Jak masz klucz master to możesz samemu zaprogramować kluczyk roboczy tylko trzeba znaleźć opis np w Auto Data Dodano po 1 Kluczyk master to w np. Punto, Siena miał kolor bordowy plastik. Dodano po 2 Nic nie lutuj ponieważ to nie pomoże ten typ tak ma Jak chcesz szybko naprawić to idź do gościa co dorabia kluczyki z immobilizerami a on na podstawie drugiego...
wystarczy karta kodowa i nowe klucze witam man pytanie jak się koduje kluczyk grande punto
A gaśnie pomarańczowy symbol kluczyka od immo? Może kluczyk pad, spróbuj drugim jak masz. To 2004 r więc pewnie fiat code 2, 2 kluczyki +karta kodowa z nr ecu i immo. W instrukcji od immo będzie opisane jak awaryjnie odpalić auto kodem. Pozdrawiam
Troche odświeżę temat. Mam podobny problem z Xsara z 2004r. Oryginalny pilot padł, sprawdzany na skanerze w serwisie, nic nie nadaje. Dokupiłem używany pilot, podmieniłem płytke ze środka - wiec sam klucz i immo posotało stare. Auto odpala, niestety nie da sie sparowac metoda podana powyzej. Probowalem z apomoca lexii - znalazlem tylko opcje dodania...
Jeżeli chcesz dokodować drugi kluczyk tak aby można było nim odpalić auto to potrzebna jest Karta kodowa oraz urządzenie serwisowe lexia lub proxia. uruchomienie samego centalnego w posiadanym kluczyku polega na wykonaniu procdury opisanej wyżej.
Ale musi być sprawy dekoder i linia kodowa
Masz kartę kodową sc wysypal sie kluczyk
Kluczyk mogl zostac uszkodzony, przez co raz wysyla sygnal a raz nie... A otwieranie z pilota dziala ?? Z karta kodowa podjedz do elektronika samochodowego...
Niestety Kolega ma racje, jeszcze pin na kartce nie na karcie dostaniesz razem z kodowaniem za 150-250, karta kodowa z pinem ponad 200( jedyna zaleta ze mozna ja kupic bez auta w aso) ale kluczyk zabija bo netto 550zl. Czasem da sie dobrac jakiegos chinola miedzy 250-350 wtedy w aso tez moga zaprogramowac tylko kluczyk musi byc zgodny
Witam.Mam Fiata Punto 2.Niestety nie posiadam drugiego kluczyka a chcialbym go miec.Posiadam za to karte kodowa i system code 2.Prosze mi powiedziec jak moge dorobic sobie drugi kluczyk?Dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam.
Reakcji na pilot brak. Masy sprawdzone bezpieczniki również. Czy jest synchro to nie wiem. Rygiel był odblokowany a kluczyk wyjęty. Jak na razie nie posiadam emulatora muszę gdzieś go załatwić. Jeżeli wiesz gdzie mogę dostać to proszę o info. W razie co to karta kodowa do kluczy jest. Spróbuję wskazówkami. A co do diagnostyki vcds jaki się skomunikować...
Sprawa dotyczy samochodu Fiat Panda 1.1 z 2005r. Posiadam aktualnie jeden kluczyk + kartę kodową (oryginalne, tak go kupiłem). Dokupiłem nowy oryginalny zestaw: wkładki zamków, stacyjka oraz dwa kluczyki (z immo, w tym jeden "scyzoryk") wraz z kartą kodową. ASO twierdzi, że konieczny jest "czysty" komputer silnika, ewentualnie wyjęcie ze starego kluczyka...
jeśli masz kartę kodowa to wpisz mu kod z karty mechanicznie pedałem gazu-jezeli zapali to masz uszkodzony modół code pod kierwnicą lub kluczyk a jeśli nie zapali to sterownik silnika do wyczyszczenia z code
linia kodowa ok sterownik oryginał poprostu kluczyk na łodzi poleżał i Renia przestała palić. Jeśli pójdzie na tym kodzie to dobra ognista...:D
Tylko urzadzeniem diagnostycznym to zrobi przy czym do immo trzeba miec karte kodowa wiec zostaje serwis lub pożadny warsztat
Jesli nie swieci Ci sie czerwona dioda na kluczyku pomimo dobrych baterii to masz uszkodzony kluczyk lub switch w kluczyku. Kosazt kluczyka to ok 600 zl. I czeka sie na niego do 10 dni poniewaz musza go zrobic we Francji. W serwisie pewnie wprowadzili Ci kod awaryjny czyszczac w ten sposob komputer wtrysku zeby samochod mogl odpalac bez dzialania kluczyka...
Wg mnie w Grande Punto nie ma żadnego kodu przy fabrycznym radiu sterowanym z kierownicy. A czemu tego nie sprawdzisz? jak kupowałem nowe z salonu to wiem. Kupowałem w 2009r i karta kodowa do radia była. Skorzystałem juz po tygodni jak mi dodatkowy kluczyk z pilotem kodowali w ASO. Po tym radio wołało o kod. Więc jest i bez tego kodowani pewnie bym...
Witam! Kluczyk padł i niestety trzeba było "zareagować"........ Trochę dziwne auto może ktoś podpowie - lampka check na pinie 13, a linia kodowa chyba na 29 tyle, że tam schodzą się dwa kable zielono/szary i biało/bladoniebieski typ silnika 772 sterownik siemens BVM I takie skromne pytanie, co przeciąć? aby się nie przyuczył ponownie Pozdrawiam!
Teoretycznie PIN da się odczytać przy użyciu specjalistycznego sprzętu diagnostycznego, np. urządzeń typu Renault CLIP, dedykowanych interfejsów do ECU, OBD itp., ale normalnie musisz udać się do ASO, autoryzowanego serwisu albo ślusarza z VIN, dowodem własności i kartą kodową pojazdu.
witam mnie to wygląda na problemy z imobilajzerem (uszkodzony kluczyk - pastylka kodowa) lub sam czytnik :idea:
Za 60 PLN przez serwis FIATA w Gorzowie Wlkp. W Szczecinie tez wezma za mniej niz 100 PLN.
witam. stary kluczyk zostal uszkodzony, kupilem nowy, oryginalny, posiadam karte kodowa, koduje kluczyk, i wszystko dziala, Myślę że procedura awaryjnego uruchomienia wystarcza właśnie na jeden raz i bez servisu się nie obejdzie.
"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
Do jednej "elektroniki" napędu bramy można zastosować dowolną ilość przełączników typu dzwonkowego, chwilowych z kluczykiem lub kasety kodowe - rozmieszczone w różnych punktach działki czy domu, które będą równorzędnie działać na bramę - tak jak z pilota.
Kolego moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tym pilotem, to jest dokładany "made in china". Szukaj centralki od dokładanego alarmu. Lub kup nowe sterowanie z dwoma pilotami. Kosztuje to grosze.
wstaw tu pliki eeprom z dwóch liczników nowego i starego
Jak by nie palił? Będzie palił po wyczyszczeniu. Pewnie ucięta linia kodowa, aby się nie zsynchronozował, kabel zielony i pomarańczowy
Skoro masz zaworek kodowy to go wywal i zaloz 12v zawor gaszenia.
Z BMT linią kodową na sterownik silnika.
Witam ponownie, śpieszę z wiadomością, że rozwiązałem ten problem. Proszę sprawdzić, skąd idzie zasilanie pinu 16 w złączu OBD. Prawdopodobnie na krótko z pinu nr 1, a tam zasilanie zanika po wyłączeniu zapłonu. Podobno w cytrynach złącze OBD lubi gubić zasilanie. Gdy kupiłem moją cytrynę, na pinie 16 nie było zasilania w ogóle i przypomniałem sobie,...
Bez sprzętu odpowiedniego to i nawet wsad z bsi nic nie da... odpalić odpali, ale funkcji pilota nie będzie.
podam ci schemat i opis tak jak ci pisałem na gg a prezentowane zdjęcie to klucz kodowy immobiliser cobra - dokładany system
I nie będzie.Ten twój "śpeć" co ci to wycinał nie poinformował cię o tym?Teraz zostaje zewnętrzny sterownik.
Proszę o pomoc przy kodowaniu drugiego nowego kluczyka do Audi A4 B7 2.0 TDI 2005 r. Mianowicie mam PIN pięciocyfrowy, sterownik silnika go przyjmuje, lecz licznik niestety nie. Wpisuję VCDS-em. Za pomocą VCDSa tego nie zrobisz. Potrzebujesz urządzenie do programowania kluczy. Pozdr.
Trzeba otworzyć sterownik silnika i edytować zawartość pamięci 93C66. Odłączyć przewód z linią kodową immo, potem spiąć dwa przewody we wtyczce puszki immo by działał rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce i po problemie.
jeżeli odpali na plaka to znaczy że podczas kręcenia rozrusznikiem brak mu synchronizacji , synchro potrzebne jest do odpalenia , prawdopodobnie na tzw. pycha odpali ,
Jeśli chodzi o centralny to powinieneś dać radę bo immo na pewno się nie dopisze .
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
Możesz przywrócić. Odczytać,,pin,, z licznika, dokupić transponder, sprawdzić ciągłość lini kodowej i zaprogramować klucz.
Witam Potrzebuję pomocy w zakresie kodowania klucza do stilo - pilota do zamykania samochodu. Po wymianie baterii w kluczyku samochód odpala ale nie otwiera drzwi. Szukałem procedury kluczykowej ale nie znalazłem. Samochód to fiat stilo HB 2004 1,9JTD 80KM. Mam dostęp do programu Fiata na elm327 ale nie mam card code. Za wszelkie odpowiedzi dziękuję....
Chodzi Ci o pilota a nie o kluczyk. Kluczyk nie ma centralnego zamka. Auto ma centralny zamek a w kluczyku jest pilot do niego. Na jakiej częstotliwości pracuje nowy pilot? Podana jest ona na obudowie. Na jakiej częstotliwości pracuje stary pilot? Muszą być identyczne, inaczej nie dodasz pilota.
Masz kartę kodową (Opel CAR Pass) ? Powinno być gdzieś w dokumentach od pojazdu.
Ponoć nie jest to wina wkładek tylko wadliwego kluczyka. Poza tym koszt naprawy wkładek + dorobienie kluczyka nie mając karty kodowej nie wyjdzie drożej?
Mam tylko 1 kluczyk bez karty kodowej. Musi być takie samo urządzenie czy inny model ? Na allegro nic nie ma tego modelu.
Tak to, tylko jak będziesz to wydłubywał to możesz uszkodzic.Zależy czy mocno siedzi na kleju itp.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Ten pierwszy da radę . Nie ma filozofii w kodowaniu klucza jak wszystko jest sprawne . Możesz spróbować ręcznie go dokodować .
Jak na stale pozbyc sie upierdliwego immobilisera, czy jest jakiś sposób aby go na zawsze sie pozbyć ? Usunąć wpis w pamięci i odciąć linię kodową
Na odbiorniku Proxima z tyłu powinna być naklejka a na niej napis z nazwą systemu. Jeżeli jest to elmes to transmisja jest jak w oryginale zmiennokodowa. Jeżeli jest to inna firma to kod stały. Ponadto buzer w Proximie wydaje dźwięki podczas naciśnięcia przycisku pilota (jeżeli funkcja ta nie jest wyłączona). Pojedyńczy dźwięk to pilot systemowy (kod...
Myślałem że tym opcom oprogramowaniem dam radę to zrobić. Dziękuję za pomoc. Dasz radę.
Jeśli z angielskiego nie uciekałeś na wagary i umiesz posługiwać się tym językiem, to poniższy rysunek powinien Ci pomóc http://obrazki.elektroda.net/79_12006852... Gdyby były problemy, odezwij się, pomożemy.....
Miałem podobny problem w Clio, tylko z przerwami. Co drugi raz auto nie dało sie zapalić i migała dioda. Rozwiązanie: wymontowałem immobilizer, koszt 200zł.
Jak Kraków to ''autokluczyki Kraków'' poszukaj.
Też się zakoduje.
Dziwię się że mając taki "sprzęt" rzucasz się na takie auto. Dlaczego nie sprawdziłeś, albo dopisze albo nie.
Ja w STILO do programowania kluczyka uzywałem kabla: KABEL INTERFEJS ELM 327 (od groma na znanym portalu aukcyjnym) https://obrazki.elektroda.pl/2171671600_... Program ''Multi ECU Scan" lub "Fiat ECU Scan"
1.Nie da się zaprogramować używanego transpondera. 2.Tak musi być nowy transponder . 3. pcf 7935 wyprodukuje id45 4.Nie.
jak zakodować immo w Fabi 1,4MPI Vagiem?
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Popatrz na lampkę w podsufitce - ma po szerokości taką krateczkę, tam są czujniki. Alarm powinien być w module komfortu. Moduł komfortu powinien być pod dywanikiem kierowcy.
I dla jednorazowego wyciągnięcia PIN będzie kupował commandera?
Zrób przyuczenie licznika do ecu Myślę że w tym problem
Transponder ID48.
Z tym kodem ja bym ci najprościej powiedział tak: Masz puszkę z dopisanym kluczykiem i kartą kodową W momencie ja zmienisz ecu - Nowy ecu nie przyjmie kodu z puszki chyba że go wyczyścisz . Pin code do immo możesz wyciągnąć z puszki ( przypadku Fiata) Skoro Auto nie pali a pewnie tak jest skoro interesujesz się tematem ja bym to załatwił inaczej......
trzeba go jakoś "połączyć" z alarmem Pilot nie ma nic wspólnego z alarmem tylko z samochodem. Tak to jest fabryczny alarm w kluczyku To nie jest alarm fabryczny, tylko współpracujący z fabrycznym pilotem. Mógł zostać zamontowany w jakimkolwiek warsztacie lub w ASO przed sprzedażą samochodu. Zamieść zdjęcie klucza, będzie łatwiej Ci pomóc, taki? http://obrazki.elektroda.pl/7773203800_1...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Dokładnie jak pisze kolega powyżej tylko ten sprzęcik z Ebay'a troszkę drogi wyśle ci na priva gdzie mają taniej... ;-)
Jeśli masz kluczyk z odpowiednim transponderem to tylko kod immo i zakodować vag, możesz z ASO wyciągnąć kod ale pewnie też zapłacisz ze 150, czyli tanio się nie da, poszukaj kogoś kto wyciągnie ci tylko kod to moze za to zapłacisz mniej i zakodujesz sam (teoretycznie)
Może zły pin ? zdejmowałeś pin ze starego licznika ? łatwo to zdjąć vageepromerem i zwykłym kablem vag . spróbuj ręcznie kluczyk tzn radio wprowadzić .
TP23 prekodowany chyba nie jest tu wymagany? Czy się mylę? mylisz się ,musi być prekod pod VW,nie wymagany tylko dealer key.
Witam Czy w Astra G z immobilajzerem (kluczyk bez pilota) da się zakodować 3 klucze. Wymieniłem stacyjkę kpl. i mam 3 kluczyki, na 2 pali na trzecim nie. W serwisie (nie ASO) kodowali ten kluczyk Boschem KTS (wpisywali cod z karty kodowej) wyświtelało że kluczyk dodano i jest ok. Auto na tym kluczu nie chce palić. Po wizycie w ASO oni twierdzą, że był...
Tylko interfejs zostaje.
Najprostsze jechać do kogoś kto ma o tym pojecie i zakoduje Ci prawidłowo, bo jak zaczniesz się sam bawić to żebyś jeszcze czegoś innego sobie nie popsuł, a jeśli sam chcesz się dalej w to bawić to za nim cokolwiek zmienisz zapisz sobie na kartkę żebyś mógł to odkręcić i poszukaj informacji na temat kodowania modułu centralnego zamka i adaptacji czyli...
Tak,geheimkod można odczytać z puszki immobilisera.Jeżeli nie czujesz się na siłach-raczej skorzystaj ze sewisu,albo doświadczonego elektronika samochodowego.Mozna też postąpić inaczej.
Opis który podajesz dotyczy synchronizacji kluczyka po wymianie baterii , ale warunkiem jest to by kluczyk wcześniej był dopisany do samochodu. Jeżeli zakupisz kluczyk na Allegro musisz w celu jego zaprogramowania odwiedzić asso lub elektronika samochodowego. Wiadomo co oryginał to oryginał ale zawsze możesz dołożyć sterownik z pilotami.
Mazda 5 2007, 143 KM, diesel - zgubiony kluczyk. Mam pytanie, co wchodzi w skład zestawu startowego, żeby odpalić auto? Z tego, co się dowiedziałem, to wymienić trzeba wkładkę w drzwiach, stacyjkę, licznik, moduł komfortu oraz sterownik silnika. Czy coś jeszcze? Czy trzeba programować coś? AI: Czy masz może zapasowy kluczyk lub kartę kodową do tego...
cześć, mam takie pytanie mam fiata marea który posiada dwa kluczyki jeden z nadajnikiem radiowym a drugi to klucz "matka" niestety pilot nie działa z centralnym zamkiem, nie posiadam tez karty kodowej. Na kluczykach jest wybite logo immobilizera. Jest jakaś szansa żeby odzyskać kod z karty kodowej np. w salonie FIATA ? czy w ogóle można dograć tego...
Wyłącznie urządzeniem diagnostycznym to można poprawnie zrobić.
Witam, Mam takie pytanie - jakie transpondery, lub kluczyki od jakich aut można klonować tym urządzeniem ? Czy to w ogóle działa ? Oczywiście chodzi ryżowego zed-bull'a :-) Witam Zed Bull klonuje transpondery węglowe i nie które szklane naT5 mowa o tych stało kodowych montowane w kluczykach starych aut a o zmienno kodowych transponderach krypto montowanych...
jaki model i który rocznik? Jaki kolor główki klucza? :?:
Jak to co może wybuchnąć jeśli kluczyk nie od tego auta ;-)
Tego nie wiem, w audi jak się chce mieć RDS na FISie to trzeba zmienić kodowanie (to akurat robiłem i to wiem), prawdopodobnie analogicznie będzie tutaj. Licznik musi "wiedzieć" z jakim osprzętem współpracuje. Na zachętę, dalej sam dasz radę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
A co jeżeli ktoś nie ma drugiego kluczyka ??
Kolega w Citroenie Xara 2000 ma central z pilotem radiowym (kluczyk-scyzoryk), który od chwili kupna (rok temu) nie działa. Bateria wymieniona, ścieżki całe - jak to od nowa zestroić? Centralny na zamykanie i otwieranie kluczykiem - działa.
Jest jakaś procedura synchronizacji używana gdy dany pilot był już do tego auta zaprogramowany i rzeczywiście coś tam się robi z drugim kluczykiem, możesz spróbować. Napewno bez problemu wygoglujesz. Ale to tylko synchronizacja, nie programowanie pilota.
czy będzie trzeba coś zakodować? Jeżeli centralny zamek działa prawidłowo "z kluczyka" w drzwiach oraz przycisku na panelu drzwi, to niczego nie musisz programować. zamontować dodatkową centralkę zamka Czy istnieje możliwość podłączenia tej centralki bez ingerencji w komputer, Montaż centralki bezkluczykowej w Golf V Jaką dokładnie centralkę chcesz...
U mnie urwał się taki cyndzel od blokady kierownicy kluczyk nie wchodził do końca można to naprawić, ale po przekręceniu kluczyka w pozycję 0 nawet bez wyjmowania kluczyka kierownica będzie zablokowana, jeśli wymienisz stacyjkę będziesz musiał używać dwóch i trzeba doprogramowac nowy klucz potrzebny kod dostępu (ze zdrapki), bo wkładki mimo raczej nie...
Witam, wymieniłem stacyjkę i mam problem ponieważ nie wiem jak dopisać nowe kluczyki do immo. Mam dwa stare kluczyki i kartę kodową oraz dwa nowe i kartę kodową, teraz odpalam z nowego kluczyka tylko jak stary kluczyk siedzi w antenie immo. Fiat fiorino 1,3 multijet 2010r
zależy czy masz diesla czy benzyne, w benzynie imobilaiser odłancza pompe od paliwa, poprzez przekażnik, który jest w skrzynce z bezpiecznikami lub w komoże od silnika, jak masz diesla to immo blokuje elektrozawór w głowicy silnika, ja na twoim miejscu znalazłbym ten przekażnik i go zmostkował a kłopot z głowy, albo w to miejsce założył pozomny alara.
Pin do imobilasera masz na karcie kodowej dostarczonej z kluczykami. Kod do programowana jest stały 03114.
Witam! Mam problem z zakodowaniem kluczyków do otwierania centralnego zamka w fiacie marea weekend 1997 r. Kilka dni temu zauważyłem jak miga zielona dioda w lampce podsufitki już wiedziałem że będzie problem z centralnym zamkiem. Nie wiem dlaczego to się rozprogramowuje temat przerabiałem już dwa razy ostatnio jakieś 2 lata temu.Wtedy nie było problemu,posiadam...
A to jest z karta kodowa? Bo jesli to jest code 2 to prawdopodobnie strzelil transpondent w kluczyku. Zobacz na drugim kluczyku czy odpala
Jeśli chodzi o wymianę ECU silnika to nie resetuje się immo i nie kasuje się kluczy ,nie ma takiej potrzeby.Zrób jeszcze reset BCM i Licznika i zaloguj na nowo.
Raczej nic tam nie mogło się wielkiego stać. Mówimy tylko o immo w kluczyku kodowego nie mam.
Jest to zawór kodowany, wymienić na zwykły z jednym przewodem i podłączyć plus po zapłonie.
Po zakupie nowego kompletnego kluczyka w którym jest nówka immo i nówka pilot i wszystko przyszło w jednej folii, powinno wszystko hulać, pod warunkiem prawidłowego wczytania klucza w bsi i przejścia procedury do samego końca. Halo, proszę używać przycisku pisownia bo dam po łapach! Poprawiłem. 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów...
Problem rozwiązany dzięki koledze z Toyota Forum - o nicku Bigelektron TOYOTA SPEC.:D
Nowa kosztuje około 160 zł z dwoma kluczykami Kiedyś zmieniałem stacyjkę by używać starego kluczyka przełożyłem blaszki kodowe ze starej i jest OK jeden kluczyk do wszystkiego
Od A4 B6 tak. Tyle zastanów się po co Ci taki kluczyk? Użyjesz go tylko w momencie kodowania, później będzie leżał w szafie. Lepiej dać zwykły kluczyk bez pilota jako zapasowy. Jeżeli kiedykolwiek zgubisz ten z pilotem to wtedy dokupisz kluczyk z pilotem i przełożysz tylko sam transponder z tego zapasowego do nowego z pilotem.
Kwestia transpondera i jego dopisania to jakieś 150 plus suruwka i rzeźba. Do tej operacji potrzebny PIN jak nie masz to dodatkowa 100. Transponder jest jednorazowy w kluczyku. Nie wiem czy da rade go skopiować wpunkcie chyba nie, to chyba zmiennokodowy.
kluczyk kodowa kluczyk kodowa punto kodowa kluczyk mercedes
daewoo rozrząd antena dookolny kierunkowy dobór tranzystor
schemat silnika espace klucz udarowy
Grzałka SELFA w kotle Bud-Osiek na ekogroszek – montaż w króćcu powrotu, zgodność i zabezpieczenia Zamiennik L2750 – TDA7269A, TDA7264, TDA7265, L2750A, Multiwatt 11, wzmacniacz audio