Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
Sterowanie cewek jest w komputerze- centralce na boku jak otworzysz maskę to po prawo na nadkolu.Za tym jest bezpiecznik 7.5A przy czarnym przekaźniku.Pisałaś ze bezpieczniki były sprawdzane więc ten też zapewne.Podmieniane były przekaźniki przy centralce? Może któryś nie trzyma i rozłącza. Podmień kolorami na takie same ze skrzynki bezpieczników co...
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Witam. Ostatnio w aucie pojawił się dziwny problem. Mianowicie zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolka ładowania nie paliła się. Po odpaleniu silnika kontrolka zaczęła się lekko żarzyć, ładowania nie było (nieco przygaśnięte światła). Gdy doda się lekko gazu, tak do 2 tysięcy obrotów może i przytrzyma tak kilka sekund, kontrola przestaje...
Witam jak w temacie. Planuje zrobić odpalanie seicento na pilota. I o ile wszystko ładnie pięknie działa do momentu uruchomienia rozrusznika. To samochód nie odpali z powodu immobiliser'a. I tutaj pytanie zasadnicze Czy istnieje jakiś sposób wprowadzenia kodu z karty poza emulowaniem wciskania czujnika przepustnicy? Czy może przypadkiem jest jakieś...
Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
Witam Seicento900.Brak iskry przy rzruchu z kluczyka Z popychu odpala. O co chodzi? Pozdrawiam.
Witam. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
W starszych modelach autko miało dołączony czerwony kluczyk do kodowania innych. Trzeba dopisać kluczyk bo pewnie "zapamiętał" kolegi.
1) Czy zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala się "marchewa" (kontrolka wtrysku)? 2) W momencie kiedy zgaśnie silnik po wysprzęgleniu i wyłączeniu / włączeniu zapłonu kontrolka się zapala? Nie wiem może jeszcze całą przyczyną jest immobiliser ? 3) Immobiliser jest fabryczny?
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu.
Witam! Mam problem z fiatem seicento. Przy odpalaniu nie gaśnie kontrolka z kluczykiem CODE. Auto kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Co można zrobić żeby auto odpaliło?
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Witam Mam problem z Seicentem silnik 1.1 ze sterownikiem 16F.B6. Samochód nie odpala kontrolka z kluczykiem miga. Sterowniku motorolka wyczyszczona i linia immo odłączona (pin-7), i nadal nie odpala. Podkładałem inny sterownik bez immo i też bez zmian. Jaka może być jeszcze przyczyna że auto nie pali?
A to jest z karta kodowa? Bo jesli to jest code 2 to prawdopodobnie strzelil transpondent w kluczyku. Zobacz na drugim kluczyku czy odpala
Jeździłem seicento 1.1 2000r i wyświetlił się kluczyk (code) i zgasiłem go i już odpalic nie mogłem co to się mogło stać
Znajdż kogoś kto naprawia stacyjki i zleć mu naprawę. Mam taki zaprzyjażniony warsztat w Gorzowie Wlkp. tam gdzie mieszka nasz Premier. Jezeli kupisz używaną stacyjkę to też warto przełożyć zapadki bo mnie osobiście by denerwowało używanie innych kluczy do drzwi a innych do odpalania. Pozdrawiam
Czyli na starym komputerze też świecił kluczyk?
Podmień akumulator na inny. Jeśli napięcie w chwili rozruchu spada poniżej określonej wartości może być taki objaw , Dlatego jeśli odpali akumulator przez jakiś czas się podładuje i trzyma napięcie i odpala a jak trochę postoi może tracić parametry i tak w kółko. Jakie napięcie na klemach w chwili odpalania z kluczyka?
wita jak we fiacie seicento jak odlaczyć immobizajzer .po wymianie wkładki zamka problem z odpaleniem po przyłożeniu starego kluczyka do kostki immobilazjera przy stacyjne odpala raz na 10 prób.
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
pompka wg mnie jest dobra, po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplonu slychac ze pompuje...
Kontrolka code "kluczyk" gaśnie ?, po włączeniu zapłonu słychać przez 3 sek pompę paliwa ? kontrolka wtrysku "marchewka" zapala się ?
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Witam W pierwszej kolejności sprawdź czy wszystkie napięcia wychodzą ze stacyjki.Powinny być dwa po kluczyku i oczywiście czy wychodzi na rozrusznik.
Nie zapomnij o jeszcze jednym elemencie zestawu - kluczyku z transponderem od tego immo. Jeśli chcesz zachować swój kluczyk którym odpalasz i otwierasz drzwi i bagażnik to podepnij ten z zestawu pod obudową stacyjki w pobliżu pętli (jest na stacyjce) i wtedy masz prawie tak jak wylogowany - odczyta sobie kod z kluczyka tylko nie wiem czy nie musiałbyś...
No a wlaśnie jak się programuje kluczyki w tym autku?
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Witam, Poszukuję osoby, która podejmie się rozkodowania samochodu. Przypadek jest następujący. Moja ciotka ma seicento (chyba 900) i jakiś czas temu przestał odpalać. Mamy kartę kodową więc pedałem gazu mogę "wydeptać" kod, ale jest to dość problematyczne. Kluczyki są tylko dwa i to niebieskie, bo bordowego ponoć nigdy nie było. Szukam kogoś z Wrocławia...
Problem tkwi w dostarczaniu napięcia do pompy. Powinno być po przekręceniu kluczyka. Idź tym tropem.
Iskra jest na 4 cylindrach? Cisnienie paliwa? Kompresja jaka?
Wypadało by sprawdzić czy jest iskra i czy słychać pompę paliwa jak przekręcasz kluczyk na zapłon, od tego bym zaczął.
Odpalaj na włączonych światłach. Jak zgasną to aku szrot. W Seicento (i raczej nie tylko w Seicento) instalacja jest tak "zbudowana", że przekręcając kluczyk stacyjki na uruchamianie rozrusznika jednocześnie odłączane są wszystkie "zbędne pobieracze prądu", więc w ten sposób nie da się tego sprawdzić...
Sprawdziłem czujnik inną metodą, bo metodą podmiany na inny i jak na razie zapalił praktycznie na widok kluczyka. Pojeżdżę parę dni i zobaczymy jak się będzie zachowywać. Co do zalania, to gdyby był zalany powinien teoretycznie palić mega duże ilości paliwa.. A wcale tak nie jest. Jak miałem 1.1 spalało mi ok 10l gazu przy ostrej jeździe. Ten silnik...
Witam. Mam Seicento 1.1 bez LPG. Samochód nie odpala, kontrolki zapłonu przy przekręceniu kluczyka tylko migną i gasną, natomiast świeci cały czas kontrolka wtrysku. Jak przekręcam kluczyk to słyszę 'cyknięcie' i więcej nie ma nic. Nic się nie dzieje... cisza. Szukam przyczyny, wyjaśnienia. Dodam, takie rzeczy jak akumulator są na pewno dobre, rozrusznik...
Seicento 900, 2001 rok Witam! Jakiś czas temu miałem problem z odpalaniem, pomagał prostownik a ostatnio wymiana Aku na taki ze złomu co rzekomo miał sprawność 85÷ a ten stary 55. Dziś wracając z pracy cały czas świeciła się ikonka kluczyka z napisem CODE. Po zgaszeniu silnika wrócił problem z odpalaniem, nie kręcił nic nie było słychać jedynie ikona...
Dzień dobry Panowie, mam prośbę. Mam Seicento 0,9 1998 r. ale bez kluczyków. Jestem po raz pierwszy na forum choć za nim tu wszedłem próbowałem się konkretnie doszukać odpowiedzi na mój problem. Niestety wiele różnych wersji i nie wiem... Ekspertem nie jestem. Chodzi oto że chciałbym sprowadzić Seicento i uruchomić go oczywiście po jak najmniejszym...
Przy zimnym silniku odpala i pracuje prawidlowo ale gdy sie mocniej zagrzeje czasem gasnie na giegu jałowym po czym jest problem z odpaleniem, ten sam problem pojawia sie tez po krotkim postoju. Po przekreceniu kluczyka slychac prace pompy paliwa i kontrolki gasna prawidlowo, przy probie odpalenia silnik sprawia wrazenie jakby lapal a po sekundzie nadal...
Witam mam problem. Kupiłam seicento z 1999 niedawno, jeżdżę od miesiąca. Rano zeszłam do samochodu, żeby jechać do szkoły, nie chciał odpalić, sprzęgło wessało w podłogę, poszedł dym z pod maski. Wystraszyłam się poszłam do domu. Jak wróciłam do samochodu, żeby sprawdzić jakiekolwiek objawy czy cokolwiek, przekręciłam kluczyk bez żadnego biegu. Usłyszałam...
Odpala z popychu, ale nie odpala nadal po przekręceniu kluczyka, akumulator jest sprawny. Był również sprawdzany pod innym akumulatorem od samochodu, który normalnie odpala i jeździ, a samochód nadal nie odpala. Wychodzi na to, że gdzieś jest zwarcie, ale nie mogę go zlokalizować.
Trzeba zdjąć wężyk doprowadzający i zaciągnąć ustami. Tylko do pojemniczka, benzyna nie jest smaczna :) Niech jedna osoba przekręci kluczyk, a ty jak napompuje szybko załóż węzyk na wtrysk i odpalajta.
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Witam. Wczoraj szwagier odpalał od mojego seicento na kable swoje uno po tym zdarzenie włączył mi sie jakiś system fns widzę to po przekręceniu kluczyka na panelu i samochód zachowuje sie jakby akumulator był rozładowany. Pytanie brzmi jak to wyłączyć aby można było uruchomić silnik?
I niestety dalej pomoże tylko serwis bądź ktoś kto ma komputer do Fiata, chyba że jest to któreś z ostatnich 900 zobacz czy obok dzwigni nie ma złącza OBD , jeśli jest to złącze to już będzie łatwiej. Spróbuj odpalić zapasowym kluczykiem. Albo możesz zdjąć kleme minusową na kilka minut, podłączyć kleme i spróbować odpalić silnik jednym z kluczyków.
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
ja dowwyjmowania kluczyka używam szpilki dł 15cm z końcówką jak ząb na haczyku 2 sztuki wyjmą każdy kluczyk (przekrec do pozycji wyjęcia kluczyka jesli nie jest) A rzeźba klucza jest ok? to w ostateczności wepchnij go do końca i odpalaj śrubokrętemm. ----------------------------------------... \ zrobiłem to z imbusa...
Obawiam się , że tam nie ma gaźnika. Przyczyn może być wiele. Stawiam uszkodzony zawór zwrotny lub czujnik ciśnienia . Łatwo to sprawdzić. Przekręć kluczyk ( nie zapalaj)i sprawdz czy słychać pompę, i tak 2-3 razy. Jeżeli po tej operacji nie odpala szukaj dalej. Najlepiej odczytać błędy
Mam problem, Seicento 900 nie odpala wogole, nie kreci rozrusznikiem, po przekreceniu kluczyków nic sie nie dzieje, a dokładnie w pozycji kluczyków właczajacej stacyjke słychać tylko przeskakiwanie przekaznika z pompy paliwowej (po lewej w kabinie mały czarny przekaznik), nie słychać zasysania pompy charakterystycznego przed odpaleniem (nie swieci sie...
Tak będzie widać jak paliwo wtryskuje. Tak myślę że może to być też coś ze stacyjką skoro na pych odpala a kiedy kluczykiem dajesz na rozruch to może rozłączać w tym czasie chwilowo pozycję MAR. Jest to przewód pomarańczowy. Możesz sprawdzić go przy bezpieczniku 7.5A przy czarnym przekaźniku nad sterownikiem wtrysku - czy tam jest napięcie (plus) po...
Auto ma Fiata Code? Jeśli tak to sama wymiana sterownika nic nie da chyba że jest bez przypisanego kodu, Łączy się z programem diagnostycznym i pokazuje błąd wtryskiwacza? Jeśli przewody sprawne to musi odpalić, pompa paliwa uruchamia się na chwilę po przekręceniu kluczyka? Pewnie tak (ciśnienie sprawdzone), ale powinna po kilku sekundach się zatrzymać...
Może banalne ale szczere,przyczyn może być wiele od stycznika w stacyjce przez instalację,cewkę na rozruszniku...ładowanie akumulatora(co się w tych seikusiach zdarza).Potrzeba więcej danych.Czy kiedy nie chce zapalić przygasają kontrolki po przekręceniu kluczyka w pozycję start itd itp.Polecam warsztat(dobry)
Mam do pokonania około 1 kilometr do warszatu. Czy jest możliwa jazda autem w takim stanie? odłącz przewody od alternatora , zaizoluj je i możesz jechać na tyle na ile starczy energii w akumulatorze. Możesz też zaholować to auto bez odpalania silnika jednak w tym przypadku też musisz mieć kluczyk na MAR i światła zewnętrzne
Witam. Prośba o pomoc. Fiat Seicento 1.1 nie odpala TYLKO przy wysokiej temperaturze otoczenia. Pozostawiony na słońcu na kilka godzin - nie odpala. Gdy stoi w garażu podziemnym lub, gdy jest chłodno - problem ten nie występuje. Objawy są takie, że przy przekręceniu kluczyka nie słychać szumu wskazującego na załączanie się pompy paliwa. Wymieniony przekaźnik...
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
Witam, Mam takiego oto fiacika i nie wiem od której strony się za to zabrać. Seicento z gazem i jest tak auto będzie paliło od strzała tydzień czasami dwa tygodnie, później się zaweźmie i przestaje palić żeby nie wiem jak do niego podchodzić i go prosić ani na gazie ani na paliwie nie działa, wystarczy delikatnie go pchnąć auto odpali i będzie palić...
Według mnie uwalony sterownik. Czerwony przekaźnik jest cały czas wysterowywany masą z pinu 23 sterownika? Kolor przewodu czarno-fioletowy. Powinna na nim pojawić się masa przed 2 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i na stałe po odpaleniu .Jeśli podaje masę cały czas przy kluczyku na MAR bez odpalania to sterownik ma uszkodzenie wewnętrzne. Sprawdź...
Jeśli masz SC SPI to czerwony przekaźnik pod maska odpowiada za zasilanie układu wtryskowego (pompa , wtryskiwacz cewki itp). Nie ma nic wspólnego z kierunkowskazami. Z kierunkowskazami powiązany jest bezpiecznik za akumulatorem 40A (IGN) ale on nie zasila czerwonego przekaźnika.Zobacz kontrolką żarówkową tudzież multimetrem czy przy przekręconej stacyjce...
Mam dziwną sytuację. Mam jakieś radio Pioneera i nigdy nie było problemów (oprócz tego że czasami (nie zawsze) gasło przy odpalaniu auta a potem się włączało od razu no ale to chyba normalne. Później zaczęły być problemy przy zgaszonym samochodzie (bez kluczyka). Działało ale wyświetlacz mrugał jak było głośniej, czasami całkowicie się wyłączało. Później...
Witam można to bardzo prosto sprawdzić, na rozruszniku masz ogółem 2 kable gruby najczęściej na klucz 13 i cieńki na wsuwkę albo na 8-10 kluczyk. Spróbuj podać na ten cieńki, plus z akumulatora bezpośrednio wtedy jak jest rozrusznik w porządku to będzie kręcił i będzie to oznaczało że niedochodzi ci prąd do rozrusznika. Jak nie zakręci to masz ten gruby...
Witam wszystkich użytkowników forum mam ciekawą sytuacje z moim fiacikiem (seicento 1.1 2003 rok) jak na razie nikt nie potrafi mi pomóc dlatego postanowiłem opisać problem. Problem polega na tym iż samochód od 2 lat zaczął swoje manewry związane z zapalaniem. Na co dzień auto sprawuje się bez problemowo pali na dotyk świetnie jeździ nie ma się do czego...
Witam, mam problem z Fiatem Seicento 0.9 1999r. Niedawno zginął kluczyk, niestety nie udało się go znaleźć a zapasu nie posiadam, problem w tym że samochód posiada immobilizer, więc nie opłacalne było by dorabiać kluczyk i go kodować. Dlatego zakupiłem całą nową stacyjkę z kluczykiem i immobilizerem razem ze sterownikiem od immo. Niestety samochód nie...
Witam. Przejrzałem wszystkie podobne posty,ale nic nie pasuje za bardzo do tego co dzieje się w moim "autku".Od kilku dni NIGDY nie zapala za pierwszym razem,niezależnie od tego czy silnik jest zimny,czy rozgrzany.Po drugim przekręceniu kluczyka odpala i wszystko jest w jak najlepszym porządku.Nie gaśnie,nie dławi podczas przyspieszania,pracuje równomiernie...
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
witam mam problem z seicento a mianowicie nie moge go zapalić. auto zgasło po przełączeniu na gaz i już nie odpala ani na gazie ani na beznynie, tzn zapali czasem na beznynie jak podniose pare centymetrów do góry wtryskiwacz ale zaraz zgaśnie. wydaje mi sie że zalewa silnik bo świece są czarne i przez to zalewanie nie zapala. napiecie na wtryskiwaczu...
immobiliser fabryczny jest zintegrowany z kluczykiem i jeżeli auto odpala z obu to napewno są sprawne, to co opisałes to napewno dodatkowe zabezpieczenie typu pastylka dallas albo alco jedną i drugą można stosunkowo łatwo dorobic jak i stosunkowo łatwo można je ominąc
jak kolega mówi pompka nie lubi pracować "na sucho", jeśli po przekręceniu kluczyka słychać bardzo ciche "buczenie" przez około dwie sekundy to pomka jest ok. Miałem kiedyś też taką przypadłość w seic. i trzeba było wlać z 7 litry paliwa bo nie mógł zaciągnąć
Witam. Posiadam Fiata Seicento 900 rocznik '99, w którym zamontowaną mam instalację gazową. Ostatnio mam problem z samochodem ponieważ nie chce mi on odpalać na benzynie. Sprawdziłem pompę paliwa, którą słychać po włączeniu zapłonu, filtr paliwa został zmieniony na nowy, bo sądziłem, że jest może zapchany. Paliwo dochodzi do wtrysku, bo sprawdziłem...
P.S dodam, że światła postojowe włącza się za pomocą kluczyka, przekręcając go w odwrotną stronę, niż podczas odpalania samochodu i wciskając taki czarny przycisk przy stacyjce. a podobno nie świecą pozycyjne więc chyba ta stacyjka odpada
tak jak w temacie samochód nie chce zapalić na ciepłym silniku. Zaczęło się od tego że zaczęła się świecić kontrolka od wtryskiwacza i świeci się ona ok. 20 sec. od przekręcenia kluczyka. Samochód pali na zimnym bez problemu ale gdy nim się przejedzie już nawet 5 km to koniec. Czasem zapali za 7 czasem za 27 a czasem szybciej na popych. Ostatnio zdarzało...
Witam. Mój problem to SC 1.1MPI 2003 benzyna 90kkm. Przebieg zdarzeń: - Problemy zaczęły się w końcu stycznia, nie kręcił przy temp. poniżej -10C. Akumulator wymieniłem - niewiele pomogło. - Jak zapalił, zdarzało się, że pracował jak traktor. Wymieniono świece i kable WN - też nie pomogło :( - Na początku lutego odstawiam do elektryka. Ponieważ ciepły...
Witam serdecznie dzisiaj rano chce odpalić swojego sejko i rano na zimnym ciężko odpala zamuli ale odpali i zapala się kontrolka code. Samochód pochodzi z 3 minuty zgaszę go i potem odpali normalnie i kontrolka code się nie świeci z co to może być. Czysta benzyna. Świece i przewody sa ok bo chodzi równo po przekręceniu kluczyka pompę słychać
kontrolka code znika po 1-2sek od przekręcenia kluczyka na 1 pozycje. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje, co może być przyczyną ze samochód nie odpala? program do diagnostyki iaw-scan2 przy testowaniu przekaźnika głównego pokazuje komunikat test niezaliczony, a przy testowaniu wtrysków,cewek itd co tam jeszcze jest, to wszystko jest ok. Nie wiem który...
Witam, chciałem dziś odpalić samochód skoda fabia (dodam ze stał przez dwa tygodnie nie ruszany), niestety rozrusznik nawet nie zakrecił, a wszystkie lamki na stacyjce zapalały się i odrazu gasły. Pomyślałem ze rozładował się całkiem akumulator. Podjechałem więc z koleżanką jej samochodem, fiatem Seicento pod swoją skodę. Akumulatro już był tak rozładowany...
Witam. Mam problem z odpaleniem fiat marea 19td 96rok Co jakiś czas podczas odpalania pojawiał się napis code i wtedy marysia mi nie paliła , przechodziło samo po paru próbach odpalenia .Dzisiaj pojawia się napis code i niepali wogóle próbowałem ze 50 razy odpalić i nic Padł mi akumlator naładowałem i podwieczur tosamo nieodpala (Przy kręceniu swieci...
Witam. Mam problem z Seicento 1100. Jakiś czas temu miałem następującą sytuację: przejechałem 20km, zgasiłem silnik, po pół godziny włączyłem zapłon i wtedy zaczęła mrugać kontrolka z żółtym kluczykiem od immobilisera i było słychać z pod maski szybkie turkotanie. Wyłączyłem zapłon a po ponownym jego włączeniu wszystko wyglądało już ok, z tym że nie...
Ok to sobie sprawdzę, ale mnie nadal martwi ten stan auta i akumulatora. Jesteście pewni na 100% że to rozrusznik? Dziś odpalałem auto (wstawiony filmik jest z soboty), to dzisiaj o wiele gorzej kręcił, dopiero za drugim razem odpailł - nie chciałem już dobijać i trzymac w nieskończoność kluczyka i heblować. Ja chyba na początek wezmę to aku do domu...
z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie. Ta kontrolka (jeżeli chodzi o kontrolkę wtrysku tzw. "marchewka") tak ma pracować, po przekręceniu kluczyka powinna się zapalić na kilka sekund i zgasnąć, w tym czasie też powinno być słychać pracującą pompę. Oczywiście kontrolka tak "pracuje" jeżeli nie ma zapisanych...
Witam, do tej pory odpalal bez problemu. Przejechałam około kilometra, zgasiłam dosłownie na minutę i samochód już nie odpalił. Po przekręceniu kluczyka zapalają się wszystkie kontrolki ale samochód w ogóle nie kręci. Został odpalony na popych. Później drugi raz, aby dojechać na kanał. Gdy już znalazł się nad kanałem odpalił normalnie :) Zostały posprawdzane...
Jak w temacie Fiat Seicento rok 2003 silnik 1108 cm3 40kw . Właściciel zaparkował autko pod domem , rano brak możliwości odpalenia . Brak iskry , pompa paliwowa ( nowa ) podaje paliwo . Do tej pory podmieniony czujnik wału - nowy ( na kole zębatym przy prawym kole ) , sprawdzone bezpieczniki pod kierownicą i bezpieczniki za akumulatorem . Podmienione...
Czujnik położenia wału może być uszkodzony. Jego sygnał jest głównym do podania iskry i startu pompy przy odpalaniu silnika. Kiedy przekręcisz kluczyk na MAR to pompa zawsze uruchomi się na dwie sekundy i zatrzyma , dopiero przy odpalaniu sterownik dostaje sygnał z CPW i pompa zaczyna pracować cały czas jeśli silnik odpali. Czujnik można pomierzyć multimetrem...
Witam! Ja tu gościnnie z innego działu. Już trzy razy zdarzyło się coś takiego: Podczas jazdy zapala się kontrolka silnika, gaśnie i po chwili zapala się również kluczyk. Świeci się łącznie pięć lampek z prawej strony (od Akku do Key) oczywiście silnika nie można uruchomić, nie słychać również pompki paliwa po przekręceniu kluczyka. Tu następuje punkt...
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
Witam moje Secento po przekręceniu kluczyka wogóle nie reaguje słychać pojedyńcze cyknięcie pod maską słychać wtrysk, kontrolka wtrysku po chwili gaśnie akontrolki akmulatora,oleju świecą na stałe.Swiatła,migacze,radio wszystko działa.Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki są ok .Już raz kiedyś tak mi sie stało ale za którymś razem odpalił teraz już stoi...
Cześć Jeżeli wyczerpałeś już wszystkie metody, to jest jeszcze jedna możliwość. Coś takiego jest w 9 - setkach. Razem z kluczykami dostajesz kod. Nie pamiętam całej procedury, ale w instrukcji obsługi powinno to być dokładnie opisane (albo na karcie z kodem). Polega to min. na określonej ilości wciskania (bodajże) pedału gazu. Wciskasz go parę razy...
Jetsem "szczęśliwym" posiadaczem Fiata Seicento 1,1 rok prod.2007. Tydzień przed końcem gwarancji samochód zaczął głupieć.A mianowicie ma problemy z odpalaniem.Nie chce odpalić na zimnym jak i na ciepłym silniku.wygląda to tak że przy próbie odpalenia świeci sie kontrolka code i przez jakieś 30min do 1,5 h nie można go ruszyć.czasami jest tak że samochód...
Witam Sytuacja wygląda tak: tydzień temu zupełnie niespodziewanie moje autko nie chciało odpalić, po przekręceniu kluczyka przygasały kontrolki a rozrusznik tylko pykał. Po zdemontowaniu i sprawdzeniu okazało się że padł elektromagnes rozrusznika, no więc wymieniłem na nowy (przy okazji sprawdziłem też sam rozrusznik) po zamontowaniu do autka musiałem...
Podłączyłem się tuż przy zegarach, ale w tym samochodzie (Fiat Seicento) nic by nie zmieniło, gdybym podłączył się bezpośrednio przy czujniku pod maską. To jest dokładnie ten sam przewód. Błyśnięcie następuje gdy przekręcam kluczyk na zapłon, ale bez odpalania silniku. Jest bardzo krótkie, kilka milisekund, ale zauważalne dla oka i zapewne niedobre...
nie było żandnego wypadku, auto stało 2 tygodnie przed domem , akumulator wczoraj była ładowany w nocy, auto nie odpala żednego dzwieku nie wydaje przy przekręceniu kluczyka , rozrusznik nie kreci -żadnej reakcji oprócz tego komunikatu na wyświetlaczu Dodano po 3 jedyne co działa oprócz swiateł, to alarm moge załaczyć:/
Witam wszystkich serdecznie! Postaram sie przedstawić mój problem. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do połowy ,czyli do momentu w którym powinny zaświecić się kontrolki dzięje się następująca rzecz. Zapala się tylko kontrolka akumulatora , pompa paliwa pracuje cały czas nie gaśnie po kilku sekundach, nie zapala się również kontrolka...
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Witam szanownych forumowiczów . Mam problem ( kolejny) z Seicentem . Otóż rozrusznik na zimnym silniku super kręci , auto odpala ze strzała ( ale z okolic bendiksa słychac charakterystyczny świst). Jeśli autko sie zagrzeje trochę , nawet po przejechaniu 2,3 km i zgaszeniu silnika , trzeba przytrzymać kluczyk troche aby odpalił. Było pare sytuacji że...
Ustaliłem, że na pompę jest na trzecim pinie masa a na czwartym zasilanie. I tam niestety jest te -6,44V. Powinno po przekręceniu kluczyka na chwilę pojawić się 12V, co skutkuje przy sprawnym układzie bzyczeniem (pompa pompuje trochę paliwa do silnika) a potem cisza, po przekręceniu zapłonu znowu podawane jest 12V, a jak silnik zaskoczy utrzymuje się...
Witam. Jestem tu nowy, o mechanice samochodów nie mam praktycznie wcale pojęcia. Problem jest taki, że jeździł normalnie i jak przekręciłem kluczyk gasząc go to diody jakoś mi nierównomiernie zamigotały. Chce go odpalić 2 godziny później i nic. Przekręcam kluczyk - kontrolki mignęły raz i nie świeciły w ogóle. Jak już któryś raz przekręciłem, to kontrolki...
Witam, problem jest taki: seicento 900 dojechalo pod market i przy ponownej probie uruchomienia już nie świeciła kontrolka wtrysków (tzw. "marchewa"). Silnik kręci i nie odpala. Z obserwacji wynika że na pinie 26 wiązki sterownika pojawia się prawidłowo +12 ze stacyjki; po przekręceniu stacyjki załącza się również czerwony przekaźnik przy sterowniku...
Witam - tak jak w temacie. Rano odpaliłem, przez chwilę silnik pracował tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Po około 10 sekundach wszystko się uspokoiło i pracował normalnie (takie zjawisko miało miejsce wiele razy w ciągu ostatniego roku). Przez 5 minut jechałem na benzynie. Po rozgrzaniu sam przełączył się na gaz. Minęło około 30 sekund i było...
Witam, jakis czas temu brałem udzial w dyskusji dotyczacej odpalania auta na zalaczonych swiatłach. Ja oczywiscie nie jestem tego zwolennikiem, ale znalazlo sie kilku o odmiennym zdaniu. Otoz wg nich w momencie przekrecania kluczyka w stacyjce w pozycje "ROZRUCH" zasilanie swiatel jest odlaczane automatycznie na czas pracy rozrusznika. Ja jestem innego...
Słuchajcie, generalnie żadnego emulatora wtryskiwacza nie znalazłem, ale od wtryskiwacza idzie przewód do komputera, ale jest do tego przewodu potpięty inny przewód który idzie do przekaźnika a od przekaźnika kolejny przewód idzie do przełącznika Benz/Gaz. Po przekręceniu kluczyków zapala się ''marchewka'' nie odpalałem wyciągnąłem przewód masy z owego...
pompe miałem niedawno wymienioną ale dokładnie jej teraz nie sprawdzałem po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać jak by działała normalnie, dodam, że próbowałem odpalić na samym gazie (awaryjnie) ale nic z tego objawy te same. Tak jak by właśnie nie dostawał paliwa lub nie pracował na wszystkich cylindrach częstą awarią w tych silnikach jest sterownik...
odpalanie seicento kluczyka seicento odpalanie kluczyka vectra
transformator odwrotny podłączyć aficio kasowanie przeróbka mocowania alternatora
najlepszy interfejs diagnostyczny najlepszy interfejs diagnostyczny
Problemy z masą w Renault Master 2019 - diagnostyka i naprawa Wymiana akumulatorów żelowych na litowo-jonowe w skuterze Futuri3