Ta metalowa rura, tylko demontaż. Stawiam w bezpiecznym miejscu podpalam od doły i po pół godzinie mam pięknie wypalony. Wszystko inne co próbowałem to tylko strata czasu i babranie w smole.
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Dzięki za radę. Miałem okazję podmienić przepływkę, ale właśnie na tani zamiennik i różnicy nie było, dla pewności sprawdzę jeszcze jak będzie się zachowywał z oryginalną. EGR i kolektor czyściłem, więc posprawdzam całą resztę.
czyściłem zawór EGR chodzi rusza się ani sie nie zacina, ściągałem kolektor i czyściłem kanały egr pod kolektorem i teraz nie szarpie tak mocno jak wczesniej ale jeszcze szarpie podczas jazdy i trochę faluje na obrotach i już nie mam pojęcia co to może być i co sprawdzać, świece nowe po głosie chodzi na wszystkie cylindry
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
Podstawa to odczytać błędy, przyczyny mogą być różne.
czyszczenie kolektora ssącego
Również mam ten sam błąd i te same objawy Nowe obie sondy, nowe uszczelki przepustnicy i kolektora, przepustnica czyszczona i adaptowana, części wszystkie OE ASO
dziękuję Właśnie ostatnio czyściłem kolektor i teraz się zastanawiam, czy nie "pozbyć" się EGR.
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
No tak-kumam.Powietrze,paliwo,skład,.... Punkt zapłonu raczej poprawny,ponieważ to stało sie rartownie i czujnik nie przesunął się.Coś musi być z paliwem,bo na świecy nie ma znaku paliwa a przy kolektorze wylotowym poci sie paliwo !! a może coś innego w tej konfiguracji sprzętowej? I tu może tkwi problem.
Wystarczy. Kolektor do czyszczenia. EDC 15 pewnie, więc raczej bez obróbki sterownika, chyba ,że się mylę.
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Czyli co roku trzeba czyścić wymiennik i rozbierać caly piec? Dobrze rozumiem? W moim samochodzie diselu, tez sie zaleca czyszczenie kolektora dolotowego, ale nie co przegląd tylko raz 80-150tys. km.
https://youtu.be/jXfGh_ud5FY
Tak, kolektor czyszczony był ostatnio w czerwcu. Dramatu nie było. Klapy działają - podglądnąłem przez otwór od EGR. Jak na standardy tego silnika to można powiedzieć, że jest tam czysto. Zastanawia mnie czy nie mogą być zapchane kanały dolotowe w samej głowicy...
Wymiana uszczelek pod kolektorem plus czyszczenie i adaptacja przepustnicy-standard w tym silniku.Blad 515 to najczęściej „lewe powietrze”w kolektorze odlotowym
Czyli czyszczenie przepustnicy, EGR i dodatkowo kolektora powinno rozwiazac problem z brakiem mocy u dolu. Oczywisice przed tym spuszcze nadmiar oleju. Przy okazji odma tez zaliczy czyszczenie.
No czeka mnie chyba podróż i nocleg do Wrocławia ... bo u mnie w małopolsce osoby która podejmie się czyszczenia kolektora i klap kolektora nie znajdę ... "Panie tego się nie czyści, tylko trzeba kupić nowy ..."
W 308SW miałem podobną sytuację, wężyk od podciśnienia turbo "wypadł" i spaliny leciały przodem. Po drodze czyściłem EGR (który był zadowalająco czysty swoją drogą) i przejrzałem pół auta, bo myślałem, że kolektor się rozszczelnił. Z tego co kojarzę to jeszcze DPF był czyszczony bo był już pełen.
Witam kolegów ponownie:) Prace nad bojlerem trwają-ale nadal nie mam pomysłu na sam kolektor... na razie czyszczę ramy i płytę obornicka -jest po paru wypadkach z betoniarka :D zastanawiam sie czy nie zwiększyć powierzchni absorbera-ale zależy to od tego czy dostane grzejniki i jakie,na rurki miedziane mnie nie stać-przynajmniej w tej chwili. Jak myślicie-przesadziłem...
No to bym obstawiał turbinę i jej regenerację. Do tego czyszczenie kolektora z nagaru/ U mnie koszt takiej imprezy sięgnął 900zł.
Żartujesz z tym wężem? Oczywiście, że musi być szczelny. Co do kolektora to czyść, jak najbardziej.
Nie dam sobie ręki uciąć ale raczej niema
Hej w zafira b 2011 1.7cdti 120 hp pojawia mi się błąd p0400-62. Egr czyszczony, później wymieniony na nowy. Dpf czyszczony chemicznie. Kolektory i układ dolotyowy czyszczony chemicznie i albo wyskakuje błąd, kasuje, jadę i tak w kółko, albo błąd nie wyskakuje ale samochód ma muła strasznego, albo wszystko ok i jedzie normalnie, albo na odczytu widze...
Kolektor sprawdzany czyszczony, jest czujnik ciśnienia od strony rozrządu w kolektorze i wylapal by za niskie ciśnienie w kolektorze. Lub za wysokie. Wezmę sprawdze to czy nie ma nieszczelności przy tym czujniku bo jest na dwóch oringach to może tam coś jest nie tak
Na pewno torxy nasadowe. Odkręcasz przewody paliwowe od wtrysków i pompy. Pod pokrywą kolektora masz nakrętki trzymające kolektor 13 tylko trzeba je odkopać nie wiem jak u ciebie. Nie radzę czyścić kolektora na silniku można sobie narobić roboty i kłopotów. Klapki można wywalić i zdejmujesz cięgno z siłownika lub zaślepiasz przewód podciśnienia i wywalasz...
Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
Szczerze to kolektor i egr do czyszczenia bo kilo syfu tam pewnie. Inpą egr na 0 potem. W mechanizmie czesto spada ciegno z aktuatora i klapki latają luzem.
W tamtym temacie jednak masz odpowiedź --- Wymontować kolektor dolotowy i sprawdzić kanał EGR wewnątrz kołnierza kolektora dolotowego. ( plus czyszczenie samego EGR -a)
Witam, auto przyjechało z Niemiec już z tymi objawami (Leon 2004r 1.6 16v. Po odpaleniu silnik szarpie i faluje mocno obrotami - błędy : P1553 i P1504 czyli nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze i nieszczelność. do tej pory zostało zrobione: wymiana czujnika ciśnienia w kolektorze, czyszczenie przepustnicy (bez adaptacji) sprawdzenie odmy sprawdziłem...
Toyota Avensis T25 2.0 d4d 116km. Moja Toyota dymiła na czarno podczas delikatnego ruszania jak i przyspieszania. Kopciła ja traktor. Lałem do baku mixol, środki do czyszczenia wtryskiwaczy. Czyszczony kolektor, nowe filtry, czyszczony egr, nowy przepływomierz. Po paru dniach w warsztacie stwierdzili, że wszystko dobrze auto miało moc paliło od strzała....
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Ja to czyszczę taką chemią do karchera (silna zasada), oczywiście coś do skrobania, ale to i tak francowata, brudna robota
No i po co było świecę ruszać? Ona nie miała nic do opisanych problemów, powyżej +2°C nawet nie jest w tych silnikach grzana. Skoro przed "pracami serwisowymi" było ok, to problem leży zapewne w Twojej działalności. Pewnie klapy w kolektorze czyściłeś i "koksu" do kanału ssącego nawpadało i podlazł w gniazdo zaworu powodując nieszczelność. Sam tej świecy...
Witaj. nie czyszczenie kolektora nic nie dalo strata czasu.... za takie zachowanie odpowiadal zawor EGR. elektrycznie nie pokazywal nic ale jak go odkrecisz. te 4 srubki to tam jest taki talerzyk ze sprezyna i tam sie on blokuje.trzeba to rozebrac wyczyscic i nasmarowac.i poskladac i wszystko gra.....
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
Kolektor ssacy x2 do demontażu (dolna część i górna ) + czyszczenie kanałów egra ( w kolektorze ) x4 ......
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Proszę Was o pomoc gdyż mam dokładnie ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z tym problemem do końca ? Wymieniłem ostatnio w 307 to co było do zrobienia: - sonda lamba 2 - spawanie kolektora wydechowego - czyszczenie przepustnicy + kalibracja - wymiana czujnika położenia wału korbowego - wymiana potencjometru gazu w silniku ( używany oryginał ) - nowe...
Jak myślicie czy czyszczenie kolektora cos da dobry to pomysł?
Wyczyść odmę A odma jest w kapie zaworowej pod kolektorem ssącym i sobie możecie ją czyścić... Olej w tej puszcze był, jest i będzie. Tyle w temacie.
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
w/g teori regeneruje sie sam. jego zadaniem jest wchlanianie oparow paliwa i nastepnie dostarczanie do kolektora ssacego w celu spalenia, jest on obiety kontrola przez EOBD/OBD2
Toteż czeka mnie czyszczenie kolektora. Tylko uważaj żeby ci syf nie wleciał do środka bo tam kolektory są długie i zakręcone. Po drugi zawalny kolektor nie zrobi ci takiego braku mocy.
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Pewnie chodzi o kolektor ssący , i co tam chcesz czyścić bez demontażu??
Odgrzeję kotleta... Zafira A 1.8 116KM X18XE1 Taka sama sytuacja u mnie. Po odpaleniu dławi się, szarpie. Jak się odrobinę nagrzeja to lepiej ale też się przydusza, szarpie przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem (wszystko w granicach 1400 - 1800 obrotów). Na trasie powyżej 1800 obrotów idzie super. Błędów nie wyświetla, po podłączeniu pod kompa charakterystyki...
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
Witam, posiadam od kilku lat VW Bora 1.6 16v 105km Silnik AZD. tematów było sporo, jak i rozwiązań ale całkowicie żadne z nich nie poskutkowało. = Masa silnika wszystkie końcówki, klemy przeczyszczone posprawdzane + Nowy akumulator. = Czyszczona przepustnica, wymieniona uszczelka na kolektorze + czyszczenie wtyczki. = Wyczyszczony zawór EGR, + kostka...
A kiedy ostatnio czyszczony był kolektor dolotowy....
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Samo czyszczenie kolektora to pryszcz, pamiętaj że trzeba też wyczyścić kanały w głowicy, i tu się zabawa zaczyna, bo trzeba uważać, aby nic nie wpadło na zawory lub do komory spalania.
:) Co do gazu, mam instalację Icom JTG, bardzo dobra, 10 lat zero awarii, wymiany filtrów, bezobsługowa, do dnia dzisiejszego sprawuje się świetnie. Jedynym jej mankamentem są wtryski, które przeciekają. Problem mi znany od 10 lat od kąd mamy auto, znalazłem rozwiązanie, które jest śmieszne, ale działa. Po skończonej jeździe kijek między pedał gazu,...
Właśnie wymieniam turbo w takim samochodzie, regenerowane w Intercarsie 1800zł + uszczelki, nakrętki etc. Wczoraj samo czyszczenie kolektora dolotowego i EGR z klapą gaszącą zajęło mi 2h pomimo tego że całą noc moczyły się w roztworze dimera
Otwarty (lub zwarty) obwód egr. Wypnij EGR i wtedy spróbuj odpalic. Obwód główny gdzies przywiera.
Zwór EGR do czyszczenia Podczas czyszczenia turbiny ściągany był także kolektor ssący i czyszczony EGR, mechanik stwierdził że nie był bardzo zawalony ale był oczyszczony.
Wyczyść czujnik ciśnienia turbiny jest zasyfialy mialem to samo 2.2dti
Sonda przed katalizatorem służy do ustalania korekt zasilania, za katalizatorem kontroluje dopalanie w katalizatorze. Wystarczy zapiąć oscyloskop ( lub nawet miernik analogowy) aby sprawdzić czy sonda działa : powinna oscylować napięcie 0 do 0,8 V z częstotliwością od 1 raz na sekundę. Jeśli nie oscyluje lub oscyluje rzadziej to należy ją wymienić bo...
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Czyszczenie dolotu kolektora klap jak najbardziej wskazane
często wystarczy czyszczenie klap kolektora , zabrudzenie powoduje że czujnik nie może osiągnąc wartosci wymaganych
Uszczelniacze zaworowe odpadają,czyszczenie kolektora też.Dwie opcje,wypalony zawór albo przyblokowane sterowanie zaworem.
przepustnicy, czytaj, klapy gaszącej. Ostatnio czyściłem kolektor w A3 1,9 TDI, było tego syfu z 0,5cm
Witam, Dziś został przeczyszczony dolot, wymiana 4 gum w kolektorze, + czyszczenie, dodatkowo został zaślepiony EGR. po złożeniu wszystkiego do kupy i dokręceniu dziwne VCDS pokazuje mi takie parametry i wyrzuca takie błędy - przepustnica została również zaadaptowana poprawnie. Bo samochód pracował nie równo. po tym odpala, i chodzi w miarę równo ale...
Mam już drugą ms180, co trzy lata wymieniam filtry, czyszczę i reguluję gaźnik, czyszczę kolektor wydechowy. No i oczywiście używam olej Sthila i sprawdzone paliwo i smiga aż miło.
są opinie, że czujnik należy czyścić. Czy możliwe, że zawyża wskazania, bo jest brudny?
Czyszczenie egr i kolektora ssacego oraz swiec itd jak kolega wyzej pisze.
Witam jak w temacie mam problem z takim pojazdem jak mazda 3 z roku 2005 z silnikiem 1.6 HDI PSA .Auto ma brak mocy i wyrzuca cały czas błędy p2458, p2584 ,p042f,p0405 dokładny opis w załączniku .Do tej pory wykonałem: -czyszczenie kolektora i przewodów dolotowych -czyszczenie chłodnicy spalin i przewodu EGR -nowy EGR (zamienik) auto na nim ciężko odpalało...
Dzisiaj, po długiej rozmowie z fachowcem, zorientowałem się, że problem może się znajdować w kolektorze dolotowym. Mapsensor po każdorazowym wyjęciu jest zabrudzony nagarem. Teraz pytanie, czy silnik się kończy, czy uszkodzona turbina tak bryznęła olejem, że syf siedzi cały czas w kolektorze. Mechanik wymieniający turbinę przybił się, że nie czyścił...
Może komuś się przyda ta informacja. Stary alternator zregenerowałem z nadzieją że może to coś pomoże. Nowe szczotki, pierścien slizgowy, regulator napięcia, łożyska, uszczelniacz, oring. Falowało nadal chociaż przyznam - mniej. Kolektor dolotowy czyściłem wcześniej mechanicznie po odkręceniu EGR. Tyle ile mogłem z nadzieją że w środku jest czysto....
Kolektor dolotowy czyściłeś ? Często bywa tak zawalony, że auto ma problem z oddychaniem. Autko mi na pierwszym biegu pod górkę się cofa nawet po mocniejszym wciśnięciu gazu. Po prostu nie chce wchodzić na obroty. Chcesz powiedzieć, że sprzęgło ci się ślizga ?
Bardzo dziękuję za informację jeszcze mam pytanie może Pan będzie wiedział mam ustawiony rozrząd i zablokowany blokadami pompa poszła do regeneracji przy okazji czyszczę kolektor ssący i kanały zaworów i moje pytanie czy będą wszystkie zawory ssące zamknięte jak rozrząd na blokadach jest bo z moich prób dmuchając powietrzem 1i2 i 4 zamknięte a w 3 dmucha...
Odkręcisz 3 śruby wypniesz wtyczne i wyjmiesz zawór. Umyć znywaczem lub specjalnym środkiem cleaner egr. Uszczelka jak nie będzie mocno spłaszczona możesz założyć starą. Czyszczenie kolektora sobie odpuść.
Wiesz tak się zastanawiam.... Rozumiem że powodem demontażu turbiny był wyciek oleju do układu zasilania powietrza i do wydechu, założyłeś zregenerowaną , a przewody kolektor ssący czyściłeś? Ile oleju jest w katalizatorze i tłumiku? Jak długo silnik chodził? Może ta zasłona dymna to wypalający się olej który wszędzie pozostał?
Po pierwsze ciesze się, że chociaż ktoś podjął się tego, żeby mi pomóc. Zapomniałem dodać, że jak ściągałem kolektor to czyściłem przepustnice i przepływke. Zawór regulacji biegu jałowego- pomożesz mi go zlokalizować? Nie za bardzo wiem gdzie jest, ale zaraz popatrze po necie, próbowałem odpinać aku po uszczelnieniu i nic nie pomogło, a mam dostęp tylko...
Wymieniłem komplet czyli przepustnica, chłodniczka EGR, metalowy, podciśnieniowy grzybek oraz ten plastikowy również. Praca straszna. Do tego czyszczenie kompletnego dolotu, kolektory rozebrane w mak, klapki wyjęte wyczyszczone, nasmarowane w miejscach obracających się. Wszystko zrobione tak jak być powinno, żaden mechanik by się tak z tym nie bawił....
Z fusów kawy ciężko wyrokować! Wpierw kontrola wszystkich złączy, przyłączy oraz do masowania silnika -karoseria. Kontrola akumulatora i alternatora. Odczyt błędów, kontrola całego dolotu powietrza. Nie zaszkodzi czyszczenie - czujnik MAP w kolektor ssący
Witam. Mam następujący przypadek: Samochód Peugeot 206 1.9 rok produkcji 1998 Samochód odpala normalnie chociaż da się zauważyć sekundową przerwę w pracy silnika po odpaleniu. Jedzie się normalnie do czasu aż traci moc tzn. wygląda to tak jakby połowa koni uciekła, nie można przyspieszać a jeżeli się dociśnie gaz to za autem robi się chmara czarnego...
Cos wpadlo w kolektor po czyszczeniu.
Witam ponownie,silnik juz gada tzn. wymienilismy rorzad i go na nowo ustawilismy(napinacz juz dobrze napina)oraz do wymiany poszly 2 cewki i swiece (zalorzylem swiece 2 elektrodowe)i silniczek normalnie juz chodzi dobrze sie zbiera,tylko czasami wywala blad 16555 (czyli chyba dalej ta sonda do wymiany) oraz na wolnyk(ktore ma okolo 700rpm) troszeczke...
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Wyciągaj kolektor do czyszczenia nim nie jest za późno. Jak to co zostało oderwie się i wleci w zawory....
Zrób ten log na 3-cim biegu od 1000obr do 4 tyś, bo tu nie za wiele widać, poza tym że płynie za mało powietrza. Czyściłeś kolektor ssący?
Witam, wypadanie zapłonu na 3 cylindrze w 2.0TSI EA113 CDLA 265km Przebieg 109tys 15tys km wymieniony rozrzad (pasek+lancuch) Cewki, N75, N80, DV, PCV, HPFP 10tys km temu wyczyszczony nagar, wszystkie nowe uszczelki kolektora, wtryski czyszczone Wszystkie części ori ASO Po zdiagnozowaniu wypadania zaplonu wymienione ponownie swiece, stare po 15tys wygladaly...
czujnik ciśnienia paliwa umieszczony za filtrem paliwa pokaż go w astrze g 2,0dtl stan świec i przewody WN no comments
Jak wygląda kolektor, czujnik ciśnienia doładowania? Czyściłeś je? Nie ma żadnych błędów? Jaki przebieg ma auto, może skończyły się wtryski...
Egr i cały dolot od interkulera czyszczony. Kolektor z klapkami był tez przekładany i tu sie zastanawiam czy czasem nie tutaj jest przyczyna , wiesz na jakiej zasadzie odbywa się sterowanie tymi klapkami ?
w internecie znalazłem też taką podpowiedz żebym odczepił przewód od egr i pomogło zadławienia nie było . teraz nie wiem czy mam wymienić zawór czy coś innego dodam ze kolektor ssący był czyszczony .
A układ podciśnienia szczelny sprawdz rurki i gumowe kolanka,jesli szczelne to sprawdz pompę vacum,a najpierw to jak nie czyściłeś kolektora ssącego to go rozkręc i wyczyść
Wymiana przepływomierza + czyszczenie czujnika ciśnienia w kolektorze rozwiązała problem ! dziękuje za pomoc
Passat B5.5 (3B6), 1,9 TDI, AVB, 101 KM Koledzy, mam zdemontowane oba kolektory, turbinę i EGR. Jesienne porządki i regeneracja turbiny... Chciałbym tę okoliczność wykorzystac na umycie silnika, a zwłaszcza... i tu pytania do Was: 1. JAK WYCZYŚCIĆ KANAŁY WLOTOWE w głowicy do silnika, bo są zaolejone? Czy jest niebezpieczeństwo, że coś szkodliwego nawpada...
1. po wyczyszczeniu przepustnicy nalezy ja zaadaptowac na komputerze diagnostycznym 2. swiece do gdi tylko platynowe 3. spalanie na poziomie 10 litrow to norma, gdi mial byc z zalozenia silnikiem superoszczednym co jest bujda na resorach 4.obowiazkowo czyszczenie zaworu ERG 5.czyszczenie kolektora dolotowego (jak czyscilem swoj to bylo chyba ze 3 mm...
Antenę masz na dole, czarny plastik. Rozbierałeś tamten obszar i czyściłeś?? Nie uszkodziłeś czasami kolektora od kabla antenowego??
czyścić kolektor czyścić kolektor ssać czyścić kolektor ssący
indeksowanie dysku zasięgu 433mhz koszt montaż domofon
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
SKD 1000 SilverCrest – brak dźwięku z kaset na komputerze, konfiguracja USB, Audacity Solid State Systems SSS6692-BE, Toshiba 983C98B37672 NAND, GoodRam 32GB USB: Controller & Recovery