Ten kod silnika miał wadliwą pokrywę zaworów, pękała na szwach i się krzywiła. U mnie olej był w gniazdach wtryskiwaczy najbardziej 3 i 4 i też od dolotu. Wymieniłem pokrywę na Febi i susza.
Ok ale nadal nie rozumiem dlaczego nastawnik nie podejmuje żadnycn czynnosci w momencie zamontowania cięgna. gdy ruszam cięgno palcami chodzi bez najmniejszych oporów - więc nastawnik powinien bez problemu ruszyć nawet po załaczniu zapłonu - jak to jest przy nastwaniku z drugiej strony i jak to było podczas odłączenia cięgna.
moze Turbawka ci olej wciąga i wypluwa go na kolektor dolotowy...
Dziura między turbiną a kolektorem dolotowym.
zwróc uwagę na świece i przewody WN i kopułkę z palcem,niedziałający jeżyk nie ma większego wpływu na odpalanie ,zmierz rezystancję przewodów WN.
To jest błąd drugiej klapy zawirowań w kolektorze dolotowym.
"Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103". Awaria silnika klapy kolektora dolotowego.
możliwe że silniczek krokowy sterujący przepustnicą na kolektorze dolotowym :)
Przecież pokazał filmik jak mu wali płynny gaz z króća wylotowego parownika. Widać tam też, że odpięty jest przewód modulujący, który powinien być podłączony do kolektora dolotowego.
Pewnie zapchany masz EGR i dlatego kopci, ściągnij wąż dolotu powietrza i popatrz w zawór EGR co tam jest na jego ściankach. Pomaga czyszczenia ale wraz z kolektorem dolotowym.
Sprawdź szczelność przewodów dolotowych szczególnie tych od turbiny do kolektora.
Sprawdź czujnik Halla on naprawdę lubi padać, metoda sprawdzania Halla była opisywana na forum. Znajomemu padł w takim samym silniku (tylko w Passacie i ma inny kolektor dolotowy ale reszta ta sama).
Witam mam pytanko odnosnie Audi C4/A6 2,5 tdi 140km 95r. gdzie w tym autku znajduje sie czujnik g71 czyli czujnik cisniena w kolektorze dolotowym
Witam orientuje sie ktoś z was gdzie 3.0v6 ma zawór zmienny kolektora dolotowego,może jakieś zdjęcie.
Ten TDI przez budowę tego filtra pracuje na wyższym ciśnieniu, niestety. Ja bym szukał problemu w popiołem ew skrystalizowany adblue skoro tak często się wypala. Poza tym nie wiemy jak reszta (ciśnienie doładowania, zalepienie kolektora dolotowego itd).
Ktoś ma namiary na dobra firmę która zrobi regenerację kolektorów dolotowych ?? Może ktoś ma doświadczenie i powie czy warto regenerować czy nowe ??? Pozdrawiam
czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym znajduje się wewnątrz sterownika silnika.Jest połączony z kolektorem za pomocą cienkiego przewodu gumowego.Sprawdz czy jest szczelny.
A wiązka sprawdzona pod kątem zwarć, przetarć, przerwania?
Gdzie jest bezpiecznik klapy kolektora dolotowego? Dokładne miejsce. Proszę o pomoc.
Sprawdź serwo i przewody podciśnieniowe, oraz szczelność kolektora dolotowego. Obroty nie skaczą?
Jak na ciepłym jest ok a na zimnym problem to może uszczelki kolektora dolotowego do wymiany.
Zobacz czy klapa gasząca w kolektorze dolotowym jest otwarta.
Witam.Szczelność kolektora dolotowego lub silniczek krokowy.
Silniczek krokowy w kolektorze dolotowym do sprawdzenia, a być może wymiany.
Witam mam problem z audi ciężko odpala rano jak jest -1 lub -2 stopnie to ciężko odpala krztusi się i gaśnie, odpala po ściągnięciu rury dolotowej powietrza, nie wiem w czym problem, wtryski zregenerowane kolektor dolotowy wyczyszczony egr tez i dalej nie pomogło macie jakieś pomysły?
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmieżenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem. Nie wiem czy widziałeś jak wyglada ten silnik...dostęp do świec jest utrudniony przez...
10,5 Bara a na dwóch i okolo 8 na pozostałych. Z tego co wiem to szalu nie ma "Szału nie ma" to zbyt delikatnie powiedziane. Taka różnica to tragiczna kondycja silnika.
Kolektor dolotowy nie zabity? Egr sprawny?
Witam Samochód odmówił posłuszeństwa odpalił pochodził z 5 min i zgasł ponowne uruchomienie złapał na ok 2sekundy i zgasł (towarzyszył temu strzał w kolektor dolotowy) odpalałem na benzynie gaz zakręciłem . wymieniłem kable wysokiego napiecia i kopułke sprawdziłem ustawienie rozrządu jest prawidłowe. Kolejne próby urochomienia koncza sie tym ze samochod...
Na początek wymień wszystkie osiem uszczelek w kolektorze dolotowym...gdzieś "łapie"lewe powietrze przy okazji wyczyść i zaadoptuj przepustnice
0575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
Zaraz dostaniesz ostrzeżenie. Masz jak byk błąd korelacji czujnik ciśnienia atmosferycznego/ czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. Nie wiesz jak to sprawdzić? Musisz wiedzieć!
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Samochód stracił moc tak jakby turbo nie działało, mogę wcisnąć gaz do końca a on i tak przyspiesza tak samo i pali sie non stop ESP. Po podłączeniu do komputera wyskoczyły mi takie błędy: 17569 - czujnik temperatury w kolektorze dolotowym/ przerwa obwodu /zwarcie 17564 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ zwarcie do masy lub przerwa
prawdopodobnie masz uszkodzoną rurę dolotową między sprężarką a kolektorem lub chłodnicę powietrza (INTERCOOLER).w najgorszym przypadku turbina nie pracuje( zatarta, brak łopatek lub pękła oś turbiny)
Układy ke-jetronic są bardzo wrażliwe na fałszywe powietrze,niestety przy zasilaniu gazem i strzałach w kolektor dolotowy są z tym problemy,ewenementem przy tym silniku jest odpowietrzanie komory korbowej jakakolwiek nieszczelność w silniku powoduje zakłócenia wolnych obrotów,czyli wszelkie pocenia i wycieki oleju.Zacznij od tego.
Myśle że chodzi o klapy kolektorów które przymykają po 1 zaworze dolotowym i jest to typowa bolączka tego motoru. Kolektor jest plastikowy i wyrabia się, jako że nie jest to cześć wymienna (tylko cały kolektor ok 1600zł) śmiało można podarować sobie zamykanie tych zaworów. Tylko kolektor trzeba ładnie zabezpieczyć na otwarciu i śmiga. W praktyce widziałem...
- siedzi w kolektorze dolotowym - przepływa przez niego czyściutkie powietrze o temp. nie przekraczającej 50 st C Widziałeś kiedyś kolektor dolotowy od środka w aucie z egr? - płynie przez niego czysta etylina, która sama w sobie ma właściwości czyszczące i chłodzące jednocześnie. Jest tak samo czysta jak woda w klozecie ;) Wewnątrz występują elementy...
Nie tak to działa w tych silnikach. Tu jest klapka sterowana termostatem bimetalicznym. Takie coś, o czym piszesz, to było w monowtryskach np. Felicji SPI, Audi 80 ABT.
Klapa kolektora dolotowego nie jest na silniczku. Jest sterowana pod ciśnieniem.
Wiatm gdzie w silniku audi a6 c4 ael znajduje się czujnik g71 czujnik ciśnienia ,czy to taka duża aluminiowa kostka z wężykiem podłączonym do kolektora dolotowego i zasilaniem na trzy piny?
Witam, wyskoczył mi błąd 575 - ciśnienie w kolektorze dolotowym. Auto stało się słabe i czasami obroty kręcą się tylko do 3 tys.
Więc tak: kupiłem dziś przewody ciśnieniowe o odpowiednich średnicach i obejmki aby je pościskać tam gdzie trzeba (grosze, sprzedają na metry w sklepach) i wymienię wszystkie które dochodzą do zaworów N75 i sterowania EGR. Silnik mam 110KM. Jest TDI z czerwoną literką "I". Bynajmniej jest 110 w dowodzie no i czuję, i po jeździe czuć te 110 generalnie....
Usterką była zakleszczona w pozycji zamkniętej przepustnica w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam Kilo1000g Coraz częstrza usterka.
Wtryski nie mają szczelności i po zgaszeniu gaz z przed wtryskiwaczy dostaje się do kolektora dolotowego i zanim przedmucha to chwilę trzeba pokręcić.
Diagnosta wziął samochód na dokładniejsze oględziny i wyszło z komputera, że została wykryta nieszczelność w układzie dolotowym. Już się umówiłem na rozbiórkę kolektora ssącego w celu sprawdzenia, gdzie auto dostaje lewego powietrza. Dam znać czy udało się to naprawić. Termin na przyszłą środę.
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Cały układ od turbiny do kolektora dolotowego. Zobacz gdzie jest najwiecej oleju na gumach.
jesli to gaznik - to wystarczy naprostsza inst I gen. za ok. 900pln jesli wtrysk i kolektor dolotowy jest metalowy - to (pod pewnymi warunkami) IIgen z komputerem za ok 2000pln jesli wtrysk i kolektor dolotowy z plastiku to III lub IV gen >3000pln
Ten silnik jest prosty jak młocarnia z lat 20tych ubiegłego wieku.Jeżeli nie ma tam żadnych przepustnic podgrzewanych płynem,czy też kolektorów dolotowych,to sprawa jest oczywista,że należy zdemontować głowicę
To dość dziwne, to chyba przekaźnik od świec żarowych Diesla: http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=... Natomiast coś mi się kojarzy czy aby nie jest on też wykorzystywany w pewnych seriach benzynowych do podgrzewania kolektora dolotowego. Które gniazdo zajmuje ten przekaźnik?
Kiedys wymienialem cos kojaze przed przepustnica do rury dolotowej
Witam, mam pytanko co mogę jeszcze sprawdzić, żeby rozwiązać problem w Audi - nie ma mocy, faluje na obrotach, strzela jak się gazuje jak by się zapowietrzała. Wymienione części: Przepustnica Przepływka Świece Przewody świec Filtr paliwa Sprawdzone uszczelnienie kolektora dolotowego. Nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny, na KTS zero błędów.
Czy membrana siłownika klap kolektora dolotowego jest cała? Jeśli nie to zasysa lewe powietrze poza przepływomierzem. Częsta usterka.
Sprawdzilem caly uklad jest szczelny a obrotami dalej szarpie:(.Sprawdzilem kazdy wezyk podcisnieniowy wszystko ok.Przewod dolotowy tez ok,Kolektor dolotowy takze ok z nowa uszczelka i dalej to samo.
Silniki FSI faktycznie mają sporo problemów z nagarami. Cały układ wtryskowy sam w sobie jest bardziej skomplikowany i wrażliwy na słabe paliwo. Osobiście nie wybrałbym silnika FSI. Co do mułowatości - po zapchaniu kolektora i kanałów dolotowych auto oddycha jak przez słomkę więc moc stracić musi.
Jutro zakup coś co bezpiecznie uniesie samochód.. Do wyboru - 2x kobyłka + żaba LUB Najazd samochodowy x2 Co waszym zdaniem wybrać? Demontować będę ERG, Kolektor dolotowy i turbinę + w międzyczasie drążki kierownicze + końcówki
A może sprawdź ciśnienie doładowania. Pewnie Twój MAF jest dobry i wskazuje wartości rzeczywiste, tylko tyle że to sprężarka bierze mniej niż powinna i daje mniej. Auto rozwija moc dopiero powyżej 3tys obrotów ponieważ dynamika gazów wylotowych jest dopiero wystarczająca by napędzić łopatki sprężarki i dać wymagane ciśnienie. W skrócie: do sprawdzenia...
witam sprawdź kolego węże dolotowe od 'turbiny do kolektora'. mogły się przetrzeć jak miałem przypadek w AFN-e w passacie b5- przetarł się wąż na kolanku i były przedmuchy, turbo pompowało i pompuje do dziś. objawy identyczne
Witam w Audi 3.0 silnik BKN wyskakują błędy P3085 - klapa kolektora ssacego 2 (wysterowanie) P3134 klapa ruchoma doładowania kolektora ssacego P3242 klapa rury dolotowej 2 temp za wys. JKto wie z czym sie to je jak to ugryzc
W moim audi a4 b5 1.9 tdi 110km powodem takiego zachowania był kompletnie zatkany kolektor dolotowy.. Po wyczyszczeniu wszystkich kanałów jest ok.
A ja sprawdziłbym szczelność układu dolotowego od turbo do intercoolera i dalej pod kolektor do silnika.
moim zdaniem czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany, miałem podobnie w A6, co do temperatury mogą być 2 czujniki i 1 padł dlatego takie przekłamania w VAG-u jeden czujnik jest w kolektorze dolotowym drugi po prawej stronie w rurce wodnej z tylu pozdrawiam
Witam przy większym obciążeniu zamiast 2015 jest P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Najpierw był poza zakresem po wystawieniu blokady wychylenia blokuje się sterowanie kolektorem przy dużym obciążeniu uszkodzony nastawnik klap?? Wywalić klapy i usunąć z softu nastawnik, kupić regenerowany zestaw kolektor klapy i...
Walcze z takim samym problemem ale w silniku 2,4D AAB z transportera T4. Walcze juz jakiś czas z tym a na artykół trafiłem dziś , ciekawa lektura, ale ja doszedłem do wniosku juz wcześniej , że bez zdjęcia głowicy żadnymi płókankami problemu nie rozwiążę. Zrobię jeszcze jedną próbę z szklankami które miałem w innym aucie , które na pewno mam oryginalne,...
Zdecydowanie laweta. Jak się urwie wirnik, to auto zachoruje na chorobę szalonych diesli. Jest ona śmiertelna. Nieodpalaj go nawet bez zdjęcia przewodu dolotowego z kolektora, jest niby przepustnica, ale w takim przypadku bym jej nie wierzył.
A czy wiesz jakie w Szwecji są temperatury? Jak masz diesla to sprawdź świece żarowe, jak benzyniak, to możesz założyc podgrzewanie kolektora dolotowego. Coś na wzór podgrzewaczy w Ursusie c-330.
Są zestawy pomijające EGR, plusy to: - czystszy kolektor dolotowy - nieco lepsza dynamika Minusy: - brak klapy gaszącej (telepanie silnika po zgaszeniu) - bardziej zanieczyszczone spaliny (zapach wyraźnie ostrzejszy).
Witam. Nieszczelna membrana powoduje zasysanie paliwa go kolektora dolotowego cały czas. Stąd zużycie benzyny. Zamiast wyciągać przekaźnik możesz wyciągnąć bezpiecznik pompy. Pozdrawiam.
Witam. Mam taki problem, moja Audi przestała śmigać i jest mułowata, podpiąłem ją pod komputer i wyskoczył taki błąd: "519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71, Czujnik MAP - poza zasięgiem - G71". Jak go usunę to chodzi jak szalona, ale niestety problem wraca i jedziemy bardzo powoli... Proszę o pomoc, gdzie tego czujnika szukać?
Witaj. Posiadasz gaźnik jak sądzę Pierburg 2ee. Uszczelka pod gaźnik(między nim, a kolektorem dolotowym) musi być do MB. Nie ma z nimi zresztą problemu w sklepach motoryzacyjnych. Podajesz dane samochodu, silnika czyli "te co zwykle" na takich zakupach. Koszt to średnio około 130 PLN. Dostępna "chyba mamy jedną" rzadko ale najczęściej "jutro po 9tej...
Witam wszystkich. Po zakupie auta audi a6 c5 98r okzalało się, że klimatyzacja nie działa. Ciężko jest to opisać bo klimatyzacja żyje własnym życiem. W momencie gdy ustawię nawiew np, na nogi to dmucha na szyby, gdy na środek to dmucha w nogi.. Klima jest ustawiona z obu stron na Lo , a mimo to z lewej czasem zawieje zimno, a z prawej gorąco. Dodam,...
przy turbinie ktory steruje geometria łopatek, bo moze byc zawysokie cisnienie w kolektorze dolotowym i pozniej przechodzi w tryb awaryjny,a teoria w praktyce nigdy nie idzie w parze.
Proponuję odszukać schemat instalacji do tego silnika (po symbolu silnika) i dokonać połączeń takich jak na schemacie. Ja w golfie 2 na k-jetroniku zawór stabilizacji biegu jałowego mam sterowany osobnym modułem schowanym wewnątrz kabiny. "Wyłacznik przepustnicy" mam połaczony z modułem zapłonu (sterowanym też podciśnieniem z kolektora dolotowego)....
Witam. Po umyciu przepustnicy i zaworu egr jak autko się nagrzeje wyskakują błedy 17961 , 17912 i na wyświetlacz zapala się EPC , kontrola trakcji i ABS. Układ dolotowy cały dwa razy sprawdzony. Uszczelki od separatora oleju, kolektora ssacego i pod przepustnicą nowe, czujnik ciśnienie w kolektorze ssacym nowy. Proszę kolegów o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Silnik za bardzo nie chce działać w sensie stanu technicznego ogólnego czy wtrysku? Ten silnik z Audi to raczej proszenie się o kłopoty. Na oko kolektor dolotowy będzie trzeba przerzucić z GX - ma inny kształt i wychodzi w inną stronę. Bywają różnice w śrubach mocowania łapy silnika. Jest inny wstysk mechaniczny w tych silnikach. Jak chcesz szczepić...
po podaniu podciśnienia z kolektora dolotowego zawór powinien się otworzyć i powinien być przedmuch od dołu gdyż powinien spuszczać nadmiar powietrza ..
Problem tak jak w temacie. Obroty pływają na wolnych obrotach oraz w czasie jazdy występuje szarpanie. Po podłaczeniu Vag-a pokazuje błąd 527 czyli czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym. Wymieniłem go i dalej występuje ten sam błąd i nic się nie zmienia.
dzięki za odpowiedź, jednak to chyba nie to bo jeździliśmy ze zdjętą rurą dolotową z kolektora ssącego, odpiętą wtyczką przepustnicy i zaślepionym EGR i objaw dalej był, tyle że mocy mniej bo bez boostu.
00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 00553 Przepływomierz masowy powietrza - G70 - błą sporadyczny 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym - błąd sporadyczny Co do samej naprawy,szukaj tu na miejscu,opisów takich błędów jest sporo.
W sterowniku jedynie blad klapy w kolektorze dolotowym wartosc dolna nie osiagnieta. Czy ten czujnik temp paliwa moze powodowac niemoznosc uruchomienia silnika ? Kiedy silnik pracuje temp paliwa jest w normie.
Ja bym sprawdził wszystkie inne wężyki podciśnienia , rozpatrzył bym również szczelność kolektora dolotowego , na styku z głowicą. Miałem kiedyś taki przypadek w Reno Kango 1.4 16v że po rozgrzaniu miał objawy jak w Twoim aucie.
Sprawdź szczelność kolektora dolotowego, pomiędzy mieszaczem a przepustnicą. Dodatkowo zerknij na samą przepustnicę czy dobrze się domyka, czy nie ma luzu.
Pojeżdżę jeszcze do poniedziałku i sprawdzimy jakie będy się pojawiły jak dalej będzie info o zbyt bogatej mieszance to trzeba będzie szukać. Dziwne jest to że na zimnym silniku tak strzela w kolektorze dolotowym, potem już w ciągu dnia nie strzela tylko falują obroty i czasami gaśnie na światłach.
czujnik podcisnienia w kolektorze dolotowym sprawdz a czujnik temperatury zasysanego powietrza mozesz sprawdzic na suszarke . wyciagnij go fizycznie podepnij miernik i ogrzej go powi płynnienn rezystancja zmieniac sie
Jeśli tak faktycznie jest to możesz pomierzyć cisniene w kolektorze ssącym i porównać je z widzianym przez sterownik silnika. Sama wartość ciśnienia pozwoli się rozeznać czy dziura faktycznie jest czy nie. W warsztatach specjalizująctych się w audi powinni mieć dane n/t tego silnika więc nie powinno być trudno.
Na 4 zdjęciu pod tą rurką z wlewu oleju do rury dolotowej jest druga cienka. Zaślep ją tymczasowo, tak żeby nie była drożna.
Ten wskaźnik jest dobry. A co do tego, że nie pokazuje podciśnienia(skala ujemna) w kolektorze dolotowym diesla nie występują podciśnienia :) a inna specyfika pracy silnika może powodować delikatne nadciśnienie na wolnych obrotach - albo mylisz się o grubość wskazówki.
Ktoś mi powiedział że trzeba wymienić też wiązkę el. silnika bo w tej nie ma niby wyjścia na czujnik ciśnienia doładowania i regulator ciśnienia doładowania. Do komputera podłacza się wężyk od rury dolotowej kolektora ssącego i wydaje mi się że czunik ciśnienia jest w komputerze.
Masz dwie opcje. 1. Postawić auto do mechanika i odebrać jak będzie zrobione, a zakupione przez jego diagnozy części oddać mechanikowi niech zwróci kasę. 2. Szukać nieszczelności kolektora dolotowego, z podciśnieniami i serwem włącznie bo na to wskazują błędy uboga mieszanka i błąd przepływomierza - za niski sygnał. co wyraźnie wskazuje na to, że powietrze...
dźwigienka zaworka po dodaniu gazu powinna się poruszać otwierając klapki kolektora dolotowego,sprawdź dokładnie co dzieje się z tą cienką rurką koło odmy.Skoro nie pokazuje błędów to nie problem z elektryką szukaj lewego powietrza
Wita. Jak w temacie, zabieram się do wymiany uszczelek w moim A4 B6 1.6 ALZ. Jeśli ktoś może, to prosił bym bardzo o napisanie jak się do tego zabrać? Czyli na co zwrócić uwagę przy wykręcaniu kolektora a najlepiej krok po kroku, co najpierw odkręcać? Będę wdzięczny jeśli ktoś napisze mi nr katalogowy uszczelki czy uszczelek.
Witam mam problem wymieniłem pompę wtryskową w audi a6 2.5 tdi mam problem a bardziej zagadkę. Wiem że odpowietrzanie pompy VP44 jest łądnie opisane na forum ale problem polega na tym że nie mam możlwiość zrobienia takiej pompki czy mogę przeciągnąć paliwo np. siła właśnych płuc tak jak robiłęm w to focusie 1.8 tdci ? na jednym forum doradzili mi "Kolego,zalej...
kolego czy ty wiesz wogole na czym polega zasada dzialania nitro (podtlenku azotu) bo wydaje mis ie ze nie bardzo jesli nasz gaz ma w sobie okolo 30% wiecje tlenu niz powietrze to naturalnym jest wzrost mocy gdyz wlasnie tlenu jest wiecje i mozesz spalic wiecej paliwa Pozatym wlasnie po to sa rozne miksery ( w tym do samochodow o bardzo duzych pojemnisciach...
Witam. LPG- padł parownik i puszcza gaz do kolektora dolotowego. Zakręć gaz na butli. wyjedź cały gaz co jest jeszcze w przewodach i zgaś na benzynie - rano jak odpali od strzała to masz winowajcę. Jest jeszcze inna opcja. Z parownika do kolektora idzie cienki wężyk. Zdejmij go z parownika a załóż inny na jego króciec. A na drugi załóż strzykawkę. Jak...
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
Trochę dużo tych kilometrów. :) Ale powiem tak . za założeniem LPG przemawiają tylko i wyłacznie względy ekonomiczne w przeliczeniu spalania nic pozatym, założysz gaz zrobisz może z 20 tysiecy i twoje autko napewno będzie dawało znać o swijej niemocy. Mam taki sam problem (opel astra 1,6i) i z zrobionego wywiadu u znajomego w stacji serwisoeej LPG dowiedziałęm...
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
witam posiadam audi a3 z silnikiem 1.6 i pojawił się problem z obrotami a mianowicie po odpaleniu silnika jest ok.wystarczy że dodam lekko gazu i obroty się za wieszają na 2000obr.czasem zaraz po odpaleniu silnika wskakują na 2000obr.w serwisie powiedzieli że za pchany jest jakiś króciec,kupiłem go ale nie mogę go znaleźć na moim silniku.wcześniej falowały...
Witam W Audi S5 8T silnik 4.2fsi CAUA występuje bardzo nierówna praca, strzelanie z wydechu oraz mocno wyczuwalna woń benzyny. Po demontażu kolektora dolotowego ewidentnie widać duże ilości niespalonego paliwa na zaworach. Poszukuję informacji czym w domowych warunkach można zasymulować pracę wtrysku podczas kąpieli w myjce ultradźwiękowej iraz jakiego...
kolektor dolotowy nieszczelny kolektor dolotowy czyścić kolektor dolotowy
triak wyłączniku magnetowid philips przyciski pacifica czujnik
Żarówka R2 24V 55/50W: który żarnik ma 55W? Nawigacja VW nie pokazuje trasy - przyczyny i rozwiązania