Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Bardzo dużo było już problemów z kluczykami. Pierwsza rzecz to diagnostyka na SD i sprawdzenie kodowania stacyjki, potem ewentualnie jakieś programowanie.
W obudowie. Trzeba rozebrać kluczyk i sprawdzić.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
To jest chyba MAT , modelu nie pamietam . Kodowanie poprzez włączanie i wyłączanie stacyjki .
A przy wymianie BSI były kodowane kluczyki?
Czesc Z tego co piszesz to nie masz podłączonego podtrzymania i dlatego po wyłączeniu radia woła o kod ponownie. Musisz zobaczysz przy wtyczce zasilającej czy masz podłączone 2 zasilania (12V zailanie radia, podtrzymanie) lub jak "jak wylacze auto to mi sie radio koduje" to podtrzymanie masz ze stacyjki POZDR Grzegorz
Co do stacyjki, różne metody typu kodowanie, mostkowanie nic nie dały, trzeba było rozebrać stacyjkę, ale podobno da się bez rozbierania.
Do wymiany musisz obie przerzucić.
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Wracam do tematu, co było zrobione: diagnostyka SD, brak błędów, komunikacja z radarami jest. Wiązki sprawdzone. Wgranie nowego oprogramowania, ponowne kodowanie, kodowanie stacyjki. Włożenie innego nowego radaru, znów komunikacja jest, błędów brak, to samo. Niestety dalej komunikat że "Czujniki wyłączone" i nie da się włączyć z menu bo nie ma opcji...
Jest podobnie nacisąć i wyjdzie.
Witam. Padła stacyjka, zamówiłem nawà z kluczykiem. Tylko pytanie czy trzeba coś będzie kodować?? Pytam bo auto stoi w holandi.
Jeżeli tylko wkładka jest sprawna, to można wymienić samą stacyjkę. Nie trzeba innego klucza, ani żadnego kodowania.
Tak, problem rozwiązałem poprzez zakup nowego ECU z włączonym immobilizerem i diagnozą samego immo, okazało się że przestała łączyć kostka wpinana do pętli immo przy stacyjce. Kodowanie nowego ECU i klima ożyła.
jak w temacie! mam problem z kluczykiem zmieniona została stacyjka wraz z kluczykiem programuje według procedury vag i jest tak wymaz błędów ok login z kodem ok adaptacja ok auto zapala ale po zgaszeniu i włączeniu zapłonu znowu nie odpala i trzeba kodować ponownie wtedy zapala wygląda jakby nie zapamiętywało wkodowanego kluczyka proszę o pomoc
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Czy to jest kodowanie kluczyka, czy pilota ? Ja nie mam kluczyka scyzoryka razem z centralnym, tylko kluczyk z oddzielnym pilotem. Czy tak samo się go koduje ? Mam jeszcze pytanie dotyczące 4 punktu "naciskamy guzik odblokowywania drzwi kluczyka w stacyjce" Proszę jaśniej
Po taniości kluczyk można dostać u ''myfriendów'' z docięciem grota i pastylką za około 50zł za sztukę. Docięcie na podstawie zdjęcia grota, a skoro kluczyk zgubiony to po numerze wkładki zamka drzwi. Pozostało by tylko kodowanie.
Jeden kluczyk wystarcza do wejścia w tryb kodowania sekwencja stacyjki i w tym trybie każdy z osobna musisz nacisnąć /nie ruszając zapłonu /nie wychodząc z niego aby uzyskać sygnał dźwiękowy że został zakodowany .
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Ta sama procedura, co we wszystkich PSA: - wylaczyc zaplon i odczekac minute bez naciskania zadnego przycisku pilota (tego lub jakiegokolwiek innego) - wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s - wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk i odczekac co najmniej 30s bez naciskania jakiegokolwiek przycisku pilota. Po tych 30s, jesli system jest...
może jest opcja synchronizacji drugiego kluczyka (pierwszy działa bez problemu) lub kodowania, np wsadzenia do stacyjki i jakaś kombinacja przycisków otwarcia/zamknięcia?
Czyli kupiłeś dwa transpondery i puszkę immo. Rozumiem, że używane. Teraz musisz jeszcze w sterowniku silnika wykasować stare immo. W różnych testerach różnie się to nazywa np dopasowanie sterownika silnika itp. Generalnie temat do ogarnięcia w 10 min za kilkadziesiąt złotych.
W yarisie I D4D były 2 mastery i 1 slave (szary). Jak masz czarny to możesz zakodować kluczyk drzwiami i stacyjką.
Jak pójdzie inny klucz to trzeba kodowac. Masz odpowiedz
wkładasz i działa bez kodowania sprawdzone 100% Dodano po 1 a i pasuje każdy kluczyk niema tam kodowania mechanicznego klucza
Te płytki to emulator immo - działa bardzo dobrze. Jeśli chodzi o interfejsy - z linków wyżej co podałeś kup za 25zł interfejs KKL (do tego poszukaj oprogramowanie vag com 311), a drugi interfejs to vag k+can commander v1.4
i ja podlacze sie do tematu mam dokaldnie taka sytuacje przy kodowaniu jak kolega mind, nie gasnie code na niebieskim kluczyku, moze jakos inaczej sie inicjuje kodowanie ?
Dziękuje koledze za wskazówki sprawdze to wszystko. Auto ma skrzynię manualną ZF. Transponder z jednego kluczyka ktoś wyciął i przykleił na stałe do cewki -anteny żeby nie kodować nowego kluczyka ponieważ wkładka stacyjki też była wymieniana.
Jeśli jeszcze jest potrzebna pomoć mogę coś poradzić. Najtaniej jest kupić wkładki i przekodować je do twoich kluczy. Co tu się dzieje z tymi kodowaniami i adaptacjami, wkładki zamków i stacyjek już się nawet koduje?
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
Witam.Dzisiaj przestało mi działać zamykanie drzwi z kluczyka.Otwiera bez problemu.Ten sam problem występuje w obu kluczykach.W jednym z nich wymieniłem baterie i przestał działać w ogóle.Nie mruga nawet dioda która miga podczas przyciskania otwierania i zamykania.Coż to mogło się podziać? Próbowałem kodować w stacyjce według opisu z neta ale nic się...
W MES jest funkcja kodowania nowych kluczy i to niesie pewne ryzyko. Nigdy tego nie robiłem w Fiat Croma. Nie ma tradycyjnego kodowania pilota - cena nowoczesności
Ja robię takie rzeczy namiejscu u klienta z dojazdem. Najpierw biorę stacyjkę (lub zamek) do warsztatu, zwykle tego samego dnia przyjeżdżam z kluczykami i koduję je do immo.
Kasujesz transpondery, kasujesz piloty z auta komputerem i kodujesz nowe. Dodatkowo trzeba by wymienić wkładkę w stacyjce i drzwiach.
Klient wymienił już stacyjkę na nową z serwisu ale nie pomogło Możesz napisać ile zawołali za nową stacyjkę i kodowanie?
100% masz do wymiany sterownik silnika ECU. Musisz kupić dokładnie ten sam numer seryjny co masz i dać do zakodowania. Ewentualnie ecu stacyjka plus kluczyk, ate to więcej roboty. Kodowanie ecu trwa godzinę tylko musisz znaleźć magia. Tak czy inaczej napewno wina sterownika. Spróbuj odpalić na kable z drugiego samochodu bo tak czasami działa
dzięki za odpowiedzi, ale do kodowałem klucze z nowej stacyjki do immo. pozdrawiam
Puszka wielkości paczki papierosów znajduje się pod kokpitem nad nogami kierowcy, wchodzą tam dwie kostki jedna sześciopinowa, druga trzypinowa. Trzypinowa do anteny na stacyjce. Jest na niej oznaczenie *00.VW.................*. Dalej to już VAG i kodowanie. Pozdrowionka
Jeśli masz kluczyk z pilotem, to na odwrocie pilota masz małą śrubkę, jeśli ją wykręcisz wyjdzie Ci sam grot kluczyka, zamieniasz groty i wszystko śmiga, oprócz jednej rzeczy, mechanicznie nie będzie pasował kluczyk do zamków drzwi, i będzie trzeba drugi dołączyć, żeby w razie jak akumulator padnie otworzyć auto.
witam jestem posiadaczem Corsa C 2001r Comfort problem polega na tym, że pilot centralnego zamka zadziała raz na rok, Pilot normalnie sie koduje po przez stacyjkę wszystko akceptuje ale od razu nie działa...
klucze dokodujesz ale z zapaleniem moze byc problem bo sterownik musi byc zgrany z immo
Witam.Nie wiem jak zakodować pilota do centralnego zamka. Po wymianie baterii problem nie znika. Również próby kodowania poprzez wkładanie do stacyjki i przyciskanie klawiszy na pilocie według instrukcji znalezionych w innych tematach nic nie daje.
A może jest opcja synchronizacji drugiego kluczyka (pierwszy działa bez problemu) lub kodowania, np wsadzenia do stacyjki i jakaś kombinacja przycisków otwarcia/zamknięcia?
Odnośnie sterownika kierownicy. Jeżeli masz obecnie sterowanie po CANie (ze starym radiem) a navigacja tego nie widzi, powinieneś podpiąć analogowe sterowanie REM i przekodować sterownik (nie musisz go wymieniać) hej, obecnie sterownik kierownicy jest zakodowany na 00118, ale ten kod chyba działa tylko z przekaźnikiem nr 451, kodowanie z przekaźnikiem...
Kodowałem go stacyjką,baterię też wymieniłem i nic,po prostu przestał działac samochód zamykam kluczykiem i wszystko jest ok,a dodam że przed awarią centralnego zamka zapalała mi sie żółta kontrolka i po chwili gasła a teraz kiedy nie działa kluczyk nie ma tego problemu.Myślałem że to moduł komfortu bo dużo ludzi narzeka że zawilgocony już sam nie wiem...
Jedź tam gdzie dorabiają kluczyki, dorobią ci scyzoryk tylko kosztuje on coś koło 400zł scyzoryk+elektronika+kodowanie nie potrzeba wymieniać stacyjki
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
Nie dziala natomiast otwieranie z kluczyka po wymianie obudowy Procedura kodowania kluczyka W163: - Włożyć kluczyk i przekręcić stacyjkę w położenie zapłonu, po około 10s cofnąć z powrotem i wyjąć kluczyk ze stacyjki. - Na pilocie nacisnąć i przytrzymać przycisk zamykania, jednocześnie klikając pięć razy przycisk otwierania.
licznik jeżeli będą cie wkurzać ikonki P R D itp później jak go wymienisz to adaptacja immo zmiana przebiegu i można zmienić kodowanie sterownika na skrzynie manualna. Nie wiem jak ze stacyjką bo w automacie jest chyba linka która blokuje lewarek. Zamiast dwumasa można włożyć jednomas z audi 80 tdi 1Z albo pierwszych passatów b5 tdi 90ps.
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
Blokada kierownicy jest rownież spersonalizowana ze stacyjką. W tej chwili nie obrócisz klucza, bo stacyjka nie rozpoznaje blokady jako "swojej".
I tak wszystko trzeba będzie kodować sama wymiana sterownika i stacyjki nic nie da
Światła przeciwmgielne są podłączone oryginalnie do podzespołu moduł SAM + skrzynka bezpieczników. Lewa przeciwmgielna na wtyczkę X7 PIN 5. Prawa przeciwmgielna wtyczka X7 PIN 2. Światła przeciwmgielne mają swój tzw. "kod SCN" (musiałbym jeszcze sprawdzić jaki konkretnie) co znaczy, że konieczne jest uaktywnienie opcji świateł przeciwmgielnych w module...
Po włożeniu kluczyka do stacyjki na pilocie świeci się czerwona dioda a po odpaleniu gaśnie To nie jest normalne. Wiem ze istnieje procedura synchronizacji lub kodowania kluczyka ze stacyjka (ze podobno czasem się rozkoduje ) ale nie mogę znaleźć interesującej mnie procedury do tego modelu . Dla kluczyka "rybki" producent nie przewiduje żadnej procedury...
Ja mam identyczny problem, a nawet więcej. Ale od początku. Wsadzam nieraz kluczyk i brak reakcji, blokada nie zwalnia. Kilkanaście razy trzeba wsadzić i wyjąć kluczyk i za którymś razem załapie. Ostatnio miałem nawet taki przypadek, że wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracuje. Włożyłem ponownie i zgasiłem. Żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Wiecie...
centralny z kluczyka działa. mam ksiazke sam naprawiam i tam jest napisane by włozyc kluczyk przekręcić zapłon i wykonać procedurę kodowania, ale UWAGA dodana jest informacja ze stacyjka musi sygnalizować pozostawienie kluczyka w stacyjce przy otwartych drzwiach. no i wszystko jest ok - a jak właściwie wygląda procedura kodowania ja znalazłem taką:...
Wszyscy na tym forum wiedzą jak to podłączyc aby było dobrze ,ale ustawiłeś prowizje 2,5pkt. Jak Ci ktoś pomoże to jest 2pkt. do tyłu . Podłączyłeś podtrzymanie pamięci po stacyjce ,a nie bezpośrednio do plusa i masz problem.
Tutaj filmik jak wygląda po przekręceniu zapłonu. Odpalić bym odpalił, ale jak go nie zakoduje to auto się odpali i od razy zgaśnie... A jak go zakoduje tak jak na filmie to odpala bez problemu. Tylko denerwuje mnie to, że za każdym razem gdy tylko przekręcę stacyjkę muszę kodować. Czasami w ciągu dnia są takie chwile, że muszę pojechać w 10-15 różnych...
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Dorobia mi kluczyk tylko musze zdemontowac stacyjke. Jest to mozliwe bez kluczyka? aso 470 kluczyk 150 za kodowanie. Niestety nie mam pewnosci ze stacyjka nie byla wymieniana wiec wole dorobic do tej.
nie jest ok kodowanie komfortu
Dzień dobry. Problem tkwił w blokadzie kierownicy, a ściślej, w wypalonym silniczku rygla. Z racji powyższego, zdemontowałem rygiel i stacyjkę, którą wysłałem do kodowania wraz z kluczykiem do gościa, który sprzedaje emulatory i koduje całość. Po 4 dniach kurier mi dostarczył całość już zakodowaną. Złożyłem wszystko do kupy i auto znów, jak nowe. Całość...
Witam. W mojej Mazdzie nie działa zamykanie z pilota. Przy kodowaniu kluczyka, kiedy kluczyk jest w stacyjce i naciskałam zamykanie to auto reagowala, po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki juz nie. Ma ktos jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje ?
Sprawdzę , ale chyba jakieś kodowanie to nie będzie?
Witam ostatnio przerabiałem temat.Potrzebujesz pin do immo -wyciagasz z licznika przy pomocy Vag-tacho(read PIN) ,następnie pastylka transpondera (crypto 48),w zależności od rocznika oraz modelu zegarów kodujemy pastylkę (new key)
I nie zapali. Najprosciej to ściągnij cewke immo ze stacyjki, włóż stary kluczyk w cewkę zawiń taśmą i po sprawie.Oczywiście jeśli nie chcesz płacić za kodowanie kluczyków.
Próbowałem je kodować (...)jeden w stacyjce drugi w zamku na zamkniętym nie zapala światła w kabinie ... i nie wiesz czy sterownik widzi "zamknięte drzwi" ? Trzeba sprawdzić testerem. Wykonaj diagnostykę układów komfortu i użyj testera pilota radiowego. Bez tych czynności błądzisz we mgle i wszelkie porady nie mają sensu.
Nie zrozumiałeś - pisze, że jak zmienię kodowanie na US to przy włączonej stacyjce słychać gong zapraszający (zmienia kodowanie). Tak samo jak zmienię ilość cylindrów zmienia się wartość obrotomierza. Bez zmiany pozostaje tylko odometer - niezależnie od tego czy ustawię na 0(DE), 1(UE), 5(JP), 6(SA), 7(AU). Oczywiście wszystko przez kodowanie - próbowałem...
Bateria jest włożona dobrze na 100% , podejrzewam , że może też być problem z kodowaniem pilota bo rozpiąłem kostkę centralki alarmu ( ta koło LCM-u ) szukając dlaczego mi się nie zamykają drzwi z tego panelu na drzwiach od kierowcy.Znalazłem na angielskiej stronie procedurę kodowania pilota ( pięć razy przekręcić stacyjkę w pozycję ON i powinny się...
No to się nie zrozumieliśmy.Temat jest "kodowanie pilota." Kluczyk do stacyjki, nie ma nic wspólnego z lusterkiem wewnętrznym. Mówiłem o tym, że piloty będą działać, a nie stacyjka. Co do Twojego problemu to kluczyków nie przekładałem, jeśli masz auto dawcę to ja bym spróbował przełożyć CEM, wydaje mi się, że kilka modułów jest do niego zapisane i też...
Proszę o tok postępowania przy kodowaniu nowych kluczyków po wymianie stacyjki. Posiadam trzy kluczyki stare. Dwa czarne i jeden czerwony. Wiem, że to łatwe ale nigdy tego w polonezie nie robiłem. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Witam. Jeżeli nie posiadasz klucza "matki" (czerwony) od orginalnego immo to będą problemy przy kodowaniu nowych kluczy. Kluczem "matką" wprowadza się immo w tryb kodowania.
koduje za pomoca programu "Lexia". przed samym zakonczeniem kodowania program mowi, ze mam 15 sekund na podlaczenie plusa za stacyjka (+ACS). nie wiem co to znaczy i po prostu wlaczam zaplon.. wyswietla sie informacja na ekranie, ze kodowanie zakonczone..
Niestety z reszta starego kluczyka przy stacyjce też nie odpala
Witam, piszę z pytankiem. Posiadam jeden kluczyk (scyzoryk), który jest podłączony w immo samochodu, lecz jest rozkodowany (nie zamyka ani nie otwiera z pilota). Czy jak dokupię drugi kluczyk ze scyzorykiem, to czy da radę go zakodować bez vaga, mimo że obydwa są rozkodowane? Mam na myśli sposób kodowania na jeden kluczyk w stacyjce na zapłonie, a drugi...
Robiłem tak i to nic nie dało, na dole załączam zdjęcie górnej pokrywy radia, na której znajduje się schemat pinów. Dodam, że problem znikał, gdy podłączałem zasilanie do radia na stałe z ominięciem stacyjki.
Borykam się cały czas z okresowym brakiem zapłonu oraz uszkodzeniami sterownika silnika. Szukając przyczyny chcę podmienić stacyjkę. Bojąc się eksperymentować chciałbym się dowiedzieć czy można sklonować procesor w stacyjce, pop prostu chciałbym mieć zduplikowaną stacyjkę. Tam jest Motorola kodowana ale można przypuszczać nie wiem czy właściwie iż jest...
Jeden klucz musi być w stacyjce, a drugi z pilotem w drzwiach
1. Nik ci nie udzieli konkretnej odpowiedzi jak podejrzewasz jakieś uszkodzenie. Należy zdiagnozować, sprawdzić błędy oraz parametry podczas rozruchu i dopiero podejmować próby naprawy. 2. Wymiana stacyjki wiąże się z ponownym kodowaniem immo (chyba że przełożysz transpondery) 3. Da się wymienić na tradycyjną (tylko po co) - ale należny usunąć immo...
masakra cenowa to mercedes na elektronicznej stacyjce, albo auto od 2009r kodowane pod VIN samochodu
Antena - pierścień jest i czarna kostka . Jutro rozkręcam. Mam szukać numerów czy tylko zdjąć plastiki obudowy i foto zrobić. Plastiki to pikuś reszta czyli stacyjka i przełączniki to ,,trochę śrubek"
Dla jednego może to być normalne dla drugiego nie. Albo ktoś dokładał jakieś dziadostwo,kwestia kodowania, albo przełącznik padł? Trzeba by zajrzeć co tam w BCM.
Pompa musi mieć CAN do poprawnego działania. Potrzebujesz pompę, maglownice z czujnikiem oraz węże. Pompa ma 3 wtyczki - zasilanie z akumulatora, czujnik z maglownicy oraz CAN wraz z plusem po stacyjce. Musisz zmienić kodowanie w module centralnej elektryki by auto wiedziało że ma wspomaganie. Proponuje zakup części z jednego auta i najlepiej wybrać...
rozumiem że włożyć wyjąć kluczyk do stacyjki a zamknąć i otworzyć drzwi kierowcy? dzięki za odpowiedź
Możesz ciąć brązowo-czarny w brązowym konektorze za bezpiecznikami, albo różowy w wiązce stacyjki.
Dzień dobry, Mam gorącą prośbę o pomoc w wskazaniu co może być problemem i jak go rozwiązać? W moim VW Crafterze z 2010 roku TDI z niewiadomego powodu czasami gaśnie stacyjka (całe zegary, radio, nie słychać też kierunkowskazów - ale migają na zewnątrz). Po 20 minutach jazdy stacyjka potrafi "wstać" i normalnie działa. Co dziwne, po takim powrocie jest...
Tak, brałem i sprawdzali mi odpowiednik mojego gdyż mam 8p0959433E i ponoć po częstotliwości pasuje z literką J i też taki kupiłem ale niestety bez zmian. Ani przez kodowanie z zamka i stacyjki ani przez vcds w module komfortu poprzez adaptację (tylko mrugną kierunki lecz pilot nie działa) Dodano po 4 Myślisz, że wymiana rezonatora by coś pomogła? Nie...
Ok, rozumiem. Dziękuję Ci jak zawsze za fachową odpowiedź :) Dodano po 13 Mam jeszcze jedno pytanie Gerri, jaka jest możliwość uruchomienia centralnego zamka aby działał z pilota? Błędów żadnych SD nie pokazuje, baterie w rybce nowe, w środku zamykanie/otwieranie działa z przycisku. Nie działa zamykanie /otwieranie z pilota i podczerwień również nie...
Trzeba do kodować kluczyk(transponder)......
Znalazłem dwie metody: 1. + Zamknąć wszystkie drzwi + Włożyć kluczyk master do stacyjki + Wcisnąć 5 razy pedał gazu + Wcisnąć 6 razy pedał hamulca + Wyjąć kluczyk master że stacyjki + Włożyć czysty kluczyk do stacyjki + Wcisnąć raz pedał gazu + Poczekać 60 sekund na zaprogramowanie kluczyka + Wyjąć kluczyk ze stacyjki + Sprawdzić czy kluczyk zaprogramował...
W weekend jadę do klienta to spróbuję, tak czy inaczej czy komputer nie powinien wykryć sygnału stacyjki? Abym po all Key lost nie miał tej samej sytuacji bez możliwości do kodowania na nowo
? Stacyjka tylko czyta kluczyk. Nie rozpoznaje.. Dodano po 3 Sam inny kluczyk można przekrecic, tylko nic sie nie dzieje. (sprawdzałem osobiście z kluczykiem z A4.) Prosze o potwierdzenie czy mechanicznie po wymianie stacyjki grot musi być tez zmieniony. Dodano po 2 Immo zostaje w kluczyku stare,przecież jest kodowane w liczniku a nie w stacyjce.
Myślę tak .Zostaw w spokoju moduł centralnej elektryki . Wpisz do modułu komfortu kodowanie 00066 lub 00067. Różni się tym że pierwsze to selektywne odblokowanie zamków , drugie wszystkie naraz . Przejdż do bloków pomiarowych . Blok nr 9.Wyłącz zapłon , wyjmij kluczyk ze stacyjki . Zarygluj auto ( zamknij ) pilotem czy to kluczem w zamku drzwi . Zobacz...
Witam. Mam podobny problem, jest to 9N z 2007 roku. Szyby z tyłu i od strony pasażera nie reagują zamek centralny działa niezgodnie z adaptacją a do tego włącza sie samoistnie po minucie od wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Kodowanie modułu komfortu jest poprawne (sprawdzane przy pomocy VCDS). Największy problem mam jednak z fizyczną lokalizacją modułu....
OK, jutro spróbuję. Ale czy, niezależnie od pilota, nie powinien jeden zamek otwierać drugi (kluczykiem lub tym dzyndzlem)? A podczas tego kodowania pilota muszę go trzymać blisko stacyjki? Pytam, bo mam osobno pilot i osobno kluczyk.
kodować stacyjka mercedes stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka
pompa wtryskowa czujnik obrotów wymiana alternatora matiz wyciek pompy paliwa
wciągarka kondensator wciągarka kondensator
HP DeskJet 930C – reset do ustawień fabrycznych, reinstalacja sterownika, twardy reset Gaźnik Keihin CVK PZ-19 skuter 4T 80 – ile obrotów śruby mieszanki ustawić?