Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
To już "stała tymczasówka" :D By tak zrobić, wystarczy przełącznik do styku 30 w kostce, przewód brązowy ( marrone czyli " M "). http://obrazki.elektroda.pl/4572393800_1... I otrzymujemy "postojowe" bez kluczyka lub pozycyjne.
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
posiadam tylko jeden klucz i on nie jest czerwony. tabelki z kodami tez nie mam. wiec inaczej chyba nie ma mozliwosci wylaczenia immobilizera ?? tylko bedzie trzeba wylaczyc w komputerze na stale immobilizer ?? moze ktos cos takiego robil?? moze ktos moze jakos pomoc ??
Pozycyjne po podaniu napięcia na bezpieczniki nr 6 i 7 nie powinny świecić. Oczywiście robiłeś to bez przekręconego kluczyka w MAR ?Skoro mijania nie świecą po podaniu bezpośrednio napięcia na instalację za przełącznikiem to winnym mogą być te kostki przy żarówkach jak pisali powyżej . Nie powinna świecić kontrolka drogowych świateł jak zwierałeś podając...
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Zobacz jak są podpięte przewody w czujniku.Odepnij czujnik całkowicie na próbę i zobacz czy zniknie napis FPS ON . Jeśli tak to poszukaj przewodu ze stała masą- multimetrem lub probówką. Wg schematu powinien być podpięty pod wejście numer 1 czujnika. Połącz go z przewodem z wejścia nr 3 - do pompy paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być słychać...
a wiec 2i3/podlaczasz do kierunkow w samochodzie np. przy kolumnie kierownicy 4/podlaczasz do stacyjki tam gdzie po przekreceniu kluczyka pojawia sie + 8/tak jak piszesz 3pin/np.czujnik ruchu czy uderzeniowy-powinno to byc opisane(+,-,wyzwalanie alarmu) a co do tego sprzetu niskiej klasy -ja go troche zamontowalem i chodz bez zarzutu.pozdro...
Zdiagnozować diagnoskopem i będzie wiadomo gdzie jest problem.
Witam mam mam ster silnika bez immo mogę odczytać zawartość swojego lub odsprzedać cały, podaj numery z twojego
HAHAHA Udało się, AgraFKA ZAGIęTA NA KOńCU DZIęKUJę WSZYSTKIM ZA ZA DOBRE RADY JUTRO LECE DORABIAC KLUCZYK
Witam.Mam silnika z fiata stilo 1,4 16v wraz z sterownikiem silnika,body komputerem,wiązką,antena imo.Cały ten zestaw chce uruchomić w fiacie seicento, problem polega na tym, że do tego całego zestawu brakuje mi oryginalnego kluczyka :( Idzie cos z tym fantem zrobic ? Czy serwis fiata moze zaradzić ? Jakie ewentualne koszta ?
Witam. Seicento900.Nie zapala z kluczyka tylko trzeba go popchnąć,dlaczego? Proszę o pomoc.
Witam Seicento900.Brak iskry przy rzruchu z kluczyka Z popychu odpala. O co chodzi? Pozdrawiam.
jesli to CODE 2 to tylko serwis. ewentualnie dorobic klucz i przelozyc transponder ze starego do nowego
Wygląda to na stały +15 który ma być dopiero po zapłonie, sprawdz cewkę przekażnika , jest ona połączona masą stałą a wzbudzona zostaję właśnie przez wyłącznik zapłonu Cewkę jak cewkę, ale jeśli na bezpieczniku jest napięcie po wyjęciu kluczyka, to zespawało styki przekaźnika.
witam mam taki problem. rozkodowal mi sie kluczyk w seicento. dodam ze juz w drugim seicento mam podobny problem. posiadam tylko niebieski kluczyk i karte kodowa. czy jest mozliwosc jakos go wprogramowania bez kluczyka bordowego ?? i podobno da sie jakos odpalic w trybie serwisowym?? moze ktos wie jak ?? i czy w seicento to normalne ze kluczyki same...
Iskra jest na 4 cylindrach? Cisnienie paliwa? Kompresja jaka?
witam trochę to trwało ale... w servisie to maja takie pojęcie, że tylko załamać ręce i płakać, bo robili wszystko żebym tylko sobie odpuścił - nic z tego!! nie miałem czasu aby dokończyć robote ale na dzień dzisiejszy to wyglada tak: czujnik prędkości - nie jest konieczny by działało, bo na postoju nie generuje żadnych impulsów a wspomagać kręcenie...
Pobór prądu 50 mA po około 2-3 minutach od uśpienia. Pobór prądu w stanie czuwania około 170-180 mA. Pobór prądu przy otwarciu drzwi około 0,7-0,8 A, bo włącza się żarówka w kabinie. Po przekręceniu kluczyka pobór prądu dochodzi do 3-6A, mało mnie akurat interesował. Zapewne silniczki i inne pierdymondy się budzą. Potem spada do 1,2A. Generalnie po...
tak, po przekręceniu kluczyka jest pompowane paliwo.
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Nie zapomnij o jeszcze jednym elemencie zestawu - kluczyku z transponderem od tego immo. Jeśli chcesz zachować swój kluczyk którym odpalasz i otwierasz drzwi i bagażnik to podepnij ten z zestawu pod obudową stacyjki w pobliżu pętli (jest na stacyjce) i wtedy masz prawie tak jak wylogowany - odczyta sobie kod z kluczyka tylko nie wiem czy nie musiałbyś...
Nie trzyma Ci czasem blokada kierownicy? Zanim spróbujesz przekręcić kluczyk w stacyjce ustaw kierownicę tak, by nie opierała się o blokadę /między skrajnymi położeniami/. Jeśli chodzi o transponder immobilizera to można go wydłubać ze starego kluczyka i przełożyć do nowego /dorobionego/.
Witam zgubiłem kluczyk w aucie jest immo czy jest sposób by usunąć go tanim kosztem lub chociaz czy da rade zdjąć blokadę kierownicy siłą żeby zaciągnąć go na złom bo powiedzieli mi ze koszt dorobienia kluczyka to 500 zł na podstawie stacyjki z immo a jest to połowa kosztu samochodu czytałem ze można kupić tak zwany zestaw startowy stacyjka wkładki...
witam jak dostroić imobilajzer z kluczykiem w seicento 1.1 z 99 roku ponieważ nie moge go odpalić wydaje mi się że nie rozpoznaje kodu z kluczyka , immobilajzer jest fabryczny
Witam. Mam problem z wyjęciem wkładki kluczyka ze stacyjki w Seicento 900 (stacyjka bez elektroniki). Jest trudność z właczeniem zapłonu (kluczyk blokuje się). Próba z kluczykiem zapasowym też nie daje rezultatów. Z góry dziękuje za porady.
Tak. Jeszcze może być wina kluczyka ? Rozkodowanie?
Rozumiem ze mam robic pomiar przy wlozonym przekazniku? Tak i przekręconym kluczyku ale napięcie jak pisałem pojawi się na około 2 sekundy i zniknie. Ja bym wyciągnął przekaźnik i zmostkował wejścia 30 i 87 w gnieździe grubym przewodem . Wtedy napięcie jest cały czas w przewodzie zielonoczarnym, nawet bez przekręconego kluczyka
I wyjaśnienie jak walą w balona producenci samochodów, gdzie światła zapalają się i gaszą automatycznie (mam takie dwa), tzw. tryb skandynawski. No tak, w moim też zapalają się "automatycznie". Ale przeważnie tak jest, że te światła zapalają się dopiero wtedy, kiedy już rozrusznik skończy pracę. Nawet w starym poczciwym Seicento było tak, że włączone...
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Typowy objaw blokowania regulatora tzn. kontrolka nie świeci ale alternator też nie ładuje. Czasami da się zauważyć że po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowania nie świeci.P
Pierwsze co leci w tym aucie po zwarciu plusa z minusem to sterownik silnika. Sprawdź czy jest iskra i czy pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Czujnik położenia wału korbowego po rozgrzaniu może przestawać działać. Jednak jeśli kontrolka zgłaszała jakiś błąd (powinna gasnąć po ok 4 sekundach po przekręceniu kluczyka na MAR) warto sprawdzić czy nie ma jakiegoś błędu zapisanego czym może naprowadzić na usterkę
Witam wszystkich ktorzy maja lub mieli problem z zapalniczka w seicento.Moze mi odpowiecie na moje pytanie.Wyciaglem zapalniczke w swoim seicento puzniej odkrecielem skrzynke z bezpiecznikami i odpiąlem przewod BIALO-CZERWONY ktory idzie od zapalniczki i podlaczylem do niego stalego plusa efekt jest pozytywny ale niedokonca bo zapalniczka dziala bez...
Jeśli kupiłeś cały komplet z innego auta to tylko przełożyć transponder z tego nowego kluczyka do starego.
Z tego, co udało mi się ustalić, to po przekręceniu kluczyka, masa się nie pojawiła. Powinna się pojawić na dwie sekundy po przekręceniu kluczyka
Witam wszystkich Mam problem nie da sie przekrecic kluczyka w stacyjce i nie jest to zablokowanie kierownicy. Wczesniej zdarzalo mi ze sie to i czasem np. zle sie kluczyk przekrecil i szyby elektryczne nie dzialaly. Panowie helppp. Co musze teraz zrobic? Wymienic cala stacyjke z kluczykami???? Czy tylko srodek stacyjki czy cos?? Aktualnie mam 2 niebieskie...
Witam, przez parę dni w czasie jazdy zapalała się w/w kontrolka, po zgaszeniu silnika wszystko ok, pewnego razu nie chciał odpalić samochód, pomogło rozłączenie aku, ale dziś lipa nic nie pomaga co może być przyczyną, podmiana kluczyka to samo .
Przeczyściłem styki jednak teraz nie mam swiatel postojowych wogole i swiatel stopu bez kluczyka
U mnie było tak że nie mogłem zapalić, dopiero drugie albo trzecie włożenie kluczyka powodowało zgaśnięcie kontrolki, pompa wtedy paliwowa nie pracowała
2003 to MPI. Były dwa rodzaje sterowników IAW59F oraz IAW4AF. Obydwa mają immo (centralka immo musi być w komplecie z kluczykiem-transponderem i sterownikiem silnika) Sa sterowniki wylogowane i można je adaptować do swojego immo ale i tak nie masz kluczyka więc lepiej zestaw startowy z kluczykami i zamkami.
wiem ze do seicento na bank nie ma takiego kluczyka ale czy np stilo nowe punto lub panda lub idea lub jeszcze jakis inny model ma otwierany kluczyk ! wtedy mozna by go na bank jakos zaprogramowac !
Panowie, zrobiony test ale taki trochę odwrotny tj. wymontowałem aku z Fiata SC, umówiłem się z kolegą parę uliczek dalej, stojący na ulicy Golf VI 1,6 TDI 2008 rok, wsadziliśmy tę centrę i tak odpala stojącego od wigilii golfa w dieslu: https://obrazki.elektroda.pl/7190367000_... on ma funkcję podtrzymywania i konserwacji czy coś.....
Bateryjek nie ma w kluczykach. Są transpondery wysyłające kod do anteny w stacyjce ale one działają bez prądu.Jeśli zdecydujesz się na czyste ECU (bez kodu) to nie zapomnij przedtem wymontować (rozłącz ale najlepiej wymontuj) centralki Fiata code bo zmarnujesz nowa centralkę przy pierwszym przekręceniu kluczyka
wita jak we fiacie seicento jak odlaczyć immobizajzer .po wymianie wkładki zamka problem z odpaleniem po przyłożeniu starego kluczyka do kostki immobilazjera przy stacyjne odpala raz na 10 prób.
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
Witam mam pytanie bo mam jeden kluczyk do auta Seicento w którym zepsuł mi się immobiliser i czy jak wymienię komputer bez immobilisera to auto będzie działać bo dorobienie kluczyka to koszt 250zł a usunięcie immobilajsera z komputera u elektryka to ten sam koszt a taniej można znaleźć komputer bez immobilajsera
Po staremu czyli z kluczyka.
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
witam wszystkich.mam problem z fiat seicento 900 po przekreceniu kluczyka swieca sie kontrolki z ladowania, oleju i recznego hamulca rozrusznik kreci ale nie pokazuje wtrysku,pompa paliwa sie nie odzywa i nie slychac pracy zadnych przekaznikow prosze o pomoc pozdrawiam
Witam serdecznie dzisiaj rano chce odpalić swojego sejko i rano na zimnym ciężko odpala zamuli ale odpali i zapala się kontrolka code. Samochód pochodzi z 3 minuty zgaszę go i potem odpali normalnie i kontrolka code się nie świeci z co to może być. Czysta benzyna. Świece i przewody sa ok bo chodzi równo po przekręceniu kluczyka pompę słychać
Dodało się 0 nie wiem skąd, oczywiście 145 zł, tu się nie wyłącza tylko zeruje, jak nie podepniesz puszki to się nie zakoduje i działać będzie, normalnie odpali nawet z śrubokręta, jak będzie chciał aby palił tylko z tego co ma kluczyka to zapnie puchę i się zakoduje, może to nawet kiedyś tam zrobić lub wcale. Jak nie podłączy puchy to do innego też...
Mam następujący problem. Jakiś czas temu zrobiłem zamianę licznika SPI (na linkę) na MPI (Impulsator). Wszystko było ok do tej pory. Dzisiaj jadąc moim autkiem zauważyłem, że wskazówka prędkościomierza skacze wskazując różne prędkości. Przyjrzałem się bliżej problemowi i zauważyłem, że dodając gazu na biegu jałowym wskazówka skacze :shock: Prędkościomierz...
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
Ten kluczyk to faktycznie nie do ruszenia? Jak Ci zostanie stary to w celach naukowych rozdłub go i napisz co widziałeś. Ostatnio robiłem kluczyk w Seicento bo zacięła się stacyjka z powodu startego kluczyka. Musiałem dorobić wyższy o 0.35 mm na stronę kluczyk, i dopiero podmieniłem wkład. Nowego kluczyka nie było jak zakodować, bo właścicielce zginął...
Witam posiadam Fiata seicento 900 z LPG, ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, wymieniłem pompę paliwa oraz czujnik wału na nowy, przejrzałem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki, podmieniłem sterownik i również echo, próbowałem podpiąć komputer ale w ogóle nie łączy się z ecu. Po przekręceniu...
Pomysł z wydłubaniem pastylki immobilizera jest jednym z najprostszych i można by na tym bazować. Można by skopiować pastylkę immobilizera i zamontować ją w samochodzie razem z drugą pętlą odbiorczą i oddalić ten "patent" od stacyjki. Oryginalną pętlę odbiorczą zostawić na stacyjce. Teraz trzeba zrobić układ na przekaźniku, który w przypadku odpalania...
po przekręceniu kluczyka nie dzieje się nic pompka paliwa nawet nie pracuje , nic nie świeci .
Po przekręceniu kluczyka nic się nie świeci ,tylko świeci słabo podświetlenie nad głową ,czy to może byc akumulator?{klemy sprawdziłem nie mają luzu}
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Po przekręceniu kluczyka elektromagnes wyrzuca bendix, ale rozrusznik nie kręci. Rozrusznik jest sprawny, akumulator również, dochodzi prąd zarówno od akumulatora do rozrusznika, jak i od stacyjki do rozrusznika, również jest przy nim minus. W momencie próby odpalania auta po przekręceniu kluczyka na rozruch gasną wszystkie kontrolki, gdy kluczyk damy...
Dzień dobry Panowie, mam prośbę. Mam Seicento 0,9 1998 r. ale bez kluczyków. Jestem po raz pierwszy na forum choć za nim tu wszedłem próbowałem się konkretnie doszukać odpowiedzi na mój problem. Niestety wiele różnych wersji i nie wiem... Ekspertem nie jestem. Chodzi oto że chciałbym sprowadzić Seicento i uruchomić go oczywiście po jak najmniejszym...
Witam. Ostatnio w aucie pojawił się dziwny problem. Mianowicie zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolka ładowania nie paliła się. Po odpaleniu silnika kontrolka zaczęła się lekko żarzyć, ładowania nie było (nieco przygaśnięte światła). Gdy doda się lekko gazu, tak do 2 tysięcy obrotów może i przytrzyma tak kilka sekund, kontrola przestaje...
Witam, Problem polega na tym, że wymieniali mi zbiornik paliwa i zastanawiam się czy wszystko dobrze podłączyli auto jest z gazem, paliwo dochodzi ale wtryskiwacz go nie podaję.(Przed wymianą poza tym, że kapało z zbiornika wszystko było ok) I tu pojawia się moje pytanie czy paliwo dochodzi prawidłowym wężykiem zaznaczam go czerwonym kółkiem na foto(według...
Gosciu wyżej ma racje , mój znajomy miał identyczny problem z masą i identyczne obiawy , dopiero programowanie kluczyka pomogło. Pozdrawiam :wink:
Tak ma być, po przekręceniu kluczyka pompka uruchamia się na chwilę i wyłącza się (tworzy wstępnie ciśnienie w układzie), pracuje na stałe z chwilą kręcenia rozrusznikiem. Prawdopodobnie w pompce jest zły styk i tak naprawdę to jest do wymiany. Po wymontowaniu mogła działać przez chwilę, miałem takie same objawy w Citroenie.
Najlepiej było by zacząć od sprawdzenia czy po przekręceniu kluczyka na rozruch, pojawia się napięcie na przewodach rozrusznika.
każde seicento miało fabryczny immibilizer w kluczyku (jak przekręcesz zapłon to na sekunde zapala się symbol kluczyka i gaśnie) a to jest dodatkowe zabezpieczenie prawdopodobnie firmy Meta - podfirma fiata, zapytaj o dorobienie w serwisie, na pewno się da.
Siemka. Mam pewnie problem bo od krótkiego czasu mam SC 900 1999 i chce radio podłączyć wychodzi mj 6 kabli dwa zasilające i 4 głośnikowe brak prądu na plusie i minusie i tak samo za zapalniczce ktoś może mi podpowie gdzie szukać czy coś albo jak podłączyć na krótko do akumulatora i tak aby po przekręceniu kluczyka dopiero się załączało radio działa...
najlepiej radio podpiąć pod aku (czerwony z żółtym a czarny na mase i po kłopocie) jak wstaje to ok jak nie to uszkodzone i krutka piłka bo w seicento może być tak że tam plus cie pojawi po przekręceni kluczyka
iskra jest na wszystkich świecach .ale świece zalewa są cały czas mokre .tak jakby za dużo paliwa dostawał . - wtrysk po przekręceniu kluczyka podaje paliwo potem powinien się chyba wyłączyć lub ograniczyć (efekt ssania ) dawkę paliwa czy
Trzeba zmierzyć czy podczas grania nie przysiada zbytnio napięcie zasilające. Z objawów wynika, że może być problem z napięciem +12V które jest podawane cały czas, niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce.
w seiczento jest to tak : modul CODE immo jest polaczony z centralka silnika 1 przewodem gdy centralka Code rozpozna kluczyk to wysyla kod do centralki silnika i odblokowuje zaplon jesli nie rozpozna kluczyka to nie wysle sygnalu do odblokowania i zapala lampke code .i jednoczesnie zapala sie lampka wtrysku aby mozna bylo wprowadzic kod pedalem gazu....
Witam, Ja w swoim "seicento" spokojnie wyjmuję kluczyk na zapalonym silniku i nie sądzę, że mam coś nie tak z stacyjką. Ja w "rodzinie" mam kilka seicento i w żadnym nie ma możliwości wyjęcia kluczyka przy włączonym zapłonie , tak więc masz coś nie tak ze swoja stacyjką. Odpowiadając na pytanie, to można zamknąć auto przy uruchomionym silniku blokując...
Pompa działa po włączeniu zapłonu. Opiszę jak to wyglądało dziś. Rano mimo kręcenia dłuższy czas silnik nie zapalił. Po ośmiu godzinach ponowna próba- bez skutku. Za jakąś godzinę po kilku próbach auto zapaliło. Po zapaleniu można go gasić i zapalać ze 30 razy i wszystko jest ok. Czasem załapie dopiero po kilu obrotach wału, ale przeważnie zaraz po...
Witam!!! Sprawa wygląda tak: Jeżeli auto jest wyposażone w immobiliser Fiat Code to trzeba kluczyk zakodować, aby można było uruchomić silnik. Wiem, że Fiaty są wyposażone seryjnie w dwa rodzaje immobiliserów: Fiat Code i Fiat Code II. Niewiem z którego roku jest to Seicento, więc trudno mi powiedzieć jaki system jest w tym przypadku. Jeżeli chodzi...
Seicento 900 nie posiada przekaźnika podwójnego BITRON ale dwa przekaźniki indywidualne 20 i 30 A zamienne z tymi w kabinie. Z tego co mi wiadomo uszkodzenie pamięci RAM skutkuje ciągłą pracą pompy paliwa po przekręceniu zapłonu i nieodpaleniu silnika. Skoro pompa pracuje chwilę po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem to w tej kwestii jest ok
Witam Mam zamontowane w SC radio tak, że bez wkładania i przekręcania kluczyka radio gra. Więc cały czas po wyłączeniu świeci sie na panelu wyświetlacz z godziną. I to jest według serwisu przyczyną, że po ok. 1 m-cu akumulator tak się wyładowuje, że po sobotnio-niedzielnej przerwie w jeździe nie chce zapalić (co będzie zimą?). Polecili zdejmować panel....
Sprawdź prxewody które dochodzą do gniazda,oraz samo gniazdo,w większości aut zapalniczka działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce do pozycji pierwszej
A czy po przekręceniu kluczyka świeci kontrolka? Bo jeśli nie to jest uszkodzenie. Wg mnie to 13,8 to mało.
pompka wg mnie jest dobra, po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplonu slychac ze pompuje...
Fiat seicento 1.1 z instalacją lpg Padł mi gaz (nie świeci się żadna dioda i nic się nie dzieje) nie chciał zapalić i świeciła się kontrolka kluczyka gdy poruszałem bezpieczniki prze komputerze zapalił bez problemu tylko że na luzie zaczął wchodzić na wysokie obroty i po przekręceniu kluczyka nie gasł silnik dopiero gaśnie jak wyciągnąłem dwa bezpieczniki...
Witam mam ten sam problem, tyle ze u mnie po lekkim cofnięciu kluczyka w stacyjce, kiedy samochód jest odpalony nawiew, elektryczne szyby i wycieraczki zaczynają ponownie działać. Tu pojawia się moje pytanie, co jest tego przyczyną i jaki jest mniej-więcej koszt naprawy takiej usterki?
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
Witam, moja siostra kupiła używane Seicento i pojawił się problem. Po odłączeniu akumulatora do podładowania, przy ponownym jego podłączeniu włącza się alarm. Po jakimś czasie alarm się wyłącza, ale przy uruchamianiu samochodu - po włożeniu kluczyka do stacyjki - alarm znowu zaczyna "wyć". Żeby go wyłączyć trzeba znowu odłączyć akumulator. Poprzedni...
witam serdecznie! mam mały problem! pewnego dnia postawiłem seicento pod domem i po kilku godzinach chciałem gdzieś pojechać niestety! po przekręceniu kluczyka słychać tylko przekaźniki (warczą :-) ) a pozatym nic sie nie odzywa( np. rozrusznik!) prosze o pomoc! z góry dziękuję!
Witam. Mam problem z Seicento 1100. Jakiś czas temu miałem następującą sytuację: przejechałem 20km, zgasiłem silnik, po pół godziny włączyłem zapłon i wtedy zaczęła mrugać kontrolka z żółtym kluczykiem od immobilisera i było słychać z pod maski szybkie turkotanie. Wyłączyłem zapłon a po ponownym jego włączeniu wszystko wyglądało już ok, z tym że nie...
Podmieniłem wtryskiwacz - bez zmian. Wykonałem tester z diody led. Na początku dioda po przekręceniu kluczyka mrugała. Później już nie i tak jakby wogóle zasilania nie było.
Witaj. brązowego kluczyka nie mam, ale mam centralke immo, ecu, stacyjkę oraz 2 niebieskie kluczyki, komplet z jednego samochodu. Dzięki za pomoc, przynajmniej wiem które piny są używane.
Uszczelka kolektora ssącego - po wymianie. Krokowiec jest sterowany. Moim skromnym zdaniem brak impulsu otwierającego krokowiec po przekręceniu kluczyka (powodującego chwilowe podniesienie obrotów)
Witam mam pytanie mianowicie kupiłem seicento po lekkim dzwonie (wpadł do rowu) problem jest taki ze po przekręceniu kluczyka nie reaguje pompa paliwa (na krótko śmiga) napięcie sprawdziłem raz coś pokazało a później nic słyszałem ze czujnik uderzeniowy może być przyczyna odcięcia tylko nie wiem gdzie on się znajduje seicento z 2001roku centralny zamek...
Witam, dziś wymieniałem żarówkę w zestawie wskaźników. Po poskładaniu wszystkiego nie gaśnie kontrolka AirBaga kierowcy. Czy przyczyną może być przekręcenie kluczyka gdy poduszka była odłączona? I jak to naprawić.
Witam. Posiadam Seicento Trofeo. W trakcie zimy wyladowal mi sie akumulator. Po naladowaniu pojawil sie problem z alarmem i centralnym zamkiem. Gdy wlaczam silnik centralny zamek blokuje drzwi, po chwili slychac tykanie i wlacza sie alarm. Chcialbym zresetowac alarm. W skrzynce z bezpiecznikami znajduje sie przcisk serwisowy. Wiem, ze kombinacja wcisniety...
Prawie w każdym samochodzie w momencie rozruchu silnika zostają odłączone odbiorniki, które w tym momencie nie muszą być włączone. W autkach niemieckich np. tę rolę spełnia przekakaźnik odciążający styki X - sterowany położeniem kluczyka w stacyjce. Nie pamiętam jak jest we Fiatach ale przecież to łatwo sprawdzić obserwując jak zachowuje się żarówka...
przekręceniu kluczyka zawsze było słychać załączanie (przekaźników, pompy, modułu czy komputera - ciężko mi się wyrazić bo do końca nie wiem jak to nazwać) - teraz nie słychać. Pytanie co się załącza jak to sprawdzić, gdzie szukać autem sporadycznie porusza się moja mama, teraz tez stał dłuższy czas. Rano odpalił pojechała a potem zero reakcji. Myślałem...
odpalanie seicento kluczyka zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
wersje symbiana alpine kostki termostat weller
manta led94901s manta led94901s
Kod błędu PO37 w ciągniku Kubota MGX3 - przyczyny i diagnostyka Moc silnika MM1-6A2LK - specyfikacja i zastosowanie