podaj wynik. Oczywiście bez kluczyka w stacyjce i z zamkniętymi wszystkimi drzwiami. A 5-cioletnich akumulatorów już kilka wymieniłem w tym sezonie, więc znowu aż tak nie wierz w jego...
Rozwiązałem problem. Może komuś się przyda: Aby zdjąć osłony drążka kierownicy najpierw zdejmujemy górną osłonę jest tylko a 4 zatrzaskach po bokach. Osłona dolna jest na 3 śrubach (nasadka 7) jedna na środku od dołu a kolejne dwie pokażą się po zdjęciu górnej osłony i skręcenie kierownicy o 90stopni od przodu po obydwu stronach. U mnie jak się okazało...
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Podejrzewam ze masz uszkodzony przekaznik od grzania swiec u mnie swiece grzeja w zaleznosci od tem od kilku sek do okolo 1 minuty przy temp -20jak bylo tej zimy,po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania i po chwili gasnie .Sprawdz metoda gaz hamulec czy pokazuje ci bledy.
Tylko mam jeden jedyny kluczyk i brak pestki
wystarczy wziac sygnał obrotów z cewki wn tam sa trze kable najgrubszy lepiej nie dotykac jak silnik pracuje to wysoki napiecie około 20 kV i dwa ciekie przewody na jednym z nich po przekreceniu kluczyka pojawia sie +zasilanie a ten drugi to sterowanie cewki i tam sa obroty silnika
Witam mam problem z radiem opel astra j po przekluczenu kluczyka nie działa radio dopiero samo się włączy po kilku minutach zazwyczaj tak się dzieje jak długo auto stoi i rano tylko.
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Astra g 1999 1.8 Witam mam takie pytanie jak zrobić aby wyłączało transmiter dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a nie po wyłączeniu samego zapłonu. Z góry dziękuję za pomoc 🙂
Pin odczytasz chocby nawet z immoboxa.
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Ogólnie, chciałbyś tylko dowiedzieć się od czego są te błędy, czy samochód nie odpala?? Możesz zacząć od wymiany baterii w pilocie kluczyka - to najmniej kosztowna próba naprawy. później zaczyna się zabawa z modułem CIM, wylogowanie i próba ponownego zalogowania kluczyka, czyszczenie styków anteny immo, poprawa zimnych lutów w CIM, ale do tego pasuje...
Samochód w ostatnią sobotę poszedł do mechanika i po trzech godzinach był naprawiony. Temat rozwiązany, zamykam.
No dobra może coś mi się pochrzaniło. Na pewno ma świecić regulacja nawiewów i zapalniczka? bo u mnie włącza się to dopiero po włączeniu świateł.
ello Mowisz nie zapala ci sie kontrolka silnika .. a po przekreceniu kluczyka bez zapalania silnika swieci sie czy nie ??? Powinna swiecic i zgasnąć po zapaleniu silnika ( chce wykluczyc przepalanie / odłaczenie kontrolki) To co we wtrysku ciagle pracuje to wlasnie wtrysk :). Najlepsze jest to że zasilanie gazem jest niezależne i przy zasilaniu gazem...
Ja zapłaciłem 250 do BMW. Ale mam wszystko oryginał, uszkodzenie we wkładce.
Jeden jest to sygnał prędkości pojazdu i przychodzi z impulsatora i idzie na pin 6 IMMO. Drugi idzie do kompa i powinien się łączyć z pinem 7 IMMO. Skrócony opis działania: Po przekręceniu kluczyka IMMO gada sobie z kompem (pin 7). Immo jeżeli wykryło w zasięgu zarejestrowany transponder zezwala kompowi na uruchomienie silnika. Po ruszeniu samochodem...
Stacyjką stacyjką, ale śmierdzący rozrusznik też musisz wyciągać. Jeśli to D6RA to pewnie tylko plastikową dźwigienkę stopiło, nowe są do kupienia.
Jak chodzi o zamek centralny to włącz kluczyk na zapłon i trzymaj przycisk 5 sekund.
Przed chłodnicą czy za? Przed chłodnicą jest motor dmuchający,do klimatyzacji,za jest motor ssący do chłodzenia silnika. Świeci się lampka z symbolem chłodnicy na desce rozdzielczej?
Centralny zamek fabryczny czy "dokładany"? A jak wygląda teraz sytuacja "zamykania" samochodu guzikiem od wewnątrz?
Powiedzmy, że aż tak nie chciałbym kombinować... Bardziej interesuje mnie czy możliwe jest np. wykorzystanie dostępnych czytników RFID taki na USB. Chociaż wydaje mi się, że nawet aż tak rozbudowa wersja nie jest potrzebna. Wystarczyłaby jakaś najbardziej podstawowa wersja, w której np. zaświeca się dioda gdy w pobliżu znajdzie się jakiś chip RFID....
Witam Mam problem z kluczykiem i alarmem. Samochód był sprawny, przyjechałem na weekend zza miasto i rano próbując otworzyć go alarmem nie reagował, po użyciu kluczyków załączył się alarm. Alarm sam z siebie nie chce się wyłączyć dlatego odłączyłem akumulator. Wymieniłem baterie w pilocie i nic to nie daje. Jakieś porady ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od...
nie włącza się. Czy aby napewno?
Miedziane podkładki pod wtryskiwaczami...
Witam. Jak samemu wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I 95 r. Proszę o pomoc.
nic nieda trzeba nowy kluczyk
to samo jest u mnie
Pod stacyjką jest kostka http://www.opel-sklep.com/mobile/pl/p/Ko... , ona do wymiany. Wypalają się styki. Chyba że przekręcając kluczyk czujesz że to mechaniczne uszkodzenie,wtedy to wkład.
Jak by co to czy sama wymiana transpordera wystarzy, i czy da sie do bez poblemu wyjąć z kluczyka ?
Nic nie sprawdzaj tak ma byc! Z kluczyka zamkniesz tylko drzwi kierowcy. W instrukcji jest opisane jak zamknąc pozostałe drzwi awaryjnie (np jak nie ma aku)
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
tak można zadaj to pytanie w zabezpieczenia i alarmy
Opel Astra H 2007 r. Centralny zamek, auto można zamknąć z kluczyka, ale niestety otworzyć z kluczyka już nie. Wymieniona bateria w pilocie. https://obrazki.elektroda.pl/1198362500_... Ktoś miał podobny przypadek?
Rozłącz ,zapal samochód i wyłącz jeżeli zgaśnie to wiesz gdzie problem jeżeli nie będziesz szukał dalej.P
schemat kluczyka astra astra kodowanie kluczyka dorobienie kluczyka astra
cztero warstwowy comfort module klucz płyta
zgrzewarki kondensatorowe zgrzewarki kondensatorowe
Instalacja Sony SonicStage 4.3 na Windows 10 Piekarnik Electrolux samoczynnie grzeje do 300°C