Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Kodowanie nieprawidłowe
sprawdź tak 04097 lub 04099
Nie zrobisz z tym nic to sterownik Siemensa, który jest programowalny tylko raz . Gdyby to był sterownik BOSCH miał byś możliwość zmiany kodowania . Opcje są dwie kupić komplet sterownik +czujniki zderzeń z auta o takiej samej konfiguracji jak twoje lub nowy sterownik w aso jak znam życie ponad 1000PLN . Ewentualnie może jakiś fachman przeniesie dane...
Lcode masz taki kalkulator?
zabezpieczenie czasowe przed ponownym kodowaniem gdzieś w którymś bloku to jest nie pamiętam w którym odłączenie sterownika nic nie da to nie T5 gdzie można cuda robić tu immo 5 generacji. Inna opcja dograć tp do innego auta później przełożyć sterownik ze właściwego gograć do reszty później poskładać samochody i dograć licznik z zaprogramowanymi kluczami...
Uczysz pilota,alarm powinien wiedzieć,co ma robić.
Moduł , kodowanie
Nie wiem jak w Octavi 1 ale w 2 na pewno jest opcja w komforcie że lusterka chodzą razem lub oddzielnie i da się to zmienić w długim kodowaniu.
Octavia I , I FL, II czy II FL? Albo rocznik choć podaj. Dokupiłeś drugi pilot czy swój stary próbujesz do kodować ?
Adaptacje robiłeś czy kodowanie??
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
Witam podepnę sie pod temat . Właśnie wymieniłem pompę 1K0 907 379 P na ...379AF i jest problem z kodowaniem w AF jest kodowanie 0016641 i cały czas błąd 01044 i świeci konrolka abs i asr. Jakiś pomysł co do kodowania?? auto Octavia II 2008r 2.0 TDI
Witam, problem jak w temacie ogarnąłem bajt 18 na 5A i pozostałe, i nie mam już błędów na konfiguracji żarówek, ale nie mam postojowych w DRL'ach pod zderzakiem (ori VRS). Dzienne też działają jakby b. słabo mimo że są ustawione na 99%. DRL jest na pozycji 0, jest na pozycji auto i działa na zmierzch, na postoju i na krótkich brak postoju z przodu....
https://forum.octaviaclub.pl/forum/octav... Procedura kontroli
czy zapalanie się kontrolki świec żarowych podczas kodowania to normalne? Chwilę mruga po zakończeniu kodowania gaśnie.
Witam. Proszę. Pozdrawiam.
Kodowanie licznika
Koledzy potrzebuję długiego kodowania do OCTAVIA z silnikiem BSE 2008 manual 5 biegów, modułu ABS MK60 1k0907379AD H35 Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD Komponent i/lub wersja: ESP MK60EC1 H35 0106 Kodowanie: 000000000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06314 000...
http://obrazki.elektroda.pl/7047953100_1... Tak jest w instrukcji Octavii II , może spróbuj tak.
Daj loga z diagnostyki tak by było widac gdzie jest bład i ew screen z długiego kodowania Bordnetza.
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Historia skończyła się w serwisie. Do kodowania pasów jest wymagany fabryczny sprzęt i dostęp do kodów on-line.
Problem rozwiązany, przyczyną było złe kodowanie panelu sterowania.
Witam, auto jak w temacie, fabrycznie chyba całkiem bez żadnego radia(nie wiedziałem że octavia II tak występowała). Gateway 10bitowy o numerach 11K0907530 AA więc już w wersji która nie powinna robić problemu z chińskim radiem (radio ma CAN-Busa). Problem jest taki jak pisałem że w opcj "lista połączeń" mam w ogóle odznaczoną opcję "radio" czyli zaznaczam...
Cześć. Pilnie potrzebuję kodowania abs. Skoda octavia 2016 rok.Naprawiałem dziś auto klijenta i niechcący klikłem nie to co trzeba i usunołem kodowanie .Mam same zera .Mk100.Vin: TMBJC7NE6G0201825
Spróbuj zmienić kodowanie w radiu z 00201 na 00205. Wedle moich opisów to 5 odpowiada za komunikację po CAN z dużym wyświetlaczem na konsoli ale czegoś takiego jeszcze nie spotkałem więc może jest to błąd w opisie.
Dzieki za rozpiske a jak sprawa z kodowaniem wyglada?
Najpierw było widać klucze i kontrolka migała. Po kodowaniu kluczy wszystko zadziałało prawidłowo. Potem po czterech dniach jednak kontrolka zaczęła migać a w sterowniku kluczy brak i nie pozwala na kodowanie kluczy.
U mnie w nowszej skodzie taka próba nic nie dała, dopiero podłączenie wszystkiego i wpięcie wtyczki po odpowiednim kodowaniu, pokazała się kontrolka.
W drzwiach nie ma lampek. Oświetlenie działa prawidłowo. Niewiem, może ma to jakiś związek z kodowaniem modułu komfortu ?
Nie mam rozwiązania dla tego błędu . Oddałem auto właścicielowi. Ja jeszcze miałem złe kodowanie i zrobiłem tylko to.
Witam, Szukam kodowania do auta SKODA OCTAVIA 2 FL z kierownicą po prawej stronie (ruch lewostronny) - 09-centralna elektryka [moduł 1K0 937 087]. Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam, Michał
Powinien być zamienny bez problemu jednak musisz pamiętać o odpowiednim kodowaniu modułu.
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
A tak z ciekawości pytam co to za problem?
Rozwiązał może ktoś problem z niezapisywaniem kodowania? U mnie również to wystąpiło, skoda octavia 2 fl, kodowanie zaakceptowane a jak ponownie wchodzę w kodowanie to jest po staremu. Pozdrawiam Andrzej
Pochwal się rocznikiem i wersją pojazdu, bo może dźwięk ten kontroluje nie tylko zapięcie pasów ale np. jeszcze poziom płynu hamulcowego(sprawdź przy okazji), niedomknięte drzwi... Masz kontrolkę od niezapiętych pasów? Dzieje się tak już jak jedzie tylko kierowca? Czy pojawia się jak druga osoba zajmie fotel pasażera? Jeśli stawiasz na 100% na pasy...
Wymień sam panel, nie trzeba go kodować ani zdejmować zabezpieczeń, samo radio masz w schowku.
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Podałem ci kodowanie klimy bo tak namieszałeś w poście. Masz złe kodowanie sterownika silnika. Podaj nr. sterownika silnika.
http://obrazki.elektroda.pl/8262116300_1... A co do sterownika to nie wiem skąd go przeczytać
Będą potrzebne dwa czujniki poziomowania przód i tył z mocowaniami plus wtyczki do czujników, sterownik J431 regulacji zasięgu reflektorów, trochę kabla ( z doświadczenia ok 10-15 m), trochę czasu i chęci oraz komp do kodowania. Schematy mogę użyczyć oraz służyć radą podczas montażu i kodowania.
Temat załatwiony za pomocą kodowania w vag-u. dzięki
VCDS Klikamy 01 ENGINE - 11 kodowanie- kod 11463- i działa
A co tam trzeba kodować po wymianie sondy lambda za katalizatorem ?
Musi być czujnik
Przełożyłem radio z Skody Octavii 2 z 2008 do Skody Octavii 2 z 2011 i radio nie chce ruszyć po wpisaniu kodu. Czy muszę coś więcej wpisywać lub kodować? Nic nie trzeba więcej wpisywać ani kodować, te radia uruchamiają się na stole bez samochodu, tylko po podłączeniu zasilania i wpisaniu kodu. Było Safe, ale po pewnym czasie pokazały się 0000. Jeśli...
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Ma ktoś z kolegów może kodowanie ABS do Octavii 2 2007r. bez kontroli ciśnienia opon i bez specjalnego zawieszenia.????? Poprzedni sterownik pad całkowicieł założyłem z golfa v i żyje ale woła o kodowanie .Podpowiedzi z rosstech nie wchodzą. THX
Kup ID48 prekodowany pod markę i koduj go do auta.
witam potrzebuje informacji gdzie znajduje sie dokladnie immobilizer w skodzie octavi I.pytanie drugie czy po wymianie zegarów na nowe trzeba kodować klucz do immo.
Na przyszłość, w żadnej octavii z silnikiem AGR nie było automatów, dlatego nie idzie zmienić kodowania. Są dwie opcje, albo naprawić rozrusznik i jego połączenia i wymienić akumulator, albo wrzucić sterownik z golfa i wtedy przekodować.
To jest VAG i w retrofity możesz się bawić jeśli masz Highline i Gateway w najwyższej wersji. Przejrzyj jeszcze kodowanie, może inny skaner połaczy z radiem.
Ja kodowałem VCDS-em doświetlanie poszło bez problemu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam. Miałem podobny problem w Skoda Octavia I. Pamiętam, że ponowne kodowanie kluczyka pomagało na jakiś czas. A sam problem z pilotem pojawia się (o ile pamiętam), gdy próbujemy używać pilota w dużej odległości od samochodu. Skoda Octavia I to praktycznie VW Golf IV. Kodowanie do Skody jest tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Istniej takie prawdopodobieństwo, że należy wymieniony sterownik zaadoptować i zainicjować przez główny sterownik, za pomocą komputera. Pytanie jeszcze jest takie, czy przypadkiem z biegiem lat skoda nie zmieniła typu sterownika. Być może kupiłeś sterownik z młodszego modelu niż jest twój samochodzik. jak to sprawdzić - jedyny sposób to chyba telefon...
Przeprowadż konfigóracje.
Można zmienić też kodowanie na automat.Ale zacznij od rozrusznika.
Najprawdopodobniej będę miał piny do obydwóch liczników. W takim razie tym kablem dasz radę. Sprawdź sobie jaką masz wartość w 17- instrument , 08-mas block , grupa 22 , pole nr.3. Jeśli będzie 1 to możesz brać się za adaptację , jeśli 0 to musisz kupić nowe pastylki. Dotyczy to wszystkich kluczy. Sama procedura wymiany licznika była już nie raz opisana...
Może trzeba zmienić kodowanie?
Witam! Czy ktoś ma może procedury programowania wyświetlania danych licznika w skodzie OctaviaII 2010-? Nie mam komputera i zamiast wyświetlania temp. chce sobie wkodować zasięg na zbiorniku paliwa. Od razu mówię, że jest to możliwe, bo widziałem u kumpla. Ale jemu kodowali w serwisie. :-(
A czy przypadkiem nie otwiera ci sie reszta drzwi za drugim nacisnieciem guzika? takie kodowania modułu komfortu maja autoa w Uk, to bardzo tam popularne dla grupy VAG. Diagnostyka VAg-iem i sprawdzisz gdzie sa bledy.
Panel z Octavii? Zmień kodowanie na 1000, pewnie teraz jest 1100. Jak działała to ten błąd był?
dokladnie jak to oktavia , ktory rok??
Oczywiście, że są na innych wyjściach. Masz schematy we wcześniejszych postach, ale jeżeli po zrobieniu by-passa przekaźnika wszystko działa tzn. że tamte wyjścia są ok, szukaj powodu braku zasilania sterowaniem przekaźnika. Dorzucę Ci opis wyjść z bcm-a. Pzepraszam, ale dopiero teraz zauważyłem, że obcięło część schematu. Jeżeli wszystko działało i...
czujnik płynu spryskiwaczy koduje się w kodowaniu , nie trzeba zadnego security access wchodzisz w kodowanie, czekasz az pomocnik sie pokaze i liczysz
Włącznik + przeróbka instalacji + kodowania + pewnie bordnetz to na początek
Witam da się vagiem w kodowaniu licznika.......... pozdro rox...........
Ta zielona kontrolka jest stosowana w automatach. Oznacza konieczność wciśnięcia pedału hamulca w celu zwolnienia blokady wybieraka. Ale jakim cudem pojawiła się ona w manualu, tego nie wiem. Może jakaś usterka licznika, złe kodowanie, licznik z automatu itd.
Zalanie odpada bo to octavia a nie passat,przerwy nie ma-opisałem to. Czy kodowanie może się zmienić tak,że tylko jedne drzwi będą "niewidoczne"?
Witam, W mojej octavii planuje aktywować tempomat i komputer pokładowy, moje pytanie czy do sterownika pod kierownicą o nr 1K0953519J wystarczą same manetki i kodowanie czy sterownik tez trzeba zmienić?
Kodowaniem się nie da.
Kolego a ten plik nie jest za mały. .. nie pow mieć ok 250-320kB wielkości? ... Dodano po 6 I podpowiedz o który nr chodzi kolego. .. Gdyż u mnie ktoś pozmieniał mapy dymienia. . Iwrezultacie przedstawił ogranicznik dymienia. .. A sytuacja dotyczy kilku poprzednich właścicieli którzy sprzedali auto z usterką kopcenia. . Więc rezultacie i pompowtryskiwacze...
kamil1555 - pilot na 433 a 434 wygląda identycznie 433MHz to zwykle pilot jajko, a 434MHz to nowszy typ i wygląda trochę inaczej. Zdjęcia w załącznikach. Spróbuj zakodować pilot 433MHz jeśli masz moduł 1J0, lecz jak już to model kluczyka taki: 1J0 959 753 N, bo 1J0 959 753 AA mimo, że 433MHz to nie pasuje i będziesz miał taki sam błąd przy kodowaniu...
Można spróbować zmienić kodowanie modułu komfortu np. VagCanPro lub podobne.
I teraz pytani czy ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu w złym kodowaniu? czy ......? W instalacji.
Autko po przekładce z anglika(ponoć wszystko działało).Pełna elektryka. Z tego co zauważyłem podnośniki przednich drzwi z silnikami pozostały na miejscu, zamieniono tylko elektronikę pomiędzy lewymi i prawymi drzwiami. Sterownik drzwi kierowcy działa poprawnie (bez szyby kierowcy)gdy nie jest podłączony do silnika podnośnika.Po podłączeniu silnika szyby(silnik...
https://www.youtube.com/watch?v=8yQZDlml... http://forum.skodaclub.pl/tech-1z-octavi...
Żółta jest od poziomu oleju, kiepski olej może być przyczyną. Jeśli po wymianie nic się nie zmieni - korekta kodowania w liczniku wyłączy tę kontrolkę.
musisz zmienić kodowanie sterownika. W elsie masz podanie właściwe kodowania.
Sprawdzic czy piloty nadaja,nastepnie sprawdzic czy w parametrach jest widoczne naciskanie pilota.Jezeli pilot nadaje a niema w parametrach tego oczym wyzej wspomnialem moduł nieprzyjmuje kodowania i jest do wymiany.W tych autach moduł jest wysoko i woda mu niegrozi,smierc naturalna.
Tak też myśle ,z kodowaniem będzie zabawa ,jak jest long to vcds nalepszy.
[ wymienic ten sterownik ale jak to później dopasować[/quote] odczytaj sobie VAG-em kodowanie tego modułu , kup najlepiej o tych samych numerach i ustaw kodowanie na takie jak miałeś w tym
Potencjomert ?! Czyli żaden pilot Ci nie działa? Nawet ten niby co się koduje ? Czy w ogóle sprawdziłeś gdzieś że te piloty nadają ?
Nie chcę niepotrzebnie robić zamieszania, bo nigdy nie robiłem takich kombinacji ale często jest tak, że sterownik silnika musi wiedzieć, że w akucie jest klimatyzacja i kiedy jest włączona. Wpływa to na sterowanie silnikiem (głównie wolne obroty). Często też (nawet w manualnych klimach) jest połączenie w drugą stronę, np. podczas ruszania lub gwałtownego...
Ale zawsze można to wyłączyć przez VCDSa lub VAGa Możesz rozwinąć ? Jakie kodowanie będzie dla modułu komfortu dla tego samochodu ?
Witam, w jaki sposób jest możliwe wykonać test zegarów w Skoda Octavia 1 1.9 TDI 74kW AXR, rok 2007. Auto posiada jedynie krótkie kodowanie co uniemożliwia od tej strony ugryźć problem. Zastanawiam się nad innym rozwiązaniem, dopisanie kodu c++? Może kabelkologia? Może przerobił ktoś już temat i ma jakieś ciekawe pomysły na to?
Ja płaciłem 200 zł za całość wymiana i kodowanie robiłem to u tego samego kolesia i tyle wyliczył. Cena chyba Git
jedynym kodowaniem w tym modelu jest obsadzenie pinu TFL w przełączniku zespolonym świateł :)
a sproboj przekrecic kluczyk dwa razy, tak jest np w amerykancach, na raz otwiera tylko kierowce To zależy od kodowania,nie prościej pod vaga?
tak po tym kodowaniu dopisujesz kolejny kluczyk normalna procedura
Wkladek juz nie ma. Jedna ja uszkodzilem zeby sie dostac do samochodu a druga ktos inny przy podobnej probie. Kupilem juz stacyjke z wkladkami za 130 zl wiec taniej niz dorobienie kluczyka z wkladki. Teraz tylko kwestia kodowania lub immo off na edc16
Trzeba wymienic tarcze , oprocz oczywiscie kodowania ktore juz zrobiłes , na allegro jest kobitka co ci pomoze.
VCDSem wyłączysz kontrolę klocków w liczniku bez grzebania w instalacji - zmiana kodowania licznika. Przewód od klocków idzie do licznika. Taki sam kolor przy liczniku jak i klockach więc raczej schemat jest zbędny.
Pamiec raczej dobra , zeby lutowac pamiec musisz kupic licznik o tych samych numerach co masz , czesto pasuje z innym numerem ale czeka Cie odczyt pinu i kodowanie klucza czego bez sprzetu nie zrobisz.
Napisz dokładnie co to za skoda. Jeżeli to jest zwykła OCTAVIA nie OCTAVIA II to z przeróbką nie ma poważniejszych problemów, pod warunkiem że załatwisz sobie instalacje od wersji z kierownicą po lewej stronie. Licznik możesz wykorzystać ten co jest trzeba tylko zmienić kodowanie, jakieś ładne tarcze z allegro i już. Jeżeli licznik ma MFA to już gorzej...
To ja dorzucam swoje. Golf VII W ABS intensywność suszenia tarcz hamulcowych. Wybierz STG 03 (elektroniczny układ hamulcowy) Regulacja STG -> Funkcja 10 Wybierz suszenia tarcz hamulcowych Wartość odpowiednio dostosować - opcje: nie aktywowane, słaby, średni, mocny Skoda Octavia III 5E i 5F Seat Leon Fabrycznie: słaby <- Zalecane Regulacja czułości...
Postanowiłem dokończyć temat pilotów do mojej Octavii i chyba nic z tego co pisał jerrydzwonkow. W moim module komfortu 1c0959799A oczywiście nie było trzeciej wtyczki na której jest antena, rozebrałem moduł, sprawdziłem na którym pinie jest antena wychodząca z układu radia 434MHz, kupiłem samą wtyczkę i dolutowałem kawałek przewodu i pojechałem do...
octavia kodować octavia kodować pilot kodować licznik octavia
coding ibiza halogenowy transformator podłączyć niemiecki telefon
Asus RT-AX58U - Czy można zamontować na ścianie? LG 40LF630 TV Stuck on Logo: Troubleshooting Tips