Odpal niech sobie pracuje na wolnych i naginaj wszystko co się da i jest podłączone do kolektora
Naprawdę chcesz psikać jakimś gównem w dolot żeby Twój silnik zjadł to razem ze smołą? Ciężko wyczyścić jak masz zdemontowany na stole, a co dopiero na pracującym silniku...
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Olej pewnie dostał się do kolektora ssącego.
Bo żeby prawidłowo wywalić klapy trzeba mapę powietrza i zapłonu zmodyfikować, w mt35e lepiej kolektor wymienić.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Zapewne klapki w kolektorze...
Teoretycznie mogło coś się dostać poprzez kolektor ssący do silnika,ale to duży znak zapytania.
Kolego Ardzio05 podał byś mi namiary na fachowca który zajmował Ci się regeneracją kolektora ;]
Kupujesz dysze wtryskową LPG, wiercisz dziurę w kolektorze i ją podłączasz a do niej wężyk nanometra. Nie ma znaczenia w którym miejscu podepniesz wężyk na kolektorze, możesz dac w na wężu między kolektorem a intercoolerem.
standard w XEP ,uszkodzony czujnik połozenia klap kolektora
Dolot suchy? Przyjżyj sie odmie czy nie wyrzuca za duzo oleju w kolektor.
Obawiam się że mechanicznie nie jest "ok". Dodano po 4 Najlepiej podepnij analogowy vacuometr i zobacz czy ci ten czujnik kłamie czy faktycznie jest tak marnie z ciśnieniem. Czujnik nie kłamie. Rozrząd się rozjechał - czerwony kolektor wydechowy :)
Naprawiles już ten samochód? te kawałki podobne są zupełnie do niczego. Nie ma tam dysz kierunkowych do gazu? Ewentualnie wciągnął coś egr, albo po prostu świecą się rozpadła.
Zobacz odczyt sondy i podcisnienia w kolektorze.
Problem z klapami wirowymi w kolektorze ssącym.
no to wygląda że będzie działać chyba ze grzyb sie przytnie albo faktycznie zawalony kolektor da sie we znaki
Witam problem rozwiązany jest to w 100 % kolektor ssący a dokładnie klapki przepływu powietrza, które się w nim znajdują. Kolektor wymieniony autko cyka jak szwajcarski zegarek. Polecam uważać przy zakupach na allegro. Ja zamontowałem kolektor z plastikową listwą która łączy klapki (oryginalnie była plastikowo metalowa) Pozdrawiam
Przeczytaj to co ci podałem.
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Kolektor kupiony nowy (pewnie chiński zamiennik), ale auto odzyskało jakieś 40 koni :)
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Złącze czujnika stukowego jest pod górną częścią kolektora, dopiero po zdjęciu widać
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Sprawdz szczelność kolektora dolotu.
Proponuję sprawdzić stan tłumików,połączeń oraz pierścień ślizgowy.Widoczne czarne ślady okopcenia na układzie wydechowym świadczą o jego nieszczelności.Tłumik końcowy na czas próby szczelności można zatkać i na pracującym silniku sprawdzić skąd wydobywają się spaliny.Osłonę kolektora wydechowego zdjął bym dopiero wtedy gdy w jej okolicy występują przedmuchy...
No tak choć u mnie nie ma kompletnie spadku mocy żadnego. Sprawdzę ciegno od klapek na kolektorze.
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
manifold absolutly pressure czujnik cisnie nia w kolektorze
sprawdz dobrze układ zapłonowy kolejnosci no i nieszczelnośc kolektora
Umów się z firmą regenerującą że dorzucisz im kaucję do ceny zregenerowanego a swój odeślesz po wymianie i tyle.
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
A zasilanie DISa w ogóle jest? Bo skoro upaliły się kable, to pewnie razem z cienkimi masowymi, przykręcanymi w okolicy kolektora.
Albo problem w wtryskiwaczem lub przedmuchana uszczelka pod kolektorem.
Wyczyść kolektor dolotowy zero reakcji Dodano po 2 To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania: normalne, że cały czas jest 0 ? Wyczyść Dodano po 23 Z tego co wiem klapy zamkniente na chwile mają za zadanie zwiększyć chwilowe ciśnienie poto rzeby czujnik doładowania widział większe chwilowe ciśnienie...
Zdejmij pokrywę i popatrz w kolektorze dolotowym.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
No tak. To jeszcze sprawdź kolektor czy np serwo nie dziurawe lub jego połączenie. Bo chyba idzie na czwarty gar. Klapki w kolektorze dobre?
Miałem wczoraj taki przypadek w Z14XEP. Zapisywał DTC P0170 i P0171. Problem leżał po stronie oberwanego cięgna klapy kolektora ssącego. Sprawdź może klapy na kolektorze.
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
a po mojemu to tylko wąż do serwa ale niestety mam niepamięć w którym dokładnie miejscu jest wkręcony w kolektor
Ktory czujnik wymieniles? Ktory rok astry? Astra F czujnik ma niebieski za kolektorem ssacym od ECU a drugi u gory od wskazowki. Pozdrawiam!
nie zawory EGR a poprzecierane szlauchiki. Poza tym nie widziałem jeszcze w DTH padniętej duchawki, to nie ten syf co TDI. Jak nie ciągnie to albo przepywka, albo nie dziala EGR, albo problem z klapami zawirowania, a najczęsciej to zawalony kolektor ssący czarnym szmolcem.
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
Czyli masz gdzieś nieszczelność, wcześniej była mała że gwizdało ale po przygazowaniu rozszczelniło się na tyle że wywala P0171. Posprawdzaj wszystko co ruszałeś przy wymianie kolektora.
A czy ktoś czyścił w silniku X17DTL? Bo jak patrzę to chyba turbo trzeba by zdjąć bo nie wyjdzie?
O kurcze, ale się nawstawiałeś zdjęć ale niewiele z nich wynika. Np nie wynika gdzie masz dysze zamontowane. Ten reduktor jest na 100% za słaby do tego silnika. Problem wynika z podawania gazu w fazie ciekłej / nieodparowanej do kolektora.
Sprawdź sobie jeszcze czujnik podciśnienia kolektora.
Nie sugeruj się opisem z aukcji, to nie ma nic wspólnego z turbiną, to podciśnieniowy nastawnik klap gaszących w kolektorze dolotowym.
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
A przypadkiem nie miałeś wystrzału w kolektor ssący?Zwróć uwage czy wszystkie przewody ciśnieniowe i podcisnieniowe sa oki przy kolektorze ssącym.Miałem podobny problem okazało się ze wybuch gazu'przeczyscił kolektor'.
Tak można. Wiesz dlaczego to jest wskazane? Nie tylko dla tego że mogą wpaść do kolektora.
jest w kolektorze ssącym pod korpusem przepustnicy w okolicy alternatora!!!!!!!!!!!!
Rozwiercenie lub roztoczenie niewiele da, będą zbyt duże opory przepływu. W głowicy wiercić możesz tzn masz miejsce? W toyotach przeważnie wierce w głowicy a i tak dobrze nie jest lecz dużo lepiej niż w kolektorze.
Kolektor ssący. Wymienić.
po zgaśnięciu kontrolki świece grzeją na zimnym przez trzy minuty,w miare nagrzewania silnika coraz krucej.na swiecach powinno być napięcie akumulatora,pod obciążeniem będzie niższe. przewód od filtra do turbiny potem na chłodnice ładunku i dopiero do kolektora,średnica ok 50mm.
To w tej wersji by nie było tego czujnika? To jest twinport - zmienna faza kolektora dolotowego.
Przepraszam za lamerskie pytanie, ale czy opel astra I 1.6 16V ma kolektor plastikowy?
Tak..tego tez sie domyslilem..tylko ze autko kupilem juz nieodpalajace i nie wiem czy kiedykolwiek pracowalo na gazie..dalem na krótko wszystkie elektrozawory i gaz leci caly czas i ucieka przez kolektor..
W kolektor są wkręcone wkrętki,a dysze masz w listwie wtryskowej.
A czy moze byc to spowodowane zla praca klap w kolektorze ssacym?
Xep to jak się nie mylę to ZFR5F( jak się mylę to mnie poprawcie). Kiedyś przez ten błąd ubilo 2 cewki Dodano po 3 Należy Jeszcze sprawdzić szczelność kolektora ssącego. Bo jeżeli np gumki pod wtrskiwczami będą nieszczelne lub gdzieś lewe będzie na kolektorze to też będzie zapłon wypadał.
Wlej tak kapkę benzyny do kolektora.
Serwo masz przy pompie hamulcowej.Gruby przewód plasikowy idzie do kolektora ssacego.
A ja bym podszedl do tematu inaczej. Co trzeba zrobic by zagotowac plyn w silniku zimą? Chyba z godzine stac z włączonym silnikiem. Przy normalnej jeździe nie ma możliwości, żeby tak temp poszła w górę by uruchomiła wentylator. Niesprawna/uszkodzona pompa - możliwe. Wina kolektora - bzdura.
Kolektor wymieniony....
Tak wlasnie zrobilem. Kasa oddana lecz nastepna diagnoza jeszcze lepsza kolektor ssacy koszt 3000 zl.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Osłona termiczna na kolektorze wydechowym?
sprawdź czy z odmy nie dostaje się woda do kolektora ssącego.
Witam masz uszkodzony sterownik silnika. W sterowniku uszkadza się połączenia. Do pewności zrób zdjęcie sterownika silnika. Sterownik silnika znajduje się od skrzyni biegów koło kolektora silnika.
Kolektor ssacy x2 do demontażu (dolna część i górna ) + czyszczenie kanałów egra ( w kolektorze ) x4 ......
Zawór egr znajduje sie przy kolektorze ssącym
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
W 2 gen nie ma wtrysku. Widzę dwa wyjścia - albo przeliczanie czasu z wtryskiwacza benzynowego (sterownik nadal go generuje mimo pracy na gazie), albo pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym. Obie metody są raczej szacunkowe.
Pierwsza kolumna, wskazanie 5 (podciśnienie w kolektorze)- wartość zła. Tym się zajmij wpierw.
Jak to jest uszkodzony kolektor dolotowy ? Pękł ?
To jest wężyk od odmy.I założę się że króciec w kolektorze jest zapchany.
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech?
Zmierzyć ciśnienie paliwa i zmierzyć podciśnienie w kolektorze dolotowym.
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
musisz sprawdzić wszystko co jest zwiazane z podawaniem paliwa i mieszanką paliwowo-powietrzną w ostateczności mozna by sprawdzić sonde lambda na kolektorze.
wydech jest ok. słychać to albo z filtra powietrza albo z kolektora ssącego
sprawdz gumowy łącznik pomiedzy przepustnicą,a kolektorem ssącym.
Mam na myśli cały układ dolotowy powietrza łącznie z kolektorem ssącym.
Na pewno nie sonda, ona nie ma wpływu na odpalanie. Podejrzewam raczej nieszczelność w kolektorze ssącym.
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Więc od czego mam zaczac? Od sprawdzenia podciśnienia w kolektorze. Wykluczysz w ten sposób dziurę w dolocie. To najtańsza metoda.
Ma sobie tykać ,jest to elektrozawór odpowietrzenia kanistra [opary paliwka są kierowane za jego pośrednictwem do kolektora ssącego i poddawane RECYKLINGOWI (bardzo ładne słowo) :D ]
Ma albo uwalony potencjometr, albo wydmuchaną uszczelkę pomiędy korpusem przepustnicy a kolektorem.
ociz - dlaczego sugerujesz, że powinienem wymienić kolektor wydechowy?
Problem rozwiązany, membrana w pokrywie zaworów + zaworek w kolektorze dolotowym , regeneracji 700 zł :(
Jak odłączysz akumulator nic nie powinno się stać .
W 99% pada sonda przed katalizatorem jak sam katalizator jest zapchany i jest za wysoka temp w kolektorze wydechowym.
aster kolektor kolektor ssać aster aster kolektor ssać
lodówka sprawdzić wyciek zapis kamery iphone operator
laser dioda światłowód inwestycje
Plazma Panasonic, LG, Pioneer – jest dźwięk, brak obrazu – typowe usterki i koszt naprawy Odkurzacz Electrolux, Miele, Hoover – niskie obroty silnika, przyczyny: filtry, szczotki, TRIAC